TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sat 19 Oct 2019 07:39

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 235 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Jul 2007 22:43 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 651
Location: Bucuresti, Militari
Daca tot s-au apucat de revizie, de ce nu au facut totul pana la capat? Afisajele din statii si din vagoane cui le lasa?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Jul 2007 23:04 
Afisajele din statii merg majoritatea, doar cel de la Ciurel este cu capacul spart, in rest functioneaza. Au momente cand nu merg dar nu stiu cauza.
Cele din vagoane sunt treaba URACului.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Jul 2007 23:21 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 651
Location: Bucuresti, Militari
Dimineata, cele de la Tricodava si Brasov nu functionau, restul nu stiu. Uneori merg uneori nu; arata sau nu ora (care nu stiu cat de exacta e, ca la Tricodava arata si 22.30 la ora opt dimineata!!!).
Cat au stat tramvaiele in depou de ce nu au luat la rand afisajele, care merg care nu merg, de ce. In fine, e treaba lor, la Astra 415 nu mai zic, acolo e boala veche, care incet-incet vad ca infesteaza si Mercedesurile...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 30 Jul 2007 17:38 
se mai stie ceva de lucrarea de la intersectia doctor Istrate-Soseaua Viilor, pentru punerea macazului necesar viitorului traseu al liniei 15? cred ca sint deja 2 saptmaini de cind e deviat 7, si totusi nu e decit un macaz, sau se doreste stabilirea unui nou record?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 30 Jul 2007 17:50 
Am trecut duminica, se lucra :!: , macazul este pus mare parte, mai era de turnat betonul. Apoi mai au o parte din intersectie pe care inca nu ai inceput-o din cauza traficului.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 30 Jul 2007 18:14 
si mai trebuie scos si setul de macazuri pentru "inainte" pe viilor: noua curba viilor-istrate o trasa putin deplasata (cca 30-70cm) fata de cum era initial...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 31 Jul 2007 13:58 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 651
Location: Bucuresti, Militari
De ce pentru niste amarate de macaze trebuie sa stea o luna, la seria de lucrari de acest tiop s-a adaugat si macazul de la intersectia Paleolgu cu Mosilor. Mi-e si groaza sa ma gandes ce-o sa fie cand s-or apuca de Bucur Obor si intersectia de la Turmelor - Ziduri Mosi. Cat s-au mai chinuit cu macazele de la Dudesti cu Mihai Bravu... Schimbatul unui macaz nu poate lua mai mult de o saptamana-doua, daca se munceste cu simt de raspundere. Cred ca dureaza atat pentru ca proiectul se contureaza in timpul executiei si trebuie sa stea sa analizeze solutiile :D Ori, un alt motiv pentru "lentoarea" lucrarilor ar fi faptul ca firmele contractante mai au si alte lucrari de facut cu aceiasi muncitori, asa ca lucreaza "cu bucatica"
La altii cum se pot face lucrari de anvergura in doar 24-48 de ore (uneori chiar sub trafic?
La noi lucrurile marunte pun probleme existentiale majore... In ce alta parte din lume se sta o luna de zile la inlocuirea unui macaz?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 31 Jul 2007 16:13 
raspunsul e simplu, altii nu il au pe Dorel de aceea au productivitate de 10 ori mai mare ca la noi; eu am o parere mai mult decit proasta despre cei care lucreaza in Romania in constructii si infrastructura, mai ales dupa ce am vazut o faza care m-a socat in Elvetia: montarea unei structuri metalice pentru o hala cu suprafata de aproximativ 1000 mp in circa 4 ore - eram convins, cunoscind "iuteala" lui Dorel, ca va dura o saptaina, insa am ramas mut cins am vazut ca in 4 ore era gata; asa ca ai nostri sint toti niste ratati, de la Dorel care da cu tirnacopul pina la Dorel care face proiectul


