TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Thu 22 Aug 2019 03:21

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 163 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Mar 2007 23:41 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
Iata hal de oprire in statia ,,Sura Mare". De obicei, calatorii din statie nu ajung la autobuz, iar cei din autobuz nu coboara, pentru ca masinile de pe banda 1 si 2 nu opresc. Intrebare: De ce nu opreste autobuzul pe banda 1?


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 May 2007 20:53 
In a prima poza continuarea seriei - calatorul civilizat sau rozatoarele merg cu tramvaiul 51 :evil:
Si in a doua poza pe linia 7 in preajma sarbatorilor de iarna puteai sa iti iei gratis un borcan cu muraturi :lol: .


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 May 2007 22:23 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
Scaunele troleibuzului #7447 au fost vandalizate de niste dobitoci!!
A fost necesara montarea unor scaune de Dac pe alocuri :(


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Jun 2007 16:33 
Un afis prezent in tot parcul RATB...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 27 Jun 2007 21:55 
Offline

Joined: Thu 22 Mar 2007 11:33
Posts: 29
Aseara in Bucuresti a fost o furtuna groaznica, intre orele 22 si 23. Pe la ora 22:50-23:00 eram in statie la Izvor, asteptand un autobuz sa ma duca spre Mariott. Vine un 136, ne urcam toti (5-6 oameni) in el, si plecam din statie. Un tip la vreo 40 de ani se prinde ca a luat autobuzul gresit si se duce langa cabina soferului, rugandu-l sa ii dea voie sa coboare. Soferul, extrem de suparat, i-a raspuns "ce bah, nu ai vazut numarul pe firma?". Asta se intampla la primul semafor, cel la care 385 face dreapta.

Omul asta a ramas in dreptul usii din fata, probabil cu gandul sa coboare la prima. Trebuie sa subliniez faptul ca era ora 23 si statea sa ploua iar. La urmatorul semafor, cel de pe la jumatatea Casei Poporului, soferul deschide usa din fata ca sa coboare asta...si evident ca dupa aia s-au injurat nitel.


Problema mea este ca nu pot sa inteleg de ce a fost asa nemernic acest sofer. Adica...ok, daca vrei sa respecti regulile, deschide doar in statii. Dar de ce mam lui proces verbal mai cari omul inca 100m, intr-o zona de unde NU ARE ce sa ia (transport in comun) si trebuie sa o ia la picior printr-o eventuala furtuna imensa?!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Jul 2007 14:58 
Offline

Joined: Sun 16 Jul 2006 22:41
Posts: 69
Location: Bucuresti
Am observat si eu soferi care merg cu 20-30 km/h in conditii lejere de trafic. Mai mult, am mers cu un 368 care a oprit la culoarea verde a semaforului, desi in fata era pustiu! Imaginati-va cat de enervant este acest comportament pentru cineva care se grabeste sa ajunga la servici, scoala etc.
Si nu m-as mira ca aceasta bataie de joc sa aiba o cauza foarte simpla... Soferii trag cat de mult pot de timp ca sa poata sa sara peste niste ture pe motiv de "trafic".


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Jul 2007 21:43 
Offline
User avatar

Joined: Sun 18 Mar 2007 18:17
Posts: 94
pot spune ca si eu am sarit ture pe trafic...la garajul nostru stresau respectarea vitezei limita...multi o faceau si trageau de timp, ca sa sare ture dinadins, sau sau sa fie platiti overtime....eu de obicei merg ceva mai repede. autobuzele noastre au GPS si in momentul in care mergi prea repede, trimite un fel de SMS, si iti spune "slow down!"...dar sunt metode sa inchizi GPS..problema e ca te ajuta cand sunt blocaje, te anunta pe unde sa deviezi sa nu stai in coloana de masini...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 22 Jul 2007 23:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Apr 2006 02:38
Posts: 20
Location: Pedro Muñoz,Spania
Ar trebui sa vedeti si voi cum este viata de sofer mai ales in Bucuresti dar este foarte putin probabil,sa stiti ca mi sa intlimpat de multe ori sa nu fiu atent la ceas la plecarea de la capat trezindu-ma cu inaintare cu peste 5 minute atunci stateam si eu sa se schimbe semaforul si mergeam cu 20 la ora,sa stiti ca nu intodeauna soferul face ce il taie capul ba de cele mai multe ori sunt motive foarte intemeiate pentru actiunile soferilor,sa nu credeti ca este o meserie usoara sau ca soferul a fost luat de pe strada si urcat la volan .se fac niste selectii foarte riguroase rar scapa soferi mai slab pregatiti


