TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 15:56

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 359 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Sep 2009 18:31 
Da sigur, nu sunt pentru pietoni:) Oborul parca da, nu are trotuar...dar la Victoriei ori e trotuar ori dedesubt, fiind si linia de tramvai sunt mai multe portiuni pe care se poate merge ca pieton sa zicem....


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 Sep 2009 13:44 
Offline

Joined: Thu 03 Sep 2009 16:38
Posts: 13
Trotuarele nu sunt pentru pietoni. Sunt cai de evacuare in caz de incident. Daca se intampla ceva in pasaj, poti sa iesi fara a-ti pune viata in pericol din nou luand-o pe langa masinile care circula.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 Sep 2009 16:37 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 90
Location: Bucuresti
,,22 septembrie, blocaj la pasaj: Traficul in zona de nord a capitalei este din nou dat peste cap din cauza lucrarilor la pasajul Baneasa. Astazi, intersectia Bulevardului Aerogarii cu DN1 va fi mutata, pentru a face loc lucrarilor la pasaj."


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 Sep 2009 21:44 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
3mil wrote:


Se muta 10 m. :)) Mare branza. Pentru asta trebuia o stire?
Pana acum s-au mutat stabilopozii de 100 de ori in mjloc, dar de-abia acum s-au trezit si cei de la Antena 1.

Dar daca se ingusteaza 10 m, nu stiu daca mai incap 1 sens dus+1 sens intors de traversat. Vom vedea


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Sep 2009 01:02 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
S-a strangulat traficul intradevar cu 10 m dinspre Ploiesti spre Bucuresti
Din ce am vazut pe camera traversarea pe 1 sens dus / 1 sens intors se desfoara f greu. Si e noapte acum ... Om vedea maine ce-o fi
Cica dureaza in principiu pana la 1 noiembrie. Devine tot mai clar ca vor incepe lucrul la zona acoperita, urmand sa se mute traficul pe zona nou construita, apoi se va ataca si fasia ramasa acum deschisa pt trafic.
Nu cred ca se va inchide de tot intersectia, s-ar fi facut de astazi.


Attachments:
Untitled.jpg
Untitled.jpg [ 178.32 KiB | Viewed 5862 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Sep 2009 09:03 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 100
Location: BUCURESTI
Probabil ca vor acoperi lateralele intersectiei pentru a se putea circula si dupa aceea vor ataca si mijlocul acesteia pentru finalizare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Sep 2009 21:45 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Au inceput excavarile pentru zona delimitata aseara. De aceasta data din cauza spatiului restrans de la suprafata, cei de la Apolodor au ales sa lucreze din interiorul pasajului.
Continua lucrarile la peretii laterali in portiunea spre Ploiesti. As spune ca ar mai fi cca.20% din acesti pereti de executat. In partea dinspre Bucuresti, peretii sunt gata doar pe o latura.
Traficul s-a mai aglomerat din cauza ingustarii intersectiei. La aceasta ora, coada de masini este dincolo de podul de la Ikea. Se vor da in functiune semafoare la intersectia bd.Oaspetilor cu Gh.Ionescu Sistesti si la Gh.Ionescu-Sisesti cu sos.Buc.-Noi (2 cocosi) - conectate la sistemul de management trafic.


Attachments:
Untitled.jpg
Untitled.jpg [ 125.33 KiB | Viewed 5700 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Sep 2009 22:17 
Pana la 1 decembrie mai sunt vreo 68 zile asa ca ar face bine sa se grabeasca.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 Sep 2009 14:08 
Offline

Joined: Thu 03 Sep 2009 16:38
Posts: 13
Au aparut primele traverse. Se pare ca intersectia de deasupra pasajului va fi un sens giratoriu imens.


