TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Sun 09 Dec 2018 22:53

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 241 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon 10 Oct 2011 04:42 
Nu ştiu dacă ar trebui să postez aici sau la linii de noapte.
Pentru că există câteva trenuri care ajung/pleacă după între orele 23 ÅŸi 24 (unele ar trebui să ajungă înainte de orele 23, dar cum întârzierile sunt ceva clasic la C.F.R. ...) R.A.T.B. ar putea să prelungească orarul de circulaÅ£ie al unor linii de autobuze care trec pe la Gara de Nord ÅŸi poate pe la Gara Basarab (105, 178, 282 * mai trec pe la 23.30, dar fi bine să mai existe un autobuz ÅŸi pe la 23.45-23.55), plus să prelungească orarul de circulaÅ£ie a unor alte linii de autobuze, precum 182 ÅŸi 205. De asemenea, ar putea exista o variantă modificată a lui 236, în speÅ£ă 236B sau 236N, care să meargă după orele 23 între Gara de Nord ÅŸi "Master" S.A. Militari. Åži 381 ar putea fi dus la Gara de Nord (chiar ÅŸi ca traseu de zi).

Ca linii de tramvai ÅŸi troleibuz:
Tramvaie: 1, 11 ** (ar putea să existe 11N care să ajungă şi pe la Basarab), 35.
2) Troleibuze: 71, 85 (până la Baicului sau 85R care să se retragă la Vatra Luminoasă), 86 (ăsta se retrage şi la Vatra Luminoasă şi la Bucureştii Noi), 93, 97

* cf. orarului R.A.T.B. ultima plecare de la Basarab ar fi înainte de ora 23, dar conform aceluiaşi orar ultimul autobuz al acestei linii ar trece pe la Gara de Nord pe la ora 23.20
** pentru 11 de noapte spre Giuleşti ar trebui refăcut Dep. Giuleşti.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Oct 2011 07:30 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 Aug 2011 06:57
Posts: 58
mrM wrote:
** pentru 11 de noapte spre Giuleşti ar trebui refăcut Dep. Giuleşti.
Nu cred ca cererea de noapte e suficient de mare incat sa justifice mentinerea in circulatie a tramvaielor. Cu privire la depoul Giulesti, nu cred ca trebuie "refacut", fiindca fata de cum arata acum 10 - 15 ani a fost renovat destul de bine. In schimb, pentru a putea fi utilizat pentru scopul sau, directorul Adrian Crit trebuie sa isi scoata din depou camioanele firmei nevestei domniei sale care a inchiriat depoul in conditii cel putin dubioase, adica fara HCGMB, asa cum ar fi fost de asteptat pentru un bun de patrimoniu doar administrat de RATB.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Oct 2011 10:18 
Ar trebui reinfiintata linia 44 intre Cart.16 Februarie si Gara Basarab (V.Parvan dupa terminarea lucrarilor).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Oct 2011 02:05 
O nouă propunere pentru trasee de tramvaie


