TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Mon 21 Oct 2019 06:37

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 353 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Nov 2007 23:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Marian Andrei wrote:
Colentina oricum nu va sta prea mult deschis deoarece se pare ca dupa toate zvonurile legate de urmatorul depou care se modernizeaza - B Noi, Colentina si Titan erau in discutie, totusi Colentina va urma anul viitor.


Modernizarea depoului Colentina realizata dupa modernizarea liniei ce deserveste depoul nu este atat de surprinzatoare. Depoul Alexandria a fost modernizat in timpul cat si dupa ce s-a reluat circulatia pe linia 32.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 Nov 2007 16:30 
Offline
User avatar

Joined: Fri 26 May 2006 20:56
Posts: 49
Location: Bucuresti,Sector2,D-na Ghica
Astazi in zona rondului de la D-na Ghica se lucra febril la montarea longirinelor a sinelor si a altor elemente.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Nov 2007 00:27 
Iata si cum se contureaza viitorul terminal de la Sf Vineri...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Nov 2007 01:08 
Marian Andrei wrote:
Iata si cum se contureaza viitorul terminal de la Sf Vineri...
... si inca niste metri liniari de bordura la 84? :evil: :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Nov 2007 16:50 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 651
Location: Bucuresti, Militari
A mai aparut un macaz la Obor, care pleaca din statia lui 21 spre Lizeanu


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Nov 2007 16:59 
Pai un macaz este dinspre Colentina si face dreapta spre Lizeanu iar celalalt este dinspre Sf Gheorghe si face dreapta spre Iancului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Nov 2007 20:35 
si mai este un macaz pentru o linie care vine dinspre iancului spre colentina


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Nov 2007 20:40 
La Turmelor/Colentina reteaua e gata


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Nov 2007 22:44 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 198
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Marian Andrei wrote:
Pai un macaz este dinspre Colentina si face dreapta spre Lizeanu iar celalalt este dinspre Sf Gheorghe si face dreapta spre Iancului.


Interesant e ca din nici o directie nu se comunica in dublu sens. Nu stiu care e gandirea. Daca vii dinspre Iancului, intri pe Colentina, dar daca te intorci din Colentina tre sa te duci spre Lizeanu. Iar pt Mosilor e exact pe dos. Ar putea fi macaze de rezerva, sau acces/retragere din depouri.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Nov 2007 22:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Rabdare,poate se face o linie ce va incercui fantana.Numai asa se poate face dublu sens.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Nov 2007 23:02 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
ANTENA wrote:
Interesant e ca din nici o directie nu se comunica in dublu sens. Nu stiu care e gandirea. Daca vii dinspre Iancului, intri pe Colentina, dar daca te intorci din Colentina tre sa te duci spre Lizeanu. Iar pt Mosilor e exact pe dos. Ar putea fi macaze de rezerva, sau acces/retragere din depouri.

Nu cumva se pregateste un sens giratoriu pentru tramvaie (luare de stanga facand mai intai dreapta)?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Nov 2007 23:36 
Fantana se demoleaza din ce am auzit. Si cred ca se demoleaza, nu vad rostul unui cerc prin care sa se invarta tramvaiul doar pentru a nu demola o fantana amarata. :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 Nov 2007 20:17 
In intersectia de la Obor au aparut niste fundatii pt piloni :shock:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 Nov 2007 21:17 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Jul 2007 19:14
Posts: 9
Location: Voluntari
lui 21 nu i se va da drumu la 15 dec. in dna ghica mai sunt multe lucrari de facut


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 Nov 2007 21:25 
Ca sa nu mai zicem de zona Obor unde numai demolarea fantanii ar lua vreo saptamana-doua, ce sa mai puna si linii pe acolo, pentru o linie 34 care nu ar mai putea fi deviata nicaieri :!: . Trebuie sa rezolve mai intai aspectul asta, si apoi linie 21. Cel mai probabil se va infiinta un 21, in cel mai bun caz, cum era inainte sa se apuca de Colentina, ramanand zona Obor de terminat.
Andrei: ce piloni?? Poze? :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 Nov 2007 21:44 
bogdan_buc wrote:
Andrei: ce piloni?? Poze? :evil:


Ajung in zona zilele astea, sunt niste fundatii destul de mari rotunte, si sunt deja scheletele in forma de pilon care se ridica si cam 1m in sus, am numarat vreo 6 gauri din alea undeva in locatia fostei linii a lui 21.

