TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 07:58

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 165 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
PostPosted: Sun 28 May 2006 12:21 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Traseele liniilor preorasenesti R.A.T.B.
(intervalele de succedare sunt... jenante, dar afisate la capatul din Bucuresti in majoritatea cazurilor)

400. Republica S.A., Bd. Basarabiei, Sos. Morarilor, Sos. Fundeni, Sos. Dobroesti, Primăria Com. Dobroesti.
Autobaza: Titan

401. Granitul S.A., Sos. Pantelimon, Com. Pantelimon, Bd. Biruintei, D.N. 3, Com. Brănesti, Gara.
Autobaza: Titan

402. P-ta. Sudului, Sos. Oltenitei, Com. Popesti Leordeni, Sos. Oltenitei, Intr. Danubiana, Danubiana S.A.
Autobaza: Ferentari

404. (ducere): (ducere): Granitul S.A., Sos. Pantelimon, Com. Pantelimon, Bd. Biruintei, Str. Sf. Gheorghe, Ferma Pantelimon.
(întoarcere): Ferma Pantelimon, Str. Sf. Gheorghe, Str. Mioritei, Bd. Biruintei, Mun. Bucuresti, Sos. Pantelimon, Granitul S.A..
Autobaza: Titan

405. Carrefour Militari, Sos. De Centură, Sat Rudeni, Com. Chitila, Sos. Banatului, Pasaj C.F.R. Chitila.
Autobaza: Alexandria

406. (ducere): (ducere): Lujerului, Bd. Iuliu Maniu, Str. Dreptătii, Bd. Uverturii, Com, Chiajna, Bd. Alex. I. Cuza, Str. Eroului, Str. 30 Decembrie, Monumentul Eroilor.
(întoarcere): Monumentul Eroilor, Str. 30 Decembrie, Str. Eroului, Bd. Alex. I. Cuza, Municipiul Bucuresti, Bd. Uverturii, Sos. Virtutii, Lujerului.
Autobaza: Alexandria

407. Dep. Alexandria, Sos. Alexandriei, Com. Bragadiru, D.N. 6, Com. Buda, Primăria Com. Cornetu.
Autobaza: Alexandria

408. Ghencea, Bd. Ghencea, Prel. Ghencea, Com. Domnesti, Sos. Domnesti, D.J. 602, D.J. 401, Gara Domnesti.
Autobaza: Alexandria

409. Institutul Oncologic, Sos. Fundeni, Sos. Colentina, Com. Voluntari, Sos. Afumati, Com. Afumati, Moara.
Autobaza: Floreasca

410. Granitul S.A., Sos. Pantelimon, Cim. Pantelimon, Bd. Biruintei, Sos. De Centură, Com. Cernica, D.J. 301, D.C. 56, Com. Bălăceanca, Spital.
Autobaza: Titan

412. Institutul Oncologic, Sos. Fundeni, Sos. Colentina, Com. Voluntari, Sos. Afumati, Com. Afumati, Com. Petrăchioaia, Posta.
Autobaza: Titan

414. P-ta. Sudului, Sos. Oltenitei, Com. Popesti – Leordeni, Sos. Oltenitei, Drumul Taberei, Str. Leordeni, D.C. 13, Glincarn.
Autobaza: Ferentari

415. Institutul Oncologic, Sos. Fundeni, Sos. Colentina, Com. Voluntari, Sos. Afumati, Sos. de Centură, Sos. Stefănesti, Com. Stefănesti, D.J. 200, Com. Dascălu, Sat Gagu, D.J. 101, Com. Grădistea, Sitaru.
Autobaza: Titan

416. Institutul Oncologic, Sos. Fundeni, Sos. Coelntina, Com. Voluntari, Sos. Afumati, Sos. de Centură, Sos. Stefănesti, Com. Stefănesti, D.J. 200, Com. Dascălu, D.C. 184, Moara Vlăsiei.
Autobaza: Titan

