TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Fri 05 Jun 2020 21:30

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 359 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 28 Apr 2009 21:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
S-a sapat doar jumatate din pasaj, pe partea cu Antena1 mai trebuie sapata o transee de genul acela. Proiectul e 2x2, putin daca e sa fiu intrebat. Doar ca nimeni nu ma va intreba despre asa ceva vreodata :twisted:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 28 Apr 2009 22:38 
Din ce vad in ultima poza se lucreaza serios, sau mi se pare ?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 29 Apr 2009 16:05 
Offline

Joined: Sat 11 Apr 2009 21:39
Posts: 18
Salut!
Trec pe acolo foarte des si pot spune ca se munceste foarte bine de vreo patru saptamani.
Pe fiecare parte a intersectiei este sapat doar un sens de mers a cate doua benzi. De-abia dupa ce se va termina breteaua pentru sensul Bucuresti si traficul va fi mutat acolo se va putea sapa restul pasajului. Dupa cum percep eu stadiul lucrarilor, aceasta bretea va fi gata in circa doua/trei saptamani.

Pe partea a intersectiei cu aeroportul lucrarile sunt mai putin avansate in pasaj, el fiind sapat doar pana la vreo 50-100 de metri de intersectie. Acum se lucreaza mai mult la peretele pasajului si la betonarea zonei care va forma in viitor carosabilul.
In schimb, lucrarile pe aceasta parte a intersectiei sunt foarte avansate in cazul bretelei pentru sensul spre Bucuresti. Este sapata o groapa unde se taseaza momentan pamantul pentru stratul de rezistenta al bretelei. Nu stiu daca au fost puse si retele utilitare acolo.

Pasajul va fi intr-adevar unul 2x2...Totusi, asa m-i se pare cel mai nomal.
Inainte si dupa pasaj avem sosea de 3x3. O parte considerabila din traficul dinspre Ploiesti dar si catre Bucuresti intra pe, sau, respectiv, pleaca din Bulevardul Aerogarii. Daca tot acest trafic ar fi intrat pe o sosea care din pasaj venea cu trei benzi, s-ar fi format ambuteiaje pe bretele. Asa, bretelele au doua benzi care se ingusteaza in doar o banda care si continua pe soseaua existenta. Un exemplu simplu este fix situatia la urcarea si coborarea de pe pasajul de la aeroportul otopeni pe rampa dinspre Bucuresti.

Cat despre tampenia cu Antena 1, mai bine le-ar propune angajatilor sa vina la munca folosind autobuzele 335,131,112, sau 301 decat sa se streseze pentru 8 locuri de parcare...

Intr-o zi cand am mai mult timp voi incerca sa ma opresc acolo ca sa fac si poze.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 May 2009 14:22 
Radu Berceanu, vizită surpriză la pasajul Băneasa: "Va fi gata la 1 decembrie"

Ministrul Transporturilor a inspectat, din nou, pasajul subteran de la Băneasa. Radu Berceanu a venit într-o vizită surpiză joi dimineaÅ£ă pentru a vedea cum se munceste.

Radu Berceanu promite că Pasajul Băneasa va fi gata la 1 decembrie. Asta în ciuda numeroaselor probleme pe care le întâmpină constructorul.

La finalul vizitei, ministrul Transporturilor a declarat că principala problemă cu care se confruntă constructorii este legată de reţeaua de cabluri subterane.

Alte probleme sunt legate de canalele pentru scurgerea apelor pluviale, întrucât Primăria sectorului 1, în sarcina căreia cade această lucrare, nu a găsit încă un constructor.

Lucrările ar fi trebuit să se finalizeze în vara acestui an, dar din cauza neregulilor, termenul de finalizare a fost cu mult întârziat.

Până când pasajul va fi gata, traficul în zona Băneasa va fi un adevărat coşmar pentru şoferii bucureşteni.

