TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Fri 05 Jun 2020 22:47

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 359 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 27 Aug 2008 23:30 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
In seara asta, activitatea e ceva mai intensa decat pana acum
Forarea de piloti se apropie de rondul de la aeroport ; se lucreaza la construirea drumului lateral, pe partea dreapta a soselei - pe acolo se va devia traficul pentru a permite lucrul pe mijloc.
De asemenea, a aparut si o automacara care mestereste si ea ceva


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Sep 2008 00:25 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Pasajul subteran de la Baneasa, gata mai repede
Constructorul mai vrea 5 milioane de lei pentru lucrari
Muncitorii vor lucra in doua schimburi
Cosmarul soferilor care circula pe DN 1 ar putea lua sfarsit mai repede, in urma masurilor luate de Ministerul Transporturilor pentru urgentarea lucrarilor la pasajul subteran de la Baneasa.

Termenul initial de finalizare a pasajului era iunie 2009, insa reprezentantii ministerului doresc ca lucrarile sa se termine cat mai repede. In acest scop, muncitorii vor lucra in doua schimburi, in paralel fiind suplimentat si numarul de utilaje din santier. "Lucrarile de amenajare a pasajului subteran sunt in grafic, insa mai pot aparea unele intarzieri din cauza unor probleme punctuale. Una dintre acestea se refera la construirea unor pasarele pietonale. Initial, pietonii trebuiau sa traverseze intersectia prin subteran, insa prezenta numeroaselor utilitati in zona a facut ca proiectul sa fie modificat", a declarat dl Stefan Szobotka, de la Compania Nationala de Autostrazi.

» Pe de alta parte, constructorul pasajului – compania portugheza "Lena" – a solicitat o suplimentare de 5 milioane lei pentru finalizarea lucrarilor.
» Suma este necesara pentru mutarea unor utilitati si construirea unor pasarele pietonale, ridicand investitia totala la 48 milioane de lei.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Sep 2008 00:29 
Din pacate nu stiu daca acele 5 milioane mai exista, in urma cu cateva saptamani, dupa vizita la pasajul Basarab si o ancheta asupra intarzierii lucrarilor s-a decis redirectionarea a o mare parte din fonduri catre acea lucrare. Ar fi bine sa se mai gaseasca si pentru aceasta lucrare ceva bani.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Sep 2008 10:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Pasajul Basarab se face din banii primariei; cel in discutie aici pe banii ministerului. In teorie sunt bugete diferite deci s-ar lua si s-ar da din buzunare diferite insa in .ro se mai practica suplimentari de bugete din diverse fonduri guvernamentale de urgenta. Pana la urma noi putem doar sa admiram rezultatul :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Sep 2008 08:36 
Pasajul Baneasa intra in prelungiri

ZVONURI - Nici n-a inceput bine constructia lui, ca Pasajul subteran Baneasa are deja probleme. Desi lucrarile trebuiau finalizate in sase luni, in dulcele stil mioritic constructia ar putea sa dureze mai mult, anunta Antena3.

Lipsa fondurilor ar fi motivul pentru care lucrarea nu va fi terminata la timp. Teoretic, pasajul ar trebui dat in folosinta la primavara, dar Primaria Capitalei si-a schimbat planurile privind relocarea utilitatilor din zona (tronsoanele de iluminat, retelele de canalizare si cablaje subterane), iar modificarile necesita suplimentarea fondurilor cu patru milioane de euro.

