TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Wed 24 Apr 2024 13:53

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 322 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jul 2008 18:44 
Weekendul asta sau cel tarziu weekendul viitor liniile 76 si 73 se vor uni pentru a se lucra in zona capatului de la piata Sudului. Va fi o linie intre Turnu Magurele prin Alex Obregia pana la Nitu Vasile apoi pe linia lui 76.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jul 2008 19:00 
De obicei se uneau 74 si 76. Pe Emil Racovita 312 vine mult mai rar decat 313 pe Obregia, asa ca ar fi o potrivire mai buna 74+76.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jul 2008 19:17 
Situatia lucrarilor azi:
Piata Sudului - se lucra in intersectie, console puse, prinderi in curs de montare, se finalizeaza in weekend (sau weekendul viitor)
Vacaresti - console puse, prinderi KM puse
Tineretului - console puse pana la palatul copiilor, stalpi 100%
Cantemir pana la Marasesti - stalpi pusi 100%
Cantemir intre Maresesti si Horoscop (capat) - fundatii stalpi turnate azi

Sa vedem prinderile si consolele...


Attachments:
DSC09964.JPG
DSC09964.JPG [ 82.96 KiB | Viewed 4638 times ]
DSC09971.JPG
DSC09971.JPG [ 83.13 KiB | Viewed 4638 times ]
DSC09974.JPG
DSC09974.JPG [ 91.61 KiB | Viewed 4638 times ]
DSC09979.JPG
DSC09979.JPG [ 69.34 KiB | Viewed 4638 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jul 2008 19:23 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Poate n-ar fi rau sa existe si in conditii normale o linie circulara in ambele sensuri de tip 74+76, unita prin completarea retelei pe Str. Luica. Poate chiar extinsa spre nord bucla, in loc de traseu direct prin Str. Nitu Vasile, sa circule pe Brancoveanu-Oltenitei-Piata Sudului-Nitu Vasile, facand legatura si cu doua statii de metrou.
Spun asta, pentru ca zone intinse din cart. Berceni nu sunt legate intre ele prin transport public. De altfel, reteaua stradala a Berceniului s-a dezvoltat dupa o configuratie geometrica absolut artificiala, care complica inutil fluxurile de trafic. Initial, se dorea ca Bd. Brancoveanu sa devina axul principal al cartierului, si a fost prevazuta legatura directa dintre acesta si Cantemir, pe un viaduct spectaculos pe deasupra parcului. Dupa construirea Salii Polivalente, acest proiect a cazut in dizgratie. Aceasta prelungire a axei nord-sud ar fi rezolvat mult mai direct accesul in Berceni, fara suprasolicitare pe Vacaresti si Serban Voda.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jul 2008 19:25 
Si partea a doua de poze. Voi vizita mai dez zona deoarece lucrarea este din ce in ce mai aproape de finalizare.


Attachments:
DSC09982.JPG
DSC09982.JPG [ 69.71 KiB | Viewed 4637 times ]
DSC09983.JPG
DSC09983.JPG [ 90.31 KiB | Viewed 4636 times ]
DSC09985.JPG
DSC09985.JPG [ 73.78 KiB | Viewed 4636 times ]
DSC09994.JPG
DSC09994.JPG [ 141.77 KiB | Viewed 4636 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jul 2008 20:41 
Brassovia wrote:
Initial, se dorea ca Bd. Brancoveanu sa devina axul principal al cartierului, si a fost prevazuta legatura directa dintre acesta si Cantemir, pe un viaduct spectaculos pe deasupra parcului. Dupa construirea Salii Polivalente, acest proiect a cazut in dizgratie. Aceasta prelungire a axei nord-sud ar fi rezolvat mult mai direct accesul in Berceni, fara suprasolicitare pe Vacaresti si Serban Voda.


Initial, cand?! Parcul Tineretului ( ex-Pionierilor, ex-Cantemir, ex-Cocioc) a fost construit in anii 1965 - 1974, prin sistematizarea Mahalalei Cocioc. In acelasi timp s-a fondat actualul cartier Tineretului si s-a construit prelungirea Bulevardului Cantemir pana la strada de acces spre Sala Polivalenta. La acea vreme si actualul Brancoveanu si actuala Cale Vacaresti erau simple stradute de mahala.

Polivalenta s-a construit in 1974, in vreme ce sistematizarea din zona Brancoveanu s-a facut in anii '80, mult dupa ce Parcul si Sala Polivalenta erau functionale.

Exista, intr-adervar, un plan de unire a intersectiei Brancoveanu cu intersectia Tineretului - Vacaresti printr-un bulevard care sa coboarea pe langa Parcul Tineretului.

