TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sat 08 Aug 2020 07:13

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 542 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 02 Feb 2008 14:19 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 100
Location: BUCURESTI
Da, au atacat si dinspre zona Big. Actionau cu un tractor cu incarcator frontal care avea la cupa montat un fel de cutit cu care era scos cauciucul de la sina, deasemenea era parcat acolo si un trailer folosit la transportul dalelor de beton. Zona va deveni un real balamuc avand in vedere si santierul pentru Mall care se va construi acolo.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Feb 2008 22:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 222
Toata reteaua de contact pentru tramvaie pe Cal.Grivitei intre Sos.Nicolae Titulescu si Gara de Nord a fost data jos.

S-a inceput demontarea liniei de tramvai intre Lizeanu si Bd.Ferdinand

Ultimul tronson care inca nu este in modernizare este intre Bd.Ferdinand si Cal.Vitan.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Feb 2008 23:12 
EMO wrote:
Ultimul tronson care inca nu este in modernizare este intre Bd.Ferdinand si Cal.Vitan.


Acesta incepe imediat ce este finalizata portiunea Lizeanu - Victoria pentru a exista legatura intre URAC si depourile din Vest. Avand in vedere acest fapt se pare ca vom avea macaz dinspre Tei la dreapta spre Victoria. :!:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Feb 2008 23:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 222
Da,si fantoma 31 este posibil sa mearga la Lacul Tei.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 06 Feb 2008 00:54 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 136
Location: Toronto, Canada
EMO wrote:
Toata reteaua de contact pentru tramvaie pe Cal.Grivitei intre Sos.Nicolae Titulescu si Gara de Nord a fost data jos.


Se mai reface acea linie? In planul Pasajului Basarab, linia de pe Cal. Grivitei intre Titulescu si Gara nu mai apare...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 06 Feb 2008 15:55 
Cat de curand linia 5 va fi suspendata, la intersectia cu Stefan cel Mare au aparut incrucisarile pentru linia 34.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 09 Feb 2008 17:32 
Au aparut si panourile pe santierul de la Vitan-Big. Din pacate firma executanta e tot MariPila :evil: :evil: Nu exista o limita legala pentru numarul de lucrari alocate unei firme??? Ca deja au toata Oltenita nemernicii astia, si stagneaza de muulta vreme lucrarile pe acolo.
Partea si mai amuzanta e termenul lucrarilor. Peste 7 luni!!! La 1 septembrie, cica ar fi gata. E cel mai scurt termen pentru o lucrare de asemenea anvergura pe care l-am pomenit vreodata. Totusi portiunea aia e mare! Si trebuie montat si macazul ala nenorocit la Piata Sudului. Numai ala tine o luna 8-| ... Partea buna e ca deja au sapat cam o statie jumate lungime (adunand portiunile incepute), si au scos toti stalpii de pe Mihai Bravu. Iar pe Vacaresti a aparut un sant pe marginea pustie a soselei. Acolo vor instala cel mai probabil noii stalpi. Si totusi, tot nu mi se pare ca vor termina la timp...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 09 Feb 2008 17:41 
Am vazut si eu panoul ala cand il montau mai de dimineata. La P-ta Sudului au sapat doar un pic, pana la intersectia cu Str. Martisor. Prilej de a oferi nesimtitilor sa isi parcheze masinile pe mijlocul drumului pana aproape de Pridvorului. (se stie ca in fiecare week-end sunt foarte multi fani de a face cumparaturi la tarabele din Aleea Castanilor). Din cauza blocarii unei mari parti a carosabilului, desi era sambata ora 14:30 coada de masini catre Piata Sudului incepea de la Abator !!!
Si, cica, Bucurestiul se va bloca in vreo 5 ani :evil: Pe ce lume traiesc videnii?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 09 Feb 2008 17:42 
Este enorm 7 luni pentru bucata aia. In vreo 8 luni a fost facuta toata linia 41.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 10 Feb 2008 00:27 
In afara de lucrarea aceea facuta intr-un timp record pentru orasul asta, mai ai MACAR un exemplu de lucrare facuta intr-un timp scurt, si chiar finalizate la termen? Fiindca eu nu-mi amintesc vreunul din ultimii 5 ani. Si in orice caz, stii vreo lucrare executata de M*** Vila facuta calumea si intr-un timp scurt??? Asta deja depaseste limitele realitatii. Prea multi Dorei...
Oricum, avand in vedere faptul ca toate liniile care ajung la Pta Sudului sunt executate de Marea Vila, consider ca si-au programat lucrarile astfel incat sa fie gata in acelasi timp. D-aia va fi facut Vacarestiul atat de repede, fata de restul liniilor in lucru. Oricum, Oltenita merge foarte greu de ceva vreme, nici macar nu au scos tot, in schimb acum zbarnaie pe noul santier. Mereu zbarnaie la demolari, la restul stagneaza 8-| ...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Feb 2008 11:24 
La Piata Sudului lucrarile evolueaza bine. Azi dimineata era sapat mai mult de jumatate dintre statiile P-ta Sudului si Pridvorului. Iar mare parte din sapatura era deja nivelata la aproape 50cm adancime.
Sper sa mearga mai repede aceasta portiune pentru ca este un calvar sa treci prin zona. Ieri dimineata la ora 9:00 pentru prima data am vazut coada de masini de la Costache Stamate catre Piata Sudului. De obicei dimineata in acest sens nu stateai mai mult de un semafor.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Feb 2008 14:56 
Mare de muncitori azi la intersectia Stefan Cel Mare cu Barbu Vacarescu.
S-au apucat sa monteze un macaz dinspre Lizeanu catre Aviatiei! Vom avea oare tramvai intre Baneasa si Obor si apoi mai departe sau se face doar pentru accesul lui 5?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Feb 2008 17:01 
Iata cum va arata intersectia St Cel Mare cu Lizeanu...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Feb 2008 17:03 
Si spre Obor


