TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Sat 20 Apr 2024 11:22

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 353 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Sep 2007 20:04 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Jul 2007 19:14
Posts: 9
Location: Voluntari
Stie cineva daca se va desfiinta linia 1.Pt ca dalele s-au pus fara a se tine cont de fostul capat al lui 1


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Sep 2007 20:17 
Pai ce rost mai are sa se cheltuiasca bani pe macaz si bucla pentru o linie cu un singur vagon in traseu ??? :lol:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 30 Sep 2007 10:50 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:30
Posts: 93
Location: Bucuresti
Visan_alex wrote:
Stie cineva daca se va desfiinta linia 1.Pt ca dalele s-au pus fara a se tine cont de fostul capat al lui 1

Cred ca vor face sa poata fi folosit si capatul de la Cart. Colentina deoarece ar fi foarte util in cazul unor lucrari si in cazul in care ar trebui deviate anumite trasee pe acolo, fara sa fie nevoie sa mai mearga pana la capatul lui 21 :!:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 30 Sep 2007 11:17 
Pai daca nu au mai pus macaz inseamna ca nu o sa mai puna, nu cred ca se vor apuca sa sparga tot, mai ales ca se pun dalele alea de beton. Poate dau o fuga pe acolo curand sa vad care e treaba.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 30 Sep 2007 22:18 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
Ar putea sa faca la fel ca in cazul liniei 35 cand nu mai exista conexiune inainte dinspre Razoare spre Depoul Militari, insa dupa aceea au refacut macazul. Bucla aia e necesara, daca nu in trafic curent macar de avarie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 30 Sep 2007 22:41 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
rosetti61 wrote:
Bucla aia e necesara, daca nu in trafic curent macar de avarie.


Pai...Dep. Colentina este la 2 pasi de acea bucla, asa ca in caz de avarie, vagonul defect poate fi usor impins spre depou.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Oct 2007 21:46 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
Inseamna ca au ajuns la concluzia ca nu mai este utila - asa au disparut buclele de la Piata Rahova si Piata Ferentari. Linia 1, daca o vor mai infiinta, poate sa circule pana la Helitube, cum facea odata.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Oct 2007 22:07 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 136
Location: Toronto, Canada
Linia 1 a fost scurtata la Cart. Colentina, pentru a reduce intarzierile care se produceau datorita aglomerarii capatului de la Helitube cu vagoane de pe 21, dar pe atunci linia 1 avea o frecventa de 10 -15 minute, nu de o ora. Oricum, cel mai probabil nu se va reinfiinta, invocandu-se nerentabilitatea traseului (cum naiba sa fie rentabila o linie care vine o data pe ora, iar orarul nu e afisat nicaieri)?
Putin off-topic: nu inteleg de ce la modernizarea liniilor nu se pastreaza decat racordurile folosite de liniile aflate in circulatie; de asta s-a ajuns ca accesul la traseu sa dureze 2 ore sau mai mult (cum era cand se retragea 20 la Militari).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Oct 2007 15:40 
Eu nu-mi amintesc linia 1 nici la mijlocul anilor '90 sa fi avut o frecventa rezonabila. Scurtarea de la Pasajul Colentina la Cartier Colentina a survenit daca nu ma insel in 1997, odata si cu scurtarea lui 17 la Lacul Tei. Cauza mi se pare mai degraba declinul numarului de tramvaie, decat aglomerarea buclei. Oricum, peste tot pe unde se modernizeaza dispar bucle, macaze, vezi linia lui 41 in 2002, linia lui 32 in 2003 sau fosta bucla a lui 42 de la Urbis in 2004.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Oct 2007 14:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 195
Location: Bucuresti
Ce sa mai zic, imaginea spune totul. Azi maine vor incepe oamenii sa planteze acolo grau, porumb, cartofi, fasoleeeee :lol:

Din Romania Libera:

Lucrarile din Colentina, abandonate de 3 luni

? Pe tronsoanele Doamna Ghica?Podul Colentina si Piata Obor?Doamna Ghica au inceput chiar sa creasca buruieni.

? Primaria Capitalei sustine insa ca reabilitarea este in grafic si trebuie finalizata abia in martie 2008.

? Firma care lucreaza pe Colentina a mai primit o amenda.