417. Institutul Oncologic, Sos. Fundeni, Sos. Colentina, Com. Voluntari, Sos. Afumati, Sos. de Centură, Com. Stefănesti.
Autobaza: Titan

418. Institutul Oncologic, Sos. Fundeni, Sos. Colentina, Com. Voluntari, Sos. Afumati, Sos. de Centură, Com. Stefănesti.
Autobaza: Ferentari

419. P-ta. Sudului, Sos. Berceni, Com. Berceni, D.J. 401, Com. Vidra, Magazin.
Autobaza: Ferentari

421. Valea Oltului, Str. Valea Oltului, Bd. Timisoara, Str. Moinesti, Bd. Iuliu Maniu, Autostrada Bucuresti – Pitesti, Sos. de Centură, Dragomiresti Deal, D.J. 100, Dragomiresti Vale, D.J. 501 A, Sat Zurbaua.
Autobaza: Alexandria

422. Clăbucet, Cal. Grivitei, Pasajul Constantei, Sos. Chitilei, Com. Chitila, Str. Banatului, C.F.R. Ploiesti.
Autobaza: Floreasca

423. Clăbucet, Cal. Grivitei, Pasajul Constantei, Sos. Chitilei, Com. Chitila, Str. Banatului, Ferma Chitila.
Autobaza: Floreasca

425. C.F.R. Progresu, Sos. Giurgiului, Com. Jilava, Bumbăcăria Jilava.
Autobaza: Ferentari

426. Institutul Oncologic, Sos. Fundeni, Sos. Colentina, Com. Voluntari, Sos. Afumati, Sos. de Centură, Com. Stefănesti, Sos. Stefănesti, Sat Dascălu.
Autobaza: Titan

427. Institutul Oncologic, Sos. Fundeni, Sos. Colentina, Com. Voluntari, Sos. Afumati, Sos. de Centură, Com. Stefănesti, Sos. Stefănesti, Sat Dascălu.
Autobaza: Alexandria

428. Ghencea, Bd. Ghencea, Prel. Ghencea, Com. Domnesti, Sos. Domnesti, D.J. 602, D.J. 401, Sat Teghes.
Autobaza: Alexandria

430. Granitul S.A., Sos. Pantelimon, Com. Pantelimon, Bd. Biruintei, D.N. 3, Com. Brănesti, D.N. 3, Com. Islaz, Primăria.
Autobaza: Titan

431. (ducere): Ghencea, Bd. Ghencea, Sos. Antiaeriană, Sos. Bucuresti - Măgurele, Com. Măgurele, Str. Atomistilor, Facultatea de Fizică, D.J. 401A, Sat. Alunis, Str. Mielari, Str. Odăi, Com. Jilava, Sos. Giurgiului, Primăria Jilava.
(întoarcere): Primăria Jilava, Str. Morii, Sat. Alunis, D.J. 401A, Facultatea de Fizică, Str. Atomistilor, Municipiul Bucuresti, Sos. Bucuresti – Măgurele, Sos. Antiaeriană, Bd. Ghencea, Ghencea.
Autobaza: Alexandria

432. Institutul Oncologic, Sos. Fundeni, Sos. Colentina, Com. Voluntari, Sos. Afumati, Com. Afumati, D.N. 2, Com. Sindrilita, Posta.
Autobaza: Titan

433. Ghencea, Bd. Ghencea, Sos. Antiaeriană, Sos. Bucuresti - Măgurele, Com. Măgurele, Str. Atomistilor, Facultatea de Fizică, D.J. 401A, Com. Dărăsti, Posta.
Autobaza: Alexandria

434. P-ta. Sudului, Sos. Oltenitei, Com. Popesti – Leordeni, Sos. Oltenitei, D.N. 4, Agropol – Ferma 4.
Autobaza: Ferentari