Attachments:
Baneasa300909.jpg
Baneasa300909.jpg [ 133.48 KiB | Viewed 5471 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 Sep 2009 14:13 
Dimineata am trecut prin zona, se lucra intens, cel putin 50 muncitori se puteau vedea si se turnau peretii pasajului. Se pare ca sunt hotarati sa il termine pe 1 decembrie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 Sep 2009 15:14 
Pai sens giratoriu au si anuntat ca va fi.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 Sep 2009 16:26 
Offline

Joined: Thu 03 Sep 2009 16:38
Posts: 13
Stiam ca au anuntat un sens giratoriu, dar nu credeam ca circumferinta lui va fi asa de mare. Daca e de la traversele deja instalate pana in zona unde au terminat zidul de beton pe sensiul dinspre Bucuresti ar trebui sa iasa un ditamai sensul giratoriu. Dar am uitat ca vin si trotuare si treceri de pietoni (alea care lipsesc acum daca vrei sa iesi din aeroport si sa iei mijloace de transport catre oras).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 Sep 2009 19:59 
Offline

Joined: Sat 12 Sep 2009 15:25
Posts: 50
Location: BucureÅŸti
Am şi eu o nedumerire: nu era normal să înceapă montarea acelor traverse dinspre "limba" de pământ rămasă?
Că bănuiesc că au fost puse pe poziţii din interiorul pasajului, nu de deasupra, de pe DN1. Or, dacă au început dinspre Ploieşti, presupun că macaraua din dotare n-o să prea poată sta înainte de traversele instalate, spre Ploieşti, şi să le pună pe poziţii pe cele dinspre Piaţa Presei. Ori au o super macara, cu un super braţ, ori vor instala traversele de sus, ori vor face ca la Caracal... :D
Probabil că ştiu ei ce fac, dar mie îmi pare straniu...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 Sep 2009 21:51 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
romafroman wrote:
Am şi eu o nedumerire: nu era normal să înceapă montarea acelor traverse dinspre "limba" de pământ rămasă?
Că bănuiesc că au fost puse pe poziţii din interiorul pasajului, nu de deasupra, de pe DN1. Or, dacă au început dinspre Ploieşti, presupun că macaraua din dotare n-o să prea poată sta înainte de traversele instalate, spre Ploieşti, şi să le pună pe poziţii pe cele dinspre Piaţa Presei. Ori au o super macara, cu un super braţ, ori vor instala traversele de sus, ori vor face ca la Caracal... :D
Probabil că ştiu ei ce fac, dar mie îmi pare straniu...


Ordinea lucrarilor e urmatoarea:
- curatare pile
- armare
- turnare pereti mulati
- montaj prefabricate tavan
- turnare grinda de legatura intre perete si tavan

Nu s-a putut incepe dinspre intersectie intrucat nu sunt toti peretii turnati. Cred ca ai observat ca peretii se toarna in segmente. Au fost asezate prefabricatele acolo unde sunt gata peretii pe ambele sensuri.

Vad ca au adus din nou macaraua in seara asta, cred ca mai monteaza cateva traverse din tavan. Cand macaraua nu va mai avea loc, va fi montata sus in intersectie. Care e problema, oricum se lucreaza noaptea, ziua e imposibil ...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Oct 2009 16:55 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
PMB refuză cererea MT de a închide traversare DN1 la Băneasa PMB refuză cererea MT de a închide traversare DN1 la Băneasa şi propune altă soluţie rutieră