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Oct 2011 14:52 
Trasee troleibuz-propuneri.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Oct 2011 07:31 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 Aug 2011 06:57
Posts: 58
@mrM: Vad ca ai o imaginatie bogata, dar nu crezi ca in loc de "vise umede" precum tramvai prin Bd. Unirii, str. Halelor, strada Izvor sau troleibuz pe Kiseleff etc. , ar fi mai bine sa ne concentram pe lucruri practice, realizabile in 5-6 ani sa zicem? De exemplu, reintroducerea tramvaiului pe viitorul Bd. Uranus, sau macar pastrarea unui spatiu dedicat pentru posibila refacere a traseului in viitor, asa cum era prevazut in vechiul PUZ.
Intrati de exemplu pe site'ul primariei, aici: http://www.pmb.ro/servicii/urbanism/pro ... =8&stad=1& si observati ca nu se sufla un cuvintel despre tramvai, ba mai mult, tunelul rutier este proiectat doar pentru 2 + 2 benzi rutiere, fara macar un spatiu dedicat pentru tramvai. Desi in tara noastra, consultarea opiniei publice este in continuare de porc, pe canalele oficiale merita sa ne pierdem timpul comentand, nu pe forumuri care nu le ia nimeni in seama. Daca sunt "pisati la cap" suficient de mult, poate exista sanse ca cineva sa ia seama, vezi si cazul recent cu tramvaiul 47 la Unirii, introdus dupa ani intregi (din 2003) de petitii si sesizari cu care s-au sters la posterior.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Oct 2011 12:17 
Acel 81 nu prea are rost, într-adevăr, mai degrabă fiind o linie pur istorică.
Un tramvai pe Bd. Unirii ar merge, căci poate să aibă bandă comună de circulaţie cu autobuzul 104.
Despre Bd. Uranus nu am zis nimic pentru că nu ştiu dacă acel bulevard va fi construit sau nu. Când am să-l văd terminat, voi face propuneri de trasee R.A.T.B. pt. el. Până să construiască acel bulevard, ar putea lărgi cu măcar 2 benzi Strada Izvor dacă ar muta gardul Casei Poporului puţin mai încolo.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Oct 2011 14:55 
Offline

Joined: Fri 09 Sep 2011 21:01
Posts: 17
Credeti ca are sens sa fac o petitie catre RATB in vederea mutarii linie 178 din statia Ghirlandei pe str. Ghirlandei,str Margelelor,iar in capatul strazii sa reintre in Bd. Iuliu Maniu,zic asta pentru a acoperii si zona acea a cartierului,tinand cont ca 106 este UNUL singur si acela la 50Min,ar putea ca 178 in sensul spre Master sa circule pe acolo,iar la intoarcere la intersectie strada Apusului-Iuliu Maniu,sa se intoarca spre Autogara pana la benzinarie si sa reintre pe str. Margelelor,str. Ghirlandei si de acolo sa reintre pe traseul actual . Am vreo sansa de reusita ?!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Oct 2011 14:26 
Pe de altă parte, în zona Grozăveşti, tramvaiul 34 nu ar putea să aibă traseul propus de mine. Un tramvai care vine dinspre Basarab şi trece de Podul Grozăveşti pe traseul actual (prea) are cum să facă la stânga pe Şos. Grozăveşti, din cauza pilonilor trântiţi în mijlocul şoselei şi al spaţiul strâmt de acolo. Pasaj făcut cu picioarele. Doar tramvaiele care circulă pe sub Pasajul Basarab ar avea cum să intre pe Şos. Grozăveşti, dar asta prin construcţia unei linii separate, care să meargă pe vechiul traseu al Şos. Orhideelor.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Oct 2011 23:01 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Ce rost ar avea o linie de tramvai pe Şos. Grozăveşti? Nu e nimic acolo, rampa e măricică şi şoseaua se înfundă în Piaţa Leul.
Pasajul nu e făcut cu picioarele, e făcut cu posteriorul pentru că are rampa auto principală în Şos. Grozăveşti, deşi traficul mare vine de pe Vasile Milea... şi se înfige în cele 3 semafoare cu fază principală tot pentru Şos. Grozăveşti (!!!!!), abia apoi se poate urca pe pasaj. Evident, mulţi din Drumul Taberei şi Militari se înghesuie acum pe Iuliu Maniu spre Leul... aşa că blochează complet intersecţia Iuliu Maniu cu Vasile Milea (unde mai blochează şi cei care fac stânga peste linia de tramvai deşi este strict INTERZIS şi semnalizat ca atare), iar coloana care se formează pe Milea blochează şi intersecţia cu Bd. Timişoara, blocând astfel şi Răzoarea.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Oct 2011 23:22 
Şos. Grozăveşti se continuă pe Bd. Geniului. Teoeretic ar fi mai uşor ca un tramvai să întoarcă prin Şos. Grozăveşti, P-ţa Leul, Bd. Geniului, Bd. Timişoara, Bd. G-ral Vasile Milea decât să fie realizată o buclă de întoarcere la Răzoare/P-ţa Danny Huwe. Că dacă va reapărea 34 şi va circula pe Pasajul Basarab, nu are rost să întoarcă nici la Cart. Ghenca, nici la Dep. Militari, aşa că ar trebui realizat un capăt de linie undeva.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 25 Oct 2011 00:52 
Offline
User avatar

