TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 21:58

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 359 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 20 Oct 2009 21:09 
Offline

Joined: Fri 09 Oct 2009 16:52
Posts: 14
cred ca e primul proiect, pasajul actual e mai scurt, nu mai e prin fata aeroportului Baneasa. Nu se poate face stanga, spre oras de la aeroportul Baneasa, ci numai prin pasajul IKEA, deasemenea cei care vin dinspre Ploiesti la aeroport, se pare ca vor avea niste benzi de facut stanga, cu semafor, care s-ar contrazice sensul giratoriu.
Oricum prin scurtarea pasajului, se da peste cap planul de circulatie prin zona, in special pt traficul greu si in timp acest pasaj VA FI PRELUNGIT SI PRIN FATA aeroportului Baneasa.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 20 Oct 2009 21:53 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
orioane wrote:
Nu prea vad ce ar deservi? Sau ar fi mai degraba prelungire pt 24 decat prelungire pt 5?


In momentul de fata nu sunt conditii pentru unificarea celor 2 capete de linii. Sunt 3 argumente in fata acestei idei:
-Sos.Straulesti si str.Coralilor sunt foarte inguste pentru a suporta si linii de tramvai.
- Bd.Ion Ionescu de la Brad de abia a fost reabililtat, arata foarte bine, este putin probabil sa fie desfacut din nou.
- Incarcarea pe linia 112 este relativ redusa pe acest tronson, in prezent nu se justifica tramvaie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Oct 2009 00:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:12
Posts: 41
Location: Bucuresti
Inca 2 proiecte cu pasajul

Image

Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Oct 2009 04:47 
Offline

Joined: Sat 12 Sep 2009 15:25
Posts: 50
Location: BucureÅŸti
Deci nici urmă de giratoriu deasupra... Bănuiam.
Probabil unii au rămas cu ideea că va fi un giratoriu de la celălalt proiect.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Oct 2009 15:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:12
Posts: 41
Location: Bucuresti
Nu neaparat.
Schitele postate de mine sunt unele gasite pe net.
Si nu neaparat cele care se executa. Pt ca in traditia romaneasca.. se modifica rapid.. din diverse metode. Initial nu cred ca va fi giratoriu din cauza timpului scurt de finalizare si Apropierea sarbatorilor dar se poate face mai apoi...
Din urmatoarele poze, ignorati personajele.

Dar important observati cu atentie planul nr 2. pare a fi profilata si magistrala de metrou cu tot cu statie
Foto gandul


Attachments:
galerie-baneasa-apa-boc-biden0003.jpg
galerie-baneasa-apa-boc-biden0003.jpg [ 73.65 KiB | Viewed 6834 times ]
galerie-baneasa-apa-boc-biden0004.jpg
galerie-baneasa-apa-boc-biden0004.jpg [ 106.71 KiB | Viewed 6834 times ]
galerie-baneasa-apa-boc-biden0005.jpg
galerie-baneasa-apa-boc-biden0005.jpg [ 116.19 KiB | Viewed 6834 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Evolutie lucrari
PostPosted: Fri 23 Oct 2009 23:25 
Offline
User avatar

Joined: Sun 30 Aug 2009 18:02
Posts: 12
Location: Bucuresti,Militari
Stadiul lucrarilor azi,in jurul orei 17:00.


Attachments:
Pas.Ban.23.10.jpg
Pas.Ban.23.10.jpg [ 423.63 KiB | Viewed 6701 times ]
Pas.Ban.23.10 (1).jpg
Pas.Ban.23.10 (1).jpg [ 346.78 KiB | Viewed 6701 times ]
Pas.Ban.23.10 (2).jpg
Pas.Ban.23.10 (2).jpg [ 346.32 KiB | Viewed 6701 times ]
Pas.Ban.23.10 (4).jpg
Pas.Ban.23.10 (4).jpg [ 395.15 KiB | Viewed 6701 times ]
Pas.Ban.23.10 (3).jpg
Pas.Ban.23.10 (3).jpg [ 369.82 KiB | Viewed 6701 times ]
Pas.Ban.23.10 (5).jpg
Pas.Ban.23.10 (5).jpg [ 399.95 KiB | Viewed 6701 times ]
Pas.Ban.23.10 (6).jpg
Pas.Ban.23.10 (6).jpg [ 357.66 KiB | Viewed 6701 times ]
Pas.Ban.23.10 (7).jpg
Pas.Ban.23.10 (7).jpg [ 382.9 KiB | Viewed 6701 times ]
Pas.Ban.23.10 (8).jpg
Pas.Ban.23.10 (8).jpg [ 381.28 KiB | Viewed 6701 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Evolutie lucrari
PostPosted: Fri 23 Oct 2009 23:26 
Offline
User avatar

Joined: Sun 30 Aug 2009 18:02
Posts: 12
Location: Bucuresti,Militari
Dupa cum se poate observa in imagini,se lucra pe intreg santierul dar nu cu cel mai mare spor ce-i drept.


