TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Thu 20 Feb 2020 22:01

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 542 posts ]  Go to page Previous  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Aug 2008 18:29 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 102
Location: BUCURESTI
Linia Veche care ocoleste pasajul pe la suprafata a ramas si a fost conectata cu linia modernizata. Deci pana la inceperea lucrarii tramvaiul va folosi vechiul traseu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Aug 2008 18:35 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7901
Brassovia wrote:
Linia veche mai exista prin Piata Muncii, sau a fost demontata? Se putea circula pe ea provizoriu, pana la momentul cand eventuala lucrare ar fi fost terminata.


Nu se putea... pentru ca oricum nu sunt finalizate intersectiile pe unde ar fi putut intra tramvaiele pe tronsonul respectiv (pe langa faptul ca linia veche nu este inca racordata la cea noua). Lucrarile in intersectiile Camil Ressu/Mihai Bravu/Dudesti si Piata Iancului vor mai dura cel putin 3-4 luni + o posibila intarziere din cauza zapezii, daca va ninge prin noiembrie sau decembrie. In plus, intersectia de la Baba Novac nici macar nu a fost atacata.

RobertC wrote:
Conform site-ului RATB, pe linia 54 sunt maxim 13 ture

Din care minim 4 stau la capatul de la Romprim.

RobertC wrote:
Noroc ca a ramas inca 634 la Romprim pentru ca altfel ar fi aparut manifestatii prin statii.


Tramvaiele sunt destul de folosite pe tronsonul Piata Sudului - Sos. Vitan-Barzesti, 8 minute fiind un interval foarte decent pentru RATB. Sa vedem cat o sa tine minunea...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Aug 2008 20:38 
Nu inteleg totusi de ce nu au inceput macazele odata cu lucrul la linia de tramvai, astfel era gata lucrarea cam in acelasi timp, asa linia sta degaba inca ceva luni pana sunt gata toate macazele. Ce este clar este ca ne va apuca perioada de balamuc (15 sept - decembrie) in santier pe linia 34.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Aug 2008 21:26 
Brassovia wrote:
Linia veche mai exista prin Piata Muncii, sau a fost demontata?

DA. Nu s-a umblat la ea. Insa deja a ajuns destul de rau, nefiind folosita de ceva veme. In plus circula pe ea foarte multe masini.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Aug 2008 21:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
RobertC wrote:
Brassovia wrote:
Linia veche mai exista prin Piata Muncii, sau a fost demontata?

DA. Nu s-a umblat la ea. Insa deja a ajuns destul de rau, nefiind folosita de ceva veme. In plus circula pe ea foarte multe masini.


Va ramane cel putin 1 an asa. Linia va fi curatata si se vor schimba dale.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Aug 2008 19:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Linia veche de langa Piata Hurmuzachi (Muncii) mai exista inca. Nu pare sa fie foarte degradata. Oricum circulau multe masini pe ea, desi nu atat de multe ca pe linia veche de la Obor (pe breteaua pasjaului).

Initiativa cu schimbatul dalelor si a liniei mi se pare insa o idee nefericita. S-au mai facut lucrari de genul asta si de cele mai multe ori rezultatul a fost foarte slab. Oricum, e "laudabil" ca primaria si proiectantul s-au cacait atat timp sa realizeze o planificare coerenta si o solutie in timp util pentru lucrarile de la pasajul Muncii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 20 Aug 2008 00:10 
Dupa cum se vede treaba la intersectia Mihai Bravu/Dudesti/Camil Ressu o sa avem un 7/8 Grand union: cu o singura bretea dinspre Camil Ressu spre Mihai Bravu (spre Baba Novac)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 20 Aug 2008 22:32 
Offline

