TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Fri 19 Jul 2019 17:09

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 359 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Oct 2009 22:13 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 202
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Marian Andrei wrote:
Aceasta masura destul de dura poate nu era necesara daca se miscau mai repde cu intreg santierul si nu mai era nevoie sa finalizeze lucrarile sub presiunea a ~65 zile cat au mai ramas pana la 1 decembrie.


Ar trebui sa se instaleze un semafor temporar la fantana Miorita pentru intoarcere, altfel se va bloca Piata Presei. Probabil ca vor aduce 2 politisti - mai mult ca sigur marea majoritate a masinilor vor prefera sa intoarca la fantana decat la p-ta presei


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 08 Oct 2009 20:52 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 202
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
RATB inca nu a dat comunicatul privind devierile - pare sa fie o decizie grea


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 08 Oct 2009 22:16 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 202
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
PRIMÄ‚RIA CAPITALEI VERSUS MINISTERUL TRANSPORTURILOR
Pasajul Băneasa, mărul discordiei (Jurnalul National / 08.10.2009)

Primăria Capitalei spune că restricţionarea traficului la traversarea DN 1 afectează şapte linii de transport în comun
Şapte linii de transport în comun, 2.000 de călători pe oră, mii de maşini care vin şi ies din Capitală nu vor mai putea traversa DN 1 din cauza restricţiilor impuse de Ministerul Transporturilor pentru finalizarea lucrărilor la Pasajul Băneasa. Conducerea Primăriei Capitalei nu este de acord cu decizia ministerului.
Disputele dintre Ministerul Transporturilor şi Primăria Capitalei pe tema traficului din jurul Pasajului subteran Băneasa continuă. Pentru ca lucrările să fie terminate până la 1 Decembrie, aşa cum i s-a promis premierului Boc, traversarea DN 1 trebuie să fie restricţionată în cele două mari intersecţii Bulevardul Ion Ionescu de la Brad -Aerogării şi Constantin Dobrogeanu Gherea - Elena Văcărescu. Cu alte cuvinte, pe acolo nu se mai trece cu maşina timp de o lună, începând de sâmbătă, 10 octombrie.
Conducerea Primăriei Capitalei solicită Ministerului Transporturilor o reanalizare a restricţiilor pe care doresc să le impună în zona Pasajului Băneasa, considerând că măsurile anunţate până acum îngreunează intrarea în Bucureşti prin nordul oraşului şi blochează DN 1. Din punct de vedere tehnic, această traversare este folosită de şapte linii de transport în comun 112, 148, 149, 205, 261, 301, 335, cu un număr aproximativ de 2.000 de călători pe oră.
În plus, traversarea DN 1 este singura posibilitate pentru ca mijloacele de transport cu o masă mai mare de 7,5 tone să tranziteze nordul oraşului fără a plăti taxa de zonă, soluţiile alternative propuse de minister nefiind fezabile.

SE PUTEA EVITA BLOCAJUL
Specialiştii din cadrul municipalităţii au mai spus faptul că Ministerul Transporturilor, în administrarea căruia se află intersecţiile în care circulaţia va fi oprită, respectiv Bulevardul Ion Ionescu de la Brad - Aerogării şi Constantin Dobrogeanu Gherea - Elena Văcărescu, a refuzat soluţiile de trafic avizate de Comisia Tehnică de Circulaţie din cadrul Primăriei Capitalei, care permiteau atât continuarea lucrărilor, cât şi fluidizarea traficului în zonă. Scandalul dintre cele două instituţii a izbucnit săptămâna trecută, când Ministerul Transporturilor a cerut şi avizul Municipalităţii pentru închiderea celor două intersecţii.
Iniţial, lucrările la Pasajul Băneasa erau împărţite în două etape, fiind vorba în special pe porţiunea care asigură legătura între bulevardele Ion Ionescu de la Brad şi Aerogării, astfel încât traversarea să nu fie întreruptă. Numai că socoteala de acasă nu s-a potrivit cu cea din târg, iar constructorul n-a fost în stare să-şi respecte contractul, fiind acum în mare întârziere


P.S.: Au gresit numaratoarea, traseul lui 335 nu va fi afectat (doar ingreunat, asta fiind valabil si pentru 131,304,780,781 dar si cele preorasenesti 443,444,446,447,448,451,476,449,450)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Oct 2009 21:24 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 202
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
[quote="ANTENA"]Acum, maine sigur RATB va da comunicatul de deviere pentru 112, 148, 149, 205, 261, 301
Tocmai fusesera deviate 148, 149 si 301 (pentru a evita virajul stanga) dar pentru ca se va restrictiona traversarea DN1 si la int. cu Elena Vacarescu / Dobrogeanu-Gherea, vor trebui deviate din nou.

