TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 13:45

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 235 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Mar 2008 20:30 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Off-topic: tramvaiele merg ceva mai repede decat trenurile de pe sectii precum Babeni-Alunu sau Oravita-Anina :twisted:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Mar 2008 20:52 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Dr2005 wrote:
Oare a fost inventia ITB-ului? Ca s-a folosit si la Budapesta, Bratislava etc. Probabil a fost o ,,inventie" copiata din strainatate si montata romaneste, ca si V3A-ul.

Da, in mod sigur a fost inventie a unui roman, nu stiu daca acesta lucra in ITB sau in alta parte, dar ITB-ul a fost principalul beneficiar. Celelalte state socialiste a preluat-o, dar pana la urma au renuntat la ea. Este posibil ca inventia sa nu fi fost pe baza unei cercetari intrutotul originale, dar concretizarea ei practica a fost brevet romanesc.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Mar 2008 19:24 
La data de 8 martie 2008, lucrarile care vor afecta traseele de tramvaie RATB sunt:
- Sos. Stefan cel Mare (inclusiv intersectiile de la Tunari si Lizeanu), Bd.Iancu de Hunedoara, Sos. Mihai Bravu si Cal. Vacaresti - linii desfintate: 5, 17, 34, 46; linie deviata: 16 prin Reinvierii, Bucur Obor, Mosilor; Circula linia naveta 634 intre Fluviului si Romprim
- Pasajul Basarab (Sos. Grozavesti , Sos. Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu) - linii desfintate: 2, 11, 12, 35; linii deviate: 44 circula pana la Cal. Plevnei; Circula linia naveta 635
- Sos. Oltenitei - linii desfintate: 4, 11, 17, 34; linie deviata: 19 la Zetarilor; Circula liniile naveta 611 si 634
- Str. Sf. Vineri - linii desfintate: 40, 56; linii deviate: 14 la Compl. RATB Titan si 55 la Republica; Circula linia naveta 640


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 Apr 2008 16:48 
Puteam sa jur ca era si un topic cu lucrarile la linia de pe Oltenitei. In fine, scriu aici atunci...
Lucrarile in zona Sura Mare merg destul de lent, abia au scos sinele pana la intersectia cu Giurgiului, a mai ramas o bucata pana la macazul cu tramvaiul, de care se cam feresc. Au scos curba de pe Giurgiului pe Oltenitei, si au asfaltat peste fosta linie, unde traverseaza cu soseaua. Uitandu-ma la marimea santului sapat la Sura Mare la intrare, mi-e teama sa nu reconfigureze intreaga zona, si sa fie str Sura Mare cu cale dubla de tramvai (o imensa idiotenie, bineinteles). Oricum, un lucru e sigur, cand va fi aproape gata lucrarea, vor intre si in macazul de la Eroii Revolutiei (oricum s-a hodorogit), si poate si cele de pe Giurgiului, depinde daca refac linia de pe Sura Mare (bunicica de altfel). Au plantat totusi stalpii noi, inclusiv in bucla de la Sura.
Sa va zic o curiozitate pe care poate nu multi o stiu: pe straduta aia se afla doi stalpi vechi, necilindrici, d-aia cum se gasesc pe la tara, cu inscriptia STB pe ei!! Aia sustineau reteaua. Cine ii vrea sa-i pozeze repede, ca deja le-au pus inlocuitorii langa.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 Apr 2008 20:27 
bogdan_buc wrote:
Sa va zic o curiozitate pe care poate nu multi o stiu: pe straduta aia se afla doi stalpi vechi, necilindrici, d-aia cum se gasesc pe la tara, cu inscriptia STB pe ei!! Aia sustineau reteaua. Cine ii vrea sa-i pozeze repede, ca deja le-au pus inlocuitorii langa.

Toti stalpii de pe Sos. Kiseleff intre Victoriei si Arcul de Triumf sunt asa (de pe vremea troleibuzului) si acum cateva luni mai erau inca si pe Sos. Chitilei (s-ar putea sa mai fie) :)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 Apr 2008 22:30 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
Daca au scos curba dinte Giurgiulkui si Oltenitei, inseamna ca nu va mai fi posibila intoarcerea dinspre Piata Sudului, cum facea 17 (nu cred ca va mai reaparea - as vrea sa reapara, dar pe Serban Voda) ci doar dinspre intersectie, cum face 19.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 Apr 2008 22:33 
Cei de la City Mall cerusera sa se desfiinteze capatul de acolo ca le blocheaza intrarea, nu s-a aprobat :twisted: .


