TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Thu 12 Dec 2019 19:26

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 165 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Feb 2010 23:10 
Offline

Joined: Mon 15 Oct 2007 22:16
Posts: 22
Am si eu o intrebare si in acelasi timp o propunere.In urma lucrarilor de asfaltare efectuate anul trecut intre satul Balaceanca si comuna Glina nu s-ar putea prelungi traseul liniei 466 pana in Balaceanca avand capat comun cu 410??Drumul dintre Glina si Balaceanca este impecabil si multa lume ar folosi linia de autobuze 466 cu capatul extins in Balaceanca deoarece foarte multi trebuie sa ajunga in zona titan salajan sau eventual pot lua metroul de la RATB Titan.Multumesc pentru raspunsuri


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Feb 2010 14:14 
Fa propunere la RATB...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Feb 2010 17:44 
Offline
User avatar

Joined: Wed 19 Oct 2005 16:22
Posts: 18
Location: Bucuresti
Linia 422

P-ta Clabucet(04:40,22:40), Cal. Grivitei, Bd. Bucurestii Noi, Sos. Chitila, Str. Banatului, Sos. Bucuresti-Pitesti, Ferma Chitila(05:18,23:15)

Am observat ca,pe aceasta linie intervalul chiar se respecta si sunt si multi locuitori din comuna Chitila care prefera ratb-ul in ciuda dubarilor


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Feb 2010 13:48 
Offline

Joined: Fri 07 Jul 2006 10:10
Posts: 75
Urmare a intereselor dubarilor liniile 402, 414 si 434 nu mai intorc la P-ta Sudului, ci la capatul tramvaielor de la Romprim, imediat la intrarea in Bucuresti. Motivul oficial este (cel mai probabil) ca autobuzele nu mai au unde sa intoarca la P-ta Sudului, din cauza lucrarilor la pasajul spre noul centru comercial. Bine ca au loc de intoarcere dubele.

Asadar, daca vreti sa ajungeti la metrou trebuie luat un autobuz preorasenesc si un tramvai, sau doar o duba. Felicit RATB, primaria Bucuresti, primaria Popesti, consiliul general Ilfov si alte capuse care dau vina una pe alta. Astept ziua cand le veti scoate de tot, ca sa nu mai jucati teatrul asta absurd.

Pe site nu se mentioneaza modificarea, oricum e doar un moft si situl.

In ritmul asta se pot extermina complet Dafurile in maxim o luna si poate incepe casarea primelor Citaro, ca e parcul supradimensionat si au si ele o varsta, plus ca ocupa spatiu in autobaze.

Si cand te gandesti ca in anii 90 linia 144 ajungea din Popesti pana la Eroii Revoulutiei. Ca sa nu mai vorbim de perioada de dinainte de 89, cand intorcea la P-ta Unirii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Feb 2010 23:37 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 652
Location: Bucuresti, Militari
Chiar n-au loc ???
Liniile spre Popesti intra prin fata blocurilor, apoi pe Berceni cu intoarcere pe Oltenitei
Cele spre Berceni intorc prin Oltenitei si prin fata blocurilor, de unde intra pe sos. Berceni.
Dar nu se vrea.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 18 Feb 2010 00:49 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7900
418 si 419 nu mai vin la P-ta. Sudului de aproape un an... deranjau dubarii.

Configuratia zonei arata ca in atasament. Pe unde am tras dungile rosii nu se mai circula. Practic, toate masinile care merg pe Oltenitei ocolesc prin Sos. Berceni, iar pe straduta de langa blocuri s-a instituit sens unic si s-a semaforizat capatul dinspre Sos. Oltenitei.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jun 2010 18:45 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7900
In amintirea vremurilor bune, o filmare dintr-un Iveco de pe linia 455, in timp ce urca podul peste Linia de Centura de la Magurele:
[youtube]fAbjQVjvXu8[/youtube]


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jun 2010 19:51 
Punem pariu ca pana la sfarsitul anului (maxim) RATB revine in Ilfov? :twisted:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jun 2010 20:01 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7900
Pai sa revina. Judecand dupa numarul de calatori vazuti in ultimele zile si dupa numarul celor care validau carduri si bilete, nu vad cum pot fi nerentabile aceste trasee. Dar, daca se va reveni, poate se vor face si niste orare mai bune, nu 2 curse pe zi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jun 2010 20:12 
Totul depinde daca RATB va primi subventia de la CJ Ilfov sau nu.
Pentru ca daca ies banii doar din bilete / aboanmente nu sunt rentabile.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Sep 2010 10:08 
Ciclul "le scoatem, le bagam" revine....