Problema este ca nimeni nu stie de unde ar trebui sa vina acesti bani, de la Ministerul Transporturilor, lucrarilor publice sau de la primarie, informeaza sursa citata

http://www.compact.info.ro/


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Sep 2008 09:59 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Marian Andrei wrote:
Pasajul Baneasa intra in prelungiri
ZVONURI - Nici n-a inceput bine constructia lui, ca Pasajul subteran Baneasa are deja probleme. Desi lucrarile trebuiau finalizate in sase luni, in dulcele stil mioritic constructia ar putea sa dureze mai mult, anunta Antena3.
Lipsa fondurilor ar fi motivul pentru care lucrarea nu va fi terminata la timp. Teoretic, pasajul ar trebui dat in folosinta la primavara, dar Primaria Capitalei si-a schimbat planurile privind relocarea utilitatilor din zona (tronsoanele de iluminat, retelele de canalizare si cablaje subterane), iar modificarile necesita suplimentarea fondurilor cu patru milioane de euro.
Problema este ca nimeni nu stie de unde ar trebui sa vina acesti bani, de la Ministerul Transporturilor, lucrarilor publice sau de la primarie, informeaza sursa citata
http://www.compact.info.ro/


Ariticolul e total fantezist, puteti sa uitati de el. De la inceput s-a vorbit de termen de 1 an. Lucrarea apartine de CNADNR si Min Transp, treaba cu Primaria- ce schimbare de plan?- utilitatile se deviaza obligat. Cu asta s-a inceput si asta se face si acum. Un astfel de pasaj nu are cum sa se faca in 6 luni. De fapt cei de la Antena stiu ei ceva, ca au de cedat 1500 mp de teren pentru pasaj, si bineinteles asta nu le convine.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 12 Sep 2008 14:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Romania Libera wrote:
Lucrarile la Pasajul Baneasa, blocate din cauza edililor

Constructorii nu pot continua lucrarile pentru ca nu au front de lucru
Cristina Boiangiu
Vineri, 12 Septembrie 2008

» Santierul nu poate inainta pentru ca primaria nu a cedat dreptul de administrare asupra unui teren de 5.700 metri patrati.

» Pasajul ar putea fi terminat mai repede decat termenul stabilit initial daca se rezolva problemele birocratice.

Constructorii care lucreaza la Pasajul Baneasa bat pasul pe loc pentru ca nu au frontul de lucru necesar desfasurarii proiectului. Desi reprezentantii Ministerului Transporturilor au facut nenumarate solicitari la Primaria Capitalei pentru a rezolva mai multe probleme birocratice, nu s-a intamplat deocamdata nimic.


Continuarea aici


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 27 Sep 2008 09:07 
Lucrările la Pasajul Băneasa se vor încheia cu câteva luni mai târziu

Veste cum nu se poate mai rea pentru bucureşteni. Lucrările la Pasajul Băneasa, de la ieşirea din Capitală, vor fi prelungite cu câteva luni şi vor costa cu patru milioane de euro mai mult. Din cauza unor modificări cerute de Primăria Generală, pasajul nu va fi accesibil în mai anul viitor şi, în acest moment, nici măcar nu există un termen exact de finalizare.
Lucrările la Pasajul Băneasa au debutat în urmă cu jumătate de an. Din mai până acum au fost mutate conductele de apă ÅŸi gaze ÅŸi a fost turnată fundaÅ£ia pentru o parte din pereÅ£ii pasajului. Un total de 25 la sută din lucrări au fost executate. Toate acestea în condiÅ£iile în care construcÅ£ia ar trebui realizată în regim de urgenÅ£ă.

Primăria Capitalei a cerut modificarea sistemului de colectare a apei, deşi proiectul avea aprobarea Ministerului Transporturilor. Aşa că vor fi construite două bazine, o staţie de pompare, ministaţie de epurare a apelor şi conducte. Pentru asta, mai e nevoiue de încă patru milioane de euro, pe lângă cele nouă milioane prevăzute iniţial.

"Acest cost nu poate fi preluat de companie şi va fi preluat de PMB prin Primăria sector 1", a declarat Ludovic Orban, ministrul Transporturilor.

"Ministerul Transporturilor visează pisici zburătoare. Nu este în atribuţia Primăriei Capitalei decât o mică parte a lucrării, restul e în sarcina ministerului", a afirmat Sorin Oprescu, primarul General al Capitalei.

Că lucrările merg greu au sesizat şi autorităţile, încă de acum o lună.

