TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sun 23 Feb 2020 21:26

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 542 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 Jul 2008 21:03 
Asta e problema. Evaziunea fiscala nu vibreaza, iar duba scoate mai mult fum decat zgomot. Tramvaiul face zgomot si vibratii.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Jul 2008 19:33 
Am avut si eu ocazia sa vad cum merg lucrarile in zona. Din fericire, au montat toate traversele pentru reteaua de tramvai, si toate piesele aditionale . Partea naspa e tocmai la intersectiile din Vitan si de la Big. Acolo e jale.
In Vitan, abia au montat toti stalpii (din care unu a fost mutat - se poate zari fundatia lor complet ingropata, si 2 stalpi la 3 metri de fiecare parte 8-| ). E clar totusi ca ii incurca lucrarile celorlati ca sa poate monta corect reteaua. E de asemenea clar, ca in zilele urmatoare e posibil ca nimic sa nu mai miste in amiaza mare, fiindca trebuie sa monteze reteaua. Oricum, situatia avanseaza. Mai e o mica problema cu o statie de redresare aflata in zona, care din cate se vede va ramane asa cum e :shock: , chiar daca e la 3m de ultimul stalp montat.
La Big e marea jale. Au constatat cu stupoare ca in zona nu sunt montati toti stalpii, lipsesc doua fundatii evident necesare. Una abia au inceput s-o sape, in mijlocul unui scuar, cealalta asteapta. Mai grav e ca nu se zareste nicio miscare legata de reteaua de troleibuz, mai exact, nu exista stalpi spre Nitu Vasile!! Si din nou avem probleme, fiindca vor trbui montate tot felul de separatoare, si reteaua in mod ideal ar trebui pusa din prima. Am vazut si o enorma bataie de joc din partea Mari Vilei! Imi pare rau ca nu am poza sa va arat, dar in afara de faptul ca statiile sunt mai inguste decat erau inainte, si nu vor suporta fluxul de calatori, ele au fost facute asa, desi spatiul le permitea! Adica dinspre Romprim au construit un scuar care sa delimiteze intersectia si sa sustina statia. In loc sa puna statia pe tot scuarul ala, cum e normal, au mai tras un sir de borduri, fix pe centrul lui, ca sa traga alta statie, perfect dreptunghiulara, cu garduri cu tot, evident MULT prea mica :evil: :evil: . Nu am cuvinte. Cine sta prin zona o sa inteleaga ce zic, acum nu am poze :(


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Jul 2008 08:11 
Azi noapte a mai fost distrusa una din statiile noi ale liniei 34...
http://www.realitatea.net/un-autoturism ... 08536.html


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Jul 2008 11:48 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
Marian Andrei wrote:
Azi noapte a mai fost distrusa una din statiile noi ale liniei 34...
http://www.realitatea.net/un-autoturism ... 08536.html


"Dou? persoane au ajuns la spital azi-noapte dup? ce un autoturism a intrat ?ntr-un refugiu de tramvai pe ?oseaua Mihai Bravu din Capital?. Din fericire, incidentul s-a petrecut noaptea iar tramvaiul nu circula la aceea or?. Dac? accidentul s-ar fi produs cu c?teva ore mai devreme, totul s-ar fi transformat ?ntr-o tragedie. "

:lol: :lol: Tare fraza asta...astia chiar nu stiu ca nu circula tramvaiul pe acolo :roll: ???


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Jul 2008 13:57 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 102
Location: BUCURESTI
Ar trebui totusi de urgenta pornirea iluminatului la aceste refugii pentru ca noaptea sunt greu de observat. Pe Vacaresti nici macar nu functioneaza iluminatul stradal si e un real pericol daca nu cunosti zona sa circuli pe acolo noaptea.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Jul 2008 14:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Pericolul e reprezentat de viteza excesiva si teribilismul conducatorilor auto. Astfel de accidente sa intampla si in zone precum Obor sau altele.

