TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Thu 22 Aug 2019 04:33

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 68 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 May 2008 19:40 
Problema la Universitate e de 3 zile, cu 336 fac si 20 minute de la Universitate (sens Rosetti) pana inapoi la Universitate spre cartiere.
Inainte faceam cel mult 5 minute.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 May 2008 21:19 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 202
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Marian Andrei wrote:
Iata si un stalp cu echipamente in Piata Victoriei, nu imi dau seama ce este chestia aia incercuita... :roll:


Acest tip de echipamente au fost instalate inainte de summitul Nato, pe culoarul unic dinspre Otopeni - Casa Poporului, pentru supraveghere. S-ar putea sa foloseasca si pentru sistemul de semafoare


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 May 2008 21:36 
Offline

Joined: Thu 22 Mar 2007 11:33
Posts: 29
Marian Andrei wrote:
Iata si un stalp cu echipamente in Piata Victoriei, nu imi dau seama ce este chestia aia incercuita... :roll:

Seamana cu un plan de masa pentru o antena, doar ca nu vad nici o antena acolo.

In seara asta am mers cu 381 din centru spre cartiere. Intre Universitate si Sincai am stat o data la semaforul de la Universitate, o data la Bd. Marasesti, o data la Sincai. Se intampla pe la ora 20:00. Ce nu inteleg este de ce era traficul asa lejer, avand in vedere ora si faptul ca pe acolo, teoretic, nu functioneaza sistemul :roll: .


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 May 2008 22:46 
mie mi se pare evident ca nu va fi nici o schimbare in bine; un astfel de sistem se potriveste in tarile civilizate unde zonele rezidentiale sint delimitate mai clar de cele de birouri/industriale.comerciale, si unde lumea lucreaza in timpul zilei, nu umbla creanga cu masina prin oras ca in Bucuresti; la noi insa, pe linga faptul ca multi se plimba prin oras cind ar trebui sa fie la servici, nici macar nu se pot tabili directii principale de mers, caare sa fie favorizate, la noi fluxurile sint sensibil egale pe toate directiile in intersectiile principale; pot pune si zece sisteme din astea, pina nu va scadea nr de masini aflate zilnic in circulatie pe strazi nu se va imnunatati cu nimic traficul; solutia ramine pina la urma in educatie si civilizare, ceea ce e cam greu pentru frustratii de la noi, al caror singur vis pare sa fie sa aiba o masina (cit mai mare daca se poate) cu care sa se plimbe zilnic prin oras; si din pacate sint destui asemenea snobi care dupa ce s-au vazut ajunsi din Bucuresti de prin diverse colturi uitate de lume, au ca singur vis sa isi ia masina sa aiba cu ce merge la servici, ca deja e jignitor pentru ei sa foloseasca transportul public


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 May 2008 23:01 
Semaforul inteligent, rapus de „Dorel“
Teodora Trandafir
Vineri, 16 Mai 2008

Agentii de circulatie au sarit, ieri, sa salveze traficul din Piata Universitatii, bulversat de defectarea temporara a semaforizarii. De vina a fost o pana de curent provocata de niste muncitori neglijenti.

In centrul Capitalei functioneaza 20 de intersectii semaforizate inteligent, de-a lungul bulevardelor Lascar Catargiu, Gheorghe Magheru si Nicolae Balcescu. Acestea sunt monitorizate, de ieri, de un Centru de Control, lansat cu pompa de autoritatile locale. La doar cateva ore dupa ce Adriean Videanu a aratat presei, cu mandrie, una dintre realizarile mandatului sau, celebrul muncitor „Dorel“ a intrat in actiune si a dat peste cap toata inteligenta scumpelor semafoare. Doar o cablare gresita si tot sistemul - care ar fi trebuit sa fluidizeze traficul - s-a prabusit subit, lasand Piata Universitatii la mica intelegere a soferilor.

Retea suprasolicitata

Joi, ora 17.30. in intersectia recent devenita „inteligenta“ de la Piata Universitatii, masinile formeaza cozi interminabile. Cativa politisti misca precipitat din maini, incercand sa dirijeze circulatia printre claxoane si injuraturi. Zece minute fara ca semafoarele sa functioneze au fost suficiente ca sa se instaleze haosul si in intersectiile adiacente, unde se agita alte echipaje. Langa intrarea in pasaj, un ofiter cere ajutor pentru anchetarea unui grup de sase muncitori. „Spun ca lucrau pentru RATB, la firele de troleibuz. Se pare ca ei au umblat la conexiune“, spune politistul. „Muncitorii s-au cablat ilegal la terminalul de curent al semafoarelor. Reteaua a fost suprasolicitata si a cazut“, explica un tehnician al companiei UTI, una dintre firmele care au implementat sistemul.