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 31 Jul 2007 17:03 
La data de 1 august 2007, lucrarile care afecteaza traseele de tramvaie RATB sunt:
- Sos. Chitila - linie afectata: 45; Circula linia naveta 645
- Intersectia Sos. Chitila cu Bd. Bucurestii Noi - linii afectate: 20, 24, 45; S-a infiintat linia fantoma 43 intre Gara de Nord si P-ta Presei via Clabucet
- Intersectia Sos.Viilor cu Dr.Istrate - linii afectate: 7, 15
- Sos. Stefan cel Mare si Bd.Iancu de Hunedoara - linii afectate: 34, 46; Circula linia naveta 634 si linia fantoma 31
- Sos. Colentina intre Str. Ziduri Mosi si Pasaj Colentina - linii afectate: 1, 21; Circula liniile naveta 621 si 667
- Sos. Colentina intre Str. Turmelor si Bucur Obor si Calea Mosilor - linie afectata: 21; Circula linia naveta 667
- Calea Mosilor (partea veche) - linii afectate: 5, 16, 21; Linia 5 este suspendata, circula linia naveta 605, iar 16 circula pe la Hala Traian
- Capat Faur SA - linii afectate: 23, 40
- Pasajul Basarab (Sos. Grozavesti , Sos. Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu) - linii afectate: 35, 44; Linia 44 circula pana la Cal. Plevnei; Circula linia naveta 635
- Sos. Oltenitei, intre Piata Sudului si Romprim - linii afectate: 1, 11, 34; Circula linia naveta 604


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Aug 2007 04:33 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 137
Location: Toronto, Canada
rosetti61 wrote:
Mi-e si groaza sa ma gandes ce-o sa fie cand s-or apuca de Bucur Obor si intersectia de la Turmelor - Ziduri Mosi. Cat s-au mai chinuit cu macazele de la Dudesti cu Mihai Bravu... Schimbatul unui macaz nu poate lua mai mult de o saptamana-doua, daca se munceste cu simt de raspundere.


E interesant ca "pe vremuri" (pana prin 2000-2001) reuseau baietii sa schimbe un set de macaze in trei zile!
Cat despre liniile din intersectia Turmelor/Ziduri Mosi, acestea nu ar mai trebui inlocuite acum, avand in vedere faptul ca au fost schimbate aproape integral in doua weekenduri in sept. 2001, astfel:
1. In zilele de 14, 15 si 16 sept, s-au schimbat macazele de pe Sos. Colentina (sensul spre Fundeni) colt cu Ziduri Mosi. La curba folosita de linia 1 s-a lucrat si in perioda 17-20 sept.
2. In zilele de 21, 22 si 23 sept s-au inlocuit complet portiunea scurta de linie de pe Colentina intre Turmelor si Ziduri Mosi cu schimbatoarele de cale aferente (pt. viraj pe Ziduri Mosi si Turmelor).
3. In zilele de 24, 25, 26 si 27 sept. s-a inlocuit macazul de pe Turmelor colt cu Sos. Colentina si curba folosita acum de 36.

Nu stiu cum arata liniile din zona acum (nu am mai fost pe acolo de aproape 6 ani), dar daca este nevoie din nou de inlocuire completa, asta spune multe despre calitatea lucrarilor...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Aug 2007 10:43 
Dar si macazurile erau (mult) mai proaste: erau cu limba mobila care se cam rablagea dupa cativa ani si exista pericolul ca la trecerea unui boghiu sa isi schimbe singur directia, cele noi sunt cu limba elastica si automate.

Incrucisarile la fel, mult mai proaste (am vazut la un moment dat la vechiul capat al liniei 41 cum se facea o incrucisare noua: pur si simplu pe o directie era linie dreapta, pe cealalta directie sudau sine si apoi taiau din ciuperca la locul unde efectiv era incrucisarea). Cele noi au incrucisarile dintr-un bloc masiv de metal, mult mai rezistent.

Ar trebui schimbate si macazurile/incrucisarile de la parcul Carol...

In plus, cele vechi erau pe traverse in balast: dupa cativa ani era destul de serpuita situatia; cele noi sunt incastrate in beton. Dar tot dureaza prea mult; cel putin 3/4 din timp se freaca menta (nu pun timpul in care se usuca betonul)

Cat despre calitatea lucrarilor facute de Sectia linii... vezi bd. Camil Ressu si Th. Pallady