Municipalitatea a anunţat, joi, că a respins solicitarea Ministerului Transporturilor de a închide complet traversarea DN1 în zona şantierului pentru Pasajul Băneasa, dinspre Bulevardul Ion Ionescu de la Brad, către Bulevardul Aerogării, fiind avizată altă soluţie de fluidizare a traficului.
Reprezentanţii municipalităţii au declarat, joi, că Ministerul Transporturilor a solicitat marţi, Primăriei Municipiului Bucureşti să închidă complet traversarea DN1 în zona şantierului pentru Pasajul Băneasa, dinspre Bulevardul Ion Ionescu de la Brad, către Bulevardul Aerogării.
Astfel, conducerea Primăriei Capitalei a respins această solicitare, considerând că s-ar îngreuna şi mai mult intrarea în Bucureşti, prin nordul Capitalei şi astfel, ar bloca traversarea DN1, nu numai a autoturismelor, dar şi a mijloacelor de transport în comun şi a traficului greu.
Directorul generalal Direcţiei de Infrastructură şi Fluidizarea Circulaţiei, Mădălin Dumitru, a explicat joi că soluţia găsită de municipalitate a fost luată, "gândindu-se în primul rând la cetăţeni, pentru că cererea Ministerului Transporturilor însemna închiderea a patru trasee de RATB, prin care ar fi fost afectate câteva mii de pasageri care nu şi-ar mai fi putut continua drumurile către zilnice".
"Iniţial, Ministerul Tranporturilor a luat în calcul închiderea traversării DN1 la Pasajul Băneasa în două etape, însă, fie din cauza termenelor pe care dumnealor şi le-au stabilit pentru finalizarea pasajului, coroborate, probabil, cu ceva întârzieri în graficul de realizare, fie din altă cauză, nu au mai luat în calcul cele două etape, solicitând închiderea totală a traversării DN1 la Băneasa", a explicat Mădălin Dumitru.
Astfel, municipalitatea va pune în funcţiune o instalaţie de semaforizare din intersecţia Şoseaua Gh. Ionescu Siseşti cu Bulevardul Oaspeţilor, urmând ca pe această din urmă arteră să se circule în sens unic, ca şi pe strada Câmpiniţa.
"Se va circula într-un singur sens pe Bulevardul Oaspeţilor, dinspre Şoseaua Jandarmeriei către Gh. Ionescu Siseşti, şi pe strada Câmpiniţa dinspre Gh. Ionescu Siseşti către Jandarmeriei. De asemenea, va fi interzis virajul la stânga în intersecţia Şoseaua Bucureşti Ploieşti cu Bulevardul Aerogării, pe sensul de intrare în oraş, cu presemnalizarea acestei restricţii precum şi a variantei de ocolire, semnele de circulaţie urmând a fi instalate de mai multe ori de la Pasajul Otopeni până la intersecţia cu Şoseaua Jandarmeriei", a mai spus Mădălin Dumitru.
Potrivit municipalităţii, se va modifica prioritatea în intersecÅ£ia Gh. Ionescu SiseÅŸti cu Ion Ionescu de la Brad, în sensul în care se pierde prioritatea pe direcÅ£ia străzii Ion Ionescu de la Brad, atunci când se vine dinspre Åžoseaua StrăuleÅŸti spre Bulevardul Aerogării ÅŸi devine prioritară circulaÅ£ia pe Åžoseaua Gh. Ionescu SiseÅŸti faÅ£ă de sensul care vine dinspre Åžoseaua StrăuleÅŸti spre Bulevardul Aerogării, pe strada Ion Ionescu de la Brad.
Se va menţine prioritatea pe direcţia străzii Ion Ionescu de la Brad pe sensul de circulaţie dinspre Bulevardul Aerogării spre Şoseaua Străuleşti, până în intersecţia străzii Ion Ionescu de la Brad cu Şoseaua Gh. Ionescu Siseşti.
Reprezentanţii municipalităţii vor instala balize pentru realizarea fluxurilor de trafic în intersecţiile Şoselei Gh. Ionescu Siseşti cu Bulevardul Oaspeţilor şi Strada Câmpiniţa, dar şi la intersecţia Şoselei Bucureşti Ploieşti cu strada Elena Văcărescu şi Fântâna Mioriţa.
Directorul Mădălin Dumitru nu a putut preciza de la ce dată vor fi impuse aceste restricţii de circulaţie, decizia urmând a fi comunicată ulterior.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Oct 2009 17:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:12
Posts: 41
Location: Bucuresti
Poate sa faca cineva care stie zona un desen ce su spune mai sus?
Eu nu integ nimic.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Oct 2009 19:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 195
Location: Bucuresti
Eu inteleg ca axul central se va sparge "pe bucati", urmand sa se mearga eventual doar in sens unic, spre Aerogarii. De asemenea virajul la stanga dinspre Ploiesti spre Aerogarii va fi interzis, manevra fiind posibila doar ocolind prin Jandarmeriei.

