TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Fri 26 Apr 2024 04:31

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 322 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Mar 2008 21:18 
Adica de la Budapesta ramane spre Unirea pe banda 1 pana la intrarea in pasaj si apoi taie in cati metri cate benzi ca sa intoarca?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Mar 2008 21:32 
bogdan_buc wrote:
Daca il prelungesc pe 76, ar putea foarte bine sa ia intregul proiect si sa-l arunce la gunoi


Mai bine il recicleaza ca sa salveze padurea :twisted:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Mar 2008 23:11 
...padurea care e amenintata sa devina cartier de super-vile... Singura chestie verde din padurea Baneasa va fi viitorul troleu care sa intoarca la aeroport 8-| :evil:
Si viziune asupra viitorului: sa nu-mi spuneti ca troleul va intoarce la aeroport ocolind prin Ficusului :shock: . Ar fi o bataie imensa de joc. Desi, cred ca mi se va raspunde la intrebarea asta, abia in vreo 5 ani...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 23 Mar 2008 01:25 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
E mai avantajoasa bucla de la Horoscop decat ocolul pe Splai-Timpuri Noi-Vacaresti, asa cum facea odata?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 May 2008 13:05 
Au inceput lucrarile si pe Bd. Tineretului la fundatiile pentru stalpi. Se inainteaza dinspre Mihai Bravu, momentan au ajuns pana la palatul Copiilor.

De asemenea, s-a montat un indicator la intrarea in parcul Tineretului, pe care se mentoneaza obiectivul lucrarii "Linie troleibuz Calea Vacaresti-Tineretului samd", din viteza autobuzului in care eram nu am apucat toate strazile pe care se va efectua lucrarea, nici macar termenul de executie.
Marian Andrei wrote:
Iata si capatul de la Piata Unirii (chiar la capu pasajului in fata hotel Horoscop).

Nu cred ca are cum sa fie acela capatul. Poate ca acolo va intoarce dar statia nu are cum sa fie acolo, accesul s-ar face prin mijlocul strazii, pe un "trotuar" lat de maxim 1 metru. :!:
bogdan_buc wrote:
76 pana la Unirii cu DOAR 15 troleibuze in plus?? Asta in conditiile in care sunt vreo 12-15 numai intre Sudului si Resita, si SUNT PLINE!?!? Astia au innebunit de tot!!! Mai bine sa ia pe 73, sau mai bine 74, si sa-l devieze pe 312 pe Vacaresti si Splai. Sau Mircea Voda, dar tot sper sa vad un 323 pe acolo.
Daca il prelungesc pe 76, ar putea foarte bine sa ia intregul proiect si sa-l arunce la gunoi :!: . E mai bine asa cum e...

Raman la parerea ca o sa fie o MARE prostie daca prelungesc 76 in aceasta forma, nearticulate la 2 minute. 76 va dubla 381 si va prelua mare parte din calatorii lui (pe principul "care vine primul"). Efect principal : Macel pe 76 (parca nu era destul) intre Resita si Sudului. Secundar : aglomerare de troleibuze intre Vacaresti si Unirii. Ce ati zice de un 81 intre Resita si Unirii, la 4-6 minute, care sa satisfaca in mod real necesitatea de transport intre aceste doua puncte si 76-le sa ramana asa cum e ? :wink:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 May 2008 14:31 
Capatul de la Resita nu ar putea suporta in veci inca o linie in plus. Asta fiindca s-asa e extrem de aglomerat cu vreo 4-5 trolee de pe 76, cate stationeaza de regula, plus vreo 3 de 381. Din astea, nu toate intra in terminal, cu siguranta nu toate troleele. Iar autobuzele uneori stau si ele locului, ca n-au pe unde sa treaca. Multe stationeaza pe sensul spre Luica al strazii Resita. Strada care are NUMAI 2 benzi!! Am vazut de zeci de ori pe zi incidente in care masinile asteaptea minute intregi, fiindca nu au pe unde sa treaca, si se mai gaseste si cate un destept sa taie calea tuturor de pe Urziceni, sau de pe alte stradute, care dau toate in terminalul de la piata.
Cel mai bine ar fi sa-l prelungeasca pe 74, ca e singurul care merita efortul, din moment ce nu ar dubla TOTAL linia de autobuz cu care circula in paralel. Macar 312 se intoarce pe Vacaresti. Si poate se desteapta astia, si-l muta cu totul acolo, iar 74 sa preia traficul de pe Tineretului. O sa fie oricum o risipa de resurse in forma actuala, din moment ce piata Unirii e FOARTE bine legata de Berceni. Iar Berceniul nu prea e legat de altceva. Dar ma rog... Sa fie si ala.

