TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Mon 19 Aug 2019 18:19

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 165 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Feb 2009 00:38 
Dupa un ocol prin Sindrilita, am ratat drumul catre Ganeasa (felicitari Administratiei Drumurilor care pun indicatoare acolo unde trebuie) si am nimerit pe un drum proaspat-asfaltat spre Piteasca. Dupa acest sat, am ajuns in Branesti, unde au fost montate placute indicatoare de statii noi.

Statia Posta Branesti - linia 401


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Feb 2009 00:44 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
RobertC wrote:
Dupa un ocol prin Sindrilita, am ratat drumul catre Ganeasa


Ala e un drum pe care chiar nu ai cum sa il ratezi... acum cativa ani era o ditai placuta ,,Drum comunal Sindrilita - Ganeasa reabilitat prin fonduri U.E. bla-bla". De la locul unde intoarce 432 o iei la dreapta (chiar in dreptul statiei lui 432).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Feb 2009 00:44 
Din Branesti am luat-o spre sud, am trecut pasajul peste A2 si am intrat in satul Vadu Anei. Drumul judetean 100 ar fi trebuit apoi sa ne scoata in comuna Fundeni, de unde am fi putut sa o luam catre Tanganu si Balaceanca.
Insa dupa terminarea satului, drumul se pierdea intr-un imens noroi (vezi poza), ceea ce ne-a obligat sa facem cale intoarsa in Branesti, apoi pe DN 3 spre centura. Macar Primaria comunei Branesti ne ura "Drum Bun" (cine avea tupeu!)
Am intrat pe centura, apoi am facut stanga pe DJ 301 catre Cenica.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Feb 2009 00:47 
Dupa cum spuneam si mai sus, nu exista nici un indicator catre Ganeasa. O fi fost... Acum nu mai e!

Statia Primaria Cernica - linii 410, 459, 461


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Feb 2009 00:54 
Dupa Cernica, drumul se imparte in doua - la stanga catre Tanganu, iar la dreapta catre un alt drum care dupa 200m se desprate inainte catre Caldararu (vreun km si ceva) si la stanga catre Balaceanca dupa ce se trece pe sub A2.
La iesirea din Balaceanca urmeaza DJ 301A care merge spre Glina.
M-am incumetat si am luat-o pe acest drum. Nu va recomand sub nici o forma sa o luati vreodata pe acest drum. Am mers cu 5km/h vreo 3km. Nu se pune problema ca nu ar fi asfaltat, dar sunt gropi una langa alta.
La finalul acestui drum, se vede si faimoasa intrare in Glina, o comuna europeana, aflata la 2km de capitala tarii! Atentie, drumul pe care il vedeti in poza este autostrada fata de ce a fost inainte.
PS: Capatul lui 466 nu are placuta de statie!


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Feb 2009 19:53 
Offline

Joined: Mon 15 Oct 2007 22:16
Posts: 22
De ceva timp se face tam-tam ca preorasenestile vor fii retrase iar.Probabilitatea de a fii retrase iar liniile preorasenesti mie mi se pare foarte mica deoarece pe liniile care pleaca de la oncologic au fost introdusi cam de o saptamana si ceva incasatori,iar RATB a cheltuit destui de multi bani pentru instruirea acestora.RATB inca mai face angajari de incasatori iar in viitoru foarte apropiat(nu stiu exact perioada) toate liniile preorasenesti vor avea incasatori.Alta chestie primariile din ilfov au pus afise la avizier in care comunica locuitorilor ca se fac angajari de incasatori pentru liniile RATB.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Feb 2009 20:30 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
E posibil ca salariile incasatorilor sa vina de la Ilfov, nu Bucuresti. Atunci, practic, RATB ar avea blatism zero si nu ar plati nimic in plus :) Desigur, ramane si problema corectitudinii taxatorilor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Feb 2009 21:31 
Offline

Joined: Fri 07 Jul 2006 10:10
Posts: 76
Fara a dori a lua apararea cuiva, trebuie spus ca, din pacate, pe langa intervalele jenante ale RATB in Ilfov mai este si problema ca orarele sunt facute fara nici cea mai mica intentie de a asigura o cat mai buna frecventa a autobuzelor de pe diferite linii pe portiuni comune.

Iar acolo unde exista diferente de 5-10 min in orarul real, in practica veti constata ca vin unul dupa altul, motivul fiind (la o eventuala reclamatie) traficul. Scuza care nu tine in 99% din cazuri, cel putin pentru liniile spre Popesti.

