TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Mon 23 Sep 2019 12:43

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 353 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 02 Feb 2008 19:11 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 198
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
In acest week-end se monteaza linia de troleibuz in intersectia Mosilor-Carol pe noua configuratie.
Nu va mai mirati, cei care ati postat mai sus, asta se intampla pentru ca tramvaiele 21 rupeau pantografele pe banda rulanta. Separatorul era montat chiar in curba, acum este mutat - azi la pranz se lucra de zor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 02 Feb 2008 19:15 
Cu parcarea aia ce o sa faca ? Chiar va putea trece de luni troleibuzul prin intersectie in noua configuratie ??? Eu zic...NU. :P


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 02 Feb 2008 22:33 
Eu unul nu vad nimic bun in ceea ce se intampla in intersectia Mosilor - Carol I. Priviti noul traseu al troleibuzului prin intersectie... :!: :?:
Iar daca pana cum s-a agatat doar un singur pantograf acum se vor agata mai multe. Pentru ca de la momentul realizarii pozei, incrucisarea tramvai - troleibuz a fost translatata pe noul amplasament, sub un unghi de intesectare mult mai defavorabil pentru acest gen de constructie.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Feb 2008 21:12 
Pana la urma firul a fost tras mai spre mijlocul intersectiei si implicit incrucisarea troleibuz-tramvai a fost mutata a doua oara mai spre curba. In final, dupa doua zile de munca singurul element nou montat apare in pozele urmatoare. Banuiesc ca reamplasarea firului de azi a fost cauzata si de nevoia de alinia incrucisarea tb-tb, care ieri era cam haita (hiita :) ). Asadar 66 prin 'bucla' mai asteapta, la fel si eventualele macaze noi. Deci o sa mai vina niste zile de intrerupere a activitatii.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Feb 2008 21:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48476
Vad ca incep sa se poarte si pe la voi macazele si incrucisarile fara sanii. Acestea seamana cu cele de la Sibiu, ca si conceptie. Se zice ca aceste macaze uzeaza foarte mult grafitul din capetele de captare.
Eu nu vad aceste macaze ca fiind prea rezistente.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Feb 2008 22:55 
Treaba cu uzura e interesanta. Oricum incrucisarile sunt din import (desi nu par Kummler+Matter) deci ar trebui sa fie bine realizate si sa evite uzura excesiva.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 Feb 2008 22:16 
Si totusi Silviu a avut un soi de dreptate cu uzura. Azi dimineata pe la 7 cativa angajati RATB impingeau un 85 care ramasese fara o randunica! (pe incrucisare, ca altundeva nu avea unde) si se oprise pe linia de tramvai. E un caz de uzura exagerata :). Oricum in cateva minute cei de la interventii care tatonau terenul au venit cu cheile potrivite si au prins inapoi piesa. Aproape simultan au aparut si cei de la firma care a montat reteaua si au desfacut planul sa se uite atent.
Pe la 17, cand am revenit de la munca cativa angajati RATB aveau grija ca tramvaiele care veneau spre Obor sa lase jos pantografele pentru ca incrucisarea era avariata. Segmentul median fusese agatat si indoit. Bine, nici pe partea cealalta situatia nu era cu mult mai roz. Asadar, la noapte se intervine iar.
PS. Tot nu inteleg de ce nu au lasat-o cum era montata initial. Abia se rodase...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 Feb 2008 22:23 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
Mai bine sa aduca cateva piese de retea de la Innsbruck... inclusiv oamenii care sa le monteze si sa le intretina. :lol: :?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 Feb 2008 22:47 
Trole Man wrote:
PS. Tot nu inteleg de ce nu au lasat-o cum era montata initial. Abia se rodase...


Mai e mult pana va ajunge la o montare finala, multe pantografe si randunici se vor rupe pana atunci :lol:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 Feb 2008 23:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Ce ma mira putin este faptul ca desi exista cel putin o experienta neplacuta legata de folosirea acestor elemente de retea (la intersectia Str. 13 Septembrie cu Antiaeriana), si inca una care nici ea nu mersese stralucit (Razoare) totusi s-a continuat implementarea lor. Sigur, si pantografele au partea lor de vina, dar inclin sa cred ca acest tip de separatoare sunt mult prea fragile si usor de agatat. Ar fi fost poate nevoie de elemente mai rezistente desi este un cerc vicios poate: patinele pantografului sunt mai mult uzate de elemente mai rezistente ale retelei.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 Feb 2008 23:18 
La Razoare inca sunt probleme, separatorul ala omoara Tatre pe capete.