Antena 3


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 May 2009 12:44 
Pasajul Baneasa va fi deschis circulatiei rutiere pana la 1 decembrie si poate fi considerat drept un "cadou" al Guvernului, in conditiile in care de lucrarea respectiva ar fi trebuit sa se ocupe Primaria generala a Capitalei sau primaria de sector, a declarat, marti, premierul Emil Boc. Potrivit acestuia, lucrarile sunt executate in prezent in proportie de 54%, informeaza Mediafax. (n.b. :evil: :evil: :evil: )

"Este un cadou pe care Guvernul il face Bucurestiului, Primariei generale si primariei de sector. Oficial, lucrarea asta trebuia sa fie a Primariei Generale sau a primariei de sector", a spus Boc, dupa ce a vizitat santierul Pasajului Baneasa, impreuna cu ministrul Transporturilor, Radu Berceanu.

Intrebat de presa ce a vrut sa spuna prin faptul ca Pasajul Baneasa reprezinta un cadou al Guvernului, premierul a aratat ca, daca sunt intrebati cine a realizat lucrarea, probabil 90% dintre bucuresteni vor raspunde ca primaria de sector sau Primaria Generala.

Seful Guvernului a mai afirmat ca sunt inregistrate unele intarzieri in constructia centurii ocolitoare a Bucurestiului, problemele urmand sa fie discutate, miercuri, la ministerul de resort.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 20 May 2009 22:20 
Offline

Joined: Sat 03 Nov 2007 11:13
Posts: 18
Location: Bucuresti, S6, Militari
Asta e toata latimea lui?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 May 2009 00:50 
PoloBoc vorbeste-n bloc. "Cadoul Guvernului pentru Bucuresteni votati-ma!" :lol: Forma juridica pentru constructie si jurisdictia acestui pasaj au fost stabilite in urma cu vreo 3 ani, cand nici Oprescu nu era primar si nici PoloBoc nu era cel mai prost pitic din bloc. Propagandismul care urla din el prin toti porii devine obositor.

Udar, ce s-a realizat este doar jumatate din latime. Vor fi doua benzi pe sens.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 May 2009 00:53 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 11:25
Posts: 56
Location: Sector 1 Bucuresti
Da, pe sensul de iesire din Bucuresti. Urmeaza sa fie sapat si celalat sens, cel de intrare, dupa terminarea lucrarilor de mutarea a utilitatilor si largirea partii carosabile.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 May 2009 21:16 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Sensul celalalt a inceput sa fie sapat dinspre Aero Baneasa. Se poate vedea aici: http://www.jurnalul.ro/webcam/antena1-dn1-16.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 May 2009 16:45 
Offline

Joined: Sat 03 Nov 2007 11:13
Posts: 18
Location: Bucuresti, S6, Militari
Acum e clar ca nu termina pana la 1 Decembrie...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 May 2009 20:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Quote:
Trei muncitori sunt prinşi sub un mal de pământ la Pasajul Băneasa
Astazi, ora 18:57
Ultimul update: 22 Mai 2009 20:05

Trei muncitori au fost îngropaţi sub un mal de pământ, în timp ce lucrau la Pasajul Băneasa. Muncitorii au fost prinşi sub un mal de pământ în jurul orei 18.30.

Echipele de salvare încearcă să-i scoată pe muncitori de sub malul de pământ. La faţa locului s-au deplasat patru echipaje de pompieri salvatori şi patru de la SMURD. Printre maşinile de intervenţie se numără trei de terapie intensivă şi două de descarcerare.

Unul dintre cei trei muncitori rămaÅŸi sub un mal de pământ la pasajul Băneasa din Capitală a fost dezgropat până în zona toracelui, iar medicii încearcă resuscitarea lui, au precizat, pentru NewsIn, reprezentanÅ£ii Inspectoratului pentru SituaÅ£ii de UrgenÅ£ă (ISU) BucureÅŸti.

Potrivit ISU, un al patrulea muncitor a fost deja salvat.

Primarul sectorului 1, Andrei Chiliman, a declarat că prăbuşirea malului de pământ a avut loc la o adâncime de cinci-şase metri. Chiliman a dat asigurări reprezentanţii Inspecţiei Muncii verifică modul în care s-au respectat legile.