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Feb 2008 18:36 
Foarte fain! O sa iasa pe Stefan cel mare o linie foarte ca lumea. Abia astept sa vad cum or sa mearga tramvaiele pe acolo...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Feb 2008 19:45 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 77
Cam mare increngatura de macaze. N-ar fi fost mai simplu sa mute traseul tramvaielor 5 si 16 pe Vasile Lascar (intre Piata Gemeni si Stefan cel Mare), in acest fel nefiind nevoie in intersectia Lizeanu decat de 3 (6) macaze. Aceeasi configuratie urmand sa aiba si intersectiile Stefan cel Mare-Lizeanu si Stefan cel Mare-Barbu Vacarescu. In scema pusa de Marian Andrei la Lizeanu apar 4 [8] macaze.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Feb 2008 19:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 138
Location: Bucuresti/Arad
Eu nu inteleg o chestie...daca tot au umplut 3 sferturi de intersectie cu macaze, de ce nu au pus si in celalalt "sfert" ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Feb 2008 22:34 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
RobertC wrote:
Mare de muncitori azi la intersectia Stefan Cel Mare cu Barbu Vacarescu.
S-au apucat sa monteze un macaz dinspre Lizeanu catre Aviatiei! Vom avea oare tramvai intre Baneasa si Obor si apoi mai departe sau se face doar pentru accesul lui 5?


Ma bucur ca monteaza mai multe macazuri. Vom avea multiple posibilitati de a crea legaturi. De exemplu fostul 50 - intre aviatiei si dristor. Dar la Lizeanu, noutatea e doar firul dinspre Viitorului spre Stefan cel Mare. In plus, in curand Viitorului si Tunari vor intra in reabilitare asa ca trebuie create ocoliri


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 16 Feb 2008 09:36 
feroviar wrote:
Cam mare increngatura de macaze. N-ar fi fost mai simplu sa mute traseul tramvaielor 5 si 16 pe Vasile Lascar (intre Piata Gemeni si Stefan cel Mare), in acest fel nefiind nevoie in intersectia Lizeanu decat de 3 (6) macaze. Aceeasi configuratie urmand sa aiba si intersectiile Stefan cel Mare-Lizeanu si Stefan cel Mare-Barbu Vacarescu. In scema pusa de Marian Andrei la Lizeanu apar 4 [8] macaze.


Sau mai bine ar fi sens unic spre nord pe Vasile Lascar, si sensuri unice spre sud pe Tunari si Viitorului - s-ar crea si niste bucle mari numai bune pentru trasee deviate sau intoarceri in scurt in caz de incidente...