Joined: Sat 26 Apr 2008 15:11
Posts: 29
Location: Bucuresti
Nu este destul de posibil ca 34, sa intoarca inainte de pod? auzi sa intoarca in Piata Danny Huwe, probabil una din cele mai proaste intersecti din toate punctele de vedere. Plus ca in zona s-au apucat de sapat statia de metrou.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 25 Oct 2011 01:19 
Nu are cum. StaÅ£ia de dinainte de pod e aia de la Banu Manta (pe aia de pe Pasajul Basarab încă nu au dat-o în folosinÅ£ă).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 Nov 2011 03:43 
Propunerea penrtu trasee de tramvaie (puţin modificată) şi o propunere pentru trasee de autobuze.
P.S. Dacă s-ar înfiinţa linia 33 propusă de mine, oare în week-end tramvaiul 14 ar merge înlocuit cu autobuz între P-ţa Sf. Vineri şi Şos. Pantelimon (călătorii să ia 33-ul apoi)? :roll:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 Nov 2011 08:25 
Offline

Joined: Fri 09 Sep 2011 21:01
Posts: 17
Daca tot s-au apucat de metrou la Razoare si a devenit un iad totul pe acolo,de ce nu il deviaza pe 139 ( s-ar renta,tinand cont cate ture sunt) de la intersectie Vasile Milea cu Iuliu Maniu prin Vasile Milea pana la Pod Grozavesti cu intoarcere prin Sos. Grozavesti-Piata Leu-Bd. Iuliu Maniu-Apaca-Afi Cotroceni-Dr.Taberei-Str.Nicolae Gaina,traseul actual? Cum vi se pare ideea?Are vreo sansa sa propun catre RATB ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Nov 2011 09:59 
La Razoare sunt doua lucruri distincte, si anume :
1) S-a inchis o strada din cauza metroului --> s-a deschis o alta strada. Asadar s-au compensat lucrarile, nu e vorba ca s-a inchis o strada / s-a ingustat si gata.
2) Indepedent de acest eveniment s-a incercat crearea unui sensgiratoriu care teoretic ar trebui sa fluidizeze circulatia.
"Iadul de la Razoare" (din cauza metroului )cred ca e o exagerare, si pana acum era inghesuiala acolo la orele critice.
Daca sensgiratoriu nu raspunde la cerintele pentru care s-a creat, pur si simplu ar trebui desfiintat si revenit la situatia initiala. Repet, metroul nu are nici o contributie la situatia de fata.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Nov 2011 13:47 
Offline

Joined: Fri 09 Sep 2011 21:01
Posts: 17
O strada a devenit cu sens unic aka Bd Geniului (sau cum ii zice celei care leaga Piata Leu de Razoare),totusi daca nu ai circulat pe acolo te sfatuiesti sa o faci,duminica la ora 13 era coada de la Razoarea pana la Leu,unde in mod normal in acea zi din saptamana si la acea ora mai mult de 3-4masini nu erau la acel semafor.Aseara spre exemplu coada de la Razoare ghici pana un se intindea : corect,Apaca. Sa nu fiu inteles gresit ca eu as condamna treaba cu metroul ci altceva si anume ca de exemplu toate mijloacele RATB ce strabat acea ar trebui deviate ,nu sunt in Primarie pentru a crea un plan sau a avea o idee fixa ci doar imi dau cu parerea.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Jan 2012 16:49 
Offline

Joined: Fri 09 Sep 2011 21:01
Posts: 17
În vederea eficientizării şi îmbunătăţirii circulaţiei autobuzelor de pe linia 102, care în prezent are o lungime de 16,75 Km, începând de sâmbătă, 21.01.2012, acest traseu va fi modificat, prin utilizarea terminalului intermediar CET Sud Vitan, astfel:

Linia 102 va functiona între terminalele Cora Pantelimon şi CET Sud Vitan, pe Şos. Dudeşti – Pantelimion, Şos. Gării Căţelu, Şos. Pantelimon, Şos. Vergului, Şos. Morarilor, Bd. Basarabia, Bd. Nicolae Grigorescu, Bd. Camil Ressu, Str. Fizicienilor, Bd. Energeticienilor şi Calea Vitan.

