TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sat 08 Aug 2020 07:16

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 542 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Jun 2007 19:23 
E interesant ce va ramane din bucla asta dupa ce se va finaliza pasajul videan. Probabil ca vor veni unii si vor intreba ce e cu resturile acelea de linie de tramvai care ies din asfalt. Noroc ca e forumul acum.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 02 Jul 2007 13:35 
Pai din ce am calculat pana acum, linia peste pasaj Obor va dura 1 an + inca un an trecerea peste pasaj Muncii + cat mai dureaza pana se modernizeaza toata linia, mai devreme de 2010 nu vom vedea toata linia 34 pe traseu normal modernizat :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Jul 2007 21:39 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Am vazut un panou instalat la Dorobanti; va lucra si MariVila din pacate, sper sa nu-si bata joc iar. A inceput desfacerea liniilor vechi, a retelei de contact si a bordurilor (prima grija) dinspre P-ta Victoriei


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Jul 2007 21:55 
e clar, daca lucreaza Mari Vila va fi o bataie de joc; deja prin Pasajul Marasesti tramvaiul se leagana, si nu au trecut nici doua saptamini de la reluarea circulatiei


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Jul 2007 22:22 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 639
Location: Bucuresti, Militari
ieri lucrau de zor la Obor in pasaj - oare cum or aborda linia, prin pasaj sau pe deasupra, prin mijlocul magazinelor de la metrou? Pe dedesubt ar insemna sa nu mai aiba statie decat la Lizeanu si Ferdinand - cine vrea la Obor, pe jos. La fel si cu pasajul Muncii.
Apropo de Mari Vila, si-a pus amprenta si pe biserici (da-le doamne mintea cea de pe urma sa termine ca lumea si la timp lucrarile :D) :D :D pe Vasile MIlea, in curtea unitatii militare


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Jul 2007 22:23 
Eu stiu ca pe centru pe deasupra o sa fie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Jul 2007 22:39 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Marian Andrei wrote:
Marea vila ce face ? Si ce firma mai lucreaza ? Sau doar marea vila :?


Iancu de Hunedoara: SC DELTA ACM 93 SRL & MARI-VILA COM SRL & RAIL.ONE & HANNING & KAHL. Din cate stiu, ultimele 2 firme se ocupa de partea electrica si automatizari. Asa ca Mari-Vila va executa linia propriu-zisa, iar Delta Acm - calea auto. Termen 5 luni

Stefan cel Mare: MAX BOGL & SWIETELSKY & EUROVIA CONSTRUCT INTERNATIONAL SA. Termen 12 luni

Si inca ceva: A inceput demontarea liniilor de pe str. dr.Felix


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Jul 2007 22:43 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
rosetti61 wrote:
ieri lucrau de zor la Obor in pasaj - oare cum or aborda linia, prin pasaj sau pe deasupra,


Linia va fi pe deasupra pe mijloc. Se vor inalta parapetii laterali, cu umplutura pe mijoc. In final, pasajul va arata ca cel de la Unirii. Linia 34 se doreste a fi una rapida, separata cat se poate de traficul auto. Mi se pare o idee f buna


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Jul 2007 17:07 
Am vazut si lucrarile pe Dr. Felix. Nu imi dau seama daca o fac pe toata sau doar conecteaza macazul.
Prin pasaj Victoria au inceput sa puna garduri. :roll:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Jul 2007 17:09 
Deja de la depou au scos din linie si longrine.
Si un sfat - nu va recomand sa treceti peste podetele alea, azi era sa imi rup gatu pe unul din ala cand practic am trecut cu piciorul prin lemnul ala :x


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jul 2007 16:13 
Ma intreb ce sistem de fundatie o sa se foloseasca, pentru ca pe sub pasaj trece metroul.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jul 2007 16:24 
Desi lucrarea pare sa avanseze usor dar sigur la ora 11-12 cat am stat in zona nu am vazut nici un muncitor :shock: decat unul singur care dormea intr-un utilaj. :twisted:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jul 2007 16:28 
Chiar daca nici un muncitor nu lucra la ora aceea cineva era foarte interesat de lucrare :twisted: si mai ales de materialele feroase imprastiate pe acolo.

De asemenea este prima oara cand vad utilaj cu un cap special de scos linia din longrinele de beton.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jul 2007 16:39 
Si la Obor si la Muncii linia va trece pe mijloc pe deasupra pasajului.
Iata din ce stiu eu cam cum va arata configuratia noua si din ce stiu statia va fi plasata unde este acel spatiu verde mare. Am marcat-o cu portocaliu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jul 2007 15:38 
Pe pagina RATBului la sectiunea de licitatii a aparut urmatoarea fraza...

Quote:
modernizare Mihai Bravu - Bucur Obor
Organizator: R.A.T.B. – Serviciul Contracte cu sediul in Bd Dinicu Golescu 1, tel:3074120, fax:3074555; 3147136
Procedura aplicata: licitatie publica deschisa
Natura si cantitatea produselor: modernizare Mihai Bravu - Bucur Obor
Cod CPSA: 45234126-5 ; 45231400-9; 74232310-0
Data limita depunere ofertelor: 28.08.2007, ora 10 / RATB
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.08.2007, ora 11 / RATB
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului: pretul cel mai mic


...lucru din care rezulta ca anul viitor va incepe modernizarea liniei de la Mihai Bravu (vitan sau dristor) pana la Obor. Si tot din acest lucru mai rezulta ca aici intra si pasajul Muncii. Deci cu noroc la inceputul lui 2009 avem toata linia 34 modernizata.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jul 2007 10:15 
Offline

Joined: Sat 07 Apr 2007 14:50
Posts: 7
1. Pe Oltenitei au inceput sa puna deja traverse si linia de 2 zile.

