TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Mon 09 Dec 2019 23:39

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 322 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Aug 2008 20:02 
In intersectia de la Sudului este pusa trecerea pe sensul dinspre centru.
Mai raman:
- macaz spre centru
- macaz dinspre centru
- trecerea spre centru


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Aug 2008 20:04 
Noul model de separator din zona Palatul Copiilor.
Pe Vacaresti nu am fost atent dar cred ca este un separator in zona stalpului 68.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Aug 2008 20:06 
Intersectia de la Sincai este finalizata.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Aug 2008 20:08 
Imediat dupa intersectia de la Sincai avem din nou separatoare.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Aug 2008 20:11 
La Marasesti pe sensul dinspre Unirii sunt puse trecerile, azi se lucra. Putin dupa intersectie spre Unirii firele sunt taiate, banuiesc ca acolo or sa apara separatoare.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Aug 2008 20:15 
Si capatul de la Piata Unirii, finalizat.
La ora actuala situatia este urmatoarea, au mai ramas se facut:
- macaze Sudului
- trecere Sudului
- trecere Marasesti
- reglaje tensionare (sper sa se faca, reteaua e lasata in unele locuri, iar console indoite tot mai sunt).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Aug 2008 20:38 
Si mai sunt si copacii de "tuns". :wink:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Aug 2008 22:40 
Noaptea trecuta s-au montat incrucisarile troleibuz/tramvai din Piata Sudului si intersectia Cantemir / Marasesti, ambele pe sensul spre centru. De asemenea s-au tuns, in sfarsit, copacii de pe traseu.

Foarte interesanta intersectia Cantermir/Marasesti, unde incrucisarea montata de RATB pe sensul Centru-Berceni este mare si hidoasa, in vreme ce aceea montata de IMSAT azi-noapte este de acelasi tip suplu montat in toate celelate intersectii.

Cu exceptia macazelor de la Piata Sudului, care urmeaza sa fie montate maine, lucrarea este gata. Multe console au ramas indoite, unele chiar ilar, dar par in pozitie finala. Nu cred ca vor mai fi reglate.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Aug 2008 23:08 
Exemplu de consola indoita mai ciudat la intrarea pe Tineretului...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Aug 2008 00:02 
Cu riscul sa fac pe dispecerul :oops: autoturnurile erau din seara asta la Sudului si lucrau la incrucisarea tb-tb si macazul de convergenta (sens periferie).. Clientii lui 76 stateau in speranta la 381


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Aug 2008 15:26 
Macazul de bifurcatie e model cu inima mobila (asemanatoar cu http://forum.transira.ro/viewtopic.php?p=53991#53991 , doar ca macazul este suspendat intre doua console, iar derivatia este spre stanga), iar noua incrucisare tb-tb este model cu sanii (gen cum e aici: http://forum.transira.ro/viewtopic.php?p=53994#53994 )

In alta ordine de idei, tramvaiele care fac virajul Vacaresti-Oltenitei(spre Romprim), si invers, lovesc cu pantograful saniile trecerii tb-tw intr-un mod nu foarte sanatos.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Aug 2008 18:47 
Intr-adevar, consola de mai sus este una din ciudateniile liniei si nu e singura.

Lucrarile de azi de la Piata Sudului au avansat destul de incet. Macazul este insa ceva ce nu am mai vazut la noi in tara.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Aug 2008 22:10 
Astazi au incheiat de instalat incrucisarea troleibuz - troleibuz de la capatul de la Piata Sudului (interesant faptul ca au decis sa o inlocuiasca pe cea veche cu una moderna) si macazul de bifurcare a noii linii spre centru.

Pentru maine este deja pregatit de montaj macazul de unire dintre linia care iese din capatul Piata Sudului si linia care vine din centru. Cred ca in jurul orei 12:00 lucrarea va fi gata, pentru ca greul s-a facut azi.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 Aug 2008 12:49 
Lucrarea este aproape finalizata. Au fost montate complet macazele se intalnire si incrucisarea de la capatul Sudului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 Aug 2008 12:56 
A aparut si semaforul pentru troleibuze. Iar macazul este montat complet, aveti si o poza cu detaliul macazului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 Aug 2008 20:59 
Azi au avut loc probele pe linia Piata Sudului - Unirii, incep scurtul reportaj cu cele 2 troleibuze folosite, unul cu capete clasice de captatori si unul cu capete noi. 5230 si 5123.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 Aug 2008 21:03 
Prima parte a probelor, trecerea de macazul de la Sudului (revin in posturile urmatoare cu detalii) si tranzitarea Vacarestiului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 Aug 2008 21:06 
Prima data troleibuz in zona Abator si Tineretului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 Aug 2008 21:09 
De la Palatul Copiilor la intersectia de la Sincai.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 Aug 2008 21:13 
Aproape toate pozele din traseu sunt facute prin luneta lui 5230 deoarece proba a mers destul de repede si nu am avut decat vreo 2 stationari mai lungi. Iata si ultimele poze facute in traseu pana la Piata Unirii.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 Aug 2008 21:19 
Toata proba a decurs excelent mai putin macazul de la Sudului (cel de despartire) care nu vrea sub nici o forma sa se faca pe sensul spre centru, lucru care va impiedica punerea in functiune mai devreme de miercuri a liniei.
Sa vedem si poze cu macazul in cauza, de viteza, se poate trece cu peste 50kmh pe acesta.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 Aug 2008 21:21 
Si in final patina si elementele de comanda ale macazului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Sep 2008 13:10 
Cateva filmulete din timpul probelor:
http://www.youtube.com/watch?v=OtPj1nv6-sA
http://www.youtube.com/watch?v=mAFeB7pQ5_E
http://www.youtube.com/watch?v=MWTuCckRk8M