Totodată, se înfiinţează linia 202 între terminalele CET Sud Vitan şi CFR Progresul, pe următorul traseu: Bd. Energeticienilor, Calea Vitan, Şos. Vitan Bârzeşti, Str. Ion Iriceanu, Str. Turnu Măgurele, Str. Luică şi Şos. Giurgiului.

Intervalul de succedare între autobuzele de pe ambele linii va fi de 3 minute, iar abonamentele eliberate pe linia 102 vor fi valabile până la expirare şi pe linia 202.


O prima parere?Apropo stie cineva de 91,daca va ramane permanent la Dep Alexandria?Intreb pt ca pe trolee nu apare temporar nimic gen Deviat sau Intoarce la ci pare definitiv.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Jan 2012 17:26 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
A se citi: ,,În vederea creşterii încasărilor firmei de dube ce operează linia 715-fost 519-circulă pe linia 102 (că aşa scrie în geam) Zeţarilor - Granitul şi pentru creşterea încasărilor RATB de pe urma celor care călătoresc din Berceni şi Vitan în Titan şi retur şi pentru a elimina nemulţumirea unei anume autobaze cu privire la timpul prea lung pe semicursa."

----
91 e cantitate neglijabilă, nu cred că are mai mult de 3 ture pe traseu. În schimb, majoritatea turelor de pe 91 şi 71 s-au dus pe 96, în vreme ce 69 a fost rărit (!).

-----------
PS: Ştergeţi mesajele de mai sus, că de editat eu nu le pot edita.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Jan 2012 18:01 
Offline

Joined: Fri 09 Sep 2011 21:01
Posts: 17
Am observat ca 91 este extrem de rar,opereaza un traseu bun tinand cont ca cei din zona Alexandriei nu aveau nimic direct catre Rosetti.Nu-mi explic nici acum inversarea lui 93 cu 71 sau de ce s-au marit turele pe 96 (s-o fi cerut asta de cetateni?)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Jan 2012 18:41 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 658
Location: Bucuresti, Militari
Scamatoria asta cu 102... acum nu mai ai legatura directa Titan - Giurgiului, trebuie sa schimbi in fundatura aia la Vitan. Ce mare punct de interes e CEt Sud, l-au mai si aglomerat cu inca doua lini, ca era prea pustiu cu 123, 135 si 223...
Nu mai stiu, sub Crit a fost prelungit 102 ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Jan 2012 18:38 
Offline

Joined: Fri 09 Sep 2011 21:01
Posts: 17
Salutare! Ce conditii trebuiesc indeplinite pt ca RATB sa ia decizia sa modifice niste linii ale sale ? (De exemplu desfiintarea lui 106 si mutarea lui 178in cart.Rosu,deoarece este reala nevoie in cartierul Rosu,un singur 106 printr-atatea blocuri e mistocareala!)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Feb 2012 17:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 236
Pentru spargerea liniei 102 erau 2 solutii mai bune decat fundatura Cet Sud:

1. Capat de linie folosind bucla lui 181 prin cartierul Dristor cu o noua statie de stationare pentru 102, 181, 202 pe Str. Ramnicul Sarat.