Deci, din nou, ce viaduct spectaculos sa se fi facut peste parc si de ce?! N-am auzit niciodata de aceasta idee fantezista.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jul 2008 20:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56104
Ce firma realizeaza lucrarile?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jul 2008 21:00 
Mari Vila a montat stalpii, desi nu sunt mentionati pe panou (dar pe stalpi da), si IMSAT pune reteaua.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jul 2008 21:01 
bogdan_buc wrote:
Mari Vila a montat stalpii, desi nu sunt mentionati pe panou (dar pe stalpi da), si IMSAT pune reteaua.


Iar Luxten pune iluminatul stradal si linia de alimentare.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jul 2008 21:09 
Silviu Sintea wrote:
Ce firma realizeaza lucrarile?


Reteaua efectiva este pusa de IMSAT incluzand si reteaua de tramvai. Stalpii intra la lucrari de sol si sunt pusi se firma care realizeaza linia de tramvai, in acest caz MariVila. Urmeaza sa vedem cat de curand si firul de contact in zona Piata Sudului.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jul 2008 23:42 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Mihai wrote:
Brassovia wrote:
Initial, se dorea ca Bd. Brancoveanu sa devina axul principal al cartierului, si a fost prevazuta legatura directa dintre acesta si Cantemir, pe un viaduct spectaculos pe deasupra parcului. Dupa construirea Salii Polivalente, acest proiect a cazut in dizgratie. Aceasta prelungire a axei nord-sud ar fi rezolvat mult mai direct accesul in Berceni, fara suprasolicitare pe Vacaresti si Serban Voda.


Initial, cand?! Parcul Tineretului ( ex-Pionierilor, ex-Cantemir, ex-Cocioc) a fost construit in anii 1965 - 1974, prin sistematizarea Mahalalei Cocioc. In acelasi timp s-a fondat actualul cartier Tineretului si s-a construit prelungirea Bulevardului Cantemir pana la strada de acces spre Sala Polivalenta. La acea vreme si actualul Brancoveanu si actuala Cale Vacaresti erau simple stradute de mahala.

Polivalenta s-a construit in 1974, in vreme ce sistematizarea din zona Brancoveanu s-a facut in anii '80, mult dupa ce Parcul si Sala Polivalenta erau functionale.

Exista, intr-adervar, un plan de unire a intersectiei Brancoveanu cu intersectia Tineretului - Vacaresti printr-un bulevard care sa coboarea pe langa Parcul Tineretului.

Deci, din nou, ce viaduct spectaculos sa se fi facut peste parc si de ce?! N-am auzit niciodata de aceasta idee fantezista.


Blocurile de pe Tineretului-Trestiana s-au finalizat la sfarsitul anilor 70, in timp ce intr-adevar parcul exista de multa vreme. Eu vorbesc despre un proiect din anii 60, de pe vremea cand Gheorghiu-Dej "taia" Magistrala Nord-Sud (devenita Cantemir), realizata doar partial. Aceasta magistrala trebuia sa traverseze zona parcului si sa continue pe Brancoveanu. De aceea partea veche, din anii 60-70, a acestui bulevard (partea sudica) este atat de lata si generoasa (trebuia sa aiba sensuri de circulatie cu cate 2-3 benzi separate de un scuar verde lat pe zona mediana). Au existat mai multe variante ale acestei strapungeri, inclusiv aceea a unui viaduct, pentru a nu se distruge unitatea Parcului Tineretului. Ulterior, dupa ce s-a construit Sala Polivalenta, s-a renuntat la completarea magistralei cu acest tronson, datorita costurilor mari. Bulevardul Pionierilor a fost gandit doar ca o artera locala (de aici ingustimea sa), dar a devenit foarte circulata in lipsa continuarii proiectului amintit.

Poate intr-o zi se va relua aceasta lucrare, care ar aduce multe avantaje. Din pacate, intre timp insa s-a reconstruit partea nordica a Bulev. Brancoveanu mult mai meschina si inghesuita decat era gandit initial.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jul 2008 09:58 
Firul din bucla de la Piata Sudului a trecut deja pe consolele K+M (acolo unde erau montate, 3-4 console ar fi) cu prinderile aferente. Consolele vechi au disparut.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jul 2008 16:50 
Intr-adevar la Piata Sudului a inceput montarea firului uzual pe noile console. In acest weekend se va finaliza dpdv al retelei de tramvai intersectia urmand ca peste 1-2 saptamani sa se monteze noaptea trecerile tramvai-troleibuz.


Attachments:
DSC00053.JPG
DSC00053.JPG [ 38.98 KiB | Viewed 4468 times ]
DSC00054.JPG
DSC00054.JPG [ 80.08 KiB | Viewed 4469 times ]
DSC00055.JPG
DSC00055.JPG [ 45.71 KiB | Viewed 4468 times ]
DSC00056.JPG
DSC00056.JPG [ 54.69 KiB | Viewed 4468 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jul 2008 16:52 
In zona Piata Sudului inafara de montarea retelei este necesara o punere la punct a traficului prin eliminarea parcarilor aiurea si taximetristilor care mai au putin si parcheaza in mijlocul intersectiei.