Veniti sa vedeti cum autobuze de pe 3 linii diferite cu intervale de succedare de 1h sau mai mult (in weekend) vin unul dupa altul.

Daca ati fi in situatia sa asteptati in statie zilnic, v-ar interesa probabil aceasta problema. Asta dc nu preferati maxi-taxi.
Acesta este un motiv pt care uneori circula mai mult goale. Peste un anumit interval de succedare nu mai e nimeni nebun sa stea in statie.

Aceeasi boala o au si liniile urbane (tramvaiele 16 si 36). Probabil ca exemplele pot continua la nesfarsit. Doar ca liniile urbane au macar un interval acceptabil iar golurile create sunt mai usor de suportat. Pe cand la preorasenesti tocmai asta e ideea: crearea de intervale cat mai mari, in care apar dube.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 15 Feb 2009 20:42 
Dupa ce week-end-ul trecut nu am reusit sa gasim capatul liniei 443 - Silistea Snagovului, ne-am hotarat azi sa facem o cursa dus-intors cu singurul autobuz turat pe aceasta linie.
Nu e de mirare ca nu am gasit atunci traseul, intrucat pe orarul acestei linii aflat pe site sunt trecute opririle: Izvorani (in realitate statia este pe DN1 la intersectia cu drumul care duce in Izvorani, deci la departare de vreo 2km), Snagov Parc (in realitate aceasta statie este in Ciolpani la intersectia cu drumul care duce catre "El Capitan" situat in parcul Snagov, si la departare de 4,3km de parc :shock: ), Complex Olimpic (statie situata pe camp undeva unde nu se vede Complexul....).
Mai mult de atat, capatul liniei pe hartie este "Silistea Snagovului". In realitate mai exista o statie terminus la vreo 2km distanta - "Santul Floresti".


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 15 Feb 2009 20:44 
In Ciolpani, autobuzul face dreapta de pe DN1, intrand pe DJ 101C.
Drumul acesta este foarte ingust si presarat cu multe gropi.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 15 Feb 2009 20:46 
Capatul liniei 443.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 15 Feb 2009 20:49 
Linia 443 este detinuta de un singur autobuz care face 4 curse dus-intors in fiecare zi, indiferent ca este lucratoare sau week-end).
Plecarile de la P-ta Presei Libere sunt: 04:15, 07:15, 15:40, 19:00.
Plecarile de la Silistea Snagovului (sau mai bine zis Santul Floresti) sunt: 05:45, 09:15, 17:20, 20:40


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 15 Feb 2009 21:27 
Iata si cum s-a circulat azi la a treia cursa.
Se observa cat de rentabila este linia :x
Stationarea la capat a fost de 40 de minute. A se observa ca timpii de parcurs pe hartie sunt aceiasi si in week-end si in timpul saptamanii.

Alo! Domnilor de la RATB care cititi aceste randuri! Puneti mana si angajati pe cineva competent sa faca aceste programe de circulatie!


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Feb 2009 17:49 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
Sa analizam si linia 445. Dupa cum puteti vedea in atasament, situatia nu e deloc roza... calatorii din autobuz pot fi bagati lejer intr-un Logan Breack.

