TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 12 Nov 2019 17:36

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 542 posts ]  Go to page Previous  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 13 Sep 2008 21:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
mrM wrote:
Vad ca l-au aiurit si pe 634, ca nu mai merge pe traseul obisnuit...


Merge la Baicului prin Bd.Ferdinand.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Sep 2008 09:23 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 102
Location: BUCURESTI
634 are actualul traseu intre Piata Sudului si Baicului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Sep 2008 11:14 
Scuze ca o zic, dar despartirea asta a lui 634 ajuta la decaderea imaginii R.A.T.B. in ochii calatorilor (inagine care e si asa proasta). In loc sa-l lase si ei pe 634 macar pe traseul Bucur Obor - Romprim, l-au scurtat tare aiurea!
Asa ca daca vrei sa ajungi de la Gara de Nord la "Romprim" trebuie sa schimbi 3 mijloace de transport in comun. Iar cu mutarea la Baicului ca sa-l iei pe 21 sau sa ajungi la Bucur Obor cand vii dinspre Romprim trebuie sa schimb 2, in loc sa vii direct cu 634. Iar ei acuma nu pot sa invoce motivul "nu avem destule autobuze", ca dupa desfiintarea preorasenestilor au destule autobuze pentru liniile urbane. Tot inainte, R.A.T.B.!

On-topic: ieri am trecut pe la P-ta Iancului si mai aveau de lucru!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Sep 2008 13:58 
Offline

Joined: Tue 26 Feb 2008 13:17
Posts: 15
Buna ziua.De abia astazi cred ca vor termina cu tot balamucul de la Iancului.Toata vara n-au facut nimic ,acu i-a apucat harnicia cind e toata lumea acasa si incepe scoala.De dimineata pe la 8 au adus utilajele sa asfalteze intre linii si pe linga,dar de abia la 12 a venit masina cu asfalt.Ieri au facut portiunea din fata bancii Raiffeisen De dimineata 10 oameni trageau de linii sa le aduca pe pozitii ,mecanizarea statea(macaraua sau wolla sa puna umarul niet) ,seara la 10 cind am trecut era gata betonata.In schimb nu va inchipuiti cum arata trotuarele in zona.Cite santuri,cite gropi .Este o aventura sa iesi cu,carutu pe strada.Cu ala micu merg si pe carosabil ,ca n-am pe unde(mai am unu la scoala).Astazi sapa o groapa ,miine o destupa sau fac alta.Si sint atitia pensionari in zona pe care nu-i vad facind echilibristica sau salturi peste gropile si movilele lor de pamint si resturi.Si cind te gindesti ca pietonii reprezinta pilonul principal al platitorilor de taxe si impozite.Va doresc o zi buna si stam cu ochii pe ei.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Sep 2008 14:20 
In acest weekend linia 34 isi va schimba din nou traseul mergand pana la Iancului.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Sep 2008 14:03 
Offline

Joined: Tue 26 Feb 2008 13:17
Posts: 15
Buna ziua.Au terminat aproape tot.A mai rams de asfaltat in dreptul statiilor.Lucreaza cu sirg la statii si sper ca dalele ce le pun sa nu fie alunecoase ca iarna va fii jale(vezi statia de metrou Obor).Arata frumos dar, pericol mare.O sa ma uit cu atentie ce pun ,ca am trecut asa fugitiv.O zi buna si stam cu ochii pe ei.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 18 Sep 2008 20:09 
Sa vedem si un reportaj facut in vagonul 306 care a fost primul vagon intrat pe liniile 21 si 34 acum 2 luni cand s-au finalizat lucrarile in aceste zone.

