TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 20 Aug 2019 01:49

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 542 posts ]  Go to page Previous  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon 10 Nov 2008 01:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 259
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Si in trecut se putea rezolva tehnic problema daca se vroia, dar niciodata nu s-a pus cu adevarat problema. Statiile din pasajul Obor si Muncii erau doar un compromis pana cand se termina magistrala de metrou. Dupa aceea oricum se desfiintau impreuna cu (toata!) linia lui 34 deci nu prea ii interesa ce se intampla pe acolo. Nu au mai avut timp sa puna in aplicare planul asta pana in decembrie 1989. De asta povestile si alte probleme mi se par pur si simplu inutile. Partea cu franele slabe ale tramvaielor V3A este consecinta acelorasi "economii" socialiste cu rezultatele cunoscute. Tramvaiul se dorea sa dispara din Bucuresti.

Astazi stau lucrurile altfel. Daca se doreste se pot realiza destule lucruri, exista si banii si disconfortul necesar pentru a se trece la asemenea actiuni hotarate, desi se pare ca nu este inca suficient de rau pentru a se trece la fapte.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 10 Nov 2008 15:55 
Miercuri urmeaza sa se puna in functiune linia 27 pe traseu normal, 19 si 23 nu au nici un plan inca.
Linia 34 poate sa apara maine sau peste 2 saptamani, nu se stie. Mai devreme 062 era in probe pe la gara.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Nov 2008 16:29 
Se pare ca mai dureaza mult si bine pana avem liniile 19, 23, 27, 34 pe traseele lor normale.
Pana atunci sa vedem bucla de la Banu Manta unde tramvaiele se cam lupta sa intoarca. Normal bordurile au necesitat o "tundere" ca sa nu fie rase de tramvai.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Nov 2008 14:27 
Daca nu se rezolva nici saptamana asta problemele linia 34 va functiona pe traseu normal abia incepand cu 1 decembrie din cauza ca nu se mai pot modifica repartizarile.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Nov 2008 16:13 
Astazi in jurul orei 11 am vazut la capatul dela Banu Manta 3 tramvaie care stationau pe linia blocata de lucrarile videne, in timp ce alt tramvai din spate a intrat in bucla. Si mai ciudat mi s'a parut insa ca Bucurul 3009 sau 3010 incerca sa mearga spre Dr Felix, iar pe el scria "Probe". Nu inteleg daca ei au vrut sa faca probe cu Bucur prin zona rondului dela Banu Manta sau vroiau sa duca tramvaiul la depou pe traseul Mihalache-Expozitiei-Metrou Basesc (41) si pe undeva spre depoul Militari. Oricum, era mai simplu daca o lua la dreapta direct din pasaj.
Oricare ar fi cauza, era neobisnuit de aglomerat dinspre Stefan cel Mare spre Titulescu.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Nov 2008 00:15 
Nu va agitati ca mai dureaza pana se deschide linia 34 pe tot traseul. Toate problemele tehnice au fost rezolvate, linia este perfect functionala dar se asteapta OKul din partea primariei, lucru care mai dureaza.

Pana atunci sa vedem calitatea sistemulul de canalizare pe zona Mihai Bravu...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Nov 2008 01:14 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 202
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Marian Andrei wrote:
Nu va agitati ca mai dureaza pana se deschide linia 34 pe tot traseul. Toate problemele tehnice au fost rezolvate, linia este perfect functionala dar se asteapta OKul din partea primariei, lucru care mai dureaza.


Depinde de programul domnului doctor. Eu cred ca ar putea fi deschisa pe 29 noiembrie, cu o zi inainte de alegeri, asta asa sa mai ciupeasca cateva voturi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Nov 2008 12:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:30
Posts: 104
Location: Bucuresti
Cat la suta din linie a fost modernizata pana la urma? La Muncii nu au facut nimic.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Nov 2008 13:14 
Doar bucata de la Muncii nu a fost modernizata (in fine si partea de la Gara dar care nu se stie cum va fi).
Daca scadem din 13,6 km cale dubla cat are traseul Banul Manta - Romprim, cei 0,7 km cale dubla nemodernizata, inseamna 94,85% linie modernizata.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Nov 2008 13:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:30
Posts: 104
Location: Bucuresti
Sa inteleg ca la Muncii au alte planuri :)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Nov 2008 14:12 
Planuri multe. Solutii putine. Realizari ioc.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Nov 2008 14:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:30
Posts: 104
Location: Bucuresti
Tipic.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Nov 2008 14:46 
Nu se mai face acea modificare la muncii din motive tehnice. Probabil abia pe la mijlocul lui 2009 se va lua din nou in vedere optimizarea traficului in acea zona. Oricum fata de Obor la Muncii nu este atat de complicata situatia traficului actual.

