TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Mon 19 Aug 2019 18:10

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 28 posts ] 
Author Message
PostPosted: Sun 25 Mar 2007 20:41 
Lucrarile sunt finalizate pe un sens , iar pe o statie spre FAUR linia este aproape gata pe ambele sensuri.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 Mar 2007 10:18 
Offline
User avatar

Joined: Sun 23 Oct 2005 15:00
Posts: 51
Location: Bucuresti, statia Petre Ispirescu
Pe portiunea dintre Faur si Liviu Rebreanu, linia noua si cea veche coexista binemersi, pentru ca strada a fost largita recent, iar noua linie a fost pusa pe partea stanga a vechii linii mergand in paralel.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Mar 2007 20:52 
Tramvaie cu podea joasa sau PPC vor circula in tot Bucurestiul dar nu se stie cand deocamdata doar pe liniile din vest si sud vest vor circula tramvaie cu podea joasa. Eu am vazut la TV ca videanu a facut vizita acolo si a spus ca in iunie e gata treaba.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 May 2007 22:59 
e in mare parte gata si linia pe bd.1 decembrie 1918... intre th.pallady si liviu rebreanu linia este pusa aproape peste tot (au mai ramas cam cca 10-20m) si asfaltul este si el pus peste in mare parte... pe mijlocul strazii au lasat cam 1,5-2m de "spatiu verde" cu un "gard basesc" pe parea de est a "spatiului verde"... stalpii sunt si ei pusi pe cam peste tot pe margine si au inceput sa traga si firele de sustinere... au inceput sa puna fundatia de beton la intersectia cu liviu rebreanu pentru macazuri... si a aparut si un mare crater in mijlocul intersectiei pe unde ar trebui sa fie liniile pentru linia 40 (lucrari la utilitati cel mai probabil)...

intre liviu rebreanu si faur au terminat cat au putut fara sa perturbe circulatia lui 23, pana si statia de la intersectia cu liviu rebreanu spre sud...

arata bine :wink:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 May 2007 17:21 
S-au miscat repede pentru al doilea sens. Cred ca in scurt timp vom avea o linie de tramvai pe acolo. :)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 May 2007 11:55 
Linia este gata in proportie de 95%, practic mai au de lucru in intersectia de la L Rebreanu si la capatul de la FAUR. Statiile sunt gata si ele, din pacate s-au facut economii de gard si in spatele refugiului este o carpeala din bucati de gard si spatii libere.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 May 2007 11:58 
Intersectia de la L Rebreanu pare ca va fi reconfigurata, pozitia liniilor este alta.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 10 Jun 2007 17:21 
la Faur Poarta 4 au aparut stalpi noi si borduri scoase... firul pe unde 40 mergea "direct" a disparut si el... or sa schimbe si bucla? stalpii noi cam asta prevestesc...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Jun 2007 19:18 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 92
Ce se mai intampla pe-aici? Ca 23 e oprit de atata vreme si nu sunt semne de revenire. A mai fost cineva prin zona, mai e de lucru? S-a pus reteaua pe 1 decembrie?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Jun 2007 19:23 
Linia este gata din ce am vazut ultima data. La fel prinderile pentru retea.
Cred ca ce mai este de durata este macazul de la L Rebreanu.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 Jun 2007 20:18 
Macazele de la intersectia cu Liviu Rebreanu, pe toate cele trei directii, sunt montate si asfaltate!In principiu cam pe saptamana viitoare ar trebui sa intre pe traseu la curatat linia.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 Jun 2007 21:13 
Capatul de la Faur e facut??? Macaze ceva??? Unde vreti sa intre tramvaiele acum ca sunt deviate prin linia noua?? :| . S-a uitat cineva pe acolo?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 25 Jun 2007 12:06 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 92
E retea de contact pe 1 decembrie? Ar putea sa dea drumul pe-acolo pana e gata bucla de la FAUR.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 25 Jun 2007 15:10 
Nu este inca reteaua de contact montata!
Prevad pt cateva zile un 623 Republica-Faur-Dristor si 40 suspendat.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 26 Jun 2007 12:32 
S-a inceput montarea catenarei pe 1 Dec!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Jul 2007 11:10 
S-a curatat linia pe toata lungimea ei.
La Faur la macazul de intrare din linia 23 se turna betonul.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Jul 2007 16:53 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 92
Calea pe 1 Decembrie e finalizata, insa reteaua lipseste pe o mare portiune si de vreo saptamana nu s-a mai lucrat la ea. Nu inteleg de ce nu se accelereaza cu lucrarea pentru a se deschide circulatia pe L. Rebreanu...
S-a mancat bors ca de obicei cand s-a spus ca in iunie se da drumul. De fapt, in ultima vreme s-a cam mancat bors intr-una, poate li se-apleaca...

La Faur e dezastru, dupa cum au arat pe unde era linia de tramvai, o luna de zile este un termen de finalizare mult prea optimist...
De la Faur inspre Muncii, pe o portiune s-a demontat reteaua si se schimba stalpii. Asa ca slabe sanse sa ajunga roata de tramvai pe-acolo in vara asta...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jul 2007 14:20 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 92
A mai trecut cineva pe-acolo sa vada daca e gata linia pana in Rebreanu? La radio au zis ca duminica ii dau drumul, dar eu nu prea mai cred nimic...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jul 2007 17:39 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 145
Location: Toronto, Canada
S-au finalizat lucrarile pe Bd. 1 dec. 1918.
De pe site-ul RATB:


Incepand cu 15.07.2007 linia 19 va functiona pana la Complex RATB Titan
Ca urmare a crearii conditiilor de circulatie pentru tramvaie pe Bd. 1 Decembrie 1918, intre Bd. Th. Pallady si Str. Liviu Rebreanu, incepand cu data de 15.07.2007, linia 19 va functiona pe traseul de actual intre Cimitirul Serban Voda si intersectia Bd.Camil Ressu/Str. Liviu Rebreanu, apoi modificat in ambele sensuri pe Str. Liviu Rebreanu, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Th. Pallady, pana la Complex RATB Titan.Liniile 619 si 623 se desfiinteaza.

