TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Mon 19 Aug 2019 01:14

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 168 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jul 2008 21:04 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3442
Pai daca va fi gata reteaua Piata Sudului-Unirii, trebuia sa apara un motiv pentru a justifica tergiversarea punerii ei in functiune... Si iata ca acesta incepe sa se contureze. Sau poate va dispare o vreme 76, iar vehiculele vor fi redirectionate pe noul 77, ca tot nu exista altele disponibile in numar suficient. Probabil 381 va ramane singura legatura Resita-Unirii, inca mult si bine.
Oricum, e ciudat ca s-a ales ca nu 76 sa fie prelungita, iar noii linii i s-a dat un alt numar. By the way, daca tot e vorba de un numar nou, se putea alege dintre cele care au circulat aici (73, 83, 95, 94, 99).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jul 2008 21:10 
Nu e deloc ciudat ca nu l-au prelungit pe 76. Oricine a fost vreodata in cartierul ala stie de ce. Nu e nimeni capabil sa asigure frecventa de 2 minute pe intregul tronson pana la Unirii. Daca nu vine un 76 la 2 minute, plus 381, cartierul se autodistruge. Si in timpul lucrarilor asta se va intampla. Dar niciodata nu vom ramane fara 76. Nu exista destule autobuze in Obregia, ca sa-l inlocuiasca...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jul 2008 21:12 
Ideea este ca puteau sa il omoare pe 313, linia 73 dusa la Unirii (eventual pana in partea cealalta a pietei) si masinile din 313 redistribuite pe 312 si 381.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jul 2008 23:25 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
bogdan_buc wrote:
Nu exista destule autobuze in Obregia, ca sa-l inlocuiasca...


Who cares? Probabil asta vor spune cei din primarie si RATB. La fel au facut si cand au inlocuit articulatele cu scurte.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jul 2008 23:41 
"In zona", pe Piata Sudului - Vacarest- Cantemir (devenit Pionierilor, devenit Tineretului) - Unirii au circulat: 83 si 95. Apoi s-au adaugat 83 barat, devenit 73 si apoi 76.

94 si 99 nu au avut niciodata legatura cu "zona".


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Jul 2008 09:28 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 657
Location: Bucuresti, Militari
Largirea str. Nitu Vasile nu se poate face decat pe partea dreapta, prin spatiul verde de langa blocuri; Izvorul Rece nu se mai poate largi decat prin exproprierea terenurilor din vecinatate si au aparut cam multe constructii pe acolo, iar Resita se poate largi pa partea stanga pana la Huedin (ceea ce se incepe acum), iar pana la piata pe partea dreapta si o sa iasa ceva de nedescris.
Pe Vacaresti au circulat 73, 74, 76, 83, 95 - 94 a circulat o vreme pe Oltenitei. De ce nu il duc pe 76 la Piata Unirii si sa-l lase pe 77 pe traseul actual, sau sa faca un 95.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Jul 2008 22:46 
Mihai wrote:
"In zona", pe Piata Sudului - Vacarest- Cantemir (devenit Pionierilor, devenit Tineretului) - Unirii au circulat: 83 si 95. Apoi s-au adaugat 83 barat, devenit 73 si apoi 76.

94 si 99 nu au avut niciodata legatura cu "zona".



din cite stiu eu totusi 94 a circulat prin zona, intre Bd Metalurgiei acum Obregia) si Gara de Nord, in timp ce 95 circula de la Piata Resita la Gara de Nord


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Jul 2008 22:58 
M-am referit la traseul Piata Sudului - Vacaresti - Tineretului - Unirii.

94 a circulat pe Oltenitei si a fost dublat partial de 94 barat, devenit 74.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Jul 2008 23:57 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3442
Mihai wrote:
M-am referit la traseul Piata Sudului - Vacaresti - Tineretului - Unirii.

94 a circulat pe Oltenitei si a fost dublat partial de 94 barat, devenit 74.

Putin off-topic, dar legat de aiuristica numerotarii traseelor.