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Jul 2007 06:53 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 May 2006 10:36
Posts: 76
Location: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
Problema cu trasul de timp al unor soferi doar-doar de prind semaforul nu e agasanta doar pentru cine se grabeste. Pe caldurile astea pur si simplu sunt suficiente 30 de secunde de stationare pentru ca senzatia de caldura din salon sa se amplifice exponential, din cauza lipsei de ventilatie. Indiferent de tipul de vehicul, mai putin Ikarus si Iveco. La capitolul disconfort termic in salon sunt de parere ca vagoanele Tatra si V3A sunt cel putin la fel de fierbinti ca Citaro.

Autobaza Pipera mi se pare cea mai toleranta cu soferii care depasesc 40 km/h. Merg la serviciu si cu linia 301, autobuzele circula frecvent cu 60 la ora pe Dorobanti (cand o permite traficul, depasind 131, 331) si cu 40 la ora pe Aviatorilor. Observ ca majoritarea soferilor nu mai menajeaza deloc autobuzele pe piatra cubica de pe Aviatorilor. Nu acelasi lucru se intampla si pe bd. Prezan, unde soferii de pe 131 iti lasa impresia ca abia ar face cursurile scolii de soferi


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Jul 2007 09:14 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 11:25
Posts: 59
Location: Sector 1 Bucuresti
daca tot se discuta despre conduita unor soferi RATB vreau sa aduc in prim plan cateva situatii deranjante, chiar periculoase si care nu sunt deloc sporadice:

1. fumul de tigara care se raspandeste in salonul autobuzului atunci cand soferul fumeaza la postul de conducere (Merc Citaro).
2. oprirea si deschiderea usilor intre statii doar cand sunt in interesul soferului, adica: colegi, prieteni pe care ii ia in cabina si cu care sa mai schimbe o vorba pe traseu (asta se intampla cam pe toate liniile) in timp ce pe geamul cabine troneaza anunturi de genul: "nu purtati discutii cu soferul" sau "nu solicitati deschiderea usilor intre statii".
aceste 2 situatii le incadrez la "deranjante"
3. scrierea de SMS-uri in timp ce conduci un autobuz de 100 si ceva de locuri. :!: (un exemplu: am luat 301 catre IKEA de la Apicola, soferul a tinut autobuzul numai in "sprituri" pana la statia Drumul Matasii, iar cand am coborat aveam o usoara senzatie de ameteala :roll: ...soferu` scria de zor SMS-uri.). Oricum m-am hotarat ca, avand in vedere ca nu e singular acest caz, voi face poze acestor soferi.
4. buteliile, se mai intampla ca unii cetateni sa-si transporte buteliile cu RATB-ul, intrebarea mea este de ce permite soferul, vatmanul acestor cetateni sa se urce cu butelia in mijlocul de transport?
aceste 2 situatii le incadrez la "periculoase"


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Jul 2007 11:26 
luarea de persoane in cabina si purtarea de discutii cu acestea mi se par foarte periculoase, in ciuda a ceea ce spune pe aici cineva; ultima situatie de acest gen (din multele ) pe care am vazut-o a fost saptamina trecuta, pe Iveco 3342, de pe linia 117; soferul avea inca 2 persoane in cabina cu care a discutat foarte insufletit, astfel ca , la statia 11 Iunie, a uitat sa inchida usile, si nu a facut-o nici in urma atentionarii unor calatori; logic, la Piata Unirii, dat fiind ca era prea atent la discutiile din cabina, in loc sa deschida usile le-a inchis, prinzind la una din usi o persoana grabita care a incercat sa coboare imediat dupa oprirea autobuzului; si dupa situatia asta, culmea tupeului, tot soferul era cel cu gura mare si care facea scandal