Attachments:
Pas.Ban.23.10 (9).jpg
Pas.Ban.23.10 (9).jpg [ 409.05 KiB | Viewed 6700 times ]
Pas.Ban.23.10 (10).jpg
Pas.Ban.23.10 (10).jpg [ 399.4 KiB | Viewed 6700 times ]
Pas.Ban.23.10 (11).jpg
Pas.Ban.23.10 (11).jpg [ 333.45 KiB | Viewed 6700 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Oct 2009 23:34 
Au mai ramas 38 de zile pana pe 1 decembrie cand ar trebui sa inaugureze. :shock:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Oct 2009 23:52 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Parca acum cateva zile Boc zicea ca finalizarea va fi la Craciun, din cauza vremii (!). :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Oct 2009 23:54 
Dr2005 wrote:
Parca acum cateva zile Boc zicea ca finalizarea va fi la Craciun, din cauza vremii (!). :roll:


Nu inteleg ce au cu vremea, a plouat cateva zile, la Basarab s-a lucrat normal si in zilele cu ploaie, Le(a)na are scutire pe ploaie cumva ? :roll:
Pentru cateva zile nu prea mai conteaza, decembrie sa fie. Ar fi a doua redeschidere de trafic din oras dupa zona Grozavesti (tot prin decembrie).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 Oct 2009 12:09 
Offline

Joined: Thu 03 Sep 2009 16:38
Posts: 13
Problema lor cu vremea este legata de faptul ca trebuie sa toarne asfaltul la sfarsit de noiembrie. Daca va fi prea frig si da inghetul, vor trebui sa amane deschiderea pasajului pana cand va fi suficient de cald. De lucrat, i-am vazut pe webcam ca au lucrat si pe ploaie: au instalat noile grinzi (la care se vede ca lucreaza in pozele de mai sus la instalarea armaturii deasupra lor), au lucrat la zidul de pe partea cu Antena 1 si au turnat o buna bucata din sapa de pe fundul pasajului. Dar e drept ca se pare ca au mai putin spor decat cei de la Baneasa.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 Oct 2009 18:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 129
Location: Bucuresti/Arad
Ce este acea chestie cilindrica de se vede in pozele de mai sus?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 Oct 2009 18:52 
Cred ca este pompa si zona de colectare a apei, care mai departe ajunge in vreun canal colector.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 Oct 2009 21:01 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Canalul colector a fost instalat pe partea dreapta sens Ploiesti, fiind investitia Primariei, vine de la sos.de centura pe langa cele 2 poduri supraterane si se varsa in lacul Herastrau.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Oct 2009 23:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
La finalizarea pasajului, ma intreb daca se vor lua in calcul urmatoarele modificari in zona:

- refacerea trotuarelor din laterala Sos. Bucuresti- Ploiesti si largirea lor la un minim acceptabil (acum trotuarul se ingusteaza brusc intr-o portiune dupa fatada cladirii televiziunii cu antena)
- montarea unor alveole pentru pietoni si realizarea unor triunghiuri pentru a se permite accesul fara semafor pentru traficul rutier venind la dreapta dinspre Bd. Ion Ionescu de la Brad catre Sos Bucuresti-Ploiesti si similar dinspre Sos Bucuresti-Ploiesti catre Bd. Aerogarii
- reteaua de canalizare montata in zona pasajului Baneasa sa includa si o instalatie de preluare a apelor pluviale de pe bretele pasajului

Daca aceste lucrari nu sunt prevazute este posibil ca pasajul sa nu fie chiar atat de bun precum s-a declarat initial si fondurile necesare pentru acesta au fost in mod voit exagerate.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Oct 2009 21:09 
Cateva poze de astazi din zona santierului...
Mai sunt 32 de zile pana la finalizare :P


Attachments:
DSC09873.JPG
DSC09873.JPG [ 147.97 KiB | Viewed 5935 times ]
DSC09875.JPG
DSC09875.JPG [ 167.49 KiB | Viewed 5935 times ]
DSC09878.JPG
DSC09878.JPG [ 168.03 KiB | Viewed 5935 times ]
DSC09879.JPG
DSC09879.JPG [ 179.3 KiB | Viewed 5935 times ]
DSC09880.JPG
DSC09880.JPG [ 183.25 KiB | Viewed 5935 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Oct 2009 23:36 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Marian Andrei wrote:
Cateva poze de astazi din zona santierului...
Mai sunt 32 de zile pana la finalizare :P


Si 12 zile pana la redeschiderea intersectiei :)) Intersectia pentru a fi gata, trebuie: finalizat plafonul complet (grinzi+hidroizolatii+sistem rutier), montati stalpii de iluminat pe noile pozitii, semafoare, reasfaltata toata intersectia intrucat se ridica cotele de nivel, trotuare. In 12 zile? Categoric nu.

