TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sat 08 Aug 2020 05:59

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 542 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Aug 2007 10:21 
Octavian wrote:
DanCld wrote:
Intre pasajul Victoria si str. Roma sina e pusa complet, in mare parte chiar betonata; cand am trecut eu continuau procesul, mai aveau vreo 50m de turnat beton.


La intersectia cu Strada Mexic s-au montat cumva si liniile de viraj dreapta spre depou? Sau se pregatesc sa puna cruce depoului Victoria si construiesc linie numai pentru directia "inainte"?


La intersectia cu str. Mexic, sambata seara se lucra doar la transeul pentru directia inainte, desi nu ar fi exclus ca instaleze macazuri pentru depou.

Inspre Lizeanu au inceput sa apara dale de beton (ca pe sos. Colentina), impreuna cu macaraua pentru instalat.

In alta ordine de idei, traficul pe Stefan cel Mare si Iancu de Hunedoara se desfasura foarte prost, chiar si sambata seara: aproape toata portiunea este in lucarari, se circula pe 1,5-2 benzi pe sens, asfalt raschetat, iar pe Iancu de Hunedoara transeele facute dupa raschetare au cam 20cm


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 30 Aug 2007 19:02 
Bucla de la Banu Manta este finalizata 90%, mai au sa puna firul de retea si gata.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 01 Sep 2007 13:51 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Marian Andrei wrote:
Bucla de la Banu Manta este finalizata 90%, mai au sa puna firul de retea si gata.


E normal sa fie asa, termenul era sfarsitul lunii august. Probabil se ma intarzie cateva zile.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Sep 2007 11:11 
Am trecut vineri pe langa rondul celebru dela Banu Manta. Nu stiu daca asemenea idee apartine RATB sau maripillei care a facut linia, dar mi se pare o super-idiotenie.
Linia merge spre stanga de pe o strada fara prioritate si apoi merge din nou spre stanga inainte de semaforul de pe str.Banu Manta. Ce semafor va respecta aceasta linie si unde va opri la culoarea rosie? Daca opreste in intersectie, ma tem ca un V3A la lungimea lui va bloca masinile (si autobuzele) care vin dinspre Calea Grivitei pe Banu Manta.
Puteau foarte bine sa foloseasca linia care merge pe bd.Cuza (inainte de unde va incepe videanopasajul, de acolo sa puna un macaz la intersectia cu bd.Duca, iar 34 si ce mai intoarce acolo sa mearga inainte, sa faca stanga pe Dr.Felix (partea dinspre Buzesti) si sa reintre in pasaj la intersectia cu Titulescu. Asta ar fi insemnat un macaz de intrare cu 3 directii, dar oricum acolo au lucrat pana acum. 24 ar fi venit pe Titulescu, ar fi mers spre gara, de unde intra pe traseul de acum.

In conditiile in care V3A este dotat cu post de conducere in spate (daca intr'adevar exista si functioneaza), ar fi putut face mai bine altceva:
Daramau spatiul dintre sensurile de circulatie pe Banu Manta si faceau un triunghi, de fapt un T. Tramvaiele mergeau spre dreapta pe Banu Manta, mergeau cu spatele spre Calea Grivitei si de acolo mergeau cu fata spre Titulescu.

Banu Manta
|
|\_____________
| _____________Titulescu
|/
|
Titulescu (spre Basarab)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Sep 2007 13:30 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Tom wrote:
Am trecut vineri pe langa rondul celebru dela Banu Manta. Nu stiu daca asemenea idee apartine RATB sau maripillei care a facut linia, dar mi se pare o super-idiotenie.
Titulescu (spre Basarab)


Iti respect opinia, dar din pacate argumentele tale nu functioneaza.
Rampa de acces pe podul Basarab porneste dincoace de bd.Cuza, deci linia 31 va intoarce la Banu Manta. Varianta in T, creaza probleme pe Banu Manta. Eu zic ca o solutie mai buna era cu inca un macaz dreapta la dr.Felix cu 1 Mai, astfel 34 putea sa ajunga la Gara de Nord pe urmatorul traseu: pasaj Victoria,dr.Felix,1 Mai,Pta Victoriei,Berzei,Cuza,Duca cu intoarcere prin cal.Grivitei, Buzesti, apoi traseul de ducere. Cam alambicat dar posibil. Si traseul asta nu are tangenta deloc cu pasajul Basarab.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Sep 2007 13:32 
Parerea mea este ca 31 va fi o aberatie sa mearga 2 statii in situatia in care la ora actuala nu am numarat niciodata mai mult de 10 oameni, iar tramvaiul intre Felix si Victoria e gol de obicei.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Sep 2007 14:03 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Marian Andrei wrote:
Parerea mea este ca 31 va fi o aberatie sa mearga 2 statii in situatia in care la ora actuala nu am numarat niciodata mai mult de 10 oameni, iar tramvaiul intre Felix si Victoria e gol de obicei.