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Jul 2007 11:37 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 657
Location: Bucuresti, Militari
Pentru specimenele astea trebuie folosite metode convingatoare - la coborare te duci la usa lui, iti iei o fata cat mai protocolara si pe un ton ferm incepi: " Buna ziua. Supracontrol trafic; imi aratati si mie foaia dvs. de parcurs?..." Si dupa aia, in functie de caz: "Persoanele de fata ce calitate au? Nu stiti ca N-AU CE CAUTA PERSOANE STRAINE in postul de conducere?/De ce folositi telefonul in scop personal in timpul orelor de program in trafic?" Daca face urat ii spui ca exista dovezi foto si martori si mergi cu el la capat la dispecerat, unde poate se va clarifica situatia.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Jul 2007 15:03 
Treaba cu luatul de persoane in cabina este o problema destul de dificila. In primul rand, in multe situatii, persoanele in cauza sunt angajati RATB, alteori soferul de schimb, dar in alte situatii chiar politisti. Am mers si eu in cabina la sofer, dar nu am discutat cu el atunci cand:
  • Inchidea usile si pleca din statie
  • Intra intr'o intersectie fara semafor sau fara prioritate
  • In alte situatii cand conditiile de trafic impuneau atentie sporita.
Ganditi-va ca in automobil situatia este cam aceeasi, doar ca acolo n'ai cabina.
Faptul ca soferul acorda mai mare importanta discutiei este greseala lui.
Daca mai si scrie SMS'uri, deja e tare treaba. Una e sa formezi numere de telefon apasand odata tasta corespunzatoare si alta e sa cauti litere la SMS'uri.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Jul 2007 15:41 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 11:25
Posts: 59
Location: Sector 1 Bucuresti
@Tom

alta data e nevasta cu copilul sau vecinul de la 3 sau vreun fost coleg de liceu, insa la investigatia accidentului nu cred ca aceste aspecte au vreo importanta.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Jul 2007 16:10 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
Azi, 23.07.2007, ora (aprox.) 7:30 am, Ghencea. #4117, dupa ceva timp de stat la umbra, trage in statia liniei 126. Se face ca deschide usile 2 si 3, dar nu le lasa sa se deschida si le inchide imediat si pleaca in traseu razand ca un dobitoc ce este de calatorii care bateau in usi!

Il ajung cu 41, opreste in statia Brasov unde nu era nimeni (cand sunt calatori in statie nu opreste, dar se baga in alveola pe langa ei).

Acum cateva zile, acelasi dobitoc era in 122. NU A OPRIT LA UNIVERSITATE! A incetinit, calatorii din statie bateau in usi dupa care a accelerat brusc.

In urma cu cativa ani a sarit sa ma bata cand l-am intrebat foarte frumos ,,De ce nu ati oprit in statie?", asta dupa ce m-a dus fara oprire din Ghencea pana la Pltf. Ghencea, cu #1881 pe 428.

CAT TIMP TREBUIE SA MAI FIM BATAIA DE JOC A UNOR DOBITOCI CA ASTA??? Maine ma duc direct la RATB.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Jul 2007 16:33 
Se stie ca acel sofer este un mare dement. L-ai reclamat pana acum vreodata? Faci poze si ceri audienta la RATB si iti garantez ca il extermina dupa cateva astfel de reclamatii. Oricum, am inteles ca e ruda cu nu stiu ce mare sef de la autobaza Ferentari.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Jul 2007 13:16 
Un aspect negativ este refuzul unor depouri de a spala si alte parti ale tramvaielor inafara de podea...
Pana acum exceptie de la treaba asta sunt Militari si Alexandria care spala tramvaiele. Dar vagonul de Giurgiu cu care am mers era plin de praf. :evil:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Aug 2007 21:41 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
Astazi pe la ora 13 am mers de la Tricodava la Brasov cu vagonul #006 pe linia 41. Din sistemul audio al vagonului (da, era functional!) rasunau MANELE :!: :x :x