http://www.solutiatv.ro/index.php?page= ... isiune=933


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 19 Sep 2008 23:34 
In caz ca e cineva curios, mai descriu situatia pe linia 34, intre Vitan si Muncii (ca restul e practic gata).
-intre Vitan si Dudesti linia e aproape gata, s-a ajuns la asfaltare in cea mai mare parte, doar la Vitan inca mai e putin de betonat. Peroanele nu sunt incepute, dar la capitolul retea au intins traversele in totalitate, si sarma pe o treime din distanta.
-intersectia Dudesti e dezastrul, practic asta va fi ultima terminata. In sfarsit au asezat primele seturi de macazuri, pe Mihai Bravu si Camil Ressu, si au inceput sa le sudeze (asta dupa ce au stat imprastiate 2 saptamani, absolut DEGEABA). Pacat ca abia e inceputul: trebuie sa betoneze ce au pus acum, sa sparga apoi centrul intersectiei, sa puna curbele si incrucisarile si mai apoi, sa inchida calea Dudesti, pentru a pune ultimul sfert din (aproape) Grand Union. Prevad ca se va ajunge la devierea lui 627 prin Vitan cu ocazia asta, insa cat lucreaza acolo, ar putea teoretic sa dea drumul la 34, daca lucreaza intr-o ordine gandita... N-are rost sa zic ca refugii sunt zero in zona.
-intre Dudesti si Baba Novac e gata linia, si la fel, reteaua e aproape in intregime intinsa. Curba catre Dristorului e acum in lucru, si cu ocazia asta e deviat traficul pe linia de tramvai.
-intre Baba Novac si Muncii linia e gata, reateaua la fel, mai putin incrucisari cu linia de troleu, refugiile sunt in lucru la Baba Novac, insa la Gheorghe Petrascu nici nu s-au apucat. Se pare ca ii incurca faptul ca trebuie sa contruiasca un peron nou langa linia nemodernizata dinspre pasaj, si probabil nu le place curba pe care o face linia 8-| . Sper sa puna unul temporar in timp util... Reteaua inca nu e legata la cea veche, se pare ca nici p-asta n-au gandit-o prea atent :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Sep 2008 21:38 
Pentru cine e interesat (sau afectat), mai am cateva vesti. La piata Iancului, linia e practic gata, mai trebuie putin asfalt in curba lui 46, si pot da drumul la 34 pana la Granitul. Mai jos, situatia e urmatoarea: intre Iancului si pasaj Muncii, linia este gata, peroanele sunt in lucru, momentan niciunul nu are gard sau adapost, dar urmeaza acum. Reteaua este montata, dar nu e inca racordata la cea veche de pe bretelele pasajului, pe niciuna din parti. Pe partea cealalata, intre pasaj si Dudesti, linia e gata, reteaua e montata pana la in dreptul benzinariei de la Dudesti, au terminat pana si curba spre Dristorului. Statiile sunt in lucru, la Gh. Petrascu au hotarat sa puna peroanele fata in fata.
La Dudesti e dezastru ca intotdeauna 8-| ... N-am ce comenta, ar ocupa prea mult spatiu :evil: . Iar intre Dudesti si Vitan, linia e aproape complet pusa, si au inceput sa prinda reteaua intre Vitan si Laborator. Restul retelei asteapta sa termine nenorocita aia de intersectie. De fapt, intreaga linie 34 asteapta la acea lucrare, care a fost inceputa muuuult prea tarziu, si la care se lucreaza foarte incet (nici acum nu au betonat macazurile montate). Nu e gata in mai putin de o luna, nu e NICIO sansa.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Oct 2008 16:03 
In intersectia de la Dudesti vad ca se lucra usurel azi, macazele erau pe pozitii pe linia lui 34, mai ramanea sa toarne betonul, sa astepte sa se usuce, sa devieze traficul si sa intre in centrul intersectiei. Daca ar lucra cum sper eu in 2 saptamani ar trebui macar linia 34 sa fie gata. Ups...raman peroanele de facut :roll: deci tot 1 noiembrie cel mai devreme...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 13 Oct 2008 21:41 
Hai sa nu fim rai :P . Se pare ca de cand au facut prima parte, cea mai grea se pare, curge restul lucrarii. Bine, comparativ cu munca de pana acum 8-| . Au intra in centrul intersectiei, si ca atare la Dudesti se circula cum se circula la piata Sudului acum 4 luni, cu traficul ocolind serios prin margine. Din fericire, la cat de stramta e zona in mod normal, nu se simte mare diferenta in statul la coada... Au pus incrucisarea din centru, pe care au si betonat-o, insa nu au montat niciuna din curbele liniei. Nu stiu ce asteapta, ca nu ii va avantaja cu nimic amanarea acestui lucru. Deci da, va mai tine o luna :evil:
Partea buna e ca au inceput lucrul la peroane; partea proasta e ca ambele sunt pe parta dinspre Vitan a intersectiei. Veste buna pentru trafic, dar proasta pentru tramvaiele liniei 34, care vor ramane blocate inainte de intersectie, de masinile care vor folosi linia de tramvai pe post de a 3a banda, acum ca nu ii mai incurca refugiul. Iar linia 19 va fi obligata sa opresca de 2 ori in aceeasi zona, in ambele sensuri!! Pierdere serioasa de timp.
La Laborator refugiiile sunt in stadiu avansat, iar la Vitan nu am vazut vreunul... Mai e putin, pana la iarna, sigur ii da drumul.

