TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 25 Apr 2024 22:50

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 322 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Nov 2007 21:32 
Sunt sapate gropile pt stalpi, dar deocamdata nici o miscare mai departe.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Nov 2007 14:29 
Parcarea de deasupra intrarii in Pasajul Uniiri, dinspre Marasesti, a fost desfiintata, odata cu recenta asfaltare si convertita in ceea ce pare a fi viitorul cap de intoarcere pentru troleibuze.

De asemenea, de la intersectia cu Calarasi inspre Universitate, in lungul iesirilor din pasaj, s-au montat stalpi metalici ce par a avea de-a face cu o viitoare linie de contact de troleibuz. Doar pentru iluminat sunt prea solizi.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 Dec 2007 01:19 
Din ce am observat au inceput sa astupe gropile :shock: pentru stalpi. Deci ori s-a schimbat proiectul ori au lasat-o balta pana la primavara. :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 Dec 2007 03:16 
Din cate am vazut le-au umplut cu beton si au facut fundatii pentru stalpi; acum, printre balti si noroaie, se mai vad patru buloane pentru stalp si furtunurile rosii de plastic pentru cablurile electrice (nu stiu daca noii stalpi subtiri de iluminat care au aparut in diverse zone ale Bucurestiului s-ar potrivi in acele patru buloane, dar par de dimensiunea potrivita)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 Dec 2007 09:08 
Deci sunt fundatiile facute, eu am vazut multe care au disparut...ce-i drept din 313. Inseamna ca m-a pacalit noroiul si apa de care ziceai.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 14 Dec 2007 19:04 
un fragment dintr-o stire din Romania Libera


Primarul a confirmat o stire pe care am anuntat-o in urma cu doua luni: de la jumatatea anului viitor se va circula si cu troleibuzul intre Big Berceni si Unirii, iar in aceste zile sunt instalati stalpi pentru sustinerea retelei electrice pe Dimitrie Cantemir.

Stirea completa

http://www.romanialibera.ro/a113682/vid ... video.html


Acum la cite minciuni a spus videanu, e greu sa il mai crezi


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 Dec 2007 02:08 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
La Unirii vor fi cele trei linii sau numai 76 ?- el e candidatul perfect, deoarece a fost traseul lui.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 Dec 2007 11:48 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
Marian Andrei wrote:
Din ce se stie 99% linia 76 va fi cea prelungita.
Linia Berceni-Piata Unirii este doar prima faza din proiectul de constructie a magistralei de troleibuz Bereni - Unirii - Universitate - Romana - Victoriei - Piata Presei care se vrea finalizata in 3 ani.


rosett61 wrote:
La Unirii vor fi cele trei linii sau numai 76 ?- el e candidatul perfect, deoarece a fost traseul lui.


Uite raspunsul. :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 23 Dec 2007 18:07 
Viitorul cap de intoarcere de la Piata Unirii este gata. Mai putin catenara. Insa a gatuit serios circulatia in zona.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 Feb 2008 16:36 
Lucrarile sunt incepute pe portiunea Nitu Vasile (Depou) - Sudului - Tineretului, se sapa pentru cablurile de alimentare si fundatiile stalpilor. Toata reteaua va fi cu echipamente Kummler & Matter. Mai devreme de august-septembrie nu cred ca va fi gata.
In cazul in care reteaua este gata si inca nu vor fi sosite troleibuze din urmatorul lot se vor lua 20 Irisbus de la Vatra impreuna cu liniile 70,92...dar macar sa vedem reteaua gata :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Feb 2008 17:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:11
Posts: 71
Location: Paris
70 si 92 deservite de garajul Nitu Vasile :shock: :?:
Pe cand 220 la Pipera ?
Astia sint dusi cu sorcova.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Feb 2008 19:18 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Din ciclul: ,,Ardeti motorina (si ad-blue-ul, dupa caz) fratilor"

Linia 682 (Baicului - Cart. Andronache) e deservita de Autobaza Pipera.
Linia 106 (Lujerului - Cart. Rosu) e deservita de A. Alexadria
Linia 162 (Crangasi - Mag. CFR 16 Feb) e deservita de A. Alexandria
Linia 163 (Crangasi - Rasadnitei [Giulesti-Sarbi]) e deservita de A. Alexandria
Linia 406 (Lujerelui - Chiajna) e deservita de A. Alexandria
Linia 405 (Carrefour Militari - Chitila) e deservita de A. Alexandria
Linia 116 (Gara Progresu -Sf. Vineri) e deservita de A. Alexandria
Linia 232 (Pltf. Metalurgiei - P-ta. Unirii) e deservita de A. Ferentari
Linia 125 (Pltf. Metalurgiei - Silflor Move) e desrvita de A. Ferentari
Linia 242 (Piata Sudului - PGB) e deservita de A. Ferentari
Linia 124 (INMB - Eroilor) e deservita de A. Ferentari
Linia 168 (Valea Argesului - Piata Romana) e deservita de A. Alexandria

si exemplele pot continua....


