TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Mon 23 Sep 2019 10:37

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 225 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Dec 2008 11:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Ceva de genul acesta s-a intamplat si pe 2 decembrie; foarte multi oameni si-au prelungit concediul cu inca o zi, orasul era practic gol; la ora 6 seara erau 10 masini la stop pe Dorobanti la Charles de Gaulle iar autobuzele veneau mai rar decat intr-o zi de duminica, am stat 30 de minute pentru un 282 :? ( aici e tabelul cu frecventa teoretica a liniei ).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Dec 2008 22:45 
Offline

Joined: Mon 13 Oct 2008 15:06
Posts: 12
Location: Bucuresti
Astazi dupa-amiaza, linia 182 a avut o frecventa extraordinara. Autobuzele veneau la 7 minute (ora 16-16:30) si erau aproape goale (sens spre Inst. Oncologic). S-a circulat foarte bine, fara cozi la semafoare, aproape ca intr-o zi de sambata. Concluzia : daca nu ar fi atâtea masini si ambuteiaje in Bucurestiul asta, RATB-ul ar avea posibilitatea sa asigure un transport cu adevarat civilizat.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Dec 2008 23:34 
Asta se intampla pe toate traseele de autobuz, in general nu este problema numarului de vehicule cat este problema ca acestea stau pierdute zeci de minute prin blocaje si dupa vin in pachete de cate 2-3.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 31 Dec 2008 07:39 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Trole Man wrote:
Nu stiu de ce, dar in ultimii ani, in loc sa se fac primii pasi spre transportul de noapte, tot ce s-a obtinut e ca ultimele curse sa plece din ce in ce mai timpuriu.


,,Am reusit sa facem in asa fel incat fiecare sofer/vatman sa nu lucreze mai mult de 8 ore", explicatie oficiala.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 31 Dec 2008 12:41 
Completare a explicatiei oficiale: cu acelasi numar de oameni (sau chiar mai putini) :shock:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 31 Dec 2008 13:30 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
Mai exista o singura tara in Europa in care sa nu functioneze transport public de noapte macar in capitala si in orasele mari? Poate Malta.

Eram mai europeni pe vremea cand nu eram in UE. Acum ne permitem sa fim africani, daca tot ne-au primit. Si ne simtim atat de bine platind taxe de lux pentru a trai intr-o oligarhocratie-cu-girofar, unde singura realizare este ca avem in loc de un robo-cop, un ro-boc, adica tot ceva teleghidat.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Jan 2009 12:48 
De azi 34 circula pe tot traseul. Insa numarul de ture s-a redus fata de suma celor din 34+54. Pentru zi de week-end avem 15 ture. Mult pre putine.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Jan 2009 19:42 
O comparatie intre vechiile 34 si 54 si noul 34.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Jan 2009 20:50 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Deci intervalul de succedare e media celor 2, iar dupa ora 21 nu mai circula.
O sa ajungem ca la Buzau, unde dupa 7 seara deja nu mai circula decat dube.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 Jan 2009 10:11 
intervalul ala de 62 de minute e o gluma proasta, mai bine ar mentiona ca circula pina la 21, sa nu isi mai bata joc de oameni, pentru ca in mod sigur nu exista acel afisaj in fiecare statie


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 Jan 2009 22:44 
Plangeam ca in week-end pe 34 sunt doar 15 ture. Ei bine, in timpul saptamanii sunt 23. Foarte putine... Acum inteleg de ce mai rezista 634.

Si normal, 34 circula fara control la ambele capete. Iata ce iese:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Jan 2009 23:52 
Am mai fost si azi sa vad care este situatia, mai ales ca auzisem de o suplimentare. Ei bine, avem o tura in plus! :x
In fine, tura in plus care s-a stricat si s-a retras de la Romprim la dep. Victoria (#296).
Deci, in timpul saptamanii, sunt maxim 24 de ture, fata de 27 cate erau 34+54 inainte.
Si normal, capatul inca nu are dispecer. Prilej pentru vatmanii de la Dudesti sa fuga de cei de la Victoria.....