Daca schema va reusi, eu ma astept chiar la o imbunatatire sensibila a traficului in zona.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Oct 2009 20:35 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
COMUNICAT DE PRESA

Pentru fluidizarea traficului pe directia Ploiesti - Bucuresti, in zona Baneasa, s-a avizat instituirea urmatoarelor reglementari de circulatie:

Incepand de saptamana viitoare:

1. va fi pusa in functiune instalatia de semaforizare din intersectia soseaua Ghe. Ionescu Sisesti cu bulevardul Oaspetilor.

2. se va realiza semnalizarea rutiera, pentru circulatie in sens unic pe bulevardul Oaspetilor si strada Campinita, astfel:
- Pe bulevardul Oaspetilor, dinspre soseaua Jandarmeriei catre Ghe. Ionescu Sisesti
- Pe strada Campinita, dinspre Ghe. Ionescu Sisesti catre Jandarmeriei

3. Modificarea prioritatii in intersectia soseaua Ghe. Ionescu Sisesti cu strada Ion Ionescu de la Brad, astfel:
- Se mentine prioritatea pe directia strazii Ion Ionescu de la Brad, pe sensul dintre bulevardul Aerogarii spre soseaua Straulesti, pana in intersectia strada Ion Ionescu de la Brad cu soseaua Ghe. Ionescu Sisesti
- Se pierde prioritatea pe directia strazii Ion Ionescu de la Brad, pe sensul dinspre soseaua Straulesti spre bulevardul Aerogarii
- Devine prioritara circulatia pe soseaua Ghe. Ionescu Sisesti fata de sensul dinspre soseaua Straulesti spre bulevardul Aerogarii, a strazii Ion Ionescu de la Brad

4. Interzicerea virajului la stanga in intersectia soseaua Bucuresti-Ploiesti cu bulevardul Aerogarii, pe sensul de intrare in oras, cu presemnalizarea acestei restrictii si a variantei de ocolire, repetat, incepand cu pasajul Otopeni, pana la intersectia cu soseaua Jandarmeriei

5. Instalarea unor balize pentru realizarea fluxurilor de trafic in intersectiile soseaua Ghe. Ionescu Sisesti cu bulevardul Oaspetilor si strada Campinita, soseaua Bucuresti-Ploiesti cu strada Elena Vacarescu si fantana Miorita.


01 octombrie 2009


Serviciul pentru Relaţia cu Mass-Media
etaj I, camera 133
tel: 021/305 55 03; fax: 021/305 55 04
e-mail: presa@bucuresti-primaria.ro


PS: VOI POSTA O SCHEMA CU NOUL SISTEM


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Oct 2009 21:29 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Iata si noua schema de circulatie:
- cu verde - drumul prioritar
- cu rosu - cedeaza trecerea
- sagetile verzi - sens unic


Attachments:
Untitled.jpg
Untitled.jpg [ 146.77 KiB | Viewed 5017 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Oct 2009 07:36 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Haosul restrictiilor de circulatie impuse pentru finalizarea Pasajului Baneasa