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 20 Feb 2008 12:44 
Si a fost si mai rau. Imi aduc aminte cand Ferentari a avut linia 110 (Gara - Pipera) si apoi 101, care jumate din parc avea acces si retragere de la Dna Ghica.
Dar si azi, o parte a parcului lui 133 are acces si retragere de la gara Basarab


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 20 Feb 2008 13:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:30
Posts: 93
Location: Bucuresti
Dr2005 wrote:
Din ciclul: ,,Ardeti motorina (si ad-blue-ul, dupa caz) fratilor"


Sunt niste exemple elocvente, intr-adevar dar sunt tare curios sa imi spui cum ar fi trebuit sa fie aceste linii... adica ... ce autobaze ar fi mai potrivite pt. fiecare dintre ele.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 20 Feb 2008 13:54 
De acord cu Celestin...

E adevarat ca liniile din Dr. Taberei si Militari ar fi trebuit deservite de autobaza Militari, dar aceasta deserveste chiar numai linii cu capete in zona si nu mai are loc pentru alte linii.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 20 Feb 2008 17:41 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
RobertC wrote:
Si a fost si mai rau. Imi aduc aminte cand Ferentari a avut linia 110 (Gara - Pipera) si apoi 101, care jumate din parc avea acces si retragere de la Dna Ghica.
Dar si azi, o parte a parcului lui 133 are acces si retragere de la gara Basarab


Pai... 682 la Titan
162, 163, 106, 406, 405, 421, 458 la Militari
116, 232, 125, 241, 242, 124 la Obregia
168 si 368 la Militari sau la Floreasca, 268 si 385 la Militari, 635 integral la Alexandria, 102 facut 50%-50% cu Ferentari sau Obregia si exemplele despre cum ar trebui sa fie deservite liniile RATB pot continua.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 20 Feb 2008 17:48 
Asa cum am zis mai sus, da-ne exemple de linii deservite de militari care nu sunt in zona (si nu vorbim de liniile temporare aparute datorita lucrarilor la liniile de tramvai).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 Feb 2008 17:55 
Obregia e prea mica si nici nu are unde sa se mai extinda. Dar ar putea sa le ia macar pe 124 si 242, ca oricum sunt putine autobuze alocate.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Mar 2008 15:46 
Iata si capatul de la Piata Unirii (chiar la capu pasajului in fata hotel Horoscop).
Lucrarea va fi finalizata pana pe 30 Iunie 2008. Saptamana viitoare incepe montarea primilor 150 stalpi in zona Cal. Vacaresti, Tineretului. De asemnea pe reteaua din Berceni se vor inlocui macazele, trecerile, separatoarele.


