TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Thu 12 Dec 2019 06:06

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 353 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 13 Dec 2007 19:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Problema cu tramvaiul in Bucuresti e ca pe vremea "cealalta" s-a lucrat la norma si s-au folosit materiale de o calitate indoielnica. Tin si acum minte ca luam uneori tramvaiul 35 de la facultate pana acasa si acesta mergea pe Bd. Timisoara prin tot felul de restrictii de 10-20km/h iar uneori singurul meu gand era "gata, am pus-o, acum sare de pe sine si ne rasturnam!". Mi se pare logic ca s-a trecut la masuri radicale de "upgrade" a infrastructurii insa nu pot sa nu imi exprim si o temere: la pensie cand nu ma va mai lasa nenea doctoru sa conduc si voi lua numai tramvaiul, oare nu voi trece prin aceleasi senzatii ca la... 20 de ani?!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 13 Dec 2007 22:40 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 198
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Marian Andrei wrote:
DUMINICA SE PUNE IN FUNCTIUNE LINIA 21


Si la D-na Ghica cum ramane? Se circula la paleta pe un singur fir? Sau e terminat tot?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 13 Dec 2007 22:50 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Pe paleta se circula D-na Ghica.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 13 Dec 2007 23:28 
Azi la Obor se lucra de zor. Insa se va mai lucra si la primavara, iar circulatia lui 21 va fi afectata. In poza urmatoare lipseste ceva... Si e mare... Incrucisarea cu linia lui 34! Amuzant e ca celelalte 3 sunt montate, dar asta nu. Observati si preferinta pentru sicane a proiectantilor liniei. De asemenea, pe langa tanti cu punga alba se poate observa si macazul convergent pentru legatura Sos. Mihai Bravu - Sos. Colentina. Dupa cate macaze sunt amplasate in prezent se vor putea inca doua legaturi - insa nici una in ambele sensuri! Celelalte legaturi sunt Sos. Colentina - Sos. Stefan cel Mare si (cea mai interesanta) Calea Mosilor - Sos. Mihai Bravu. A doua poza surprinde una din cele 3 incrucisari montate. Observati cele doua foi de cauciuc pe care sta fundatia de beton in care e incastrat macazul... De asmenea se mai zaresc si stalpii care au fost plantati in mijlocul intersectiei... Halal estetica.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 13 Dec 2007 23:31 
PS Pozele au iesit evident in ordine inversa fata de cum am vrut si le-am incarcat. Grrr!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 13 Dec 2007 23:44 
Deci in concluzie 34 nu va mai trece pe acolo pana la primavara cand vor lega liniile de acele treceri si le vor pune pe cele pe care nu le-au pus.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 14 Dec 2007 17:42 
Se pare ca masinile parcate au reusit sa intarzie probele pe linia 21...

Primarul Videanu a prezentat situa?ia finaliz?rii lucr?rilor la infrastructura din Bucure?ti
Vineri 14 decembrie 2007, 15:31


Primarul general al Capitalei, Adriean Videanu, a declarat ast?zi c? 102 obiective din infrastructura municipiului Bucure?ti au fost supuse realibilit?rii, ?n acest an.

11 drumuri vor mai fi ?n execu?ie, dar vor avea carosabilul terminat, ?n aceast? iarn?.

Bulevardul ?tefan cel Mare are carosabilul terminat, inclusiv trotuarele, iar cele dou? intersec?ii mari vor fi "atacate ?i finalizate" p?n? ?n luna aprilie a anului viitor, a mai spus Videanu.

?n perioada s?rb?torilor, lucr?rile de reabilitare pe str?zile administate de Prim?ria Capitalei vor fi oprite. Lucr?rile pe 11 str?zi vor ?ncepe dup? s?rb?tori.

Duminic? va fi f?cut? prima prob? pe linia tramvaiului 21, urm?nd ca s?pt?m?na viitoare c?l?torii s? poat? circula din nou cu acest tramvai. Lucr?rile de reabilitare se vor ?ncheia pe 1 aprilie 2008 pe Calea Mo?ilor ?i pe ?oseaua Colentina, iar pe ?oseaua ?tefan cel Mare lucr?rile vor fi ?ncheiate pe 27 iunie 2008.
Sursa: Realitatea TV


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 14 Dec 2007 21:00 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Marian Andrei wrote:
Se pare ca masinile parcate au reusit sa intarzie probele pe linia 21...