Aida Danaila / RL
Vineri, 02 Octombrie 2009

O data cu intrarea in faza finala a lucrarilor la pasajul Baneasa, Primaria Capitalei va institui mai multe restrictii rutiere care ar trebui, teoretic, sa permita continuarea intr-o oarecare masura a traficului in zona. Exista insa riscul ca aceste masuri sa blocheze si mai tare arterele adiacente DN 1, si asa supraaglomerate.
Concret, conducatorii auto care vin pe DN1 dinspre directia Ploiesti si care la intersectia cu soseaua Ion Ionescu de la Brad intentionau sa vireze la stanga, spre Bd. Aerogarii, vor trebui sa uite aceasta manevra pana cand se va finaliza Pasajul Baneasa. In noua formula, imediat ce au coborat de pe podul de la Otopeni, conducatorii auto care ar fi vrut sa faca acel viraj la stanga vor trebui fie sa vireze la dreapta, pe soseaua Jandarmeriei, apoi sa-si continue calatoria pe Bd. Oaspetilor, soseaua Gheorghe Ionescu Sisesti, soseaua Ion Ionescu de la Brad si apoi spre mult-asteptata intersectie cu DN1, pe care sa o traverseze si sa intre pe Bd. Aerogarii, fie sa mearga tot inainte, catre Casa Presei, si sa aleaga apoi un alt traseu.
Reprezentantii Primariei Capitalei au uitat insa ca mai exista si alte variante in zona, o posibilitate fiind chiar permiterea virajului la stanga, la intersectia imediat urmatoare celei de la soseaua Ion Ionescu de la Brad cu Bd. Aerogarii, deci la cea de dinaintea Pietei Presei Libere.

PS: Si, in plus, noile masuri nu ajuta cu nimic evolutia santierului


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Oct 2009 10:47 
Offline

Joined: Mon 26 Nov 2007 12:26
Posts: 3
ANTENA wrote:
COMUNICAT DE PRESA


4. Interzicerea virajului la stanga in intersectia soseaua Bucuresti-Ploiesti cu bulevardul Aerogarii, pe sensul de intrare in oras, cu presemnalizarea acestei restrictii si a variantei de ocolire, repetat, incepand cu pasajul Otopeni, pana la intersectia cu soseaua Jandarmeriei


URAAA- efectul va fi simtit imediat , atat la iesire cat si la intrare , pentru ca dispare o faza de semafor. Nu inteleg de ce nu au facut asta de la inceputul lucrarilor la pasaj, dar oricand este bine .


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Oct 2009 12:48 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
cavver wrote:
pentru ca dispare o faza de semafor.


Nu fi asa sigur...

De exemplu, la P-ta. Leul exista in continuare faza pentru cei care merg pe Sos. Grozavesti sau vin de acolo... desi se fac 2 ani de cand e inchisa strada respectiva. La fel la intersectia Bd. Vasile Mileacu Bd. Iuliu Maniu, faza ,,principala" e pentru Bd. Vasile Milea (spre si dinspre Pod Grozavesti), pentru Bd. Iuliu Maniu sunt 15 secunde.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Oct 2009 13:48 
Boc: La 1 decembrie vom inaugura pasajul Băneasa şi primii 42 de kilometri din Autostrada Transilvania

Pasajul Băneasa, dar şi primii 42 de kilometri din Autostrada Transilvania vor fi finalizaţi până la 1 decembrie, a spus premierul Emil Boc.
''De 1 decembrie vom deschide ÅŸi circula prin pasajul Băneasa după care vom lua elicopterul ÅŸi vom merge la Cluj unde vom inaugura cei 42 de kilometri de autostradă. ÃŽi învit pe cei de la nivel local să pregătească ÅŸi un maraton pentru cei 42 de kilometri, pentru că vor fi daÅ£i în folosinÅ£ă. Dacă cei care trebuie să îi dea în folosinÅ£ă, nu îi realizează, vor alerga ei'', a declarat premierul Emil Boc, în timpul vizitei făcute astăzi pe ÅŸantierul Autostrăzii Transilvania.

Premierul s-a declarat mulţumit de evoluţia lucrărilor şi a felicitat compania Bechtel pentru stadiul în care se află proiectul.

''Suntem în grafic pe acest obiectiv. Au fost probleme cu alunecările de teren, dar s-au găsit soluţii şi s-a rezolvat problema'', a mai spus Emil Boc.

