TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Fri 05 Jun 2020 22:13

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 359 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 May 2008 06:22 
Faina camera, dar e foarte interesant: la 6 dimineata ti se pare ca e 12 ziua :!: Prea multe masini :!: Unde merge toata lumea?... Trebuie facut ceva pentru reducerea numarului de masini...
Ma gandesc ce va fi cand vor incepe lucrarile... Asta e , confort fara durere nu se prea poate. Un lucru e cert, celalalt pasaj, vad ca isi face treaba foarte bine. Probabil ca solutia finala va fi ca tot Bucurestiul sa fie impanzit de astfel de poduri.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 May 2008 07:26 
Ionescu wrote:
Unde merge toata lumea?...

Pai unii locuiesc in nord si lucreaza in oras, altii locuiesc in oras si lucreaza in nord :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 May 2008 08:35 
Nu pot edita, deci scuze de postarea suplimentara.
Sursa RRA (ora 8.30 stiri trafic): Ministerul Transporturilor a aprobat inceperea din iulie a lucrarilor la Pasajul subteran.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 21 May 2008 02:52 
Offline

Joined: Tue 20 Dec 2005 22:36
Posts: 10
Nu era mai simplu sa se termine intai autostrada spre Ploiesti care ar fi preluat o mare parte din traficul de pe DN1 si astfel puteau lucra in liniste la pasaj?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 21 May 2008 14:09 
De fapt situatia sta sa explodeze indiferent de solutie. Traficul pe acolo a trecut de epitetul infernal, este de-a dreptul diabolic. Numai ca factorii de decizie de la noi nu se urnesc nici in ceasul al 12-lea.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 May 2008 20:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Corect.

E de mirare cat se bat cu pumnul in piept ca fac metrou pana la Otopeni dar nici macar un amarat de tramvai nu ajunge decent pana in Baneasa (5 e oricum o fatoma), iar pana la Otopeni e pur si simplu fantezie. Dar edilii cred ca sunt mai tari daca se bat cu pumnul in piept ca faci metrou decat sa faci un mic efort pentru un tramvai pana acolo, cu promisiunea metroului poate poate mai fraieresc niste gura casca sa ii voteze.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 May 2008 21:04 
De fapt, nici un candidat la primarie nu ar trebui sa aiba voie sa-si faca reclama cu metroul, cat timp acesta nu este in subordinea primariei.
In Romania tot ce se face este fie pentru a papa niste fonduri, cu comisioanele aferente, fie pentru a maimutari cate ceva de prin vest, pentru imaginea electorala.
Sincer, imi va fi teama sa merg pe pasajul videan pana cand acesta nu va trece proba unui cutremur, de exemplu. La calitatea lucrarilor facute prin oras, nu ma surprinde nimic. As vrea insa ca la urmatorul cutremur sa cada niste godzille peste jeepurile parcate langa bordura videana si sa ingroape acolo corporatistii din ele. Bordurile oricum vor mai fi schimbate de 2-3 ori pana atunci.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 May 2008 17:28 
HAOS ?N BUCURE?TI. ?NCEP LUCR?RILE LA PASAJUL SUBTERAN DE LA B?NEASA

S?pt?m?na viitoare se deschide ?antierul pasajului subteran g?ndit pentru fluidizarea traficului pe DN1. ?oferii vor avea la dispozi?ie mai pu?ine benzi pe sens, ?ntr-o zon? unde se formeaz? cozi uria?e de ma?ini. ?n prima etap?, vor fi mutate utilit??ile subterane, iar apoi se va trece la construc?ia propriu-zis?. ?eful de proiect, Marin Ionescu, spune c?, din graficele de execu?ie reiese c? lucr?rile vor dura ?ntre 8 ?i 12 luni, fiind influen?ate ?i de starea vremii.

Autorit??ile sper? c? noul pasaj va fluidiza traficul rutier ?n zon?. Dar acest lucru se va ?nt?mpla dup? finalizarea lucr?rilor. P?n? atunci, dou? dintre cele ?ase benzi de circula?ie se vor transforma ?n ?antier.