439. Dep. Alexandria, Sos. Alexandriei, Com, Bragadiru, D.N. 6, D.J. 401A, Com. Clinceni, Primăria.
Autobaza: Alexandria

443. P-ta. Presei Libere, Sos. Bucuresti – Ploiesti, D.N. 1, Otopeni, Săftica, Ciolpani, Silistea Snagovului.
Autobaza: Floreasca

444. P-ta. Presei Libere, Sos. Bucuresti – Ploiesti, D.N. 1, Otopeni, Săftica, D.J. 101A, Vlădiceasca, Ciofliceni, Ghermănesti, Snagov Sat, Gruiu, Lipia, D.J. 101B, Nuci, Micsunesti – Moară.
Autobaza: Floreasca

445. C.F.R. Constanta, Sos. Pipera, Sos. pipera – Tunari, Sos. Tunari, Com. Tunari, Sat Dimieni.
Autobaza: Floreasca

446. P-ta. Presei Libere, Sos. Bucuresti – Ploiesti, D.N. 1, Otopeni, Săftica, D.J. 101A, Vlădiceasca, Ciofliceni, Ghermănesti, Snagov Sat, Gruiu.
Autobaza: Floreasca

448. P-ta. Presei Libere, Sos. Bucuresti – Ploiesti, D.N. 1, Otopeni, Săftica, D.J. 101A, Vlădiceasca, Ciofliceni, Ghermănesti, Snagov Sat, Gruiu.
Autobaza: Floreasca

449. P-ta. Presei Libere, Sos. Bucuresti – Ploiesti, D.N. 1, Otopeni, Săftica, D.J. 101, Corbeanca, Petresti, Tamas, Scoala Tamas.
Autobaza: Nordului

450. P-ta. Presei Libere, Sos. Bucuresti – Ploiesti, D.N. 1, Otopeni, Săftica, D.J. 101, Spitalul Balotesti.
Autobaza: Floreasca

451. P-ta. Presei Libere, Sos. Bucuresti – Ploiesti, D.N. 1, Otopeni, Săftica, D.J. 101, Balotesti, Căciulati, Moara Vlăsiei.
Autobaza: Floreasca

453. Ghencea, Bd. Ghencea, Sos. Antiaeriană, Sos. Bucuresti - Măgurele, Com. Măgurele, Str. Atomistilor, Facultatea de Fizică, Str. Călugăreni, Str. Milcov, Str. Unirii, Str. Chirca, Electromagnetica Vârteju.
Autobaza: Alexandria

454. Institutul Oncologic, Sos. Fundeni, Sos. Colentina, Com. Voluntari, Sos. Afumati, Com. Afumati, Com. Găneasa, Bar.
Autobaza: Floreasca

455. Dep. Alexandria, Sos. Alexandriei, Sos. Bucuresti - Măgurele, Com. Măgurele, Str. Atomistilor, Facultatea de Fizică.
Autobaza: Alexandria

456. Ghencea, Bd. Ghencea, Prel. Ghencea, Com. Clinceni, D.C. 102, Sat Olteni, D.C. 121, D.J. 401, Primăria Clinceni.
Autobaza: Alexandria

458. Valea Ialomitei, Str. Valea Oltului, Bd. Timisoara, Str. Moinesti, Bd. Iuliu Maniu, Autostrada Bucuresti – Pitesti, D.J. 101, Com. Ciorogârla, Sos. Ciorogârla – Dârvari, Biobaza Dârvari.
Autobaza: Alexandria

459. Granitul S.A., Sos. pantelimon, Com. Pantelimon, Bd. Biruintei, Sos. de Centură, Sos. Cernica, Com. Cernica, D.J. 301, Sat Tânganu.
Autobaza: Titan

460. Laromet, Bd. Bucurestii – Noi, Sos. Bucuresti – Târgoviste, D.N. 14, Oras Buftea.
Autobaza: Floreasca.

461. Granitul S.A., Sos. Pantelimon, Cim. Pantelimon, Bd. Biruintei, Sos. De Centură, Com. Cernica, D,J. 301, D.C. 55, Sat Căldăraru.
Autobaza: Titan

