TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Mon 09 Dec 2019 23:42

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 168 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun 30 Sep 2007 15:50 
Liniile 65,86 vor fi probabil afectate deoarece pe Strada Pajura a inceput o operatiune de asfaltare si reparare.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Oct 2007 18:20 
Pe Apusului au inceput sa scoata bordurile puse acum o luna intr-o zona.... :evil: . Dar din fericire au inceput sa toarne si stratul final de asfalt ceea ce aduce speranta ca se va termina odata lucrarea :)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Oct 2007 22:08 
In timp ce pe strada Apusului se scot bordurile puse acum o saptamana si se sapa nu stiu ce, a inceput si asfaltarea pe tot Bd. Eroilor + Strada Stirbei Voda.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Oct 2007 08:58 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7899
La fel pe Bd. Vasile Milea... ma rog, decopertarile au inceput de reo 2 saptamani. La trecerea la nivel cu CF a ramas o diferenta de nivel asa de mare, incat acum 2 zile era sa trebuiasca sa impingem un Irisbus care nu putea sa urce :!: de 2 ori a incercat si a luat-o la vale. Abia a 3a oara a trecut. Dar in salon s-a resimtit cam nasol... :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Oct 2007 09:21 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
Marian Andrei wrote:
In timp ce pe strada Apusului se scot bordurile puse acum o saptamana si se sapa nu stiu ce, a inceput si asfaltarea pe tot Bd. Eroilor + Strada Stirbei Voda.


De o saptamana au imceput lucrarile si se circula foarte greu mai ales la pranz.Firma care reabiliteaza Strada Stirbei Voda este Delta 93,cea care a reparat si Bd.Dinicu Golescu.La orele 12,13 o distanta de 2 statii(eroilor-Cismigiu) care se face de obicei in 6-7 minutedureaza acum 20 de minute.
Mometan,s-a inceput reabilitarea strazii prin buna cunoscuta inlocuire a bordurilor :lol: .
De asemenea,si pe strada Luterana a inceput reabilitarea strazii.
Intrebare logica:din moment ce stiau ca toamna se aglomereaza orasul,de ce nu au asfaltat aceste strazi vara,sau macar primavara? :roll: :roll: :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Oct 2007 09:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Cum am mai zis si in alta parte pe forum, Stirbei + Luterana + Berthelot + Campineanu fac parte dintr-un program finantat de BEI, situatie care a presupus mult mai multa birocratie si mult mai putine comisioane, bani plimbati pe sub masa sau suplimentari de fonduri dupa terminarea licitatiilor. Nu ma mir ca au inceput acum - banii de la BEI oricum erau doar pentru exercitiul bugetar 2007, daca asteptau pana la anul o cam dadeau cotita :D Nu m-ar mira insa sa asistam la tot felul de intreruperi de executie (cu blocajele in trafic asociate) - pe modelul "Tudor Vladimirescu" intre Panduri si Viilor :?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Oct 2007 09:46 
Vara ??? Doamne Fereste, vrei sa isi strice baietii concediile si sa faca insolatie de la canicula ??? :twisted: Acu vine iarna si o sa vezi cum stagneaza toate lucrarile din cauza frigului de afara.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Oct 2007 09:57 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7899
La fel cum iarna trecuta nu s-alucrat ,,din cauza zapezii", ba chiar s-au aruncat tone de material antiferapant pe strazile Bucurestiului. Asta in conditiile in care zapada... a fost doar in creierele celor care au luat aceste hotarari, ca pe strazi nu a fost deloc.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Oct 2007 22:31 
Pe Apusului continua intr-o parte montarea de borduri si asfaltarea iar in partea cealalta vad ca au scos totul ca sa mai largeasca cu cativa cm. Din pacate nu mai sper la 336 pe aceasta strada anul acesta.

Un lucru bun este ca prin Militari se demoleaza garajele dintre blocuri si se fac spatii verzi frumos amenajate. :)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 11 Oct 2007 20:07 
Azi cand am ajuns pe Strada Apusului m-am simtit la munte prin padure pentru cateva momente.
La iesirea de pe strada mea a aparut un morman enorm de pamant si pietris langa care este un copac taiat. Pe langa munte trecea si un parau :) , din pacate apa era calda ca era cu abur. Mai tarziu am vazut ca izvorul se afla chiar in mijlocul soselei proaspat asfaltate. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

La intrarea dinspre Iuliu Maniu a fost largita la 3-4 benzi, fata de 2 cate erau inainte.