Oficialii Companiei de Autostr?zi spun c? proiectul va fi demarat, cel mai probabil, miercuri.

Pasajul va avea o lungime de 1200 de metri ?i va fi acoperit doar la intersec?ia bulevardele Aerog?rii ?i Ion Ionescu de la Brad.

Antena3.ro


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 May 2008 22:18 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Va reamintesc si link-ul pentru webcam-ul instalat in zona, cu ajutorul caruia vom urmari santierul in direct:

http://www.jurnalul.ro/camere_video/16/antena1-dn1
sau
http://www.mobotix.ro/ro/camere_suprave ... _1052.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jun 2008 18:04 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
?ncep?nd cu data de 18 iunie 2008 vor fi demarate lucr?rile de execu?ie ale pasajului subteran din zona intersec?iei ?oseaua Bucure?ti - Ploie?ti (DN 1) - Bulevardul Aerog?rii - Bulevardul Ion Ionescu de la Brad

?n acest sens, ?n noaptea de 17 / 18 iunie 2008, ora 2200, se vor institui restric?ii de circula?ie, prin instalarea semnaliz?rilor rutiere temporare, pe tronsonul de drum cuprins ?ntre strada Dobrogeanu Gherea ?i Bulevardul Aerog?rii, pentru o perioad? de timp de aproximativ 6 luni . Astfel, pe tronsonul men?ionat, circula?ia autovehiculelor se va desf??ura pe c?te dou? benzi, at?t pe sensul de intrare c?t ?i pe cel de ie?ire din Capital? .
Totodat?, pe bulevardul Aerog?rii, la intersec?ia cu ?oseaua Bucure?ti - Ploie?ti, se vor institui restric?ii de circula?ie zilnic, ?ntre orele 2230 - 0400, circula?ia rutier? desf??ur?ndu-se ?n ambele sensuri, pe jum?tate din partea carosabil? .
Pentru evitarea aglomer?rii traficului rutier pe acest tronson de drum na?ional, recomand?m ?i alte trasee ocolitoare :

Pia?a Charles de Gaulle - Bulevardul Aviatorilor - strada Nicolae Caranfil - Bulevardul Aerog?rii - DN 1 .
Pia?a Presei Libere - Bulevardul Poligrafiei - strada B?icule?ti - ?oseaua Str?ule?ti - Bulevardul Ion Ionescu de la Brad - DN 1 .
Bulevardul Bucure?tii Noi - ?oseaua Ionescu Sise?ti - strada Jandarmeriei - DN 1
?oseaua Colentina - strada Doamna Ghica - ?oseaua Petricani - ?oseaua Pipera Tunari - strada Erou Iancu Nicolae - Aleea Privighetorilor - DN 1
M?surile de deviere a traficului rutier au fost stabilite ?i convenite ?mpreun? cu Inspectoratul General al Poli?iei ?i cu Brigada de Poli?ie Rutier? a Municipiului Bucure?ti, ?i avizate ?n cadrul Comisiei Tehnice de Circula?ie din Prim?ria Municipiului Bucure?ti .
Compania Na?ional? de Autostr?zi ?i Drumuri Na?ionale din Rom?nia S.A. ??i cere scuze pentru disconfortul creat ?n perioada execu?iei lucr?rilor ?i mul?ume?te pentru ?n?elegere tuturor participan?ilor la trafic din aceast? zon


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Jun 2008 22:59 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Cam timid inceputul lucrarii dupa atata tam-tam si amanari repetate.
Doar raschetare de asfalt cu o latime de 1 m si o lungime de 50 m, in fata Antenei 1 si un sant de 10 m pe trotuarul de vis-a-vis. In timp ce soferii innebuneau in masini.
Din pacate, webcam-ul, momentan nu mai functioneaza.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Jun 2008 00:31 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 78
Marian Andrei wrote:
HAOS ?N BUCURE?TI. ?NCEP LUCR?RILE LA PASAJUL SUBTERAN DE LA B?NEASA
......
Pasajul va avea o lungime de 1200 de metri ?i va fi acoperit doar la intersec?ia bulevardele Aerog?rii ?i Ion Ionescu de la Brad.

