TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Fri 13 Dec 2019 08:46

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 359 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Nov 2009 08:26 
Offline

Joined: Sat 12 Sep 2009 15:25
Posts: 52
Location: BucureÅŸti
Da' ce e aşa mare lucru să mergi până la primul pod şi să întorci? Nu sunt atâtea străzi cu trafic intens care ies în marile bulevarde cu obligatoriu la dreapta şi nu se mai plânge nimeni?
Şi oricum - mai devreme sau mai târziu - aerohalta Băneasa se va desfiinţa. Şi nici nu înţeleg cu ce vă afectează personal. Aveţi drumuri frecvente acolo?
Plus că, dacă alegeau acel proiect, probabil construcţia dura cel puţin cu juma' de an mai mult...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Nov 2009 09:23 
Offline

Joined: Sat 12 Sep 2009 15:25
Posts: 52
Location: BucureÅŸti
Şi se pare că a apărut şi primul strat de asfalt:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Nov 2009 10:04 
Offline

Joined: Wed 29 Apr 2009 19:38
Posts: 33
romafroman wrote:
Da' ce e aşa mare lucru să mergi până la primul pod şi să întorci? Nu sunt atâtea străzi cu trafic intens care ies în marile bulevarde cu obligatoriu la dreapta şi nu se mai plânge nimeni?
Şi oricum - mai devreme sau mai târziu - aerohalta Băneasa se va desfiinţa. Şi nici nu înţeleg cu ce vă afectează personal. Aveţi drumuri frecvente acolo?
Plus că, dacă alegeau acel proiect, probabil construcţia dura cel puţin cu juma' de an mai mult...


Exact asta m-am gandit si eu, nici cand acolo era capatul RATB, tot nu prea era trafic intens la iesirea din aeroport, asta e un fel de halta, cu cateva curse pe zi, low cost.

Nu cred ca e o mare problema sa mergi cateva sute de metri si la urma sa intorci, oricum ar fi mai bine daca s-ar extinde Aeroportul Otopeni si Halta Baneasa s-ar desfiinta...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Nov 2009 11:18 
Aero Baneasa nu prea mai e halta...
De obicei, sunt undeva in jur 25-30 de plecari / sosiri pe zi.
La o medie de 100 pasageri / avion (si credeti-ma ca sunt curse cu 150 sau mai multi) inseamna 6,000 pasageri /zi. Plus personalul aeroportului si persoanele care insotesc / preiau pasagerii...

Detalii: http://www.baneasa-airport.ro/index.php


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Nov 2009 12:26 
Da ce, voi aveti drum zilnic acolo ca sa vorbiti? Deci conform logicii voastre imature, ciocu mic si vorbiti de locul unde il aveti ca locatie, a stai, unu are tot Bucurestu ca o fii taximetrist sau curierist, si altu nu are nimic, foarte frumos.

Serios acum, unii se chinuie sa faca aeroporturi, si nu pot sa le mai faca decat la :twisted: -n praznic, vezi Paris Nancy, si noi suntem, ca de obicei, fix pe dos, ca sa-l desfiintam. Bravo! Da Gara de Nord nu mai vreti sa o desfiintati, ca campanie electorala e, liber la aberat a fost mereu, sau ati uitat de ea?

Cat despre iesirea de la aeroport, pai nu era mare blocaj la iesit ca mai era un stop (desi te cam plictiseai de stat daca-l prindeai de 2-3 ori, te-ai fi dus de bunavoie pana la primu pod), ce se dovedea foarte neinspirat pentru artera principala, sau ati uitat, sau nu mergeati pe acolo? Da, nici o problema sa mergi juma de km in directia opusa, si cand o sa se nimereasca cateva curse apropiate, combinat cu o zi ploiasa in care toti bizonii o sa se inghesuie la mall, o sa iasa ditai frumusetea de blocaj sub podu ala, un fel de Welcome to Romania, nu uitati unde ati ajuns!
Si daca se lucra calumea la proiectul extins, nu dura de 2 ori mai mult, dura tot atat.
Daca tot v-a luat ochii un sfarc - pardon smarc - de pasaj subteran, pai ar trebuii sa fiti in strada impartind fluturasi pentru boc, oprescu, videanu, sau cine credeti ca l-a facut.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Nov 2009 14:49 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7900
Pentru Aeroport s-ar putea face o iesire spre capatul lui 5 si apoi in Bd. Aerogarii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Nov 2009 20:56 
Offline