Sper sa fie gata anul asta...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Oct 2007 15:18 
Dimineata intr-un tur cu 336 ajung aproape de Strada Apusului. Lumea incepe sa iintrebe soferul daca merge la Apusului deoarece soseaua este gata. Acum sa imi cada fata cand aud raspuns de la sofer "nu nu, asteapta sa fie gata de tot ca sa vina videanu sa o inaugureze ca e prima strada din bucuresti unde s-au bagat nu stiu ce sisteme noi de canalizare" :shock: :lol: :? :evil: :x
Pe strada inafara de trotuare si carosabil restul este jale - parcarile sunt semi finalizate, inca se taie copaci si nu s-au hotarat ce sa lase si ce nu, borduri aruncate in toate partile, precum si un wc ecologic aruncat prin strada probabil de vant. Acu sa vina videanu :twisted:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 09 Dec 2007 17:39 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
Lucrarea de pe Strada Luterana(portiunea dintre Strada Stirbei Voda si Strada General Berthelot) este 99,9% finalizata:asfaltul a fost pus,marcajele de asemenea,cablurile de la LUXTEN puse in pamant,mai ramane asfaltarea trotuarelor.
Astfel,saptamana asta liniile 126,178,368 isi vor relua vechile trasee.

Putin Off-topic:Daca se puna stalpi noi de la LUXTEN,de ce vechii stalpi nu-i dau jos :? ?Am observat pe mai multe strazi acest fapt si arata urat(ex:Stirbei Voda,Bd.Marinescu)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 09 Dec 2007 19:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Cu stalpii vechi problema e un pic mai complicata in special din cauza cablurilor. Fiecare strada nou modernizata are sub trotuare un numar de tuburi ingropate special pentru aceste cabluri - insa ma indoiesc ca problema e atat de simpla incat sa dea jos toate cablurile si sa le ingroape, probabil va fi un "rewiring" complet. De-abia dupa episodul asta se vor putea da jos si stalpii vechi. :idea:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 May 2008 17:31 
La mai bine de un an de cand a fost inceputa Strada Apsului in sfarsit este gata. Zilele trecute s-au pus gardulete, suluri de gazon, semne de circulatie, un limitator de viteza si statii pentru linia 178 (pana acum coboram in noroi).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 May 2008 19:11 
De azi s-a dat drumul la strada Apusului largita, sunt cate 2 benzi pe sens + o banda de parcare. Sensul capatului de la Apusului s-a inversat. Acum nu stiu daca este dispozitie ca 178urile care fac statie sa intre in capat sau nu, unele au intrat unele nu. Din ce spuneau soferii foarte curand se va experimenta o banda speciala pe aceasta strada.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Jun 2008 11:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Pe Mircea Eliade au scos piatra cubica de pe jumatatea de strada de pe partea cu lacul. E fascinant cat de bine arata fundatia strazii, tinand cont ca nu s-a mai umblat acolo de cateva zeci de ani :!: Ca un comentariu personal, nu aici trebuiau sa treaca la treaba sezonul asta ci pe Prezan, intre Arc si Charles de Gaulle :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Jun 2008 11:58 
DanCld wrote:
Ca un comentariu personal, nu aici trebuiau sa treaca la treaba sezonul asta ci pe Prezan, intre Arc si Charles de Gaulle :roll:

Nu cred c-o sa vedem strada aia asfaltata, tare ma mir ca s-au apucat de Eliade, care are cam aceeasi problema ca si Prezan... "treburi nestiute" pe dedesubt, pentru folosul Ceausestilor. Acesta a fost motivul (neoficial, evident) pentru care nu s-au asfaltat multe strazi din acea zona.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Jun 2008 13:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Motivul oficial (si real, probabil) este ca in zona respectiva se organizau parade militare de 23 august in cadrul carora defilau echipamente grele (tancuri, etc) propulsate de propriile motoare, plimbate pe propriile senile. O "imbracaminte" asfaltica mai usoara ar fi trebuit refacuta dupa fiecare defilare, ceea ce nu era in interesul nimanui :twisted:

In orice caz piatra cubica este cea mai rezistenta forma de pavare a strazilor, cu toate dezavantajele ei - greu de reparat in cazul deformarii fundatiei, devine foarte alunecoasa pe ploaie etc.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Jun 2008 15:36 
Primaria generala a contractat lucrari pentru refacerea carosabilului (de la zero) tot cu piatra cubica in zonele deja stiute cu probleme - Prezan, Aviatorilor, de Gaulle.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Jun 2008 15:52 
Pai si cand incepe treaba ? :)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Jun 2008 16:32 
Bogdan Ciorascu wrote:
refacerea carosabilului (de la zero) tot cu piatra cubica

Adica nu se asfalteaza, se reface tot cu piatra cubica... asta inteleg eu. Ceea ce confirma ce am zis eu mai sus. By the way, nu era zvon sau presupunere, era informatie de la cineva de incredere (cu grade multe), deci ma indoiesc ca motivul real chiar era parada de 23 August... care s-a dus de 19 ani aproape si asfaltul tot n-a venit ;)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jun 2008 13:20 
Offline