Iar din ce vad eu separatorul ala este pus total aiurea (linia 21) intr-o pozitie unde pantograful agata imediat separatorul. Separatorul ala cred ca necesita sa fie montat intr-un anumit unghi fata de reteaua de tramvai. :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 Feb 2008 23:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Aceste separatoare sunt bune doar pe linie dreapta.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 Feb 2008 23:41 
EMO wrote:
Aceste separatoare sunt bune doar pe linie dreapta.


Din contra...deoarece pe unde trece firul de troleibuz este un spatiu destul de mare iar pantograful trebuie sa fie perfect ca sa treaca fara probleme de acea zona, iar la Tatra e aproape imposibil avand pantograf cu piesa unica.

Parerea mea...
Asa nu (firul de tramvai si separatorul cu firele de troleibuz)

____________|__|___________


Asa da (firul de tramvai si separatorul cu firele de troleibuz)

_____________\__\__________


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Feb 2008 08:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48476
Brassovia wrote:
Mai bine sa aduca cateva piese de retea de la Innsbruck... inclusiv oamenii care sa le monteze si sa le intretina. :lol: :?


Din pacate nu se poate realiza acest lucru. Am inteles ca reteaua va ajunge in orasul Kalusch din Ucraina. Sper ca am retinut bine numele localitatii ucrainiene. Cind te gindesti ca reteaua, macazele si 10 troleibuze articulate ar fi putut lesne ajunge la Iasi... Pur si simplu, n-a vrut primarul!!!

Ati observat din fotografiile realizate de mine in Austria, structura incrucisarilor si a macazelor. Cu sanii si cu prinderea retelei de iesire /intrare de stilpi. Pentru a asigura o intindere /ancorare perfecte.

In Lausanne si Neuchatel, precum si in unele orase rusesti am vazut macaze asemanatoare cu cele noi de la Bucuresti.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 06 Feb 2008 23:46 
Niste poze din piata Latina. in 634x si 635x apar console noi duble deasupra macazurilor existente. O sa vedem macazuri noi K+M? Poate-poate mai creste viteza :)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Feb 2008 02:32 
Si niste filmulete ccu zona:
http://www.youtube.com/watch?v=I7q1lPLiy_8
http://www.youtube.com/watch?v=n0CzU61pJ_c
http://www.youtube.com/watch?v=bkYSr9Dbcdc
http://www.youtube.com/watch?v=dnseJaxLmQc


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 Feb 2008 00:41 
Au inceput sa instaleze macazurile de la intersectia Lipscani/Mosilor (legatura intre liniile de pe Sf. Vineri si bucla Sf. Gheorghe). Acuma ma intreb, la ce bun doua terminale, destul de mari fiecare? Mai ales daca terminalul de la Sf. Vineri nu o sa mai permita trecerea tramvaielor dinspre Bd. Coposu spre Sf. Gheorghe, asa cum apare in schema din reportajul TVR.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 09 Mar 2008 03:16 
Intersectia Mosilor/Lipscani: povestea de dragoste a RATBului cu linia incalecata continua (poza 1); macazurile sunt 40m mai incolo, in panta.

In poza 2, au umplut incrucisarea de la macazul de unire dintre liniile 16/21 cu cele care veneau dinspre Sf. Vineri


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Mar 2008 19:43 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 92
Location: Bucuresti
La paleta la Raul Colentina,s-a turnat beton intre sinele privizorii... :roll: Nu inteleg de ce nu s-a lasat pietris cum a fost la inceput...ca sa aiba acum ce sparge cand se va termina al 2-lea sens... :evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Mar 2008 20:23 
3mil wrote:
La paleta la Raul Colentina,s-a turnat beton intre sinele privizorii... :roll: Nu inteleg de ce nu s-a lasat pietris cum a fost la inceput...ca sa aiba acum ce sparge cand se va termina al 2-lea sens... :evil:


Semn ca va dura mult si bine pana se va circula normal pe portiunea aia :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 Mar 2008 23:23 
Modernizarea liniei lui 21 este insotita si de 'modernizarea' liniei troleibuzului 66 pe traseul comun. In final va aparea noul sistem de sustinere pe intreaga distanta. Desi suna bine, pozitionarea de pana acum a retelei nu prevesteste nimic bun. Dar sa mai asteptam. Dupa intreruperea circulatiei in acest weekend in intersectia Mosilor - Eminescu au aparut 4 incrucisari noi, identice constructiv cu cea montata la intersectia cu Carol I, insa sub un unghi 90 de grade. De asemenea au mai aparut cateva console noi si au disparut toate curbele de racordare, ramasite ale traseului initial al lui 66, precum si ale variantei ulterioare de circulatie prin Dimitrie Onciu.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Mar 2008 01:09 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Am avut neplacerea sa vizitez si aceasta zona, intre Helitube si Obor... sa o luam pe rand:

1. Tronsonul Helitube - Str. Sportului
-au fost finalizate refugiile, dotate cu garduri din inox
-se spargea in draci asfaltul din jurul gurilor de canal, masinile circuland ori pe linie, ori printre guri de canal si masini parcate

2. Tronsonul Str. Sportului - Sos. Fundeni
-se lucra la gurile de canal
-a fost inlocuita reteaua de troleibuz, insa s-a pastrat la aceeasi inaltime ca inainte... adica foarte jos (la fel si cea de tramvai)

3. Tronsonul Sos. Fundeni - Str. Maior Bacila
-se lucra la gurile de canal
-reteau troleibuzului 66 a fost mutata pe console noi, care sunt destul de lungi cat sa acopere si banda a 2a. Insa celemele care tin reteaua au fost amplasate foarte aproape de trotuar (deci degeaba au pus console atat de lungi). In plus, consolelel nu au fost prinse bine si s-au ,,dereglat" ducandu-se in sus.... practic, ele s-au dereglat dar nu cred ca le va mai aranaja vreodata cineva

4. Tronsonul Str. Maior Bacila - Domna Ghica
-s-a turnat asfalt intre sinele de tramvai de pe sensul nefolosit.... pe alocuri sinele au fost acoperite complet de asfalt
-iluminatul public nu functiona deloc.... nu am putut vedea mai multe detalii
-la Doamna Ghica, inainte de intersectie, un muncitor poliza de zor o imbinare a linie, spectacolul de lumini fiind chiar impresionant :)
-lucrari la gurile de canal

5. Tronsonul Doamna Ghica - Str. Ziduri Mosi
-lucrari la gurile de canal
-reteaua de troleibuz a fost ancorata de sarme puse de-a latul drumului; bineinteles ca este foarte joasa, la fel ca si cea de tramvai
Ca off-topic am observat sa fabrica ,,Suveica" a disparut si in locul ei se ridica niste blocuri de aprox. 10 etaje, cu locuinte, destul de inghesuite (blocurile) si, mai mult ca sigur, fara parcare dedicata :twisted: :twisted:

6. Intersectiile Sos. Colentina/Str. Ziduri Mosi si Sos. Colentina/Str. Reinvierii
-reteaua este foarte joasa
-s-au folosit separatoare tramvai-troleibuz ,,recunoscute" pentru ,,prietenia" lor cu pantogarafele (ca cele de la Razoare)
-,,plasa" e ancorata cu zeci de cabluri de o groaza de stalpi, incat si unei muste i-ar fi greu sa traca printre ele, ca sa nu mai vorbesc de vrabii sau de pasari mai mari, precum ciorile
-o lurare la o gura de canal

7. Tronsonul Str. Reinvierii - Obor
-lucrari la gurile de canal.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 28 Mar 2008 16:52 
Cateva noutati. Consolele pentru programata bucla a liniei 66 prin parcarea din intersectia Mosilor - Carol I au disparut (cel mai probabil azi noapte). De asemenea s-a ancorat firul de cateva console noi pe Bd. Carol I, asta dupa ce consolele montate initial au fost inlocuite (erau ridicol de scurte...).
In intersectia Mosilor - Eminescu a disparut de vreo saptamana una din cele 4 incrucisari tb-tb nou montate. Ce s-o fi agatat in ea, cine stie... A fost inlocuita cu una clasica.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 28 Mar 2008 16:53 
Deci s-au apucat sa dea jos noua retea si sa treaca pe cea clasica. :twisted:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Apr 2008 17:57 
Pariez ca asa macaz crosetat n-ati mai vazut...
A aparut peste noapte si poate ca maine vedem unul nou in locul lui...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 Apr 2008 22:26 
Iata cum arata mai nou intersectia Mosilor Mihai Bravu. Bucur Obor e undeva la stanga. Liniile care ies pe sub bordura rosie sunt cea a lui 34 si breteaua care permite accesul dinspre Mihai Bravu catre Colentina. Linia cu sicana e cea a lui 21. Ce e clar e ca masinile nu vor mai putea ramane in rond cand va trece 34... Sunt curios ce o sa iasa.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Apr 2008 22:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
E foarte greu de prezis ce se va intampla cu masinile. E putin probabil sa se intample cum s-a petrecut cu masinile parcate pe axul Caii Mosilor pana s-a dat drumul la linia 21 si care au migrat spre laterale sau au ajuns bine mersi pe trotuare in fata sau in spatele bulevardului. Asta doar daca ne prefacem optimisti, altfel e de la sine inteles ca nu va fi altfel decat asa.