Chiar daca autorizatia de reabilitare a sos. Colentina a fost data inca de anul trecut, lucrarile propriu-zise au demarat serios abia la inceputul anului 2007.
Nici gand insa ca firmele angajate de municipalitate sa-si vada de treaba si sa respecte graficul de executie prevazut initial. Cum s-au vazut cu mana pe contract, patronii firmelor SC Eurovia ? Construct International SA, SC Swietelsky Constructii Feroviare SRL, SC Max Bogl - Astaldi CCCF J.V. Asocierea SRL ? au si dat bir cu fugitii, abandonand tronsoane intregi de pe sos. Colentina.
Dintre acestea, in cea mai grava situatie se afla portiunile cuprinse intre Doamna Ghica-Podul Colentina si Piata Obor-Doamna Ghica, unde au inceput chiar sa creasca buruieni. "De luni de zile aici nu si-a mai facut aparitia nici un muncitor, fapt ce ne indreptateste sa credem ca firmele lucreaza simultan pe mai multe santiere si din acest motiv sunt nevoite sa roteasca forta de munca de care dispun. Goana dupa bani a patronilor din constructii ii afecteaza insa pe soferi nevoiti sa strabata zilnic sos. Colentina. Artera reprezinta poarta de intrare in Bucuresti dinspre Moldova, iar blocarea ei produce ambuteiaje si pe soselele stefan cel Mare si Mihai Bravu, unde oamenii sunt nevoiti sa astepte si doua ore pentru a parcurge 1-2 km", a declarat primarul Neculai Ontanu.

Primaria Capitalei nu recunoaste nimic
Edilii din Primaria Capitalei i-au contrazis pe cei de la sectorul 2 si au precizat ca lucrarile de pe sos. Colentina nu sunt intarziate. Contractul dintre municipalitate si consortiul de firme care executa lucrarea are prevazut ca termen de finalizare sfarsitul lunii martie 2008. Exceptie de la acest termen fac doar lucrarile pentru constructia pasajului rutier din zona. "Primaria Sectorului 2 nu are atributii legate de penalizarea firmelor de constructii decat in ceea ce priveste nerespectarea de catre acestea a normelor de mediu. Penalizarea pentru depasirea termenelor de executie revine strict in sarcina Primariei Municipiului Bucuresti", au precizat reprezentantii municipalitatii.


Attachments:
big_108824_1.jpg
big_108824_1.jpg [ 216.72 KiB | Viewed 5075 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Oct 2007 14:26 
Si raspunsul care nu a intarziat sa apara:

Primaria Bucuresti ii raspunde lui Ontanu

LUCRARI Primaria Municipiului Bucuresti (PMB) a contrazis, ieri, intr-un comunicat de presa, "afirmatia conform careia reparatiile la Soseaua Colentina sunt in intarziere". Luni, Neculai Ontanu, primarul sectorului 2, s-a plans de faptul ca lucrarile de pe Soseaua Colentina ingreuneaza traficul in zona, iar avizele de constructie ar fi fost expirate deja. "Contractul dintre Primaria Municipiului Bucuresti si consortiul de firme care executa lucrarea a fost semnat la data de 28 septembrie 2006, termenul de executie a lucrarii fiind de 18 luni de la data semnarii contractului, adica la sfarsitul lunii martie 2008. Exceptie de la acest termen fac doar lucrarile pentru constructia pasajului rutier din zona", explica comunicatul PMB. In plus, Municipalitatea spune ca primaria de sector nu are atributii legate de penalizarea firmelor de constructii "decat in ceea ce priveste nerespectarea de catre acestea a normelor de mediu". Circulatia pe autostrada Bucuresti-Pitesti, pe sensul de intrare in Capitala, este intrerupta de la kilometrul 105 la kilometrul 106. Circulatia va fi deviata timp de o luna.

A.D.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Oct 2007 20:57 
La puscarie cu patronii dela Zmeurovia. La puscarie cu Videanu.
Orasul merita mai mult decat aceste zdrente si hahalere.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 19 Oct 2007 10:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 195
Location: Bucuresti
Cum ziceam, sunt 4-5 firme care castiga orice fel de licitatie si isi rotesc oamenii dupa cum se apropie termenele de finalizare sau dupa cati bani sunt in joc. Intre timp... :x


Romania Libera: Soseaua Colentina, reabilitata doar cu amenintari

Muncitorii s-au intors la lucru dupa ce abandonasera mai multe tronsoane, speriati de amenzile promise si de aparitia articolelor in editiile anterioare ale ziarului nostru.