În primele două luni ale anului 2009, 385 de oameni au suferit accidente de muncă. 29 dintre aceştia şi-au pierdut viaţa, arată o statistică a Inspectoratului de Muncă. În ianuarie, s-au produs 3 accidente colective, în care au murit doi oameni şi 10 au fost răniţi, iar în februarie a fost un singur accident colectiv, cu trei răniţi. Aceeaşi statistică indică faptul că în 2008 aproape 4600 de persoane au fost accidentate la serviciu. 331 dintre ele au decedat.Anul acesta, pe 23 februarie, într-un laborator militar din Bucureşti, un ofiţer de 37 de ani a fost ucis de o explozie, în timp ce încerca să distrugă un amestec pirotehnic.


Postul de stiri al lu' Vantu


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 May 2009 03:14 
Offline

Joined: Sat 11 Apr 2009 21:39
Posts: 18
Era clar ca acest lucru avea sa se intample. De fiecare data cand treceam pe acolo, mai ales venind dinspre Otopeni, de unde se vede perfect modul in care se lucreaza la portiunea pasajului de vizavi de Antena 1, am fost alarmat si intrigat apropo de un lucru. Acesti muncitori si utilaje lucrau pe un sens al pasajului, el fiind deja sapat. Pe o parte ei au peretele pasajului, evident rezistent. Insa pe cealalta parte este un munte imens de pamant care nu este tinut de nici o plasa, nimic. Astfel, nu este nici o surpriza faptul ca pana la urma, o parte din acest perete de pamant a cazut.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 May 2009 22:43 
Din nefericire, cei 3 muncitori nu au mai putut fi salvati.
Asta mai lipsea, parca vad ca se blocheaza toate santierele publice din Bucuresti ca sa se vada daca se aplica normele de protectie a muncii.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 May 2009 23:02 
Inspectoratul de Muncă a sistat lucrările la Pasajul Băneasa până la remedierea deficienţelor
Astazi, ora 15:12

Inspectoratul Teritorial de Muncă (ITM) al municipiului Bucureşti a sistat, în urma controlului desfăşurat, lucrările la Pasajul Băneasa până la remedierea deficienţelor, cea mai gravă fiind sprijinirea deficitară a malurilor, a declarat inspectorul-şef Constantijn Bujor.
"S-a făcut un proces verbal de sistare a activităţilor până la remedierea deficienÅ£elor constatate. Cea mai mare deficienÅ£ă, aÅŸa cum s-a văzut de altfel foarte bine, a fost sprijinirea malurilor", a spus Bujor.

El a precizat că ITM BucureÅŸti a solicitat documente antreprenorului ÅŸi constructorilor ÅŸi aÅŸteaptă ca acestea să fie aduse la sediul Inspectoratului luni dimineaÅ£ă, la ora 9.
Până la remedierea deficienţelor, lucrările nu pot continua. "Ar fi de natura infracţiunii dacă încep lucrările până la constatarea remedierii deficienţelor", a explicat Bujor.
Trei muncitori au murit după ce un mal de pământ de la pasajul Băneasa, unde lucrau, a căzut peste ei vineri seară. Un al patrulea a reuÅŸit să scape cu viaÅ£ă.

Bărbatul fusese dus, vineri seara, la Spitalul Elias din Bucureşti, în stare de şoc, au declarat medicii de la Camera de Gardă. Acesta se află în afara oricărui pericol, nefiind descoperite leziuni în urma investigaţiilor medicale efectuate, a precizat purtătorul de cuvânt al Spitalului Elias, dr. Valentin Calu. Muncitorul a fost externat, astăzi, din spital.

Al doilea muncitor a fost descoperit în jurul orei 24.00, fără viaÅ£ă, însă, după ce a murit, vineri, în jurul orei 21.00.
Al treilea, găsit tot mort, a fost scos de sub mal, astăzi, în jurul orei 03.00.
Ultimul cadavru a fost scos din pământ tot astăzi, în jurul orei 07.00.
Concluziile preliminare ale Inpectoratului de Muncă arată că vinovată de producerea accidentului ar fi firma care i-a angajat pe muncitori.
După ce primul cadavru a fost scos, un utilaj industrial al societăţii Apa Nova a început să aspire pământul din locul unde au fost prinşi cei trei muncitori.

