TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Thu 20 Feb 2020 13:30

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 168 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Jul 2007 23:28 
Off topic - nu, dar va promit ca maine incerc sa ajung in zona.
Pe scurt - toata reteaua este mutata pe stalpii noi fara a se face nici macar o vopsire a consolelor, in unele locuri am vazut ca sunt chiar fixate cu lemn :!: :shock: :evil: :x :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 30 Jul 2007 12:14 
Stie cineva de ce s-au apucat sa demoloze si capatul de la Apusului ? Era reconstruit total acum mai putin de 2 ani. :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Aug 2007 13:02 
Am vazut ca 137 are o hartie in geam cum ca circula pe Valea Cascadelor. Se asfalteaza pe Moinesti sau care este treaba?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Aug 2007 13:11 
Intr-adevar, ultima linie care ma aducea aproape de casa a fost deviata, ma voi orienta catre mersul pe jos.

Cauza este schimbarea trecerii CF Cotroceni de pe Strada Moinesti, care se face foarte profesional cu linii noi si trecere moderna cu amortizoare. :)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Aug 2007 13:14 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7900
Desi cu masina se poate trece... dar un vehicul cu garda atat de jos ca un Citaro trece greu. De ce nu or baga De Simoane pe vremea lucrarilor si sa trimita Citarourile in alte linii (635, 236)?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Aug 2007 13:22 
Nu e treaba de trece sau nu trece, e treaba ca acolo sunt o gramada de utilaje, masinile se strecoara cu greu, am trecut mai devreme si e jale.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Aug 2007 13:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Hmmm, era si timpul sa repare nenorocirile alea de treceri CF. Stie cineva daca pe Valea Cascadelor, pe Lujerului sau pe Vasile Milea au facut ceva in ultimele saptamani?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Aug 2007 13:49 
Inafara de Moinesti nu se lucreaza in alta parte, probabil se va incepe Vasile Milea odata cu linia de tramvai.

Pe Moinesti am observat ca au pus stalpi pe ambele sensuri, mai desi cu cate 2 proiectoare, chiar vor sa faca strazile ca niste stadioane ? :lol:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Aug 2007 16:01 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
Si liniile preosenesti 421 si 458 circula deviat tot pe Strada Valea Cascadelor,asemeni liniiei 137?
Incepand de duminica,linia 137 circula pe strada valea Cascadelor :wink:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 10 Sep 2007 13:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
137 a revenit pe traseul de baza. Pana una-alta am remarcat (placut surprins) ca s-au apucat de refacut trecerile CF pe Lujerului si in zona Mall-Cora. Zona aia oricum e un mare santier de cateva luni incoace, acum au razuit tot giratorul....


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 10 Sep 2007 14:16 
Pai daca vor sa faca gara in zona Razoare cum se laudau mai demult linia aia ar trebui aranjata toata.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Sep 2007 10:26 
A inceput "distractia" si pe Dimitrie Cantemir: se circula pe cate doua benzi pe sens intre Tineretului si Bd. Marasesti. Deja au inceput sa sparga trotuarele si banda I.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Sep 2007 13:24 
bercenicity wrote:
A inceput "distractia" si pe Dimitrie Cantemir: se circula pe cate doua benzi pe sens intre Tineretului si Bd. Marasesti. Deja au inceput sa sparga trotuarele si banda I.


Pai desigur. Toata vara au frecat menta... Acum s-au gasit cand e super-aglomeratie. Ieri dimineata am facut 40 min de la Sincai la Unirii. RUSINE VIDENE!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Sep 2007 13:53 
trebuia reparata odata si strada aia; din pacate atunci cind rebiliteaza strazile nu fac si modificari in acord cu politica europeana, de restringere a carosabilului in facoarea pietonilor si biciclistilor, de renuntare la parcarile din zona centrala si de creearea de benzi dedicate transportului public; stiu ca vor sari unii care sa spuna ca acum nu se poate, dar si in vest s-a spus la fel cind au facut, insa s-a dovedit ca s-a putut si efectul a fost benefic, a scazut mult utilizarea autotirsmului personal pentru deplasarea in interiorul oraselor; din pacate primaria nu are nici o strategie, nici nu stie ce vrea, de aceea lucrarile se fac haotic si fara sa rezolve nimic, doar sa bage banii in buzunarele de la Golden Slitz; sau poate asta e strategia primariei de a descuraja utilizarea autoturismului personal, sa tina strazile intr-o vesnica reparatie