Realitatea.net


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 03 Oct 2009 22:58 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Update stadiu lucrari (03.10.09):

- piloni verticali, largire carosabil pe laterale 100%
- perete pasaj pe sens Ploiesti- 80%
- perete pasaj pe sens Bucuresti- 50%
- rampe auto acces - 70%
- sisteme preluare ape pluviale (bazin+statie pompare), iluminat - 50%
- plafon pasaj pe 75 m - 10%
- refacere intersectie cu rond giratoriu si semaforizare - 0%

reprezentand cca.65% din volum total lucrari

In prezent se executa urmatoarele lucrari:
- curatare piloni, armare si realizare parapeti pasaj;
- introducere conducte canalizare

Estimez termen finalizare: martie 2010 (asta pentru ca centrul se va realiza cu traficul in spate)

PS: Au intrat in vigoare masurile de fluidizare a traficului, cu exceptia restrictionarii virajului stanga din DN1 spre Aerogarii. Avand in vedere configuratia existenta a intersectiei, cred ca doar cu agentii de circulatie poti impiedica masinile sa vireze stanga.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 Oct 2009 21:49 
Circulaţia în zona Pasajului Băneasa ar putea fi restricţionată între 10 şi 30 octombrie

Ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Radu Berceanu, a declarat astăzi că a propus Primăriei ca timp de trei săptămâni, respectiv între 10 şi 30 octombrie, circulaţia în zona pasajului Băneasa să se desfăşoare pe un singur sens.

"Primăria nu a fost de acord cu această închidere parţială, dar conform legii, Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii răspunde de drumurile de la ieşirea din Bucureşti. Primăria a predat acest proiect către Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, iar astfel avem dreptul să luăm deciziile care se impun", a spus Radu Berceanu.

Ministrul transporturilor şi infrastructurii, Radu Berceanu, declara în 18 septembrie, după vizita de lucru de la pasajul Băneasa, că este nemulţumit de proiectul tehnic realizat de firma Search Corporation, considerând că este o soluţie mult prea complicată şi scumpă.

Premierul Emil Boc a afirmat în 2 octombrie, cu ocazia vizitei pe şantierul autostrăzii Transilvania, că Pasajul Băneasa va fi inaugurat la 1 decembrie.

Realitatea.net


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Oct 2009 00:37 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Compania de Autostrăzi vrea să suspende o lună traficul în zona pasajului Băneasa incepand de sambata 10 octombrie

Compania de Autostrăzi intenţionează să suspende pentru o perioadă de 30 de zile traficul în zona pasajului subteran Băneasa din nordul Capitalei. Ideea a scandalizat Primăria, care refuză să blocheze poate cel mai important nod rutier al Bucureştiului.
Constructorul urmează să dărâme un munte de pământ peste care se circulă acum, să unească pasajul şi să construiască noua intersecţie.
Bulevardele Aerogării şi Ion Ionescu de la Brad, legate acum printr-o intersecţie care se tot mută şi se îngustează, nu vor mai avea continuitate timp o lună de zile. O perioadă în care constructorul trebuie să lucreze, nestingherit de trafic, la pasaj.
Din bulevardele Aerogării şi Ion Ionescu de la Brad se va face mereu dreapta, la intersecţia cu DN1. Şoferii pot întoarce sub primul pasaj de pe Drumul Naţional sau la intersecţia acestuia cu strada Gârlei. Sau pe străzile paralele, din cartier. Iar pentru autobuzele 301, 112, 205, 261 Primăria Generală e forţată acum să găsească alte rute.