Sa o luam cu inceputul... linia e folosita de chinezii cazati undeva la intrarea in Tunari si de cei care se nimeresc prin statii cand vine autobuzul. La C.F.R. Constanta trage autobuzul #766, turul 2(!) pe aceasta linie, pe la vreo 12:05. Innotam cu totii prin mocirla sa ajungem la el (este tras undeva langa C.F., nu langa dispecerat). De la C.F.R. Constanta autobuzul merge pe un drum paralel cu calea ferata, apoi intra pe un drum cu niste gropi pe care nici Prel. Ghencea nu le-a avut in zilele ei cele mai bune. In zona respectiva s-au construit o groaza de business-center-uri si blocuri de locuinte, dovada cele 2 Mega Image-uri si... cele ~10 autobuze folosite de companii pentru a-si transporta angajatii, autobuze ce erau parcate in zona statiei Ferma Rosie. De-alungul Bd. Pipera din Orasul Voluntari nu exista indicatoare de statii R.A.T.B.. Nu stiu corespondenta dintre statiile de pe site-ul R.A.T.B. si cele ale S.T. Voluntari amplasate pe strada respectiva (si in care se pare ca opresc si autobuzele R.A.T.B., adica autobuzul, desi pe itinerar scria turul 2). In tabelul de mai jos am scris denumirile cum apar ele scrise pe statii. Abia la Linia de Centura apare primul indicator R.A.T.B. Urmeaza apoi statiile Campului (unde coboara/urca chinezii la orele de varf), Magazin si Primaria Tunari. La Primaria Tunari este si o casa de bilete R.A.T.B., insa cele 3 maxi-taxiuri (e o amestecatura totala de Isuzu Tourqoise, Otokar, Mercedes Cibro si dube de toate felurile) care sunt mereu acolo te imbie sa nu iti cumperi bilet pentru un autobuz care nu stii cand vine. Urmatoarea statie dupa primarie presupun ca se numeste tot ,,Campului", cel putin asta parea a fi scris pe acel indicator decolorat. Urmeaza Pepiniera, o statie pusa in mijlocul campului, pentru o pepiniera care, dupa marime, nu cred ca are mai mult de 3-4 angajati. Dupa acea urmeaza, desigur, Dimieni, unde autobuzele intorc din 3 miscari.
Cursa de intoarcere decurge in mare parte la fel de sec ca cea din'ainte... calatori cat sa ii numeri pe degete, sofer care se crede pe Citaro si merge cu 30 km/h (De ce sa se grabeasca? E timp berechet, iar calatori oricum nu sunt). La Primaria Tunari urca 2 oameni... dupa care drumul continua la fel de sec pana la C.S. Pipera. De acolo urca o doamna cu 2 bancnote de 1 RON in mana... se uita ea, vede ca soferul e bine inchis in cabina si ca eu notez ceva de zor in agenda mea... ma intreaba ,,Unde platim, la Dvs. sau la sofer?" Ii raspund ca este autotaxare, moment in care scoate un card Activ din buzunar si valideaza probabil un portofel electronic. De la Impact mai urca 2 calatori, si ei cu bancnotele in mana... incearca la sofer dar degeaba. Pana la urma se resemneaza, dar apoi observa ca autobuzul o ia la dreapta, spre drumul cu gropi ce da in calea ferata. Cei 2 (si cu calatoarea din'ainte, deci 3) vroiau sa ajunga la metrou si au luat primul vehicul iesit in cale (un maxi-taxi fusese depasit pentru ca se oprise soferul in fata casei sa isi ia nu-stiu-ce de acolo, lasand duba cu tot cu calatori pe strada) pentru ca ,,am crezut ca merge la metrou daca afiseaza 445 ca maxi-taxi-urile". Concluzia e trista... pana si putinii calatori care ar putea frecventa aceasta linie sunt dusi la mama naibii si debarcati in mocirla de la C.F.R. Constanta de unde singurele legaturi cu metrou sunt cele 2 trasee de autobuz 112 si 135, carora le ia vreo 40 de minute sa parcurga distanta pana la statia de metrou Aurel Vlaicu (traficul). De, R.A.T.B. ce sa-i faci, o companie pentru calatoriile Dumneavoastra zilnice. Cu Maxi-Taxi.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Apr 2009 02:35 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
RobertC wrote:
Dupa ce week-end-ul trecut nu am reusit sa gasim capatul liniei 443 - Silistea Snagovului, ne-am hotarat azi sa facem o cursa dus-intors cu singurul autobuz turat pe aceasta linie.


Statia ,,Santul Floresti" e prevazuta si cu adapost... daca ar avea afisat si orarul de trecere al autobuzelor si dubelor ar fi chiar 100% conforma cu legea 92/2007 :)

Sa mai vedem autobuzul #874 incadrat in ,,decorul" rural al zonei:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Apr 2009 20:22 
Offline

Joined: Mon 15 Oct 2007 22:16
Posts: 22
S-au mai redus din turele destinate periferiei.Daca pe traseu erau 2 masini a mai ramas doar una.Se pare ca iar se incearca mazilirea RATB in Ilfov.Pacat....


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 22 Apr 2009 13:25 
Offline

Joined: Sat 08 Mar 2008 09:20
Posts: 22
Location: Bucuresti,Chitila
Transportul in Ilfov o decazut total.De cand au aparut dubarii totul a devenit o lupta pentru bani din care au iesit mereu invinsi calatorii.
In prezent RATB-ul mai circula doar de forma, cred ca din cauza politicienilor.In Chitila exista si un interval de 3.30 ore intre curse.Multi calatori il prefera chiar si asa pentru ca nu isi permit sa plateasca 4 lei pe zi la maxi-taxi.Pe multe trasee(inclusiv in Chitila) dubarii de retrag pe la 8.30-9.00 si lasa calatorii la cele doua curse RATB care mai sunt.
Din pacate nimeni nu o sa rezolve nimic niciodata.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Jun 2009 17:06 
Offline
User avatar

