TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Mon 23 Sep 2019 11:57

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 235 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Apr 2008 22:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Linia 27 nu se va suspenda,ci va circula intre Ratb Titan si Piata Titan (fostul 38 ). Bucla de la Piata Titan este inca activa si poate intoarce oricand tramvai acolo. Anul trecut s-au montat prinderi noi la retea care sunt folosite si pe liniile modernizate in acea bucla.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Apr 2008 09:21 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 88
Daca i-ar pasa cuiva de calatorii din Titan, tramvaiele ar putea fi pastrate in circulatie in acest cartier chiar daca se intrerupe accesul pe Dudesti.
V2A-urile de la Titan pot fi cuplate mecanic spate-in-spate si pot circula cu cate un singur vagon activ de la Poarta 4 sau RATB Titan pana la Sos. Mihai Bravu cu intoarcere pe piesa speciala care a mai fost montata pentru intoarcerea in zona si acum cativa ani cand s-au inlocuit macazele. Doar ca atunci au fost folosite bidirectionalele, indisponibile acum.
Tramvaiele V2A sunt oricum supradimensionate din punct de vedere al puterii si nu ar avea mari probleme in a circula cu o remorca goala.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Apr 2008 14:01 
Cui sa-i pese? :roll:

Oricum solutia asta e aiurea rau. Cel mai bine era sa completeze bucla de la Dristor, macar provizoriu pana cand se termina lucrarea de pe Dudesti.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Apr 2008 14:14 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 88
LArSON wrote:
Cui sa-i pese? :roll:

Oricum solutia asta e aiurea rau. Cel mai bine era sa completeze bucla de la Dristor, macar provizoriu pana cand se termina lucrarea de pe Dudesti.


Solutia era sau poate inca mai este folosita prin Germania, in special cu Tatre cuplate in felul asta. Asa ca nu e nimic aiurea la metoda asta.

Bucla de la Dristor degeaba o completeaza pentru ca nu exista macaz dreapta dinspre Titan. Si oricum va fi arata complet toata zona intersectiei.

In schimb rebrusmentul ala se monteaza in cateva ore deasupra dalelor fara a se deteriora nimic iar pentru cuplarea vagoanelor nu e nevoie decat de o idee. Altfel or sa rugineasca degeaba prin depou.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 25 Apr 2008 15:55 
La data de 29 aprilie 2008, lucrarile care vor afecta traseele de tramvaie RATB sunt:
- Sos. Stefan cel Mare (inclusiv intersectia de la Lizeanu), Bd.Iancu de Hunedoara, Sos. Mihai Bravu si Cal. Vacaresti - linii desfintate: 17, 34, 46; linie deviata: 16 prin Reinvierii, Bucur Obor, Mosilor; Circula linia naveta 634 intre Fluviului si Romprim
- Pasajul Basarab (Sos. Grozavesti , Sos. Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu) - linii desfintate: 2, 11, 12, 35; linii deviate: 44 circula pana la Cal. Plevnei; Circula linia naveta 635
- Sos. Oltenitei - linii desfintate: 4, 11, 17, 34; linie deviata: 19 la Zetarilor; Circula liniile naveta 611 si 634
- Str. Sf. Vineri - linii desfintate: 40, 56; linii deviate: 14 la Compl. RATB Titan si 55 la Republica; Circula linia naveta 640
- Cal. Dudesti - linii deviate: 19 si 23 la P-ta Unirii si 27 la P-ta Titan; Circula liniile naveta 619 si 623