Poate ar fi o surpriza pentru multi daca s-ar monta garduri care sa separe cat mai multe dintre traseele liniilor de tramvai de restul drumului public. Atunci s-ar vedea in mod concret de cate ori soferii conduc total ilegal si cate accidente sau tamponari au fost prevenite. Ar fi multe garduri de schimbat in fiecare zi dar si unii soferi s-ar mai tempera vazand cum se apropie costul reparatiilor de plafonul maxim oferit de asiguratorul autovehiculului. Cand platesti niste sute bune de lei din buzunar in fiecare luna iar masina sta macar cateva zile in sevice nu te mai incanta sa practici "sporturi extreme" prin asemenea locuri.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Jul 2008 17:00 
Pericolul nu sta nici in viteza, nici in iluminat, ci in prostie.

Omul era beat, iar acolo este santier, nu de azi, ci de luni bune. Ori, cum se numeste faptul de a conduce beat, printr-un santier urban, cu 100 km/h, noaptea, in absenta iluminatului public? Nu prostie?!

Si eu locuiesc in zona, si eu trec pe acolo seara, nici eu nu circul cu 60 km/h, ci cu mai mult - la fel ca mai toti cei care circula in zona - dar tot nu m-am infipt in refugii, asa neiluminate cum sunt.

De altfel, pentru cineva care cunoaste zona, locatia statiilor nu e defel o supriza.

PS. Ce inseamna "viteza excesiva" ?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Jul 2008 17:16 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 102
Location: BUCURESTI
Sunt de acord ca se merge cu viteza excesiva, dar, la ora asta acele statii parerea mea sunt niste lucrari in carosabil nesemnalizate corespunzator.
Sa facem diferenta intre cei care gonesc ca bezmeticii si se infig in tot ce le iese in cale si ceilalti participanti la trafic care fac eforturi deosebite pe de o parte sa se fereasca de aceste obstacole si pe de alta parte de vitezomani. Sa vezi seara cand este coada de masini spre Sudului cum fac slalom pe linia de tramvai, printre masinile parcate, pe sensul opus si cu o viteza ce depaseste cu mult limita legala sfidand pe fraierii care stau frumos in coloana. Astia da , sunt clientii stalpurilor si al refugiilor.

P.S. Eu am patit pe Vacaresti oprind la trecerea de pietoni sa fiu luat pe sus de un jep care gonea ca un nebun de pe o banda pe alta.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Jul 2008 22:44 
Offline

Joined: Thu 22 Mar 2007 11:33
Posts: 29
Statiile noi de la City Mall pana la Brancoveanu sunt nesemnalizate. Daca se adauga intunericul, lipsa iluminatului stradal din zona uneori, rezulta niste obstacole dragute. Nu e vorba de viteza excesiva, e vorba ca nu sunt semnalizate niste refugii destul de late. Cat timp s-a constatat ca e necesara semnalizarea lor in general (toate au macar o "sageata"), nu vad de ce astea noi, mai late, nu trebuie semnalizate.


In alta ordine de idei, la Sura Mare s-a montat macazul de intrare in bucla de la capat, e aproape gata si asfaltarea. De asemenea, se monteaza sinele spre centrul intersectiei de la Eroii Revolutiei. Se progreseaza relativ rapid, practic mai sunt de finalizat sinele din curba Giurgiului -> Oltenitei, bucata de la macazul mai sus mentionat pana in mijlocul intersectiei + sina din capatul propriu-zis.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Jul 2008 08:07 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 102
Location: BUCURESTI
Pe tronsonul liniei cuprins intre Vitan si Intersectia Tineretului a fost intins si firul de contact urmand fixarea lui definitiva zilele acestea.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Jul 2008 22:15 
De fapt au intins firul pe absolut tot tronsonul 8-| . Trebuie doar lucrat serios in capete, la intersectiile de la Vitan si la Big. Vitanul poate fi rezolvat usor, totul e la locul lui, asteapta doar firul si incrucisarile, la Big e varza mare. Acu s-au trezit sa dea gauri pentru stalpi in colturile intersectiei si in scuarul central. Din fericire, stalpii sunt in pozitia buna ca sa sustina si reteaua de troleu. Din nefericire, fundatiile stalpilor de pe Nitu Vasile nici acum nu sunt in lucru. Si in ritmul asta nu stiu cand mai apar, ca mai e si o problema cu reateaua existenta de acolo. Doar nu vor s-o amane pana in toamna, cand e mai folosita :? .
Oricum, datorita lucrarilor latente in zona Bigului (fundatiile stalpilor au nevoie de o luna ca sa poata sustine stalpul :evil: - beton de 2 lei), nu vad tramvai pana in august, chiar daca reateaua era gata in maxim o saptamana in rest... :(