466. Comp. R.A.T.B. Titan, Bd. Th. Pallady, Sat. Cătelu, Com. Glina.
Autobaza: Titan

471. C.F.R. Progresu, Sos. Giurgiului, Com. Jilava, D.N. 5, Com. Copăceni, Statia de pompe.
Autobaza: Ferentari

473. C.F.R. Progresu, Sos. Girugiului, Com. Jilava, D.N. 5, Str. Ungureni, D.J. 401a, Sat Sintesti, Sat Cretesti, Com. Vidra, Magazin.
Autobaza: Ferentari

476. P-ta. Presei Libere, Sos. Bucuresti – Ploiesti, D.N. 1, Otopeni, Săftica, Corbeanca, Tâncăbesti, D.J. 101B, Gara Peris.
Autobaza: Nordului


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 Jun 2006 21:47 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Iata pe unde ajung iubitele noastre Dac-uri zi de zi :(

Moara Vlasiei:


Attachments:
StatiaMoaraVlasiei.jpg
StatiaMoaraVlasiei.jpg [ 54.85 KiB | Viewed 25967 times ]
StatiaMagazin.jpg
StatiaMagazin.jpg [ 98.7 KiB | Viewed 25967 times ]
2528-416-048.jpg
2528-416-048.jpg [ 99.32 KiB | Viewed 25965 times ]
2528-416-049.jpg
2528-416-049.jpg [ 80.44 KiB | Viewed 25964 times ]
2528-416-050.jpg
2528-416-050.jpg [ 85.35 KiB | Viewed 25967 times ]
2528-416-052.jpg
2528-416-052.jpg [ 80.38 KiB | Viewed 25964 times ]
2528-416-053.jpg
2528-416-053.jpg [ 66.18 KiB | Viewed 25965 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Jul 2007 04:22 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Comuna Petrachioaia, linia 412, raposatul #2528:


Attachments:
Statia Posta Petrachioaia-COB.jpg
Statia Posta Petrachioaia-COB.jpg [ 45.62 KiB | Viewed 25960 times ]
Statia Sat Coreea.jpg
Statia Sat Coreea.jpg [ 118.56 KiB | Viewed 25960 times ]
2528-412-046.jpg
2528-412-046.jpg [ 83.81 KiB | Viewed 25962 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Jul 2007 04:24 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Comuna Dascalu, linia 426, #2528 cu 2 zile inainte de casare:

Stati linistiti, drumul nu e neasfaltat, doar strada pe care autobuzul da cu spatele sa intoarca.


Attachments:
Statia SC Lacoste-426.jpg
Statia SC Lacoste-426.jpg [ 115.44 KiB | Viewed 25964 times ]
2528-426-064.jpg
2528-426-064.jpg [ 69.57 KiB | Viewed 25964 times ]
2528-426-065.jpg
2528-426-065.jpg [ 54.41 KiB | Viewed 25964 times ]
2528-426-125.jpg
2528-426-125.jpg [ 65.16 KiB | Viewed 25961 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Jul 2007 04:25 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Comuna Ganeasa, linia 454, acelasi #2528:


Attachments:
2528-454-034.jpg
2528-454-034.jpg [ 62.32 KiB | Viewed 25963 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Jul 2007 04:26 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Sat Sitaru, linia 415, Ikarus 260 #654:


Attachments:
0654-415-006.jpg
0654-415-006.jpg [ 77.87 KiB | Viewed 25959 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Jul 2007 04:28 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Comuna Copaceni, drum de tara (ultima linie RATB care strabate un drum neasfaltat in afara Bucurestiului), linia 471, autobuzul #32 (mai exista inca):