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Aug 2007 15:18 
Offline
User avatar

Joined: Fri 26 May 2006 20:56
Posts: 49
Location: Bucuresti,Sector2,D-na Ghica
Tramvaiele liniei 34 intorc "unde vrea muschii afisajelor lor".Am observat azi ca in afara acelor hartii puse in parbrizele tramvaielor exista la fiecare cate o alta placuta care obtureaza firma si pe fiecare scrie altceva.Un mergea doar la Obor,altul intorcea la Lizeanu,si probabil altele intorceau cine stie unde....Doar unul singur avea memorat in firma traseul.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 28 Aug 2007 12:20 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 271
Location: Drumul Taberei
Un lucru care ma deranjeaza enorm la autobuzele Mercedes Citaro 1 este anuntul vocal.Dupa ce ca muzica este data foarte incet(o singura exceptia am vazut-o pana acum la #4489 de la Titan),mai trebuie sa auzi si cardul ala de liniile cu care face legatura autobuzul respectiv(ex:Statia Sos.Panduri,p-ta Presei Libere)...de aceea,sugerez RATB-ului ca la viitoarele Mercedes Citaro 2 anuntul vocal sa contina numai statia care urmeaza,asemeni troleibuzelor Ikarus 415 T!!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 30 Aug 2007 20:49 
Cel mai negativ aspect al transportului bucurestean este faptul ca se acorda gratuitati pensionarilor. Multi fiind pensionati pe caz de boala scrisa doar pe hartie. Dupa ce plang dupa gratuitati si pensii li se da totul apoi trec la urcatul in capul calatorior in mijloacele de transport.
Sa trec si la incidentul care ma inversuneaza impotriva acestora...

Azi eram in linia 34, tramvaiul destul de aglomerat, ma pusesem langa geam in spatiul fara scaune din dreptul usii 4 rezemat de bara de langa geam. Toate bune pana vine un om din categoria de mai sus si incepe sa urle la mine "da da-te mai incolo sa stau eu acolo nu vezi ca e aglomeratie". Eu ii spun civilizat ca nu mai este loc si degaba insista tipand la mine ca nu este loc si nu mai am unde sa ma bag sub geam (am reusit performanta sa rezist tentatiei de a incepe sa ii spun o poezie de injuraturi dupa ce mi-a facut nervi vreo 3 statii). Apoi incepe taraboiul din partea lui "da da-te de acolo nesimtitule ca ii spun lu taica-tu ce faci ca esti un golan nesimtit needucat etc etc" . Mi-a placut dar in acelasi timp m-a si enervat faza ca tot spunea ca il cunoaste pe tatal meu desi un om ca acesta nu ar avea nici un fel de valoare in fata cuiva din familia mea.
Incepand sa ma enervez incep sa ii intind pe tava faptul ca merge gratis si noua ni se maresc tarfiele ca sa ii tinem pe ei care fac scandaluri mereu si agreseaza verbal lumea si personalul ratb. El continua sa imi spuna ca vorbeste cu tatal meu si ii spune tot :twisted: :twisted: :twisted: . Cearta a continuat pana a coborat turmentatul din tramvai. In timpul scandalului s-au mai bagat cetateni din aceeasi categorie sociala in seama dar nu au rezistat mult.
La ora aceea (11 dimineata) tramvaiul era 90% plin de pensionari care terorizeaza pe toata lumea si din ce vad au ajuns in stare sa faca scandal si pentru un loc in picioare care le place lor :x