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Jul 2008 22:17 
Reteaua la Big va fi pusa temporara, la fel si la Vitan, elementele si conectica finala vor fi facute un august. In intersectia de la Big intra...30 stalpi :twisted:
In jurul datei de 15 iulie se va da drumul pe acest tronson.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Jul 2008 22:35 
Offline

Joined: Mon 23 Jan 2006 13:10
Posts: 169
Poate cineva, va rog, sa faca niste poze in cadru larg la noul aliniament al liniei la Big (atit venind dinspre Sura Mare cit si cu vederea spre Romprim) ?

Sint foarte curios cum s-a rezolvat fostul S pe care il facea linia la intersectia cu Sos. Berceni precum si intrarea spre Vacaresti dinspre Oltenitei-Sura Mare. Din cite am inteles, noua structura este gindita in ideea unui viitor pasaj amplasat in intersectia Oltenitei-Nitu-Vasile-Vacaresti.

Multumesc anticipat.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Jul 2008 17:16 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
Iata in ce stadiu se afla montarea macazului dinspre Lizeanu catre Dep.Victoria.De precizat ca linia dinspre depou a fost scoasa.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Jul 2008 14:11 
Catenara este completa pe tronsonul Piata Sudului - Calea Vitan. Astazi se mai efectueau reglaje ale tensionarii mecanice.

De asemenea se curata sina de smoala/zgura din santul pe unde calca roata tramvaiului, precum si statiile. Foarte multi oameni cu maturi pregateau parca de inaugurare.

Calea Vacaresti arata acum foarte bine fara stalpi pe mijloc si cu o catenara atat de supla a tramvaiului. Bineinteles, aspectul placut si aerisit este dat si de absenta omniprezentelor cabluri atarnate fara noima de stalpi.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 13 Jul 2008 12:57 
In intersectia de la Sudului se lucra si azi :!: . Se finalizeaza statiile, alveolele si trecerile de pietoni. Este si o plantatie de stalpi :twisted:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 13 Jul 2008 12:59 
Pe Cal. Vacaresti si Mihai Bravu intre Piata Sudului si Cal. Vitan linia si reteaua de contact sunt 100% finalizate si curatate, gata de punerea in functiune. Mai raman de facut legaturile retelei de contact in intersectii.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 13 Jul 2008 13:03 
Intre Vitan si Dristor se monteaza linia, mai dureaza cel putin 2 luni pana va fi gata partea asta inclusiv macazul din intersectia cu Dudesti.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 13 Jul 2008 13:51 
Incredibil!!! Este prima oara in istoria moderna a Ratb-ului cand se monteaza stalpii in mai putin de 30 de zile de la turnarea fundatiilor :shock: :o . Nemaipomenit. Abia acu 2 saptamani i-am vazut cum sapau gropile pentru stalpi 8-| . Cata viteza :twisted: .
E clar, in maxim 2 saptamani, revine tramvaiul :D . Reteaua in intersectia de la Vitan este pusa!!

Si inca o chestie, de-a dreptul socanta. Nu numai ca se va pastra linia de pe Dristorului, dar curba de intrare se modernizeaza!! Am vazut ieri santul sapat, si asfaltat, gata pentru montat linia. Asta da surpriza. Ce au de gand sa faca cu ea ma rog?? E prima oara cand au ocazia sa desfiinteze o linie inutila, si nu o fac...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 13 Jul 2008 13:55 
bogdan_buc wrote:
Si inca o chestie, de-a dreptul socanta. Nu numai ca se va pastra linia de pe Dristorului, dar curba de intrare se modernizeaza!! Am vazut ieri santul sapat, si asfaltat, gata pentru montat linia. Asta da surpriza. Ce au de gand sa faca cu ea ma rog?? E prima oara cand au ocazia sa desfiinteze o linie inutila, si nu o fac...