Antena3.ro

Exista vreun link cu proiectul? Auzisem cu ceva vreme in urma ca pasajul ar urma sa inceapa inainte de intrarea la aeroport. Aici vad ca de fapt pasajul ca fi subteran numai in dreptul intersectiei dintre bulevardele Aerog?rii ?i Ion Ionescu de la Brad. Ma intreb cum intra in aeroport automobilele care vin pe DN1 dinspre Ploiesti?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Jun 2008 00:48 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
feroviar wrote:
Exista vreun link cu proiectul? Auzisem cu ceva vreme in urma ca pasajul ar urma sa inceapa inainte de intrarea la aeroport. Aici vad ca de fapt pasajul ca fi subteran numai in dreptul intersectiei dintre bulevardele Aerog?rii ?i Ion Ionescu de la Brad. Ma intreb cum intra in aeroport automobilele care vin pe DN1 dinspre Ploiesti?


Nu am gasit nici un link. Ai auzit bine, pasajul se intinde pornind dupa intersectia pod baneasa/elena vacarescu/dobrogeanu-gherea pana dupa aeroport baneasa. Portiunea acoperita va fi doar in dreptul actualei intersectii cu ionescu de la brad/aerogarii si va avea doar 72 metri. Restul pasajului, pana la 1,2 km, vor fi rampe de acces, ca la bucur obor daca vrei. Peste intersectia cu aerogarii/ionescu de la brad va exista un rond, asa ca daca vii dinspre ploiesti, te rasucesti in rond si te intorci in aeroport, similar bucur obor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Jun 2008 20:07 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Merge webcamul ...
http://www.jurnalul.ro/camere_video/16/antena1-dn1


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Jun 2008 00:24 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 78
ANTENA wrote:
........Portiunea acoperita va fi doar in dreptul actualei intersectii cu ionescu de la brad/aerogarii si va avea doar 72 metri. Restul pasajului, pana la 1,2 km, vor fi rampe de acces, ca la bucur obor daca vrei. Peste intersectia cu aerogarii/ionescu de la brad va exista un rond, asa ca daca vii dinspre ploiesti, te rasucesti in rond si te intorci in aeroport, similar bucur obor.

Pana aici lucrurile sunt clare. Ar mai fi insa problema cu 335-ul. Va mai avea capat la Aeroportul Baneasa? Daca da, pe unde va intoarce?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Jun 2008 21:59 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
feroviar wrote:
Pana aici lucrurile sunt clare. Ar mai fi insa problema cu 335-ul. Va mai avea capat la Aeroportul Baneasa? Daca da, pe unde va intoarce?


Nu, 335 nu va mai avea capatul actual care va fi demolat, zona se va resistematiza total. Nici macar nu va mai putea intoarce in rondul de la Aero Baneasa intrucat pe acolo vor fi rampele de acces in/din pasaj. Cel mai probabil va fi mutat si 335 la Carrefour Baneasa. Sau la cap 205, varianta 2.


Top
 Profile  
 
 Post subject: 783
PostPosted: Sat 21 Jun 2008 11:23 
783-ul si-a pastrat traseul obisnuit? cam cat se face acum in atari conditii din pta romana spre otopeni?


Top
  
 
 Post subject: Re: 783
PostPosted: Sat 21 Jun 2008 22:19 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Tavinho wrote:
783-ul si-a pastrat traseul obisnuit? cam cat se face acum in atari conditii din pta romana spre otopeni?