? Firmele de constructii au revenit pe tronsoanele abandonate dupa ce au fost amenintate cu amenzi.

? Primaria Capitalei a stabilit termene prea lungi pentru anumite lucrari.

? Constructorii isi permit sa neglijeze anumite lucrari pentru ca mai au si altele.

Amenintate cu amenzi serioase daca nu intensifica urgent ritmul lucrarilor, cele trei firme responsabile de reabilitarea sos. Colentina au pus ieri in sfarsit "osul la treaba". Ca atare, patronii de la SC
Eurovia ? Construct International SA, SC Swietelsky Constructii Feroviare SRL si SC Max Bogl ? Astaldi CCCF J.V. Asocierea SRL au trimis din nou muncitorii pe tronsoanele de drum lasate de izbeliste timp de peste 3 luni si care trebuia sa se afle acum aproape de finalizare. "Este inexplicabil ce se intampla in societatea romaneasca. Se pare ca amenzile si sanctiunile drastice sunt singura metoda pentru a determina firmele sa execute contractele la care s-au angajat in termenul stabilit initial. Speram ca de data aceasta patronii au inteles mesajul si ca nu va fi nevoie sa le dam din nou amenzi de sute de mii de lei, asa cum s-a intamplat in luna iunie cu firma Eurovia", a declarat Neculai Ontanu, primarul sectorului 2.

"Rauvoitori"
Acuzati ca au lasat santierul de pe soseaua Colentina de izbeliste, reprezentantii uneia dintre firmele care lucreaza acolo, Eurovia, au spus ca aceste critici au venit din partea unor "rauvoitori" care bat campii. "Noi respectam angajamentul luat fata de Primaria Capitalei", a declarat Constantin Radulescu, director tehnic la Eurovia. Cu alte cuvinte, daca edilii au dat un termen foarte mare de executie, constructorii isi vad de treburile lor.

Termene lungi
Unii dintre constructorii care lucreaza la infrastructura au primit termene de executie mult prea generoase, asa ca se pot intinde cu lucrarile luni intregi sau chiar ani fara a-i lua nimeni la rost. Edilii se apara si spun ca nu ei stabilesc perioadele in care se realizeaza o lucrare, ci firmele care fac studiile de fezabilitate. Directorul de la Transporturi, Gh. Udriste, a admis ca primaria poate interveni si poate cere scurtarea termenelor, inainte de incheierea contractelor. Totul e ca edilii sa fie interesati sa scurteze termenele si sa nu se lungeasca la nesfarsit calvarul bucurestenilor. Primarul Videanu a raportat cu multa satisfactie finalizarea unor lucrari inainte de termen, cum ar fi Calea Mosilor, insa acest lucru ar fi trebuit sa-i dea de gandit ca unele termene sunt mult lungite in favoarea constructorilor si in defavoarea bucurestenilor.

Cateva firme
? Foarte multe santiere
Cateva firme de constructii si-au impartit zecile de santiere deschise de municipalitate. Astfel ca muncitorii, de exemplu cei de la Eurovia, nu lucreaza doar pe soseaua Colentina, ci si pe alte artere: Bd. Dimitrie Cantemir, stirbei Voda, Toporasi, Zetarilor si inca 7 strazi. La acestea se adauga cele 17 artere aflate in intretinere pana in 2010 si care trebuie reparate ori de cate ori apar probleme. Astfel se explica de ce unele portiuni sunt abandonate la un moment dat, mai ales daca termenele de finalizare permit.


