TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Wed 16 Oct 2019 19:41

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 353 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Next
Author Message
 Post subject: Modernizarea liniei 21
PostPosted: Wed 28 Mar 2007 21:18 
Offline
User avatar

Joined: Fri 26 May 2006 20:56
Posts: 49
Location: Bucuresti,Sector2,D-na Ghica
Pe calea Mosilor deja s-a inceput asezarea traverselor si a sinelor.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Mar 2007 21:20 
Offline
User avatar

Joined: Fri 26 May 2006 20:56
Posts: 49
Location: Bucuresti,Sector2,D-na Ghica
In schimb lucrarile intre Depoul Colentina si Helitube cam stagneaza.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 02 Apr 2007 22:51 
Offline
User avatar

Joined: Fri 26 May 2006 20:56
Posts: 49
Location: Bucuresti,Sector2,D-na Ghica
Au aprut si dalele pt linii in zona Carrefour Colentina,este vorba de de un sistem asemanator cu cel de pe Chitilei.Vor fi asezate de o macara speciala pe roti care se deplaseaza in lungul liniei.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Apr 2007 03:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Mare atentie,din data de 16 aprilie,liniile 21 si 51 se suspenda.

NOI RESTRIC?II BLOCHEAZ? ?OS. COLENTINA

Prim?ria Capitalei ne preg?te?te noi restric?ii. Municipalitatea va aplica restric?ii de circula?ie pe ?oseaua Colentina, ?ncep?nd din aceast? lun?. ?oseaua Colentina este una din principalele artere de circula?ie care face leg?tura ?ntre estul ?i zona central? a Capitalei. Circula?ia tramvaielor ?i traficul rutier vor fi restric?ionate timp de un an. ?ncep?nd cu data de 16 aprilie, lucr?rile pe ?oseaua Colentina, efectuate de consor?iul Swietelski - Eurovia, se vor extinde pe tronsonul cuprins ?ntre Depoul Colentina ?i Pia?a Obor, potrivit Mediafax. Pe parcursul execu?iei lucr?rilor traficul auto general se va desf??ura pe tronsonul strada Ziduri Mo?i-Depoul Colentina pe c?te dou? benzi pe sens, circula?ia pe banda 3 din vecin?tatea c?ii de rulare a tramvaiului fiind ?nchis?.

De altfel, lucr?rile de reabilitare a ?oselei Colentina au ?nceput ?n luna decembrie 2006. ?ns?, pe tronsonul cuprins ?ntre Depoul Colentina ?i ie?irea spre Voluntari. Circula?ia va fi reluat? ?n prim?vara anului viitor, conform Mediafax. P?n? arunci, liniile de tramvai 21 ?i 51 vor fi suspendate. Linia de troleibuze 66 va fi men?inut? pe traseul actual, iar pe traseul cuprins ?ntre ?oseaua Fundeni ?i zona Rosetti va circula o linie special? de autobuze 667.

Antena3.ro

Ad?ugat: 03 aprilie 2007


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Apr 2007 10:54 
Offline
User avatar

Joined: Thu 12 Apr 2007 11:26
Posts: 3
http://www.libertatea.ro/index.php?section=articole&screen=stire&sid=177080
Urmarile...
Quote:
Incepand de ieri, teoretic, pe soseaua Colentina, intre strada Ziduri Mosi si Depou, trebuia sa se circule pe o singura banda pe sens. Cu toate acestea, soferii au mers pe doua benzi, ca si pana acum, pe portiunile unde acest lucru a fost posibil, sperand ca vor mai scuti din timpul petrecut la semafor.

Lucrarile de reabilitare a carosabilului si a liniei de tramvai de pe soseaua Colentina se vor finaliza abia la sfarsitul lui martie 2008, iar pana atunci locuitorii din estul Capitalei care vor sa ajunga in centru trebuie sa suporte o aglomeratie si mai mare decat pana acum.

Soferii au stat zeci de minute la semafor

Oamenii sunt nervosi, fie ca pierd zeci de minute pentru a parcurge un kilometru cu masina, fie ca abia daca au pe unde sa traverseze strada. Soferii aflati ieri in trafic in zona cuprinsa intre str. Ziduri Mosi si Depou au fost nevoiti sa forteze circulatia pe cate doua benzi pe sens, satui de stat la cozi interminabile la semafor. De ieri, nici tramvaiele 21 si 51 nu mai circula, muncitorii lucrand de zor la calea de rulare. In schimb, numarul troleibuzelor 66, pe acelasi traseu, a fost suplimentat, la fel si linia speciala de autobuz numarul 667.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Apr 2007 15:12 
Offline
User avatar