Attachments:
DSC00057.JPG
DSC00057.JPG [ 83.35 KiB | Viewed 4466 times ]
DSC00103.JPG
DSC00103.JPG [ 76.33 KiB | Viewed 4467 times ]
DSC00104.JPG
DSC00104.JPG [ 79.75 KiB | Viewed 4466 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jul 2008 16:58 
Incepand de azi incepe montarea firului de contact intre Piata Sudului si zona stalpului 68 (undeva dupa mijlocul sos Vacaresti). Saptamana viitoare se va ataca Tineretului. Se va monta fir special pentru captator cu miez de grafit - practic aceasta este a doua linie de transport electric din Bucuresti pentru elemente speciale de contact (dupa linia 41 metrou usor).


Attachments:
DSC00036.JPG
DSC00036.JPG [ 60.7 KiB | Viewed 4465 times ]
DSC00040.JPG
DSC00040.JPG [ 78.74 KiB | Viewed 4464 times ]
DSC00041.JPG
DSC00041.JPG [ 80.84 KiB | Viewed 4464 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jul 2008 17:05 
In zona rondului consolele au fost demontate si reteaua este prinsa de fir. O alta particularitate a retelei va fi ca firul de contact va fi intrerupt doar in zona separatoarelor, in rest nu va avea nici o taietura.


Attachments:
DSC00105.JPG
DSC00105.JPG [ 58.87 KiB | Viewed 4458 times ]
DSC00106.JPG
DSC00106.JPG [ 97.77 KiB | Viewed 4457 times ]
DSC00107.JPG
DSC00107.JPG [ 54.5 KiB | Viewed 4458 times ]
DSC00110.JPG
DSC00110.JPG [ 59.57 KiB | Viewed 4458 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jul 2008 17:08 
Poze tot din zona Vacaresti.
In celelalte zone situatia a ramas la fel cu exceptia ca au mai fost montati stalpi in apropierea capatului de la Unirii, probabil saptamana viitoare vor fi montati toti.


Attachments:
DSC00114.JPG
DSC00114.JPG [ 80.44 KiB | Viewed 4455 times ]
DSC00117.JPG
DSC00117.JPG [ 102.39 KiB | Viewed 4455 times ]
DSC00118.JPG
DSC00118.JPG [ 101.83 KiB | Viewed 4455 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Jul 2008 09:54 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 100
Location: BUCURESTI
De la intersectia Piata Sudului spre Tineretului au pus si firele pe console cu precizarea ca acestea nu sunt inca fixate pe suporti ci sunt prinse provizoriu cu sarma langa acestia. Deasemenea dimineata era forfota mare in intersectie la Sudului se muncea de zor la reteaua de contact. Pe linia 676 erau Mercedes Citaro si functionau afisajele electronice. Daca mai erau indoieli privind realizarea acestei retele putem in sfarsit sa fim linistiti ca aceasta se face.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Jul 2008 15:09 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
liv_liv30 wrote:
Daca mai erau indoieli privind realizarea acestei retele putem in sfarsit sa fim linistiti ca aceasta se face.

Sunt curios sa vad ce se va desfiinta in schimb. Practica ne arata ca transportul electric nu a fost extins in ansamblul sau in ultimii n-sprezece ani cu nici un milimetru. Mi-e cam teama ca vor dispare troleibuzele de la Bucurestii Noi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Jul 2008 21:08 
De asemenea la adresa urmatoare gasiti toate pozele facute de la inceputul lucrarilor pe aceasta magistrala. Voi pune poze cu evolutia lucrarilor odata la cateva zile.
http://ratb.metrouusor.com/retele/trole ... ii/run.php


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 Jul 2008 17:22 
Azi am fost din nou in zona. Nu imi dau seama de ce au suspendat troleibuzele pentru montat firul pe cateva console...firul nou nu cel pe care se circula. Lucrari care oricum s-au facut noaptea :roll: .
In zona Sudului a fost pus firul de contact pana la macaze. Macazul de despartire spre centru este imediat dupa ce intra linia in dreptul statiei de urcare de la sudului. Pe sensul celalalt este la 50m dupa ce intra troleibuzul pe banda normala de circulatie.