Muncitorii decedaţi şi cel care a supravieţuit erau angajaţii unei firme subcontractoare a constructorului pasajului, firma portugheză Lena, a declarat, pentru NewsIn, Adrian Ionescu, director în Ministerul Transporturilor.

Sursa: NewsIn


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 May 2009 12:35 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3420
shoppy wrote:
... parca vad ca se blocheaza toate santierele publice din Bucuresti ca sa se vada daca se aplica normele de protectie a muncii.

Nu te ingrijora degeaba, in Romania nu s-au respectat niciodata cu seriozitate normele de protectia muncii. Viata omului nu conteaza aici. Se va lucra in continuare la fel, se vor da niste amenzi simbolice; mortul e totdeauna vinovat la noi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Jun 2009 14:34 
Pasaj de groază. O maşină REBU a căzut în şanţurile şantierului de la Pasajul Băneasa

Şantierul de la Pasajul Băneasa continuă să fie teatrul incidentelor de tot felul. După ce în urmă cu aproximativ o săptămână trei muncitori au murit, îngropaţi sub un mal de pământ care s-a surpat, faptul că şantierul nu este izolat îşi arată din nou neajunsurile.

O maşină a REBU a căzut în şanţ după ce şoferul a încercat să dea cu spatele, fiind nevoie de ajutorul mai ultor muncitori pentru ca aceasta să fie scoasă. Mai mult, maşinile parcate în faţa sediului Antenei 1 riscau să fie avariate şi au trebuit mutate de muncitori. Una dintre maşini aparţinea chiar unui invitat, aflat în studio la Antena 3, care şi-a urmărit astfel, în direct, maşina împinsă de muncitori.

www.antena3.ro


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Jun 2009 21:17 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
A fost din nou deviata circulatia pe sensul dinspre Ploiesti.
De astazi a inceput excavarea firului 2 (Buc.-Pl.) in zona Aero Baneasa.

Acum ramane de finalizat breteaua ocolitoare sens Pl.-Buc. pentru a se circula complet pe lateralele pasajului


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Jul 2009 21:48 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Update stadiu lucrari (30.06.09):

- piloni verticali 100%
- largire carosabil pe sens Ploiesti - 100%
- perete pasaj pe sens Ploiesti- 50%
- perete pasaj pe sens Bucuresti- 30%
- rampe auto acces - 30%
- sisteme preluare ape pluviale (bazin+statie pompare), iluminat - 30%
- largire carosabil pe sens Bucuresti - 25%
- realizare plafon pasaj pe 75 m - 0%
- refacere intersectie cu rond giratoriu si semaforizare - 0%

reprezentand cca.35% din volum total lucrari

In prezent se executa urmatoarele lucrari:
- ziua: excavatii rampe acces in zona Aero Baneasa pe sens Bucuresti si parapet pasaj
- ziua: bretea laterala auto pe sens Bucuresti, in zona fostului cap de autobuze
- noaptea: nimic

Estimez termen finalizare: iunie 2010


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jul 2009 17:56 
Primaria Sectorului 1 va începe marţi lucrările la canalul de retenţie a apei de la Pasajul Băneasa

Primaria Sectorului 1 va începe marţi lucrările la canalul de retenţie a apei pluviale la Pasajului Băneasa, firmele selectate fiind Triada şi Danex, a declarat sâmbăta directorul Direcţiei Infrastructură Rutieră din cadrul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, Adrian Ionescu.

Potrivit acestuia, dacă cele două firme selectate, Triada şi Danex, încep lucrările, în termen de 60 de zile problema va fi rezolvată.

Prezenţi pe şantierul lucrărilor de la Pasajul Băneasa, ministrul transporturilor, Radu Berceanu, şi premierul Emil Boc au declarat că, la 1 decembrie, circulaţia rutieră va fi deschisă în Pasajul Băneasa.