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Feb 2009 11:58 
Aseara am avut un soc!
Sustin in continuare ca linia 34 fara dispecer este o mare bataie de joc.
Iata ce se intampla seara tarziu la Romprim intre 21:40 si ultimile tramvaie.
Daca in 11, macar ca ore de plecare de la Romprim te poti baza (pe site sunt trecute intervale de 23 de minute, iar ultima plecare la 22:50 cum de fapt s-a si intamplat).
In 34, la 6 ture ramase dupa ora 21:30 care fac in intregime cel putin o semi-cursa, daca luam intervalul total al unei curse 120 minute, ar insemna sa circule la 20 de minute. Observati din tabelul de mai jos ca #112 a facut o cursa intreaga in 110 minute, cu tot cu o stationare la Romprim de 15 minute.
Oricum, #4010 a plecat dupa 35 de minute fata de #112, preferand sa stea de vorba cu #4016 care ajunsese inaintat mult si oricum se retragea.
Observati apoi ca #159 a plecat tot spre Banu Manta la doar 3 minute distanta :x
In concluzie, nu va bazati pe linia 34 dupa ora 21:30!


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Feb 2009 14:07 
Offline

Joined: Sun 16 Jul 2006 22:41
Posts: 69
Location: Bucuresti
Ar trebui să depui o reclamaţie pe site-ul RATB, conform graficului de circulaţie de acolo ultimul 34 ar trebui să plece la 23,20 de la Romprim. Intervalul după ora 21,00 este 41 de minute. Aiuritor, cine stă să aştepte atât un tramvai în condiţiile în care în staţii nu sunt afişate nici intervalele nici orele de trecere?!. :evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Feb 2009 14:39 
Am depus deja.
Oricum ce e pe site referitor la linia 34 nu mai e de actualitate, intrucat de saptamana asta s-a schimbat numarul de ture si implicit graficele de circulatie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Feb 2009 15:43 
Offline

Joined: Fri 07 Jul 2006 10:10
Posts: 75
florin wrote:
Intervalul după ora 21,00 este 41 de minute. Aiuritor, cine stă să aştepte atât un tramvai în condiţiile în care în staţii nu sunt afişate nici intervalele nici orele de trecere?!. :evil:


Pe baza aceluiasi rationament se justifica si faptul ca uneori autobuzele de pe liniile preorasenesti circulamai mult goale... Doar ca deseori intervalele de ordinul a 45 de minute sunt la ore "de varf"...

Si ne mai miram de numarul de masini de pe strazi...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Feb 2009 20:35 
No comment!
25 februarie 2009 - Romprim - 21:40-23:32

Mai nou se si amesteca cum vor ei. Se depasesc in terminal. Efectiv BATAIE DE JOC. Si RATB inchide ochii....

Culmea tupeului (sau al furtului de curse...) - face de la Banu Manta la Romprim 40 de minute si sta la Romprim 47 de minute ca sa se retraga.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Feb 2009 02:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Pe langa minutele pierdute aiurea la Romprim se adauga si cele de la Banu Manta,desi la Banu Manta nu au stationare.

Am stat o juma de ora la Banu Manta si iata situatia:
-4031=>20:01-20:06
-4017=>20:03-20:18
-4005=>20:09-20:25

Vatmanii de pe 4017 si 4005 au stat la sueta 9 minute in loc sa plece in cursa.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Feb 2009 13:54 
Aseara am urmarit situatia in intersectia de la Cal Dudesti cu Mihai Bravu pentru a observa cand se retrag tramvaiele de pe linia 34 care apartin de dep. Dudesti.

Iata frecventa RATB din intersectie in intervalul 21:27 - 23:27

Linia 19
- spre Titan: 21:34, 21:53 (la 19 min), 22:11 (la 18 min), 22:40 (la 29 min), 22:55 (la 15 min), 23:08 (la 13 min)
- spre Sura Mare: 21:35, 21:43 (la 8 min), 22:03 (la 20 min), 22:26 (la 23 min), 22:44 (la 18 min), 22:55 (la 11 min), 23:14 (la 19 min)

Linia 23
- spre Faur: 21:59 (peste 32 min), 22:12 (la 13 min), 22:25 (la 13 min - ultimul vagon)
- spre Zetari: 21:46, 22:07 (la 21 min), 22:32 (la 25 min), 23:01 (la 29 min - ultimul vagon); la 23:01 a mai trecut inca unul care s-a retras la dep Dudesti

Linia 27
- spre Titan: 21:57 (peste 30 min), 22:04 (la 7 min), 22:06 (la 2 min), 22:15 (la 9 min), 22:25 (la 10 min - ultimul vagon)
- spre P-ta Unirii: 21:38, 21:48 (la 10 min), 22:52 (la 64 min!!!!), 23:03 (la 11 min - ultimul vagon)