Joined: Sat 09 Feb 2008 22:36
Posts: 2
Frumos ar fi fost sa reconstruiasca linia dubla intre Camil Ressu si Mihai Bravu pentru a avea ca in trecut o linie 27 intre RATB Titan si Gara de Nord sau un 50 intre Faur Poarta 4 si Aero Baneasa. Dar astea sunt doar pure vise din pacate :( E adevarat ca in 89 odata cu dare in functionare a metroului la numarul de calatori de atunci nu se mai justificau aceste linii dar acum cand in metro e o adevarata sardina dimineata cred ca aceste linii care ar lega multe cartietiere in mod direct ar fi atras multi calatori cu siguranta si s-ar mai decongestiona metroul. Intr-o retea bine gandita in ziua de azi metroul si transportul urban se pot combina pentru un grad de aglomeratie civilizat...Dar iarasi vise in Romania... :?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 Aug 2008 16:19 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
Iata in ce stadiu se afla azi 24.08.2008 lucrarile la linia de tramvai catre Depoul Victoriei dinspre Bd.Iancu de Hunedoara:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 Aug 2008 16:19 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 Aug 2008 16:19 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 26 Aug 2008 19:12 
Lucrarea de la Dudesti - Mihai Bravu mai dureaza cel putin pana in noiembrie dupa cum arata. In 2 saptamani nu a evoluat cam deloc.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 26 Aug 2008 23:12 
S-o crezi tu. Lucreaza aia, dar foarte greu, mai ales ca simultan lucreaza la linia dreapta, si aia lasata la urma. Conditiile de la Dudesti, ca si la Iancului, sunt foarte dificule, datorita complexitatii macazurilor, si a traficului foarte dens. Ca intervine si lenea extrema a muncitorilor, e partea a doua 8-| :twisted: . La Dudesti, totusi au asezat macazurile pe linia lui 34, raman doar cele de pe Dudesti, respectiv Camil Ressu. Mentionez ca pentru Dudesti, mai mult ca sigur, VOR INCHIDE circulatia pe strada respectiva, deoarece nu e loc pentru a se lucra in paralel cu traficul. O sa vedem iar 627 prin Vitan.
Legat de cele 3 intersectii unde se lucreza: la Ferdinand si Iancului se pastreaza exact aceeasi formula, numai la Dudesti, se pare ca au reintrodus macazul de la Camil Ressu spre Baba Novac (dar nu si invers :!: ). Adica n-au rezolvat nimic :evil: . Daca un tramvai are nevoie sa se duca spre Titan, trebuie s-o ia prin depoul Dudesti (deci e jale pentru sectia Linii a Ratb, asezata langa depoul Titan)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Sep 2008 15:09 
Azi am fost la intersectia de la Dudesti din nou nici o miscare vizibila fata de acum o saptamana, la ora la care am trecut nu se lucra iar macazele erau aruncate in toate partile, nu sunt nici macar sudate sau puse pe pozitii.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Sep 2008 15:17 
Inafara de o gaura de cativa m, intersectia de la Baba Novac este gata.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Sep 2008 15:19 
La Iancului macazele sunt o parte finalizate, o parte pe pozitii asteptant finalizarea si turnarea betonului. Centrul intersectiei nu a fost inca atacat.
O observatie este ca linia in unele zone este ridicata peste nivelul strazii cu 10-20cm.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Sep 2008 15:25 
La Dimitrov lucrarea este finalizata, se lucra la statii, deci foarte probabil de la 15 septembrie vom avea o linie de tramvai si pe aici.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Sep 2008 15:30 
Si in sfarsit un sumar al lucrarilor

Obor - Dimitrov - Linie finalizata, retea finalizata, intersectii finalizate, mai raman statiile de facut
Dimitrov - Iancului - linie finalizata, retea finalizata, intersectia de la Iancului 50% finalizata, retea in intersectie neinceputa
Iancului - Muncii - linie finalizata, retea finalizata mai putin incrucisarea de la Vatra Luminoasa, statii neincepute
Muncii - Dristor - linie finalizata mai putin in zona Baba Novac, reteaua nu este pusa, statiile nu sunt incepute, intersectia de la Dristor nu este nici 20% finalizata
Dristor - Vitan - linia 80% finalizata, statii neincepute, retea inexistenta.