Dupa ce s-a deschis Bd. Pionierilor (Tineretului), 94 a fost si el mutat din nou alaturi de 95, de data asta pe Tineretului-Vacaresti, si nu pe Splai.
Pe vechea retea a lui 94 de pe Oltenitei a circulat apoi, cel putin pana in primavara lui 1981, linia 99 (Sura Mare-Piata Sudului-Dumitru Petrescu), servita de DAC-ROMANIA 112E.
In locul lui 99 a aparut prin 1981-82 linia 64 (Dumitru Petrescu-Oltenitei-Serban Voda-Cantemir-Podul Serban Voda, cu retur pe Splai-Vacaresti), servita tot de DAC 112. Tot la Podul Serban Voda, intorcea atunci si 76 (fost 95b), care era cam fantomatic, dar nu chiar ca 64, fiind servit de DAC 117E.

Linia 313 (cu IK 4) a aparut chiar cu acest indicativ inca cu cateva saptamani inainte de marea renumerotare, atingand in centru Piata Romana. Exista pe atunci si 314 (fostul 31 barat Rapid, servit de DAC 117UD), pe un traseu interesant: Piata Resita-Luica-Brancoveanu-Oltenitei-Serban Voda-Piata Unirii (cred ca a fost desfiintat la aparitia primului tronson din M2).

Deci pe Vacaresti au circulat in timp: 83, 94, 95, 83b (>73), 94b (>74), 95b (>76), 64 (doar intr-un sens). Iar pe Oltenitei: 94, 99, 64 (intr-un sens). In cartierul Berceni, doar 83 si 94b (>74) au circulat pe Emil Racovita, restul pe Metalurgiei (Obregia) sau Resita.

Pe linia 87, care intorcea la Sura Mare, nu au mai apucat sa circule DAC 117E, inainte de a fi desfiintate. Motivul disparitiei lui 94 de pe Oltenitei si al folosirii doar de nearticulate pe 87 pare a fi panta mare care exista pe Serban Voda, dar si faptul ca depoul Bucurestii Noi nu a avut inainte de 1987 articulate.

Daca noul traseu prelungit la Unirii va circula pe Obregia, cel mai logic ar fi fost din punct de vedere istoric sa fie botezat 94, si sa existe suficiente vehicule pentru al inlocui pe 313. Altfel, daca va fi doar o varianta prelungita a lui 73, cu aparitie fantomatica si vehicule neincapatoare, nu se va rezolva nimic, doar se va compromite si mai tare imaginea troleibuzului ca alternativa viabila la autobuz.

Imi cer scuze pentru divagatie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jul 2008 10:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 204
Location: Bucuresti
Azi s-au aglomerat utilajele pe Eliade si sunt omuletii foarte activi cu maturile in mana, se apropie prima sesiune de asfalt 8-) Pe Floreasca au acoperit si ultima groapa de la intersectia cu Ceaikovski si strada pare aproape gata, sa ne asteptam ca saptamana viitoare sa revina si 135 la traseul de baza!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jul 2008 10:51 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 657
Location: Bucuresti, Militari
Linia 99 a aparut in 1987 pentru scurt timp; in 1982 au aparut 64 si 76, din cele doua rezistand numai 76. Troleibuzele de pe Serban Voda-Oltenitei au fost scoase datorita lucrarilor edilitare din centru si faptului ca traficul era absorbit de tramvaie, autobuze si metrou.
Daca liniile care vor circula la Unirii sunt 73 si 76 (94 si 95 dupa preferinte sau alte indicative) acestea se vor completa reciproc sau va exista precedentul cu 64, scos datorita slabei solicitari (avand traseu comun cu celelalte linii din zona existau mai multe variante).
La Piata Sudului e bine sa mai ramana 1-2 linii care sa ajute cartierul (pe directia Obregia si Resita).
Probleme vor fi cu 312, 313.381 - 381 are traseul lui cu statii rare si nu nse va intersecta cu troleibuzul decat in punctele importante; 313 ramane acolo unde este iar 312 ar putea fi lungit pana la Piata Romana.
Realizarea unei bucle de intoarcere pe Splai-Vacaresti cum era odata ar mai putea fi viabila? Sau prin realizarea unei alte ramuri catre timpuri noi se pooate realiza unirea cu restul retei prin Traian/Mircea Voda-Mantuleasa-Hristo Botev (fir dublu prin Hristo Botev-Rosetti sau fir de intoarece prin Rosetti-Hristo Botev si fir de ducere prin Mantuleasa cu unirea sensurilor la Piata Coposu).
Ramane de vazut ce trasee vor alege pentru Piata Unirii din cele existente sau alte noi - noul 77 dupa cum se vehiculeaza.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jul 2008 20:33 
Brassovia, tu stii o istorie foarte interesanta a transportului public din zona, pe care eu, ca locuitor de vreo 35 de ani pe Bulevardul Tineretului - fost Pionierilor (1985-1990), fost Cantemir(1972-1985) - n-am cunoscut-o.

