TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Mon 30 Mar 2020 01:17

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 542 posts ]  Go to page Previous  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 Jul 2008 22:44 
Vazut de departe, arata bine. Poate va fi preferat altor ghildusii cu care ne-am obisnuit.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 Jul 2008 09:27 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 653
Location: Bucuresti, Militari
As fi preferat un totem asemanator cu cele de pe la statiile de benzina/banci/diverse reprezentante&firme, cu panouri detasabile in vederea efectuarii modificarilor. Designul acestui tip de indicator se potrivea mai bine anilor 80-90. Daca RATB nu renunta la tablitele clasice (al caror design dateaza din anii 50, stilul de scriere fiind modificat odata cu aparitia ITB, modelul de tablita ramanand cel STB), ceea se va scrie pe noul indicator va deveni inutil in scurt timp datorita modificarilor efectuate - adica nu se va modifica cu acelasi stil de scriere si se va trece cu sablonul pe el sau modificarile vor fi operate numai pe tablitele standard. A aparut numai acolo, in celelalte statii nu e. Si de aproape arata relativ bine, nu e asa de intortocheat ca vecinul lui, dar nu se prea potriveste perioadei actuale si in Bucuresti. Poate in Braila sa fi fost o alegere buna, ca acolo au pur si simplu niste dreptunghiuri de tabla pe post de indicatoare scrise cu sablonul (si nu de mana ca in alte locuri).
Statiile arata in general bine, si odata cu aparitia troleibuzelor peisajul va deveni mai atragator. Ma intreb cat bine vor da troleibuzele in rondul de la Abator, cu noile turnuri rezidentiale pe fundal... Calea vacaresti incepe sa arate bine, e o combinatie reusita de locuinte si spatii verzi - blocurile-turn din spatele Palatului Copiilor, cu fatade reusite, complexul rezisdential din capat si spatiul deocamdata gol de pe partea cu lacul Vacaresti, plus tramvaiele si troleibuzele care vor incepe sa circule in curand.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 Jul 2008 19:23 
Mie mi se pare o transformare radicala a Caii Vacaresti.

Soseaua veche, cu placile de beton ale sinei de tramvai, fiecare in legea ei (strambe, shui, ciobite), linia stramba, stalpii murdari si strambi de pe mijloc, zecile de cabluri atarnate pe stalpi etc. etc. toate dadeau un aspect dezolant.

In versiunea noua avem lina integrata in asfalt, stalpi doar pe exterior, catenara supla si moderna. Efectul este de spatiu liber si modern. As zice ca nu se compara de fel cu ce a fost inainte. Transformarea mi se pare mai mult decat spectaculoasa.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 Jul 2008 19:29 
Intr-adevar o schimbare in bine pe aceasta zona, cat si pe Mihai Bravu pana la Vitan. Pacat totusi ca este doar atat. Mereu am visat un green-track pe Vacaresti.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Aug 2008 01:49 
Linia 34 circula intre 'Bucur Obor' si 'Gara de Nord' pe traseul Sos. Stefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, Sos. Nicolae Titulescu, Bd. Alex. Ioan Cuza, Bd. Gh. Duca, cu intoarcere prin Cal. Grivitei, Str. Buzesti, Bd. Ion Mihalache, Str. Dr. Felix, Sos. Nicolae Titulescu, Bd. Iancu de Hunedoara, Sos. Stefan cel Mare, Str. Lizeanu, Str. Reinvierii, Str. Turmelor, Sos. Colentina.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Aug 2008 01:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Incepand de luni.4 august,au inceput probele pe urmatoarele artere:
-Sos. Oltenitei
-Cal.Vacaresti
-Sos.Mihai Bravu(tronson Calea Vitan-Bd.Tineretului)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Aug 2008 10:38 
Momentan, 34 nordic circula groaznic la 8-10 minute. Nu e normal pentru o linie care circula inainte la 2-3 minute.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Aug 2008 10:42 
Intervalul oficial este de 15min!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Aug 2008 14:05 
La ora de varf vine la 15 minute, dar la ore cu trafic lejer (10-15 de ex) vine si la 5 minute. Au inceput sa alerge baietii, pacat ca e patinaj :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Aug 2008 14:33 
Acest 34 actual apartine de Victoria sau are si Bucurestii Noi ceva ture?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Aug 2008 14:36 
34 actual este la Victoria dar iese din Bucurestii Noi ca la Victoria se schimba linia de la intrarea in depou.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 09 Aug 2008 12:10 
Incepand de azi circula linia 54 intre Romprim si Piata Unirii. Portiunea liniei 34 pusa in functiune este Romprim - Sudului - Vacaresti - Mihai Bravu pana la Vitan.

