TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Mon 14 Oct 2019 10:52

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 353 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Jul 2008 21:26 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 651
Location: Bucuresti, Militari
Cele doua console sustin fiecare firul ei, ei stiu de au pus doua in loc de una. Oare cum va fi cand "coastele de balena" vor primi calatorii de pe 34 si alte linii care vor mai fi?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Jul 2008 21:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48630
rosetti61 wrote:
Cele doua console sustin fiecare firul ei


Vad si eu.

rosetti61 wrote:
ei stiu de au pus doua in loc de una


Ei stiu? Poate ca da. Eu, nu stiu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Jul 2008 20:28 
Se scoate paleta pentru a se finaliza linia. In zona nu se mai face nici un pasaj.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Jul 2008 20:30 
Astia vor sa aduca un pasaj tocmai din Pantelimon pana la Doamna Ghica, si sa lase intersectia aia asa cum e!?!? De ce a picat proiectul?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Jul 2008 20:36 
Nu a picat proiectul, deocamdata nu se mai pune in practica pentru ca noua conducere vrea sa il modifice. Cel care sigur nu se face este cel de la Iancului.
In rest se lucreaza, Basarab, Ciurel (se tot foreaza pentru finalizarea planului de lucru), Razoare (urmeaza sa inceapa luna asta).

Oricum pasajul din zona Dna Ghica nu avea nici o legatura cu devierea tramvaielor pe un singur sens, a fost doar un artificiu pentru a se pune in functiune linia inainte de sarbatorile din 2007.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Jul 2008 23:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 142
Location: Bucuresti/Arad
Nu stiu la ce artificiu te referi, pentru ca montatul macazelor cred ca a luat mai mult decat daca ar fi facut linia in continuare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Jul 2008 23:03 
Nu a durat mai mult, fiindca macazele erau temporare de la bun inceput. Nu au fost incastrate in beton, ca sa tina o luna ca la alte lucrari, ci au fost puse pur si simplu in pietris si nisip. Au rezistat foarte bine cateva luni cat era nevoie de el, dar in final, oricum ar fi trebuit schimbate.
Bine ca termina odata amarata asta de lucrare in Colentina (a tinut mult mai mult decat merita). Urmeaza Pantelimonul :twisted:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Jul 2008 00:04 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 92
Location: Bucuresti
La Helitube autobuzele navetei 621 cu greu intorc in acea bucla...ating cu partea din dreapta fata jos(cu scara sau nu stiu ce) bordura,iar roata stanga spate merge lipita de bordura,si datorita calitatii lucrarilor efectuate cu nici un an in urma s-au si dizlocat... :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jul 2008 21:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Sa vedem stadiul lucrarilor de la Sf.Gheorghe:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jul 2008 21:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jul 2008 21:23 
Sper ca nu le va lua pana la iarna sa puna cateva sute de m de linie.... :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jul 2008 21:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Deja pregateau liniile pentru montare. Macazele nu au venit inca.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jul 2008 21:28 
Da, vor monta linia, macazele si la un moment dat cu linia 90% finalizata vor face pauza din diverse motive (vezi Stefan Cel Mare care e gata din martie si din cauza unui macaz tot nu este pusa in functiune).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Aug 2008 13:28 
Mai dureaza capatul de la Sf. Gheorghe, cel putin inca 2 luni. Au aparut niste sapaturi destul de serioase in zona.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 Aug 2008 21:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Lucrarile par sa fi avansat destul de mult. Linia este deja pozata si se astazi se lucra la suduri la unul dintre capetele buclei. Macazul de iesire este si el montat. Ce mi s-a parut interesant este ca se foloseste un sistem de clema flexibila pentru prinderea liniei ce pare destul de nou si am remarcat ca se monteaza cu ceva mai multa atentie acel cauciuc pus in canalul traversei.