In alta ordine de idei, ma bucura ca la ultimele lucrari RATB nu mai ales sa modernizeze liniile in sistem de traverse in balast :)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 17 Aug 2007 04:35 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 137
Location: Toronto, Canada
Legat de (viitoarele) lucrari la linia de pe Cobalcescu: nu puteau sa faca asta in 2003 cand s-a lucrat la linia de la Vasile Parvan?
Alte devieri, alta linie-naveta, alti nervi pt. calatori...
Cu aproximatie, mai stie cineva cat au durat lucrarile si ce modificari de traseu s-au efectuat? Din ce stiu, circulatia tramvaielor s-a reluat pe 3 sept. 2003.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 17 Aug 2007 09:54 
Daca se apuca sa scoata linia de tramvai de pe Cobalcescu o sa fie jale cu "J" MARE. Este o strada cu sens unic folosita destul de frecvent de foarte multe masini si care nu prea are posibilitati de ocolire decat prin Schitu Magureanu, Popa Tatu si G-ral Berthelot. Stau si ma intreb pe unde o sa mearga 620 cand aceste linii vor fi scoase?? Ca pe langa nu prea e loc :shock:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 17 Aug 2007 23:15 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Str. Cobalcescu mai are inca, undeva sub asfalt, linia veche (era in dublu sens). Probabil ca se doreste valorificarea ei.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 19 Aug 2007 15:41 
La data de 20 august 2007, lucrarile care afecteaza traseele de tramvaie RATB sunt:
- Sos. Chitila - linie afectata: 45; Circula linia naveta 645
- Intersectia Sos.Viilor cu Dr.Istrate - linii afectate: 7, 15
- Sos. Stefan cel Mare si Bd.Iancu de Hunedoara - linii afectate: 34, 46; Circula linia naveta 634 si linia fantoma 31
- Sos. Colentina intre Str. Ziduri Mosi si Pasaj Colentina - linii afectate: 1, 21; Circula liniile naveta 621 si 667
- Sos. Colentina intre Str. Turmelor si Bucur Obor si Calea Mosilor - linie afectata: 21; Circula linia naveta 667
- Calea Mosilor (partea veche) - linii afectate: 5, 16, 21; Linia 5 este suspendata, circula linia naveta 605, iar 16 circula pe la Hala Traian
- Capat Faur SA - linii afectate: 23, 40
- Pasajul Basarab (Sos. Grozavesti , Sos. Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu) - linii afectate: 35, 44; Linia 44 circula pana la Cal. Plevnei; Circula linia naveta 635
- Sos. Oltenitei, intre Piata Sudului si Romprim - linii afectate: 1, 11, 34; Circula linia naveta 604
- Str. Cobalcescu - linii afectate: 20, 42 ; Acestea intorc la Gara de Nord pe linia lui 24; Circula linia 620 (harta traseului mai jos)
- Sos. Giurgiului, intre Str. Anghel Moldovan si Capat CFR Progresul - linii afectate 7, 25; Acestea intorc la Zetarilor ; Circula linia 607


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Aug 2007 19:00 
620 este deservita de Rocar de SImon de la Floreasca. Azi la pranz erau 3 bucati pe traseu.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 28 Sep 2007 19:31 
La data de 1 octombrie 2007, lucrarile care vor afecta traseele de tramvaie RATB sunt:
- Sos. Stefan cel Mare si Bd.Iancu de Hunedoara - linii afectate: 34, 46; Circula linia naveta 634 si linia fantoma 31
- Sos. Colentina intre Str. Ziduri Mosi si Pasaj Colentina - linii afectate: 1, 21; Circula liniile naveta 621 si 667
- Sos. Colentina intre Str. Turmelor si Bucur Obor si Calea Mosilor - linie afectata: 21; Circula linia naveta 667
- Calea Mosilor (partea veche) - linii afectate: 5, 16, 21; Liniile 5 si 16 circula prin str. Paleologu
- Pasajul Basarab (Sos. Grozavesti , Sos. Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu) - linii afectate: 35, 44; Linia 44 circula pana la Cal. Plevnei; Circula linia naveta 635
- Sos. Oltenitei, intre Piata Sudului si Romprim - linii afectate: 1, 11, 34; Circula linia naveta 604


