TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Mon 22 Oct 2018 09:20

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 163 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Nov 2010 22:30 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7973
Probabil a plecat la 23... spre depou.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 18 Nov 2010 00:05 
Daca chiar a plecat la 23:00 de la Zetari n-avea cum sa ajunga in 5 min tocmai la Sebastian. Deci, trebuia sa mai stai vreo 7-8 min, poate venea!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 18 Nov 2010 00:27 
Offline

Joined: Mon 26 Mar 2007 11:07
Posts: 8
Location: Bacau
Hai sa fim seriosi...am asteptat mai mult de o ora si nu a venit. Frecventa pe site e de 39 minute. Plus ca m-am uitat in lungul blvd. Ferentari si nu era nici urma de tramvai. L-o fi luat somnul pe vatman. Si pe mine asteptand.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Sep 2011 22:46 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 Aug 2011 06:57
Posts: 58
Filmarea de mai jos nu are nevoie de comentarii...

[youtube]3ksY4NlXorg[/youtube]


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 01 Oct 2011 20:44 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7973
ÃŽn vederea punerii în aplicare a Deciziei Directorului General al Regiei Autonome de Transport BucureÅŸti Dl. Ing. Adrian CriÅ£, s-a redus încă o dată parcul circulant pe liniile din Militari. Practic, cred că e primul an în care nu numai că nu se creÅŸte parcul la 15 septembrie, dar se reduce ÅŸi mai mult faÅ£ă de cel de vară!

Evident, intervalele de succedare cele mai mari sunt între 13 şi 18, deci exact când ies de la ore elevii, dar termină programul şi muncitorii fabricilor rămase în zona industrială din Militari. Tot evident e că vagoanele respective sunt chinuite non-stop, mergând cu oamenii în uşi.

În prima imagine e programul valabil din 19.07, iar în a doua cel actual, valabil de la 16.09.2011.

Încă o reducere d'asta de parc şi ajungem ca Tursibul. Pasul următor probabil o să fie ajungerea din urmă a Transloc Prest Alexandria, care are vreo 6 curse pe zi pe linia principală şi vreo 3 curse pe zi pe o linie secundară, făcute cu 2 midibuze şi două dube.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 15 Feb 2012 23:55 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7973
Să vă povestesc cum a decurs azi o zi normală de facultate, pe un drum care, de obicei (inclusiv pe viscolul de zilele trecute) se parcurge în maxim 35 de minute. Totul începe în staÅ£ia lui 41... 6 tramvaie la capăt la Ghencea, îmi pleacă unul din faÅ£ă, nu-i bai, în 3 minute vine următorul. ÃŽnsă au trecut 10... da, se mergea la cursă pierdută ÅŸi se pleca la 10 (zece) minute de la Ghencea la ora 15:30! Urmează schimbul cu 8/25/35 (preferabil 35). Interval maxim vreo 20 de minute. ÃŽn 30 de minute cât am stat, au trecut 4 35-uri ÅŸi câte două 8-uri ÅŸi 25-uri spre Militari. Invers nimic... în cele din urmă a apărut un 137 ÅŸi dă-i ÅŸi înghesuie-te. Am intrat cu greu în 137... uÅŸa 3 s-a deschis doar pe jumătate la Sergent Moise ÅŸi Sibiu, iar barele de pe uÅŸi abia se mai Å£ineau. După minute de chin, plecăm de la staÅ£ia BraÅŸov... la Sergent Moise ne dăm jos ca să coboare cei din mijloc, moment în care niÅŸte bizoni pe la 50 - 55 de ani, foarte gălăgioÅŸi, încep a se împinge (câţiva dintre cei care coborâseră să facă loc au rămas în staÅ£ie din cauza ăstora...). Mă împing ÅŸi eu cu ei, dau brânci unuia ÅŸi urc la lor. Noroc că de la Sibiu nu urcă mulÅ£i, iar la Vasile Milea coboară 90% din cei din autobuz, îndreptându-se spre staÅ£iile de tramvai spre Berceni (cam 80% din cei coborâţi ÅŸi Apaca - Gară restul).
La întoarcere, nimeresc în primul din cele 7 35-uri, evident, toate 7 erau între Apaca şi Basarab. La AFI se lasă cu scandal, că nici 8/25 nu trecuseră, iar la vederea 35-ului, oamenii deja poziţionaţi strategic pe colţ, au luat-o la fugă şi au umplut refugiul, de nu mai avea loc nici tramvaiul. Urmează tentativa vatmaniţei de a coborî sî schimbe macazul, care iar se lasă cu înjurături exprimate de câţiva călători, astfel că în 10 secunde toată lumea băga undeva pe toată lumea, atât călătorii, cât şi conducătoarea tramvaiului. De la Sibiu nu se poate urca, la Sergent Moise coboară 2 persoane (bine că nu urcă nimeni) şi ajungem la Plaza... evident, acolo coboară 90% din călători, dar de 3 ori mai mulţi încearcă să urce. Rezultatul îl vedeţi în pozele de mai jos.
Am uitat să precizez: am plecat de la Ghencea la 15:30, am ajuns la Politehnică la 16:28!