[b]


Iarasi PMB si celor de la Politia rutiera le-a fost frica sa treaca la actiuni cand s-a anuntat termenul limita pentru eliberarea Caii Mosilor. Lasitatea asta romaneasca e o boala grea si contagioasa. Bataie de joc pe banii nostri (ca doar nu imi imaginez ca nu o sa fie rectificate contractele pentru lucrari pentru depasirea termenlui din motive neprevazute si situatii exceptionale).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 14 Dec 2007 21:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Sunt sute de masini, nu ai unde sa le duci. De la un punct incolo e mai rentabil sa popularizezi evenimentul si apoi sa treci la treaba :wink: Sa vedeti ce frumos va fi pe linia 34 :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Dec 2007 11:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Sute de masini, spui? Atunci intreb: este adevarat ca in spatele arcului de blocuri de pe partea opusa ACR-ului exista o intrare la o parcare nefolosita si nemodernizata? Deci nu e problema de locuri, cat de comoditate.

Pe de alta parte, de ce trebuie sa ma intereseze de cei de acolo. Daca eu nu parchez ilegal, de ca sa fie altii mai smecheri ca mine pentru care sa platesc laolalta cu cei care se bat in vorbe si nu trec la fapte desi e obligatia lor sa faca ceva. E parcare ilegala, ti se ridica masina si platesti sa te saturi. Nu in Romania, nu se poate. Asteptam urmatoarea era glaciara si sa vina cineva din afara sa ne civilizeze cu bata.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Dec 2007 11:40 
Normal ca este treaba de comoditate - un exemplu clar: pe strada apusului a fost distrus spatiul verde pentru a se face parcari. Si ghiciti ce se intampla ? Parcarile sunt semi goale iar masinile parcheaza tot pe prima banda mai apropiata de blocuri.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Dec 2007 17:42 
Unde sunt frate parcarile astea? Cand va aud parca nu traiesc in bucuresti!!! unde sunt parcarile de la Apusului, de la Favorit?? Ca locuiesc in zona si trec des pe acolo.

Nu am vazut de cand am facut scoala de soferi si am luat carnetu nicaieri scris Parcare cu plata. singura parcare cu plata pe care am vazut-o e aia cu malaci de la gara si din centru. Decat sa dau bani la Dali prefer linia de tramvai. Oricum acele parcari sunt de putine locuri si sunt in bulevard... adica perfect vizibile.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Dec 2007 20:51 
Incepand din aceasta seara se fac probe pe linia 21, deja primul vagon a trecut pe la ora 16:00. Pentru inceput linia va circula de joi cu un parc redus urmand sa se regleze in cateva luni. Din ce am inteles va avea 24 ture la ora de varf si 20 la ora normala.
De asemenea depoul nu va intra in functiune deocamdata.

S-ul de la D-na Ghica este temporar, acesta va fi demontat dupa finalizarea tuturor lucrarilor din zona.

O alta treaba destul de ciudata este faptul ca reteaua e foarte lasata intre Bucur Obor si D-na Ghica :shock:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Dec 2007 22:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Reluarea circulatiei liniei 21 este un lucru bun, desi este clar ca se va agrava in scurt timp problema duratei semicursei si eficientei pe ansamblu. Pacat ca nu s-a separat linia pe Calea Mosilor (doua treimi din ea) si pe Soseaua Colentina, mai ales ca era cat se poate de larga si se stia de mult timp de problemele de acolo.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Dec 2007 22:39 
Highlander wrote:
Decat sa dau bani la Dali prefer linia de tramvai.


... Tipic romanesc. :x

A avea masina nu inseamna doar ca ai platit-o la inceput si platesti doar benzina si reparatiile la service! Trebuie sa platesti si parcarea. Nu iti permiti sa platesti parcarea, vinde-ti masina.
Si zi bine-mersi ca parcarea in Bucuresti fata de marile orase din lume este foarte ieftina. In N.Y. dai si 1000 $ pe luna pe parcare.