M-am uitat atent la tablita cu proiectul. Se pare ca executantul este IMSAT. Eu inteleg ca asigura echipamentele si ma bucur, dar nu stiam ca ei sunt in stare sa sape gropi si sa monteze stalpi :shock:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 May 2008 19:10 
IMSAT au experienta in domeniu si am incredere in lucrarea facuta de ei. Puterea substatiei Nitu Vasile a fost crescuta (ca o paranteza - substatia de la Nitu Vasile alimenteaza toate liniile de troleu din Berceni, tramvai - Oltenitei, Vacaresti, Mihai Bravu pana la Dristor, Cal. Vitan).

Pana la sfarsitul acestei luni se vor monta stalpii pe Tineretului si Cantemir urmand ca toata luna Iunie sa se monteze consolele si reteaua. Exista stalpii necesari - ~250 bucati, 100 deja sunt montati pe Vacaresti.

Se doreste inaugurarea retelei la 1 Septembrie, odata cu linia de tramvai din zona.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 May 2008 20:53 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Putin off-topic, dar tine de istoricul legaturii cu Berceniul.
Imi aduc eu aminte gresit sau, inainte de a fi scurtate la Piata Sudului, liniile 73, 74, 76 au circulat o vreme pana la Abator sau la rondul Vacaresti-Mihai Bravu? Cred ca abia dupa instalarea liniei de tramvai pe tronsonul sudic al Caii Vacaresti au disparut troleibuzele de aici...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 May 2008 00:41 
Brassovia wrote:
Putin off-topic, dar tine de istoricul legaturii cu Berceniul.
Imi aduc eu aminte gresit sau, inainte de a fi scurtate la Piata Sudului, liniile 73, 74, 76 au circulat o vreme pana la Abator sau la rondul Vacaresti-Mihai Bravu? Cred ca abia dupa instalarea liniei de tramvai pe tronsonul sudic al Caii Vacaresti au disparut troleibuzele de aici...

Da, pana prin '88 intorceau la Abator, facand rond imediat dupa ce opreau in ceea ce acum este prima statie al lui 133. Au inceput apoi lucrarile la noua conformatie a Caii Vacaresti si capatul s-a mutat si mai la sud, unde a si ramas chiar si dupa terminarea lucrarilor.
Ideea de a readuce troleibuzele pe Vacaresti nu este noua, la sfarsitul anilor '90 RATB luase in discutie prelungirea celor 3 linii pana la Timpuri Noi. De ce nu s-a realizat proiectul numai ei stiu. :?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 May 2008 01:21 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
Capatul de la Resita a suportat in trecut doua linii de troleibuz - 76 si 95 - este realizat pe sistemul cu fire duble (ca in cazul capetelor din Drumul Taberei, Pajura si Straulesti), dar astazi numai unul este folosit. Nu mai stiu daca este asa, dar tin minte ca inainte unul din fire trecea prin spatele cabinei dispecerului, ulterior fiind mutat pe aceleasi console cu celalalt, in fata dispeceratului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 May 2008 11:44 
Dar, dar pe vremea aia nu exista 381.
Mai exista si acum cele doua perechi de fire, numai ca mori de ras cand vezi cum au ajuns sa fie folosite. In vremurile bune, cand era capatul mai liber, si se folosea firul exterior pentur traficul general, troleibuzele care trebuiau sa se retraga la Berceni, mutau captatorii pe firul calalalt, si pur si simplu plecau inaintea celorlalte troleibuze. Ce e si mai ciudat e ca nu mai exista de mult macazul de intrare pe firul nefolosit, insa la iesire mai exista!! Inainte, cand se folosea sistemul pe care il descriu avea totusi un rost.
Acum se foloseste firul interior (naiba stie de ce), astfel incat celalalt zace fara rost, de vreo 2-3 ani. Iar macazul ala inca e acolo, si incurca in ultimul hal traficul, troleele trebuind sa incetineasca mai mult decat inainte, din cauza firului secundar care intra in macaz. In timpul asta, masinile asteapta sa treaca, deoarece capatul de la Resita e foarte agloemrat, si masinile merg pe constrasens si cate 100m. E bataie de joc forma actuala. Mai bine il dadeau jos cu totul, ca sa se miste lucrurile mai repede. Poate la modernizarea in viitor a retelei sa vedem asta...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 May 2008 12:46 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Pai 381, ex 781, este de fapt fostul 95 reloaded. Din pricina lipsei de vehicule a devenit expres/rapid, nu de altceva. Nu circula la Gara de Nord probabil doar pentru a nu scuti calatorii de "placerea" de a se imbarca in metrou din Piata Victoriei. In rest, el e si nimeni altul - fostul 95, devenit autobuz. Logic ar fi sa dispara de pe traseul actual una din liniile 312/313/381, daca se reintroduce troleibuzul la Piata Unirii. Dar cum vehiculele electrice vor fi in mod sigur inca multa vreme insuficiente ca numar si prea mici ca si capacitate unitara, logica s-ar putea sa nu conteze.