PS: Posibile rute ocolitoare:
linia 112 Bd.Aerogarii - Bd.Ficusului - Str.Elena Vacarescu - sos.Bucuresti-Ploiesti - Bd.Poligrafiei (apoi traseul de baza)
linia 205 si 261 sos.Kisseleff - Bd.Poligrafiei - sos.Straulesti - str.C-tin Ionescu Sisesti (apoi traseele de baza)
var 2 - toate 3 liniile deviate prin str.C-tin Dobrogeanu Gherea (putin probabil fiind o strada prea ingusta)
liniile 148,149 si 301 - sunt deja deviate


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Oct 2009 11:21 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 11:25
Posts: 53
Location: Sector 1 Bucuresti
Quote:
var 2 - toate 3 liniile deviate prin str.C-tin Dobrogeanu Gherea (putin probabil fiind o strada prea ingusta)


Aceasta strada nu este prea ingusta. Daca s-ar interzice parcarea pe carosabil ar fi posibila devierea pe C-tin Dobrogeanu Gherea,


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Oct 2009 19:06 
Offline

Joined: Sat 12 Sep 2009 15:25
Posts: 50
Location: BucureÅŸti
Se pare că CNADNR nu doar intenţionează, ci deja a decis următoarele:

"În vederea finalizării lucrărilor la pasajul subteran Băneasa, începând cu 10.10.2009, ora 00:00, până în 10.11.2009, se va interzice autovehiculelor traversarea DN 1 în următoarele intersecţii:
- DN 1 - B-dul Ion Ionescu de la Brad – B-dul Aerogării;
- DN 1 - Str. Constantin Dobrogeanu Gherea – Str. Elena Văcărescu.

1. Pentru direcţia B-dul Ionescu de la Brad – B-dul Aerogării, traficul rutier va fi deviat după cum urmează:
> Pentru autovehicule cu masa mai mică de 7,5 tone:
- B-dul Ionescu de la Brad - DN 1– Şos. Bucureşti – Ploieşti - Piaţa Presei Libere – cu posibilitate de întoarcere;
> Pentru autovehicule cu masa mai mare de 7,5 tone:
- B-dul Ionescu de la Brad - B-dul Gheorghe Ionescu Siseşti – B-dul Bucureştii Noi – Str. Jiului – B-dul Poligrafiei – Piaţa Presei Libere – Şos. Bucureşti – Ploieşti – DN 1 - B-dul Aerogării.

2. Pentru direcţia B-dul Aerogării - B-dul Ionescu de la Brad, traficul rutier va fi deviat, pentru toate autovehiculele, astfel:
- DN1 – sensul giratoriu din zona Metro (de sub al doilea pasaj de pe DN1) – Str. Jandarmeriei – B-dul Oaspeţilor – B-dul Gheorghe Ionescu Siseşti – B-dul Ion Ionescu de la Brad."

Varianta pdf a comunicatului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Oct 2009 21:53 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Acum, maine sigur RATB va da comunicatul de deviere pentru 112, 148, 149, 205, 261, 301
Tocmai fusesera deviate 148, 149 si 301 (pentru a evita virajul stanga) dar pentru ca se va restrictiona traversarea DN1 si la int. cu Elena Vacarescu / Dobrogeanu-Gherea, vor trebui deviate din nou.

Eu as spune ca se va intampla asa:
linia 112 - sens Buc Noi: Bd.Aerogarii - DN1 pod 2 Metro - str.Jandarmeriei - bd.Oaspetilor - str. Ionescu Siesesti - sos.Straulesti (apoi traseul de baza)
linia 112 - sens Pipera: bd.Ionescu dela Brad - Buc.-Pl- (intoarcere la Fantana Miorita) - Elena Vacarescu - (apoi traseul de baza)
liniile 148, 149, 205 si 261 sos.Kisseleff - Bd.Poligrafiei - sos.Straulesti - str.C-tin Ionescu Sisesti (apoi traseele de baza)
linia 301 - sens romana - va intoarce la fantana Miorita apoi pe Elena Vacarescu mai departe

Daca nu se va permite intoarcerea la fantana, atunci va fi mare haos la P-ta Presei. Va veni 301 iar lumea va crede ca merge la Romana, cand colo se va intoarce inapoi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Oct 2009 22:02 
Aceasta masura destul de dura poate nu era necesara daca se miscau mai repde cu intreg santierul si nu mai era nevoie sa finalizeze lucrarile sub presiunea a ~65 zile cat au mai ramas pana la 1 decembrie.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 359 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group