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Apr 2008 09:56 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 148
Location: Bucuresti, sector 3
RATB a binevoit să ?nlocuiască ?ncep?nd de astăzi(deşi lucrările ?n intersecţia Dudeşti-Mihai Bravu NU au ?nceput) linia 27 de tramvaie cu linia-navetă 627, pe care a trimis 7 autobuze Citaro de la autobaza Alexandria. Trei dintre acestea(#4283, #4683, #4686) staţionau ?n jurul orei 9:20 la capătul Timpuri Noi.
?n jurul orei 9:00, după 10 minute de aşteptare ?n staţia Fizicienilor, a apărut dinspre Dristor autobuzul #4688. După ?ncă 5 minute, tot acesta s-a ?ntors de la Piaţa Titan. P?nă la Dristor, a mers plin p?nă la refuz - chiar ?n zi de sărbătoare. Din sens invers, au apărut ?n acest interval ?ncă două autobuze 627, relativ goale.
?n staţiile Voluntarilor, Rm. Sărat şi Dristor, c?teva zeci de călători nedumeriţi aşteptau ?n continuare tramvaiele suspendate. RATB consideră că simpla ştergere a liniilor de tramvai de pe staţii şi amplasarea staţiilor liniilor-navetă la 50 de metri este suficientă pentru informarea călătorilor.
La intersecţia Bd. Goga cu Nerva Traian, c?nd autobuzul s-a ?nscris pentru virajul spre st?nga, c?ţiva dintre călătorii rămaşi - care NU citiseră cu atenţie traseul afişat al liniei - s-au arătat iritaţi că 627 nu urmează traseul lui 27 spre Piaţa Unirii.
?n fine, linia setată ?n SAT(?n autobuzul #4688) era 412, aşa că nu am putut valida abonamentul urban.

Cam astea ar fi primele impresii despre 627. Pe 619 merg DAF-uri de Ferentari, iar 323 nu a fost prelungit la Dristor. Probabil din lipsă de autobuze.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Apr 2008 10:28 
bogdan71 wrote:
Pe 619 merg DAF-uri de Ferentari, iar 323 nu a fost prelungit la Dristor. Probabil din lipsa de autobuze.


Cu aceasta ocazie, s-au luat cate un tur de pe 139, 141, 220, 323 (si posibil si altele) pentru a infiinta linia 619.
220 in week-end avea 4 ture, acum va avea doar 3!!! Bataie de joc pentru calatorii acestei linii.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Apr 2008 14:18 
in concluzie degeaba se lauda videanul cu autobuzele Citaro, ca nici vorba de cresterea capacitatii de transport si conditii civilizate de calatorie; in roice oras civilizat inlocuirea tramvaielor cu linii naveta s-ar fi facut prin mentinerea unei capacitati apropiate de transport si fara a afecta alte linii, la noi insa dispretul RATB pentru calatori e maxim; le dau din ce in ce mai mult dreptate celor care trateaza regia in acelasi mod, necumparind bilete


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Apr 2008 21:00 
Offline

Joined: Mon 26 Nov 2007 12:26
Posts: 5
Pe ce te bazezi ?
Ai un tabel cu nr de autobuze din parc inainte de Citaro si numarul de autobuze din parc dupa Citaro ?
S-a ajuns la 1000 de autobuze intr-un timp ff scurt , asa se ajunge si la 2000 .
fantt wrote:
in concluzie degeaba se lauda videanul cu autobuzele Citaro, ca nici vorba de cresterea capacitatii de transport si conditii civilizate de calatorie; in roice oras civilizat inlocuirea tramvaielor cu linii naveta s-ar fi facut prin mentinerea unei capacitati apropiate de transport si fara a afecta alte linii, la noi insa dispretul RATB pentru calatori e maxim; le dau din ce in ce mai mult dreptate celor care trateaza regia in acelasi mod, necumparind bilete


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Apr 2008 21:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Iata noua repartizare:
A. Tramvaie:
-linia 5 este deservita de depoul Colentina
-linia 8 este deservita de deporile Alexandria si Miltari
-linia 19 este deservita de deporile Alexandria si Giurgiu
-linia 23 este deservita de Giurgiu
-linia 27 este deservita de Titan
-linia 55 este deservita de Titan

B. Autobuze:
-linia 619 este deservita de Floreasca si Ferentari cu Daf si Rocar
-linia 627 este deservita de Alexandria cu Citaro 1 si 2