Ar mai fi ramas de rezolvat gatuirea de pe Lizeanu - poate sens unic spre sud pe Lizeanu, iar spre nord pe Grozovici si prin spatele URAC :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 16 Feb 2008 11:57 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 92
Location: Bucuresti
ANTENA a scris:
Quote:
Dar la Lizeanu, noutatea e doar firul dinspre Viitorului spre Stefan cel Mare.

Linie dinspre Viitorului spre Stefan cel Mare si invers a mai fost si s-a scos acum vreo 5 ani. :wink:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 16 Feb 2008 22:38 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Astazi am vazut 2 panouri de santier, unul la Dimitrov spre Obor si celalalt la Lizeanu spre Obor, pe care scria: Reabilitare tronson Obor-Calea Vitan. Totusi, pana nu finalizeaza Lizeanu-Victoria, nu cred ca se ataca si acest tronson.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Feb 2008 02:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 222
Va intra in modernizare si ultimul tronson cand se termina Victoria-Lizeanu.La tronsonul Obor-Cal.Vitan nu au inceput lucrarile din cauza Urac-ului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 25 Feb 2008 14:16 
In weekend se inchide portiunea Iancului - Dristor.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Feb 2008 10:39 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 100
Location: BUCURESTI
Observ ca pe tronsonul Vitan - Piata Sudului au schimbat un pic tehnologia in sensul ca nu se mai toarna acel covor de asfalt sub sine ci acestea se monteaza direct pe stratul de balast. La capete deja au inceput montarea traverselor si a sinelor. Se misca nesperat de repede daca se vrea.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Feb 2008 13:00 
Azi am trecut pe la Obor, lucrarea merge mai lent decat ma asteptam. Dar surpriza pe care cred ca o vom avea - statia lui 34 pare a fi suspendata in partea dinspre Iancului a pasajului. Ca altfel nu imi explic latimea structurii de rezistenta...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 01 Mar 2008 13:31 
Au afisat pe site-ul www.ratb.ro programul de circulatie a liniei 634 de la 1 Martie.
Sunt sigur ca nu va face fata la ce intervale jenante are.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 01 Mar 2008 13:40 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 100
Location: BUCURESTI
Sa adaugam si aglomeratia de pe Stefan Cel Mare si Mihai Bravu si sa vedem care va fi timpul real de succedare intre vehicule.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 01 Mar 2008 13:45 
... si cea de pe Vacaresti, Oltenitei, Gara de Nord...
DEZASTRU! :x


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 01 Mar 2008 15:24 
Azi a inceput una dintre cele mai mari bulversari pe care a cunoascut-o orasul asta (cu siguranta cea mai mare din est). Am avut nefericita ocazie sa merg din Vitan pana la Muncii, o distanta relativ scurta, insa neplacuta, din moment ce apelez la 634. Drumul pana acolo l-am facut integral pe jos, cand am vazut ce coloana era la Dristor si Baba Novac, si cum nu se anunta nici un autobuz. Mergand pe jos, am observat ca au intrat deja in actiune echipele pe bucata de linie intre pasajul Muncii si Baba Novac, cea mai usor de abordat, bineinteles. Drumetia insa a fost un cosmar, din cauza vantului care sufla tot praful de pe santier (s-asa linia aia e una din cele mai prafuite din oras)
La intoarcere, prind un autobuz d-ala (nu stiu cum am avut norocul, ca pe drum vazusem doar vreo 3 depasindu-ma, intr-un sfert de ora). Supraplin. A trebuit sa urlu la cineva sa ma lase sa cobor. In fine. Aceasta a fost o poveste din viata unui nefericit locuitor de pe Mihai Bravu, care incepe sa aibe experiente mai urate decat altii anumiti locuitori din Ghencea... 8-|
PS: mi-e groaza sa ma gandesc cum va fi cand se apuca de bucata dintre Baba Novac si Dudesti, una din cele mai stramte portiuni ale bulevardului. Cred va tine 15 min statia aia...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 01 Mar 2008 18:00 
Ce parc este pe linia 634, inafara de DAF si Simon. Unicate ceva ? UDAN, DAC ? :twisted:


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 542 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group