"Eu observ că lucrările merg aici încet, încetişor, pe loc şi deloc!!!", a spus Călin Popescu Tăriceanu.


Sursa: Realitatea TV


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 27 Sep 2008 10:42 
Lucrarile ar merge mult mai repede, daca dimineata s'ar incarca parlamentarii, taricenii si videnii in camioane si i-ar aduce acolo, paziti de soldati. Binecuvantat sa fii, pasajule.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Oct 2008 23:05 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Guvernul transferă la Ministerul Transporturilor un teren necesar lucrărilor la Pasajul Băneasa

Guvernul a decis, miercuri, ca un teren de 5.700 metri pătraţi necesar construcţiei Pasajului Băneasa să fie transferat din administrarea Primăriei Capitalei în cea a Ministerului Transporturilor, a declarat, miercuri, la Palatul Victoria, ministrul de resort, Ludovic Orban.
Orban a anunţat, marţi, că va prezenta Executivului spre aprobare o hotărâre pentru transferul acestui teren din administrarea Primăriei Capitalei în cea a Ministerului Transporturilor.
Consilierii municipali au aprobat, luni, trecerea terenului din domeniul public al Capitalei în cel al statului, pentru realizarea pasajului.
Ministerul Transporturilor a cerut municipalităţii transmiterea unui teren de 5.702 metri pătraţi care aparţine domeniului public al municipiului Bucureşti din administrarea CGMB în domeniul public al statului şi în administrarea sa, prin Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România.
Solicitarea a fost făcută în vederea realizării obiectivului "Fluidizarea traficul pe DN1, între kilometrul 8 şi 17 şi centura rutieră în zona de nord a Municipiului Bucureşti", în zona Pasajului inferior Băneasa pe DN1, la intersecţia cu Bulevardele Aerogării şi Ion Ionescu de la Brad.
În luna august, premierul Călin Popescu Tăriceanu i-a cerut ministrului Transporturilor să desemneze o echipă care să se ocupe de execuţia pasajului Băneasa, pentru ca lucrările să fie efectuate rapid şi să nu treneze din cauza devierilor de reţele, a exproprierilor şi defrişărilor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Oct 2008 21:54 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Se pregateste o noua deviere a traficului pentru a permite executarea lucrarilor pe malul celalalt al bulevardului, pe partea cu Antena1.
In momentul de fata nu prea mai e front de lucru pe latura cu aeroportul.
Au fost forati toti pilotii si s-au deviat retelele.
Acum trebuie repetata operatiunea si pe latura cealalta, adica inca 4 luni de zile, sau 6 - daca tinem cont si de vremea rea
Abia dupa aceea se va ataca partea centrala, pasajul propriu-zis, cu rampe si asa mai departe.
Pentru cei mai putin cunoscatori, lucrarile subterane sunt cele mai anevoioase, in special din pricina retelelor. Acesta trebuie deviate, iar o mare parte din ele, uzate, au fost si inlocuite cu altele noi. Ca sa nu mai vorbim de retelele care nu figureaza in planuri, si se descopera la fata locului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Oct 2008 21:57 
Mai devreme chiar se lucra, se asfalta masiv, am numarat pe putin 30 muncitori, dar tot greu merge lucrul.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 25 Oct 2008 00:24 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Intr-un interviu acordat postului de radio RealitateaFm, in aceasta dimineata, dl.Orban a declarat ca pasajul va fi gata in 4 (patru) luni.
Cica au forat 280 piloti (piloni ingropati) pe partea cu aeroportul, iar in curand se vor muta pe partea cealalta cu lucrul. Iar povestea cu terenul, cu primaria, bla bla.
Am dat drumul la ceas. 4 (patru luni) hahaha


