TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Mon 21 Oct 2019 06:03

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 353 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Nov 2007 23:33 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 198
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
bogdan_buc wrote:
Andrei: ce piloni?? Poze? :evil:


Ce piloni? N-ai inteles nimic. Proiectul noii piete Obor se face la fata locului. Mai trece Videanu dimineata, mai da un ordin - aici un stalp aici altul. Ce-o iesi, om vedea. Fundatia aia din poze, pare o fleasca de beton cu 3 fiare indoite pe genunchi. Nu poate sustine o pasarela. Cel mult un panou publicitar sau un semafor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Nov 2007 01:34 
este "made in romania"..tipic..

aici este loc de nostalgie...pe vremea lui nea Nicu...intelegeti voi continuarea :D


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Nov 2007 19:53 
Offline
User avatar

Joined: Fri 26 May 2006 20:56
Posts: 49
Location: Bucuresti,Sector2,D-na Ghica
La D-na Ghica s-au montat stalpii pe mijloc pt ca se vor construi cele doua pasarele si nu aveau cum sa ancoreze catenara pe stalpii de pe trotuar.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Nov 2007 20:26 
Offline
User avatar

Joined: Fri 26 May 2006 20:56
Posts: 49
Location: Bucuresti,Sector2,D-na Ghica
Cam asa va fi cu pasarela de la D-na Ghica,si cu tramvaiul la sol printre cele 2.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Nov 2007 21:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Daca proiectul la Doamna Ghica e intr-adevar atat de stralucit (si complicat):
Nu le-au mai ajuns banii de o pasarela si pentru tramvai?

Ce inseamna sa fii de-a dreptul sarac cu duhul si sa mai iei si bani pe asta. Presupun ca tramvaiul va trece cu mult mai usor prin intersectie si aglomeratie prin forte proprii. Felicitarii geniilor care isi bat joc de tot ce inseamna logica, bun simt, proiectare si mai iau si niste sume cu multe zerouri pe treaba asta.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Nov 2007 22:07 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 198
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Atentie la ce discutati. Proiectul pasajului de la Dna Ghica este exact pe dos. Dna Ghica peste sos Colentina.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Nov 2007 23:28 
ANTENA wrote:
Atentie la ce discutati. Proiectul pasajului de la Dna Ghica este exact pe dos. Dna Ghica peste sos Colentina.


Pai asa este si logic!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Nov 2007 01:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 142
Location: Bucuresti/Arad
Am citit pe o lista de proiecte ale primariei ca s-ar face o strapungere de la Dna Ghica la Bd Chisinau. Stie cineva ceva de lucrarea asta?
Daca e adevarata chestia asta, atunci pasajul asta e perfect justificat...bineinteles, in varianta Dna Ghica peste Colentina. :)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Nov 2007 02:07 
Offline

Joined: Sun 04 Nov 2007 14:38
Posts: 4
Legat de pasajul de la Doamna Ghica, intr-adevar, in prima faza s-a vrut un pasaj Doamna Ghica peste Colentina insa datorita unor probleme cu terenurile din zona, s-a renuntat la idee si va fi un pasaj cum este indicat in imagine.

In ceea ce priveste anumite critici din acest topic, as dori sa-mi dau si eu cu parerea:
- de ce ar fi pus linia de tramvai pe pod, care este logica? Au lasat linia jos deoarece este mai ieftin si acest lucru le permite sa pastreze statia de tramvai din acea zona. Si nu se mai pune problema de blocaj: daca toate masinile de pe Colentina vor traversa intersectia pe pod, aglomeratia sub pod va fi mult redusa si tramvaiul va trece fara probleme.
- cei care sustin ca ce se face la Obor este fara cap... iarasi, acuze fara acoperire. Daca noi nu stim ce vor face si dam cu presupusu dupa care se dovedeste ca nu e asa, asta nu inseamna ca ei nu stiu ce fac. Iar din ce se vede, este clar ca nu va fi nici o linie care va supra-traversa intersectia (linia de tramvai 34 va fi pe piloni doar pentru a urca peste pasaj si a ajunge la nivelul liniei 21). Iar cimentul care se toarna in intersectie, in jurul fantanii, este pentru stalpi, nu pentru piloni pentru pod... acolo ar fi interesant sa se faca un rond de intoarcere, deoarece in caz de blocaj s-ar putea regula traficul mai usor, atat pe 21 cat si pe 34 si celelalte linii (eventual am avea tramvaie care ar intoarce la OBOR daca sunt vagoane blocate la SF Gheorghe etc).

In alta ordine de idei, chiar vom avea 21 pe 15 Decembrie (s-a dat ordin de FOARTE sus se pare ca toate lucrarile in Bucuresti sa fie gata pe 15 Decembrie deoarece PD-ului ii este frica sa nu piarda alegerile in Bucuresti la anu). Lucrarile sunt prioritate 0, de aceea si agitatia din ultimele zile (personal cat am fost in Bucuresti in acest week-end, niciodata nu am vazut atata forfota).