Cateva poze din terminalul Romprim care acum are si spatiu pentru autobuze.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 09 Aug 2008 12:13 
Si cateva poze din zona Costache Stamate. Ornamentele din aceasta statie se pare ca raman unicate.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 09 Aug 2008 23:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Au fost montatate prinderile la reteaua de contact intre Obor si Muncii,iar intre Obor si Iancului a fost montat si firul. Reteaua liniei 14 din interectia Ferdinand/Mihai Bravu a fost 100% montata si se mai lucreaza la incrucisarile de cale si la ~7-8 metri de cale intre macaze si incrucisari.

In cel mult 2-3 saptamani,linia 14 ar putea reveni la traseul de baza.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 10 Aug 2008 01:12 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 653
Location: Bucuresti, Militari
Nu stiu ce o sa se aleaga de indicatorul ala de la Costache Stamate (de ce a fost pus tocmai acolo si nu la Piata Sudului, de exemplu, pentru ca e o zona cu trafic mai mare) - daca se elimina cercul de sus, arata un pic mai bine,cat despre "fratele" de pe celalt refugiu e mai bine sa fie inlaturat. (la ora actuala imi imaginez n modele de indicatoare de statii). Bineinteles ca langa el a aparut clasica tabilita, care o sa ramana acolo definitiv.
Ce linii de autobuze vor folosi terminalul de la Romprim - intr-o imagine de mai sus era un DAF de pe 634 probabil?
DAca se grabeau un pic cu linia pana la Dristor, puteau exista doua ramuri de 34 (ca linia 3 din anii 70 - 3 nord si 3 sud) 34 N sau G - Gara de Nord - Obor si 34 S Baba Novac - Romprim, pana la finalizarea tuturor lucrarilor dintre Baba Novac si OBor. Cand va fi terminata lucrarea pe Mihai Bravu, sper ca vom avea din nou 1 si 17.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 10 Aug 2008 02:08 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7903
rosetti61 wrote:
sper ca vom avea din nou 1 si 17.


1, in caz ca va mai exista, in mod sigur nu va avea mai mult de 2 tramvaie pe traseu. Bucla de la Cart. Coelntina a disparut, iar numarul de tramvaie de pe 21 este destul de mare (mai ales stationarea lor la Helitube), deci un tramvai de pe 1 nu ar face decat sa stea si sa faca intarziere in sptele 21-urilor, posibilitatea de depasire la Helitube fiind imposibila, desi exista 2 linii (care... sunt incalecate una peste alta).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Aug 2008 11:26 
A disparut bucla lui 1? Cand am trecut ultima data pe acolo, arata frumos tot capatul acela. Acum a devenit parcare?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Aug 2008 12:56 
Bucla lui 1 de la cartier Colentina nu mai exista de aproape un an de cand a fost atacata zona aceea cu lucrarile la linia 21.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Aug 2008 14:05 
De miercuri incep probele pe Sos. Oltenitei intre Sura Mare si Piata Sudului urmand ca de saptamana viitoare sa fie pusa in functiune linia 11 intre Romprim si Ghencea.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Aug 2008 22:12 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
[quote="Alex"]Au fost montatate prinderile la reteaua de contact intre Obor si Muncii,iar intre Obor si Iancului a fost montat si firul. [quote]