Attachments:
Staia Pompe Copaceni-COB.jpg
Staia Pompe Copaceni-COB.jpg [ 33.85 KiB | Viewed 25959 times ]
Statia Pomep Copaceni-URC.jpg
Statia Pomep Copaceni-URC.jpg [ 35.37 KiB | Viewed 25963 times ]
0032-471-002.jpg
0032-471-002.jpg [ 70.02 KiB | Viewed 25962 times ]
0032-471-003.jpg
0032-471-003.jpg [ 97.8 KiB | Viewed 25961 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Jul 2007 04:30 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Cap de linie ,,C.F.R. Ploiesti", Comuna Chitila, autobuzul #1913 (acum casat):


Attachments:
Statia CFR Ploiesti-Chitila.jpg
Statia CFR Ploiesti-Chitila.jpg [ 106.45 KiB | Viewed 25957 times ]
Statia Com Chitila.jpg
Statia Com Chitila.jpg [ 87.04 KiB | Viewed 25958 times ]
1913-405-012.jpg
1913-405-012.jpg [ 68.89 KiB | Viewed 25957 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Jun 2008 10:30 
Linia 423 nu mai exista de mai bine de o luna
Initial ea mergea cateva statii dupa orasul Chitila dar in lipsa unui terminal pt 422(care mergea pana in Chitila) cele doau linii au devenit comune.
Acum o luna 423 s-a desfintat.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 30 Jun 2008 22:04 
RATB nu mai asigura curse preorasenesti

sursa EVZ
http://evz.ro/articole/detalii-articol/ ... rasenesti/


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 30 Jun 2008 22:42 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Totusi... nu exista hotarare de Consiliu pentru asta...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 Jul 2008 19:50 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Dr2005 wrote:
Totusi... nu exista hotarare de Consiliu pentru asta...

Se pare ca se pastreaza peste tot in Republica noastra prospera uzanta de pe vremea ceausista, ca doar la infiintarea unui traseu sa fie necesare Hotarari de Cosiliu, nu si la desfiintarea vreunuia. Asta ca mod de raportare la lege.

Motivele sunt insa evident altele decat cele invocate. Din pacate, dispare un mod de transport unitar si (macar in aparenta) civilizat, si se inlocuieste cu un provizorat continuu, improspatat de licitatii dubioase ca si criterii de selectie (duba noua = preferabila unui autobuz normal, mai vechi etc), licitatii facute la intervale prea scurte pentru a permite interesul pentru dezvoltarea unei infrastructuri civilizate. Un fel de "ia-ma nene" institutionalizat si protejat de noua lege schioapa.

Sa vezi de-acuma casari in masa la RATB. Probabil raman doar cele 1000 de stele, partial inca cazane.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 Jul 2008 21:15 
Deocamdata cazanele fara stea de mercedes vor fi puse pe liniile naveta, care vor tot fi pana se termina cu lucrarile la tramvaie. S'ar putea sa creasca semnificativ frecventa acestora.
Legat de cursele preorasenesti, indiferent ce hotaraste sau nu consiliul, RATB era in pierdere cu ele daca Ilfovul nu platea ce trebuia sa plateasca. Problema e de fapt ce trebuia sa plateasca, din moment ce oamenii luau bilete si abonamente? Decontarile pentru elevi, studenti si pionieri + luptatorii care si-au facut vile prin Ilfov? Aia merg oricum cu jeepul.
Daca masura a fost amanata din motive electorale, care erau efectele electorale din moment ce ilfovenii voteaza la ei acasa, dupa cum dicteaza culoarea politica a micilor si a berii. Or fi fost liste speciale pentru ei la Bucuresti? :twisted:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 Jul 2008 23:45 
Offline

Joined: Sun 16 Jul 2006 22:41
Posts: 59
Location: Bucuresti
Tom wrote:
Problema e de fapt ce trebuia sa plateasca, din moment ce oamenii luau bilete si abonamente? Decontarile pentru elevi, studenti si pionieri + luptatorii care si-au facut vile prin Ilfov? Aia merg oricum cu jeepul.