Oprescu: Transportul preorăşenesc Bucureşti - Ilfov ar putea fi reluat la începerea anului şcolar

Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat astăzi că transportul preorăşenesc RATB ar putea fi reluat dacă fiecare autoritate locală din judeţul Ilfov va încheia contracte cu Regia Autonomă de Transport.

„În urma discuţiilor avute cu cei 18 primari ai localităţilor învecinate Capitalei a reieşit posibilitatea reluării, odată cu începerea noului an şcolar, a transportului RATB preorăşenesc", a spus Sorin Oprescu, citat de Mediafax.

Potrivit primarului general, transportul preorăşenesc va fi reluat dacă autorităţile locale din judeţul Ilfov vor încheia contracte cu RATB. Oprescu a precizat că, în acest caz, costul transportului va fi acoperit cu o parte din preţul biletelor şi abonamentelor, iar „cealaltă parte urmând să fie suportată de la bugetul local al fiecărei primării din judeţul Ilfov", potrivit sursei citate.

Totodată, Oprescu a explicat că trebuie urgentată elaborarea documentelor necesare liniilor preorăşeneşti, pentru ca autobuzele să poată circula de la începutul noului an şcolar.

Autobuzele RATB care asigurau transportul public între Bucureşti şi localităţile din judeţul Ilfov nu mai circulă din 15 iunie, reprezentanţii Consiliului Judeţean Ilfov solicitând atunci operatorilor de transport privat să mărească numărul de microbuze şi frecvenţa cu care acestea circulă.

www.adevarul.ro


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Sep 2010 19:03 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7900
In sfarsit ceva vesti bune. Intervalele de succedare sunt si de 15-20 de minute la ore de varf, insa problema e ca, in week-end, nu se asigura 406 si 422. Motivul e simplu: nu vrea Mitrea, ca pe acolo circula firma lui.

http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=446

RATB reinfiinteaza liniile preorasenesti 406, 422, 408, 428 si 460
Duminică, 12 Septembrie 2010

Incepand cu data de 13.09.2010, prin parteneriatul incheiat intre Primaria Municipiului Bucuresti, Regia Autonoma de Transport Bucuresti si Primariile din Comunele Chiajna, Chitila, Domnesti, respectiv Mogosoaia, se infiinteaza transportul preorasenesc de calatori pe cinci trasee, astfel:
Linia 406 va functiona intre terminalul Lujerul si Comuna Chiajna, pe B-dul. Iuliu Maniu, Str. Dreptatii, Bd. Uverturii, Sat Rosu, Sat Dudu, pana in Comuna Chiajna.
Linia 422 va functiona intre terminalul Clabucet si Comuna Chitila, pe urmatorul traseu: Cal. Grivitei, Bd. Bucurestii Noi, Sos. Chitilei, Sos. Banatului, Sos. Bucuresti-Pitesti, pana la Pasaj CFR Chitila.
Ca urmare a infiintarii liniei preorasenesti 422, care va asigura si transportul calatorilor pe Sos. Chitilei pana la limita administrativa a Municipiului Bucuresti, incepand cu aceeasi data, linia de autobuze 622 se desfiinteaza.
Linia 408 va functiona intre terminalul Ghencea si Comuna Domnesti, pe Bd. Ghencea, Prelungirea Ghencea, Sos. Domnesti, pana la statia CFR Domnesti.
Linia 428 va functiona intre terminalul Ghencea si Comuna Domnesti-Sat Teghes, pe Bd. Ghencea, Prelungirea Ghencea, Sos. Domnesti, Drumul Ciutaci, pana in localitatea Teghes .
Linia 460 va functiona intre terminalul Laromet si Comuna Mogosoaia, pe Bd. Bucurestii Noi, Sos. Bucuresti-Targoviste, pana la statia Spitalul Mogosoaia.