Hai sa fim seriosi. Nu va fi gata pe 1 decembrie. Mi se pare insa ca oamenii nu lucreaza cu hei-rup-ul, si sunt atenti la detalii. Nu cred ca le pasa ca se va intarzia, vor sa iasa treaba buna. Ceea ce e de apreciat. Daca a durat 1 an jumate totul, ce mai conteaza 1 luna in plus?
In seara asta, descarcau de zor borduri si un soi de dale pentru trotuare.
Oare peretii pasajului se vor finisa cu ceva? Cum e la Obor de ex.



Update stadiu lucrari (29.10.09):

- piloni verticali, largire carosabil pe laterale 100%
- perete pasaj pe sens Ploiesti- 95%
- perete pasaj pe sens Bucuresti- 85%
- rampe auto acces - 90%
- sisteme preluare ape pluviale (bazin+statie pompare), iluminat - 70%
- plafon pasaj pe 75 m - 40%
- refacere intersectie cu rond giratoriu si semaforizare - 5%

reprezentand cca.70% din volum total lucrari

In prezent se executa urmatoarele lucrari:
- curatare piloni, armare si realizare parapeti;
- sistem canalizare zona centrala;

Estimez termen finalizare: februarie 2010


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Oct 2009 01:09 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
De saptamana viitoare, noptile devin geroase. Ar trebui finalizate turnarile saptamana asta.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Oct 2009 14:57 
Nu stiu ce beton se foloseste la Baneasa dar cei de la Basarab pot turna pana la -5 grade.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Oct 2009 16:20 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Problema nu-i betonul, ci numeroasele lucrari (de finisare), ce nu sunt inca nici macar incepute.

Propun decalarea Zilei Nationale a Romaniei, pentru a coincide cu darea in folosinta a acestui obiectiv de importanta istorica, obiectiv care in orice alta tara fosta comunista din Europa Centrala si de Est s-ar fi construit pe neobservate. Desigur, ei nu poseda simtul succesurilor, asa cum il poseda romanii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Oct 2009 18:44 
Offline

Joined: Sat 12 Sep 2009 15:25
Posts: 50
Location: BucureÅŸti
Care ar fi lucrările de finisare neîncepute?

Pereţii laterali sunt turnaţi în "forma finală" şi pe exterior şi pe interior; cea mai mare parte a stâlpilor de pe lateralele pasajului a fost instalată, iar sistemul de iluminare aferent e deja în funcţiune; balustrada dinspre Otopeni a supratraversării e montată, ba chiar a apărut şi un semafor în acea zonă. Ce alte finisaje se puteau face la acest moment şi nu s-au făcut?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Oct 2009 18:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 129
Location: Bucuresti/Arad
Finisajul peretilor de exemplu.
Ca nu cred ca o sa-i lase cu beton aparent.
Si finisajul tavanului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Oct 2009 22:54 
Offline

Joined: Sat 12 Sep 2009 15:25
Posts: 50
Location: BucureÅŸti
Pereţii cred că sunt "la gata", iar tavanul nu cred să se poată face, încă e o ditamai groapa sub el...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Oct 2009 23:04 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
romafroman wrote:
Care ar fi lucrările de finisare neîncepute?

Pereţii laterali sunt turnaţi în "forma finală" şi pe exterior şi pe interior; cea mai mare parte a stâlpilor de pe lateralele pasajului a fost instalată, iar sistemul de iluminare aferent e deja în funcţiune; balustrada dinspre Otopeni a supratraversării e montată, ba chiar a apărut şi un semafor în acea zonă. Ce alte finisaje se puteau face la acest moment şi nu s-au făcut?


