TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Fri 23 Aug 2019 17:05

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 06 Dec 2008 00:06 
Depoul Victoria a fost redeschis de ieri. La ora actuala deserveste aceleasi linii deservite si cat a avut baza in Bucurestii Noi.

20 - 6 ture (varf), 5 ture (normal), 1 tur (seara), 4 ture (weekend)
34 - 13 ture (varf), 11 ture (normal), 5 (seara), 8 ture (weekend)
45 - 9 ture (varf), 5 ture (normal), 3 (seara), 6 ture (weekend)

Urmeaza ca la deschiderea liniei 34 si la sosirea a inca 2-3 CH PPC la Alexandria sa se faca urmatoarea modificare:

Alexandria +6 ture 41 > Bucurestii Noi -6 ture 41; +6 ture 20 > Victoria -6 ture 20; +6 ture 34.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Mar 2009 15:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Deserveste partial liniile 20, 34, 46 si total linia 44.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Mar 2009 15:58 
Desi depoul Giulesti esti o sectie a depoului Victoria, hai sa-l tratam separat. 44 face parte din depoul Giulesti.

Sa vedem si o imagine aeriana a depoului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject: DEPOUL VICTORIA
PostPosted: Thu 12 Mar 2009 11:36 
Offline
User avatar

Joined: Sat 07 Mar 2009 23:41
Posts: 119
Location: BUCURESTI sect 2 Cart TEI
Depoul Victoria este depoul meu de suflet! Inainte de revolutie, se numea depoul Ilie Pintilie. A avut vagoane tip EP V51. Apoi au inceput sa aduca si vagoane V3A clasice de culoare rosu normal, dar ciudat a fost faptul ca nr de parc al acestor vagoane V3A, erau pe sarite, si nu in ordine cum aveau celelalte depouri. Vagoanele V3A clasice de la depoul Ilie Pintilie, erau urmatoarele: 086, 087, 088, 090, 091, 092, 093, 094, 096, 099, 260, 263, 273, 277, 317, 321, 329, 333, 337, 338, 343, 344, 346, 348. Dar incet, incet, vagoanele V51EP au inceput sa dispara. Anul 1981 a fost ultimul in care au mai circulat acest tip de vagoane V51EP. Si tot in vara lui 1981, cei de la ITB, au schimbat sigla din cea triunghiulara cu varful in jos, in cea rotunda care este si azi, atat ca scria ITB. Dar sa revin la depoul meu de suflet. In locul fostelor vagoane V51EP, la depoul Ilie Pintilie (Victoria), au sosit noile tramvaie EP/V3A ultimul lot fabricat si aveau nr. de ITB de la 6142-6342 si pana la 6172-6372.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 12 Mar 2009 12:21 
Offline
User avatar

Joined: Sat 07 Mar 2009 23:41
Posts: 119
Location: BUCURESTI sect 2 Cart TEI
Iar apoi a inceput calvarul pentru acest tip de tramvaie! Tot in anul 1988, mai spre toamna, vagoanele motor EP-V3A, au inceput sa aiba cate 2 vagoane pt. transportul a act mai multi pasageri. Primul vagon de acest fel la depoul Ilie Pintilie, a fost 6046-6246-6208, dar culmea ca vagonul cu nr 6208, avea nr schimbat!!! Pe acest vagon conducea un manipulant pe nume Gimi, care spunea ca nu este o inventie buna tractatul a 2remorci, intrucat se obosesc motoarele, si sare automatul. De fiecare date cand inta in contacte mai rapid, sarea automatul, si de multe ori unul din motoare se defecta,iar conducatorul acelui tramvai, abia mai putea sa il duca in depou. Aceste tramvaie cu 2 vagoane au circulat atat pe 41 dar si pe linia 16.Al 2lea tramvai cu 2 remorci a fost 6005-6205-6236 care a circulat mai mult pe linia 16. O alta cidatenie a fost transformarea unor vagoane motor, in vagon remorca! Asa se intampla ca pe linia 16 circula tramvaiul cu nr de parc, 6055-6036-6255, iar odata s-a defectat remorca, au fost nevoiti sa o scoata, si circula 6055-6036!!! O adevarata caricatura de tramvai! Primul magar de tipul EP-V3A, a fost la depoul Victoria cu nr 6094. Acesta a fost si singurul care nu mai avea masca in fata. Primul tramvai taiat de la depoul Victoria,a fost 6028-6228, si se taiau in depou, nu la URAC ca acum.Apoi a aparut culoarea galbena pe tramvaie,si masca din spate a fost desfiintata, iar stopurile au fost puse pe verticala, aratand foarte urat aceste tramvaie! Prin anii 1997 cred, sau poate mai devreme, au fost aduse cateva vagoane V3A clasice cum ar fi 108, 255, 138, 141 si altele apoi s-au adus electronicele V3A-93, iar vagoanele EP-V3A au fost duse la Bucurestii Noi, apoi casate la URAC. Anul 2000 a fost ultimul in care au mai circulat astfel de tramvaie EP//V3A. Astazi mai putem vedea numai vagoane motor de serviciu numite si magari.....