Joined: Fri 09 Oct 2009 16:52
Posts: 14
romafroman wrote:
Da' ce e aşa mare lucru să mergi până la primul pod şi să întorci?
Şi oricum - mai devreme sau mai târziu - aerohalta Băneasa se va desfiinţa. Şi nici nu înţeleg cu ce vă afectează personal.


sa zicem ca aeroportul se va desfiinta, pentru speculatii imobiliare. Ce se va face in loc?
Centre comerciale, cartiere, cu certitudine cu o circulatie mult peste aeroportul Baneasa de acum. Deci cu atat mai mult era nevoie de pasaj si in fata aeroportului, ca in proiectul initial, care reprezenta ceva logic si bine facut. Personal ne afecteaza ca s-a platit din banii nostri ca pentru proiectul initial si chiar ceva in plus. Va fi un pasaj mai scump, mai scurt si facut cu mare intarziere... de parca ar fi de 2 ori mai mare ca proiectul initial.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Nov 2009 21:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Daca se desfiinteaza aeroportul va apare o noua retea stradala, cu tot ce presupune asta. Noua retea stradala va fi conectata cu siguranta la DN1 insa accesul principal spre oras va fi printr-unul sau mai multe "bransamente" in av. Serbanescu si soseaua Pipera.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Nov 2009 21:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Problema cu pasajul Baneasa este urmatoarea:
- este extrem de scump
- a avut o durata de executie mult prea mare pentru un amarat de pasaj de nici 100m lungime
- rezolva doar partial problema traficului (dinspre DN1 spre Presei Libere)
- este un pasaj mult prea ingust (2 benzi pe sens intr-o zona care ar fi trebuit 3 benzi pe sens ca rezerva pentru viitor)

In aceste conditii, orice mare laudare a proiectului este o mare prostie. Problema este ca viziunea celor din PMB se rezuma preponderent doar la zona DN1, si chiar si asa, nu prevede nici un mijloc de transport in comun de mare capacitate. Autobuzul este o gluma proasta in zona Baneasa.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Nov 2009 21:46 
Daca s-a face cartier rezidential/comercial, logic ar fi sa ramana pista ca artera principala, ca e deja facuta, nu mai stai sa distrugi fundatia ca sa tragi alt bulvard cam tot pe acolo, deci va ajunge in DN1 cam tot pe acolo sau mai spre mijloc, deci chiar mai rau, asa ca s-ar putea sa ne trezim ca iesim din pasaj si continuam imediat urcarea pe alt pasaj suprateran. A doua iesire din cartier o sa fie pe la Romaero, din nou ca e deja facuta (ca doar nu se baga nimeni in inghesuiala aia de capat de tramvai, piata, si ce o mai fi intre Romaero si DN1 pe Aerogarii ca sa demoleze si sa taie strazi), si sa vedeti cum o s-o taie toti din Aerogarii pe la Romaero spre DN1 si o sa inceapa scandalu ca de ce e aglomeratie inc artier si ca de ce nu e un pasaj subteran / suprateran la iesirea in DN1.
Asa e cu treaba facuta pe jumatate, ii gasesti din ce in ce mai multe hibe.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Nov 2009 22:11 
Offline

Joined: Sun 16 Jul 2006 22:41
Posts: 69
Location: Bucuresti
Ar trebui să luați în calcul că va apărea autostrada București - Ploiești, deci o parte din trafic va dispărea. În condițiile astea, dimensionarea pasajului este ok.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Nov 2009 22:14 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
florin wrote:
Ar trebui să luați în calcul că va apărea autostrada București - Ploiești, deci o parte din trafic va dispărea. În condițiile astea, dimensionarea pasajului este ok.
Bun, si un om din vestul, nord-vestul sau chiar din centrul orasului, care vrea sa ajunga la acea autostrada, nu va prefera sa merga tot prin Baneasa pana la Soseaua de Centura??? Are alte alternative decente?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Nov 2009 22:41 
Offline