Radu, in ceea ce priveste strapungerea, se lucreaza si este aproape gata (poti vedea inceputul lucrarii langa blocurile PLANORAMA).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Nov 2007 02:47 
As dori sa vad si postarea vreunui specialist in constructii de drumuri. Tot forumul asta nu e plin decat de presupuneri de la tot soiul de amatori... in care suntem inlclusi toti si din care scoatem pe cei dintre aceia care au studii in domeniu, dar care nu s-au remarcat...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Nov 2007 12:03 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
Daca doriti sa vedeti cum arata intersectii de tramvai concepute de specialisti adevarati si care functioneaza perfect, priviti de aproape cu Google Earth orasele germane (Munchen, Berlin etc). Merita sa pierdeti putin timpul. Veti vedea multe rezolvari care la noi sunt hulite, dar acolo se mentin cu succes. :shock:

La noi e ca la noi. Toate investitiile au parte de o lunga perioada de studii si proiecte, dar acestea se fac avand ca scop principal captarea banilor si imaginea activa in fata electoratului, nicidecum dezvoltarea durabila a orasului. De parca n-ar fi de ajuns ca in toata tara sunt extrem de putini specialisti, investitiile din bani publici sunt asa gandite incat grosul sumei sa tranziteze contul unor firme care nu se caracterizeaza prin mare performanta tehnica, ci printr-o buna orientare dreapta-stanga si stanga-mprejur. In plus, se prefera tehnici invechite, dar din care materiale precum cimentul, otelul sau neferoasele au sanse mai mare de a putea fi ciupite si deturnate apoi pe piata neagra atat de infloritoare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Nov 2007 19:18 
Offline
User avatar

Joined: Fri 26 May 2006 20:56
Posts: 49
Location: Bucuresti,Sector2,D-na Ghica
Radu161 wrote:
Am citit pe o lista de proiecte ale primariei ca s-ar face o strapungere de la Dna Ghica la Bd Chisinau. Stie cineva ceva de lucrarea asta?
Daca e adevarata chestia asta, atunci pasajul asta e perfect justificat...bineinteles, in varianta Dna Ghica peste Colentina. :)

Da strapungerea se face din zona Planorama pana in spate la Complex Delfinului.Cu pasaj peste linia ferata care ajunge la Gara Obor


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Dec 2007 02:29 
De ce monteaza macaze pe undeva intre defuncta F-ca "Suveica" si D-na Ghica + la Podul Colentina?
La D-na Ghica tramvaiul nu va mai ocoli rondul, ci il va taia prin mijloc. Sa vezi acum blocaje, ca va trebui sa astepte masinile care taie pe la rond perpedincular Sos. Colentina si asteapta culoarea verede a semaforului :twisted:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Dec 2007 02:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Se fac 2 S-uri unde sunt acele macaze.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Dec 2007 02:34 
Cu ce scop.
Apropos, bucla de la Andronache nu mai e.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Dec 2007 02:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Nu stiu scopul.
Ca ce trebuia acea bucla ca tramvaiul sa intoarca la 1 ora?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Dec 2007 02:41 
In caz ca naiba stie ce s-ar fi intamplat de la Fundeni/Andronache pana la Helitube sa aiba unde sa intoarca 21 (nu sa se duca la Baicului sau Lacul Tei si sa lase toata Colentina fara tramvai).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Dec 2007 11:09 
mrM wrote:
De ce monteaza macaze pe undeva intre defuncta F-ca "Suveica" si D-na Ghica + la Podul Colentina?

Am o banuiala ca circulatia lui 21 se va relua intr-o prima faza 'la paleta'.
Plus ca daca Victoria dispare trebuie sa gasesca mai repede o cale de a mai degreva restul depourilor, refacand chiar si provizoriu accesul spre Colentina.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Dec 2007 16:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Uite un locul de la Suveica unde va fi un S.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Dec 2007 16:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Sa vedem cum arata si capatul Pasaj Colentina la ora actuala.Mentionez ca se lucra si azi duminica.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Dec 2007 16:56 
Pai linia este aproape gata pe tot traseul. Ce mai e de facut:
- finalizat bucla helitube
- finalizat cele 2 S-uri
- finalizat statiile
- finalizat reteaua de contact
- finalizat intersectia de la Obor.

S-ar putea sa fie realizabil pana pe 15-20 decembrie. :)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Dec 2007 17:47 
Ei cred ca S-urile alea au aparut datorita planurilor de la realiza pasajul de la Dna Ghica. Dupa cum am vazut schema de pe forum, e clar ca vor trebui la un moment dat sa blocheze cate un sens, ca sa faca rampa acolo, si apoi sa treaca la celalalt sens, in timp ca 21 va circula in paleta prin Dna Ghica. Varza ce-i drept, dar asta e 8-| ...
Nu termina astia pana la 15 dec nici daca ii ameninti cu mitraliera!!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 10 Dec 2007 14:53 
Am vazut ca noile incrucisari de la Obor sunt facute pentru noua trasa a liniei 34, adica cea de pe mijlocul pasajului, cu ocolirea fantanii. Ce mi s-a parut ciudat aseara cand am fost prin zona e ca lispeste incrucisarea intre lina care se duce spre Colentina (linia 21) si cea care merge spre Lizeanu (linia 34).