Joined: Wed 19 Oct 2005 16:22
Posts: 18
Location: Bucuresti
Liniile 418 si 419 si-au schimbat traseul din Aparatorii Patriei spre Piata Sudului? Deoarece am observat un autobuz mergand spre Sos Oltenitei.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Jun 2009 22:05 
Offline

Joined: Fri 07 Jul 2006 10:10
Posts: 76
Nu si-a schimbat traseul. Cel mai probabil soferul sta prin zona, si tot opreste pe sos Oltenitei (sapt trecuta era parcat Daf 790), am observat asta de multe ori.

Ori sunt turele de asa fel facute incat are prea mult timp de stat la capat, ori nu executa ture. Inclin sa cred ca se fura curse.

Este aceeasi situatie ca si pe 402/414/434. Vinerea trecuta, in loc sa plece in cursa, autobuzul DAF 878 (sper sa nu gresesc), a plecat in alta directie. Mama a asteptat in statie la P-ta Sudului 40 de min alt autobuz (cu toate ca toti din statie stiau ca la acea ora (aprox 19:30), un autobuz pleaca spre Popesti). Eu eram cu bicicleta in zona Brancoveanu si l-am observat intorcandu-se, gol, venind pe Oltenitei dinspre Budimex. Probabil ca in acte cursa s-a efectuat. Doar ca intre alte locuri. Situatiile acestea sunt la ordinea zilei, dar cui sa i te plangi? Are vreun sens?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Jun 2009 10:29 
Offline
User avatar

Joined: Wed 19 Oct 2005 16:22
Posts: 18
Location: Bucuresti
Romprim (05:28,22:10), Sos. Oltenitei, Str. Iriceanu, Aparatorii Patriei, Sos. Berceni, Com. Berceni-Primarie(06:01,22:40)

Plecare cap de linie: primul vehicul la 5:28, ultimul vehicul la 22:40


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Jun 2009 11:58 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 102
Location: BUCURESTI
Oricum faptul ca liniile 418 si 419 nu mai trec pe la Piata Sudului a dat castig de cauza dubelor. Aceste masini aveau clienti multi din zonele Piata Berceni si Piata Sudului si culmea au fost deviate de aici. Puteau sa intoarca la terminalul Romprim dar sa includa in continuare si aceste zone.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 27 Jun 2009 04:07 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
Tot din cauza dubelor, majoritatea liniilor preorasenesti nu mai circula in intervalul 10 - 16. Recordul e pe linia 444... dupa plecarea de la ora 9:45 urmatoarea e la... 18:55. Bataie de joc.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 03 Jul 2009 22:31 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
#770 la 2 pasi de capatul C.F.R. Constanta... cum trece calea ferata, autobuzul intra in Voluntari. Paralel cu calea ferata exista un drum asfaltat foarte bine. Desigur, la capetele lui sunt munti de pamant, ca nu cumva sa mergi bine pe drum cand poti sa iti rupi masina in gropi. La capatul celalat e si mai dramatic, fiind blocate inclusiv lateralele drumului, astfel ca iesirea spre Pipera se face pe un drum de tara prin de gropi.
Va spuneam de #770... RATB a avut grija sa ii modifice orarul, astfel incat cursa de la 10:55 a disparut, ramanand cea de la 10:05. Desigur, noul program nu a fost afisat pe nicaieri (decat pe site-ul RATB, care momentan e indisponibil), astfel ca autobuzul a plecat aproape gol. La ora 10:30 deja se adunasera calatorii sa astepte autobuzul... atunci dispecera, foarte linistita, i-a anunatat ca s-a schimbat programul si ca urmatorul autobuz e in jur de ora 13. S-a lasat cu ceva injuraturi si asta a fost. Ca doar RATBul e o companie pentru calatoriile Dvs. zilnice... cu maxi-taxi.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 28 Sep 2009 07:46 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
Duminica am mers cu linia 448.