Revenind la ce ai spus in citat. Ar trebui emisa urgent o lege prin care cei care parcheaza pe linia de tramvai sau in statiile RATB sa plateasca amenzi usturatoare si sa le duca masinile undeva la vreo 50km de Bucuresti. Poate asa se va ajunge sa se respecte legea in tara asta.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 Dec 2007 00:03 
Robert! Acele mari parcari nu sunt semnalizate. Eu locuiesc in zona si circul des pe acolo, totusi nu le cunosc.
Nu vreau sa platesc la Dali, nu ca nu doresc sa platesc parcarea!

Si daca las masina acasa cu ce merg? ca RATBul e jalnic. il folosesc doar pe distante scurte. Intai sa se ingrijeasca domnii primari sa mearga repede, sa nu stai 3 ore in troleu pt 5 km, iar RATB sa detina capacitate de transport suficienta. nu 8 prosti pe metru patrat. inainte sa injurati, ma intereseaza transportul in comun, mai ales cel electric, de aceea citesc forumul. Nu am fobie fata de transportul in comun, dar trebuie sa respecte niste standarde.

Cat e salariul in N.Y? Cati KM de merou are NY. Asa cum ziceam: Alternative!!! A taxa lipsa de alternativa este abuz.

Robert, vorbesti de legi :lol: am dat 1000 lei spaga sa iau B -ul ca aveam urgenta nevoie de el.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 Dec 2007 01:22 
Highlander wrote:
Si daca las masina acasa cu ce merg?

Nu ti-a zis nimeni sa nu mergi cu masina! Si eu tot cu masina merg. Dar nu imi las masina unde imi vine. Si daca exista parcare cu plata, atunci platesc pentru ca ma folosesc de acel serviciu indiferent ca imi place sau nu ca firma care administreaza acea parcare se numeste Dalli sau altfel.


Highlander wrote:
Cat e salariul in N.Y?

Nu trebuie neaparat pusa problema in felul acesta. Cu toate ca in acest caz, salariul mediu in SUA este de vreo 2500 $. Nu cred ca le convine nici americanilor sa plateasca 40% din salariu pe parcare. Dar daca vor masina, vor sa stea in centru, etc.. atunci nu au incotro si platesc.

Intr-adevar, nu intotdeauna exista alternative placute, dar alternative vor exista intotdeauna.
Nu mai vorbesc de exemplu, de parcarea din Unirea care eu niciodata nu am vazut sa fie mai plina de 30-40% desi pe langa si prin spatele magazinului se parcheaza ilegal la greu.

Highlander wrote:
Robert, vorbesti de legi :lol: am dat 1000 lei spaga sa iau B -ul ca aveam urgenta nevoie de el.

Si te lauzi cu asta? :shock: Mie, sincer, mi-ar fi rusine :!:

Oricum, nu mi se pare firesc sa se amane darea in folosinta a tramvaiului 21, pentru ca unii nesimtiti nu si-au luat masinile de pe linie. Este INADMISIBIL sa se intample asa intr-o tara care se vrea a fi civilizata.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 Dec 2007 11:23 
Azi a avut loc proba pe linia 21 cu CH PPC #4008. De precizat este ca 21 va intra in traseu cu tramvaie V3A-93 normale, 4008 a fost trimis doar de prezentare.

http://www.realitatea.net/125186_Tramva ... aza-.html#


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 Dec 2007 12:26 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 198
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Marian Andrei wrote:
Azi a avut loc proba pe linia 21 cu CH PPC #4008. De precizat este ca 21 va intra in traseu cu tramvaie V3A-93 normale, 4008 a fost trimis doar de prezentare.

http://www.realitatea.net/125186_Tramva ... aza-.html#


Pai si Videanu la care din cele 2 evenimente a participat, ca nu e clar
Pe linia 5,16 sau 21?
Oricum, 30-40 ani asta ar fi frumos; mai vedem noi peste 10 ani cum se prezinta linia


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 Dec 2007 12:29 
Videanu a fost in proba oficiala pe linia 21 cu CH PPC 4008.
Probe s-au mai facut inainte mai precis aseara si azi noapte.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 Dec 2007 14:57 
Adriean VIDeanu wrote:
a apreciat c?, ?n urm?torii 30-40 de ani, Capitala nu trebuie s? mai aib? ample lucr?ri la infrastructur?.