Attachments:
File comment: Cica muncitorii s-au intors dupa ce povestea a devenit publica :D
big_109025_1.jpg
big_109025_1.jpg [ 789.29 KiB | Viewed 4932 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Oct 2007 10:40 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Se pregateste darea in exploatare a Caii Mosilor-veche, asta inseamna ca in curand liniile 5 si 16 vor reveni pe traseele de baza. La intersectia cu bd Hristo Botev, ieri se lucra la repunerea in functiune a semafoarelor. De asemenea, la intersectia Calea Mosilor cu bd Carol, toate cablurile de fibra optica care traversau pe sub reteaua de contact tramvaie au fost taiate si aruncate pe asfalt. Estimez ca in jurul datei de 1 noiembrie vom avea din nou 5 si 16 pe Cal Mosilor


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Oct 2007 21:15 
Cat de curand se deschide Cal. Mosilor pentru 5 si 16.
Se va inchide calea Mosilor intre Sf. Gheorghe si Piata Unirii. Linia 14 nu stiu prin ce deviere va ajunge la RATB Titan iar 40 si 56 dispar. Se va introduce un 670 nu stiu pe ce traseu.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Oct 2007 21:26 
Intre Sf. Gheorghe si ce??? Sf. Vineri poate. Nu inteleg cum face asta parte din linia lui 21 :| . Sa inteleg ca proiectl e mai amplu, si cuprinde (ar fi cazul) linia pana la biserica Sf. Vineri?? Restul parca era refacut, sau ma rog, nu stiu cum e linia pana la pta Traian. Sau aia va fi inclusa in proiectul pentru calea Calarasilor din naiba stie ce an?? :roll:
14 va curcula intre Granitul, Foisor, Traian, Muncii, Basarabia, 1 Decembrie si daca astia chiar insista, RATB Titan :shock: :? . Inca un 670?? Aoleoooo :cry:
Cu ocazia asta scapa de capatul de la Sf Gheorghe, si il fac p-ala de la Sf Vineri??? :shock: :( ...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Oct 2007 21:28 
Proiectul este pentru linia 21, dar este inclusa in lucrare TOATA Cal. Mosilor...ma rog pana la Sf. Vineri, eu tot Unirii o consider :P .


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Oct 2007 22:09 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Marian Andrei wrote:
Proiectul este pentru linia 21, dar este inclusa in lucrare TOATA Cal. Mosilor...ma rog pana la Sf. Vineri, eu tot Unirii o consider :P .


TOATA Cal. Mosilor este delimitata de Sos. Mihai Bravu si Str. Cavafii Vechi (acolo unde 21 face dreapta sa intre in P-ta. Sf. Gheorghe). De acolo pana la Unirii (ba chiar un pic mai departe) este Str. Sf. Vineri, nu Cal. Mosilor :!:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Oct 2007 22:35 
Citand foaia si panoul proiectului - "Calea Mosilor intre Mihai Bravu si Piata Unirii" :wink:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Oct 2007 23:33 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
E Udriste-made acea placa :twisted:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Oct 2007 01:43 
Offline

Joined: Sat 14 Apr 2007 00:01
Posts: 14
Sunt cateva lucruri destul de neclare aici...bun, se incepe lucrul pe asa zisa Calea Mosilor, portiunea intre Sfgheorghe si Pta Unirii.

1. 14 va fi dus pana la RATB Titan, 40 si 56 dispar, dar cu 55 ce se intampla? Nu poate fi desfiintat pentru ca un asemenea lucru ar distruge complet transportul pe portiunea Foisorul de Foc - Pta Iancului - Sos Pantelimon, si asa afectat de frecventa magnifica a 55-ului si de modificarea traseului lui 46

2. Banuiesc ca fostele vagoane de pe 40 si 56 vor fi trimise in 14 pentru suplimentare, sau RATB are niste planuri mai bune cu ele?

3. Miscarea asta va afecta si transportul intre intersectia Bd 1 Decembrie 1918 cu Bd. Basarabia si Republica, unde exista o cerere de transport destul de mare, iar 36 ramas singur pe toata portiunea aia ar fi o gluma proasta. Asa ca ramane varianta unui 670 dus pana la Republica, nu?