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 31 Oct 2007 20:06 
La data de 1 noiembrie 2007, lucrarile care vor afecta traseele de tramvaie RATB sunt:
- Sos. Stefan cel Mare si Bd.Iancu de Hunedoara - linii deviate: 34, 46; Circula linia naveta 634 si linia fantoma 31 la jumatate de ora
- Sos. Colentina intre Str. Ziduri Mosi si Pasaj Colentina - linii desfintate: 1, 21; Circula liniile naveta 621 si 667
- Sos. Colentina intre Str. Ziduri Mosi si Bucur Obor si Calea Mosilor - linie desfintata: 21; Circula linia naveta 667
- Pasajul Basarab (Sos. Grozavesti , Sos. Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu) - linii desfintate: 2, 11, 12, 35; linii deviate: 44 circula pana la Cal. Plevnei; Circula linia naveta 635
- Sos. Oltenitei - linii desfintate: 1, 11, 17; linie deviata: 34 circula la Sura Mare prin Cal. Vitan si Nerva Traian; Circula liniile naveta 604, 611 si 615
- Intersectia Bd. Ion Mihalache cu Str. Dr. Felix - linii desfintate: 24, 42; linii deviate: 20 la P-ta Presei si 45 la Cart. Damaroaia; Circula linia naveta 620
- Str. Sf. Vineri - linii desfintate: 40, 56; linii deviate: 14 la Compl. RATB Titan si 55 la Republica; Circula linia naveta 640


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Nov 2007 20:19 
Offline

Joined: Thu 23 Mar 2006 21:32
Posts: 25
Circulatia cu 640 este execrabila, mai ales pe segmentul Hala Traian-Sfanta Vineri. Propun prelungirea liniei 117, destul de scurta totusi comparativ cu altele, pana la Foisorul de Foc. Cel putin pana la revenirea tramvaielor pe trasa lor normala. Si pe deasupra, ar da celor din Rahova mul dorita legatura cu partea Colentina (sar direct in 66 pe Mosilor).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Nov 2007 23:37 
circulatia lui 117 este la fel de execrabila pe segmentul Chirigiu- Piata Sf Vineri, mai ales dimineata, asa ca nu ar face decit sa o faca si mai execrabila


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Nov 2007 01:18 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Nu inteleg de ce RATB il mentine pe 117 prin Bd. Cosbuc - Bd. Regina Maria... ca acolo nu serveste absolut nimic... nu mai e ca pe vremuri cand venea lumea sa cumpere bilete la TeleEuroBingo.
Cat s-a lucrat la linia 32, 117 a circulat o perioada prin Bd. T. Vladimirescu. Ar putea fi adus pe traseul Bd. Rudor Vladimirescu - Cal. 13 Septembrie - Bd. Libertatii - P-ta. Constitutiei - P-ta. Unirii sau Str. Uranus - Cal. 13 Septemrbie - P-ta. Constitutiei - P-ta. Unirii. In ultima varianta ar putea sa deserveasca bine si economatul lui Vanghelie. In ambele cazuri ar putea desrvi s Catedrala mantuirii Neamului (cand va fi gata... adica peste multa vreme). In orice caz, drumul pana la P-ta. Unirii ar dura mai putin asa.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Nov 2007 11:05 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 May 2006 10:36
Posts: 62
Location: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
117 nu a mers pe bd. Tudor Vladimirescu. De la Chirigiu o lua prin Calea Rahovei (prin spatele pietei George Cosbuc), str. Uranus, 13 Septembrie, Libertatii, bd. Unirii si traseul de baza. Intr-adevar, ar fi o legatura utila cu Unirii pentru locatarii blocurilor din zona Uranus-13 Septembrie (de altfel si singura). Dar sa stii ca dimineata, intersectia 13 Septembrie - bd. Libertatii e si ea destul de aglomerata; plus de asta, si pe bd. Unirii se creaza coloana de masini de la Constitutiei pana la Unirii, deci timpul de parcurs al traseului nu ar scadea semnificativ.