2. Capat de linie la Piata Titan pentru 202 si astfel transbordarea se facea mai usor in 4 statii comune.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 11 Feb 2012 16:38 
Offline

Joined: Tue 01 Nov 2005 12:41
Posts: 147
Location: Bucuresti
Cristian2790 wrote:
Salutare! Ce conditii trebuiesc indeplinite pt ca RATB sa ia decizia sa modifice niste linii ale sale ? (De exemplu desfiintarea lui 106 si mutarea lui 178in cart.Rosu,deoarece este reala nevoie in cartierul Rosu,un singur 106 printr-atatea blocuri e mistocareala!)



sa ii convingi pe "specialistii RATB" de acest lucru....lasand gluma la o parte, nu cred ca la noi, spre deosebire de alte tari, modificarea traseeleor se face pe naza unor studii si cererii potentialilor clienti, ci doar dupa cum se trezeste vreun incompetent din primarie sau RATB , care nu foloseste niciodata transportul public din pacate....asa ca cea mai buna solutie ar fi sa profitati de apropiata campanie electorala si sa sensibilizati viitorii candidati din zona


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Feb 2012 00:24 
Offline

Joined: Fri 09 Sep 2011 21:01
Posts: 17
Dar de faptul ca de cand a inceput sa ninga prima oara in acest an mai precis in luna ianuarie,nu a mai intrat 106 pe aici (stau in cartier,de aceea zic) ca deh,nu are cine sa dea zapada,au preferat sa l lase pe ruta Lujerului-Uverturii-Master,cine o circula cu el de la Lujerului la Master sau invers cand exista metrou ,nu stiu,dar in fine . Niste incompetenti!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Mar 2012 17:09 
Offline

Joined: Fri 09 Sep 2011 21:01
Posts: 17
Dupa 2luni aproximativ linia 106 a revenit la traseul de baza intre Pasaj Lujerului si Cartierul Rosu! Minune!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Intrebari de aur!
PostPosted: Thu 18 Oct 2012 21:28 
Offline

Joined: Fri 09 Sep 2011 21:01
Posts: 17
1. Stie cineva daca prin dreptul Garii Obor va mai circula ceva in viata asta?
2. In anul 2125 cand se va termina Pasajul de la Piata Sudului,se va mai da drumul la 34?
3. Ideal ar fi sa faca un nou 34 intre Romprim si Ghencea prin Mihai Bravu-Pasaj Basarab,nu prin Sos. Oltenitei,Sura Mare.
4.Odata cu deschiderea circulatiei prin Berzei,se va mai introduce ceva?
5.O masura buna luata de RATB vizavi de 47 trimis la Piata Unirii,este o alternativa excelenta la 385,mai ales dimineata,asa ca sunt de aplaudat!
6.Ce tramvaie si poate chiar autobuze ar mai merge trimise peste Pas. Basarab?Voi ce idei aveti?


Imi cer scuze daca deranjeaza anumite intrebari,dar aici este singurul site unde se poate discuta liber,fata de celalalt unde se baneaza orice si oricine!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 19 Oct 2012 07:43 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
6. Trimiterea de autobuze pe Pasajul Basarab nu are niciun rost, deoarece nu există staţie de autobuz pe pod, deci un traseu dus pe acolo ar evita toate punctele de interes din zonă (Gara Basarab şi Ga(u)ra de Nord).


Top
 Profile  
 
 Post subject: .
PostPosted: Fri 19 Oct 2012 15:04 
Offline

Joined: Fri 09 Sep 2011 21:01
Posts: 17
Intrebare de 10pct : De ce nu se reda drumul lui 12 ?Lipsa de vagoane sau decesul liniei pt totdeauna?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: .
PostPosted: Fri 19 Oct 2012 18:45 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3448
Cristian2790 wrote:
Intrebare de 10pct : De ce nu se reda drumul lui 12 ?Lipsa de vagoane sau decesul liniei pt totdeauna?

Apropo de genul acesta de intrebari fara raspuns, se intampla ca noi traim acum in plina perioada de distrugere a transportului public din Romania, sau, ca sa folosesc un termen politically-correct inventat in scopul ascunderii dezastrelor, de "crestere negativa". Au fost si perioade de dezvoltare accentuata si modernizare planificata, dar scurte: 1931-1941, 1958-1964, 1972-1979, 1994-1999 - cu aproximarile de rigoare si cu variatiuni in functie de specificul local al fiecarui oras.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 241 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group