Ce se mai aude cu mutarea liniilor pe mijlocul pasajului la P-ta Muncii?
Similar Obor. Am trecut ieri, dar nu era nici o miscare. Nici macar reteaua de contact veche nu era data jos.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Aug 2008 22:24 
Lucrarile la pasajul Muncii nu incep anul asta, poate la anu. :wink:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Aug 2008 22:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Ce ramane insa de vazut este cum vor pune linia. Daca mai ramane in picioare propunerea veche cu pasajul liniei de tramvai sub linia de metrou o sa fie chiar foarte interesant. Ar fi o premiera in constructiile din Bucuresti: cale de rulare pentru tramvai la adancime medie. Pe de alta parte proiectul ar insemna si niste rampe de aproximativ 300m minim pentru a avea o declivitate acceptabila a liniei.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Aug 2008 00:22 
Offline

Joined: Sat 05 Apr 2008 02:51
Posts: 7
Marian Andrei wrote:
De miercuri incep probele pe Sos. Oltenitei intre Sura Mare si Piata Sudului urmand ca de saptamana viitoare sa fie pusa in functiune linia 11 intre Romprim si Ghencea.


Si ce traseu va avea? Va trece pe la razoare sau o va lua pe 13 Septembrie?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Aug 2008 00:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
11 ROMPRIM-Sos.Oltenitei-Sura Mare-Viilor-Sos.Progresu-Cal.13 Septembrie-Bd.Ghencea-GHENCEA


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Aug 2008 11:36 
Nu avea cum s-o ia pe la Razoare, pentru ca nu exista macaz spre Ghencea la Plaza.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Aug 2008 12:30 
Offline

Joined: Sat 05 Apr 2008 02:51
Posts: 7
Da, asa este.
Totusi, ar fi bine sa existe o linie de la Romprim la Dep.Militari. N-o sa existe niciodata asa ceva?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Aug 2008 12:33 
ar dubla destul de mult liniile existente. Pe Ghencea insa era absolut necesar.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Aug 2008 13:17 
Conform site-ului RATB, pe linia 54 sunt maxim 13 ture la ore de varf cu intervale de 8 minute. Noroc ca a ramas inca 634 la Romprim pentru ca altfel ar fi aparut manifestatii prin statii.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Aug 2008 16:54 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 May 2006 10:36
Posts: 62
Location: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
Marian Andrei wrote:
Lucrarile la pasajul Muncii nu incep anul asta, poate la anu. :wink:


E o nebunie. Chiar nu se invata nimic din greseala facuta la modernizarea liniei pe Giurgiului-Viilor, cand s-a dat intai drumul la tramvaie, dupa care s-a sistat din nou circulatia pentru modernizarea din Piata Eroii Revolutiei ?
Cu putina imaginatie, s-ar apuca acum de Muncii, zic ca ar fi gata in 2 luni


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Aug 2008 18:24 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
Linia veche mai exista prin Piata Muncii, sau a fost demontata? Se putea circula pe ea provizoriu, pana la momentul cand eventuala lucrare ar fi fost terminata.

Cu ce vehicule insa? :cry:

Adevarul este ca, sub diverse pretexte de lucrari neterminate, in continuare tramvaiului i se reduce de la o zi la alta ponderea in cadrul retelei de suprafata, caci si putinele vagoane existente imbatranesc intre timp. Ilustrarea acestui fapt este lista actualizata periodic de la "Situatia traselor RATB - informare". Despre sporirea parcului de tramvaie nici macar vorbe nu se aud. Toate balbaielile oficiale se refera doar la modernizari / inlocuiri de vehicule uzate, oricum insuficiente ca amploare.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 542 posts ]  Go to page Previous  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group