94 n-a circulat niciodata pe Tineretului. Pana in 1983, cand sa inaugurat magistrala II de metrou pe tronsonul IMGB - Piata Unirii 2, pe sectiunea Vacaresti - Tineretului - Unirii, au circulat doar 3 troleibuze: 83, 83b, 95. Dupa 1983 a inceput desfiintarea magistralei Nord-Sud si linia 95 a fost desfiintata, aparand 73, 74 si 76, care, spre deosebire de 73 si 74 circula doar in sensul de ducere pe Tineretului, iar la intoarcere pe Splai, similar traseului de azi al lui 312.

Pe Serban Voda coborau pana in 1983 doar troleibuzele 81 si 82.

In 1986, odata cu inaugurarea completa a magistralei II de metrou si datorita economiei de energie electrica, linia de troleibuz de pe Tineretului a fost desfiintata si zona nu a mai fost deservita de transport public in perioada 1986 - 1990.

Pe cuvant ca daca ar fi existat vreun 313 in 1987, l-as fi folosit cu drag, n-as fi mers pe jos.

Singura linie de autobuz din zona deservita de IK4 era 1R, actualul 300, care l-a vremea respectiva circula pe traseul Sincai (intersectia Tineretului de azi) - Piata Chibrit.

313 s-a infiintat in 1990, direct cu DAC 112 UD.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jul 2008 23:25 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3442
Mihai wrote:
Brassovia, tu stii o istorie foarte interesanta a transportului public din zona, pe care eu, ca locuitor de vreo 35 de ani pe Bulevardul Tineretului - fost Pionierilor (1985-1990), fost Cantemir(1972-1985) - n-am cunoscut-o.

94 n-a circulat niciodata pe Tineretului. Pana in 1983, cand sa inaugurat magistrala II de metrou pe tronsonul IMGB - Piata Unirii 2, pe sectiunea Vacaresti - Tineretului - Unirii, au circulat doar 3 troleibuze: 83, 83b, 95. Dupa 1983 a inceput desfiintarea magistralei Nord-Sud si linia 95 a fost desfiintata, aparand 73, 74 si 76, care, spre deosebire de 73 si 74 circula doar in sensul de ducere pe Tineretului, iar la intoarcere pe Splai, similar traseului de azi al lui 312.

Pe Serban Voda coborau pana in 1983 doar troleibuzele 81 si 82.

In 1986, odata cu inaugurarea completa a magistralei II de metrou si datorita economiei de energie electrica, linia de troleibuz de pe Tineretului a fost desfiintata si zona nu a mai fost deservita de transport public in perioada 1986 - 1990.

Pe cuvant ca daca ar fi existat vreun 313 in 1987, l-as fi folosit cu drag, n-as fi mers pe jos.

Singura linie de autobuz din zona deservita de IK4 era 1R, actualul 300, care l-a vremea respectiva circula pe traseul Sincai (intersectia Tineretului de azi) - Piata Chibrit.

313 s-a infiintat in 1990, direct cu DAC 112 UD.