Joined: Fri 26 May 2006 20:56
Posts: 49
Location: Bucuresti,Sector2,D-na Ghica
Lucrarile la linia 21 pe portiunea intre strada Sportului si depoul Colentina se desfasoara asiduu.Se sudeaza sine.Putin mai incolo se monteaza dalele.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Apr 2007 18:09 
De azi pana pe 26-04-07 liniile 14, 40 si 55 nu mai ajung la Sf. Gheorghe, iar 16 intoarce acolo comun cu 5. Motivul il constituie montarea a doua macaze in intersectia Calea Calarasilor - Mantuleasa. Manevra are ca scop repunerea in functiune a liniei de pe str Paleologu. Linia dubla de pe aceasta strada dateaza de prin 87-88 cand s-a realizat strapungerea dintre Vasile Lascar - Batistei si biserica Armeneasca. Tot atunci s-a sistat circulatia tramvaielor 5 si 16 prin Piata Rosetti. Pentru o scurta perioada, linia a fost folosita de tramvaiele liniei 17, apoi de 5, 16 si 21 (pe perioada diferitelor lucrari). Nemultumirea locatarilor imobilelor de pe aceasta strada a dus la sistarea circulatiei tramvaielor si la prelungirea liniilor 5 si 16 (prin comasarea cu 33 si 40 de atunci) rezultand traseele aproape actuale (55 e de cateva zile...). Desi linia ramasese pe pozitie, macazele din intersectia amintita au fost scoase acum cativa ani. Totusi, reteaua din intersectie nu fusese demontata, dupa cum se vede si in poza. Asta inseamna ca in cel mai scurt timp vor incepe lucrarile intre Sf. Gheorghe si str Paleologul, adica pe ultimul tronson ramas functional pe Calea Mosilor. De asemenea, cu aceasta ocazie liniile 5 si 16 vor fi deviate prin Paleologu, Sf Vineri, bucla Sf. Gheorghe. Avand in vedere ca linia 16 ar trebui sa parcurga in ambele sensuri acelasi tronson (s-a mai intamplat ocazional treaba asta) cred ca va fi si ea rupta in doua dupa exemplul 5 +55, posibil sa devina 16+56. Nu m-ar mira nici 16+33 :lol:
Oricum, bucla din Sf. Gheoghe se va aglomera substantial. Nu in ultimul rand, sensul unic existent acum pe str Paleologu va fi anulat.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 22 Apr 2007 22:26 
Dalele de pe Colentina au un sistem de 'fixare' ceva mai sofisticat. O sa ma folosesc de pozele lui DAF. In poza 0001 se observa niste patrate de beton ('biscuiti') asezate pe staratul de balast compactat. Locurile unde vin asezati acei biscuiti de beton sunt marcate cu vopsea rosie (poza 0002). Dalele sunt asezate apoi de podul rulant deasupra acestor biscuiti de beton. Cu ajutorul unor suruburi existente in dale, si care se reazema pe biscuiti, se aduce si stabilizeaza placa la nivelul de planeitate impus. In acel moment, placa este suspendata pe biscuiti, deasupra stratului de balast. Urmeaza apoi confectionarea unui mic cofraj si turnarea unui beton cu densitate foarte redusa. (Mai mult lapte :lol: ) Mai trebuie precizat ca placile au pe mijloc niste orificii, pentru a se putea turna beton exact spre centrul suprafetei de asezare. Dupa intarirea acestei fundatii, urmeaza turnarea unui nou strat de beton, pana la nivelul superior al placii. Placile nu sunt lipite intre ele, existand un rost destul de consistent. Deocamdata nu s-a montat sina in canalul existent in dale. Tronsoanele de sina sunt deja sudate si asteapta. Oricum, sina este cu canal si nu tip CF sau, mai rau, Otelul Rosu...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Apr 2007 21:39 
Lucrarile de pe Mosilor mai aduc ceva noutati. Asa ceva nu am mai vazut pana acum...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Apr 2007 21:45 
Iar daca nu sunteti lamuriti la ce folosesc sarmele alea, iata raspunsul...
Este vorba de fundatia viitorilor stalpi, care vor fi prinsi cu suruburi. Profilul rosu este dispozitivul de fixare al armaturii in vederea betonarii intregii gropi. Tuburile rosii vizibile in dreapta imaginii vor gazdui circuitele de alimentare ale iluminatului public.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Apr 2007 21:51 
In alta ordine de idei, macazul montat in intersectia Calea Calarasilor-Mantuleasa, este cu actionare electrica...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Apr 2007 01:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
De astazi a intrat in lucru portiunea:Str.Cavafii Vechi-Str.Mantuleasa.A mai ramas capatul liniei 21 din centru si mica portiune intre Str.Reinvieri si Str.Ziduri Mosi. Liniile 5 si 16 au revenit la traseul lor istoric prin strazile Mantuleasa si Paleologul si s-a infintat linia 56 intre Sfantul Gheorghe-Republica SA.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 May 2007 17:10 
Offline
User avatar

Joined: Thu 12 Apr 2007 11:26
Posts: 3
Au ramas de fapt mai multe portiuni. Inca nu s-au apucat de portiunea dintre Dna Ghica si depoul Colentina. Pe Mosilor, intre Obor si Eminescu aproape au terminat iar de la Obor la Ziduri Mosi au inceput sa puna placile unde vor intra liniile de tramvai.