Va fi interesant de vazut daca intr-adevar o sa fie o lucrare bine executata sau daca iarasi va iesi ceva nu tocmai reusit. Ma intreb daca o sa adopte iarasi varianta nefericita cu smoala dispusa intre sina si suprafata carosabila.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 Aug 2008 05:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Intre orele 00-05 se lucreaza la reteaua de troleibuz din intersectia Carol I/Mosilor. E posibil ca RATB sa fi comandat macazele din aceasta interesectie o data cu macazele de pe Berceni-Unirii. Lucrarile de la Carol I/Mosilor sunt efectuate de RATB.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Aug 2008 22:25 
Parca era vorba ca la Sf. Gheorghe se pastreaza aspectul de centru vechi :roll: , au aparut in fata bisericii niste stalpi enormi, cum sunt cei de bulevard :shock:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Sep 2008 17:47 
Stalpii montati in anii '20-'30 nu mai sunt.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Sep 2008 16:44 
Cursele se pot rezolva lejer cu "bumpuri" de cauciuc. Numai sa se vrea.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Sep 2008 14:30 
La terminalul Sf. Gheorghe lucrarile au avansat destul de mult de la ultimele poze ale lui Andrei. Si azi se lucra intr'un ritm destul de bun. Situatia sta cam asa: In fata si pe latura dreapta a bisericii linia este montata in ciment si n'ar mai trebui decat asfaltat. Din cate pare, pe partea dreapta a bisericii, linia merge pe dreapta strazii, urmand sa fie delimitata de banda stanga prin borduri. Se lucra intens la macazele dinspre Calea Mosilor si mai putin intens la montat borduri acolo unde linia este deja pusa. In spatele bisericii se lucra la sapatura generala si la izolatia de la fundatia liniei. In schimb lucrarile par a fi in urma pe stanga bisericii unde erau niste gropi mari unde lucra Apa Nova. Acolo pregatirile pentru linie nici nu incepusera. De asemenea, stalpii sunt pusi doar pe laturile unde este linie, in rest sunt doar fundatiile.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Sep 2008 22:00 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
Din cate vad s-a turnat deja beton, nu se pune intre sine piatra cubica. Stalpii istorici au disparut. Atunci de ce a fost toata gargara aia privind reabilitarea imaginii istorice a zonei? Ca s-a distrus si ce mai era cu aspect cat de cat istoric.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Sep 2008 23:16 
Unirea liniilor 21 si 32 nu se va face prea curand, in situatia actuala probabil niciodata.

Piatra cubica probabil se va pune peste betonul ala, desi nu bag mana in foc.

Aspectul istoric o sa dispara odata cu montarea refugiului din sticla promis mai demult de Gheorghe Udriste in acel terminal. :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Sep 2008 23:20 
E posibil sa puna piatra cubica pentru ca linia pare mai sus fata de beton decat la alte lucrari, de asemenea asta ar justifica si acele borduri ce se pregateau a fi puse in lungul liniei.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Sep 2008 14:32 
Si chiar se pune piatra cubica intre sine, dar din pacate lucrarea tot intarziata este, totusi in ritmul actual cred ca in decembrie se va deschide acest capat.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject: Stâlpi metalici noi
PostPosted: Wed 05 Nov 2008 01:01 
În sfârşit, se apropie vremurile când vor dispărea stâlpii metalici dintre cele două sensuri de mers ale liniei 21. Mă refer la porţiunea dintre Cremeniţa şi Doamna Ghica. Au apărut deja gropile, s-au turnat fundaţiile, au fost trase şi traseele pentru cablurile electrice.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Nov 2008 21:54 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 92
Location: Bucuresti
Nu inteleg de ce nu a fost pusa reteaua de la inceput cum a fost inainte,si s-au complicat cu stalpii aceia pe mijloc. :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Nov 2008 22:07 
Din cauza pasajului, care nu se mai face! 8-| Ma rog, nu in viitorul apropiat. S-au razgandit acum cu stalpii, si cu ocazia asta modernizeaza si ultima bucata de linie de troleibuz. Dar daca se reapuca vreodata de pasajul de la Doamna Ghica, apai veti vedea iar stalpi pe mijloc. Si pana la urma ce aveti cu ei? Mi se par foarte bine incadrati in peisaj. Sunt si mai eficienti ca volum de lucru si material folosit.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Nov 2008 22:54 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Stati asa, sa inteleg si eu... acei stalpi NOI, pusi anul trecut vor fi DEMOLATI si inlocuiti cu unii pusi pe margine? Prevad vreo 2 luni fara tramvai si troleu pe acolo.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Nu
PostPosted: Thu 06 Nov 2008 01:06 
Dr2005 wrote:
Stati asa, sa inteleg si eu... acei stalpi NOI, pusi anul trecut vor fi DEMOLATI si inlocuiti cu unii pusi pe margine? Prevad vreo 2 luni fara tramvai si troleu pe acolo.
N-are nicio legătură reţeaua de contact cu schimbarea poziţiei stâlpilor (sau n-ar trebui...). Firul de contact rămâne pe poziţie, numai că, în loc de acei stâlpi pe mijloc, soluţie inestetică rămasă moştenire din anii '40, firul de contact va fi suspendat pe traversee din oţel (cabluri).
Cât priveşte reţeaua de troleibuz, nici pomeneală de întrerupere (poate, doar, într-un weekend să-l vedem iar pe 667). Firul de contact al troleibuzului a fost înlocuit complet pe ambele sensuri, recent, la Râul Colentina, cu fir nou.
S-ar mai putea ca actualii stâlpi de pe mijloc să fie demontaţi şi montaţi pe margine, fiind astel nevoie de stâlpi numai pe o singură parte a şoselei. Normal aşa ar fi.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 10 Nov 2008 15:55 
Pana pe 20 noiembrie se deschide si capatul de la Sf. Gheorghe pentru liniile 5, 16, 21.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 353 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group