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Apr 2008 21:23 
Cavver, vorbesti de parca Bucurestiul ar fi comandat primele sale autobuze acum 2 ani. Cand s-a dat prima comanda de Citaro, s-a inceput casarea masiva a Dacurilor si Ikarusurilor, practic, cand s-a livrat ultimul autobuz, parcul a crescut cu cateva zeci de autobuze!!! Nici al doilea lot nu face exceptie, pe masura ce vin noile Citaro, se vor casa in prostie Ikarus, Daf, Rocar si Iveco!! Din nou, parcul n-o sa creasca cu mai mult de 100 de vehicule. Nu-ti baga nasul, unde nu vezi datele... 8-|
Fantt are dreptate aici, s-au casat in disperare vehicule, fara sa se gandeasca ca va fi o nevoie serioasa pentru ele cand incep lucrarile la liniile de tramvai. Autoritatilor nu le PASA de calatorii care acum stau 15 min dupa o linie naveta care e supraplina, si ai carei soferi uneori sar statii, ca nu incap calatorii!!!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Apr 2008 21:28 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
Alex wrote:
Iata noua repartizare:
-linia 627 este deservita de Alexandria cu Citaro 1 si 2


Bine ca nu aduc autobuze de la Ploiesti Citaro sa bage pe 627 :roll: ..cei de la Titan nu aveau autobuze sa bage pe aceasta linie :roll: ?...trebuia tocmai de la Alexandria care e la dublu distantzei traselui sa aiba aceasta linie.
Puteau pur si simplu sa bage Rocarurile de pe fosta linie 605,macar...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Apr 2008 21:31 
Offline

Joined: Wed 24 Oct 2007 21:27
Posts: 32
Quote:
Fantt are dreptate aici, s-au casat in disperare vehicule, fara sa se gandeasca ca va fi o nevoie serioasa pentru ele cand incep lucrarile la liniile de tramvai.

Trebuie sa precizam ca pe langa vehicul(autobuz) pentru a avea o linie de transport in comun ar mai trebui si conducatorul de vehicul!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Apr 2008 21:35 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
cavver wrote:
Pe ce te bazezi ?
Ai un tabel cu nr de autobuze din parc inainte de Citaro si numarul de autobuze din parc dupa Citaro ?
S-a ajuns la 1000 de autobuze intr-un timp ff scurt , asa se ajunge si la 2000 .
fantt wrote:
in concluzie degeaba se lauda videanul cu autobuzele Citaro, ca nici vorba de cresterea capacitatii de transport si conditii civilizate de calatorie; in roice oras civilizat inlocuirea tramvaielor cu linii naveta s-ar fi facut prin mentinerea unei capacitati apropiate de transport si fara a afecta alte linii, la noi insa dispretul RATB pentru calatori e maxim; le dau din ce in ce mai mult dreptate celor care trateaza regia in acelasi mod, necumparind bilete


330 Dac
241 Daf
177 Ikarus 260
40 Iveco
338 DeSimon
1 Renault
1 Autodromo
----
1128 autobuze

Acum (chiar ACUM):
500 Citaro 1
150 Citaro 2
100 Ikarus
5 Dac
39 Iveco
1 Autodromo
230 Daf
---
1025 autobuze... UNDE e cresterea?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Apr 2008 21:50 
Dr2005 wrote:

Acum (chiar ACUM):
500 Citaro 1
150 Citaro 2
100 Ikarus
5 Dac
39 Iveco
1 Autodromo
230 Daf
---
1025 autobuze... UNDE e cresterea?