Attachments:
DSC00120.JPG
DSC00120.JPG [ 59.3 KiB | Viewed 4090 times ]
DSC00123.JPG
DSC00123.JPG [ 128.85 KiB | Viewed 4090 times ]
DSC00124.JPG
DSC00124.JPG [ 69.83 KiB | Viewed 4090 times ]
DSC00128.JPG
DSC00128.JPG [ 93.81 KiB | Viewed 4091 times ]
DSC00134.JPG
DSC00134.JPG [ 37.14 KiB | Viewed 4092 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 Jul 2008 17:25 
A fost trasata reteaua si intersectie, deocamdata este prinsa cu sarma. Am remarcat ca noile console deja au inceput sa se curbeze, unele mai mult, unele mai putin... :roll:


Attachments:
DSC00136.JPG
DSC00136.JPG [ 72.38 KiB | Viewed 4089 times ]
DSC00141.JPG
DSC00141.JPG [ 62.72 KiB | Viewed 4089 times ]
DSC00143.JPG
DSC00143.JPG [ 71.65 KiB | Viewed 4089 times ]
DSC00146.JPG
DSC00146.JPG [ 41.82 KiB | Viewed 4090 times ]
DSC00149.JPG
DSC00149.JPG [ 52.59 KiB | Viewed 4089 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 Jul 2008 17:30 
Cum ziceam pe Vacaresti firul a fost tras pe portiunea pana la stalpul 68 adica mai mult de jumatate din bulevard. Pe sensul spre centru este prins firul, pe celalalt sens deocamdata este doar legat cu sarma.


Attachments:
DSC00152.JPG
DSC00152.JPG [ 47.86 KiB | Viewed 4087 times ]
DSC00154.JPG
DSC00154.JPG [ 74.82 KiB | Viewed 4088 times ]
DSC00155.JPG
DSC00155.JPG [ 52.34 KiB | Viewed 4087 times ]
DSC00157.JPG
DSC00157.JPG [ 90.15 KiB | Viewed 4087 times ]
DSC00162.JPG
DSC00162.JPG [ 64.86 KiB | Viewed 4087 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 Jul 2008 19:03 
Am fost si eu azi prin zona si am remarcat cu uimire faptul ca nu se lucra nimic, dar troleibuzele nu circulau... :?: Am mai remarcat si curba exagerata din mijlocul intersectiei (vezi poza lui Andrei - 141) . Daca o luau cu firul putin mai c?s peste liniile de tramvai se intorcea lumea cu susul in jos. Ma rog. Macazul divergent se pare ca va fi in scurt, fara inima mobila (precum cel din Timisoara). C?h.
Ce ma nedumireste inca (da poate se rezolva) este de ce au pus console si nu traversee la intersectia Caii Vacaresti cu Mihai Bravu. Practic acolo firul trece prin locul unde stationeza la cap (usor fortat) autobuzele liniei 133. Mi se pare o solutie barbara ce ridica din start un mare handicap troleibuzelor. Adica dupa ce ca le obligi sa vireze stanga din extrema dreapta, mai trebuie sa depaseasca si niscaiva autobuze. Alo! Selectia benzilor a luat-o cineva in calcul?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 Jul 2008 19:21 
Sunt sanse ca 133 sa dispara de acolo si sa mearga spre Piata Sudului (viitorul mall) deci se va fluidiza si zona aia.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 Jul 2008 21:42 
Dezolanta calitatea lucrarii si nici nu e gata.

Pe langa faptul ca s-au suspendat degeaba in acest week-end troleibuzele din Berceni, consolele noi deja se indoaie sub greutatea catenarei, semn ca e complicat cu inginerii buni de instalatii.

In plus, instalatia de iluminat "noua", montata de Luxten este semnificativ mai "chioara" decat cea veche, desi numarul de becuri este mai mare.

Sunt curios cine va semna receptia lucrarii in aceste conditii.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 Jul 2008 09:40 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
Curbura din poza 146 este chiar exagerata, din ce sunt facute acele console de se curbeaza asa? E chiar interesant sistemul acela de pivotare pe stalp.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 Jul 2008 12:50 
Sistemele de prindere permit balansarea pe ax (stalp) precum si balansarea stanga dreapta a firului de contact (datorita sistemului pendular). Problema este ca acele console sunt de o calitate foarte proasta. Din ce am observat se curbeaza deoarece sunt pline consolele, nu sunt teava.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 Jul 2008 16:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56104
Am transmis RATB nemultumirile noastre legate de calitatea acestor lucrari, solicitind sa ia masuri urgente de remediere a neajunsurilor constatate.
Am cerut si justificarea inlocuirii troleibuzelor cu autobuze, pe traseele 73, 74, 76, in week-endul ce tocmai a trecut.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 Jul 2008 16:50 
Nu stiu cata putere are RATB asupra executiei, aceasta fiind facuta prin licitatie si cu un contract care probabil prevede anumite conditii care nu stiu daca impun si monitorizarea lucrarilor sau doar probarea la predare.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 322 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group