Joined: Fri 04 May 2007 08:51
Posts: 15
Location: Bucuresti
odata pusa ca lumea, pavajul cu piatra cubica e cel mai rezistent, in comparatie cu oricare alta metoda de pavare. In zonele intens circulate, cu piatra cubica, n-a mai umblat nimeni de 20 de ani cel putin si tot sunt ok, cel mult cu mici denivelari. Decat sa asfalteze o data la 2 ani, si dupa 1 an deja sa avem gropi in asfalt, prefer dezavantajele minore ale pietrei cubice (ceva zgomot si vibratii la rulare si alunecos pe ploaie). Plus ca arata intr-adevar foarte frumos.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jun 2008 13:43 
La piatra cubica problema este alta: stratul de rezistenta!
Degeaba inlocuiesti din cand in cand cate o piatra ici-colo pentru ca nu se va rezolva nimic. Atat Aviatorilor cat si Prezan sunt strazi foarte circulate, in traffic fiind prezente multe masini grele. Daca chiar se doreste mentinerea acestor pietre cubice, trebuiesc lucrari de refacere a stratului de rezistenta. Iar o asemenea lucrare presupune inchiderea totala a bulevardului....


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Jun 2008 14:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
De 10 zile Eliade e inchis pe jumatate, piatra cubica e scoasa, bordurile la fel, zona e marcata ca pentru santier insa..... ia-l pe Dorel de unde nu-i! Drept e ca pe panoul de la intersectia cu Beller scrie ceva de 12 luni 8) O fi si asta o metoda de sabotare a noului primar general :twisted:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Jun 2008 17:46 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
DanCld wrote:
De 10 zile Eliade e inchis pe jumatate, piatra cubica e scoasa, bordurile la fel, zona e marcata ca pentru santier insa..... ia-l pe Dorel de unde nu-i! Drept e ca pe panoul de la intersectia cu Beller scrie ceva de 12 luni 8) O fi si asta o metoda de sabotare a noului primar general :twisted:


Iata in ce stadiu se afla lucrarile azi.Se pare ca refacerea B-dul Mircea Eliade va dura pana pe 28 octombrie 2008.
Pana atunci,ocolim cu 182 si 282 in cel mai bun caz doar 15 minute...in cel mai rau caz,chiar si 1 ora sau mai mult :?


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Jun 2008 17:46 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Jun 2008 17:49 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
Si,in final,sa vedem de ce linia 135 este deviata pe Barbu Vacarescu,sensul spre Cfr Constantza.
De precizat,intre straziile Banciulescu si Gheorghe Tzitzica,se circula doar pe un sens pe calea Floreasca.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Jun 2008 20:34 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 11:25
Posts: 56
Location: Sector 1 Bucuresti
aceste tevi nu au mai fost schimbate acum cativa ani?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Jul 2008 16:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Pe Eliade s-au apucat de sapat, nu mi-as fi inchipuit ca sub strada nu exista canalizare; uite ca o pun acum :wink: Pe Floreasca santierul se apropie de sfarsit, incep sa acopere toate gropanele cu tevi si sa asfalteze - rezultatul final, asa cum se vede din zona "Spring" pana la Stefan cel Mare, este chiar exceptional :shock:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jul 2008 20:35 
Au mai inceput doua lucrari care au potentialul de a bulversa serios circulatia in zonele respective. Prima ar fi reabilitarea bdul Pieptanari de la zero (retele subterane, stalpi, fundatie sosea), ceea ce va implica devierea liniei 141. Deocamdata au sapat doar portiunea mai lata a soselei, langa piata Ferentari. Cand vor intra pe bucata cu o banda pe sens, se va inchide circulatia.
Si am mai vazut azi o lucrare, care nu era anuntata absolut nicaieri, nici macar la fata locului, si e de-a dreptul neasteptata. Supralargirea strazii Resita :!: :!: . Desi, din cate imi dau seama, va fi doar intre Izvorul Rece si Huedin, ca in rest se vor bate cu terenurile private ale benzinariei, bisericii si ce magazine si parcari mai apar pana la piata Resita si Luica (inclusiv piata in sine e un obstacol). Nu-mi dau seama de ce era nevoie de lucrarea asta, ca nu aduce niciun beneficiu, va fi o strada cu 2 benzi pe sens, intr-o mare de strazi inguste, si va fi prea scurta pentru a aduce vreun beneficiu. In orice caz, la cat de lata va fi, sistemul actual de sustinere a retelei lui 76 nu va mai fi suficient (un rand de stalpi pe margine care tin console duble, suficiente pentru soseaua ingusta). Cel mai probabil vor monta stalpi noi pe partea in lucru (desi n-am vazut fundatii), sau vor schimba consolele actuale cu unele mai lungi. Cert e ca linia 76 va fi SERIOS bulversata. La fel si 381. Sa fie asta oare precursorul lucrarilor la Nitu Vasile??? ca si alea vor implica nenorocirea liniei de troleu. Poate se sincronizeaza 8-| ... Vezi sa nu. Merita mentionat ca pana in prezent au sapat jumate din tronsonul precizat de mine, si au turnat deja trotuarul nou pe bucata in lucru (fara niciun fel de fundatie pentru stalpi).


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 168 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group