Joined: Sun 16 Jul 2006 22:41
Posts: 69
Location: Bucuresti
Șoseaua de centură, care este în curs de lărgire la 2 benzi. Deja se circulă pe 2 benzi pe o porțiune, s-a început lucru la pasaje. Trebuie să-și mai multe și Electrica stâlpii din mijlocul drumului. :D

Oricum, nu am zis că nu o să mai circule nimeni prin pasaj, am zis că traficul o să scadă, 2 benzi fiind suficiente. Urmează și pasajul peste Barbu Văcărescu, pentru cei care vin din centru.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Nov 2009 22:41 
Offline

Joined: Sat 12 Sep 2009 15:25
Posts: 52
Location: BucureÅŸti
fider wrote:
- a avut o durata de executie mult prea mare pentru un amarat de pasaj de nici 100m lungime

Sper că te referi doar la partea acoperită, care are mai puţin de 100m, nu şi la cele două rampe...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Nov 2009 00:14 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 198
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Un articol cu un titlu usor deplasat, dar in general bun

Bonus. Portughezii vor primi inca 2,1 milioane de euro pentru a finaliza la timp Pasajul Baneasa

http://www.gardianul.ro/Bonus.-Portughe ... 48604.html

Ministerul Transporturilor si Infrastructurii (MTI) a suplimentat finantarea pasajului subteran de la Baneasa cu inca 2,1 milioane de euro ca sa fie sigur ca va taia panglica tunelului rutier din nordul Capitalei in preajma alegerilor prezidentiale. Suma reprezinta valoarea lucrarilor pentru sistemul de supraveghere si monitorizare video, separarea sensurilor de circulatie, semnalizari rutiere si realizarea anumitor solutii tehnice de constructie. In prezent, zeci de muncitori de la compania Lena lucreaza non-stop la benzile din calea de rulare a pasajului de la Baneasa si la montarea grinzilor.

Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) a aprobat constructorului pasajului subteran Baneasa, compania portugheza Lena, un supliment de aproximativ 2,1 milioane de euro pentru finalizarea lucrarilor pana la 1 decembrie. „Constructorul pasajului subteran de la Baneasa, firma portugheza Lena, a anuntat ca nu poate finaliza lucrarile pana la 1 decembrie, daca nu se aproba majorarea contractului cu aproximativ 2 milioane de euro.
Exista pe circuitul de avizare un act aditional in valoare de circa 2,1 milioane de euro pentru montarea sistemului de supraveghere si monitorizare video, separarea sensurilor de circulatie, semnalizari rutiere si realizarea anumitor solutii tehnice de constructie. De asemenea, aceasta suma va fi folosita si pentru montarea sistemului de iluminat din pasajul subteran”, ne-au declarat surse avizate. Lucrarile la pasajul subteran Baneasa, de nici un kilometru, au inceput in urma cu aproape un an si jumatate. „Acest pasaj, care are calea de rulare subterana de nici 75 de metri, costa peste 13 milioane de euro, cat un kilometru de autostrada construit in zona de munte”, ne-au spus sursele citate.

Marin Ionescu: „Pretul este de 11 milioane de euro, plus elemente diverse”