--
Îi iert pe cei de pe 8 (au venit după aia două, în trenuleţ) şi 25, dar pe 35 întotdeauna e bătaie de joc, de 2 săptămâni zilnic văd trenuleţe de câte 2 - 3 vagoane (dar şi mai lungi). Şi aşa pleacă de la capete, unde se presupune că dispecerii îi pot regla. Este BĂTAIE DE JOC! La fel şi ,,suplimentarea" cu care se laudă tanti Brânduşa Care suplimentare, 137 la juma' de oră e suplimentare?! Bine că circulă bine-mersi convenţiile pentru RAR Voluntari, în vreme ce pe liniile cu un singur autobuz se strică autobuzul şi rămâne linia în aer toată ziua (vezi 438), iar alţi călători plătitori de abonamente merg kilometri buni pe jos (de ex. cei din Cart. Roşu), că RATB nu-i consideră importanţi. Până şi achiziţia unui abonament e greoaie, mai ales dacă primeşti banii pe card (ca majoritatea angajaţilor) şi vrei să plăteşti cu el la ghişeu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 16 Feb 2012 01:20 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 685
Imaginile "1848" si "1850" infatiseaza o Tatra solo sau un cuplu de Tatre din care se vede doar "slave-ul"?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 16 Feb 2012 01:24 
Offline
User avatar

Joined: Sun 18 Mar 2007 20:21
Posts: 24
Location: Bucuresti(Sector6); Galati
Este o Tatra solo de pe linia 35 :wink: A spus si Dragos mai sus...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 16 Feb 2012 02:16 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 685
Privind imaginile de mai sus am efectuat o calatorie mentala in timp... Asa se circula cand eu eram elev. Insa asta era inainte de 1989 si nu credeam ca in Bucurestiul anului 2012 voi vedea mijloace de transport cu pasageri pe scari.
Oricum, cinste Tatrelor ca fac fata unui asemenea regim de lucru


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 16 Feb 2012 14:30 
Offline

Joined: Fri 09 Sep 2011 21:01
Posts: 17
Precum celor spuse de Dr2005 cat de mare poate fi nesimtirea celor din RATB sa lase Cart.Rosu fara transport public de 1 luna de cand a inceput cu ninsorile,cu atat mai mult cu cat acum se poate circula,pe strazile unde intra 106 nu e absolut nicio problema,e doar o simpla flescaiala atat! Dupa ce ca ne lasasera cu o singura tura acum ne-au luat-o si pe aia!In statii nu este nici macar un afis iar 106 circula nestingherit spre Master cine l-o folosi,nu stiu. Mult mai simplu ca prin acest cartier sa intoarca ori 178 ori 336 .Dar deh,unde nu e cap,e vai de picioare!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 03 Aug 2012 22:46 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7973
De ce să foloseşti o staţie cu adăpost cu bănci, chioşc de bilete, chioşc de ziare şi magazin, când poţi s-o muţi 25m mai încolo, în parcare?!

Staţia a fost pe poziţia veche din 197x de când s-a făcut cartierul.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 14 Apr 2013 21:39 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
Unde sunt laudatorii de altadata ai RATB-ului si ai maretelor sale impliniri? Pacat ca furaciunea este suportata tot de calatorul de rand. Fiind in Romania, hotilor nu li se cer niciodata banii inapoi. Se face doar "rotatia cadrelor", ca tot urmasi ai fostului PCR sunt toti.

Propun ca stilourile cu penita de aur / platina sa fie expuse in asa-zisul "Muzeu RATB", ca tot nu exista nici un autobuz sau troleibuz pastrat.

RATB ajunge în atenţia DNA

Membrii Consiliului de AdministraÅ£ie ÅŸi-au cumpărat din bani publici stilouri cu peniÅ£ă de aur sau platină

Corpul de Control al premierului va sesiza DNA în legătură cu posibile fapte de natură penală identificate în activitatea Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB) în perioada 2010-2012, în urma unor verificări efectuate la solicitarea primarului general. “Corpul de Control al primului-ministru, ca organ de control administrativ, va sesiza organele de urmărire penală în legătură cu operaţiunile sau actele ilicite constatate în urma desfăşurării acţiunii de control, care pot întruni elementele constitutive ale unei infracţiuni, urmând ca organul de urmărire penală sau, după caz, instanţa de judecată să hotărască asupra existenţei sau inexistenţei infracţiunii respective şi asupra vinovăţiei”, se precizează în Raportul de control privind verificările efectuate la RATB. Printre posibilele aspecte de natură penală constatate în urma controlului şi în legătură cu care va fi sesizată DNA se numără fapta reprezentanţilor RATB de a exercita “în mod defectuos” atribuţiile ce le reveneau în calitate de membri ai Consiliului de Administraţie şi ai conducerii executive. Astfel, în perioada 2010-2012, conducerea a aprobat ca acoperirea pierderilor în valoare totală de 12 milioane de lei, generate de efectuarea unor cheltuieli, să se facă din fondurile destinate efectuării serviciului comunitar de utilităţi publice (respectiv desfăşurarea activităţii de transport public local subvenţionat de municipiul Bucureşti), având ca urmare schimbarea destinaţiei acestor fonduri.