2. Ce se intampla la Obor ? Va trece prin pasaj linia ? Sau va ramane la suprafata dar va fi pe mijloc ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Aug 2007 09:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 199
Location: Bucuresti
Azi dimineata sa ma frec la ochi, nu alta - dupa pasajul Victoria spre Dorobanti au inceput sa puna linia, in 2 zile au umplut transeea, au pus hidroizolatia si pietrisul pana la str. Roma (Caderea Bastiliei). Daca merg in continuare asa s-ar putea sa avem linia pana la Dorobanti gata in mai putin de 2 saptamani :shock:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Aug 2007 09:42 
Ce fel de linie se foloseste pe acest tronson ?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Aug 2007 09:57 
Cum se va proceda cu tramvaiul? Va urma panta existenta sau va ramane la inaltimea strazii la intrarea masinilor in pasaj? Asa cum e acum, pare sa coboare si pe urma sa urce.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Aug 2007 09:59 
Tramvaiul va merge in linie dreapta, nu cred ca va exista vreo panta sau altceva, par sa faca ceva asemanator unui viaduct.
Oricum e bine ca fac treaba asta, se va fluidiza traficul macar pentru tramvai.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Aug 2007 10:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 199
Location: Bucuresti
Marian Andrei wrote:
Ce fel de linie se foloseste pe acest tronson ?

Cred ca o variatie a ce s-a facut pe Titulescu, cu cateva traverse fixate pe fundatie si apoi turnat beton + asfalt deasupra.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 11 Aug 2007 20:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 222
Quote:
Zgomotul, praful ?i aglomera?ia este calvarul prin care trec zilnic bucure?tenii, mai ales locatarii din zonele care acum se modernizeaz?.

Un exemplu sunt oamenii care stau ?n blocul de la intersec?ia bulevardelor Banu Manta ?i Titulescu. La trei metri de imobil, se construie?te o linie de tramvai, care va deservi circula?ia pe timpul construc?iei de trei ani a Pasajului Basarab. Lucrarea va fi gata la sf?r?itul lunii.

Linia de tramvai va fi folosit? trei ani, perioad? ?n care o parte din bulevardul Titulescu va fi ?nchis? pentru lucr?rile la pasajul Basarab.

"Este o bucl? de serviciu care se va utiliza pe perioada lucr?rilor de la pasajul Basarb, iar ulterior va fi folosit? ca bucl? de avarie. Bucla se realizeaz? dup? proiectele unor speciali?ti ?i respect? toate regulile ?i normele ?n vigoare", spune Gheorghe Udri?te, director general la Direc?ia de Infrastructur? ?i Servicii Publice.


In bucla de la Banu Manta nu va intoarce definitiv tramvaiul,ci va fi o bucla de avarie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 11 Aug 2007 21:01 
Asta era si logic. Oricum nu este spatiu pentru un capat acolo, doar intoarcerea se va putea face. :roll:
Ma asteptam sa faca scandal cei de acolo... :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 23 Aug 2007 10:52 
La P-ta Sudului am vazut ca se cam schimba trasa liniei: in loc sa faca acea curba dubla, noul terasament merge inainte...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 23 Aug 2007 11:48 
La capatul de la Romprim se fac modificari sau ramane aceeasi configuratie ?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 24 Aug 2007 09:50 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 199
Location: Bucuresti
Intre pasajul Victoria si str. Roma sina e pusa complet, in mare parte chiar betonata; cand am trecut eu continuau procesul, mai aveau vreo 50m de turnat beton. Asfaltul e razuit peste tot dar se circula cat de cat acceptabil. In schimb de la str. Roma pana la Calea Dorobantilor e o transee imensa, vreo 2 omuleti intindeau niste folie pe post de hidroizolatie, din loc in loc ceva gramezi de piatra sfaramata..... probabil ca ei stiu mai bine ce au de facut!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 24 Aug 2007 10:56 
Offline

Joined: Mon 23 Jan 2006 13:10
Posts: 171
bercenicity wrote:
La P-ta Sudului am vazut ca se cam schimba trasa liniei: in loc sa faca acea curba dubla, noul terasament merge inainte...


Puteti posta o poza cu noua configuratie ? Exista vreun semn ca se intentioneaza largirea carosabilului in intersectia cu Calea Vacaresti ? Chiar si acum, in conditiile in care inainte de semafor sint aproximativ patru benzi, este extrem de dificil sa se iasa de pe Soseaua Berceni...
In plus, S-ul acela asigura alinierea la directia pe care continua Sos Oltenitei. Cum se vor incadra tramvaiele care continua traseul spre Sura Mare ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 24 Aug 2007 12:08 
Intersectia Sos. Oltenitei cu Sos. Berceni va fi complet reconfigurata si semaforizata, intrucat acolo va exista si una din intrarile la mall-ul Sun Plaza.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 24 Aug 2007 19:39 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 136
Location: Toronto, Canada
DanCld wrote:
Intre pasajul Victoria si str. Roma sina e pusa complet, in mare parte chiar betonata; cand am trecut eu continuau procesul, mai aveau vreo 50m de turnat beton.


La intersectia cu Strada Mexic s-au montat cumva si liniile de viraj dreapta spre depou? Sau se pregatesc sa puna cruce depoului Victoria si construiesc linie numai pentru directia "inainte"?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 24 Aug 2007 22:01 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7865
S-a montat macazul dinspre Pasaj spre Str. Dr. Felix, iar macazul dinspre Dr. Felix spre Pasaj este in curs de montare (daca nu l-or fi si montat, ca nu am mai trecut de cateva saptamani pe acolo).


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 542 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group