Nu pot sa inteleg de ce pana acum nu au prelungit pe 34 pe la Iancului. Situatia actuala, cu 634 la Baicului e ridicola; incercati sa ajungeti din Vitan la Obor, sa vedem daca va iese. :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 13 Oct 2008 23:47 
Offline

Joined: Sun 06 Apr 2008 15:13
Posts: 1
Location: P-ta Iancului
Probabil, mai mult ca sigur la Iancului ca de altfel si la Dimitrov, nu sunt gata automatizarile pentru macaze. La Iancului joi si vineri au tras niste cabluri de culoare galbena, daca treceti prin zona nu aveti cum sa le ratati, sunt prinse de cablurile de sustinere a retelei de contact, iar la Dimitrov sambata si astazi au lucrat ceva, la fel tot fir galben, de la patina la niste cutii de pe marginea drumului.Probabil in 2 saptamani termina cu aceste lucrari si vor da drumul pana la Iancului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 13 Oct 2008 23:57 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 198
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Bogdan_buc wrote:

Nu pot sa inteleg de ce pana acum nu au prelungit pe 34 pe la Iancului. Situatia actuala, cu 634 la Baicului e ridicola; incercati sa ajungeti din Vitan la Obor, sa vedem daca va iese. :evil:


Duminica seara erau o gramada de masini pentru retea de contact in zona P-ta Muncii. Cred ca se doreste reluarea circulatiei pe tot tronsonul pana la Romprim, nu se va prelungi doar pana la Iancului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 14 Oct 2008 14:17 
Si totusi se doreste punerea in functiune a liniei 34 pana pe 1 noiembrie :roll: . Deja la Dudesti se pregateste parcul, cel putin de la acest depou vor iesi 15 ture (care se pare ca vor ramane asa si in timp vor fi inlocuite cu CH PPCuri) si celalalt depou este Bucurestii Noi cu vreo 13 ture.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 14 Oct 2008 14:48 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 102
Location: BUCURESTI
Linia 46 se va mai infiinta ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 14 Oct 2008 14:56 
45+46=45 Mezes > Republica sau Granitul in functie de cum vor incepe lucrarile pe Pantelimon.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 14 Oct 2008 21:14 
34 de la Bucurestii Noi? :shock: Nu e cam departe? Trebuia sa termine cu liniile de la Dep. Victoria!
Pe de alta parte, nu inteleg ce dureaza atata darea in folosinta a liniei pana la P-ta Iancului...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 14 Oct 2008 21:23 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7922
34, momentan, teoretic, e deservit de Dep. Victoria si Bucurestii-Noi. Insa vagoanele de Victoria stau (pe perioada cat Dep. Victoria e inchis) la Bucurestii-Noi => toate vagoanele de pe linia 34 vin de la Dep. Bucurestii-Noi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 15 Oct 2008 11:30 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 102
Location: BUCURESTI
Aseara pe la ora 19:30 intre Ferdinand si Iancului muncitorii suflau cu un compresor mizeria din canalul sinei. Din ce am observat la Dristor linia centrala este gata, deci teoretic tramvaiul 34 poate trece fara probleme urmand a se continua lucrul la bretele.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 15 Oct 2008 11:35 
M-am gandit si eu ca tramvaiul ar putea trece deja la Dristor. Dar sunt vreo 2 motive pe care le vad ce nu prea permit acest lucru: traficul infernal din intersectie, cand vor inchide Dudestiul ca sa termine ultima bucata de incrucisare + complicatiile (sau lenea) instalarii retelei deasupra sectiunii in lucru, care impiedica intinderea normala a retelei in intersectie, deci impiedicarea redeschiderii liniei 34. Deci asteptam sa fie totul gata 8-| ...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 16 Oct 2008 00:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 142