Linia 34
- spre Romprim: 21:28, 21:37 (la 9 min), 21:52 (la 15 min), 22:19 (la 27 min), 22:36 (la 17 min), 22:49 (la 13 min), 23:06 (la 17 min - ultimul vagon); la 23:16 a venit ultimul vagon dinspre Banu Manta si a asteptat inainte de intersectie "pe avarii" (vatmanul s-a dus sa-si cumpere o shaorma) pana la 23:27 ca sa se duca spre dep. Dudesti
- spre Banu Manta: 21:49 (peste 22 min), 22:03 (la 14 min), 22:14 (la 11 min), 22:29 (la 15 min), 22:45 (la 16 min), 23:15 (la 30 min - ultimul vagon)
- dinspre Romprim retrase catre Dep. Dudesti: 21:38, 21:40, 21:50, 21:51, 22:03, 22:04, 22:05, 22:28, 23:26, ulterior ultimile doua vagoane

Linia 135
- spre CET Sud: intre 21:29 si 22:17 - 11 autobuze la 1-9 minute; apoi 23:06 (la 49 minute distanta!!!)
- spre Pipera: intre 21:43 si 22:46 - 15 autobuze la 2-11 minute; apoi 23:22 (la 36 minute distanta!)

Linia 181
- la 22:07 - singurul si ultimul autobuz


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Feb 2009 14:00 
Offline

Joined: Sun 16 Jul 2006 22:41
Posts: 69
Location: Bucuresti
Cu alte cuvinte graficele de circulaţie sunt bune de pus pe site şi cam atât. Pe traseu nu le respectă nimeni, poate doar întâmplător, în rest se merge după cum are fiecare chef. Felicitări RATB!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Feb 2009 16:12 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Ar trebui să monitorizezi situaţia şi pe la orele 12-13. De exemplu, azi am avut ghinionul sa ratez vagonul #261 la Vatra Luminoasa (sens Romprim), la ora 12:59. Urmatorul tramvai, #323, a venit abia la 13:15. Mai frumos e ca s-a intalnit cu #261 imediat dupa Sos. Berceni (deci ca sa vedeti gaura)... in fata lui #261 era #4010 care mergea la depou fara calatori, iar in spate era parca lipit #180 (care fusese depasit la capat de #261) in aceeasi situatie cu #4010. Dupa aia ... pauza vreo 20 de minute pana s-a intors #323.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Feb 2009 16:40 
Dr2005 wrote:
Ar trebui să monitorizezi situaţia şi pe la orele 12-13. De exemplu, azi am avut ghinionul sa ratez vagonul #261 la vatra Luminoasa (sens Romprim), la ora 12:59. Urmatorul tramvai, #323, a venit abia la 13:15.
.......
Dupa aia ... pauza vreo 20 de minute pana s-a intors #323.


Pai normal, 323 e la Victoria si aia de la Dudesti fug de Victoria in dusmanie.... :evil:
Saraca doamna blonda de la sch. 2 de pe 323.... O sa dea 20 de contacte in dusmanie azi :twisted:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Feb 2009 17:18 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Stai asa... in fata lui #323 era #261 (Victoria), iar in fata lui #180. La intoarcere s-a schimbat ordinea: #261, #180-depou fara calatori, #323.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Feb 2009 17:23 
Ce va agitati atata, probabil la ora asta sunt cu totul altfel iar pana la ora retragerii se vor mai schimba de cateva ori.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Mar 2009 18:08 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
As vrea sa aduc in discutie o situatie care banuiesc ca se intampla si in alte zone din Bucuresti.
In weekend,spre exemplu,daca vrei sa vi din centru in Drumul Taberei,va trebui sa induri frigul de afara dar si nervii intinsi la maxim din cauza asteptarii autobuzului.
De cand linia 368 a fost mutata la Floreasca(29.06.2008) de la Alexandria,intoarcerea in cartier dupa orele 21 este un adevarat calvar,deorece intervalul liniei 168 nu este respectat(37 de minute),dat fiind faptul ca semicursa se realizeaza mai devreme decat in program(la dus 30 in loc de 38 si intors cam 25 in loc de 32) sau soferul plictisit sta la o barfa la capat la Valea Argesului.Tot odata,atunci cand e sa vina,apare in trenulet cu 368 care acesta fie se retrage(in cele mai dese cazuri) .
Totoodata,acum cei din Rahova beneficiaza de acest avantaj pentru ca toate autobuzele liniei 226 incearca sa vina mai repede pentru a se retrage mai devreme la autobaza,lasand un gol imens dupa ora 23.
126 nu-l mai punem in calcul...
Aceasta situatie este des intalnita(vezi 635,97,616,282 etc) si o propunere de tipul :liniile 226 si 368 sa fie facute 50%-50% de Alexandria si Floreasca tinde spre 0.Ar fi o idee buna ca dupa orele 23 sa se pleca atat din centru catre periferie,cat si invers...dar ,e RATB :roll: ..pentru moment ar putea totusi sa mai suplimenteze linia 168 si sa lase macar 6 ture dupa ora 21,in loc de 4 cate sunt acuma...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Mar 2009 00:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Voi prezenta mai jos rezultatele unor observatii personale facute in decursul a mai bine de un an de zile. Punctul de reper este intersectia Calea 13 Septembrie cu Drumul Sarii si Bd. Ghencea.