Oricum, ideea este: 34 va fi lafel de incapabil cum este 21. Ma si intreb de ce s-au chinuit atat ca sa aplice o solutie atat de proasta. La cat de mare e bulevardul nu mai aveau loc sa separe calea de rulare pentru tramvai si probabil oricum pe bulevard nu circula decat biciclete sau pietoni ca masinile le lasa cu totii acasa.

Cat de rau trebuie sa se ajunga ca sa nu mai se faca treaba pe jumatate si la modul cel mai dispretuitor posibil? Daca chiar vor sa faca ceva stiu bine ca transportul de suprafata poate fi mult mai capabil. Dar de ce sa nu se laude un ministru care face pe "Orb"-ul ca merita sa faci statii de metrou la Lizeanu sau Dorobanti doar ca sa fie si altii sa aiba impresia ca se vor rezolva problemele. Dupa ei tramvaiul trebuie desfiintat si toti sa mearga cu masina, autobuzul sau metroul pentru ca orice altceva "incurca" limuzinele lor, tupeul, si coloanele oficiale.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Apr 2008 23:18 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 137
Location: Toronto, Canada
fider wrote:
Cat de rau trebuie sa se ajunga ca sa nu mai se faca treaba pe jumatate si la modul cel mai dispretuitor posibil?


Circulatie mult mai rea decat acum nici nu prea se poate. N-ar fi de mirare sa se scoata si tramvaiul pana la urma pe motiv de "descongestionare trafic", ca apoi dupa vreo 20 de ani sa se puna la loc dupa ce se va vedea ca circulatia nu s-a imbunatatit cu nimic. Cum spunea cineva pe aici: "This is Romania...".
Pe de alta parte, nenea ministru are intr-un fel dreptate cand spune ca metroul nu ar trebui sa se suprapuna cu tramvaiul. Asa e si in Vest, dar acolo statiile sunt si la 500-600 m departare unele de altele in zone aglomerate, iar metroul vine la 2-3 minute la ora de varf nu la 10. Asa ca in Bucuresti nu vad cum ar putea fi aplicata solutia asta.
Iar cu indesirea statiilor de metrou... sa fim seriosi, ei nu sunt in stare sa termine 3 statii de metrou in Bucurestii noi, incepute acum 20 de ani si s-au chinuit 4 ani pentru o linie de tramvai de 2 km in Chitila, dar viseaza la statii de metrou la Lizeanu&co.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 May 2008 23:16 
La paleta de la D-na Ghica sistemul de semaforizare nu mai functioneaza de ceva timp. S-a trecut la sistemul clasic, cu cate o dispecera la fiecare macaz si cu o paleta (da chiar paleta de tenis de masa este) cu un carton rosu lipit care se prinde de stergatorul ultimului tramvai care trece pe paleta, astfel ajuns la celalalt capat, cei care asteapta stiu ca au liber, paleta este luata de dispecera de pe vagon si pusa pe ultimul care pleaca inapoi. :lol:

Partea negativa este ca din ce observ la aceasta paleta se stationeaza si cate 10-15 minute :!: timp in care se aduna ceva vagoane de 21 + din cele care se retrag. La ora la care am stat eu in zona in 30 minute doar de 3 ori s-a trecut pe sensul spre depou, iar dinspre depou doar de 2 ori. Prin urmare 66 treceau extra full iar tramvaiele destul de goale pe ambele sensuri...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 May 2008 23:23 
Am observat ca noul model de refugiu e montat doar in statiile din centru, la Obor de lucra si pare ca se punea refugiu clasic iar urmatoarele pana la Helitube sunt toate refugii clasice.
Oare si-au dat seama ca oricum sunt devastate chiar daca sunt mai elegante (si cu siguranta mai scumpe) :roll:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 353 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group