La Ziduri Mosi/Colentina e gata reteaua.

La Doamna Ghica am vazut ca nu au amenajat statie.

Pe podul Colentina am vazut ca au inceput sa mute reteaua de troleibuz mai spre axul drumului.

De ce se complica cu macazurile in S pe portiunea intre Doamna Ghica si podul Colentina, cand mai au doar de pus sinele in placile de beton, montat izolatia, turnat beton si asfalt? Macazurile in S nu sunt pe ambele sensuri, asa ca o sa trebuiasca sa intrerupa circulatia cand o sa dea drumul si la celallat fir. Doar sa ii poata da drumul pe 15 decembrie ca dupa ce ar trebui sa insemne doua saptamani (maxim) de lucru sa intrerupa circulatia ca sa faca linia dreapta?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 Dec 2007 21:25 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 198
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
PRIMARIA MUNICIPIULUI BUCURESTI
DIREC?IA GENERAL? OPERA?IUNI
DIREC?IA RELA?II PUBLICE ?I INFORMARE
Serviciul pentru Rela?ia cu Mass-Media

COMUNICAT DE PRES?

Prim?ria Municipiului Bucure?ti face apel la posesorii de autovehicule parcate ?n zona central? a arterelor Calea Mo?ilor ?i ?os. Colentina s? elibereze zonele respective, pentru a putea interveni ?n vederea finaliz?rii lucr?rilor la infrastructura liniilor de tramvai.
Pentru punerea ?n circula?ie a tramvaielor pe cele dou? tronsoane, sunt necesare lucr?ri de cur??are a ?inelor de tramvai ?i lucr?ri la re?eaua de alimentare cu energie electric?.
Estim?m ca probele de sistem cu tramvaie ?n circula?ie s? ?nceap? ?n jurul datei de 13 decembrie 2007.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 13 Dec 2007 14:53 
DUMINICA SE PUNE IN FUNCTIUNE LINIA 21


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 13 Dec 2007 15:05 
?n aglomeratul Bucure?ti, plin de ?antiere, ?oferii parcheaz? peste tot dac? prind un loc liber. Nici ?inele de tramvai nu au sc?pat, mai ales dac? ?n zon? se lucreaz?.

Pe ?oseaua Colentina ?i pe Calea Mo?ilor, lucr?rile s-au ?ncheiat, ?ns? oamenii ??i las? ma?inile tot ?n mijlocul drumului, iar tramvaiul nu a putut s? treac? miercuri printre ele. Dup? dou? zile de rug?min?i, prim?ria amenin?? c? de ast?zi va ridica toate autoturismele aflate-n calea tramvaielor.

?oseaua Colentina sau o parcare uria??? Ne induc ?n eroare zecile de ma?ini care sta?ioneaz? ?n zon?. Cine spunea c? ?antierele ?ncurc? traficul? L?ng? Obor e parc auto. De ast?zi, pe aici trebuie s? circule din nou tramvaiul, de?i, miercuri, muncitorii nu au putut nici s? cure?e ?inele.

Pe Calea Mo?ilor, locatarii spun c? se r?zbun? pe edili. Lucr?rile au durat o ve?nicie ?i din cauza lor au r?mas f?r? locuri de parcare. "Erau mult mai multe locuri ?nainte pe trotuar dec?t sunt acum. Asta-i singura solu?ie", spun oamenii. Avertismentele poli?iei lasate ?n parbriz n-au efect.

Pe ?oseaua Colentina ?i Calea Mo?ilor, probele trebuie terminate p?n? duminic?. Ca s? fac? loc tramvaielor, prim?ria amenin?? cu ridicarea ma?inilor, ?ncep?nd de ast?zi.

PRO TV


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 13 Dec 2007 15:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Sa vedem si reportajul:

http://www.protv.ro/filme/masinile-parcate-pe-linia-de-tramvai-mosilor-colentina-vor-fi.html?id_file=38398#38398


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 13 Dec 2007 15:32 
De asemenea sambata se deschide depoul Colentina.
In prima faza acesta va deservi in totalitate liniile 14 si 21.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 13 Dec 2007 17:22 
nu au de ce sa se plinga edilii; daca faceau treaba serioasa, si reconstruiau linia in sistem metrou suor nu mai era nici o problema; asa insa, aplicind solutia respectiva , practic au aruncat niste bani oarecum degeaba; trebuiau sa puna lgarduri in jurul liniei sau sa o faca in sistem green field, si nu mai erau probleme


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 13 Dec 2007 19:00 
Pai linia 21 practic e schimbata doar linia, nu s-a pus nimic nou acolo, reteaua este noua dar tot clasica iar sina este pusa astfel incat sa mearga bine tramvaiul pe ea. In rest nici o diferenta. :(


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 353 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group