TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Wed 12 Dec 2018 17:49

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject: Soseaua Giurgiului
PostPosted: Fri 13 Apr 2007 22:25 
Offline
User avatar

Joined: Sun 11 Mar 2007 22:57
Posts: 15
Linia de tramvai de pe Soseaua Giurgiului a fost afectata de lucrarile la carosabil. S-a circulat in intregime pe placile de beton. Acum a inceput inlocuirea celor sparte, intre gara si Luica.
Problema e alta: cat de afectata a fost fundatia sinei? Intreb asta deoarece sunt portiuni unde tramvaiele au un tangaj pronuntat.
Mai general: in ce ordine ar trebui sa se faca lucrarile in cazuri similare? Mai intai linia de tramvai si apoi carosabilul, invers, sau simultan (optiune practic imposibila :lol: )?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Apr 2007 22:42 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 May 2006 10:36
Posts: 76
Location: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
Eu unul locuiesc la Piata Progresul, drept urmare circul frecvent cu liniile 7 si 23. Cel putin pe portiunea Piata Progresul - Eroii Revolutiei nu se "clatina" tramvaile mai rau decat pe alte linii pe care circula in mod implicit si masini (vezi 32 - Piata Chirigiu - Piata Unirii). Ba bine ca am remarcat, la aproximativ aceleasi viteze, ca mai mult se clatina unele tramvaie de pe 41 pe portiuni unde merge solo decat tramvaie de pe 7 (aici probabil intervine si calitatea vagonului, cand a avut ultimul RK, starea boghiurilor etc.)
Nu am mai fost de 1 luna si ceva dincolo de Drumul Gazarului catre Luica, dar e bine daca spui ca se inlocuiesc placile de beton sparte. Cel mai probabil vor ajunge si la piata, pentru ca sunt si in zona cu pricina destule placi "eligibile" de inlocuit.
In ceea ce priveste Primaria Capitalei, este de criticat, din punctul meu de vedere, faptul ca nu au conceput proiectul de modernizare ca o transformare a liniei 7 in metrou usor de la bun inceput. Macar pe tronsonul Luica - Eroii Revolutiei se putea pune gard de separare intre linie si carosabil, deoarece, pe perioada lucrarilor de reabilitare ale soselei, ar fi existat rute ocolitoare din belsug pentru conducatorii auto si nu s-ar mai fi degradat linia. E drept ca intre Luica si CFR Progresul ar fi fost greu sa se circule pe perioada lucrarilor de modernizare a retelelor edilitare, daca nu se putea circula pe linia de tramvai, dat fiind faptul ca o ruta ocolitoare...nu prea exista. De asemenea, trebuia separata linia prin gard si pe sos. Viilor


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Apr 2007 21:11 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 271
Location: Drumul Taberei
Lucrarile de reabilitare de pe Soseaua Giurgiului vor fi finalizate la 15 mai


Lucrarile de reabilitare de pe Soseaua Giurgiului vor fi finalizate la 15 mai, cu sase luni mai devreme decat prevede contractul, a anuntat, ieri, primarul general al capitalei, Adriean Videanu. "La 1 mai vom avea carosabilul finalizat, urmand ca la 15 mai lucrarile sa fie gata in totalitate, desi termenul prevazut in contract este 19 decembrie 2007", a precizat el. Videanu a spus ca traficul din zona va fi descongestionat prin amenajarea celor 1.050 de locuri de parcare care au fost deja construite de-a lungul Soselei Giurgiului. Videanu a tinut sa precizeze ca toti copacii care au fost taiati pentru ca lucrarile sa fie realizate mai repede vor fi replantati de primarie. Lucrarile de modernizare a Soselei Giurgiului au inceput la 19 iunie 2006.

Sursa:www.compact.info.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Apr 2007 00:39 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 May 2006 10:36
Posts: 76
Location: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
O declaratie din ciclul "hai sa fixam un termen de finalizare cat mai indepartat, ca sa ne putem lauda ca am terminat cu brio muuult mai repede". La cat a durat (tramvai+retele edilitare+refacere carosabil), "raposatul" ar fi terminat deja o magistrala de metrou Eroii Revolutiei - CFR Progresul.
Linia de tramvai trebuia lasata la urma pentru reabilitare. Nu e admisibil sa lasi autobuze, camioane si TIR-uri de multe tone greutate sa circule pe o linie de tramvai proaspat reabilitata timp de aproape 2 ani


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Apr 2007 09:09 
Offline

Joined: Thu 22 Mar 2007 11:33
Posts: 29
Foarte corect!

Poate ca nu se clatina tramvaiele mai tare decat prin alte portiuni, dar cu siguranta calatoria este considerbil mai "zguduitoare" acum decat la inceperea lucrarilor la carosabil. Iar durata lucrarilor a fost penibil de MARE. S-au apucat in Noiembrie 2006 si termina acum, un rahat de cativa Km de sosea care reprezinta cea mai importanta ruta de iesire spre sud. Daca se intampla asta cu Sos. Buc. Ploiesti......


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Apr 2007 22:01 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Hmm... nu inteleg de ce se lauda ca au terminat... singurele lucruri pe care l-au terminat au fost traficul si linia de tramvai.
Linia de tramvai pentru ca toate masinile circula pe ea si au distrus aproape complet dalele de beton dinstre linii, daca nu chiar si sinele si fundatia lor.
Si traficul... priviti pozele si o sa intelegeti.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 6 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group