O observatie usor exterioara: Legat de 368 si 168, autobuzele acestor linii deservesc lina ceva mai bine decat in trecut dupa ora 21, desi nu putem vorbi de o imbunatatire substantiala iar in jurul orei 22 lucrurile stau intr-adevar sensibil mai prost.

Pentru 226, autobuzele acestei linii trec pe la 13 Septembrie si ajung ultimele ture pe la 23:20 in sensul spre Alexandria in punctul mentionat, inclusiv la sfarsit de saptamana. Am mai vazut venind o data (in 2 saptamani) si sosind cate 2 ture impreuna pe la 23:20-23:35 dar evenimentul nu se intampla prea des. 226 nu vine nicidecum rau la aceste ore in comparatie cu alte linii (368 sau 168).

Legat de linia 635, pe cat de aleatoare sunt intervalele la care sosesc autobuzele, totusi dupa ora 23 in mod constant apare un autobuz ce trece prin punctul de reper si se indreapta spre Ghencea in intervalul 23:15-23:35 atat in timpul saptamanii cat si la sfarsitul ei. In rest, intr-adevar nu putem vorbi de un grafic de circulatie real si respectat pentru linia 635.

Pentru alte linii ce traverseaza perimetrul 13 Septembrie - Ghencea, sensul spre Ghencea, intre orele 23:00 - 23:45 sosesc in mod regulat un autobuz 302, un tramvai (sau doua daca e zi de lucru) pe linia 11 si unul pentru lina 47 ce se indreapta spre Ghencea. De obicei intervalul in care sosesc vagoanele este destul de constant, ceea ce este un lucru bun. De asemenea si 385 are intervale destul de constante pana seara tarziu si chiar dupa ora 23, ultimul vehicul trecand aproximativ in jurul orei 23:30 prin punctul de reper indreptandu-se spre Ghencea.

In concluzie, intr-adevar cea mai proasta frecventa si ritmicitate este inregistrata de linia 635. Graficele de circulatie sunt prost puse la punct si se inregistreaza abateri constante observate in alte intervale de circulatie decat in cel mentionat. Desi graficul unor alte linii precum 47 si 11 este si el destul de prost ales (de multe ori se pleaca la mic interval pentru o linie fata de cealalta de la Ghencea) rezultatul este cat de cat acceptabil.

Legat de alte linii, pentru 105 inregistram iarasi o ritmicitate destul de buna in timpul si in afara saptamanii, inregistrand o ultima cursa ce trece pe la Gara de Nord dupa ora 23 si care ajunge la Valea Oltului chiar si dupa ora 24 (in unele circumstante). Pentru 168 si 368 problema ramane cea veche. Este adevarat ca nici cand liniile tineau de Autobaza Floreasca nu erau respectate graficele de circulatie dupa ora 21. Intr-o prima faza, dupa trecerea la alta autobaza vehiculele au circulat mai bine dar de aproximativ 6 luni s-a revenit la situatia neplacuta de dinainte cand orice parcurs dinspre centrul orasului spre Drumul Taberei se poate baza la modul real doar pe liniile de troleibuze (care intr-adevar au un grafic de circulatie foarte bun, inclusiv retragerile spre depou).