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Mar 2009 18:34 
Cel putin din 1989, la depoul Victoria se mai aflau doar vagoane EP/V3A, 6001-6106/6201-6306, iar 6107-6172/6307-6372 erau la Bucurestii Noi.
Prima data au inceput sa foloseasca vagoane cu doua remorci, ceea ce a lasat foarte multe vagoane motor singure. Ele nu erau echipate cu lampi in spate si pana la urma au modificat vagoane motor sa mearga ca remorci, imediat dupa primul vagon.
Problema era ca primul vagon motor nu mai avea acele prize, ci cablurile mergeau pe dedesubt pana la al 2'lea vagon, care nu mai avea pantograf si nici masca din fata cu faruri. Cabina nu mai era functionala. Am mers cu asa ceva pe linia 16 si am incercat sa deschid usile la un semafor, dar n'am reusit. Cred ca aceste vagoane functionau tot ca remorci si cred ca nici motoare nu mai aveau pe ele.
Primul tramvai cu posibiiltate de cuplare a inca unei remorci pe care l-am vazut a fost 6044+6244. Primul tramvai cu 2 remorci pe care l-am vazut a fost 6012+6212+6251. Dintre tramvaiele cu doua vagoane motor am vazut pe 6008+6007+6208, 6024+6023+6224 si 6006+6095+6299.
In aceeasi perioada, depoul avea mai multe vagoane plug, vagoane de sare si magari V56. Dintre magari am vazut acolo pe 152,154,156,204 si 348.
Tot in depoul Victoria statea si pseudo-restaurarea de EP 6001+6201, caruia de fapt i s'a dat fata de EP original, ramanand in rest EP/V3A. Cel putin o perioada a stat acolo si vagonul de stropit 004, care a revenit in depou cu ceva timp in urma, dar din imaginea de mai sus pare sa nu mai fie in acest moment in depou, ca si EP/V3A si ce mai era din vagoanele vechi.
In perioada in care EP/V3A dela Victoria circulau pe linia 41, existau trenuri cu 2 remorci din care o remorca avea numar care teoretic era dela Bucurestii Noi, de exemplu 6367. Probabil era o renumerotare a unei remorci din Victoria.
Este posibil ca utilitarele S01..S04 sa provina exclusiv din vagoane dela depoul Victoria.
In ultima perioada a existentei lor, cel putin o parte din vagoanele EP/V3A au fost mutate la Titan, nu la Bucurestii Noi. 6011+6211 era unul din ele.


Top
  
 
 Post subject: DEPOUL VICTORIA
PostPosted: Fri 13 Mar 2009 19:39 
Offline
User avatar