Directorul general adjunct al Companiei Nationale de Autostrazi, Marin Ionescu, responsabil cu derularea contractului de constructie a pasajului subteran de la Baneasa, a recunoscut ca se va semna actul aditional pentru finalizarea lucrarilor la pasajul subteran din nordul Capitalei. „Pretul pasajului subteran de la Baneasa este de 11 milioane de euro plus elemente diverse. Aceste elemente vor costa maximum 2 milioane de euro. Se va semna un mic act aditional in care intra anumite lucrari foarte fine, printre care si instalatiile de iluminat”, ne-a mai declarat Marin Ionescu. El a promis ca de 1 Decembrie vom circula prin pasajul subteran de la iesirea din Capitala. „In functie de starea vremii, exista varianta sa circulam prin pasajul subteran cu o saptamana mai devreme de 1 Decembrie. In prezent, constructorul toarna ultimul tronson de beton vertical care sustine bretelele de circulatie. La noapte se toarna ultimul radier aflat in tunelul rutier. Tot la noapte se toarna stratul asfaltic de binder pe calea de rulare din subteran”, ne-a explicat directorul general adjunct al CNADNR. Acesta ne-a mai spus ca muncitorii de la firma Lena au montat 42 de grinzi pentru tunelul subteran. „La noapte si maine noapte se monteaza ultimele 30 de grinzi. Zona acoperita a pasajului va fi in lungime de aproximativ 72 de metri. Calea de rulare din pasaj va fi organizata pentru soferii care intra sau pleaca din Bucuresti, iar partea de deasupra pasajului va fi organizata pentru riveranii din zona”, a precizat Marin Ionescu. Oficialul Companiei de Autostrazi a adaugat ca „angajatii companiei Lena lucreaza in paralel la toate insulele de trafic. „Aceste insule de trafic sunt lucrarile de montare a anumitor borduri inalte care sa descurajeze indisciplina din trafic. Mai exista anumite portiuni de toaletare si de montare a parapetilor. De asemenea, constructorul trebuie sa se ocupe de imbracamintea asfaltica si de radieri”, a conchis directorul general adjunct al CNADNR.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 14 Nov 2009 08:53 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 198
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Pasajul e aproape gata

La partea inferioara, s-a terminat. Acum se poate asfalta complet.
De acum, lucrarile vor continua mai mult la suprafata pentru finalizarea intersectiei.

Update stadiu lucrari (14.11.09):

- piloni verticali, largire carosabil pe laterale 100%
- perete pasaj pe sens Ploiesti- 100%
- perete pasaj pe sens Bucuresti- 100%
- rampe auto acces - 90% (rest de asfaltat)
- sisteme preluare ape pluviale (bazin+statie pompare), iluminat - 85%
- plafon pasaj pe 75 m - 85%
- refacere intersectie cu rond giratoriu si semaforizare - 45%

reprezentand cca. 86% din volum total lucrari

Mai sunt de executat in principal urmatoarele lucrari:
- suprabetonare rest grinzi tavan;
- de finalizat asfaltarea la partea inferioara;
- si restul unde procentele nu sunt 100%

Acum chiar incep sa cred ca va fi gata la 1 decembrie.
[/b]


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 14 Nov 2009 17:22 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Suprabetonarea peste grinzi necesita un timp de intarire pana la rezistenta nominala de aprox. 2-3 saptamani, in care este interzis sa se circule cu vehicule pe deasupra. La fel hidroizolatia, trebuie pusa doar dupa ce suportul este perfect uscat. Desigur ca nu se vor respecta acestea, pentru ca sunt mai importante alegerile prezidentiale decat rezistenta si buna comportare in timp a pasajului. Asa ca sa nu ne miram daca peste cativa ani, microfisurile care in timp vor creste vor necesita alocarea unor noi sume exorbitante pentru remedieri si reabilitari. Am ramas tot ca in Epoca Ceausescu: "Repede si Prost". Doar ca atunci se facea ieftin, iar acum e si scump.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 14 Nov 2009 19:20 
S-a vorbit pe undeva de deschiderea intersectiei de deasupra?
Nu, s-a promis doar pasajul, deci se va deschide pasajul pe dedesubt, deci lucrarea va fi terminata si predata.
Intersectia e pe deasupra, deci absolut nici o legatura cu pasajul, deci o sa fie mai incolo.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 14 Nov 2009 20:55 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Da, sigur, intersectia de deasupra n-are nicio legatura cu pasajul. Se suprapun doar printr-o intamplare de coincidenta accidentala. Parca la Piata Unirii sau Marasesti nu s-a facut la fel, la vremea respectiva? Metode deja verificate, patent 100% romanesc.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 15 Nov 2009 13:43 
Offline