Eu nu am pretentia ca stiu toate detaliile multiplelor transformari pe care le-a suferit intr-o perioada reteaua ITB, dar am trait in direct o mare parte din acestea si chiar am calatorit cu acele trasee si vehicule despre care vorbesc. Au existat succesiv desfiintari, reinfiintari si iarasi desfiintari si reinfiintari. N-a fost chiar o istorie pe care ti-ai dori sa o retraiesti.

1. Linia 94 a circulat pe Tineretului o buna perioada (ani de zile), chiar in ghidul din 1984 apare traseul sub aceasta forma. Nu pot sa spun daca a fost vorba de o modificare definitiva sau daca nu cumva datorita lucrarilor de la Metrou de pe Calea Serban Voda si Soseaua Oltenitei s-a luat aceasta masura. Probabil a doua varianta este cea corecta... Cu scurt timp inainte de a se fi desfiintat definitiv, 94 a revenit din nou pe Calea Serban Voda, dar numai pana la Sura Mare, dublandu-l aparent pe 87 in mare masura. Spun aparent, pentru ca in realitate 87 era deviat pe Bd. Al. I. Cuza-Titulescu la acea vreme, deci intre Gara de Nord si Sura Mare nu puteai ajunge direct decat cu 94.

2. Linia 99 am vazut-o pentru prima data circuland in ianuarie 1980, sunt absolut sigur. Ceeace spune rosetti61 despre anul 1987 este de fapt a doua aparitie a acestei linii, ca urmare a crizei de motorina si a disparitiei la acea vreme a traseelor de autobuze din zona (132 in principal).

3. Pe Serban Voda nu au existat 81 si 82, ci 87 si 82. Si nu numai in 1983, ci dintotdeauna cat a functionat acea retea.

4. In anii 1986-1987 nu au fost desfiintate brusc toate liniile, au existat etape intermediare, caci si metroul s-a dat in functiune pe etape, nu tot deodata. Desfiintarea nu s-a facut atat din motivul de a nu dubla metroul cat pentru ca Ceausescu nu mai suporta troleibuze si tramvaie care sa intersecteze traseul sau, iar Piata Unirii a inchis-o complet circulatiei in momentul in care a inceput sa faca vizite aproape zilnice la santierul Casei Poporului si Magistralei Victoriei Socialismului.

5. Sigur ca in 1987 nu mai exista deja nici un 313, pentru ca cca 80% din circulatia cu autobuze care exista in 1982 a disparut in perioada 1984-1987, ca urmare a masurilor stupide de economisire a carburantilor. Linia 313 a aparut insa pentru prima data in vara anului 1981, intre Piata Romana si Dumitru Petrescu (Turnu Magurele de azi), cu autobuze IK 4, la fel ca 300 (fost R1, si nu 1R!), la fel ca 131, 331, 120, 127, ca sa enumar doar liniile cu IK 4 care treceau la acea vreme prin Piata Sudului. I sa dat acest indicativ ciudat pentru calatorii acelei vremi (313), pentru ca se stia deja ca in toamna se va face marea renumerotare a traseelor. In 1990 a fost reinfiintata doar, cu DAC...

Rog moderatorii ca in cazul in care considera necesar, sa mutam discutia in alt topic adecvat.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jul 2008 11:11 
Mihai wrote:
313 s-a infiintat in 1990, direct cu DAC 112 UD.

Iata ce spunea indicatorul statiei din Piata Romana (bd Magheru), prin 1983 sau 1984 si pana la inceperea santierului cu metroul.
ITB wrote:
129 131 134 135 172 231 235 300 313 331
73 74 82 83 87 94 95

In vremea respectiva, erau cu DAC 117: 129,134,172 + 73,74,82,83,94,95
Ik4: 131,231,300,313,331
Roman (troleibuze): 87
Nu stiu ce era pe liniile 135 si 235.

Deci, 313 exista inca de atunci.

Aceasta portiune off-topic se va muta intr'un alt topic.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jul 2008 12:31 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3442
Tom wrote:
Nu stiu ce era pe liniile 135 si 235.