Attachments:
DSC06679.JPG
DSC06679.JPG [ 76.94 KiB | Viewed 4961 times ]
DSC06681.JPG
DSC06681.JPG [ 77.12 KiB | Viewed 4962 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Mar 2008 16:07 
Ma mir ca au de gand sa faca de fapt ceva, din moment de pe Cantemir, in ciuda marii bulversari de asta toamna, nu au pus nici un stalp nou :!: . Au ramas niste sfrijituri (daca nu cumva, or fi alea cele noi), care nu pot sustine o retea de troleibuz. Sau poate din aliaj super rezistent, si merg 8-| . Ar fi o imensa bataie de joc, daca vor trebui sa schimbe stalpii, dupa o refacere totala a bulevardului.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Mar 2008 16:11 
Pai pe cantemir sunt facute fundatiile, dar acoperite cu nisip/pietris.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Mar 2008 17:28 
Din cate vad din pozele de mai sus, acel capat are capacitatea unui singur vehicul. Va fi capat de stationare, sau doar o simpla statie de coborire sau urcare? Din cate am citit prin forum mai demult, acest cap nu va fi definitiv, nu? Parca se doreste prelungirea pana la Romana...?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Mar 2008 17:35 
Intra un singur vehicul in capat. Urmatoarea etapa este prelungirea pana la Romana. Anul viitor.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Mar 2008 22:41 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Se va mai inaugura primul tronson la vara in conditiile in care se incep lucrarile la Pasajul Piata Sudului? Sau acestea vor fi un bun pretext pentru o noua taraganare de 1-2 ani... Poate de asta nu e graba cu achizitionarea unui nou lot de troleibuze noi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Mar 2008 22:48 
Nu e chiar asa mare beleaua cu troleul la Sudului. Pasajul, am inteles ca va avea 2 benzi, si va porni dinspre Martisor, pe benzile centrale, tramvaiul (abia refacut!) ramanand pe mijloc. In conditiile astea, tot mai ramane o banda, sau 2, pe margine, depinde cum refac zona, si are destul loc troleul sa treaca la suprafata. Oricum, autobuzele nu vor putea s-o ia prin pasaj, deoarece sunt statii importante la suprafata unde trebuie sa opreasca.
Chestia asta nu e chiar asa nemaipomenita. E ciudata, dar in conditiile in care si linia 34 va fi refacuta pana in toamna integral, in conditiile in care NU se realizeaza inca pasajul Muncii (va fi racordata la breteaua veche, temporar), iar la Iancului nu e prea clar pe unde o ia, sau macar cum vor face pasajul (si cand). Asa ca, mare noutate 8-| ...
O sa fie ceva gen refacerea integrala a sos Giurgiului (sau Oltenitei). Tocmai cand era gata linia de tramvai, au trebuit s-o strice, ca sa refaca strada, si apoi sa refaca linia 8-| 8-| :shock: . Simtiti pulsul orasului? (are colesterolul ridicat...)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Mar 2008 23:07 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Bineinteles ca daca s-ar organiza cum trebuie lucrarile, viitoarea linie de troleibuz ar putea circula si in conditii de santier.

Ceeace observ insa si ma intristeaza e ca pana acum cam toate lucrarile edilitare au avut ca rezultat indirect suspendarea unor linii de transport electric, in proportie din ce in ce mai mare, fiind se pare cel mai bun pretext pentru o restrangere pe nesimtite a acestui tip de transport. In momentul in care crezi ca ai scapat de un santier, apare altul pe acelasi parcurs, care zadarniceste din nou revenirea la normal. Acest aspect, plus achizitionarea masiva doar de autobuze, duc la un singur rezultat: diminuarea treptata si dezorganizarea transportului electric, pana la limita la care nu mai e profitabila exploatarea sa.

O linie de troleibuze Berceni-Unirii - fara sporirea parcului actual de troleibuze si mai ales fara troleibuze articulate... Sa o vedem si pe asta, si apoi mai vorbim.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Mar 2008 09:02 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 86
Marian Andrei wrote:
Iata si capatul de la Piata Unirii (chiar la capu pasajului in fata hotel Horoscop).
Lucrarea va fi finalizata pana pe 30 Iunie 2008. Saptamana viitoare incepe montarea primilor 150 stalpi in zona Cal. Vacaresti, Tineretului. De asemnea pe reteaua din Berceni se vor inlocui macazele, trecerile, separatoarele.


Cat optimism!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Mar 2008 12:00 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 146
Location: Bucuresti, sector 3
O data cu prelungirea retelei de troleibuz la Piata Unirii, linia 312 ar trebui trecuta integral si in ambele sensuri pe Cl. Vacaresti si Bd. Mircea Voda, intre Bd. Tineretului si Sf. Vineri. Exista vreo astfel de initiativa ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Mar 2008 16:57 
Atata timp cat momentan doar 76 va fi prelungit, nu se va modifica traseul lui 312. Pentru transport pe Mircea Voda, speram ca atunci cand 323 va primi autobuze noi sa fie prelungit la Sf. Vineri.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Mar 2008 20:57 
76 pana la Unirii cu DOAR 15 troleibuze in plus?? Asta in conditiile in care sunt vreo 12-15 numai intre Sudului si Resita, si SUNT PLINE!?!? Astia au innebunit de tot!!! Mai bine sa ia pe 73, sau mai bine 74, si sa-l devieze pe 312 pe Vacaresti si Splai. Sau Mircea Voda, dar tot sper sa vad un 323 pe acolo.
Daca il prelungesc pe 76, ar putea foarte bine sa ia intregul proiect si sa-l arunce la gunoi :!: . E mai bine asa cum e...


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 322 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group