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Apr 2008 03:31 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 136
Location: Toronto, Canada
In 2004 circulatia tramvaielor pe strada Sura Mare a fost inchisa aprox. 3 luni (intre august si noiembrie). Nu au inlocuit linia atunci? Daca da, s-a uzat asa de tare in mai putin de 4 ani incat sa fie necesara refacerea completa?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Apr 2008 16:31 
Ba da, refacusera linia, si a iesit foarte bine, pot sa adaug. Putin prea scurta ramificatia, dar asta s-a simtit doar pe vremea lui 34 (desi merge o mica modificare).
M-am uitat mai atent la lucrari, si se pare ca am apreciat gresit. Santurile erau destul de mari, insa nu cat sa incapa o linie dublu-sens. Deci configuratia liniilor va ramane ACEEASI. Si in curba de la intersectie au turnat asfalt in sant, deci vor monta linie (desi aia fusese inlocuita acum 3-4 ani :roll: ). Singurul lucru in care nu au intrat e macazul de intrare de la Sura Mare, care asteapta rabdator excavatoarele, si eventual macazul de la Eroii Revolutiei. In rest, jale 8-| .
M-am uitat si la BIG, ce fac. Imi pare rau ca n-am avut aparatul la mine sa va arat o idiotenie mare. In zona unde ar trebui sa fie macazul de intrare pe Oltenitei spre Brancoveanu, este o PLACA MARE DE BETON :!: Groasa, turnata exact pe fundamentul liniei, chiar la nivelul acesteia, cu mici goluri pe alocuri, fara rost (nu urmeaza nici o linie). Foarte ciudat. Trebuie sa aiba ce demola mai incolo :evil: . In rondul de la Sudului au inceput in sfarsit sa scoata linia, si ceva imi spune ca o sa fie JALE cand se vor apuca sa monteze tot ansamblul de macaze in zona :evil: ...
O ultima chestie. In curba dinainte de podul Mihai Bravu, au inceput sa puna traversele pentru linie. Din cate vad acestea vor fi paralele cu soseaua, in loc sa le puna intr-un unghi, cum era inainte, pentru a facilita intrarea in viteza a tramvaielor. De pod inca nu au tupeu sa se atinga. Mari Vila oficial e praf :roll: ...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 Apr 2008 01:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Marian Andrei wrote:
Cei de la City Mall cerusera sa se desfiinteze capatul de acolo ca le blocheaza intrarea, nu s-a aprobat :twisted: .


Aceiasi stimabilii au avut acum ceva ani ideea geniala de a inghesui un Mall intr-un spatiu demn cel mult de un triunghi de intoarcere sau parc foarte mic. E drept, au avut si sustinere de la cine trebuie care aproba PUZ-uri cu multe magarii. Atunci li s-a parut normal, acum mai vor sa se si extinda. Sa inteleg ca ei sunt de parere ca e superba hidosenia de pasaj de traversare ce se gaseste deasupra strazii si constructia si mai hidoasa din spate. Deh, ii deranjeaza liniile, dar oare pe cati deranjeaza infatuarea lor?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 Apr 2008 21:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 129
Location: Bucuresti/Arad
In acel loc era deja construit un circ al foamei.
Nu stiu in ce masura s-a folosit vechea constructie, cert e ca daca s-au facut magarii, nu au fost asa mari ca in alte parti.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Apr 2008 15:51 
Mai demult, pe un alt topic, era un mesaj cum ca linia de pe Dudesti se va inchide, din cauza lucrarilor la sina de acces a depoului, si drept urmare, va fi paralizata intreaga circulatie a tramvaielor in Titan, Liviu Rebreanu, Dristor, Dudesti, Nerva Traian, Marasesti 8-| ...
Marian Andrei wrote:
Maine trebuia sa se inchida Cal. Dudesti pentru modernizarea liniei (2 luni, urmand sa se deschida si dep Dudesti). Deocamdata s-a mai amanat, probabil pana se da drumu la linia pe Stefan cel Mare ca sa existe acces URAC - Dep. Alexandria.