IN CIFRE

18 milioane de euro
> 18,4 milioane de euro este costul proiectului, finantat de Primaria Capitalei, printr-un credit BERD
> 140 de intersectii vor fi cuprinse in proiect, alaturi de circa 300 de vehicule RATB si 3 de interventii (unul de politie, unul de ambulanta si unul de pompieri)
> 20 de intersectii sunt astazi functionale si monitorizate
> 50 de intersectii sunt in curs de introducere in sistem
> peste 100 de camere video urmeaza sa fie instalate
> pe circa 70 km de drumuri trebuie sa se faca lucrari pentru conectarea prin fibra optica a semafoarelor > cu 15-35% va contribui la fluidizarea traficului
> peste 1.600 de blocuri de semaforizare vor fi incluse in sistem
> sistemul ar trebui sa functioneze 7 zile din 7, in regim 24 de ore din 24
> imaginile surprinse in trafic vor fi stocate pe 40 de servere
> lucrari de instalare se desfasoara in circa 100 de intersectii
> 30 noiembrie 2008 este data la care toate cele 140 de intersectii ar trebui sa functioneze inteligent

EVZ


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 May 2008 22:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 259
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Un lucru foarte interesant si avangardist al acestor semafoare "inteligente" este ca ele inlocuiesc si semafoarele eficiente (cu led-uri) si care erau mult mai vizibile montate pe Bd Nicolae Balcescu si in intersectia de la Razoare. E destul de interesant cum cine trebuie castiga licitatia dar nu se trece nicaieri in caietul de sarcini ca este necesar ca semafoarele sa fie eficiente energetic si sa asigure o vizibilitate si fiabilitate superioara celor cu bec clasic la care lumina scade in timp si care se strica mult mai repede.

Oricum, ideea e ca se va mai face o alta licitatie mult mediatizata in care o idee "nepotrivit de buna" de acum va fi reluata: semafor cu led-uri. Atunci vor fi si mai multe semafoare de schimbat si un contract mult mai banos de acordat. Sunt tare isteti baietii din primarie care aproba proiectele si redacteaza caietele de sarcini!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 22:30 
Quote:
Atenţie şoferi, sunteţi filmaţi în 96 de intersecţii!
Raluca Dan
Luni, 30 Martie 2009

Vitezomanii şi conducătorii auto care trec pe roşu vor putea fi sancţionaţi mai uşor, cu ajutorul camerelor video „inteligente” instalate în centrul Capitalei.

Avem nevoie de o ambulanÅ£ă. L-a lovit chiar aici, pe trecerea de pietoni! (...) Åži ai grijă la bătrâna aceea care vinde ghiocei. Colega, mergi ÅŸi vorbeÅŸte cu ea ÅŸi roag-o să plece de acolo din intersecÅ£ie, pentru că se sprijină de «cutia» noastră ÅŸi-mi dereglează camera!”.

Agitaţie, indicaţii scurte date poliţiştilor din teren, imagini surprinse succesiv de camerele video
instalate în intersecţiile mari din Capitală - care nu doar că ajută la sancţionarea celor care încalcă regulile de circulaţie, dar oferă probe de netăgăduit împotriva infractorilor sau a celor vinovaţi de o mare parte dintre accidentele rutiere grave, „contabilizate” zilnic în Bucureşti.

Acesta este, pe scurt, tabloul unei zile obişnuite la Dispeceratul de Monitorizare a Traficului, situat pe Şoseaua Olteniţei. „Mulţi dintre şoferii bucureşteni, ca să nu mai vorbim despre cei care tranzitează oraşul, nu ştiu că fiecare mişcare greşită le este surprinsă de «ochiul vigilent» al camerelor video, instalate deja în peste 90 de intersecţii din inelul central al oraşului. (...) Deocamdată, cei care încalcă regulile sunt traşi pe dreapta şi sancţionaţi de agenţii din teren, ghidaţi de noi. În curând însă, aceste intersecţii vor fi «dotate» nu doar cu radare fixe, ci şi cu «camere de roşu» sau pentru păstrarea centrului liber al intersecţiei”, explică mândru un poliţist de la Rutieră, care lucrează de ani buni la acest proiect.


Tot articolul
http://www.evz.ro/articole/detalii-arti ... tersectii/


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 30 Mar 2009 13:13 
N'am prea vazut politisti sanctionand pe cineva ca blocheaza intersectia, iar la capitolul trafic nu vad decat tramvaie si troleibuze blocate de masini parcate aiurea, pe care nu le filmeaza nimeni. Mai vad si plimbari cu masina tractata in sectorul negoitz si fonferash, dar in acelasi sector jeepuri parcate cu nesimtire pe unde se nimereste si nu le ridica nimeni.
Care e noutatea? 100€ poza sau cum altfel?

Ce mandru poate fi politistul, care ii goneste pe taximetristi si le ia carnetele, dar vegheaza la siguranta jeepului parcat pe linia de tramvai. Nu pot spune mai mult decat ICE-T: "$^%& the police".


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 68 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group