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Sep 2008 16:05 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 652
Location: Bucuresti, Militari
Ce linie/linii vor merge pana la Piata Unirii?
As vrea sa vad
73 Piata Unirii - Turnu Magurele
76 Piata Unirii - Piata Resita (cu 77 dublura pe traseul actual)
Troleibuzele la Piata Unirii vor aduce modificari in circulatia liniiilor existente de autobuz (312 si 313)?
Reteaua arata ca cele din Austria insa trecerile peste reteaua de tramvai au fost facute cam curios - "s-ul" de la Marasesti este dictat de faptul ca linia trotuarului de la Budapesta (DOMO) nu mai e la fel si dincolo de intersectie - spre pasaj bulevardul se mai ingusteasa putin (~1/4 de banda) sau au vrut ca traversarea sa se faca la un unghi drept, ceea ce iar este curios. Altfel arata bine. Ramane de vazut ce parere are si publicul calator despre noua linie si daca va genera un trafic destul de mare, pentru a putea gandi si in viitor la prelungirea retelei spre Baneasa.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Sep 2008 16:12 
Va fi 76 Piata Resita - Piata Unirii. Linia nu va aduce modificari liniilor actuale cel putin deocamdata.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Sep 2008 17:40 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 May 2006 10:36
Posts: 62
Location: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
Ai idee cate troleibuze vor fi scoase la traseu la ora de varf ? Sunt suficiente cat sa asigure un interval de succedare de macar 5 minute ?

Cat de viabila ar fi o linie de troleibuz Piata Resita-Drumul Gazarului-sos. Giurgiului-Serban Voda-Cantemir-Unirii ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Sep 2008 17:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48823
Deci va fi un traseu 76 prelungit, nu o linie noua.

Pe linia 76 au fost troleibuze articulate arhipline. Acestea au fost distruse cu larghete, scazind capacitatea de transport pe aceasta ruta. Cum se va proceda acum? Vor fi suplimentate troleibuzele liniei 76? De unde, devreme ce nu au fost achizitionate cele 150 troleibuze de care se vorbea?

Linia noua va dubla, practic, o linie de autobuz? De unde rentabilitate?

Altceva: a existat pe vremuri o legatura Gara -Piata Sudului? Nu e bine sa se refaca traseul?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Sep 2008 18:57 
alch3mist wrote:
Ai idee cate troleibuze vor fi scoase la traseu la ora de varf ? Sunt suficiente cat sa asigure un interval de succedare de macar 5 minute ?


Vor fi 23 de ture (fata de 18 cate erau la ora de varf pe perioada octombrie - iunie). Deci, de la intervale de succedare de 1-2 minute, se va ajunge in cazul unui trafic lejer la 4-5 minute. Dar, cum dimineata exista balamuc la P-ta Sudului, la Abator, la Sincai, la Budapesta si la Unirii si doar aceasta bucata se face in peste 30 de minute, probabil se va ajunge si la intervale de peste 8-10 minute.

Silviu Sintea wrote:
Vor fi suplimentate troleibuzele liniei 76? De unde, devreme ce nu au fost achizitionate cele 150 troleibuze de care se vorbea?

Linia noua va dubla, practic, o linie de autobuz? De unde rentabilitate?

Altceva: a existat pe vremuri o legatura Gara -Piata Sudului? Nu e bine sa se refaca traseul?


Suplimentare cu 5 ture, desi traseul va fi de 3-4 ori mai lung.

Noua linie 76 va dubla pe 381, insa va avea cateva statii pe care 381 nu le are (381 se poate spune ca este una din foarte putinele linii "expres"): este vorba de statiile Pridvorului, Costache Stamate, Visana si Piata Unirii.

Au existat nu doar una, ci 3 linii care faceau legatura P-ta Sudului - Gara de Nord: 74, 94 si 95. 74 a aparut tarziu, insa initial au fost doar 94 si 95. Legatura se realiza prin P-ta Unirii - Universitate - P-ta Romana - Ana Ipatescu (Lascar Catargiu de azi) - Lemnea - Occidentului - Polizu.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Sep 2008 18:57 
Linia 76 va avea 18 ture pentru inceput iar la 15 septembrie 23 ture. Oricum tot putin. 30 ture ar face fata pe aceasta linie.

Speram ca sa fie dusa reteaua pana la Universitate cat mai repede, astfel de acolo se ajunge si catre gara.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Sep 2008 00:24 
Marian Andrei wrote:
Toata proba a decurs excelent mai putin macazul de la Sudului (cel de despartire) care nu vrea sub nici o forma sa se faca pe sensul spre centru, lucru care va impiedica punerea in functiune mai devreme de miercuri a liniei.
Sa vedem si poze cu macazul in cauza, de viteza, se poate trece cu peste 50kmh pe acesta.

Cu toate astea inca se circula lent pe macazuri si incrucisare... pesemne ca soferii nu au primit circulara ca elemntele sunt de viteza. In seara asta macazul de bifurcatie functiona. Directia implicita e spre centru. Ce-i curios este ca abia dupa ce a trecut de senzorul de dinainte de macaz acesta se schimba (dupa ce in prealabil s-a accelerat sub patina de comanda). Limbile macazului si incrucisarea se schimba cu vitea mica, finut si silentios, spre deosebire de cele clasice.

Si inca o nota, si macazul sens periferie are inima mobila, actionata mecanic de captator (model U99 din catalogul K+M)


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 322 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group