Eu as spune ca se va intampla asa:
linia 112 - sens Buc Noi: Bd.Aerogarii - DN1 pod 2 Metro - str.Jandarmeriei - bd.Oaspetilor - str. Ionescu Siesesti - sos.Straulesti (apoi traseul de baza)
linia 112 - sens Pipera: bd.Ionescu dela Brad - Buc.-Pl- (intoarcere la Fantana Miorita) - Elena Vacarescu - (apoi traseul de baza)
liniile 148, 149, 205 si 261 sos.Kisseleff - Bd.Poligrafiei - sos.Straulesti - str.C-tin Ionescu Sisesti (apoi traseele de baza)
linia 301 - sens romana - va intoarce la fantana Miorita apoi pe Elena Vacarescu mai departe

Daca nu se va permite intoarcerea la fantana, atunci va fi mare haos la P-ta Presei. Va veni 301 iar lumea va crede ca merge la Romana, cand colo se va intoarce inapoi.[/
quote]

Un scurt comentariu privind solutiile alese de RATB pentru devieri:
205 si 261 - la fel cum am dat si eu
148 si 149 RATB ok (eu am gresit)
112 si 301 RATB a ales solutii mai proaste decat am presupus eu. Va ramane neacoperita portiunea dintre P-ta Baneasa si N.Caranfil/sos.Pipera. 112 va avea 2 abateri din traseul de baza care acum va fi lungit considerabil. 301 merge comun cu 131. Chiar era o mare problema intoarcerea la Fantana Miorita?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Oct 2009 21:47 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 202
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Pentru 112 portiunea Str. Coralilor, Str. Piatra Morii, Bd. Gloriei aleasa de RATB nu are nici o legatura cu Pasajul Baneasa. Putea fara probleme sa ramana pe traseul normal sos.Straulesti - str.Baiculesti - str.Poligrafiei - str.Jiului - bd. Bucurestii-Noi


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Oct 2009 21:51 
S-au chinuit in ultimul hal sa acopere cumva sos Straulesti, care totusi are o mica cerere. Partea extrem de trista e ocolul lui 112, care e fenomenal. Nu mai zic ca e singurul lucru care asigura Straulestii pe AMBELE sensuri, in conditiile in care 148 si 149 sunt deviate pe un sens :lol: :lol:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Oct 2009 22:47 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 202
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
La aceasta ora, activitate intensa la pasaj.
- se lucreaza la plafon
- se betoneaza podeaua pe partea spre Buc

Peste 1 ora, vor bloca traversarea.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Oct 2009 00:10 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 202
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
A fost blocata circulatia, cu 5 minute inainte de ora 0.00. Ca prin minune, fix la miezul noptii au aparut un excavator si o bascula. Deocamdata aseaza stavilopozii de beton de-a latul drumului, dar par sa inceapa excavarile inca din noaptea asta.

UPDATE: Excavarile au inceput


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Oct 2009 00:11 
Deci ce sa mai comentam, ne plimbam pe sub pasaj la 1 decembrie :P


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Oct 2009 00:19 
Si chiar au inceput excavarile :P


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Oct 2009 00:23 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 202
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Marian Andrei wrote:
Si chiar au inceput excavarile :P


Da. Apolodoru' s-a prezentat la lucru incepand cu ora 0:00. Se vede ca e flux continuu


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Oct 2009 01:45 
Offline

Joined: Sat 12 Sep 2009 15:25
Posts: 52
Location: BucureÅŸti
Off topic: De ce mi-a fost şters postul privind comunicatul RATB? Dacă era ceva în neregulă cu el, nu trebuia să fiu şi eu anunţat, pentru a nu repeta greşeala? Şi nu e primul post care mi se şterge fără explicaţii...