Speram ca din weekend sa se puna in functiune toata linia 34.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 25 Nov 2008 15:59 
In weekend este posibil sa se deschida linia 34 si depoul Victoria. Azi se lucra la asfaltare in fata depoului.
Oricum asemeni liniei 21 si pe linia 34 se circula cu masina pe linie, astfel am facut azi 25 minute de la Banu Manta la Dorobanti.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 25 Nov 2008 16:38 
Offline

Joined: Sat 03 Nov 2007 11:13
Posts: 18
Location: Bucuresti, S6, Militari
Marian Andrei wrote:
Oricum asemeni liniei 21 si pe linia 34 se circula cu masina pe linie, astfel am facut azi 25 minute de la Banu Manta la Dorobanti.


Apropo de asta, am inteles de curand ca se poate circula pe linia de tramvai, dar numai daca iti permite marcajul de pe sosea. Asadar daca ai linie intrerupta poti circula pe linia de tramvai. Daca ai linie continua nu poti. De obicei este linie intrerupta si se pune linie continua inaintea refugiului pentru a te obliga sa ocolesti refugiul prin dreapta.

Asa ca daca era linie intrerupta masinile puteau circula pe linia de tramvai. Daca nu, vina este in totalitate a soferilor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 25 Nov 2008 16:44 
Pe linia 41 de exemplu intre Presei si Turda in zona neseparata de trafic au fost puse de anul trecut semne cu accesul interzis si destul de rar am vazut sa fie tramvaiul blocat de masini, mai sta si politia in intersectie la Clucerului la panda sa ii prinda pe aia care se baga pe linie :twisted:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 25 Nov 2008 16:54 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 93
Location: Bucuresti
Acolo ii mai incurca si bordurile... Nu ca ar fi prea inalte,dar ii mai descurajeaza si alea :twisted: .


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 25 Nov 2008 17:07 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3442
O simpla linie continua ar fi suficienta doar daca ar exista si politie rutiera care sa dea amenzi, sau daca romanii ar fi civilizati.

Off: Priviti cu atentie imaginile din Timisoara (topicul infrastructurii de tramvaie) si o sa ramaneti surprinsi ca tramvaiul de acolo, care nici macar nu e considerat metrou usor, are cale de rulare in cea mai mare parte separata de trafic, dar si de o calitate mai buna chiar decat linia 41. Ba chiar exista bariere automate care sa impiedice patrunderea autoturismelor pe linia de tramvai!!! Deci se poate si la noi, dar in Bucuresti NU SE VREA. Adica, cum, sa mearga amarasteanu' ala din tramvai cu viteza mai mare decat merg io cu gipanu'?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 25 Nov 2008 17:25 
Am mai spus asta so o repet pentru ulima oara. Conform legii este voie sa circuli pe linia de tramvai, daca sunt maxim 2 benzi. Nu ai voie sa circuli pe linia de tramvaie unde sunt 3 benzi (Vacaresti, Mihai Bravu, Stefan cel Mare, Iancu de Hunedoara, etc....). Bineinteles ca nu ai voie sa blochezi tramvaiul.

Quote:
Art. 103 din Regulamentul de aplicare a Codului Rutier

Pe drumul public cu cel mult doua benzi pe sens si cu o a treia banda pe care este amplasata linia tramvaiului lânga axa drumului, conducatorii de vehicule pot folosi aceasta banda, cu obligatia sa lase libera calea tramvaiului, la apropierea acestuia.


Deci legea da voie!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 25 Nov 2008 17:30 
Marian Andrei wrote:
Pe linia 41 de exemplu intre Presei si Turda in zona neseparata de trafic au fost puse de anul trecut semne cu accesul interzis si destul de rar am vazut sa fie tramvaiul blocat de masini, mai sta si politia in intersectie la Clucerului la panda sa ii prinda pe aia care se baga pe linie :twisted:


Acest indicator este o stupizenie (pentru ca arata cate doua benzi pe sens), la fel de mare ca si proiectul care a desenat acel bulevard.
Acolo teoretic sunt 2 benzi, practic nu prea au loc sa treaca doua masini una pe langa alta. Nu mai vorbesc daca pe "banda 1" se afla un autobuz...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 25 Nov 2008 17:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 204
Location: Bucuresti
Acel indicator are rostul de a interzice o manevra care, odata efectuata, va bloca traficul si nu va aduce niciun beneficiu persoanei care o comite:

- spre Turda linia de tramvai intra imediat intre garduri si apoi de la baza podului devine linie tip CF, pe traverse, de asemenea este interzis virajul la stanga la "Miciurin";
- in sens invers la Clucerului semaforul este controlat de tramvai deci orice masina de pe linie va avea rosu cand tramvaiul are verde.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 25 Nov 2008 19:19 
Offline

Joined: Sat 08 Mar 2008 09:20
Posts: 22
Location: Bucuresti,Chitila
RobertC wrote:
Am mai spus asta so o repet pentru ulima oara. Conform legii este voie sa circuli pe linia de tramvai, daca sunt maxim 2 benzi. Nu ai voie sa circuli pe linia de tramvaie unde sunt 3 benzi (Vacaresti, Mihai Bravu, Stefan cel Mare, Iancu de Hunedoara, etc....). Bineinteles ca nu ai voie sa blochezi tramvaiul.