Joined: Sat 07 Mar 2009 23:41
Posts: 119
Location: BUCURESTI sect 2 Cart TEI
De regula aceste tramvaie de care noi vorbim, au venit de la Depoul Splaiul Unirii in anul 1988, cand acesta a fost desfiintat. Toate erau niste harburi, intrucat au fost primele fabricate din tipul EP-V3A. Au fost aduse vagoanele de la 6003-6203, pana la 6105-6305. Iar cele foste de la depoul Ilie Pintilie au fost duse la Depoul Colentina cele tip V3A clasice cu nr de parc 0xx, 2xx. Vagoanele V3A cu nr deparc 3xx au fost duse la Depoul Giurgiu, iar cele EP-V3A cu nr 6142-6342 pana la 6172-6372, au fost duse la depoul Buurestii Noi. Sa mai amintesc si faptul ca in acea perioada, vagoanele 6001-6201 si 6002-6202, erau vagoane de scoala care au fost pe la Depoul Dudesti , apoi la Depoul Ion Sulea (Titan) apoi au venit la Depoul Colentina o perioada.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Mar 2009 20:48 
Probabil ca EP/V3A au fost aduse in grupuri dela alte depouri. Oricum, cel putin din 1991, depoul Victoria le avea pe toate dela 6001+6201 pana la 6106+6306. Imi amintesc ca am vazut inclusiv 6001+6201 si 6002+6202.
Pe 6002+6202 l-am vazut si ca tramvai de scoala, dar in ultima perioada erau de scoala tramvaiele 6067+6267 si 6068+6268.
Iata o fotografie in care apare un 6001+6201 modificat pentru un film, avand fata de EP clasic si pantograf simetric si inca una cu 6067+6267 ca tramvai de scoala. Fotografiile nu-mi apartin si nu am permisiunea de a le reproduce integral.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject: DEP. VICTORIA
PostPosted: Sat 14 Mar 2009 22:34 
Offline
User avatar

Joined: Sat 07 Mar 2009 23:41
Posts: 119
Location: BUCURESTI sect 2 Cart TEI
Nu am stiut ca acest tramvai restaurat pentru filmari, a avut nr 6001-6201. Eu l-am vazut in depou in urma cu multi ani si nr lui de parc, era unul fictiv 975, atat la motor, cat si la remorca! Iar sigla era din aceea veche cu triunghiul cu varful in jos. Iar in ceea ce priveste remorca, nu a fost deloc reusita! Se cunostea ca era remorca de EP-V3A, mai ales ca in loc de axe avea boghiuri cu cate 2 axe. Eu cand l-am vazut prima oara prin anul 1995 sau 1996 , sus pe firma ii scria linia 52, iar unii din depou mi-au spus ca dupa filmare, a circulat pe linia 52! Dar am si alta nedumerire? Daca acel vagon a fost 6001-6201, l-a refacut din nou dupa modelul EP-V3A, pt ca stiu ca vagonul 6001 6201 a circulat pe linia 45 pana in anul 2000 cu forma lui originala, sau acela de fapt, nu era nr lui adevarat? Pt ca tot cineva din depou mi-a spus ca 975 ex6001 6201, a fost taiat! Asta inseamna ca 6001 6201 era de fapt alt tramvai!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 15 Mar 2009 13:55 
Informatia cu numarul 6001+6201 apare si in numele original al fotografiei, deci probabil ca aceasta este informatia pe care nemtii au primit-o la momentul respectiv, poza fiind realizata in URAC.

Personal nu am vazut niciodata acest tramvai pe linia 52, ci il vedeam aproape in fiecare zi pe o linie din depou vizibila dela bulevard, asta incepand cam din 1992. Acolo a stat cel putin 4-5 ani si nu stiu daca il miscau sau nu. Am crezut ca este un tramvai restaurat pentru 100 ani de tramvai electric si ca este un EP original.

Remorca 6201 a ramas identica, cel putin in partile laterale. Au existat insa si remorci de EP, identice cu vagonul motor (inclusiv partea din fata), dar fara cabina si evident fara motoare. Ele aveau numere din aceeasi clasa cu vagoanele motor, dar nu identice cu ale acestora.

Cam prin 1998 sau '99 a aparut 6001+6201 vopsit in schema RATB de atunci. O parte a vagoanelor care au supravietuit erau vopsite in aceasta schema. Dela Bucurestii Noi au fost putine vopsite asa: 6112+6312 si 6140+6340(ex?). Ce a mai ramas astazi din vagoanele EP/V3A sunt 6001+6334(ex 6201)+6270(ex 6340 ex ?). Este posibil ca actualul 6001+6201 sa fie defapt altul, renumerotarea fiind facuta la RK + revopsire.

Iata si o imagine cu vagonul 6002 transformat in utilitar, dar nemodificat ca aspect exterior. In imagine nu se vede complet vagonul, dar este cea in care numarul se vede cel mai bine din care le am.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group