Da, circula normal, la fel si restul liniilor care trec pe DN. Deocamdata se circula relativ bine, dat fiind faptul ca au inceput concediile si numarul masinilor care tranziteaza zona este mai mic. Mai greu va fi insa din septembrie, odata cu inceperea scolilor si in plus, restrictiile de circulatie vor deveni mai severe pe masura ce lucrarea avanseaza.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 22 Jun 2008 20:04 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 78
ANTENA wrote:
Portiunea acoperita va fi doar in dreptul actualei intersectii cu ionescu de la brad/aerogarii si va avea doar 72 metri. Restul pasajului, pana la 1,2 km, vor fi rampe de acces, ca la bucur obor daca vrei. Peste intersectia cu aerogarii/ionescu de la brad va exista un rond, asa ca daca vii dinspre ploiesti, te rasucesti in rond si te intorci in aeroport, similar bucur obor.

Totusi cred ca nu ar fi rau daca portiunea acoperita ar fi prelungita inspre Ploiesti pana dupa intrarea la aeroport. Daca nu, cei care ies de pe Baneasa si vor sa ajunga in centru vor fi obligati sa mearga pana la sensul giratoriu de sub pasajul de la Drumul Matasii pentru a putea intoarce.
Off topic: Acum vreo doua luni am vazut la televizor la o emisiune de stiri -nu mai tin minte pe ce post- niste imagini cu un plan al pasajului. Din pacate secventa a trecut foarte repede.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Jun 2008 14:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:12
Posts: 64
Location: Bucuresti
vezi daca ai sanse si gasesti ceva informatii aici. Am vazut descrierea multor planuri de infrastructira in publicatile lor.. si discucutii
Citeste
"Buletin informativ"
http://www.oar-bucuresti.ro/
si
http://www.oar-bucuresti.ro/documente/sedinte_ctuat/


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Jul 2008 07:50 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Se deviaza retele si a inceput montarea pilotilor ...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Jul 2008 16:55 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 11:25
Posts: 56
Location: Sector 1 Bucuresti
ce sunt aceeia "piloti" :shock: ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Jul 2008 17:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 142
Location: Bucuresti/Arad
Daca nu incurc cu altceva, se refera la 2 serii de gauri, umplute cu beton, menite sa sustina pamantul cat timp se excaveaza intre ele.
Probabil ati mai vazut asa ceva pe la metrou, in prima parte a sapaturilor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Jul 2008 18:12 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 11:25
Posts: 56
Location: Sector 1 Bucuresti
am inteles, sunt un fel de ranforsari ai viitorilor pereti ai pasajului


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Aug 2008 07:55 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
http://www.romanialibera.ro/a131771/mun ... neasa.html

Abia ieri s-a dat avizul pentru ca muncitorii sa rezolve problemele legate de canalizare, iluminat si taierea arborilorCristina Boiangiu
Miercuri, 13 August 2008
» Constructorii asteapta preluarea unui teren, devierea utilitatilor si promovarea unui PUZ.

» Iluminatul public trebuie mutat si mai multi arbori taiati pentru a face loc constructiei.

» Actuala conducere a municipalitatii trebuie sa rezolve lucrurile neterminate de fostii edili.

Lucrarile la pasajul Baneasa sunt incetinite din cauza ca Primaria Capitalei nu s-a ocupat la timp de eliberarea mai multor avize si acte oficiale care sa permita desfasurarea santierului. Desi


solicitarile au fost facute inca din timpul mandatului fostului primar Videanu, actele respective nu au fost intocmite nici pana in prezent. Din aceasta cauza, data de finalizare a pasajului, stabilita pentru luna iunie 2009, ar putea fi decalata.

Solicitari fara raspuns
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) a cerut Primariei Capitalei, in urma cu cateva luni, sa elibereze mai multe avize necesare pentru desfasurarea lucrarilor la Pasajul Baneasa. Solicitarile au fost inaintate edililor pe timpul mandatului fostului primar Videanu, dar nici pana acum nu au fost rezolvate. "Noi am preluat proiectul de realizare a pasajului de la Primaria Capitalei pentru ca ei nu aveau expertiza tehnica si nici fonduri sa realizeze lucrarea.