De aceea spun ca este obligatoriu si necesar sa renunte de urgenta la gratuitati si sa plateasca cel putin 50% din tarifele actuale. :!: :!: :!:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 30 Aug 2007 22:06 
In ultima statie a lui 381 dela Piata Victoriei am observat ca se ingramadeste lumea sa urce pentru a merge inapoi. Cam ca la 336 la Piata Rosetti.
Acum cateva zile ma pregateam sa cobor, dar in fata mai erau cateva persoane in dreptul usii. Usile s'au deschis si inainte ca sa coboare cineva, o baba cu mormolocul dupa ea (adica nepotul sau nepoata) s'a repezit in usa si a impins pe toata lumea si s'au si asezat repede pe locuri.
Asta in timp ce acasa la domnia ei suna de zor soneria si o persoana imbracata in negru spunea: "Fir-ar sa fie, e mare orasul asta si n'o gasesc nici cu noul sistem de taxare, ca doar n'o fi fraiera sa valideze ca sa vad unde este. L-as lua pe Videanu in locul ei, dar nu vrea de loc sa mearga." :twisted: :twisted: :twisted:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Sep 2007 01:51 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 May 2006 10:36
Posts: 76
Location: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
Linia 607 e o bataie de joc dpdv al frecventei vehiculelor, cu preponderenta dimineata. Luni am stat 15 minute in statie, a venit un Ikarus in care se mergea deja pe scara si am luat-o pe jos pana la metrou. Marti si miercuri am practicat din nou sportul de 2 statii la trap pana la Eroii Revolutiei. Sa le dea Domnul destula inteligenta sa-l readuca pe 323 prin Toporasi (sper dupa 15 septembrie, termenul de finalizare a lucrarilor) cu o frecventa decenta. Eu unul il folosesc sa schimb cu 381 la Sincai, e singura legatura directa Giurgiului - Sincai


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Sep 2007 01:34 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
Incearca sa astepti 635-ul la ora aia... o sa vina doar daca ai norocul sa fie de Alexandria. Ca de Militari... ori stau autobuzele (sunt 3 ture de Militari) la capat si sug motorina la autobaza, ori vin spre Gara si in loc sa intoarca sa se retraga de la Ghencea, fac dreapta pe Stirbei Voda si se duc la Garaj.

Din acelasi ciclu:
-pe 11.09.2007 am plecat spre Gara de Nord. Era ora 22:30. Am ajuns in statia ,,Brasov" a lui 41 la ora 22:43, ratand un tramvai la mustata. Pe afisajul din statie se spunea ca intervalul dintre tramvaie este de 10 minute. La ora 22:58 a aparut un tramvai (deci...la 15 minute) cu care am mers pana la statia Bd. Timisoara. De acolo am vrut sa iau 25,8 sau 137 spre Bd. Vasile Milea. Am stat in statie de la 23:05 la 23:30, in acest timp trecand doar vagoane de Militari si doar in sens invers. Niciun semn de 8, 25 sau 137. Cum vantul imi rupsese deja umbrela si eram ud de la ploaie... am luat un taxi pana la Gara.
-pe 13.09.2007, la ora 21:30 m-am pus in statia lui 635 de la Gara pe sensul spre Ghencea. Cam in acel moment a trecut un 635 in sens invers (Rocar de Simon, Militari) cu o placuta pe care scria 635 pusa in parbriz si cu vreo 2 calatori... care insa nu s-a mai intors. Asa ca in loc de 15 minute, am asteptat 30 de minute pana a venit un Ikarus 260 de Alexandria. Si situatia asta se intampla mai mereu dupa ce trece ora 20. Ajuns la Ghencea, am asteptat aproape 10 minute ca unicul 41 de la capat sa plece in cursa.
-9.09.2007 ... in jurul orei 13 am ajuns la capatul Pltf. Ind. Pipera, unde stationau 3 tramvaie de Alexandria, V3A-93MFaur. Unul dintre ele era pe 36, celelalte 2 pe 16. Am urcat in cel de pe 36 si am coborat la Lacul Tei, cu gand sa fotografiez urmatorul 16. Am stat in jur de 25 de minute acolo, timp in care au trecut 2 tramvaie pe linia 34... degeaba, ca nu a venit nimic. Vagonul care trebuia sa vina era #322. Cand am plecat, inspre Pltf. Pipera a trecut si #329. O data ajuns la Sura Mare, am urcat in tramvaiul #3413+#3422 si am asteptat 10 minute sa plece. Apoi am constatat cu stupoare ca in tot traseul mai era... 1 tramvai (#3426+remorca)+ inca 2 care stationau bine-mersi la Ghencea.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Sep 2007 14:03 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 May 2006 10:36
Posts: 76
Location: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
Reclam pe aceasta cale "inertia" de care da dovada RATB in problema revenirii anumitor linii deviate pe traseele de baza. Astfel, 116 si 141 pot reveni lejer la traseele de baza de cel putin 2 saptamani, prin sos. Oltenitei. Conditiile permit circulatia autobuzelor. Incoerenta in decizii a RATB in cazul de fata s-a vazut cel mai bine atunci cand, pe sensul opus (Brancoveanu - Eroii Revolutiei) se circula pe o singura banda, acum 2 saptamani si nu s-a apelat la nici o deviere. Autobuzele mergeau "la limita", o miscare gresita si ar fi cazut in santul dintre banda 1 si linia de tramvai.
De asemenea, nu stiu ce se asteapta revenirea lui 323 prin Toporasi si Giurgiului, in conditiile in care 607 vine greu si aglomerat dimineata. Strada e terminata de cateva zile. Sa dam vina pe comunicarea defectuoasa intre institutii ? :twisted:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Sep 2007 15:40 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 657
Location: Bucuresti, Militari
Linia 139 va functiona pe un traseu modificat incepand cu data de 19.09.2007