De asemenea, in perioada urmatoare, Primaria Municipiului Bucuresti si Regia Autonoma de Transport Bucuresti, vor purta discutii si cu alte Primarii din Judetul Ilfov, pentru infiintarea transportului public de calatori intre Bucuresti si localitatile respective.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 13 Sep 2010 12:14 
Ce treaba are sa nu vrea Mitrea pe acolo altceva? Si poate ai uitat ca Mitrea acum nu e la putere....

In fine, o parte din linii au orare foarte bune, nu-mi amintesc sa mai fi mers asa de bine in ultimii ani.
- Linia 406 - circula doar de luni pana vineri. La ore de varf sunt 5 autobuze la intervale de 18-20 minute.
- Linia 408 - de luni pana sambata sunt 2 autobuze la intervale de aprox. 45 min, duminica un autobuz la aprox. 85 min
- Linia 428 - in fiecare zi este un autobuz la intervale de 85 - 100 min; la pranz nu circula. Sambata si duminica ultima cursa de dimineata si prima cursa de dupa-amiaza nu sunt efectuate. Dat fiind faptul ca la 428 difera fata de 408 doar ultimile 5 statii intervalele nu sunt foarte rele, insa puteau macar sa le intercaleze cu 408...
- Linia 422 - circula doar de luni pana vineri. La ore de varf sunt 5 autobuze la intervale de aprox. 20 min. Nu e rau deloc!
- Linia 460 (scurtata) - de luni pana vineri sunt 3 autobuze la ore de varf (intervale de 15-20 min), in rest 2 autobuze la 25 min. In week-end este un singur autobuz la aprox. 45 min.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 13 Sep 2010 12:32 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7900
RobertC wrote:
Si poate ai uitat ca Mitrea acum nu e la putere....


Si ce daca nu mai e la putere? Influenta a ramas, iar Oprescu a fost in PSD daca nu iti mai amintesti.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 14 Sep 2010 13:51 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7900
Tarifele pentru bilete (nu sunt afisate pe site-ul RATB-ului):

Bilet 1 calatorie: 1,5 RON
Abonament o linie: 35 RON
Abonament pe toate liniile urbane si preorasenesti: 65 RON

Se acorda aceleasi reduceri la abonamente ca si la cele urbane.

Ca fapt divers, a fost configurat un singur tip de abonament preorasenesc, cel pentru zona 1.

Tot ca fapt divers, soferii de pe preorasenesti se cred pe Citaro si intarzie... cursa de pe 408 de la 9:15 a venit la 9:18 si a plecat la 9:21.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Sep 2010 10:56 
422 circula si in week-end. Ieri la ora 15:45 erau 3 autobuze in traseu.
Am vazut ca si pe site apare acum ca circula si in week-end. Si linia 406 circula in week-end.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 28 Sep 2010 00:17 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7900
Au aparut noile programe de circulatie pe site-ul RATB... era clar ca orice minune tine doar 3... saptamani. Au disparut programele afisate civilizat, inlocuite tabele seci cu intervale intre 25 si 100 de minute, fara a se specifica exact orele de trecere prin cap de linie. In plus, daca noile intervale sunt corecte, inseamna ca 408 a ramas cu 2 autobuze pe traseu (iar intre 13 si 18, deci ora de varf, cand revin acasa sutele de elevi si navetisti din zona, doar un autobuz), iar 428 cu un singur tur, care nici nu circula intre 13 si 18. 406, 422 si 460 au ramas la fel, pentru ca autobazele Militari, Floreasca si Nordului nu au unde sa isi trimita DeSimoanele si Dafurile.
Tare imi e ca toata reinfiintarea nu a fost decat un mod de a da de lucru soferilor pana la marirea de parc de la 1 octombrie, fara a se gandi cineva si la cei care folosesc liniile preorasenesti respective.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 29 Sep 2010 14:32 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7900
Motivul e simplu: firma de transport spre Buftea e a cuiva din acelasi partid cu majoritatea CL-ului din Buftea.