Pot spune destul de sigur, dupa ce am vizitat zona, ca nu exista practic nici o sansa sa se intample asta :!: Liniile de acces in Dudesti au fost schimbate, fix pana la macazele de pe Dudesti. Aceste linii sunt racordate la acele macaze, astfel ca, sunt perfect functionale (desi nu stiu cat de bune mai sunt macazele).
Ca atare, nu ar exista nici un motiv sa inchida circulatia pe Dudesti, din moment ce lucrarea este gata. Asa ca, transportul (si nervii si de ce nu, viata sociala) celor din toata zona de sud-est a orasului, sunt deocamdata, in siguranta


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Apr 2008 17:03 
Trebuia sa se inchida zilele trecute, nu stiu de ce nu s-a inchis, era circulara data dar brusc s-a amanat din motive necunoscute. Depoul Alexandria era pregatit sa primeasca in conservare 20 vagoane pentru depoul Dudesti (probabil linia se inchide intai intre Depou Dudesti si Dristor.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Apr 2008 17:27 
Quote:
Trebuia sa se inchida zilele trecute, nu stiu de ce nu s-a inchis

...fiindca Ratb-ul e in imposibilitatea de a mai asigura vreo linie naveta, mai ales la ce trasee ar trebui create? (1 Decembrie -Liviu Rebreanu- Dudesti-Nerva Traian etc... + Camill Ressu-Dudesti etc etc etc). Hai sa fim seriosi. Cred ca s-au impacat cu conditile actuale si gata.
Repet: linia e MONTATA 8-| . Pentru ce sa inchida Dudestiul, ce nu e distrusa linia!?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Apr 2008 17:04 
bogdan_buc wrote:
Ca atare, nu ar exista nici un motiv sa inchida circulatia pe Dudesti, din moment ce lucrarea este gata. Asa ca, transportul (si nervii si de ce nu, viata sociala) celor din toata zona de sud-est a orasului, sunt deocamdata, in siguranta


Gresala mea, nu linia pe Cal Dudesti intra in lucru. Lucrarea va incepe undeva pe 29 Aprilie 2007 si va dura cam 2 luni. Lucrarea consta in schimbarea macazului de la Cal. Dudesti cu Mihai Bravu. Da, cel inlocuit acum 6 ani. :twisted:

Reteaua de tramvaie va fi sparta in 2 cam 1-2 luni. :wink:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Apr 2008 19:12 
Pariu ca n-o sa se intample asta pana cand nu e gata linia de pe Vacaresti? Nu exista destule autobuze in oras pentru liniile naveta, am mai zis-o. Daca astia se incumeta la asa ceva, o sa iasa scandal!! Doar n-o sa accepte un sector intreg sa ramana fara transport din cauza idioteniei unora, si a defectelor in program. Or sa fie revolte in autobuze, geamuri sparte, soferi batuti, videni boicotati etc :roll: :twisted: . Si sincer, m-as gandi sa particip si eu :evil: ...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Apr 2008 19:14 
bogdan_buc wrote:
Pariu ca n-o sa se intample asta pana cand nu e gata linia de pe Vacaresti?


:D 8) sunt curios sa vad ce reactie vei avea peste mai putin de 2 saptamani :twisted:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Apr 2008 19:15 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Probabil o sa fie 323 prelungit la Dristor , 619 de la Dristor la Faur prin Liviu Rebreanu si 627 Dristor-RATB Titan pe la Piata Titan. Primul la Ferentari, celelalte 2 la Titan (619 cu un interval jenant sifurt de curse).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Apr 2008 19:18 
Da-o in ma-sa de treaba!!! Lucrarile sunt programate sa fie gata in zona in septembrie! Daca dureaza doua luni sa puna nenorocitele alea de macaze, au timp destul sa faca treaba asta in timpul verii, cand nu sunt asa multi cretini in oras, care muncesc, merg la scoala (dau bacul :evil: ), fac cumparaturi, isi traiesc viata!!! Vreau sa vad reactia intregului sector, fiindca dupa experienta cu 634, nu cred ca va mai exista vreun locuitor care sa taca si sa indure. Vreau sa-l vad la televizor pe seful care coordoneaza proiectul asta nenocorit, sa-mi spuna ca e strict necesar sa f*** un sector intreg, ca nu mai are cand. Cer prea mult?? :evil: :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Apr 2008 19:21 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Adu-ti aminte ca ii doar fix in pix... vezi 634. Sau ca atunci cand s-a re-facut linia 41 in zona Uverturii nici macar locatarii nu mai puteau intra cu masinile, ca sa nu mai vorbesc de transport in comun. La fel Str. Turda.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Apr 2008 19:24 
Cand au lucrat la 41 a fost jale, 641 era o fantoma care oricum acoperea 10% din traseu si total aiurea.