Plecari de la Piata Presei:
-zile lucratoare: 7:10, 16:25, 20:30
-zile nelucratoare: 4:15, 7:50, 15:00, 18:35

Plecari de la Scoala Generala Sitaru:
-zile lucratoare: 5:16, 9:00, 18:10, 22:10
-zile nelucratoare: 6:00, 9:30, 16:45, 20:15

Probabil e linia cu cel mai lung acces, prima cursa iese din garaj pe la 4, ca sa parcurga cei 36 (treizeci si sase) de kilometri de la Autobaza Pipera pana la capul de linie din Sitaru.
Am ales cursa cu plecare la ora 7:50, dupa cum puteti vedea si in tabelul atasat. Sincer, nu ma asteptam sa fie atat de multi calatori la plecare; majoritatea au perforat bilete si validat carduri.
Calatoria decurge relativ OK. Calatorii care urca de la Otopeni au la ei cartele pentru 783, bilete pentru 780 si bilete preorasenesti de 1,50, toate folosite pentru calatoriile in interiorul orasului. Alti calatori nu urca deloc in autobuze (nici macar pe sensul spre Bucuresti) si asteapta maxi-taxi-urile. Chiar daca acestea din urma au bilete mai scumpe (dar poti negocia cu soferul), eventualele bilete se cumpara de la sofer (si nu sunt vizibile cu ochiul liber), spre deosebire de R.A.T.B., la care ,,biletul" luat din autobuz iti poate scoate 50 RON din buzunar, ca ghisee de bilete in Otopeni nu mai sunt.
Cele 2 statii Facultative de dupa Prisma si statia Filatura Balotesti deservesc zonele de blocuri ale Balotestiului. Autobuzul merge mai departe, se desparte de linia 450, trece printr-un capat al satului Dimieni, prin Caciulati si ajunge in Moara Vlasiei. Aici se intalneste cu 416, pe langa al carui capat trece dupa putin timp. Tot la acelasi capat se limiteaza si linia 451. Conform site-ului www.ratb.ro , 448 opreste la Str. Garii, apoi la Moara Vlasiei, Caldarusani si Cabana Caldarusani. Practic, opreste la Magazin si Moara Vlasiei, statia Caldarusani nu exista, iar Cabana Caldarusani... probabil e la o rascruce dupa iesirea din padure, dar nu e niciun indicator si nici nu am oprit pe vreun sens acolo.
Intram apoi in Com. Gradistea, unde ne intalnim cu linia RATB 415 (nu ma intrebati pe unde, nu am vazut vreo straduta apta pentru circulatia autobuzelor pe acolo). Dupa statia Serg. Alecu mai este o Facultativa (cu panou si adapost cu scaune) foarte aproape de statia Complex Comercial. La fel inainte de Bufet Sitaru (sunt 3 Facultative acolo, nu 2, toate marcate cu panouri de statie si adaposturi). In fine, ultima statie se numeste Scoala Generala Sitaru, nu Gradistea-Sitaru.
Panourile statiilor de dupa Balotesti sunt decolorate rau, se vede ca RATB nu le-a mai intretinut de un timp. Unele au fost vopsite cu pensula de unii localnici. Majoritatea statiilor au adaposturi acoperite si banci pe care se poate astepta autobuzul... si se asteapta, la ce intervale de succedare are :)) Dubele vin mai des, cam la o ora, o ora si jumatate.

Autobuzul a ajuns la ora 8:52 la capat... urmeaza aproape 40 de minute (!) de stationare. La ora respectiva se afla acolo si autobuzul liniei 415, care va pleca spre Institutul Oncologic.
Peisajul e destul de pitoresc, putem vedea autobuze, gaini si cai... la un loc :lol:

In fine, la 9:30 plecam spre Bucuresti... pana la prima statie mergem cu 10 km/h, ca din nu-stiu-ce motiv maxi-taxiul intarzia si nu depasise (pai cum asa, autobuzul sa ia clientii maxi-taxiului?). Odata depasit de duba, soferul autobuzului a mai marit putin viteza... deci la intoarcere am parcurs intr-o ora si 28 de minute traseul parcurs in sens invers intr-o ora si 2 minute. Motivul e simplu: graficul facut cu posteriorul, era si ultima cursa inainte de retragere si o mai fi fost si ceva supra-control pe la Piata Presei (circulatia timpurie se penalizeaza destul de dur).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 Oct 2009 16:23 
415 se intalneste cu 448 la o intersectie unde se zareste o mica statuie, pe partea dreapta cum vi dinspre Bucuresti, cam la 1,5 km de la intrarea in Comuna Gradistea. Acolo se termina un alt drum care vine dinspre Colentina si trece prin celebrul (prin prisma batailor electorale) Stefanestii de Jos.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 Oct 2009 17:09 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
O singura data am mers cu 415 pana la capat... si soferul a vrut sa-mi arate vechiul traseu, pana la Fierbinti, judetul Ialomita... deci m-a mai dus vreo 5 km (si a avut si calatori pe distanta respectiva).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Oct 2009 19:18 
Navetistii din Ilfov lasati fara autobuze

„Autobuzele de Ilfov”, folosite de zeci de mii de călători care fac zilnic naveta pentru a munci în Capitală ar putea fi retrase definitiv la garaj. Motivul: Consiliul Judeţean Ilfov nu plătit niciun leu RATB-ului pentru aceste curse preorăşeneşti în ultimele 10 luni, de când au fost reintroduse.