Eh, macar nu rugineste linia


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Sep 2007 15:17 
Observati din imaginea de mai jos cum stau lucrurile:
Tramvaiul face stanga acolo, blocand masinile de pe ambele sensuri, pentru ca intra putin intr'o banda de circulatie de pe sensul spre Calea Grivitei.
Daca nu va avea semafor propriu, va trebui sa dea prioritate masinilor de pe Banu Manta, care e multe si daca mai trece pe acolo si un lizingau cu BMW X5, fie-i inexistenta apropape, asa ca va iesi spectacolo acolo. Pe urma, ca sa intre pe Titulescu, va trebui sa dea prioritate masinilor care merg inainte si iarasi va fi frumos, pentru ca se va baga cu nesimtire si masinile blocate se vor trezi cu cele din dreapta plecand, dupa ce li s'a dat verde.

Daca insa se adopta varianta propusa de mine, se intampla asa:
Tramvaiul lasa toti calatorii jos din motive tehnice, deci byebye pionieri urcati in statia de coborare. Apoi, mergea la dreapta pe actualul spatiu verde sau in fine cat de verde mai e acum. La capatul liniei, oprea, vatmanul se ducea in spate si cand se facea verde semaforul, mergea inainte spre Calea Grivitei pana la capatul celalalt, adica sa zicem in gardul videanopasajului in constructie. De acolo, vatmanul mergea inapoi in cabina si cand se facea verde in partea aceea, mergea dreapta spre Titulescu, in statia de urcare. Si aici incepea desigur spectacolul cu pionieri, dar asta e off-topic.

P.S.1 - Mi se pare anormal ca videanopasajul sa inceapa inainte de bd.Duca, desi pe undeva ar fi mai bine ca sa nu se repete baso-prostia dela Pasajul Lujerului, cu 6 benzi care intra in 2. (2 pasaj, 2 deasupra si 2 de pe Strumpferturii)

P.S.2 - In ambele situatii prezentate mai sus, n'am luat in calcul ce se va intampla in caz de defectare a unui tramvai. Atunci va fi super-show, pentru ca va trebui tractat sau impins. Atunci va fi mare spectacol, numai bun de filmat si fotografiat.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Sep 2007 18:03 
Macazele de la Lizeanu nu poti sa le schimbi ca izolezi URACul care are nevoie sa scoata in probe CH PPCuri incepand cu 15 Septembrie.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Sep 2007 18:15 
Marian Andrei wrote:
Macazele de la Lizeanu nu poti sa le schimbi ca izolezi URACul care are nevoie sa scoata in probe CH PPCuri incepand cu 15 Septembrie.



abureala; daca s-ar misca si la noi Dorel ca in alte tari, le-ar schimba intr-un week-end fara probleme; da r pina la urma nu e vina lui Dorel, ci a sefilor care ii permit sa stea mai mult cu sticla de bere decit sa muneasca in timpul programuului


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Sep 2007 18:29 
Teoretic trebuie sa stea betonul 28 de zile pana ajunge la intarirea maxima. :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Sep 2007 21:40 
Marian Andrei wrote:
Macazele de la Lizeanu nu poti sa le schimbi ca izolezi URACul care are nevoie sa scoata in probe CH PPCuri incepand cu 15 Septembrie.


Dupa iesirea din URAC nu ar putea sa dea inapoi spre Maica Domnului si sa o ia apoi pe Reinvierii?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Sep 2007 21:47 
Poate, dar se va face o planificare stricta a lucrarilor pe portiunea de la iesirea din URAC pana la intersectie astfel incat sa se inchida doar pe un singur sens linia. Una e sa ramana izolate 2-3 depouri si alta e sa ramana izolat tot Bucurestiu avand in vedere ca urmeaza un sezon de finalizari la URAC.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Sep 2007 20:39 
Azi am trecut prin zona Dep. Victoria si cum vii dinspre Obor spre Gara pareau sa nu monteze sine spre Str. Mexic, ci doar linie dreapta spre pasaj. :shock:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Sep 2007 21:22 
In depoul Victoria sunt tramvaie? Mai e ceva? Sigur mai e, nu cred ca au luat EP'urile, stropitoarea, V12 si vagoanele de sare si nici plugurile.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Sep 2007 21:30 
Oameni buni, depoul Victoria la ora actuala deserveste liniile 31,42, aproape tot 20 si va avea tot 45ul, deci cel putin pe moment nu cred ca se va desfiinta.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 08 Sep 2007 20:32 
Offline

Joined: Mon 23 Jan 2006 13:10
Posts: 171
Pot sa va rog sa publicati imagini cu noua configuratie de la Piata Sudului ? (noul aliniament al liniei dupa intersectia cu Sos. Berceni + statia de tramvai de la Pta Sudului + infrastructura de la intersectia Vacaresti-Sos. Oltenitei).