Cred ca vor sa faca lucrarea asta asa repede deoarece se va deschide Dep. Dudesti si daca s-ar fi facut aceasta lucrare mai tarziu probabil nu prea avea ce linii sa desreveasca acest depou.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Apr 2008 20:44 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 90
Location: Bucuresti
Nu se da drumul circulatiei tramvaielor pe Stefan cel Mare pana atunci? :?
Daca nu,cum se va realiza accesul celor din Dep.Alexandria/Giurgiu...etc. in U.R.A.C. in caz de nevoie? :?:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Apr 2008 21:20 
3mil wrote:
Daca nu,cum se va realiza accesul celor din Dep.Alexandria/Giurgiu...etc. in U.R.A.C. in caz de nevoie? :?:


Nu se va da drumul deoarece chiar daca e gata macazul la Lizeanu, la dep Victoria inca nu s-au hotarat ce fac.
Depourile vor ramane izolate o perioada.

Toate CH PPC/Bucur/altele care ies din URAC vor sta in conservare in Dep. Titan. Ce misto o sa fie peste 2 luni cand vor intra pe 41 vreo 6 CH PPC noi odata :)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Apr 2008 21:39 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 90
Location: Bucuresti
Marian Andrei a scris:
Quote:
Toate CH PPC/Bucur/altele care ies din URAC vor sta in conservare in Dep. Titan.

Nu sunt sanse sa vedem si noi in zona asta o innoire de parc pentru astea 2 luni? :) :twisted:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Apr 2008 22:04 
In nici un caz, vagoanele stau doar in conservare in Titan, o punere in miscare a vagoanelor CH PPC acolo ar insemna specializari, detasari de oameni etc, lucru pe care nu il vrea nimeni la ora actuala decat la Alexandria.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Apr 2008 01:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
In zona est vor ramane 5 linii de tramvai: 14,16,21,36 si 55.
Liniile vor ramane ca acum impartite:
-linia 14 la depoul Titan
-linia 16 la depoul Colentina
-linia 21 la depoul Colentina
-linia 36 la depoul Titan
-linia 55 la depourile Colentina si Titan.

Colentina a preluat ture in 55 de 3 saptamani.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Apr 2008 08:42 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 100
Location: BUCURESTI
Sigur va aparea o linie de tramvai si intre Titan si rondul de la Costin Georgian ( Salajan ), si sa nu uitam ca aproape de statia Voluntari exista un complex de macaze ce permit trecerea de pe un sens pe celalalt. Nu stiu insa cum ar putea sa aduca bidirectionale pentru asta. Astfel sar putea asigura o linie de tramvai pana la Dristor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Apr 2008 13:43 
Vroiam sa zic ca si la Dristor e o bucla, dar am uitat ca trece si pe Mihai Bravu... Bine gandit RATB :twisted:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Apr 2008 15:08 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
LArSON wrote:
am uitat ca trece si pe Mihai Bravu


Adica nu mai trece, ca acum cativa ani cand s-au inlocuit macazele in intersectie s-a desfiintat curba la dreapta dinspre Camil Ressu spre M. Bravu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Apr 2008 16:08 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 90
Location: Bucuresti
Las' ca apare iar :twisted: ,cum s-a intamplat si la Lizeanu cu macazul Stefan cel mare-Viitorului: a fost scos acum vreo 5 ani,si acum a aparut iar :roll: .


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 235 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group