Am rezolvat enigma cu reducerea de curse de pe 428... 408 vine la fel de bine, iar 302 a fost suplimentat, pentru a putea face fata pe tronsonul dintre Margeanului si Pod Bragadiru, frecventat de foarte multi elevi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 18 Nov 2010 01:23 
Incepand din data de 18.11.2010, RATB va infiinta linii preorasenesti 427, 431, 453 si 449

Miercuri, 17 Noiembrie 2010

Incepand cu data de 18.11.2010, prin parteneriatul incheiat intre Regia Autonoma de Transport Bucuresti si primariile localitatilor Magurele si Otopeni, se infiinteaza urmatoarele linii de transport public:
Linia 427 va functiona intre terminalul Ghencea si Satul Pruni din Comuna Magurele, pe urmatorul traseu: Bd. Ghencea, Str. Antiaeriana, Sos. Bucuresti-Magurele, Sat Dumitrana, pana in Satul Pruni.
Linia 431 va functiona intre terminalul Ghencea si Satul Alunisu din Comuna Magurele, pe traseu : Bd. Ghencea, Str. Antiaeriana, Sos. Bucuresti-Magurele, pana in Satul Alunisu.
Linia 453 va functiona intre terminalul Ghencea si Satul Varteju din Comuna Magurele, pe traseul : Bd. Ghencea, Str. Antiaeriana, Sos. Bucuresti-Magurele, pana in Satul Varteju.
Linia 449 va functiona intre terminalul Piata Presei si Pasaj C.F.R. Balotesti din localitatea Otopeni, pe traseul : Bd. Expozitiei, Bd. Marasti, Sos. Bucuresti-Ploiesti, DN1, cu intoarcere pe DN1, Sos. Bucuresti-Ploiesti, Sos. Kiseleff, Bd. Expozitiei.
In perioada urmatoare, Regia Autonoma de Transport Bucuresti va purta discutii si cu alte Primarii din Judetul Ilfov, pentru infiintarea transportului public de calatori intre Bucuresti si localitatile respective.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 18 Nov 2010 12:47 
427 - 1 autobuz - 8 curse si jumatate / zi
431 - 1 autobuz - 12 curse / zi
453 - 1 autobuz - 11 curse / zi
Programele sunt facute la cererea comunei Magurele.

449 - zi lucru - 4/3 autobuze la 25-40 min
- week-end - 2 autobuze la 47-55 min


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 18 Nov 2010 17:24 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7900
Oarecum decent programul pentru Magurele, desi intre 12 si 15 circula doar dubele (stim noi ale cui sunt):


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 18 Nov 2010 17:58 
Intamplator cunosc pe cineva din Magurele care mi-a spus ca au fost de la primarie la el acasa si l-a intrebat la ce ora are nevoie de autobuz spre si dinspre Bucuresti. Intre orele 12 si 15 chiar nu prea e cerere.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Dec 2010 16:33 
Linia de autobuze 406 va fi desfiintata

Vineri, 10 Decembrie 2010

Ca urmare a solicitarii Primariei Comunei Chiajna, de suspendare a serviciului de transport public, din cauza lipsei fondurilor si a imposibilitatii sustinerii financiare a acestei activitati, incepand din data de 01.01.2011, linia de autobuze 406 va fi desfiintata.

Precizam ca activitatea de transport public pe liniile preorasenesti dintre Municipiul Bucuresti si localitatile din Judetul Ilfov poate fi asigurata numai la solicitarea primariilor care incheie contract cu Regia Autonoma de Transport Bucuresti, prin care isi asuma responsabilitatea sustinerii serviciilor prestate de Regie pentru locuitorii comunei si onorarii obligatiilor de plata revenite prin contract.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Dec 2010 17:53 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7900
De fapt, motivul real are legatura cu firma de maxi-taxi, care mergea cu masinile goale. Se pare ca firma respectiva, in colaborare cu primaria (!) ar fi adus 2 ,,autobuze" (nu se stie inca ce marca si model sunt).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Jan 2011 16:50 
Liniile preorasenesti 408 si 428 se vor desfiinta

Miercuri, 05 Ianuarie 2011

Ca urmare a solicitarii Primariei Comunei Domnesti, de suspendare a serviciului de transport public intre Bucuresti si Comuna Domnesti, din cauza lipsei fondurilor si a imposibilitatii sustinerii financiare a acestei activitati, incepand din data de 14.01.2011, liniile de autobuze 408 si 428 vor fi desfiintate.