Asta in conditiile in care Bucurestiul se muta in alta tara...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 Dec 2007 17:37 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 198
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Daca dep.Colentina nu se deschide deocamdata, atunci insemna ca 21 va face acces/retragere pe noile macaze de la Bucur Obor? Doar pentru atat au fost instalate?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Dec 2007 21:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
freyutz wrote:
Adriean VIDeanu wrote:
a apreciat c?, ?n urm?torii 30-40 de ani, Capitala nu trebuie s? mai aib? ample lucr?ri la infrastructur?.



Asta in conditiile in care Bucurestiul se muta in alta tara...


S-ar putea domnul primar sa aiba dreaptate. Stie el ce stie. Ce facem acum (acele lucrari mari) vor fi ca niste filme la care vom avea din plin de tras duble (refacere a lucrarilor) si figuratia va fi imensa (cati Dorei imi dai pe santier?). Asa ca are dreptate. Bine ca scapam de lucrarile mari si de acum o sa ne chinuim doar sa le refacem "de antrenament" si pe bucatele in fiecare an.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Dec 2007 02:51 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 137
Location: Toronto, Canada
fider wrote:
Reluarea circulatiei liniei 21 este un lucru bun, desi este clar ca se va agrava in scurt timp problema duratei semicursei si eficientei pe ansamblu. Pacat ca nu s-a separat linia pe Calea Mosilor (doua treimi din ea) si pe Soseaua Colentina, mai ales ca era cat se poate de larga si se stia de mult timp de problemele de acolo.


De ce sa se separe linia? Sa se supere VIP-urile ca V3A-ul proletar merge mai repede decat Jeep-urile dumnealor?
Este intr-adevar regretabil ca aceasta modernizare nu va aduce cu sine si o scadere a timpului de parcurs, cu atat mai mult cu cat Colentina si Mosilor sunt artere largi. Daca s-a putut separa linia pe Crangasi sau Ghencea, se putea face acelasi lucru si pe linia 21. Doar s-a vazut ca prin separarea caii de rulare se poate intr-adevar descuraja folosirea masinii personale (cazul liniei 41), dar in Bucuresti transportul in comun - in special cel electric - este "incurajat" prin modernizari de mantuiala, desfiintarea de linii si scaderea parcului.
Macar s-au pus niste borduri mai inalte pe marginea liniei cum s-a facut pe Giurgiului?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Dec 2007 08:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Octavian wrote:
Macar s-au pus niste borduri mai inalte pe marginea liniei cum s-a facut pe Giurgiului?


Linia este asfaltata si fara borduri.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Dec 2007 10:27 
Pe linia 21 se fac probe cateva ore pe noapte iar pana acum nu au aparut probleme. De asemenea s-a ajuns si cu Bucur LF prin zona in probele de noapte. Data punerii in functiune ramane joi 20 decembrie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Dec 2007 10:41 
Linia va fi data in functiune MAINE 21 Decembrie deoarece au mai aparut probleme la substatia electrica.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Dec 2007 20:41 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Jul 2007 19:14
Posts: 9
Location: Voluntari
Azi in jurul orei 15:00 2 tramvaie se aflau pe sos colentina in probe.Unul in inainte de macazul de la piata colentina iar altul inante de macazul de la suveica.Acele semafoare montate vor functiona sau se va intampla la fel ca azi, 2 tramvaie se se invite unul pe altul sa intre pe linie?
P.S. au dat drumul la 36 pe traseul pipera - reinvierii - mosilor - pantelimon - republica pt azi am vazut un tramvai pe campul mosilor ducandu-se spre ferdinand


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Dec 2007 01:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Pai maine se da drumul lui 21 si trebuia facuta o proba a peletei.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Dec 2007 12:49 
Pe site-ul RATB a aparut programul de circulatie al liniei 21.
Socant! Nu circula sambata si duminica!!! :shock:
http://www.ratb.ro/download/trasee/LINI ... ENTINA.pdf


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 353 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group