Era in discutie daca o pastreaza sau nu. Initial au vrut sa faca o bucla in piata Nicolae Grigorescu unde nu stiau daca sa lase bucla sau nu (dispare). Asa ca s-a trecut la modernizarea acestei bucle pentru a ramane in caz de lucrari etc.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jul 2008 17:19 
Intre Dristor si Vitan merge greu de tot treaba. Au facut fundatiile, au mai aparut stalpi. La intrarea pe Vitan reteaua e jumatate pusa, legarea ei nu ar dura mai mult de o noapte.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jul 2008 17:24 
Intre Vitan si Piata Sudului linia, statiile, reteaua de contact sunt finalizate, asa ca astea sunt ultimele poze pe care le voi pune din aceasta zona cu linia de tramvai. Luxtenul lucra la finalizarea sistemului de iluminat.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jul 2008 17:26 
Lucrarile continua doar la reteaua de troleibuz care nu are nici o legatura (inafara de treceri) cu reteaua de tramvai. Se faceau si probe pe linia de tramvai :P


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jul 2008 20:36 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7901
Marian Andrei wrote:
Intre Dristor si Vitan merge greu de tot treaba. Au facut fundatiile, au mai aparut stalpi. La intrarea pe Vitan reteaua e jumatate pusa, legarea ei nu ar dura mai mult de o noapte.


Apropo de zona respectiva.. s-a inceput atacarea macazelor din intersectia Sos. Mihai Bravu cu Cal. Dudesti si Bd. Camil Ressu!!! Da, acele macaze automate montate acum 3 ani.
Poate de data asta nu vor mai repeta prostia de atunci si vor face macaz si dinspre Bd. Camil Ressu la dreapta spre Sos. Mihai Bravu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jul 2008 20:48 
Macazul chiar daca este destul de nou arata destul de rau, carpit in mai multe locuri.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jul 2008 20:49 
Am anuntat asta acu o luna :roll: ... Si nu sunt macaze automate! Si din cate am vazut in schema aia cu reteaua de tramvaie, se va reface curba dinspre Titan spre Baba Novac. Nu mai zic ca se modernizeaza curba spre Dristorului. N-am vazut niciodata atatea macazuri. Stie cineva, la Ferdinand, au inceput lucrul?? Sunt mai multe curbe?? Si la Iancului vor pastra bucla?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jul 2008 21:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Dr2005 wrote:
Da, acele macaze automate montate acum 3 ani.


La Dristor,nu a existat niciun macaz automat. Macazele acelea nu aveau nici pic de mecanism in ele,iar pe reteaua de contact nu a fost nicio patina niciodata.


@ bogdan_buc: Da,la Iancului bucla ramane si va fi modernizata. La Ferdinand se lucreaza atat pe 34,cat si pe 100m din linia 14. Reteaua de trolee e mutata in mijlocul intersectiei si au aparut consolele noi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jul 2008 22:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49087
Nu pare functional macazul (foto DSC100108.JPG).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 Jul 2008 01:26 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 653
Location: Bucuresti, Militari
La "Costache Stamate" sunt doua tipuri de indicatoare, cel de pe refugiul spre Mihai Bravu arata "ceva" mai prietenos. Nu stiu cat succes va avea, pentru ca la prima modificare se vor pune cu sablonul pe el, fara a-i schimba fetele integral sau vor implanta un indicator clasic, cum au facut pe linia lui 21 - pe copertina scrie doar 21 in timp ce pe stalp exista "14, 16, 21". Indicatoarele prezente in statia Costache Stamate (doar acolo!) probabil sunt facute de constructor, asteptandu-se ca in momentul predarii la beneficiar, RATB sa aleaga...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 Jul 2008 21:51 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 653
Location: Bucuresti, Militari
Modelul cel nou de indicator de la "Costache Stamate, pe sensul spre MIhai Bravu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 542 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group