Ca urmare a numeroaselor solicitari ale publicului calator, incepand cu data de 19.09.2007, linia 139 va functiona pe un traseu modificat, astfel:
Pe sensul spre Piata Leul, de la intersectia Calea Ferentarilor/Sos. Salaj prin Sos. Salaj, Str. Amurgului, Str. Cap. Preda, Str. Soldat Croitorul, Str. Buzoieni, de unde reintra pe traseul de baza;
Pe sensul spre Zetari, de la intersectia Str. Buzoieni/Cal. Rahovei/Str. Amurgului prin Str. Amurgului, Sos. Salaj, Cal. Ferentarilor, apoi traseul actual.

Traseu mai intestinat ca asta nu cred ca mai e, numai ocolisuri; daca lucrarea aia din zona Pietei Rahova s-a terminat, de ce nu-l baga pe traseul lui de baza, ala pe care-l stia toata lumea de atatia ani?
Cu 15 la fel, se circula pe Marasesti si ei tot il mai plimba pe la Sura Mare sa-l trimita frumos spre Alexandria, si daca tot vor sa bage ceva spre Ghencea, sa bage o alta linie, de ex. 30. Dar nu ei vor sa genereze unoeri fantome...
cu alte linii, recent infiintate, nu trece o luna doua ca incep devierile de numai stie nimeni cum si pe unde mai circula (inia 25, care dupa ce a circulat ca lumea o vreme a inceput sa fie mai tot timpul deviata)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Sep 2007 19:47 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 May 2006 10:36
Posts: 76
Location: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
Pana astazi, 139 a circulat tot deviat, insa nu prin Amurgului. De la piata Rahova o lua prin calea Rahovei si calea Ferentari. Si asta de cel putin 3 saptamani. Probabil s-au gandit ca le ajunge 117 celor din zona Amurgului - Salaj :twisted: Are cineva idee de ce s-a apelat la devierea initiala ? Se lucreaza undeva pe traseu ? 220 e si el deviat prin calea Ferentari ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Sep 2007 17:56 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 657
Location: Bucuresti, Militari
Era nu stiu ce lucrare pe la soldat Croitoru. Initial 139 circula deviat prin Salaj - Ferentari - Rahova, dupa aia, inexplicabil, a inceput sa circule direct pe Ferentari - intre Amurgului si Salaj nu era trecut in statii !
Daca au terminat cu lucrarea acolo, sa-l aduca pe traseul lui original.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Sep 2007 21:09 
de ce muta RATB linia 139 prin Calea Ferentari? asta nu va duce decit la intirzieri si la lipsa de acoperire a zonei prin care circula iniante


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Sep 2007 11:47 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 May 2006 10:36
Posts: 76
Location: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
Se pare ca am gasit motivul. Cel mai probabil nu s-a finalizat lucrarea de pe Carlibaba (strada dintre statiile Salaj si Armistitiului), cum de altfel nu s-au finalizat mai multe artere la termenul promis, 15 septembrie


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 163 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group