Poate termina si ei mai repede! :shock:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 May 2007 11:38 
Pe Calea Mosilor, portiunea centrala lucrul merge destul de greoi mai ales pe portiunea recent inchisa. Linia este cu canal si va fi inglobata in beton ca restul traseului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 May 2007 11:40 
Lucrarea merge greoi si din cauza ca nu se lucreaza cum ar fi cazul de repede...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 May 2007 11:43 
Pe langa sine, la distante de aproximativ 20-30m exista niste guri de scurgere a apei. De asemenea din ce am vazut linia este pozitionata putin diferit fata de cea veche.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 May 2007 11:46 
La bazele viitorilor stalpi exista niste canale pentru legaturile electrice. Lucrarea este destul de suparatoare pentru cei care folosesc trotuarele, mai ales dupa ploaia de zilele astea...Dar totusi sunt si zone unde este finalizat.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 May 2007 11:49 
Iata si macaraua cu care se pun dalele de beton, era pazita de un muncitor cu care am si intrat in discutie, spunea "eu pazesc asta ca sa nu il mazgaleasca golanii". Din ce am inteles de la el se pare ca linia 21 nu va avea nici o portiune separata de carosabil.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 May 2007 11:52 
In final sa vedem si detalii ale noului tip de infrastructura de rulare...personal nu stiu cat de rezistenta va fi in timp (ani).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Jun 2007 17:25 
Offline
User avatar

Joined: Fri 26 May 2006 20:56
Posts: 49
Location: Bucuresti,Sector2,D-na Ghica
Evolutia lucrarilor in data de 07.06.2007:
Capat Helitube


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Jun 2007 17:28 
Offline
User avatar

Joined: Fri 26 May 2006 20:56
Posts: 49
Location: Bucuresti,Sector2,D-na Ghica
Helitube - Dep Colentina


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Jun 2007 17:31 
Offline
User avatar

Joined: Fri 26 May 2006 20:56
Posts: 49
Location: Bucuresti,Sector2,D-na Ghica
Dep.Colentina - Sos Fundeni


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Jun 2007 17:33 
Offline
User avatar

Joined: Fri 26 May 2006 20:56
Posts: 49
Location: Bucuresti,Sector2,D-na Ghica
Sos Fundeni - Pod Colentina


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Jun 2007 17:34 
Offline
User avatar

Joined: Fri 26 May 2006 20:56
Posts: 49
Location: Bucuresti,Sector2,D-na Ghica
Pod Colentina - D-na Ghica


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Jun 2007 17:36 
Offline
User avatar

Joined: Fri 26 May 2006 20:56
Posts: 49
Location: Bucuresti,Sector2,D-na Ghica
Diverse:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 09 Jun 2007 10:47 
Din cate mi-am dat seama dupa pozele postate la acest topic, lucrarile pe Calea Mosilor sunt mai avansate decat cele pe Sos Colentina, ceea ce se explica prin faptul ca pe Mosilor s-a inceput schimbarea liniei inca din iarna. Intrebarea care mi-o pun este daca exista sanse ca tronsonul Sf Gheorghe-Ziduri Mosi sa fie dat in folosinta mai devreme, asa cum ar fi normal? Alta informatie interesanta de aflat ar fi numele constructorului care s-a bucurat de favorurile primariei pentru aceasta lucrare, si care a fost omis pe site-ul PMB.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Jun 2007 20:07 
Offline
User avatar

Joined: Fri 26 May 2006 20:56
Posts: 49
Location: Bucuresti,Sector2,D-na Ghica
Lucrarile de reabilitare a soselei Colentina sunt o bataie de joc. Muncitorii sprijina lopeti si nu fac nimic cu zilele. Aceasta e parerea primarului sectorului 2, Neculai Ontanu, care a decis sa amendeze astazi, cu 100.000 de lei, firma care se ocupa de lucrari pe acest perimetru. Potrivit edilului, lucrarile in aceasta zona se desfasoara intr-un mod haotic, iar graficele de lucru au fost depasite cu o luna si jumatate.

sursa:Libertatea online


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Jun 2007 21:00 
Din ce stiu de la cei din RATB lucrarea deja are o intarziere de 2 luni...deci pana in vara lui 2008 nu sunt sanse sa fie gata. :x


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Jun 2007 21:22 
In Iulie trebuia sa fie finalizat 100% tronsonul dintre Sf Gheorghe si Bucur Obor iar pana in Februarie sa fie tot dar deja sunt intarzieri.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Jun 2007 07:56 
Reteaua de troleibuz se muta cea veche sau se inlocuieste ? Ca era destul de uzata in zona aia. :roll:


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 353 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group