Nu stiu de ce, dar cred ca linia 23 nu va mai fi reinfiintata...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Jul 2007 14:27 
La intersectia cu Liviu Rebreanu macazele sunt gata, la fel si statia dinspre FAUR.
Ce nu imi place este ca se foloseste sistemul de astupare a spatiului dintre asfalt si sina cu somala care foarte curand va fi pe rotile masinilor si tramvaielor.
Un alt lucru destul de suparator pentru mine este ca desi era spatiu destul nu s-a folosit un sistem calumea de linie gen Green Track.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Jul 2007 14:29 
La FAUR lucrarea merge greu, nu prea se agita nimeni sa se grabeasca iar linia in capat nici macar nu a fost scoasa. :roll:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Jul 2007 08:09 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 92
"Reluarea circulatiei" liniei 19 prin 1 Decembrie este o bataie de joc ordinara, cred ca sunt doar vreo 3-4 tramvaie pe traseu iar intervalul dintre ele e chiar peste jumatate de ora. Au casat Rathgeberurile care mergeau pe linia asta si acum nu mai au ce baga. Si cum tramvaie nu se mai ia nici noi nici second, nu stiu de ce s-au mai cheltuit atati bani cu modernizarea liniei daca oricum nu circula nimic pe ea. Si tramvaiul din Rasinari vine mai repede!
Autobuzele 623 circulau mai bine decat aceasta mizerie de tramvai. Ar trebui sa se desfiinteze linia asta si sa bage autobuze in locul tramvaiului daca nu au vagoane, pentru ca autobuze sunt destule. Oricum, nu conteaza tipul mijlocului de transport, ideea e sa vina repede.
Nu sunt de acord cu desfiintarea transportului electric si cu ceea ce se intampla prin orasele din tara, insa in Bucuresti acesta a devenit o bataie de joc. Daca nu vine tramvaiul, sa vina autobuzul!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Jul 2007 22:31 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 May 2006 10:36
Posts: 76
Location: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
Ca si in alte cazuri, pentru reabilitarea unica de pe 1 Decembrie 1918 s-a fixat un termen de finalizare mai indepartat (2008), pentru ca primaria sa isi poata aroga meritul ca a terminat mai repede. E pur si simplu nedemn ca primarul capitalei sa participe la inaugurarea a 3 statii de tramvai, in loc sa mearga prin oras, in zonele cu probleme, sa gaseasca solutii.
Parerea mea este ca trebuiau incepute concomitent lucrarile la linia de pe 1 Decembrie, Liviu Rebreanu (de la un capat la altul) precum si la calea de rulare dintre Dristor si Fizicienilor. Cel putin intre statiile Dristor si Ramnicu Sarat, tramvaiele se clatina serios, linia este intr-o stare avansata de degradare. Se infiintau 2 linii-naveta, un 623 pe traseul Dristor - Liviu Rebreanu - Trapezului si un 627 pe traseul Dristor - Camil Ressu - Trapezului si se lucra asiduu.
In alta ordine de idei, ce constructor a realizat "modernizarea" liniei de pe Camil Ressu, intre Fizicienilor si Ozana ? Mari Vila cumva? Calea de rulare, desi pe sistem CF si cu o vechime de maxim 2 ani, este incredibil de proasta. Nu-i normal sa se legene vagoanele de asa maniera, s-a lucrat in bataie de joc :(


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Jul 2007 14:25 
S-a curatat racordul pt linia 40 in intersectia Rebreanu/1Dec si s-a pornit macazul electric de pe sensul Faur-Pallady.
In bucla de la Faur se lucra intens!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Jul 2007 16:33 
calea de rulare de pe Camil Ressu, desi nu prea veche, este realizata dupa "tehnologie" mai veche : sistemul de prindere al sinei am observat ca este fix, si nu elastic cum este pe liniile modernizate, probabil ca mai sint si alte diferente (mai degraba seamana cu sistemul depe linia 16, din Pipera); oricum a rezistat foarte putin


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Jul 2007 17:01 
OT:
Portiunea de pe Camil Ressu intre Fizicienilor si piata a fost facuta "manual".
Nu stiu cine a realizat lucrarea dar este inabmisibil sa aranjezi traversa cu mana si sa pui balastul cu lopata si sa strangi sina la manivela!
De aceea a durat lucrarea cat a durat si acum se observa si cat de bine a fost realizata!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Jul 2007 17:22 
cel mai probabil au fost inlocuite de sectia linii... de exemplu duminica trecuta la inlocuirea liniei dinspre RATB Titan era o masina pe care scria "INTERVENTII" pe imprejurul ei roind muncitorii care lucrau la linie... sistemul folosit e mixt, pe alocuri longrine (aka. "green-track", dar fara "green"), amestecat cu traverse in balast... longrinele or fi ce a mai ramas de la modernizararile de pe ghencea/13 sept/timisoara :lol:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Jul 2007 18:27 
Lucrarea este facuta de RATB-EIELECC sau cum se numeste, pe intelesul tuturor - RATB Linii.
Materialele folosite sunt cele ramase de pe la diverse lucrari. Pentru ca materialele se cumpara de constructori pe banii PMB iar ce ramane este dat catre RATB.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 28 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group