Precizam ca activitatea de transport public pe liniile preorasenesti dintre Municipiul Bucuresti si localitatile din Judetul Ilfov poate fi asigurata numai la solicitarea primariilor care incheie contract cu Regia Autonoma de Transport Bucuresti, prin care isi asuma responsabilitatea sustinerii serviciilor prestate de Regie pentru locuitorii comunei si onorarii obligatiilor de plata revenite prin contract.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Jan 2011 18:03 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7900
Oare din cauza neplatii obligatiilor de catre primaria din Domnesti sau pentru ca a inceput din nou casarea in URAC?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Jan 2011 18:38 
Sincer, nu cred ca din cauza casarilor atata timp cat inca e un "surplus" mare de "vechituri". Poate mai degraba ca o fi cotizat vreun dubar la primaria Domnesti...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Jan 2011 19:23 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7900
Oricum, spre Domnesti dubarii au cam fost ruinati de cand au aparut autobuzele RATB, chiar daca circulau cu 2 minute inaintea autobuzelor.

Cred ca dubarii au gasit vaca de muls (primariile de comune), asa ca, decat sa mearga subventia la RATB, mai bine merge in cosciugele lor pe roti. Acest principiu s-a aplicat cu succes la Chiajna, unde dubarii au adus un ElCar pe care au mai si scris ,,Primaria Chiajna", iar biletul e 2 RON (fata de 1,5 RON cat era la RATB), dar fac pariu ca au calculat ei ca pretul real ar fi vreo 4 RON, diferenta intrand in buzunarul lui Mitrea. Evident, totul in limita a 100 bilete pe schimb (sau cat o mai avea norma soferul... biletele se rup la sfarsitul zilei, iar ce e peste norma intra in buzunarul soferului).

Punem pariu ca urmatoare linie desfiintata e cea de Chitila? Ca tot C&I circula si pe acolo, ca si la Chiajna.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Jan 2011 19:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48831
Dr2005 wrote:
buzunarul lui Mitrea


Adica??? Mitrea are firma de dube?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Jan 2011 20:58 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7900
Despre ,,afacerile" de partid am mai scris, dar cineva mi-a sters mesajele.

C&I a aparut in perioada in care ministrul al transporturilor era Miron Mitrea, iar sef la CFR era Necolaiciuc. Evident, dubele C&I au intrat imediat pe rutele cele mai ,,grele" ale CFR-ului din vremea aia, precum Bucuresti - Brasov, concomitent cu anularea unui numar mare de trenuri.

Cand s-au desfiintat liniile preorasenesti de la RATB, firma C&I a pus mana pe unele dintre cele mai grele trasee, precum cele de Chiajna si Chitila, unde RATB circula, pana atunci, cu autobuze la intervale de 7-8 minute (!). Alte trasee au ajuns la alt partid, reprezentat de firme precum Millenium Trans (de exemplu cel de Buftea, unde RATB circula la 15 minute), firma ,,partenera" cu Allegro Maxi Taxi, Fly Taxi si Eurocontruct (!), firme ce, de curand, tot prin ,,parteneriatul" lor au scos ,,Taxi Golden Blitz" (taximetrele pt fi vazute prin Bucuresti). Deasemenea, alte trasee au ajuns la Atlassib. Practic, felia e impartita intre Atlassib, Allegro+Millenium Trans si C&I, alte firmulite abia au reusit sa mai bage si ele cate o duba-doua pe vreun traseu (ca au fost licitate traseele ca trasee inter-judetene, deci licitate cursa cu cursa pentru fiecare traseu).
Cand Tariceanu a scos hotararea conform careia RATB avea voie sa circule in Ilfov, primul care s-a opus a fost chiar Mitrea. Cum a ajuns la putere alianta PD-L+PSD, cum au fost iar desfiintate liniile preorasenesti, mai ales ca ambele partide aveau interes aici.
Pe scurt, absolut totul e politic. Liniile se infiinteaza/reinfiinteaza ori in scop electroal, ori ca sa primarul dintr-un partid sa ii faca in ciuda dubarului din alt partid ca nu a cotizat unde trebuia. Nimeni, dar ABSOLUT NIMENI din primariile comunelor, din PMB, din RATB sau din ARR nu are in vedere interesele cetatenilor care folosesc serviciile de transport in comun :!:

--
Articole despre cum a apărut grupul de firme C&I se găsesc destule la o simplă căutare cu Google. De exemplu: LINK1, LINK2 şi LINK3.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 165 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group