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Sep 2007 14:46 
Daca scopul acestui forum ar fi reducerea folosirii masinii personale, ar fi totul OK. Din pacate, sa presupunem ca intr'o zi vor disparea complet (adica vor avea liber :twisted: ) toti cei care vin cu masina.
Ce se va intampla? In primul rand, transportul in comun ar merge mai repede, dar: metroul basesc tot nu va putea prelua toti calatorii din statie, 300 va fi tot la fel de aglomerat, cu fiecare metrou basesc ajuns la intersectie se vor umple complet urmatoarele doua autobuze si tot asa.
Probabil ca o parte din aglomeratie se va elimina odata cu intarzierile datorate blocajelor.
Daca se va merge mai departe si dintre cei care mergeau cu masina s'ar duce cu RATB/Metroul lui Rex, atunci aglomeratia s'ar mentine si intarzierile vor reaparea din cauza ca nu vor incape tot calatorii. Si atunci vom vedea scene ca la japonezi cu conductorul impingand calatorii inauntru ca sa se inchida usa la metrou.
Cel putin, Warsovia are aceleasi probleme si acolo tot asa e cu masina. Nu e " 8) " sa te duci cu tramvaiul la serviciu, desi se pare ca acolo tramvaiul merge ceva mai bine, dar sunt si pe acolo probleme. Din fericire, n'au nici marinar si nici videan. Plus ca au salarii mai mari.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Sep 2007 15:12 
A inceput asfaltarea Bd. Iuliu Maniu intre Apaca si Piata Leul. Acum 2 ore era crima, coada de la Pod Cotroceni pana la intersectie :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Sep 2007 17:25 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7900
Marian Andrei wrote:
A inceput asfaltarea Bd. Iuliu Maniu intre Apaca si Piata Leul. Acum 2 ore era crima, coada de la Pod Cotroceni pana la intersectie :evil:


Ca in fiecare toamna. :x :evil: Multumim, d-le. VIDeanu :twisted:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Sep 2007 22:26 
Multumim? Multumim, Doamne, daca il trimiti mai repede adversarului Tau, :evil: -ul. De asta tot asfalteaza si schimba borduri, sa nu ramana crapaturi pe unde sa iasa "Mater Tenebrarum" sa-l ia si sa-l duca.
Pe Calea Grivitei si in toata zona garii era groaznic astazi, chiar si dupa ora 20.
Du-te videne si te spanzura sub podul Izvor si pune-ti si niste borduri in buzunare.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Sep 2007 22:30 
Tot pe Iuliu Maniu in zona Lujerului pe spatiul verde din mijloc a inceput o lucrare, nu imi dau seama exact ce fac dar mai mult ca sigur apare o constructie de beton pentru pus tot felul de buruieni ca sa opreasca trecerea pietonilor. Sau o fantana pe mijloc ? :twisted:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 25 Sep 2007 10:41 
Tom wrote:
Ce se va intampla? In primul rand, transportul in comun ar merge mai repede, dar: metroul basesc tot nu va putea prelua toti calatorii din statie, 300 va fi tot la fel de aglomerat, cu fiecare metrou basesc ajuns la intersectie se vor umple complet urmatoarele doua autobuze si tot asa.


Gresit, daca nu ar mai fi masini, 368,168 respectiv 336 ar duce greul spre centru si ar mai elibera linia 41. Asa multa lume prefera chinul din 41 ca sa ajunga nitel mai repede la servici.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 25 Sep 2007 22:18 
Daca nu ar mai fi masini si nici soferii si putinii pasageri ai masinilor. Daca acestia s'ar ingramadi si ei in RATB si metroul lui Rex, nu cred ca ar face fata.
Singura posibilitate ar fi o acordare masiva de licente pe un termen limitat, dar nu foarte scurt, pentru multe taxiuri si MINI- sau MIDIbuze private, care sa faca trasee paralele (nu identice) cu unele linii RATB. De exemplu daca 336 merge pe Iuliu Maniu, 536 sa mearga pe Strumferturii si Semanatoare pana la Eroilor, iar 578 pe Iuliu Maniu, Apaca pana la Basarab. Chestii din astea, evident, organizate bine. RATB nu ar putea face fata unei renuntari masive la masini, pistele de biciclisti sunt cam putine, iar metroul nici el nu ar face fata la 10 minute interval.
Asa ca solutia este un parteneriat public-privat pentru acoperirea cat mai multor zone si a directiilor importante dintr'o zona in alta, astfel incat oamenii sa poata alege cu ce sa mearga in functie de unde vor sa mearga sau in functie de cati bani au (la taxi). Ar scadea si tarifele la taxi, iar oamenii ar fi tot mai tentati sa le foloseasca macar pe ele in loc de masina. Ar ramane cu masina doar cei care nici asa nu au solutii, dar poate redescopera si ei bicicleta, daca li se face macar o pista din aceea pe unde sunt ei.
Daca nu facem decat sa schimbam borduri si sa asfaltam in sictir, nu vom face nimic pentru un trafic civilizat. Iar pasajul videan este o prima solutie, dar nu va face decat sa mai amane putin momentul sufocarii circulatiei bucurestene.
Apropos, pentru cei care nu tin cu LABush si nici cu Swartzkozy si Kuschner (asa niste francezi, domnule), la Teheran circulatia ar fi cam ca la Bucuresti, daca nu s'ar face pasaje. Doar ca acolo constructia unui pasaj dureaza cateva luni, poate si mai putin daca e mai mic. Sa fie superioritatea islamului fata de demokkratia occidentala?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Sep 2007 18:53 
Sa revenim la topic:

Dupa data de 15 septembrie au inceput urmatoarele lucrari majore:

- Bd. Dimitrie Cantemir - e groaznic - se circula pe cate doua benzi; dimineata stopul de la Unirii incepe de la Abator, iar seara, stopul de la Sincai incepe de la Lipscani!!! Am reusit ieri sa fac intre Palatul Copiilor si Unirii 45 de minute.
- Str. Stirbei-Voda, intre Berzei si Luterana - au inceput sa scoata bordurile de pe partea stanga si au inchis banda din stanga. Azi la ora 13:00 nu era niciun muncitor!
- Str. Berzei (linia de tramvai), intre Cobalcescu si Stirbei-Voda - trebuia sa termine de ieri. Azi nu prea s-a lucrat. De la ora 13:00 utilitarul "Polizor" stationeaza inainte de curba, deh, a fost cald :evil:
- Sos. Progresului (Trafic Greu), intre C. Istrate si Cal. Rahovei - azi se decoperta benzile din dreapta

Mai continuati si voi, ca vad ca PMB nu mai face nicio declaratie cu privire la aceste lucrari. Nesimtitul ala se lauda ca termina aprope toate lucrarile inainte de 15 septembrie, dar vad ca incep altele.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Sep 2007 19:16 
Strada Apusului inceputa in Iunie nu este gata nici jumatate. Mi-e groaza ce o sa fie cand incepe si cealalta jumatate. :x


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Sep 2007 21:42 
Offline

Joined: Mon 23 Jan 2006 13:10
Posts: 169
RobertC wrote:
- Sos. Progresului (Trafic Greu), intre C. Istrate si Cal. Rahovei - azi se decoperta benzile din dreapta


Dar asta n-a fost asfaltata ultima data acum doi-trei ani ? Sau se nu conteaza, Jean asfalteaza...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Sep 2007 21:45 
E bine ca se asfalteaza la asa perioade, Iuliu Maniu se asfalteaza de 3-4 ori pe an... :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 27 Sep 2007 14:47 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 May 2006 10:36
Posts: 62
Location: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
Offtopic : Daca primaria tot vrea sa isi puna la treaba clientii politici (nu, nu e calomnie, e realitate), ar face bine sa ia sub administrare si strazile secundare (prin ce metoda, treaba lor...). Ideea este ca s-ar putea face treaba buna pe sutele, miile de alei din spatele blocurilor. Majoritatea au ramas in stadiul de acum 20-30-40 de ani, intre timp s-au si realizat zeci de interventii la utilitati si arata jalnic. Sa nu mai pomenim de strazile de pamant din sectoarele 4 si 5 unde lumea asteapta de o viata apa curenta si canalizare. Stiu, sunt un idealist :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 27 Sep 2007 14:54 
Eu am vazut in Sect.3 si 6 stradute asfaltate o gramada... Dar sunt alti primari la 4 si 5 :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 27 Sep 2007 18:26 
In sectorul 6 primarul a promis ca se vor asfalta toate strazile din sector. Se pare ca se tine de cuvant. :)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 27 Sep 2007 18:48 
Iata cum mai arata Strada Apusului, mai nou s-au apucat sa sparga bordurile puse acum o luna ca sa modifice nu stiu ce...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 28 Sep 2007 23:03 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 May 2006 10:36
Posts: 62
Location: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
Asfaltarea de pe Cantemir face victime colaterale si pe bd. Regina Maria. Nu exagerez cand spun ca astazi dupa-amiaza la ora 18 coada de masini pe sensul Rahova - Unirii incepea undeva in zona fostei fabrici de bere Rahova. Moment mai bun sa paralizeze Piata Unirii nici ca si-au gasit :twisted:


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 168 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group