Trebuia să plătească subvenţia corespunzătoare acelor linii. RATB-ul nu trăieşte doar din banii luaţi pe bilete şi abonamente, are o subvenţie importantă de la PMB.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Jul 2008 00:14 
OK, deci daca Ilfovul n'a platit, de ce RATB sa presteze un serviciu neplatit? Daca RATB nu traieste din biletele si abonamentele vandute, e clar ca nici Primariei Capitalei nu-i pasa de cei care le cumpara. E logic, nu?
Acum, dupa ce gustul micilor si ai berii s'a cam sters din mintea alegatorilor ilfoveni, votanti ai Consiliului Judetean Ilfov, ar cam trebui sa se gandeasca daca jocul de-a stampila inseamna si altceva decat o bere gratis pe baza de act de identitate cu stampila de votat sau poza cu stampila pusa unde trebuie.
In orice caz, la ce frecventa aveau unele linii, erau cam ca TVR cu bulgarii inainte de '89.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Jul 2008 13:04 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
RATB nu era in pierdere doar cu traseele preorasenesti, ci cu toate traseele...
Subventia de la primarii = pomana politica, pentru ca onor electoratul sa-si permita in continuare calatoria fara bilet. RATB nu va avea niciodata interes sa faca un control ca lumea, daca tot primeste acele subventii oricum. Daca videanul a lasat preorasenestile sa circule, desi inca de la inceput Ilfovul nu si-a onorat nici o datorie, si, in plus, protocolul era de un an expirat, asta inseamna ca mesaj electoral pentru ilfoveni: "votati si in comunele din jur oamenii din partidul meu, altfel adio curse RATB". Ceea ce s-a si intamplat. S-a suparat, si-a luat jucariile si a plecat.

Dar haideti sa vedem cat de relativa e de fapt legea care se invoca, si ca de fapt RATB mai are in serviciu inca cel putin 5 trasee care circula ilegal bine-mersi si in continuare, in atat de importantul judet Ilfov, si anume:

- linia 783 (Aeroportul Henri Coanda e in judetul Ilfov, oras Otopeni);
- linia 148 (Baneasa S.A. e in judetul Ilfov, oras Voluntari, trup Pipera);
- linia 301 (Baneasa S.A. e in judetul Ilfov, oras Voluntari, trup Pipera);
- linia 253 (o portiune de 1 km din Sos. Fundeni se afla in judetul Ilfov, com. Dobroesti, sat Fundeni);
- linia 116 (bucla de la fosta gara Progresul si intreaga statie CFR apartine administrativ de judetul Ilfov, com. Jilava).

Ca o paranteza comica, si Metrorex are retea in judetul Ilfov, depoul IMGB fiind de drept pe teritoriul comunei Popesti-Leordeni.

Astept cu interes sa se pronunte Curtea de Conturi si in aceste cazuri in care se face transport judetean pe bani locali, in lipsa licentelor necesare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Jul 2008 13:41 
Offline
User avatar

Joined: Sun 18 Mar 2007 20:21
Posts: 23
Location: Bucuresti(Sector6); Galati
Desfiintarea traseelor preorasenesti e corecta atata timp cat Consiliul Judetean Ilfov nu a platit banii pentru serviciul prestat de RATB (asa cum era el, bun sau rau). Autobuzele de pe traseele desfiintate NU trebuie casate ci sa asigure un interval mult mai bun pe liniile urbane. Mai sunt cel putin 15 linii RATB urbane care isi pot imbunatati intervalele de succedare. Un autobuz la cateva minute ar fi un lucru util bucurestenilor, chiar daca linia nu ar fi chiar atat de folosita.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Jul 2008 17:15 
La fel 137 si 236 intorc la Car&Fur Militari, aflat pe teritoriul comunei Chiajna.

