TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sun 15 Sep 2019 22:54

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 225 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 May 2008 14:11 
Din Citaro de pe 627 au fost luate si trimise pe 690 care este full Citaro.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 May 2008 22:04 
pai intre Piata titan si Dristor exisra metrou totusi; da acolo trebuie sa platesti...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 May 2008 23:55 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 148
Location: Bucuresti, sector 3
Mie - care de la Fizicienilor trebuie sa ajung la Delea Veche - nu-mi convine citusi de putin sa ma intorc o statie si jumatate pina la Grigorescu, sa iau metroul o statie pina la Dristor, sa-l schimb pina la Piata Muncii de unde sa iau 14 sau 55 o statie pina la destinatie. Metroul la Grigorescu este foarte aglomerat si pierd timp deplasindu-ma in sens invers.
In anii epocii de aur exista un autobuz 142, care de la Piata Titan ajungea undeva in zona Labirint - Delea Veche. Reteaua actuala este mult prea radiala(legaturi periferie-centru) si prea localizata(nu am legaturi Piata Titan - Piata Traian sau Fizicienilor - Cora decit daca schimb vreo 3 mijloace). Nici master-planurile PMB publicate la sfirsitul lui ianuarie si dezbatute indeajuns pe Transira nu amelioreaza nimic din punctul asta de vedere. Cu atit mai frustrant este sa vezi unele astfel de trasee(Fizicienilor-Cora, bunaoara) "acoperite" de niste mizerii de dube improprii pina si pentru transportul vitelor. Iar scuza "nu avem autobuze" e penibila, atit timp cit s-au aruncat prosteste la gunoi citeva sute de autobuze care puteau bine mersi circula inca 1-2 ani pe traseele lipsa. O fi calatoria ieftina in Bucuresti, dar pretul reflecta 110% respectul pe care RATB il arata propriilor clienti.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 May 2008 11:01 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
bogdan71 wrote:
In anii epocii de aur exista un autobuz 142, care de la Piata Titan ajungea undeva in zona Labirint - Delea Veche.

142 ajungea pana la Opereta, era o legatura foarte utila, impreuna cu 311. Ar trebui ceruta reinfiintarea acestei linii, ca tot s-a umplut satul de 1000 de stele, eventual cu circulatie pe Bd. Unirii. Ar avea succes.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 May 2008 11:42 
M-am interesat asupra circulatiei tramvaielor 19 si 23.
In timpul saptamanii, pe 19 sunt 10 ture la ore de varf si 8 ture in rest, iar pe 23 sunt 7 ture la ore de varf si 5 ture in rest.
La orele de varf 19 ar trebui sa circule la 10 minute, iar intre orele de varf la 13 minute, iar 23 ar trebui sa circule la orele de varf la 9-10 minute iar in rest la 14 minute.
Realitatea insa o cunoastem cu toti... Blocajele de pe linii (Eroii Revolutiei, Bd. Marasesti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria) duce la intervale mult mai mari, ajungand ca la anumite ore sa stai dupa 19 si jumatate de ora :x


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 May 2008 14:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 10 Apr 2007 13:25
Posts: 7
Location: Bucuresti
In general turele se respecta, cel putin din cate am vazut eu. Exista trasee la care s-ar putea impune niste imbunatatiri, ca de exemplu 634 (unde o masura trebuie luata imediat cu inchiderea statiei Obor, adica micsorarea intervalelor de succedare undeva la 3 minute). De cele mai multe ori problema principala este traficul, asa ca aici este locul unde trebuiesc luate masuri, si RATB-ul nu prea poate face mare lucru!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 May 2008 22:01 
mai e putin si se termina primavara, si nu se mai aude nimic de benzile speciale pentru RATB promise de bordureanui, care ar trebui sa amelioreze semnificativ intervalele de ciruclatie;ba mai rau, pnici banda din fata Primariei nu se mai respecta, si asta de fata cu agentu, iar raspunsul celor de la politia rutiera e ca cica respectivul Garcea e pus acolo "sa fluidizeze traficul", de parvca politistii astia trebuie sa aplice legea doar cind au ordin scris de la superiori


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 May 2008 01:01 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Am vazut niste politisti cu o masina in intersectia 13 Septemrbei cu Sebastian cu fluidizau traficul... urlau in megafon la un Citaro de pe 385 (mergea spre Ghencea) sa o ia la dreapta pe Sebastian ca ei se grabesc... autobuzul nu a luat-o la dreapta, iar militienii au mai stat 10 minute in intersectie, iar autobuzul vreo 30 (va dati seama... Citaro 1, 30 de grade afara, 50 inauntru. Bine ca am coborat si am mers la 47, care a venit in 5 minute).