Location: Bucuresti/Arad
Deocamdata traficul din intersectia de la dristor e deviat pe linia de tramvai, trecand prin statii. :)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 16 Oct 2008 16:28 
Asta fiindca s-au apucat sa lucreze la curba dinspre Vitan spre Dristor. Pare-se, ca le fac una cate una. Urmeaza cea dinspre Dristor spre Baba Novac, apoi (banuiesc eu), inchiderea circulatiei pe Dudesti si terminarea lucrului. Linia din centrul intersectiei e gata. Teoretic, ar putea bine-mersi sa-i dea drumul lui 34, mai ales dupa ce termina incurcatura cu bretele si trec la partea de pe Dudesti. Ar fi posibil ca tramvaiul sa circule si asa. Reteaua aeriana e intinsa pe traseul lui 34 in intregime, ramanand curbele si directia lui 27 (pe care ar putea s-o puna ulterior, dupa terminarea ultimului set de macazuri, 34 circuland pe reteaua intinsa temporar).
Desi e o mica problema: nu au pregatit santurile pentru acel mastic infect care se toarna intre sine si asfalt. Si au mai ramas cateva automatizari de pus la Baba Novac si Vitan. Eu tot zic ca intr-o luna e gata totul...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Oct 2008 22:01 
Intersectia de la Iancului sambata. Este gata cam tot exceptie smoala dintre asfalt si linie in unele zone din bucla.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Oct 2008 22:02 
Alte cateva poze din Iancului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Oct 2008 22:16 
Amarata aia de smoala nu e o scuza sa tergiverseze atat tramvaiul pana la Iancului macar. Au dat drumul la toata soseaua Oltenitei si terminalul de la Sura Mare, cu gauri intre linie si asfalt, in care au turnat (nici pana acum nu au terminat) respectivul chit. In timpul ala, circulau tramvaiele si masinile bine-mersi, ca dovada a faptului ca acel chit e numai de estetica, puteau bine mersi sa lase spatiu intre sina si asfalt, ca sa nu crape asfaltul.
Si alta chestie. Cand se vor indura sa refaca si sos Mihai Bravu, macar in intersectii, ca au ridicat linia peste nivelul strazii, si acum sunt niste damburi maricele peste linia de tramvai, mai ales in zona Iancului si Dudesti? Asta ca sa nu cer fapta nemaiauzita de a reasfalta intregul bulevard 8-| . De cand s-a schimbat primaria nu am mai vazut nicio astfel de lucrare edilitara. Doar peticirea diverselor bucati valurite de pe Octavian Goga si calea Vitan (executata de primaria sectorului 3). Mai sunt destule astfel de zone. A da, scuzati off-topicul, mi-am amintit doar unde locuiesc...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Oct 2008 22:28 
La Iancului linia este cu vreo 30cm deasupra soselei, cand am plecat a trecut o ambulanta in viteza, probabil pacientul daca se afla in spate pe langa problemele pe care le avea acum mai are si ceva fracturi. Practic aproape a sarit prin aer ambulanta aia :roll: . Si este in multe din intersectiile liniei 34 (dinspre Obor pana la Vitan) aceasta situatie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Oct 2008 20:56 
Nu inteleg de ce s-au facut aceste ridicaturi?
Azi, la intersectia Sos. Mihai Bravu cu Bd. Ferdinand I se montau prin acele tuburi subterane cabluri electrice pentru macaze.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Oct 2008 22:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Explicatiile posibile sunt 2, mari si late:
- in primul rand liniile de tramvai nu au avut in viata lor fundatie!
- nu s-au facut sapaturi suficient de adanci din economie sau datorita retelelor edilitare plasate la adancime mica (au fost cazuri)

