TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sat 24 Aug 2019 01:18

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 78 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Feb 2009 16:51 
RATB a publicat pe site raportul referitor la informatiile de interes public date:

Quote:
RAPORT PRIVIND ACCESUL LA INFORMATIILE DE INTERES PUBLIC IN ANUL 2008

Vineri, 13 Februarie 2009


RAPORT PRIVIND ACCESUL LA INFORMATIILE DE INTERES PUBLIC IN ANUL 2008 in conformitate cu art 27 alin. 1 din HG nr. 123/2002 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001




1.Numarul total de solicitari de informatii de inters public :6934
2. Domenii de interes: - informatii referitoare la organizarea retelei de transport: modificari trasee, infiintarea de noi linii, modificarea amplasarii statiilor, modificari programe de circulatie etc. - informatii cu privire la utilizarea anumitor trasee ;- informatii privind obligatiile de serviciu ale personalului aflat in contact direct cu publicul calator: conducatorii auto, controlori bilete, casieri;- informatii privind programul de circulatie; frecventa de succedare a vehiculelor, orarul de plecare de la cap linie;- informatii referitoare la confortul ÅŸi securitatea publicului calator in timpul calatoriei; - informatii privind oferta tarifara si procurarea cardurile de calatorie;- informatii privind valoarea biletelor ÅŸi abonamentelor;- informatii generale privind derularea proiectelor de modernizare finantate informatii despre achizitiile mijloacelor de transport - informatii despre licitatiile organizate pentru achizitia mijloacelor de transport- informatii despre proiectele de viitor- informatii despre modernizarea anumitor tronsoane
3. Numarul de solicitari rezolvate favorabil: 6934
4. Numarul de solicitari respinse : 0
5. Numarul de solicitari adresate:
- in scris : 67
- pe suport electronic: 975
- telefonic : 5892
6. Numarul de solicitari adresate de persoane fizice : 6752
7. Numarul de solicitari adresate de persoane juridice: 182
8. Numarul de reclamatii administrative : 0- rezolvate favorabil : 0- respinse : 0
9. Numarul de plângeri in instanta : 0
10. Costuri totale ale Serviciului Relatii Publice : 0
11. Sumele incasate pentru serviciile de copiere a informatiilor de interes public solicitate: 0

Categorie: alte anunţuri


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 15 Apr 2009 14:07 
In sfarsit, pe site-ul RATB au fost updatate toate programele de circulatie.
Cu aceasta ocazie, la liniile 162 si 163 (culmea, la ce linii...) a aparut un nou model de program de circulatie inspirat "din vest".
Ar fi o bila alba pentru RATB sa inceapa sa monteze prin statii asemenea programe, mai ales la liniile cu intervale de circulatie mai putin prietenoase sau macar pentru primele si ultime curse.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 15 Apr 2009 18:42 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7923
Asemenea orare au mai existat la liniile cu mai putine curse (de ex. preorasenesti, 221, 261 etc.) prin 2002 (exact formatul asta, dar erau scrise o singura data statiile).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 May 2009 22:43 
RATB a facut o redirijare de personal din depouri/birouri catre departamentul de controlori, astfel din amenzi si convingerea calatorului sa plateasca transportul in comun se mai pot aduce bani in bugetul regiei.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 May 2009 23:07 
Offline

Joined: Fri 04 May 2007 08:51
Posts: 17
Location: Bucuresti
sper sa ai dreptate, desi n-am mai vazut un controlor de nu mai stiu cand, deja am ajuns la concluzia ca e mai rentabil sa platesc amenda.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 May 2009 23:11 
Chiar azi m-am intalnit de vreo 3 ori cu ei, pe 34 in zona Victoria, pe 27 in zona Nicolae Grigorescu si pe 41 in zona Crangasi.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 May 2009 23:23 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7923
Marian Andrei wrote:
pe 41 in zona Crangasi.