Joined: Fri 09 Oct 2009 16:52
Posts: 14
Brassovia wrote:
Suprabetonarea peste grinzi necesita un timp de intarire pana la rezistenta nominala de aprox. 2-3 saptamani, in care este interzis sa se circule cu vehicule pe deasupra. La fel hidroizolatia, trebuie pusa doar dupa ce suportul este perfect uscat. Desigur ca nu se vor respecta acestea, pentru ca sunt mai importante alegerile prezidentiale decat rezistenta si buna comportare in timp a pasajului. Asa ca sa nu ne miram daca peste cativa ani, microfisurile care in timp vor creste vor necesita alocarea unor noi sume exorbitante pentru remedieri si reabilitari. Am ramas tot ca in Epoca Ceausescu: "Repede si Prost". Doar ca atunci se facea ieftin, iar acum e si scump.


de 2 zile n-au mai facut nimic, suprabetonarea peste grinzi era fff urgenta, ca sa se incadreze in termenul de 1 dec, sper ca nu vor mai lucra la vreun viitor pasaj ( Piata Resei Libere, Arcul de Triumf) pe motiv ca sunt in zona- pt ca nu sunt, stralucesc prin absenta...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Nov 2009 23:05 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 198
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
nasty wrote:
Brassovia wrote:
Suprabetonarea peste grinzi necesita un timp de intarire pana la rezistenta nominala de aprox. 2-3 saptamani, in care este interzis sa se circule cu vehicule pe deasupra. La fel hidroizolatia, trebuie pusa doar dupa ce suportul este perfect uscat. Desigur ca nu se vor respecta acestea, pentru ca sunt mai importante alegerile prezidentiale decat rezistenta si buna comportare in timp a pasajului. Asa ca sa nu ne miram daca peste cativa ani, microfisurile care in timp vor creste vor necesita alocarea unor noi sume exorbitante pentru remedieri si reabilitari. Am ramas tot ca in Epoca Ceausescu: "Repede si Prost". Doar ca atunci se facea ieftin, iar acum e si scump.


de 2 zile n-au mai facut nimic, suprabetonarea peste grinzi era fff urgenta, ca sa se incadreze in termenul de 1 dec, sper ca nu vor mai lucra la vreun viitor pasaj ( Piata Resei Libere, Arcul de Triumf) pe motiv ca sunt in zona- pt ca nu sunt, stralucesc prin absenta...


De abia azi puneau armatura peste grinzi, cred ca de abia maine vor turna. Asta inseamna cel mai devreme pe 9 decembrie


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Nov 2009 09:26 
Offline

Joined: Fri 09 Oct 2009 16:52
Posts: 14
s-au apucat de suprabetonare, cica au un beton care nu necesita 2 saptamani de intarire ( oare?), informatie din comentariile din:

http://www.jurnalul.ro/webcam/antena1-dn1-16.html

au eliberat si pasajul prin fata la Antena1, pt asfaltare


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Nov 2009 00:14 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 198
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Se asfalteaza in pasaj. Mai e putin


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Nov 2009 14:28 
Offline

Joined: Sat 12 Sep 2009 15:25
Posts: 52
Location: BucureÅŸti
Cârcotaşii (cu termen) de primăvară n-aveţi nimic de spus?
Mai aşteptaţi "zugrăveală" pe pereţi sau alte finisaje... ceva?

Haideţi să apreciem şi noi munca susţinută pe care oamenii ăştia au desfăşurat-o în ultimele 6 luni, să apreciem zecile (sau poate sutele) de nopţi în care unii dintre ei au lucrat şi să nu mai fim, măcar o clipă, cu gura pe ei pentru a-i ocărî, ci pentru a-i felicita!


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Nov 2009 14:56 
Offline

Joined: Fri 09 Oct 2009 16:52
Posts: 14
romafroman wrote:
Cârcotaşii (cu termen) de primăvară n-aveţi nimic de spus?
Mai aşteptaţi "zugrăveală" pe pereţi sau alte finisaje... ceva?

Haideţi să apreciem şi noi munca susţinută pe care oamenii ăştia au desfăşurat-o în ultimele 6 luni, să apreciem zecile (sau poate sutele) de nopţi în care unii dintre ei au lucrat şi să nu mai fim, măcar o clipă, cu gura pe ei pentru a-i ocărî, ci pentru a-i felicita!