Sa inteleg de aici ca in Otopeni, Voluntari, Dobroiesti si Jilava au castigat oamenii primarului? Despre primarul de comuna votat de alegatori cu MinTea (care nu este) si despre relatiile lui cu fonferasul dela sectorul 6 s'a mai scris si prin presa.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Jul 2008 12:42 
Offline

Joined: Thu 27 Mar 2008 20:30
Posts: 2
Daca cei de la CJ Ilfov or sa aduca autobuze noi,sunt curios cum le vor distribui pe trasee?Mai mult ca sigur intervalele vor fi de 30 min sau chiar mai mult.
Si mai raman si alte probleme de rezolvat:locul unde vor intoarce in Bucuresti,nu cred ca vor mai intoarce in terminalele RATB,plata calatoriei(daca se vor introduce bilete sau plata la sofer).O alta problema este locul unde vor sta aceste autobuze,fiind este necesara constructia unei autobaze.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Jul 2008 13:29 
In cazul in care marmota mai inveleste ciocolata in staniol si ursul mai face bule pentru ciocolata, autobazele maretei Regii Autonome(?) de Transport a Ilfovului ar trebui amplasate undeva in zona soselei de centura, pentru acces rapid (teoretic) la liniile pe care le deserveste.
In aceasta zona, preturile terenurilor sunt astronomice, asa ca ma indoiesc ca se vor plati asemenea sume pe terenuri + autobaza + autobuze, in loc sa plateasca ceva pentru RATB.
Mai curand RATB vrea sa mai ia inca niste stele pentru Bucuresti si cauta motive sa scape de niste autobuze vechi, lasandu-le fara obiectul muncii.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Jul 2008 14:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Totusi, la o analiza mai profunda, toata tevatura cu Ilfov este intr-un fel chiar benefica pentru administratia locala. Se stie ca primaria din Voluntari are avantaje substantiale de pe urma afacerilor cu terenuri si dezvoltarii zonei ceea ce nu a insemnat chiar un efort sa asigure transport local cu midibuze, ba chiar a crescut popularitatea primarului. Nici in Otopeni nu ar fi vreo problema cu transportul local, bani sunt cat cuprinde iar in urmatorii bani vor fi si mai multi.

O posibila ipoteza ar fi ca o parte insemnata a locuitorilor Judetului Ilfov sunt indivizi cu posibilitati materiale insemnate. Pentru ei transportul public nu este un subiect de interes, ba chiar o nemultumire pentru ca acei bani se duc pe subventii de transport si nu pe facilitati medicale sau educationale in apropiere. De asta pentru multi transportul public nu inseamna o prioritate.

Pe de alta parte, toata campania: "uite transportul public", "nu mai e transportul public" e o piesa grea in toate campaniile electorale locale.

Se stie ca peste 20% din electorat si 40% din cei care voteaza in Ilfov sunt oameni simpli si care nu au posibilitati sau nu vor sa plateasca bilet pentru orice forma de transport. Ei sunt cei care beneficiau la maxim si de "cursele" CFR si de autobuzele RATB, pentru ca nu trebuiau sa plateasca, nimeni nu ii deranja. Acesti oameni sunt si cei care vocifereaza cel mai mult cand li se ia acest "drept" fraudulos obtinut. De aceea e mult mai simplu sa li se ofere promisiuni unor asemenea oameni decat sa se faca ceva concret. Se stie ca afacerile cu terenuri sunt mai importante dar din cand in cand trebuie sa se lase impresia ca se face ceva si pentru acest electorat "guraliv".