Asta chiar e o premiera... in general ei merg de la Brasov la Ghencea, pentru ca acolo nu e casa de bilete, deci la fiecare vagon prinzi macar un calator fara bilet.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 May 2009 23:25 
Pe 41 de obicei pe Marasti si in Drumul Taberei-Ghencea sunt controlori, dar mai nou apar destul de rar dar apar in zona Crangasi-Ciurel.

Premiera va fi cand o sa ii vedem pe 162 si 163 in capatul din Giulesti :twisted:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 May 2009 23:34 
Tot la aspecte pozitive voi incadra majoritatea soferilor/vatmanilor care in ultimul timp dau informatii cui este interesat despre ora de plecare, urmatorul vehicul traseu etc. Chiar si o parte din dispecerii de la cap de linie sunt mai deschisi, chiar pot afla numere de parc aflate in traseu de la ei.

Daca se vrea se poate, sper ca si minoritatea de angajati care inca sunt inchisi la comunicare sa isi schimbe atitudinea.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 May 2009 23:50 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3433
Vi se pare pozitiv ca soferii/vatmanii sa dea informatii despre orar? Nu prea seamana cu ce se intampla intr-o tara civilizata, unde discutiile dintre calatori si personalul de bord n-au ce cauta. Intrebari gen "unde merge masina asta?" si "plecati acum sau mai ramaneti?" ar trebui sa fie o minuscula exceptie, scuzabila prin faptul ca la noi mai e si unii care nu stie sa citeasca. Pentru ceilalti, s-a inventat afisajul.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 May 2009 23:56 
Una e sa-l deranjezi cand conduce si alta e sa-l intrebi ceva in statie, cand oricum sta cu ochii in oglinzi asteptand sa se urce lumea, deci poate sa raspunda.
In Paris, daca iti iei un abonament turistic, la autobuz trebuie sa te urci pe usa din fata si sa-l arati soferului, deci sigur vorbesti cu el. Mai ales ca acolo daca pui o intrebare oamenii se bucura de doua ori, in primul rand pentru ca vad ca te intereseaza si-n al doilea rand pentru ca vad ca te pot lamuri. La noi sa nu stie nimeni nimic si sa nu vorbeasca nimeni cu nimeni, c-asai mai bine.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 06 May 2009 00:11 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7923
Sa se raspunda la intrebarea: care pleaca primul?

Sa va dau si raspunsul... ala din spatele meu (nu se vede in poza)... din fericire avea un sofer care putea sa tipe suficient de tare sa il auzim noi ,,daca mergeti cu 116 asta pleaca primu!". Dpdv optic nu parea ca ala ar fi fost autobuzul ce urma sa plece primul (avea doar usa 1 deschisa si era tras langa dispecerat, spre deosebire de cel din poza).

La Gara Progresu nu exista nici macar indicator de statie, d'apoi program afisat, banci, adapost etc. Exista totusi dispecerat, daca reusesti sa ajungi la el fara sa te perforeze cainii.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Jun 2009 13:24 
In luna mai, R.A.T.B. si D.G.J.M.B. au efectuat actiuni comune de control titluri de transport

Miercuri, 03 Iunie 2009

In baza Protocolului de cooperare incheiat intre RATB si Directia Generala de Jandarmi a Municipiului Bucuresti, de prevenire si combatere a faptelor antisociale, in vederea crearii unui climat de ordine si siguranta in mijloacele de transport public si a sanctionarii abaterilor savarsite, in luna mai 2009 au avut loc 8 actiuni comune de verificare a modului in care se achita contravaloarea taxei de calatorie de catre publicul calator.
Actiunile s-au desfasurat in zonele Clabucet, Sos. Chitila, Gara de Nord, Sos. Salaj, Trafic Greu, Bd. Ghencea, Cartier Ferentari, Calea Vitan, Bd. Metalurgiei, Piata Rahova, Calea 13 Septembrie, Bd. Nicolae Grigorescu, Republica, Sos. Oltenitei, Sos. Viilor, pe liniile 8,11,41,65,79,86,97,101,102,103,105,116,117,125,139,141,220,232,311,312,313,422,645,780.
Pe cele 24 linii controlul s-a desfasurat in 633 vehicule.
Au fost verificati 14.127 calatori.
S-au aplicat sanctiuni unui numar de 854 calatori, dintre care 306 suprataxe, si 548 procese verbale de contraventie.