1.primavara, era termenul cerut de Lena!
Le-au aprobat inchidrea circulatiei transversale pe DN1, pt termenul de 1 dec.
2.cred ca nu regreta nimeni "munca sustinuta" de un an si jumatate la un pasaj care ar trebui facut in maxim 3 luni - sigur de cei care fac pasajul Basarab, unde am vazut ca se lucreaza si sambata si duminica pe toate tronsoanele.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Nov 2009 15:12 
Nu mai dati vina pe constructori pentru intarzieri deoarece ei nu au nicio vina ca nu sunt platiti, ca se lovesc de tot felul de retele, de tot felul de aprobari etc. Asa a fost si in cazul Baneasa, asa este si in cazul Basarab. Poti sa ai 20000 de muncitori cu 1000 de utilaje daca nu ai bani si front de lucru. Din pacate colegii de forum nu inteleg asta. Pasajul Baneasa se deschide pe 1 decembrie 2009 iar pasajul Basarab cel tarziu la sfarsitul lui octombrie 2010.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Nov 2009 22:12 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 198
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Astazi s-a asfaltat tavanul.
Recunosc ca sunt unul din cei care au dat termenul de 1 iunie 2010, asta la ritmul lucrarilor din vara, cand se sprijineau toti in lopeti si dormeau la soare.

Update stadiu lucrari (21.11.09):

- piloni verticali, largire carosabil pe laterale 100%
- perete pasaj pe sens Ploiesti- 100%
- perete pasaj pe sens Bucuresti- 100%
- rampe auto acces - 95% (rest semnalistica rutiera)
- sisteme preluare ape pluviale (bazin+statie pompare), iluminat - 90% (rest iluminat)
- plafon pasaj pe 75 m - 100%
- refacere intersectie cu rond giratoriu si semaforizare - 70%

reprezentand cca. 94% din volum total lucrari

Mai sunt de executat in principal urmatoarele lucrari:
- finalizare intersectie, alveole, semaforizare
- iluminat in pasaj zona acoperita
- marcaj benzi rutiere, delimitare sensuri
- finalizare iluminat exterior montat pe stalpi

Va trebui rezolvata si intersectia Dobrogeanu Gherea - DN1 - Elena Vacarescu, dar nu cred ca se mai face pana la 1 decembrie. Altfel, coada va fi in pasaj.

Acesta a fost ultimul update.
Termen de finalizare: 1 decembrie 2009


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Nov 2009 22:13 
Marian Andrei wrote:
...iar pasajul Basarab cel tarziu la sfarsitul lui octombrie 2010.

Hopa ca a scapat porumbelu :twisted: :twisted: :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Nov 2009 22:36 
Offline

Joined: Fri 09 Oct 2009 16:52
Posts: 14
ANTENA wrote:
-Mai sunt de executat in principal urmatoarele lucrari:
- finalizare intersectie, alveole, semaforizare
- iluminat in pasaj zona acoperita
- marcaj benzi rutiere, delimitare sensuri
- finalizare iluminat exterior montat pe stalpi

Cine trebuie sa faca lucrarile de mai sus? Ca Lena s-a disculpat, pt intarzieri, in sensul ca multe lucrari nu le-au facut ei, nefiind in contract...
Dau impresia ca daca au subcontractori, nu sunt responsabili de conducerea si organizarea tuturor lucrarilor.
Cine trebuie sa refaca spatiile verzi, drumurile secundare, parcarile, trotuarele - toate distruse de santier? Lucrarea se considera gata , cand se va reface toata zona.
Daca nu se face totul pana la 1 dec, atunci nu inteleg de ce nu se finalizeaza noaptea asta si maine, bordurile intre sensuri si marcajele si pasajul devine circulabil de luni, urmand sa se lucreze deasupra la intersectie, pana pe 1 dec. Se uita ca pasajul se face pt noi, pt cei care mergem zilnic pe DN1?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Nov 2009 22:36 
Iar modificam termenele?? 8-| 8-| . Credibilitate egala cu a unui politician :evil: ...


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 359 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group