Apoi, primaria a inceput sa ne intarzie cu mai multe avize", a declarat stefan Szobotka, directorul de comunicare al CNADNR. Primaria Capitalei trebuie sa cedeze dreptul de administrare asupra unui teren de 5.700 metri patrati din zona pasajului si sa promoveze un Plan Urbanistic Zonal in conformitate cu documentele realizate de consultantul proiectului. Municipalitatea mai are de reglementat situatia canalizarii, de urgentat mutarea iluminatului public si de eliberat avizele necesare pentru a se putea taia mai multi arbori.

Se muta utilitatile
Edilii au inceput ieri sa rezolve partial problemele invocate de CNADNR. "Azi (n.r. – ieri) am dat avizul pentru reamplasarea utilitatilor. Se muta un canal pluvial care colecteaza apele de la ploi si le varsa in Herastrau, cu pre-epurare", a declarat Razvan Murgeanu, viceprimar general. Planul Urbanistic Zonal va trebui aprobat de Consiliul General al Municipiului Bucuresti, care in prezent se afla in vacanta.
Asa ca va mai dura nu se stie cat pana vor fi rezolvate toate documentele necesare realizarii pasajului.

» Ar putea fi gata in trei luni
Pasajul de la Baneasa ar putea fi gata in trei luni daca nu s-ar lucra sub trafic. Pentru ca autoritatile au stabilit sa nu se opreasca circulatia complet pe perioada lucrarilor, constructorii sunt nevoiti sa lucreze in conditii dificile care duc la incetinirea ritmului pe santier. Astfel, in loc sa dureze trei luni, lucrarile se intind pe durata unui an de zile, daca nu si mai mult.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Aug 2008 19:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Pasajul Baneasa are destul de multe aspecte de criticat asupra carora nu voi mai reveni insa. Pe scurt lucrul care este cel mai vizibil ar fi intr-adevar cat de lent au fost emise avizele, aprobarile si cum un amarat de pasaj subteran pe o distanta de 70m genereaza asemenea probleme "dificile". Motivul e poate mai simplu: zona Baneasa, un spatiu ce se remarca prin fite, pretentii si mult zgomot pentru nimic. Nici nu mai vorbesc de o televiziune care in mod sigur a mai lansat diverse "soparlite" ca sa mai prezinte proiectul si administratia locala intr-o lumina proasta.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Aug 2008 22:53 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Oficialii in vizita de lucru ...

http://www.mediafax.ro/social/tariceanu ... 88;2938381

http://www.mediafax.ro/social/oprescu-s ... 88;2938819

http://www.romanialibera.ro/a132316/la- ... deloc.html

S-au vazut oamenii, au discutat, bineinteles ca nu s-a stabilit nimic.
Un lucru se uita, executia se face in paralel cu traficul, pentru ca asa tot ei au hotarat. Forarea pilotilor nu se face decat intre orele 23:00 - 4:00.
D-l Oprescu vrea sa-si taie venele ca lucrarea nu se mai termina odata si ca, in curand, traficul se va aglomera in urma intoarcerii poporului de prin concedii. Dar, un singur lucru nu a inteles. De abia a inceput. Nu s-a executat mai mult de 5%


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Aug 2008 23:09 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3420
ANTENA wrote:
Nu s-a executat mai mult de 5%

In cazul asta ar trebui sa-si taie venele doar 95%. Cu bisturiul, bineinteles.

Eu personal as prefera insa sa-i "rada" pe dusmanii transportului public din primaria pe care tocmai o conduce.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Aug 2008 23:11 
Incetisor, incet, mai incet si deloc...ca bine zice! :oops:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Aug 2008 23:22 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Alte articole pe aceeasi tema:

http://www.gandul.info/societatea/taric ... 32;2939448

http://www.cotidianul.ro/bai_fratele_me ... 55546.html

De abia de acum, pana spre dimineata, utilajele intra in priza
http://www.jurnalul.ro/camere_video/16/antena1-dn1


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 359 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group