Acest gen de colaborare va continua si in perioada urmatoare.



DEPARTAMENTUL RELATII CU MASS-MEDIA

http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=269


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Jun 2009 13:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
854 / 14.127 ~= 6%

La un asemenea procent nu cred ca ar mai trebui sa auzim lamentari ca RATB-ul o duce prost din cauza blatistilor :?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 31 Aug 2009 19:44 
Site-ul RATB ofera ceva nou! La "Ghidul traseelor" a aparut si traseul complet al liniilor (statiile si artera pe care se afla acestea).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 31 Aug 2009 20:00 
Un aspect foarte frumos. Dar un bug de implementare este ca indiferent de linie cand dau clic pe "înapoi la trasee" ma duce pe prima pagina a categoriei, nu pe pagina de unde am venit cum ar fi normal.
Oricum laudabila initiativa.

Asteptam si graficele montate in statii in spatii speciale, nu un A4 amarat lipit.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 31 Aug 2009 22:43 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7923
Deci de asta nu mergea site-ul RATB dimineata. Ar trebui sa puna pe site si orarul pe statii (vezi site-ul RATBv de exemplu).

Apropo de RATB... de maine ar trebui. teoretic, sa ne putem incarca cardul ACTIV de pe site. Intrebare de 1000 de puncte: cum primim chitanta stampilata pentru asta?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 31 Aug 2009 22:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:30
Posts: 103
Location: Bucuresti
Dr2005 wrote:
cum primim chitanta stampilata pentru asta?


Simplu, NU primesti decat probabil un document electronic care sa ateste plata care, conform codului fiscal este echivalent cu o chitanta.

Dar, cum la secretariat la Politehnica (unde ai tu nevoie de chitanta aceea stampilata) nu s-a auzit de documente electronice, o sa trebuiasca sa te duci la chiosc.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 31 Aug 2009 22:52 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7923
Si chiar cand credeam ca scap de tanti de la ghiseu care fie are un program imposibil (8-18 cand eu am ore de la 8 la 20), fie nu stie sa foloseasca POSul exact cand e in revizie bancomatul de la ING. Tipic.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 Sep 2009 10:07 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 92
Location: Bucuresti
Banuiesc ca nu va putea fi incarcat online decat cu abonamente intregi... Nu vad cum ar putea fi demonstrat ca esti elev/student de exemplu in cazul celor reduse.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 Sep 2009 10:16 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7923
Suntem deja in 1 Septemrbie 2009. Nimic nou pe site-ul RATB.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 Sep 2009 15:41 
Dr2005 wrote:
Intrebare de 1000 de puncte: cum primim chitanta stampilata pentru asta?


Primesti o chitanta on line, ca si cum ai plati orice alt serviciu. Dai print si te duci la ghiseu sa iti puna stampila pe ea :twisted:
P.S. Vad ca sistemul inca se lasa asteptat :twisted:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 Sep 2009 17:40 
Siteul RATB pare a fi down de jumatate de ora, poate ni se pregateste ceva :P


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Sep 2009 13:06 
A revenit, dupa ce ieri nu a mers deloc. Nimic nou. Nici macar programele updatate la zi, inca sunt ba din martie, ba din iunie :x


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Sep 2009 10:33 
Offline

Joined: Sun 16 Jul 2006 22:41
Posts: 69
Location: Bucuresti
S-a dat drumul la încărcarea on-line: http://online.ratb.ro/

Primul lucru pe care îl observi este că certificatul de securitate este emis de o firmă din grupul UTI. Problema este că Firefox nu ştie de acestă firmă şi afişează un mesaj de atenţionare care s-ar putea să sperie multă lume.