Cat despre culoarele unice... acum cateva ore la stiri se laudau cei de la PMB ca de maine dau in folosinta nu-stiu-cate sute de semafoare nu-stiu-de-care cu nu-stiu-ce sisteme de fluidizare pe ele si ca in cateva saptamani (probabil dupa alegeri...) apar si culoarele unice pentru Militie, Salvare, Pompieri si RATB.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jul 2008 04:45 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Ieri am avut ocazia sa revad benzile dedicate RATB-ului de pe Bd. Unirii. Pe ele erau, in general, masini care stationau cu avariile puse, iar la Unirii smecheri care vroiau sa scape de coloana. Eventual apareaua si niste autobuze.

Revenind la intervale... saptamana asta si saptamana trecuta a trebuit sa imi schimb traseul, intrucat trebuia sa ajung la practica la Rev. Vagoane Grivita, intrarea fiind undeva langa Podul Constanta.
Toate bune si frumoase, in prima zi de practica plec cu 41 (la care niciodata nu am stat in statie... mereu am alergat, am trecut pe rosu, am facut pe :twisted: -n 4 sa ajung la tramvaiul care intra in statie, pentru ca cine stie cand venea urmatorul?), cobor la ,,Turda" si ma duc frumos sub Podul Grant sa astept troleul. Era ora 9:00 (eu trebuia sa ajung la 9:30 la revizie). Pe la 9:20 apare un 105 full (l-am luat, n-am avut de ales) care a reusit sa faca vreo 8 minute pana la RAR... si de acolo... la fuga pana la revizie. La intoarcere am aplicat alta metoda... tramvai pe Ion Mihalache + 41. Si am facut 35 de minute pana la Ghencea (fata de 1h cu 41+troleu/autobuz).
Din ziua a 2a am aplicat aceeasi metoda... la 41, dupa cum spuneam, nu astept in statie (ca altfel risc sa raman acolo juma' de zi), iar pe Ion Mihalache niciodata nu am asteptat mai mult de 10 minute la tramvai (la 20... ca 45-ul vine din An in Paste, nu mai zic de 42).

Ca off-topic: acum cateva zile ma pun in statie la Cal. Plevenei (cap linii 20, 42). Dupa 2 minute apare tramvaiul... pe linia 42 :P Am fost singur in tramvai pe portiunile Cal. Plevnei - Cismigiu (era 20 in fata... eu il ratasem la mustata) si, desigur, Clabucet - Piata Presei. In niciun moment al calatoriei nu au fost mai mult de 10 calatori in tramvai, desi era ora 15 (dar in fata erau, in aceasta ordine, 45, 20 si 24). Tramvaiul era un V3A de 300 de locuri, cu sistem de franare hidraulica H&K.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 03 Oct 2008 23:03 
Se vede ca autobaza Nordului trebuie sa dea de lucru si la soferii de pe DAF-urile ramase.
Iata noua frecventa a liniilor 149 si 304.
Nu-mi amintesc ca 304 sa fi mers vreodata asa de bine. Ramane de vazut daca se respecta si practic aceste intervale.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 03 Oct 2008 23:22 
Mare mirare si la urmatoarele programe de circulatie:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 03 Oct 2008 23:27 
Inseamna ca Titan a trimis cum se spunea peste 4 ture pe 181 suplimentare 8-) .


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 03 Oct 2008 23:28 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Hmm...

103: 12 autobuze in loc de 4
181: 4 autobuze in loc de 1
242: 8 autobuze in loc de 3
304: 13 (!) autobuze in loc de 2

Da' stiu ca au suplimentat ceva... 103 a mai mers asa bine cand s-au desfiintat prima oara prorasenestile. Celelate nu (atunci au suplimentat 102, 122, 126, 105 etc., linii pe care azi refuza sa pe suplimenteze din cauza Citarourilor).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 03 Oct 2008 23:28 
Se vede o schimbare in bine si la 76. Acest lucru l-am vazut si in realitate. Oricum, pe portiunea P-ta Sudului - P-ta Unirii merge mai mult gol. Nu stiu cum se nimereste mai mereu cate un 381 in fata lui 76 :x


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 03 Oct 2008 23:31 
Dr2005 wrote:
Hmm...

103: 12 autobuze in loc de 4
181: 4 autobuze in loc de 1
242: 8 autobuze in loc de 3
304: 13 (!) autobuze in loc de 2

Da' stiu ca au suplimentat ceva... 103 a mai mers asa bine cand s-au desfiintat prima oara prorasenestile. Celelate nu (atunci au suplimentat 102, 122, 126, 105 etc., linii pe care azi refuza sa pe suplimenteze din cauza Citarourilor).