On topic: Cred că de acum progresele pe şantier vor fi tot mai vizibile, de la zi la zi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Oct 2009 09:07 
Se pare ca lucreaza fara oprire, in ritmul asta daca se mentine pana pe marti este excavat totul.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Oct 2009 10:26 
Offline

Joined: Sat 12 Sep 2009 15:25
Posts: 52
Location: BucureÅŸti
Eu zic că până mâine dimineaÅ£ă malul ăla de pământ va fi istorie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Oct 2009 14:30 
Offline

Joined: Sat 03 Nov 2007 11:13
Posts: 18
Location: Bucuresti, S6, Militari
Si se circula excelet!!! Semafoarele nici nu functionau, pacat ca nu au facut asta de la inceput.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Oct 2009 14:49 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 202
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Aglomeratia de la intrarea in Bucuresti pe DN1 de astazi e istorie.
Sensul de iesire din Bucuresti era dezastru vinerea si sambata , acum doar cateva masini.
Sapatura merge foarte repede, cred ca cel tarziu maine dimineata e terminata. Deja basculantele intra acum in pasaj
Am trecut azi pe acolo si am vazut ca s-a facut suprabetonarea unei parti a tavanului, pe acolo traverseaza acum pietonii. Au inceput sa instaleze si cablurile pentru viitorul sistem de semaforizare.
Dar peretele de pe partea cu Antena 1 este in urma de tot, daca e facut un sfert din el.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Oct 2009 15:04 
Offline

Joined: Sat 12 Sep 2009 15:25
Posts: 52
Location: BucureÅŸti
Peretele dinspre Ploieşti de pe partea cu Antena 1 e gata? Că n-am mai trecut pe acolo recent şi nici nu reuşesc să-mi dau seama de pe webcam. Iar turnarea de ieri - azi-noapte din zona dintre grinzi şi "limba de pământ" s-a făcut pe ambele părţi, sau doar pe partea cu aeroportul? Că dacă au turnat reazemele pe ambele părţi, în câteva zile s-ar putea monta grinzile în continuare.

Cred că peretele din faţa Antenei1 nu putea fi turnat până nu se termina radierul din dreptul său. Dar cum turnările la radier tocmai au avansat, probabil că de-acum va progresa şi peretele.

Lena pare să se fi pus pe treabă şi termenul de 1.12 pare mai puţin fantezist. Nu ştiu însă cum se va mişca Primăria S1 cu finalizarea lucrărilor la canalizare, în mijlocul pasajului, de care depinde practic totul. Am aşa o... reţinere, când vine vorba de o primărie...

Altfel... în noile condiţii, când mai prognozezi că se termină?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Oct 2009 21:06 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 202
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
romafroman wrote:
Peretele dinspre Ploieşti de pe partea cu Antena 1 e gata? Că n-am mai trecut pe acolo recent şi nici nu reuşesc să-mi dau seama de pe webcam. Iar turnarea de ieri - azi-noapte din zona dintre grinzi şi "limba de pământ" s-a făcut pe ambele părţi, sau doar pe partea cu aeroportul? Că dacă au turnat reazemele pe ambele părţi, în câteva zile s-ar putea monta grinzile în continuare.

Cred că peretele din faţa Antenei1 nu putea fi turnat până nu se termina radierul din dreptul său. Dar cum turnările la radier tocmai au avansat, probabil că de-acum va progresa şi peretele.

Lena pare să se fi pus pe treabă şi termenul de 1.12 pare mai puţin fantezist. Nu ştiu însă cum se va mişca Primăria S1 cu finalizarea lucrărilor la canalizare, în mijlocul pasajului, de care depinde practic totul. Am aşa o... reţinere, când vine vorba de o primărie...

Altfel... în noile condiţii, când mai prognozezi că se termină?