Crearea unui cont este destul de uşoară, interfaţa este "curată" şi uşor de folosit.

Se pot încărca doar titluri de călătorie existente pe card (normal) şi cu valoare întreagă. După crearea contului ce implică furnizarea seriei cardului sistemul afişează titlurile disponibile pe card, ultima validare, ultima încărcare, data de expirare. Apare inclusiv primul card pe care l-am avut şi pe care l-am pierdut.

Încărcarea efectivă se face în termen de 48 de ore de la efectuarea plăţilor şi doar după o validare la aparatele portocalii. Această operaţie este confirmată şi pe e-mail.

Ar mai fi utilă posibilitatea trimiterii automate a unui e-mail de atenţionare cu câteva zile înainte de expirarea unui abonament.
De asemenea, cardul pierdut ar trebui să apară ca inactiv (marcat evident), prima dată am fost puţin încurcat de existenţa a 2 carduri. Şi un link direct de pe www.ratb.ro ar fi de dorit.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Sep 2009 13:25 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7923
Si totusi nu se poate incarca orice... si nici cu tarif redus.

Ca fapt divers... se pare ca informatiile din validatoare sunt acum descarcate si trimise la dispecerat. Vad ca imi zice ultima validare, dar nu si in ce vehicul (ar fi interesanta o functie din asta, sa iti dea ziua, ora, linia si vehiculul).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Sep 2009 13:29 
Serviciul este inca BETA dupa cum scrie langa sigla deci mai pot exista erori sau disfunctionalitati.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Sep 2009 16:17 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 148
Location: Bucuresti, sector 3
florin wrote:
Ar mai fi utilă posibilitatea trimiterii automate a unui e-mail de atenţionare cu câteva zile înainte de expirarea unui abonament.


Cred ca ar fi mai bine cu 2-3 zile inainte de expirare validatorul sa prezinte un ecran de genul "ATENTIE! Expira pe data de zz/mm/aaaa!!!". Este nu numai util, ci si perfect fezabil.

Dr2005 wrote:
Vad ca imi zice ultima validare, dar nu si in ce vehicul (ar fi interesanta o functie din asta, sa iti dea ziua, ora, linia si vehiculul).


Informatia(ultimul vehicul/linie etc) e disponibila.

In alta ordine de idei, am constatat ca autobuzele 46XX (cele care numara calatorii) vin mai mereu(cel putin pe 336 si 102) ca al doilea sau al treilea dintr-un sir. Statistica trebuie sa iasa bine.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Sep 2009 16:57 
bogdan71 wrote:
Informatia(ultimul vehicul/linie etc) e disponibila.


Dar nu poate fi vazuta pe site din ce observ, ar fi interesant sa se poata vedea pe site o lista a validarilor.
Oricum acest serviciu este un mare plus pentru RATB si Metrorex, probabil va fi pus in aplicare si pentru abonamentele reduse la un moment dat.
Estimez ca dupa lansarea acestui serviciu va creste si rata utilizarilor la metrou a cardului.
In primavara se tot vorbea ca anul acesta se renunta definitiv la biletele de hartie si la compostoare, mai sunt 4 luni, poate se misca ceva, deja sistemul este in implementare din 2006. :twisted:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Sep 2009 17:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Marian Andrei wrote:
In primavara se tot vorbea ca anul acesta se renunta definitiv la biletele de hartie si la compostoare

Hmmmm, exista vreo solutie pentru cei care vin in Bucuresti in vizita? Nu cred sa fie viabil dpdv economic sa li se dea carduri inteligente doar pentru 1-2 calatorii. Sistemul cu bilete si compostoare e intr-adevar un pic cam depasit de vremuri.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 78 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group