Istoria s-ar putea repeta în ceea ce priveşte soarta navetiştilor ilfoveni care muncesc în Capitală. După ce, la începutul anului, oamenii s-au bucurat după ce Primăria Generală, prin RATB, a repus în funcţiune liniile preorăşeneşti în baza unui acord cu Consiliul Judeţean Ilfov, acum, acestea ar putea fi desfiinţate, exact ca în iunie 2008. Din nou, vinovate sunt autorităţile judeţene din Ilfov, care nu au achitat niciun ban pentru aceste servicii. "Consiliul Judeţean Ilfov trebuia să achite restanţele şi să ofere o garanţie imobiliară pentru datorii, potrivit unui acord încheiat anul trecut, dar acest lucru nu s-a întâmplat. În prezent, liniile ar putea fi oprite în orice moment, dar încă le menţinem un timp din motive strict sociale”, ne-a declarat Mădălin Dumitru, directorul Direcţiei de Transport din cadrul Primăriei Capitalei.

Datorie neachitată din motive politice

Cauza pentru care nu vin banii de la Ilfov este, potrivit şefului de la Transporturi, de natură politică. „Conducerea consiliului judeţean se află sub oblăduirea politică a PD-L şi de aceea nu se achită datoria", a adăugat Dumitru. Preşedintele CJ Ilfov, Cristache Rădulescu, recunoaşte că e dator RATB-ului, dar susţine că va rezolva problema.

20 milioane de lei este datoria pe care Consiliul Judeţean Ilfov o are la RATB pentru transportul preorăşenesc.

http://www.ziarulring.ro/


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Oct 2009 19:43 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
Tipic... vin alegerile, scoatem autobuzele... daca votati bine poate le bagam la loc. Iarasi tipic.

In loc sa scoata bani din ele, R.A.T.B. isi baga picioru' (la propriu). Da' lasa, ca avem mareata linie urbana 181, avem 124, avem 125 la sfert de ora si 103 la fiecare 3 minute. In schimb, linii precum 460, 422, 408, 456, 427, 402, 425 au cateva curse pe zi, desi fiecare autobuz are calatori cat 124, 181 si 125 intr-o zi la un loc.
Dar avem dube... cu 3 (da, TREI RON) poti merge de la Bucuresti la Domnesti, vreo 8 (da, OPT) km., si cate 25-30 in Sprintere de 15+1. Ca doar nu era sa mergi confortabil, cu 1,5 RON cu autobuzul (merg si autobuzele pline cand sunt... da' nu prea sunt).

Ca in rest, conditii in Ilfov sunt. Drumuri bune sunt, statii amenajate (nu sa iti sara in ochi, dar decente, cu adaposturi unde poti astepta autobuzul sau duba fara sa te ploua sau sa te ninga) sunt, loc de stationare e, calatori sunt, abonamente sunt (chiar destul de multe). Vointa (din partea R.A.T.B.ului) NU e.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Oct 2009 14:55 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 102
Location: BUCURESTI
Sau cei de la RATB au nevoie sa mai scoata ceva bani din fier vechi si atunci cauta motive pentru a se descotorosi de autobuzele vechi care au mai ramas.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Oct 2009 17:24 
Daca intr-adevar CJ Ilfov nu a platit nimic RATB-ului (cine poate stii cu adevarat), atunci mi se pare normal ca RATB sa nu mai trimita autobuze pe liniile preorasenesti. Totusi, nimeni nu face munca patriotica in tara asta, cu atat mai mult ca situatia economica actuala nu e deloc grozava. Iar din cei 1,5 lei / calator (daca toti si-ar lua bilete, dar multi au abonamente sau deloc) nu se poate acoperi decat motorina (sau nici aia de multe ori).
Eu inca astept sa se faca licitatii pentru fiecare pachet de linii in care sa poata participa oricine dar cu anumite conditii: autobuze (nu dube), orare si statii bine definite, bilete si abonamente la comun etc... Dar se pare ca pana acolo mai e un drum foarte lung.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 165 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group