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Jul 2008 17:37 
Nu cred ca RATB a iesit in pierdere cu traseele preorasenesti.Problema au fost firmele de maxi-taxi care vroiau traseele dor pentru ele.Eu ,de exemplu,stau in Chitila si sunt obligat sa platesc cate 4 lei in fiecare zi (2 dus si 2 intors).Ganditiva ca maxi-taxi-urile vin la un interval de 1-2 maxim 3 minute si sunt pline.Asta inseamna o gramada de bani pentru cine detine traseul.Totul este politica pentru bani si cand vine vorba de bani nimic numai conteaza.
De retinut este faptul ca firmele de maxi-taxi nu ieseau in pierdere nici cand circulau in comun cu RATB-ul,avand in vedere ca ele nu o ofera posibilitatea unui abonament.
Apropo nu stie cineva daca nu sunt obligate sa faca abonamente(macar pt elevi)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Jul 2008 12:00 
Pentru ca doar statul e vaca de muls si gasca de jumulit, de aia nu se dau abonamente.
Asta ar insemna teoretic o disparitie din peisajul transportului a pionierilor plimbareti, dar este o lovitura data elevilor si studentilor, care n'au nicio vina ca locuiesc in Ilfov sau in general in Romania.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 18 Sep 2008 20:53 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
Speranta :D :

RATB îşi poate relua cursele preorăşeneşti între Bucureşti şi Ilfov

În sedinta de astazi, Guvernul a creat cadrul legal necesar pentru ca RATB sa îsi poată relua cursele preoraşeneşti între Bucuresti şi Ilfov.


"Prin acest act normativ dăm posibilitatea unui număr important de
cetăţeni din zona Ilfovului să vină să lucreze şi să studieze în Bucuresti", a
afirmat premierul Călin Popescu Tăriceanu.

De asemenea, primarul Capitalei, Sorin Oprescu, a apreciat disponibilitatea de cooperare ÅŸi promptitudinea Executivului, care a emis o OrdonanÅ£ă de UrgenÅ£ă privind asigurarea cadrului legal pentru reluarea circulaÅ£iei autobuzelor RATB pe ruta BucureÅŸti-Ilfov.

Regia Autonomă de Transport BucureÅŸti este pregatită să pună la dispoziÅ£ie autobuzele necesare pentru transportul călătorilor pe traseele menÅ£ionate. "Eu reiau transportul în momentul în care această ordonanÅ£ă e publicată în Monitorul Oficial. Ne pregătim cu traseele cele mai aglomerate ÅŸi care au nevoie realmente de transportul public în comun", a conchis Oprescu.

Sursa: Realitatea.net


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Sep 2008 18:38 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
E posibil ca de la 1.10.2008 sa fie reluate aceste curse. Se pare ca soferii au fost deja instruiti...
Era logic sa fie reluate, dat fiind ca toti soferii plecati in concediu fortat la 1 iulie isi termina zilele de concediu si nu au ce lucra.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Sep 2008 19:04 
Offline

Joined: Mon 15 Oct 2007 22:16
Posts: 22
Se vor introduce toate liniile sau mai putine?Vor avea acelasi orar de plecare sau va fii modificat?Scuze ca pun cam multe intrebari dar ma intereseaza pentru ca e aiurea sa pleci cu dubarii si sa nu ai loc in maxi :x , mai ales de dimineata cand intrun maxi de 17 locuri intra si 50 de persoane :?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Sep 2008 19:12 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
150 de ture (in total) fata de 185 cate erau inainte.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Sep 2008 19:21 
Offline

Joined: Mon 15 Oct 2007 22:16
Posts: 22
E clar ca pe unde erau 2 ture acum ramane una singura :( , ca sa fie si dubarii multumiti


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Sep 2008 19:31 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Exact.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 26 Sep 2008 09:56 
Singura solutie pentru preorasenesti cred ca este sa fie taxatoare in fiecare vehicul, iar biletele sa fie vandute exclusiv de aceasta, pentru a preveni falsificarea biletelor; in ciuda "investitiei" in salariul respectivei, cred ca banii vor fi recuperati, fie si partial, din incasari.
Desi sistemul e primitiv, el functioneaza cu succes in Buzau, unde absolut toti calatorii isi cumpara bilet sau au abobnament, cupoane de pensionar etc.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 165 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group