Peretele dinspre Antena1 sens Ploiesti e gata. Daca or veni si cu ceva finisaj peste el ca la Obor, asta nu stiu. Mie mi se pare ok si asa
Azi noapte s-a turnat doar peretele de pe partea cu aeroportul si suprabetonare tavan. Oricum zona centrala e prioritara pentru refacerea intersectiei. Ei zic ca la 10 noiembrie se va circula normal pe sus.
Altfel, mi-e greu sa dau un termen - cert e ca nu s-a vazut in Romania lucrare terminata la termenul promis. Hai sa zic ca se vor mai intinde pana la 15..20 decembrie


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Oct 2009 21:08 
ANTENA wrote:
Altfel, mi-e greu sa dau un termen - cert e ca nu s-a vazut in Romania lucrare terminata la termenul promis. Hai sa zic ca se vor mai intinde pana la 15..20 decembrie


Lucrarea deja este decalata mult fata de termenul promis care daca nu ma insel era vara aceasta ???


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Oct 2009 21:28 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 202
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Marian Andrei wrote:
ANTENA wrote:
Altfel, mi-e greu sa dau un termen - cert e ca nu s-a vazut in Romania lucrare terminata la termenul promis. Hai sa zic ca se vor mai intinde pana la 15..20 decembrie


Lucrarea deja este decalata mult fata de termenul promis care daca nu ma insel era vara aceasta ???


Exact, termenul initial era 1 an, lucrarea a inceput pe 18 iunie 2008. Ca sa nu mai zic ca lucrarea trebuia sa inceapa cu 2 ani in urma. Prima stire privind inceperea lucrarilor a aparut in vara lui 2006.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Oct 2009 21:49 
Offline

Joined: Sat 12 Sep 2009 15:25
Posts: 52
Location: BucureÅŸti
ANTENA wrote:
cert e ca nu s-a vazut in Romania lucrare terminata la termenul promis

Dacă-mi amintesc bine, reabilitarea blvd. Iancu de Hunedoara s-a terminat chiar înainte de termenul stabilit, care şi aşa era scurt (câteva luni, maxim 6).

Revenind la Băneasa, se pare că "şanţul" e cam gata. Nu cred să mai aibă ce face până la 12, astfel că se va fi terminat chiar mai repede decât am anticipat noi, în mai puţin de 24 de ore. Dacă toată lucrarea mergea aşa... alta era treaba.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Oct 2009 11:26 
Mda, cand in Romania o lucare se desfasoara intr-un ritm NORMAL de munca, ceva nu e in regula :lol:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Oct 2009 11:51 
Se pare ca au cam terminat cu malul de pamant si pasajul poate fi traversat de pietoni, este o trecere care cam incurca traficul auto acum.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Oct 2009 15:20 
Da, am ajuns sa ne sperie normalitatea.
Gandeste-te dpdv al pietonilor, trecere mai e deabia la Podul Baneasa.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 20 Oct 2009 13:33 
Offline
User avatar

Joined: Fri 16 Jan 2009 01:24
Posts: 1
Location: Paris F - Liege B - Medias R
Stie cineva daca o sa fie un sens giratoriu cu 2 poduri sau un planseu total, sau numa poduletul asta singur?

Traseul autobuzelor o sa fie modificat?
O sa fie un peron acoperit pentru halta aeroportului? Pentru ca din amintire, era cam prost indicat statia de autobuz in ainte de lucrari...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 20 Oct 2009 13:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 204
Location: Bucuresti
Raspunsul cred ca e mai sus in acest thread. Zona acoperita va fi ~100m, deasupra ei fiind amenajat un giratoriu. E acelasi sistem ca la iesirea din Pitesti, insa aici vor fi probabil si semafoare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 20 Oct 2009 19:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:12
Posts: 66
Location: Bucuresti
O imagine, un plan. Nu stiu daca este cea reala 100%


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 20 Oct 2009 20:59 
Offline

Joined: Thu 03 Sep 2009 16:38
Posts: 14
Din nefericire se pare ca pasajul nu va fi atat de lung. Din ce se vede actualmente, pasajul se termina imediat in fata aeroportului, deci nu va mai exista rondul din dreapta :( . In schimb pare sa fi fost lungit cu cativa metrii spre oras.

Ideea cu linia de tramvai e in schimb foarte interesanta :idea: . Singura intrebare este unde ar duce linia respectiva?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 20 Oct 2009 21:00 
Prin Straulesti la Damaroaia


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 20 Oct 2009 21:08 
Offline

Joined: Thu 03 Sep 2009 16:38
Posts: 14
Nu prea vad ce ar deservi? Sau ar fi mai degraba prelungire pt 24 decat prelungire pt 5?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 359 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group