Pe aceste linii mai erau doar DAC 117UD la acea vreme. Acestea tocmai inlocuisera vechile Ikarus 280.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Aug 2008 09:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 204
Location: Bucuresti
Sa o luam pe rand:

- 135 a revenit pe traseul de baza; Floreasca e gata cu exceptia unor guri de canal plus ceva trotuar pe partea cu lacul

- pe Eliade au asfaltat treimea dinspre lac si trotuarul, au mai sapat o banda si au bagat tuburi de canalizare apoi au betonat. Zilele astea cred ca o asfalteaza si pe asta si trec la sapat treimea din mijlocul strazii. Slabe sanse sa vedem 182/282 inapoi pe traseul de baza mai devreme de o luna.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Jun 2009 16:25 
Lucrarile pe Vasile Milea in zona Cotroceni Park, soseaua inca nu este afectata dar trotuarul de pe partea cu mallul este disparut.
Mallul ar trebui sa se deschida in august.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Jun 2009 18:49 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
Marian Andrei wrote:
trotuarul de pe parte a cu mallul este disparut.

... impreuna cu copacii, pentru care ma indoiesc ca s-au plantat altii.
Ce e interesant e ca majoritatea autobuzelor tot acolo opresc, lasand calatorii undeva intre gard si autobuz.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 12 Jun 2009 16:48 
Lucrarile pe Vasile Milea. Statia de tramvai se reface in primul rand pentru aspectul zonei, dar se va reface si statia Iuliu Maniu, muncitorii ziceau ca tot ei (firma la care lucreaza) se ocupa cu modernizarea liniei, dar nu mai este timp pentru ca se va da drumul la tramvai in zona anul acesta. Ce se face este scoaterea intersectiei cu CF si inlocuirea retelei electrice si a elementelor electrice in intersectia cu Iuliu Maniu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 12 Jun 2009 21:27 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 93
Location: Bucuresti
Se va uni Orhideelor cu Bd.Timisoara, stii ceva? :shock:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 12 Jun 2009 21:31 
Daca totul merge conform planului celor de la Pasaj Basarab sunt toate sansele ca in iarna sau cel tarziu februarie sa se puna in functiune linia pana in Giulesti.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 26 Jun 2009 14:52 
Pe Bd. Vasile Milea se schimba si o parte din stalpii retelei de troleibuz. Ca un fapt divers - in aceasta intersectie au aparut in 2004 primele prinderi si elemente de retea de troleibuz tip K+M.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 27 Jun 2009 00:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 259
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Din pacate, incet dar sigur, dispare linia de cale ferata dintre CF Cotroceni si Razoare. Dupa cum proiectului cu gara Panduri i s-a pus de mult timp cruce iar gara subterana Razoare pare mai mult o utopie, viitorul se prezinta cat se poate de frumos: parcari, masini si multe, multe pretentii.

Intr-o tara normala s-ar fi discutat despre cat de ieftin era sa se faca doua pasaje de cale ferata (unul pe Vasile Milea si unul subteran la Razoare) decat sa se faca o gara (utopica?) ce costa cateva milioane de euro si care in mod sigur va fi un beneficiu pentru partenerii politici ai vremii. Probabil ca nici gara subterana nu se va face (vreodata?) iar proiectul va deveni ocazie pentru pamflet (la fel ca gara Aeroportul Otopeni nu PO Otopeni ca gluma din prezent). Felicitari celor care au luat aceste decizii in interesul (evident) propriu!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 14 Jul 2009 17:10 
Cum mai arata zona Vasile Milea, azi se incerca sa se lucreze la retea, dar troaca de "utilaj" cu care incercau sa lucreze se stricase. Oricum dupa cum arata merita un drum direct la autogen...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 14 Jul 2009 18:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 259
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Am cateva nelamuriri in baza carei autorizatii au fost demarate lucrarile. Este cel putin ciudat ca la alte lucrari persoane din administratie vor neaparat sa se laude cu realizarile lor marete de asfaltare sau reasfaltare dar acum, tacut, nu se stie nimic despre cum au fost alocate fondurile administratiei locale pentru asa ceva. Este, deasemenea, suspect si ritmul rapid in care se lucreaza.