NewsIn


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Jul 2009 21:08 
Stie cineva dupa ce se vor termina lucrarile cum se va putea iesi de la aeroport spre oras ? Multumesc


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Jul 2009 21:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Dupa cum arata santierul trebuie mers la dreapta (spre zona comerciala), ocolit tot giratoriul pe sub pod si apoi revenit spre oras.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Jul 2009 21:29 
Nu este o solutie prea "inteligenta" din partea lor. Daca "trageau" pasajul maxim 50 m mai spre pista aeroportului se putea iesi normal spre oras. Sau s-au gandit la altceva ? Asta mi se pare varianta cea mai neinspirata de iesire din aeroport


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Jul 2009 22:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 142
Location: Bucuresti/Arad
Daca DN1 se vrea a fi drum expres, nu poti sa tai 3 benzi ca sa intorci.
Am impresia ca nici acum nu poti face chestia asta.
Mi se pare o solutie fireasca, data fiind pozitia aeroportului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Jul 2009 18:49 
O afirmatie si indreptarea unei confuzii
Afirmatia : Exact, nici acum nu se poate intoarce.
Indreptarea unei confuzii : M-am intalnit cu aceasta confuzie in foarte multe locuri, inclusiv la Primaria Generala, unde am avut treaba.
DEFINITIE : Drumurile din interiorul localitatii se numesc in general strazi, care se impart si ele in mai multe categorii.
Asadar DN 1 incepe la podul Otopeni, acolo unde se termina Bucurestiul
Intersectia cu pasajul nu e cu DN 1, ci cu sos Bucuresti - Ploiesti, denumirea oficiala a strazii.
Sper ca nu am suparat pe nimeni, inclusiv pe cei de la toate televiziunile care tot insista cu DN 1 la Baneasa.
Asa i-am pacalit pe cei de la drumuri care nu mi-au dat autorizatie de circulatie cu un camion de 7,5 to spunand ca pe DN 1 nu au voie sa circule camioanele. Le-am spus sa se mute la podul Otopeni, aici (la Baneasa) sunt in Bucuresti, nu am treaba cu ei.
Sper ca nu am suparat pe nimeni de aici, scuze.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Jul 2009 19:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49567
andrei_ciocan wrote:
Nu este o solutie prea "inteligenta" din partea lor. Daca "trageau" pasajul maxim 50 m mai spre pista aeroportului se putea iesi normal spre oras. Sau s-au gandit la altceva ? Asta mi se pare varianta cea mai neinspirata de iesire din aeroport


Daca as vedea un proiect, poate ca as avea de spus cate ceva. Asa ca trebuie sa-i dau dreptate cuiva ce vorbea de lipsa de documentare, direct proportionala cu cantitatea "parerilor". Vad ca acel mesaj s-a "volatilizat", dar "parerile" au ramas.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Jul 2009 19:58 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 92
Location: Bucuresti
Radu161 a scris:

Quote:
[...]nu poti sa tai 3 benzi ca sa intorci.
Am impresia ca nici acum nu poti face chestia asta.

Inainte de inceperea lucrarilor la pasaj nu intorceau acolo autobuzele? :?: Eu asa imi amintesc: ele intrau in rondul acela de langa intrarea in Aerop. Baneasa, si dupa aceea cand sa iasa aveau un semafor unde se intersecta cu Sos. Buc. - Ploiesti, o traversau, si opreau in terminal.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Jul 2009 20:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 142
Location: Bucuresti/Arad
Da, parca asa era. Dar pe vremea aia nu cred ca DN1 avea 6 benzi si nu era traficul de acum.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Jul 2009 08:56 
Ba da, era exact aceeasi situatie ;-)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Jul 2009 23:20 
Starea lucrarilor, primele 3 poze partea spre Ploiesti, ultima spre Bucuresti


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Jul 2009 13:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Marian Andrei wrote:
Radu Berceanu promite că Pasajul Băneasa va fi gata la 1 decembrie. Asta în ciuda numeroaselor probleme pe care le întâmpină constructorul.

In finalizarea acestui pasaj nu poate sa nu existe si un oarecare interes electoral tinand cont ca in perioada respectiva va fi alegerea presedintelui. Sa tinem cont si de anunturile similare cu Centura Ploiesti Vest (1 noiembrie) si cu autostrada Turda-Gilau ("anul asta circulam pe 42km!") :roll:


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 359 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group