Quote:
Art. 103 din Regulamentul de aplicare a Codului Rutier

Pe drumul public cu cel mult doua benzi pe sens si cu o a treia banda pe care este amplasata linia tramvaiului lânga axa drumului, conducatorii de vehicule pot folosi aceasta banda, cu obligatia sa lase libera calea tramvaiului, la apropierea acestuia.


Deci legea da voie!


Asta nu se mai aplica cand linia de tramvai este delimitate prin linie continua.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 25 Nov 2008 21:34 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 202
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Marian Andrei wrote:
In weekend este posibil sa se deschida linia 34 si depoul Victoria. Azi se lucra la asfaltare in fata depoului.
Oricum asemeni liniei 21 si pe linia 34 se circula cu masina pe linie, astfel am facut azi 25 minute de la Banu Manta la Dorobanti.


Cred ca ati dezbatut prea mult subiectul.
Singura solutie pentru delimitare sunt borduri ca pe mijloc in Otopeni sau garduri ca pe linia 41. Doar solutiile astea functioneaza in Romania


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Dec 2008 21:21 
Desi nu par ca sunt sanse sa dea drumul la linia 34 (ca cineva de sus prefera sa caute nod in papura precedentului decat sa scoata din chinuri 3 sectoare intregi...), au aparut in statiile de pe traseul lui harti actualizate ale Ratb-ului (in care apare si autobaza Floreasca si, in sfarsit, linia 633 :twisted: ). Traseul lui 34 apare ingrosat, intre Romprim si Banu Manta, si exista o lista cu statiile de pe traseul lui, si legaturile, din intreaga zona, nu doar acelasi peron :!: . Problema e ca linia 54 nu mai apare deloc, si erorile totusi nu lipsesc (au stalcit cateva legaturi).
Pana la urma ii dau drumu sau nu, ca deja vor ameti populatia cu noile harti. De mentionat ca ele ocupa spatiul publicitar al unuia din cele 2 panouri pe care le gasim la un peron.

PS: daca Oprescu tot blocheaza deschidere liniei 34, poate ii da si lui prin capul lui de primar paralel sa refaca peronul de la piata Sudului, ca lumea efectiv se omoara acolo. Nu e loc pentru fluxul de persoane tipic din acea zona. E groaznic de ingust, dar alaturi cresc floricele 8-| :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Dec 2008 11:12 
Linia 34 in contextul actual nu va fi pusa in functiune mai devreme de 2 luni. Poate doar daca cineva chiar e hotarat sa ii dea drumul neterminata pana de sarbatori.
Problema este ca aceasta linie se vrea separata de trafic prin borduri si balize reflectorizante dar nu stiu de ce se intarzie cu aceasta separare.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Dec 2008 18:03 
Totusi ieri seara si azi noapte s-au facut probe pe tot traseul cu vagonul 104. Azi am observat ca injectile din retea au fost legate la Iancului si la Muncii. Acest lucru imi mai da o speranta ca putem vedea linia in functiune mai devreme de ianuarie. :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Jan 2009 17:22 
Astazi baietii de la EIELCC curatau canalele liniilor din intersectia Mihai Bravu/Camil Ressu. Cand i-am intrebat au zis ca azi testeaza linia 34 si daca testele decurg bine de maiine ii dau drumul (sau ceva de genul) :!: Pe Vacaresti si Mihai Bravu linia 34 a inlocuit 54 pe tablite...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Jan 2009 22:35 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
Piata Iancului... statia si o harta... cu traseele din Noiembrie, la fel si statiile si legaturile:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Jan 2009 22:36 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
Laborator:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Jan 2009 22:37 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
Observatii si concluzii:

1. 54 dispare
2. 19 revine prin Cal. Vitan
3. 46 NU mai apare, deci cei de pe Iancului si Pantelimon rama cu 55-ul o data la juma' de ora
4. In unele statii oamenii asteapta deja 34-ul (!!!!) deoarece nu e pus niciun anunt oficial.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 542 posts ]  Go to page Previous  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group