Prima explicatie este cea mai plauzibila. Mai bine de 80% din infrastructura de linii de tramvai nu a avut fundatie cu adevarat asa ca tot ce exista practic erau 20 de cm de beton (grosimea unei longrine), 10 cm intre sina si patul de, atentie(!): pamant!!! Am vazut prea multe exemple de felul asta pe bulevardele din Bucuresti ca sa nu trag o concluzie dureroasa. Longrinele nu erau chiar atat de groaznice. Lipsa insa a oricarui sistem de drenare a apelor pluviale, terasamentul inexistent si alte probleme au facut ca sistemul sa fie pur si simplu dezastruos.

Din aceste motive (si altele desigur) cand se modernizeaza calea de rulare pentru tramvai apare brusc o diferenta de nivel de peste 25-30 de cm fata de vechea cota de inaltime.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 22 Oct 2008 09:25 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3433
fider wrote:
Din aceste motive (si altele desigur) cand se modernizeaza calea de rulare pentru tramvai apare brusc o diferenta de nivel de peste 25-30 de cm fata de vechea cota de inaltime.

Lipsa fundatiei corespunzatoare nu se poate compensa cu ridicarea (ingrosarea) suprastructurii. Dimpotriva, se obtine efectul contrar, caci se ingreuneaza fundatia si asa deficitara. Chestia cu "imbunatatirea fundatiei" este o minciuna scornita pentru a acoperi o frauda nationala de mari proportii. In cel mai bun caz, suprainaltarea nu aduce decat o usoara ameliorare a distributiei (egalizarii) sarcinilor concentrate pe o suprafata ceva mai mare. In orice caz insa, o fundatie prost facuta ramane prost facuta.

Adevaratul motiv al inaltarii strazilor la modernizare/reasfaltare (nu numai in Bucuresti si nu numai pe strazile unde exista cale de rulare a tramvaielor) este dorinta de profit maxim a firmelor care executa lucrarea, combinata cu nepasarea si incompetenta serviciilor de specialitate din primarii. Sa ma fac inteles. Pastrarea nivelului vechi al drumului presupune excavarea vechilor straturi de asfalt si transportarea lor la o rampa de deseuri, transportul in sine, dar mai ales depozitarea (ecologica!!!) la rampa fiind foarte costisitoare pentru executant. De aceea, in complicitate cu serviciile de administrare strazi si cu proiectantii, care manaca bani grei de la buget, se adopta astfel de solutii. Din pacate, pentru oras, aceste solutii cu suprainaltare sunt catastrofale, pentru ca afecteaza buna scurgere a apelor, inalta implicit si trotuarele (cladirile si intrarile in cladiri sau curti ramanand "in groapa"), sau lasa trotuarele sub nivelul strazii (dupa modelul rural clasic...), acestea devenind adevarate canale de colectare a apelor in timpul ploilor sau topirii zapezilor, asadar impracticabile. Inaltarea nivelului strazilor intr-o localitate conduce la pierderi mult mai mari (pentru intreaga comunitate) decat castigurile firmei executante, si la disfunctionalitati aproape imposibil de remediat ulterior.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 22 Oct 2008 18:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 142
Location: Bucuresti/Arad
Din ce citesc aici, eu cred ca voi n-ati vazut cum arata aceste lucrari. S-au sapat cam 80 cm, daca nu chiar 1m inainte de a se apuca de terasament.
Si probabil s-au lasat cu un scop aia 20-30cm in plus.
Voi chiar credeti ca lucrarile astea se fac la nimereala?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 542 posts ]  Go to page Previous  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group