Presupun ca cineva are interese destul de importante ca spatiul respectiv sa fie rapid cosmetizat si toata treaba asta se plateste, in secret, ca o lucrare obisnuita, facuta aparent cu acte in regula, din fonduri publice declarativ "redistribuite". Tabloul seamana foarte mult cu situatiile in care, miraculos, strazi ce nu trebuiau sa fie asfaltate sau cu trotuare refacute au parte de finalizare intr-o luna din simplul motiv ca "cine trebuie" se intampla sa aiba o locuinta pe acolo. In secret, insa, proiecte pentru care s-a asigurat finantare sunt incepute mai tarziu sau amanate. Este intr-adevar o tehnica a afacerilor pe care onestii nostri primari si membri ai consiliilor locale au deprins-o excelent si au ridicat-o la rang de arta: binele e pentru se stie cine, nu pentru oricine.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 14 Jul 2009 18:51 
Se grabesc ca in august vor sa deschida mallul. :wink:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 14 Jul 2009 20:10 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
Din ce vad in poza pare a avea o roata sparta.
,,Troaca" aia e un Mercedes Unimog. O masina din aia (veche) se vinde prin afara la mana a 2a cu peste 100.000 euro. Poate sa traga si tramvaie, ba chiar si locomotive (cu viteza mica, ce-i drept).

La peronul respectiv se lucreaza de aproape 2 luni. Pana si pe Cal. 13 Septemrbie s-a lucart mai repede la peroane. Vad ca au facut peronul strict de ochii lumii... e in curba la stanga deci, practic, vatmanul nu o sa vada vagonul 2 sau, dupa caz, sectiunile B si C.

Mall-ul ala a distrus complet zona... pentru racordarea lui la curent electric s-a sfredelit complet trotuarul pe o parte a Bd. Vasile Milea, intre Bd. Timisoara si Drumul Taberei. Apoi a fost distrus absolut ilegal trotuarul intre calea ferata si Bd. Timisoara (sub pretextul reconstruirii... la care se chinuie tot de vreo 2 luni ca si Mari Vila la acel amarat de peron), fara ca macar sa fie afisat, conform legii, termenul de finalizare al santierului si numarul autorizatiei. Nu mai zic de vreo 20 de copacei plantati de ADP pe trotuar, rasi odata cu asfaltul, ca si coapcii ce mai ramasesera in curtea mall-ului. Sunt curios unde au fost plantati cei 100 si ceva de copaci noi... parca 5 copaci noi trebuia sa plantezi daca tai unul.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Jul 2009 22:51 
Tot in zona Cotroceni Park apar alte ciudatenii, in zona intersectiei cu Bd. Timisoara ori au de gand sa largeasca la 3 benzi ori au pus niste console de troleibuz degaba. Pe langa asta in toata zona mallului retelele vor fi prinse pe traverseu, inclusiv cea de troleibuze, deja cablurile sunt prinse, mai ramane legatea retelei de ele.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Sep 2009 18:51 
Noutati in zona Bd. Timisoara - Vasile Milea unde se trage tare pentru inaugurarea mallului in 2-3 saptamani, sa vedem si ce efect va avea asupra traficului.

La intrarea de pe Bd. Timisoara se fac niste scuaruri si se monteaza semafoare. Bulevardul a fost largit la 3-4 benzi pe ambele sensuri in aceasta zona.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Sep 2009 18:54 
Si Bd. Vasile Milea a fost largit la 3 benzi in zona mallului, a fost schimbata o parte din reteaua de tramvai si de troleibuz. Trotuarul in zona mallului este enorm. Sa vedem unde vor reface statiile de autobuz si mai ales cum, la ce design are mallul poate fac si ei niste statii mai exclusiviste :P


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 168 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group