Aspectele pozitive pentru frecventa de circulatie grafice si deservire, mai ales seara, revine intr-adevar pentru liniile depoului Bujoreni. Traseele de retragere sunt destul de bine puse la punct la intervalele de succedare sunt bine respectate. Cartierul Drumul Taberei este favorizat in acest caz in dauna cartierului Militari ce se mai poate baza dupa ora 23 in majoritatea cazurilor doar pe traseele liniilor de autobuz si magistralei de metrou.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Mar 2009 12:21 
Noile programe pentru liniile 34 si 46.
Sa vedem in ce masura nu se repecta aceste programe mai ales in 34 :cry:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Mar 2009 15:50 
In urma cu aproximativ o luna, am trimis la RATB o sesizare in care ii atentionam ca ultimile plecari ale liniilor 780 si 783 de la Aeroportul Henri Coanda sunt foarte apropiate ca ora, astfel aparand intervale foarte mari neacoperite.
Iata raspunsul lor:

Quote:
Stimate domnule,

Referitor la sesizarea dvs. va informam ca incepand cu data de 09.03.2009, programul de functionare al liniilor expres 780 si 783 se modifica in sensul corelarii ultimelor plecari in cursa.

Astfel, ultimele plecari in cursa de la terminalul Aeroportul Henri Coanda, vor fi programate la orele 22.05, 22.30, 22.50 pentru linia 780 si 21.50, 22.20, 23.00 pentru linia 783.

Va multumim.

Serviciul Relatii Publice


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 07 Mar 2009 18:53 
Odata cu reinfiintarea liniei 46 s-au modificat si intervalele de circulatie ale liniei 34. Astfel, ieri seara, dupa ora 21:00 inainte intervalele erau undeva la 24 de minute, acum teoretic sunt la 14 minute.
Inainte, dupa ora 21 ramaneau pentru a face curse complete 6 ture, 3 de la Dudesti si 3 de la Victoria. Acum raman 8 ture, 4 de la Dudesti si 4 de la Victoria.

Iata si plecarile de la Romprim catre Banu Manta dupa ora 21:45:
- 21:48 (4016, Dudesti, cu 2 min mai devreme decat trebuia)
- 21:57 (110, Dudesti, cu 7 min mai devreme decat trebuia, la 9 min distanta fata de vag precedent)
- 22:16 (309, Victoria, cu 2 min mai devreme decat trebuia, la 19 min distanta fata de vag precedent)
- 22:32 (296, Victoria, la timp, la 16 min distanta fata de vag precedent)
- 22:52 (215, Victoria, cu 6 min mai tarziu decat trebuia, la 20 min distanta fata de vag precedent)
- 23:00 (344, Victoria, la timp, la 7 min distanta fata de vag precedent)

Cele 4 ture de Dudesti s-au intors toate la Romprim dupa ora 23:00, intr-o adevarata batjocora ceea ce ii caracterizeaza: 23:05, 23:06, 23:38, 23:38, deci in loc sa vina cadentat la un sfert de ora, au venit cate doua la jumatate de ora... Este clar ca la ora 23:00 au plecat ultimile doua (4016 si 110) unul dupa altul de la Banu Manta.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Mar 2009 16:22 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 148
Location: Bucuresti, sector 3
Exasperat de programul original de sosire al liniei 27 la orele de virf ale diminetii, dar si de tipul de tramvaie folosite, am trimis joi 19.03 urmatoarea:

sesizare catre RATB 3361/19.03.2009 wrote:
Astept in fiecare dimineata in jurul orei 8:30 tramvaiele liniei 27 in statia Fizicienilor, pentru a-mi duce copilul (6 ani) la gradinita din zona Piata Alba Iulia.
Exista doua deficiente majore in functionarea acestei linii: 1) un program neregulat, cu intarzieri de pana la 20 de minute SI 2) folosirea vagoanelor V2A, de capacitate neadecvata cu fluxurile de calatori de la orele de virf.

In aceasta dimineata, pentru a nu stiu cita oara in ultimii doi ani si jumatate, nu m-am indurat sa-mi inghesui copilul intr-un vagon arhiplin(4026), sosit dupa o intarziere considerabila, judecind dupa numarul mare de calatori din statie.
Ce logica are sa irositi vagoane de mare capacitate pe linii cum sunt 24, 42, 45 si 46 ? Cu ce va gresesc calatorii liniei 27 pe care ii obligati in fiecare dimineata sa se aglomereze la limita suportabila in vagoane V2A, sosite si acelea cu mare intarziere ?


In browser mi-a aparut mesajul "sesizarea a fost inregistrata cu numarul 3361/19.03.2009". Evident ca NU am primit niciun raspuns(e-mail, telefon) si situatia in teren nu s-a imbunatatit cu nimic, repetindu-se luni dimineata. Azi(marti 24.03) vagonul #095 a venit la timp, in consecinta s-a calatorit decent. Ma feresc sa mai fac alte comentarii dusmanoase la adresa RATB-ului. Pur si simplu nu merita.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 225 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group