Pe 242 o cursa cu tot cu pauza dureaza 30-32 min. La 7 min, interval cred ca sunt 5 ture.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 03 Oct 2008 23:34 
Curios de unde or fi luat troleibuze. Uitandu-ma pe acele orare observ ca majoritatea liniilor de autobuz impornatne au intervale sub 10 minute.

@Dr2005
102 are 3-5 minute la interval
105 are 5-10 minute la interval

Ultimele loturi de Citaro au fost impartite cate cel putin 10 pentru suplimentat liniile. Ca se strang in blocaje in trafic cate 1-5 autobuze care vin dupa 20 min unu dupa altu nu mai e problema parcului circulant...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 03 Oct 2008 23:38 
Apare si o aberatie in noul program. La Piata de Gros pe langa 242 apare si 232 si 312. Oare se pregateste ceva? Adevarul este ca terminalul actual al liniilor 74, 125, 232 si 312 este super-aglomerat si neincapator.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Oct 2008 08:50 
RobertC wrote:
Nu stiu cum se nimereste mai mereu cate un 381 in fata lui 76 :x


Am intrebat si eu la RATB de unde ideile astea "geniale" ca pe liniile care au o portiune de traseu comun (cum erau 2 si 11 la tramvaie, 70, 92 si chiar 79 la troleibuze, acum vad 76 cu 381), sa treaca toate liniile odata si apoi sa stai sa stepti 5-10-15 minute, ca iar sa vina vehicule pe toate liniile; raspunsul RATB a fost bineinteles in bataie de joc, cica toate aceste grafice se fac dupa studii seriaose de trafic - probabil studiile alea le face vreun incompetent care nu a mers in viata lui cu transportul public si sta intr-un birou caldut, altfel nu imi explic incapatanarea aceasta de a persista in acest sistem idiot, cind nu e foarte greu si nici nu costa bani sa schimbi putin graficele astfel incit pe protiunile comune ale mai multor trasee sa nu se astepte atit in statii - si de aici se vede dispretul celor din conducerea rATB pentru fraierii care inca le mai folosesc serviciile


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Oct 2008 11:30 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 148
Location: Bucuresti, sector 3
Graficele sunt facute ca sa justifice salariile unor persoane care plimba hirtii prin sediul RATB si vin la serviciu cu masina personala, injurind de mama focului conditiile inumane de trafic din oras. Asa cum sunt, graficele nu sunt defel respectate de conducatorii de vehicule. Sueta la cap de linie si plecatul in gasca de 2-3 vehicule sunt la mare pret printre acestia. Exemplul pe care il am la indemina este cu tramvaiele liniilor 15 si 27, care plecau la ora de virf cite 2-3 de la RATB Titan spre centru, pentru ca apoi sa dispara complet pina la 30 de minute. Situatia s-a imbunatatit cind au intrat pe linia 27 vagoane de la depoul Alexandria, cu vatmani mult mai disciplinati decit cei de la Titan.
Linia inlocuitoare 627 nu face exceptie. Am numarat intr-o dimineata in jurul orei 9:30 nu mai putin de 6(sase) autobuze stationate la capatul de la Timpuri Noi, dintr-un total de 8(10 ?). Si niciunul dintre soferi nu se grabea sa plece.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Oct 2008 22:03 
Cred ca mai bine zici 15 min la 105. La Podu Grand venea la fix, la si-un sfert, la si jumate, etc.

Cat despre luat 41 dimineata de la Lujerului spre Grand, decat sa se inghesuie, unii prefera sa ia 3 statii inapoi pana la Tricodava si sa se urce de acolo in sensul bun.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Oct 2008 23:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Iata intervalul intre vehicule in intervalul 13:00-18:00 a liniilor 70,79,90,92:
-linia 70 > 15 min
-linia 79 > 22 min
-linia 90 > 41 min
-linia 92 > 23 min

Intervalele acestor linii sunt bataie de joc la adresa calatorului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Oct 2008 23:16 
Alex wrote:
Intervalele acestor linii sunt bataie de joc la adresa calatorului.


Acesta este indemnul autoritatilor catre cetateni: "Vreti transport ecologic? ASTEPTATI-L" :x


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 11 Oct 2008 00:00 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48423
Alex wrote:
Iata intervalul intre vehicule in intervalul 13:00-18:00 a liniilor 70,79,90,92:
-linia 70 > 15 min
-linia 79 > 22 min
-linia 90 > 41 min
-linia 92 > 23 min

Intervalele acestor linii sunt bataie de joc la adresa calatorului.