In afara de asta, vad ca RATB ezita sa introduca o linie permanenta pe bd. Unirii intre Constitutiei si Unirii. 136 ar fi excelent daca s-ar prelungi pana la Unirii. Daca mai indraznesc sa visez putin, 136 ar putea continua de la intersectia Pandurilor - 13 Septembrie prin Tudor Vladimirescu - Viilor - Giurgiului - Drumul Gazarului - str. Resita - Piata Resita :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Nov 2007 20:53 
Conform unor ordine "de sus" primaria nu mai are voie sa inceapa nici o lucrare la liniile de tramvai pana nu se finalizeaza absolut toate lucrarile incepute la ora actuala. Adica...
- linia 21 tot tronsonul
- Sos. Oltenitei
- Vacaresti, Mihai Bravu pana la Vitan
- Pasaj Victoria - Lizeanu
- Pasajele Obor si Muncii
- Bd Vasile Milea - Orhideelor - Basarab


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Nov 2007 21:28 
Adica pana in 2010 nu mai vedem linii noi??? Astia sunt bolnavi la cap!?!?! Nici jumate din linii nu sunt modernizate! Am vaga impresie ca nu exista un sus, ca nu e cap acolo sus 8-| ...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Nov 2007 21:29 
Daca se misca repede majoritatea lucrarilor exceptie Basarab ar fi gata pana in vara 2008.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Nov 2007 23:21 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 198
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Marian Andrei wrote:
Daca se misca repede majoritatea lucrarilor exceptie Basarab ar fi gata pana in vara 2008.


- Vacaresti, Mihai Bravu pana la Vitan?
Asta in nici un caz. Pana la sfarsitul lui 2008 poate


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Nov 2007 23:28 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
ANTENA wrote:
Marian Andrei wrote:
Daca se misca repede majoritatea lucrarilor exceptie Basarab ar fi gata pana in vara 2008.


- Vacaresti, Mihai Bravu pana la Vitan?
Asta in nici un caz. Pana la sfarsitul lui 2008 poate


Circulatia tramvaielor a fost intrerupta parca acum 1 luna.Am trecut sambata pe acolo si au scos doar cablurile...atat :? ...poate inceputul lui 2009...si cred ca lucrare este realizata de "mari villa"...asemeni portiunii Eroii Revolutiei-P-ta Sudului :evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Nov 2007 02:22 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 137
Location: Toronto, Canada
Nu e graba... daca s-ar deschide toate tronsoanele care sunt in lucru la momentul actual, parcul existent ar fi insuficient. Asa ca se intind termenele de executie ca elasticul de la o anumita piese de vestimentatie.
Pana la urma, nimeni nu poate spune nimic fiindca tramvaiele sunt suspendate datorita nu-stiu-caror lucrari edilitare, nu-i asa? Dar oare ce s-ar intampla daca din lipsa de vehicule, 34 - de exemplu - ar veni o data pe ora pe linia proaspat modernizata :?:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Nov 2007 13:25 
bogdan_buc wrote:
Adica pana in 2010 nu mai vedem linii noi?


Este imposibil, sunt linii care nu au cum sa reziste atat de mult.

Sau punem senile la tramvaiele care circula pe Bd Chisinau, Bd Bucurestii Noi, Str Buzesti etc etc...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Nov 2007 14:18 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
cb wrote:
Este imposibil, sunt linii care nu au cum sa reziste atat de mult.
Sau punem senile la tramvaiele care circula pe Bd Chisinau, Bd Bucurestii Noi, Str Buzesti etc etc...

Asta e si ideea: sa nu reziste. Se vor sacrifica incet-incet multe din actualele trasee, iar terminatorii se vor lauda ca in schimb au modernizat (la modul discutabil) cateva. Tare ma tem ca zilele tramvaiului in Bucurestii Noi, Buzesti-Parvan, Vasile Lascar, Tunari, Traian sunt numarate. Tactica adoptata presupune si descurajarea prealabila a potentialilor calatori ai liniilor de tramvai, prin modificari frecvente si fara rost, devieri de lunga durata, frecvente instabile pe traseu si tot restul de sicane bine gandite si cu rezultate sigure, pe principiul pur romanesc: "Daca nu-ti place, ia-ti masina mica!"

Cel mai elocvent exemplu: apropiata desfiintare de la Sf. Gheorghe-Nou si crearea terminalului Sf. Vineri. De ce Sf. Vineri, cand aici nu ai nici o legatura cu statiile de metrou, cu viitorul troleibuz de Berceni etc etc. Daca se dorea, se putea amenaja relativ usor Piata Unirii ca terminus "intermodal", cu readucerea tramvaielor in piata (poate la un nivel superior strazii, favorizat si de relieful zonei). Nu e nici o rusine sa ai mijloace de transport in centru, daca acestea au aspect civilizat (vezi Europa de Vest). Dar nu se vrea!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 235 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group