Fals, unde sunt Rocar ?
Si o statistica cu parcul RATB, include parcul total - 1300+ autobuze (probabil 1250 daca le scoatem pe cele retrase/donatoare).

http://ratb.metrouusor.com/liste/statis ... raparc.htm


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Apr 2008 21:58 
Oricum, parcul de autobuze a crescut prea putin fata de cerere, cerere data de atatea linii naveta si suplementarile de ture la liniile care au Citaro.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 Apr 2008 02:53 
Alex wrote:
-linia 627 este deservita de Alexandria cu Citaro 1 si 2


De dimineata eram la capat la Timpuri Noi si dispecera discuta cu soferii (de pe 627) cum sa stationeze la Piata Titan... si zicea de autobuze de la "Obreja" (2) si de la Pipera


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 Apr 2008 15:36 
Azi pe 619 era un Rocar, n-am reusit sa vad nr. de parc, dar se pare ca nu mai e exclusiv Ferentari.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 Apr 2008 18:51 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
bercenicity wrote:
Alex wrote:
-linia 627 este deservita de Alexandria cu Citaro 1 si 2


De dimineata eram la capat la Timpuri Noi si dispecera discuta cu soferii (de pe 627) cum sa stationeze la Piata Titan... si zicea de autobuze de la "Obreja" (2) si de la Pipera


Am fost azi in zona Timpuri Noi,iar linia 627 este de la Autobazele ALexandria,Obregia si Pipera.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 Apr 2008 18:52 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
Si $4447 si Citaro 2 #4709 de la Alexandria.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 Apr 2008 18:54 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
# 4709.De asemenea, ma bucur ca nu s-a recurs la bine cunoscutul afisaj tras la imprimanta,ci se foloseste afisajul :D


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 May 2008 00:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Care sunt alea de la Obergia si Pipera? Sunt 6-7 masini care apartin de Alexandria.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 May 2008 01:27 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 148
Location: Bucuresti, sector 3
Citaro de Obregia pe 627 inca nu au aparut, dar am vazut #4250 si #4520 de la Pipera.
Daca se va termina mai repede lucrarea de la Sf. Vineri, poate apar si autobuze de Titan pe 627...fie ele si Rocar-urile de Simon de pe 640.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 May 2008 10:46 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
Alex wrote:
Care sunt alea de la Obergia si Pipera? Sunt 6-7 masini care apartin de Alexandria.


De exemplu,ieri de la Obregia era #4318,iar de la Piepra erau #4250,#4503 si #4520.Restul Alexandria(#4681,#4709,#4447,etc) :roll:.....


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 May 2008 13:40 
remarc curatenia capatului de la Timpuri Noi... scuze de offtopic, dar imi place.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 May 2008 21:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Linia 619 in cursul saptamanii are 6-7 masini si in week-end 4 masini. Cursa pe aceasta linie dureaza o ora si 10 minute pe hartie,dar in realitate se face in 30-40 de minute. In week-end 619 circula la 27 minute.

Linia 627 circula doar pe sensul Timpuri Noi pe Calea Dudesti,pe sensul Piata Titan circula pe Calea Vitan-Sos.Mihai Bravu. Linia 619 circula pe ambele sensuri pe Calea Vitan.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 May 2008 16:39 
Urmeaza sa se deschida terminalul de la Piata Sfanta Vineri spre sfarsitul acestei luni. Odata cu aceasta se va inchide si terminalul de la Sf. Gheorghe pentru modernizare. Se va infiinta linia 40 intre Sf. Vineri si Faur poarta 4 iar 640 se suspenda.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 May 2008 16:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Pai si restul liniilor? 14 ar trebuii sa intoarca si el la Sf.Vineri,iar 40 sa mearga la Ratb Titan. Trebuie sa existe o legatura intre Granitul si Sf.Vineri


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 May 2008 16:51 
De 14 s-a spus nimic, probabil pentru ca sunt programate sa inceapa lucrarile la linia de pe Sos. Pantelimon.
40 nu prea are rost pana la RATB Titan, in general tramvaiele merg mai mult goale intre FAUR si RATB Titan.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 May 2008 16:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
In fiecare noapte,linia de pe Bd.Basarabia se carpeste in zona Stad. National. Vagoanele care se retrag pe acolo,trebuie sa treaca pana in ora 00:00 de acea zona.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 235 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group