Sper ca cine gandeste traseele mijloacelor de transport in comun sa gaseasca solutia optima la aceste probleme. Toate bune
:wink:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Oct 2007 11:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 195
Location: Bucuresti
Se pare ca Incepe constructia pasajului din Colentina. Semnul de intrebare vine insa in ce priveste tramvaiele si troleele, care vor circula in continuare "pe jos"; as vrea sa stiu totusi motivatia unei astfel de decizii :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Oct 2007 13:57 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
bogdan_buc wrote:
Intre Sf. Gheorghe si ce??? Sf. Vineri poate. Nu inteleg cum face asta parte din linia lui 21 :| . Sa inteleg ca proiectl e mai amplu, si cuprinde (ar fi cazul) linia pana la biserica Sf. Vineri??
Cu ocazia asta scapa de capatul de la Sf Gheorghe, si il fac p-ala de la Sf Vineri??? :shock: :( ...


Da, se va lega de noul terminal Sf.Vineri; sau de 32, cine stie ...; mai nou proiectele rasar peste noapte


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Oct 2007 18:36 
Si apropo de terminalul de la Sf.Vineri, iata cum ar trebui sa arate conform planului urbanistic zonal al PMB.
http://www4.pmb.ro/wwwt/urbanism/Sector_3_07/terminal%20multimodal%20Piata%20Sfinta%20Vineri.pdf


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Oct 2007 23:32 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Liviu1983 wrote:
Si apropo de terminalul de la Sf.Vineri, iata cum ar trebui sa arate conform planului urbanistic zonal al PMB.
http://www4.pmb.ro/wwwt/urbanism/Sector_3_07/terminal%20multimodal%20Piata%20Sfinta%20Vineri.pdf


E OK, imi place cum arata; in plus, permite si intoarcerea unor linii care ar putea sa vina din partea dreapta


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Oct 2007 23:37 
NU e OK. :!:
Este prost gandit din start, nu exista decat o diagonala unde nu incape din ce vad mai mult de un V3A. Se va ajunge in situatii cum se intampla la Piata Presei, Dep Militari, Dep Alexandria etc, unde vagoanele se fac coloana de 4-5 sau mai multe inafara capatului pentru ca nu au loc in capat. Ar trebui sa existe spatiu mai mare pentru vagoane mai ales daca vor in zona aia sa intoarca mai multe linii. :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 31 Oct 2007 03:22 
Ba nu e deloc prost gandit. cate linii vor intoarce? 3-4 poate! au loc 4 V3A acolo! 2 linii cu intervale mici si 2 cu intervale medii sau lungi!
In Scheveningen la Haga este un capat asemanator unde intorc 4 linii destul de rapide. si nu sunt probleme.
Marian cred ca altceva a vrut sa sublinieze: daca acolo nu se va intrerupe traficul auto (cu exceptia lui 385) va iesi intr-adevar bulibaseala!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 31 Oct 2007 03:55 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
La Sf. Gheorghe intorc acum (bine, intorceau pana ieri) 5, 14, 16, 55, 56, 40.

5 si 16 o sa revina odata si odata la traseul normal, iar 55 si 56 o sa dispara. Raman, deci, 14, 21 si 40. Probabil se va intampla cum se intamplapana anul trecut la Gara de Nord: 34 trageau la o linie, 46 la cealalta si 24 (cand venea) astepta inainte de macaz sa vada care linie se elibereaza prima. Si cum 40 probabil va fi comparabil ca interval cu 24 (24 are 23 minute la ore de varf si 45 in rest), tot asa se va intampla. Ramane de vazut cat de mare va fi distanta intre macazul de intrare pe diagonla si intrarea in capat. Pentru ca, altfel, 40-ul nu o sa incapain terminal si ori o sa blocheze soseaua, ori o sa ramana in statie, caz in care o sa blocheze 5-urile si 16-urile.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 31 Oct 2007 16:17 
Offline

Joined: Mon 26 Mar 2007 16:51
Posts: 14
Location: Bucuresti
Referitor la strada, mi se pare mie sau prima banda cum vii dinspre Piata Unirii e marcata BUS? Aceasta va fi una din benzile speciale pentru mijloacele de transport in comun?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 03 Nov 2007 22:47 
Au demontat firul si intre Sf. Gheorghe si P-ta Sf. Vineri, inclusiv curba care da in bd. Coposu... se apuca cumva de terminalul de la Sf. Vineri (sau cel putin sa monteze macazurile spre viitoarea bucla) ?

Au inceput sa scoata si piatra cubica care era pe portiunea unde au demontat firul (mai exact curba Mosilor/Sf. Vineri). Modernizeaza si bucata aia?


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 353 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group