Solutia cu capatul de la Piata Resita pare a fi fost inca de la inceput una provizorie, de aceea nu s-a facut strada cu 4 benzi. Era prevazuta o artera importanta de strapungere Nitu Vasile - Gazarului, care nu s-a mai realizat si nici nu prea mai are sanse. Unica remediere a situatiei pe care o vad fezabila este sa se mute capatul de linie undeva in Str. Luica (sunt posibile diverse locatii intre Brancoveanu si Giurgiului).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 May 2008 15:39 
Si poze cu stalpii cu pricina, placuta cu lucrarile.


Attachments:
DSC07537.JPG
DSC07537.JPG [ 62.65 KiB | Viewed 4681 times ]
DSC07540.JPG
DSC07540.JPG [ 103 KiB | Viewed 4681 times ]
DSC07544.JPG
DSC07544.JPG [ 72.15 KiB | Viewed 4682 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 May 2008 17:10 
deci se pare ca in jur de 1-2.09.2008 un eveniment deosebit se va petrece...sper sa se tina de cuvint...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 May 2008 20:08 
Azi se lucra tare pe Tineretului, deja mai au o statie si ajung la Cantemir cu gropile pentru stalpi.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 May 2008 17:40 
Pe Cantemir (Tineretului - Unirii) exista mai multe indicii ca fundatiile sunt facute, in zona pasajului se vad gropi acoperite cu pietris langa stalpi si in zona parcarilor sunt niste pietre ornamentale, puse la distanta dintre 2 stalpi, la fel si pe partea cealalta.


Attachments:
DSC07720.JPG
DSC07720.JPG [ 154.72 KiB | Viewed 4454 times ]
DSC07721.JPG
DSC07721.JPG [ 144.26 KiB | Viewed 4456 times ]
DSC07722.JPG
DSC07722.JPG [ 97.85 KiB | Viewed 4453 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 May 2008 17:42 
Deja incepand cu Sincai pe Tineretului se simte ca se lucreaza tare, au ajuns cu gropile si fundatiile in intersectie, in ritmul asta pana la sfarsitul lunii vor fi pusi stalpi pe tot traseul. Se doreste ca la sfarsitul lui iunie deja linia sa fie in stadiul de probe.


Attachments:
DSC07723.JPG
DSC07723.JPG [ 98.02 KiB | Viewed 4452 times ]
DSC07724.JPG
DSC07724.JPG [ 121.94 KiB | Viewed 4452 times ]
DSC07725.JPG
DSC07725.JPG [ 122.89 KiB | Viewed 4451 times ]
DSC07726.JPG
DSC07726.JPG [ 116.15 KiB | Viewed 4453 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Jun 2008 19:52 
In ultima saptamana lucrarile au incetinit dar de azi vad ca se lucreaza din nou tare, pe Cantemir au aparut gaurile pentru stalpi. Cum am banuit si am si spus pe aici, am vazut ca unde erau acele pietre sunt chiar gauri pentru stalpi.
Pe Tineretului fundatiile pareau curatate deci foarte curand apar stalpii.