Finisajele trebuie sa urmeze dupa incheierea lucrarii "la rosu" (betoane)Peretii nu pot ramane asa din mai multe motive:
- estetic
- cand ploua, uita-te si tu pe camera, sunt dire de apa pe pereti. Apa trebuie sa se scurga la vale pe langa o bordura (care inca nu exista) pana la statia de pompare.
- trebuie instalata semnalistica rutiera

Mai sunt de instalat cca.25% din stalpi, iar din cei montati nu sunt toti dati in functiune

Semafoarele din zona sunt temporare. Au fost demontate cele vechi si functioneaza doar pana cand se va redeschide intersectia.(acum sunt doar 2 timpi) Daca te uiti mai atent, suportul unui semafor sta pe un cauciuc de masina :-)) Semafoarele vor fi inlocuite complet (vezi cum arata la Razoare)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 31 Oct 2009 00:30 
Si pana la urma cum se iese din Aeroportul Baneasa ? Te duci pana la prima "cocoasa" si te intorci ? Mi se pare stupid ! Sau se gandesc la o alta iesire, pe unde este capul tramvaiului acum ? Poate stie cineva !


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 31 Oct 2009 06:22 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
ANTENA wrote:
Semafoarele vor fi inlocuite complet (vezi cum arata la Razoare)


Doamne fereste! Exact giratoriu cu 15 (cincisprezece) semafoare mai lipsea in intersectia de deasupra pasajului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 31 Oct 2009 10:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
E foarte bun un sens giratoriu, asa se poate admira mai bine zona Baneasa. Daca termina lucrarile la pasaj, propun si un proiect de "refacere a zonei verzi" care sa includa, desigur, doar rondul din sensul giratoriu si in care sa se fie puse specii rare de plante decorative, sau, daca nu, macar niste platani sau mesteceni + felinare frumoase si scumpe + gazonul de rigoare. Ar fi pacat ca ambitiile si fitele sa nu fie reflectate si in rondul sensului giratoriu.

Trebuie sa mai manance si SC Ecohort*cultura SRL si SC Garden c*nter group SRL o paine pentru lucrari la spatii verzi, nu? Nu e de ajuns ca avem:
- Tehnologica "papion" si "Zmeurovia" de atata timp pentru lucrari stradale scumpe si proaste
- "Chixten" pentru iluminat stradal din ce in ce mai prost, cu cabluri electrice "spanzurate" intre stalpi ca in orice capitala africana care se respecta.

Proiectul pentru sensul giratoriu de la Baneasa trebuie insa facut repede, ca se termina anul si nu se stie ce se mai poate face din bugetul pe 2010.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 31 Oct 2009 20:28 
Offline

Joined: Fri 09 Oct 2009 16:52
Posts: 14
andrei_ciocan wrote:
Si pana la urma cum se iese din Aeroportul Baneasa ? Te duci pana la prima "cocoasa" si te intorci ? Mi se pare stupid ! Sau se gandesc la o alta iesire, pe unde este capul tramvaiului acum ? Poate stie cineva !


E stupid, dar trebuie sa mergi pana la pasajul IKEA ca sa te intorci spre Bucuresti.
Cred ca in viitor vor prelungi pasajul si prin fata aeroportului Baneasa. Initial s-a zis ca se face subteran pentru ca ar deranja avioanele la aterizare. Pe portiunea care e facut acum s-ar fi putut face suprateran, mult mai ieftin si mai repede.
Pentru cei care vin la aeroport dinspre Ploiesti, am citit - sursa nu e sigura - un comentariu pe :
http://www.jurnalul.ro/webcam/antena1-dn1-16.html
ca vor face niste benzi de luat la stanga pe pasaj, adica nu va fi un sens giratoriu, ci intersectie in cruce, semaforizata.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Nov 2009 22:19 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
CNADNR anunta prelungirea restrictiilor de circulatie pe DN 1, în zona Pasajului Baneasa

Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din România S.A. anunta participantii la trafic ca restrictiile de circulatie instituite în zona intersectiei DN 1 cu B-dul Aerogarii
si B-dul Ion Ionescu de la Brad, respectiv DN 1 cu Str. C-tin Dobrogeanu Gherea – Str. Elena Vacarescu vor fi prelungite, pâna la data de 01.12.2009.
Circulatia este restrictionata în vederea finalizarii lucrarilor la pasajul subteran Baneasa.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Nov 2009 00:16 
Da, e o prostie ca de la Baneasa sa mergi pana la primul pod ca sa te intorci, daca se facea o lucrare adevarata ca cea propusa mai devreme atunci era si la noi ca prin occident, asa e tot ca prin romanica.
http://forum.transira.ro/files/pasajban51_897.jpg

Apropo de statia de metrou, cine a schitat-o a avut ceva in cap, a adus ambele magistrale la aeroport si apoi le-a trimis mai departe spre Otopeni. Vise, vise...
(mi-am permis sa scot in evidenta pe schema)


Attachments:
Aerogarii2.jpg
Aerogarii2.jpg [ 513.85 KiB | Viewed 4680 times ]
Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 359 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group