Multumiri anticipate


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 Sep 2007 14:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 199
Location: Bucuresti
Pe Iancu de Hunedoara (pasaj Victoria -> Dorobanti) linia si asfaltul sunt aproape gata, astazi turnau asfalt deasupra betonului de la linie si lucrau din greu la statii. Nu m-ar mira ca Mari-Pila de care se vorbeste aici sa dea lucrarea spre receptie in mai putin de 2 saptamani. Nu s-au apucat inca de refacut macazul spre depou, probabil ne putem astepta la un weekend cu circulatie inchisa candva in octombrie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 Sep 2007 15:23 
Offline
User avatar

Joined: Wed 19 Oct 2005 16:22
Posts: 17
Location: Bucuresti
1689 wrote:
Pot sa va rog sa publicati imagini cu noua configuratie de la Piata Sudului ? (noul aliniament al liniei dupa intersectia cu Sos. Berceni + statia de tramvai de la Pta Sudului + infrastructura de la intersectia Vacaresti-Sos. Oltenitei).

Multumiri anticipate


Momentan nu se configureaza nimic...lucrarile au incetat in zona P-ta Sudului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Sep 2007 18:01 
Evolutia lucrarilor la pasajul Obor.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Sep 2007 21:05 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Marian Andrei wrote:
Evolutia lucrarilor la pasajul Obor.


Nu e prea clar ce vor sa faca. Se vede o grinda transversala noua si niste sparturi in parapetii laterali. E posibil sa ridice o podina care sa rezeme pe parapetii existenti. De altfel, cum se vede pe unele poze mai vechi exista mai multe transee de-a latul tunelului de metrou, unde cred ca vor pune niste grinzi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 14 Sep 2007 18:21 
Iata cum se reconfigureaza zona Sudului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Sep 2007 15:15 
Se pare ca sistemul pe dale va fi folosit pe toata linia 34 daca s-a inceput asa. Dupa experienta linia 45 unde exista zone destul de denivelate pentru o linie noua imi permit sa nu am incredere nici in aceasta portiune.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Sep 2007 15:16 
Lucrarile la pasajul Obor azi...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 28 Sep 2007 09:57 
Au sapat transeul pentru calea de rulare care trece prin peronul de la Piata Sudului. Ma gandesc ca in momentul in care or sa se apuce de intersectie coada de masini dinspre periferie o sa se lungeasca de la 1,5 statii cam cat e acum la 2-3 :(


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 28 Sep 2007 20:29 
Intre Dorobanti si Dep. Victoria linia este finalizata, se toarna doar asfalt si se finiseaza statiile care deja au puse si refugiile, mai putin la Dorbanti. Intre Dorobanti si linia 5 este la faza de sant. Intre linia 5 si Lizeanu este la faza de monat linia. Stalpii sunt pusi aproape toti intre Dep. Victoria si Lizeanu.

Din pacate a venit confirmarea ca depoul Victoria dispare curand, nu a mai fost pus nici un macaz dinspre bulevard spre depou iar linia este gata, probabil cand se va face unirea cu linia din pasaj depoul va fi desfiintat.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 28 Sep 2007 20:32 
Iata cum arata lucrarea la Sudului...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 08 Oct 2007 12:16 
Offline

Joined: Fri 04 May 2007 08:51
Posts: 15
Location: Bucuresti
pe alt forum un user afirma ca de la obor spre dorobanti s-ar fi apucat de delimitat linia de tramvai de trafic prin borduri "de trei ori mai inalte decat una obisnuita". A trecut cineva prin zona, sa poata confirma?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 08 Oct 2007 18:06 
alexxxxx wrote:
pe alt forum un user afirma ca de la obor spre dorobanti s-ar fi apucat de delimitat linia de tramvai de trafic prin borduri "de trei ori mai inalte decat una obisnuita". A trecut cineva prin zona, sa poata confirma?


Adevarat, dar acelea sunt statiile.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Oct 2007 17:43 
Nu exista nici o separare cu bordura.
Cum ziceam statiile sunt acelea.
Care mare designeru lu peste a propus ca noile lampi de iluminat sa fie cu capacele rosii ? Si oricum forma aia imi displace mult :evil:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 542 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group