M-am crucit si eu vazind aceste intervale. Nu sint trasee importante? Se ia exemplul (negativ) al Sibiului?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 11 Oct 2008 00:04 
Cand depoul Vatra Luminoasa nu va avea troleibuze pe dreapta sau tamponate atunci cu numarul actual de troleibuze al depoului se pot tine intervale bune (~10 minute). La lista se mai adauga 86 care vine la 15-20 minute. Mai este problema ca in ultimele 2 saptamani au mai plecat cam 3 troleibuze de aici catre depoul Berceni.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 11 Oct 2008 00:07 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
70, si 92 sunt, oarecum, dublate de 311, care circula o data la... 4 (patru) minute (bine, o data la 12 minute in trenulete de cate 3, da' ma rog). Portiunea neacoperita de 311 din linia 92 se poate parcurge pe jos (sau cu tramvaiul, daca ai rabdare muuulta), ori cu ceva 253, 330, 335. Portiunea din 70 neacoperita de 311 se poate parcurge cu un 253... si pentru 79 se pot gasi variante (253 + 311 + 50m pe jos + 133).... si cum un abonament pe o linie e valabil si pe alte linii, desigur in portiunile de traseu comune, oamenii nu se plang, chiar daca schimba 3 autobuze pentru traseul pe care-l puteau face cu un singur troleu. Mai ales ca celor de la vatra le trebuia pretext sa caseze troleibuze cu echipamente NOI si NEFOLOSITE (gen #7448).

90, pana acum vreo 2 ani, circula la 30 de minute la ore de varf si 60 in rest (120 dupa ora 21 in week-end)... desigur, a avut si vremuri bune... acum vreo 10 ani a aparut linia de dublura 91 (Valea Ialomitei - Piata Rosetti)... cum troleibuzele de pe 90 au trecut incet-incet pe 91, s-a ajuns ca 91 sa circule la 5 minute si 90-ul... la cate scrie in mesajul anterior.

Sa ne bucuram ca se ia exemplul Sibiului si nu al Constantei. Sa injuram ca nu se ia exemplul Ploiestiului, Timisoarei, Clujului...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 11 Oct 2008 00:14 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
Tendinta de inlocuire a transportului electric cu autobuze este tot mai evidenta pe zi ce trece si in Bucuresti. De asemenea, cea de compromitere intentionata a imaginii troleibuzului. Ce sa-i faci, daca curentul electric nu se poate lua din fir si duce acasa la sfarsitul schimbului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 13 Oct 2008 10:46 
Marian Andrei wrote:
Cand depoul Vatra Luminoasa nu va avea troleibuze pe dreapta sau tamponate atunci cu numarul actual de troleibuze al depoului se pot tine intervale bune (~10 minute). La lista se mai adauga 86 care vine la 15-20 minute. Mai este problema ca in ultimele 2 saptamani au mai plecat cam 3 troleibuze de aici catre depoul Berceni.


nu cred ca ai dreptate, nu e doar vina depoului, e vina in principal a conducerii RATB, ca depoul ala nu e sat fara ciini, nu e de capul lui; ar fi absolut logic ca, daca se intimpla atitea pe acolo, sa fie cineva tras la raspundere, pentru calitatea jalnica a serviciului oferit, nu sa se aplice doar masuri in sensul de a-ti bate joc de calatori, fara sa plateasca nimeni pentru asta; cit despre intervalele alea de pe 70 si 92, ori nu sint reale, ori nu sint respectate,altfel nu se explica cum de 70 si 92 circula de multe ori la maxim 1-2 minute unul de altul


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 14 Oct 2008 13:01 
Offline

Joined: Fri 26 Oct 2007 11:57
Posts: 4
Pe linia 304 chiar vin la acel interval dar cand este aglomeratie mai ales din pricina lucrarilor de la Baneasa sunt blocate in trafic dar totusi vin la un interval decent!Inainte le asteptai cu zecile de minute..am asteptat chiar si 2 ore sa vad daca mai vine!Inainte stiu ca erau 5 autobuze dimineata ramaneau doar 3 in timpul zilei si seara erau 4 din care 2 se retrageau dupa 20 30.Circul zilnic cu linia aceasta si cred ca acum sunt prea multe (13).Un numar de 8-9 autobuze pe aceasta linie ar fi de ajuns!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Oct 2008 22:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
RobertC wrote:
Apare si o aberatie in noul program. La Piata de Gros pe langa 242 apare si 232 si 312. Oare se pregateste ceva? Adevarul este ca terminalul actual al liniilor 74, 125, 232 si 312 este super-aglomerat si neincapator.


Apar aberatii mai multe pe ratb.ro.
La capatul Bd.Basarabia apare programul liniilor 70.79,253 si 670 unde 670 nu circula in cursul saptamanii si are un interval de 9 minute in week-end.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 19 Oct 2008 08:53 
RATB zice ca 242 vine,sambata,la 15 minute...Eu am asteptat ieri unul si a venit dupa...30 minute :x :x :x :x


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 225 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group