De asemenea la Muncii se faceau masuratori si era o echipa destul de mare, probabil curand vor incepe actiunea de mutare a liniei prin pasaj.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Nov 2007 12:00 
2 buc. atasate


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Nov 2007 12:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Ma gandesc sa nu fie vorba de stalpi mari, pentru console. Statia de metrou este prea sus si nu ai unde sapa, probabil ca au facut o fundatie mai lata.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Nov 2007 17:27 
Stiati ca 34 va trece PESTE INTERSECTIE ? Si 21 pe sub intersectie ? :lol: Eu asa stiu de la cei de la Alexandria.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Nov 2007 17:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Un lucru e cert, in cazul in care intr-adevar se va face pasaj pentru 34, intersectia va arata ca naiba :lol: Linia 21 sigur va trece prin intersectie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Nov 2007 18:24 
Oh, my God!
Am cautat si am gasit...
O stire aparuta in Adevarul in decembrie 2006!!!

Prima linie de tramvai suprateran?, la Bucur Obor
de Delia CHILIANU (352 afisari, 2006-12-09)
Tramvaiele 34, 17 ?i 46 vor fi cele dint?i mijloace de transport din Bucure?ti care vor circula pe linii suspendate, ?n zona Pie?ei Bucur Obor.
Potrivit proiectului propus de Prim?ria Sectorului 2 ?i aflat ?n dezbatere la Prim?ria Municipiului Bucure?ti, ?inele vor trece peste actualul pasaj subteran, mai exact, deasupra locului unde ?n prezent se afl? spa?iul verde. Ideea ?ntregii lucr?ri, care, potrivit arhitectului-?ef din cadrul Prim?riei Sectorului 2, Adriana Bagdasar, va ?ncepe ?n prim?vara anului viitor, vine ?n sus?inerea construirii Pasajului Basarab. Cu alte cuvinte, se are ?n vedere fluidizarea traficului de pe ruta ?oseaua Mihai Bravu-?oseaua ?tefan cel Mare-Bulevardul Iancu de Hunedoara- ?oseaua Nicolae Titulescu.
Potrivit studiului de fezabilitate al proiectului, estacadele vor avea o lungime total? de 360 de metri ?i o l??ime de 6,50 m. Cele dou? peroane acoperite vor avea fiecare o l??ime de 3 metri ?i o lungime de 60 de metri. "Sta?ia de tramvai se translateaz?, practic, cu aproximativ 10 metri, care va fi mutat? l?ng? intrarea metroului, astfel c? pietronii nu trebuie s? mai traverseze strada", a explicat Adriana Bagdasar.
Valoarea total? a investi?iei este de 12.904.932 euro, iar finalizarea lucr?rilor s-a stabilit pentru anul 2008.