Profitul contabil era zero

Sinteza raportului de control mai semnalează şi că în anii 2010 şi 2011 RATB a înregistrat ca rezultat financiar “profit contabil 0”, rezultat cauzat de faptul că Regia a solicitat şi primit subvenţii din bugetul local pentru acoperirea în întregime a diferenţei dintre totalul cheltuielilor efectuate (inclusiv cele aferente unor activităţi secundare, precum şi cele aferente protocolului) şi totalul veniturilor efectiv încasate. Subvenţia pentru acoperirea diferenţei de tarif a reprezentat principala sursă de finanţare a RATB, informează sinteza raportului. Documentul indică faptul că, în perioada 2010-2012, RATB a înregistrat pierderi în sumă totală de 4.748.257,34 lei din activităţi secundare desfăşurate de următoarele structuri: cantina şi bufete din incintă, pierdere 3.607.418,65 lei, Casa de odihnă Predeal – 751.393,69 lei, Asociaţia sportivă, pierdere 389.445 lei.

Bugetul RATB a fost suplimentat

ÃŽn 2010 ÅŸi 2011, RATB a primit suplimentări substanÅ£iale de buget, de peste 10 milioane de euro, însă Regia a propus mereu creÅŸterea valorii biletului de călătorie ÅŸi a abonamentului, deÅŸi subvenÅ£iile acopereau costurile. ÃŽn interiorul RATB s-a practicat politizarea prin impunerea în Consiliul de AdministraÅ£ie ÅŸi în posturile de execuÅ£ie a membrilor PDL, partid care avea majoritatea în Consiliul General. Åžeful Călin Murg ÅŸi coaliÅ£ia politică din interiorul Consiliului General au respins toate propunerile primarului Sorin Oprescu, care vizau continuarea investiÅ£iilor Regiei într-un regim de eficienÅ£ă. De asemenea, Consiliul General nu a permis controale ale Primăriei în interiorul RATB, devenit o feudă a PDL. Controlul derulat acum de unitatea specializată a Guvernului a fost solicitat de primarul Sorin Oprescu. Activitatea în anii 2010-2011 arată grave derapaje financiare, jefuirea banului public la cote pe care le are în studiu acum DNA. Tensiunile din RATB sunt legate ÅŸi de ideea constituirii unei companii metropolitane, care să gestioneze unitar transportul de suprafaÅ£ă ÅŸi cel din subteran într-o politică în spijinul cetăţeanului printr-o evitare a suprapunerilor de competenÅ£e, dar ÅŸi de trasee.

Cheltuieli de protocol de mii de lei

ÃŽn 2010, Regia a alocat circa 11.000 de lei pentru achiziÅ£ionarea a ÅŸase stilouri cu peniÅ£ă de aur ÅŸi platină pentru membri Consiliului de AdministraÅ£ie. Astfel, au fost cumpărate cinci bucăţi “stilou cu patron Mont Blanc Starwalker Resine Line M25600/8481” la preÅ£ul de 1.354,69 lei, fără TVA, ÅŸi un “stilou cu piston sau patron Mont Blanc Frederic Chopin Platinium M145P”, la preÅ£ul de 1.718,55 lei, fără TVA. De asemenea, în perioada 2010-2012, în evidenÅ£ele contabile ale RATB au fost înregistrate cheltuieli de protocol în cuantum de 450.967 lei, din care suma de circa 300.000 de lei reprezintă cheltuieli cu produse de la cantină, produse de patiserie, băuturi ÅŸi cafea, furnizate de această structură către conducerea RATB.


http://jurnalul.ro/bani-afaceri/economi ... 41237.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Aug 2013 03:45 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7973
RATB tocmai a dublat preţul abonamentelor generale pentru toate liniile urbane şi preorăşeneşti. De la 65 RON, un astfel de abonament costă 125 RON. Totul pe şest, fără hotărâre de consiliu general, fără anunţ, fără nimic.
Ţin să subliniez că există zone în Bucureşti pe unde trec numai linii preorăşeneşti (de ex. Şos. Chitilei între Dep. Bucureşti Triaj şi Mezeş), ori liniile urbane au un orar făcut cu posteriorul (o dată pe oră, cu pauză 4-5 ore la prânz, gen Şos. Măgurele, Şos. Alexandriei mai departe de depou, Bd. Bucureştii-Noi mai departe de Ştrand Străuleşti). Da, acei cetăţeni trebuie să plătească de 2,5 ori mai mult pentru acelaşi tip de autobuz, cu staţii la fel de dese, cu mers la fel de încet ca autobuzele din oraş, doar pentru că numărul liniei începe cu 4.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 163 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group