Incep sa cred ca nu va fi gata pana pe 1 iulie, oricum data finalizarii este septembrie 2008, nu stiu de ce se lauda ca termina mai repede ca oricum troleibuze nu prea au.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Jun 2008 00:01 
Nu mi se pare locul potrivit pentru politica... :roll: In fine, revenind la subiect, mie termenul de 1 iulie mi se pare un fel de lauda fara acoperire, pentru ca, daca ar fi asa, pana in septembrie nu vor face altceva decat sa plimbe un troleibuz 'in probe' pe-acolo si atat. Pe cand daca faci lucrarea bine, nu e nevoie de doua luni de probe, dar banuiesc ca oricum nu e cazul :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Jun 2008 00:03 
Pai teoretic probele se fac maxim o saptamana, sa vada daca mai se necesita reglaje pe la elementele de retea. La fel ca la tramvai. In ritmul de acum o luna o terminau pana la 1 iulie, dar din pacate vad ca se mentine traditia lucrarilor din Bucuresti, se trage tare o perioada, apoi pauza si dupa se trezesc sa termine in 2 saptamani :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Jun 2008 09:25 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 100
Location: BUCURESTI
Eu trec zilnic pe traseul Piata Sudului - Piata Unirii si intradevar lucrarile s-au inmuiat rau de tot. Au inceput sa faca gropile pe Cantemir pentru stalpi dar dupa ce toarna betonul dureaza cel putin 10 zile pentru a se usca acel beton ca sa se poata monta stalpii. Apoi se face un sant pentru cablurile de alimentare a iluminatului, se monteaza console, se betoneaza si se asfalteaza la loc, asa ca au de lucru pana in Septembrie. Poate pe Vacaresti sa vedem ceva bucatele de retea de troleibuz luna aceasta deoarece acolo lucrul la stalpi este mai avansat.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Jun 2008 22:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Sunt de parere ca este vesnica organizare tipic romaneasca ce face ca graficul lucrarilor sa fie mereu unul nerealist iar ritmul de lucru totat lipsit de continuitate. Inainte de 1989 se puteau monta linii de tren pe distante de peste 3km in 2 luni. Acum ne chinuim sa punem o amarata de retea de troleibuz. Nici nu vreau sa ma gandesc cati ani ar fi durat o simpla linie de tramvai neseparata de trafic pe distanta Piata Sudului - Piata Presei Libere. Dar, e adevarat, suntem mai tari decat strainii cand edilii nostri sunt atat de mandri de ei iar presa e chemata in numar mare pentru o lucrare ce in alte tari e absolut banala si nu mai are nevoie de conferinta de presa.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Jun 2008 09:26 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 100
Location: BUCURESTI
Aceste intarzieri apar datorita modului de decontare foarte greoi intre beneficiar si constructor. De aici si acest mod de lucru in valuri. Platile se fac pe etape de lucrari , iar la incheierea unei etape se cauta tot felul de chichite ca sa se amane plata si astfel se ajunge la perioade de stagnare a lucrarii asa cum se vede acum pe tronsonul Piata Sudului - Piata Unirii. E drept ca de 2-3 zile parca sa mai inviorat un pic activitatea dar nu la nivelul cu care ne obisnuisem la un moment dat.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jun 2008 11:44 
A inceput montajul noilor stalpi pe Bulevardul Tineretului.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Jun 2008 19:51 
Mihai wrote:
A inceput montajul noilor stalpi pe Bulevardul Tineretului.


Iata-i, din ce am observat sunt un model usor diferit fata de cei de pe Vacaresti.
In alta ordine de idei la Bucurestii Noi au inceput sa se faca liste cu oameni care vor pleca la Berceni pentru noua linie. Exista zvonul ca linia se va numi 77 si va avea traseul lui 74 pana la Sudului si apoi Unirii.


Attachments:
DSC08652.JPG
DSC08652.JPG [ 117.11 KiB | Viewed 3912 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Jun 2008 10:00 
Vad ca deja au "obosit". Au montat cam 20 de stalpi intr-o zi, iar apoi au trecut la o saptamana de pauza.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Jun 2008 10:10 
Mihai wrote:
Vad ca deja au "obosit". Au montat cam 20 de stalpi intr-o zi, iar apoi au trecut la o saptamana de pauza.


Ori 2 stalpi pe zi, ori 20 intr-o zi si apoi o saptamana pauza cam tot aia e. :twisted: Oricum troleibuze nu sunt si nu vor fi (cele 10+10 Irisbus atata sunt) ca licitatie nu se mai face in urmatorii 4 ani.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Jun 2008 10:33 
De unde stii, a vorbit Oprescu cu RATB-ul deja? :D


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Jun 2008 15:41 
Daca se va repeta razboiul primar-consiuliu din 2000-2004 sigur asa va fi.

Trecand inapoi la lucrare. Pe Cantemir s-a ajuns cu fundatiile aproape de intersectia cu Marasesti. Pe Tineretului sunt pusi stalpii pe ambele sensuri intre Sincai si aproape de Palatul Copiilor, cred ca mai apar noaptea.
Pe Vacaresti lucrarea este avansata, azi se montau prinderile pentru consolele retelei de troleibuz :!: ,cele pentru reteaua de tramvai sunt puse de cateva zile. Cei de la IMSAT faceau masuratori. Cred ca in cateva zile se incepe montarea consolelor si retelei de tramvai.


Attachments:
DSC08673.JPG
DSC08673.JPG [ 51.4 KiB | Viewed 5149 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Jun 2008 16:20 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 100
Location: BUCURESTI
Parerea mea este ca troleibuze sunt suficiente, trebuie doar crescut coeficientul parcului activ. Sunt destule trolee care zac prin depouri cu mici defectiuni si care se pot repune in circulatie. Daca nu se grabeau cu casapirea Saurer chiar nu era o problema parcul de trolee.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 322 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group