Stirea o gasiti la: http://www.adevarul.ro/articole/prima-l ... bor/209995


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Nov 2007 18:32 
Asa ca nici la Muncii unde tramvaiul va trece pe sub pasaj nu cred ca va fi cum ne asteptam noi.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Nov 2007 22:52 
Cred ca traseele lui 21 si 34 se vor intersecta in jurul fantanii. Argumente: -nimeni nu s-a apucat sa faca ceva rau fantanii (demolare),
-fantana nu a fost realizata cu mult inaintea proiectului pt 34, deci nu vad rostul construirii ei pt a fi demolata
-fundatiile acelea sunt ciudate, si nu par a avea rezistenta pt a sustine o estacada
-estetic, estacada caciula peste fantana ar fi groteasca
-macazele montate ar fi inutile (in buna masura) daca 34 ar 'zbura'
Alte constatari: in pasajul pietonal (ACR-Bucur) se sparg scarile :!: se are in vedere prelungirea sa catre actuala gura de metrou :?: 'astfel ca pietonii sa nu mai trebuie s? mai traverseze strada'. Oricum, cu ocazia asta remarc agramatismul citatului din ziar si exprimarea ilogica. Concret, din citat nu se intelege nimic.
Citez 'Statia de tramvai se translateaz?, practic, cu aproximativ 10 metri'.
Unde? Spre centrul pasajului, in sus, in jos? Care statie, caci sunt doua, diametral opuse fata de rondul de la Obor.
Dupa care vine perla: 'Statia de tramvai se translateaz?, practic, cu aproximativ 10 metri, care va fi mutat? l?ng? intrarea metroului, astfel c? pietronii nu trebuie s? mai traverseze strada.'
Evident arhitecta-sefa! a sectorului 2 este o admiratoare fidela a lui Marean 'care este'. Oricum logica e 'ucigatoare'. Pai cred si eu ca pietonii de la metrou nu o sa mai traverseze strada. Simplu, o sa-i calce tramvaiul!
Acum haideti sa dam cu banul sa vedem ce a vrut sa spuna arhitecta. Ca eu unul nu am inteles nimic.
In alta ordine de idei, daca nu ne poate expune in romaneste ce a gandit sa faca cu linia de tramvai, de ce nu isi angajeaza o purtatoare de cuvant, care sa poata? Si, la fel, ma intreb daca autoarea articolului a inteles ceva din gargara expusa si de ce a preluat-o in forma asta tembela. Presa la kil.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Nov 2007 23:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Dupa toate ideile astea stralucite mi se pare o mare prostie cum se fac planurile urbanistice in Bucuresti, cel putin pentru Obor si Muncii.

Sa o luam metodic, pasajul Obor (privind dinspre Victoriei spre Iancului):
- In pasajul Obor pe dreapta exista o parcare folosita aproape deloc si care e destul de inutila avand in vedere ca singura intrare de afara da in spatele rondului de blocuri de pe latura Calea Mosilor, iar cealalta intrare din pasaj este si ea foarte putin importanta.
- In pasajul Obor spre stanga exista acel pasaj pietonal aproape inutil care nu permite traversarea decat intre ACR si Obor intr-o zona fara potential de interes, marea gaselnita de modernizare a primarului Ontanu.

In concluzie, ce minte de mare geniu era nevoie ca sa distruga acel pasaj inutil pietonal, sa construiasca un altul, sa largeasca pasajul si sa rada parcarea din pasaj? Era cel mai logic si simplu. Asa nu fac decat o imbecila solutie: tramvaiul merge in cocoasa peste intersectie consumand energie aiurea (datorita pantei abrupte), se distruge spatiul verde si obtinem o hidosenie teribila in locul care arata si asa in ultimul hal, ca deh, e doar Obor, nu?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Nov 2007 23:22 
Din categoria legilor lui Murphy: atunci cand oamenii sunt pusi in situatia sa aleaga o solutie pentru o problema, majoritatea o vor alege pe cea mai proasta posibila. Atunci cand nici intelectul si nici interesele nu-i ajuta, vor alege cea mai proasta solutie din cele proaste ramase. Iar de unde e VID, nici Dumnezeu nu cere.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Nov 2007 20:28 
Iata si noua retea de troleibuz, cablul nu este schimbat, doar prinderile sunt de tip nou. De asemenea intersectia de la Ziduri Mosi e gata, probabil saptamana viitoare va fi data in folosinta.
Dar ce am observat este ca reteaua de tramvai e foarte joasa :!:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Nov 2007 20:39 
La D-na Ghica nu inteleg de ce au ridicat linia cu vreo 40cm deasupra soselei... si la fel nu inteleg de ce au fost pusi stalpi pe mijloc... :roll: . Linia din ce am vazut nu se separa de trafic decat in zona intersectiei.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Nov 2007 20:45 
Intre D-na Ghica si Pod Colentina am vazut stalpii pe mijloc si am crezut ca linia se face separata de trafic, dar nu este asa, nu inteleg sensul de a pune stalpi pe mijloc... De asemenea inainte de pod au aparut niste macaze, tind sa cred ca se face un S acolo, dar nu bag mana in foc.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Nov 2007 20:47 
La Pod Colentina inca sunt departe de a fi terminate lucrarile...
La fel nu cred ca vom vedea linia in functiune mai devreme de 15 Ianuarie...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Nov 2007 21:43 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Marian Andrei wrote:
La fel nu cred ca vom vedea linia in functiune mai devreme de 15 Ianuarie...
... 2009.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 353 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group