Daca se lucreaza tare sunt sanse ca pe 1 octombrie sa avem lucrarea finalizata, dar ca o parere personala cred ca mai devreme de 15 octombrie nu vom vedea linia 34 pe tot traseul.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Sep 2008 16:52 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7901
Se observa, pe fir, si modelul de separator folosit la trenuri, pentru care nu e necesara decuplarea disjunctorului (ceea ce, la vagoanele cu chopper, e cam ,,violent", mai ales cand separatorul e plasat in statie sau imediat dupa iesirea din ea, deci tramvaiul trebuie sa capete suficienta viteza intr-un timp scurt - vezi linia 41) sau trecerea controller-ului in pozitia zero, deoarece pantograful atinge, in permanenta, una dintre cele 2 parti ale separatorului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Sep 2008 19:13 
A aparut balamucul la stopul de la Piata Sudului dinspre Abator. Azi la ora 18:15 coloana incepea de la Costache Stamate. Si linia de tramvai era plina de masini inca de la Pridvorului. Iar un 54 astepta resemnat! :x


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 07 Sep 2008 10:46 
Offline

Joined: Tue 26 Feb 2008 13:17
Posts: 15
Buna ziua.De vineri au inceput in forta intersectia de la Iancului.Sa vedem ce termina pina luni dimineata.Stam cu ochii pe ei.O zi buna.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 12 Sep 2008 19:06 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 92
Location: Bucuresti
Astazi s-au facut probe pe Mihai Bravu intre Obor si Ferdinand,iar in intersectia de la Obor se lucra la automatizarile macazelor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 12 Sep 2008 20:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Reteaua de contact este montata pe 90 % din traseu. A mai ramas de montat reteaua intre Baba Novac si Vitan,incrucisari tw-tb la Vatra Luminoasa si Baba Novac,incrucisari tw-tw la Iancului si stabilirea legaturilor cu reteaua veche de la Muncii in zonele str. Maior Coravu si Spitalul Victor Babes.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 12 Sep 2008 22:58 
Ultima etapa de intrare in normal a liniei 34 va fi pana la Iancului, apoi intre Iancului si Vitan va mai dura ceva timp din cauza intersectiei de la Dudesti si a portiunii Dudesti - Vitan unde se lucreaza in reluare. Sper ca la 1 noiembrie sau mai devreme sa fie gata tot traseul.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 13 Sep 2008 11:35 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 92
Location: Bucuresti
Marian Andrei a scris:
Quote:
Ultima etapa de intrare in normal a liniei 34 va fi pana la Iancului[...]

Ar fi interesant sa intoarca la Iancului. :)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 13 Sep 2008 13:23 
14 a revenit la traseul de baza, iar 34 de pe Sos. Mihai Bravu intra pe Bd. Ferdinand I (fost Gh. Dimitrov) si probabil intoarce pe la P-ta Obor. Nu inteleg de ce nu au putut sa-l bage pana la Granitul? :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 13 Sep 2008 13:55 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 102
Location: BUCURESTI
Probabil ca la Granitul va merge linia 46.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 13 Sep 2008 14:22 
Probabil ca n-o sa mai existe capatul de la Granitul pentru ceva timp :twisted: . Ca pana la urma, parca tot se ocupau de linia din Pantelimon. Oricum, nu erau destule tramvaie ca sa-l duca pe 34 pana la Granitul. Abia vine pe traseul actual, da barem sa-l prelungim...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 13 Sep 2008 20:46 
Vad ca l-au aiurit si pe 634, ca nu mai merge pe traseul obisnuit...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 13 Sep 2008 21:03 
Bogdan_buc wrote:
Oricum, nu erau destule tramvaie ca sa-l duca pe 34 pana la Granitul. Abia vine pe traseul actual, da barem sa-l prelungim...


Asta nu prea e un motiv, in Bucurestii Noi sunt cel putin 10 vagoane care stau in urma pierderii liniei 41, infara de cele titulare pe 20,24,45 care au inlocuit V2Aurile.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 542 posts ]  Go to page Previous  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group