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 25 Oct 2008 13:13 
4 luni fara iarna, probabil, deci minimum 7.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Nov 2008 00:43 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Din pacate, de circa 10 zile, lucrarile treneaza, aproape intrerupte as spune. Explicatia pare a fi la prima vedere, existenta unui crater cu diametru de 3 metri (incercuit cu rosu in poza), un viitor camin de acces la reteaua pluviala nou construita care preia zona comerciala Baneasa si o leaga de reteaua de canalizare a orasului. Acest crater obstructioneaza mutarea traficului in dreapta pentru a se putea ataca lucrarile pe partea opusa.
De abia de vreo 2 zile au venit niste unii de la Erbasu sa vada ce e de facut. Dar stiti cum e, 3 se uita, 1 da indicatii, unul munceste. Mai vine si Luxtenul si muta 1 stalp de iluminat pe saptamana. In schimb cei de la Lena de vreo 10 zile, n-au mai dat prin zona.
Nu stiu, e ceva ciudat, pe partea opusa se pot incepe totusi forarea pilonilor dinspre selgros incoace, si totusi nu se misca nimic.
Mai degraba ca statul a uitat sa mai si plateasca, trebuie doar sa dea bani la profesori acum, in schimb ce dl.Orban ne linisteste ca in patru luni ne dam prin pasaj.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 Nov 2008 23:23 
Termenul de finalizare al Pasajului Băneasa, amânat cu şase luni
14 noiembrie 2008

Autorităţile prevăd cel puţin şase luni întârziere la finalizarea Pasajului Băneasa. Decalajul se datorează necesităţii construirii a două bazine de retenţie a apelor pluviale pe ambele laturi ale construcţiei, care ar rezolva problema canalizării în această zonă a Capitalei. Bazinele pentru colectarea apelor pluviale urmează să fie amplasate la baza infrastructurii pasajului. În lungime de 250 de metri, conductele vor costa circa patru milioane de euro, bani care vor fi alocaţi de la bugetul Primăriei Sectorului 1.

Potrivit ziariştilor de la Jurnalul Naţional, numai organizarea licitaţiei, depunerea ofertelor, desemnarea câştigătorilor şi eventualele contestaţii vor întârzia finalizarea pasajului cu cel puţin şase luni. Compania de Drumuri trebuie să sisteze lucrările până ce firma angajată de Primărie va executa bazinele de retenţie.

Mai mult, sunt luate în calcul şi alte posibile întârzieri. Dacă în timpul forărilor la pasaj sunt descoperite urmele unor situri arheologice, lucrările trebuie oprite obligatoriu. Procedurile urmate în astfel de situaţii ar mai putea contabiliza încă şase luni de întârziere.

Alte necunoscute sunt legate de finanţare. Asta pentru că finalizarea lucrărilor la pasajul inferior se va face în funcţie de bugetul pe anul 2009, necunoscut la această dată.

Pasajul Băneasa avea termen de finalizare în mai 2009. Construcţia subterană va dispune de patru benzi, iar lateral câte două bretele.

Antena 3


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Nov 2008 22:16 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Marian Andrei wrote:
Termenul de finalizare al Pasajului Băneasa, amânat cu şase luni
14 noiembrie 2008

Autorităţile prevăd cel puţin şase luni întârziere la finalizarea Pasajului Băneasa. Decalajul se datorează necesităţii construirii a două bazine de retenţie a apelor pluviale pe ambele laturi ale construcţiei, care ar rezolva problema canalizării în această zonă a Capitalei. Bazinele pentru colectarea apelor pluviale urmează să fie amplasate la baza infrastructurii pasajului. În lungime de 250 de metri, conductele vor costa circa patru milioane de euro, bani care vor fi alocaţi de la bugetul Primăriei Sectorului 1.

Potrivit ziariştilor de la Jurnalul Naţional, numai organizarea licitaţiei, depunerea ofertelor, desemnarea câştigătorilor şi eventualele contestaţii vor întârzia finalizarea pasajului cu cel puţin şase luni. Compania de Drumuri trebuie să sisteze lucrările până ce firma angajată de Primărie va executa bazinele de retenţie.

Mai mult, sunt luate în calcul şi alte posibile întârzieri. Dacă în timpul forărilor la pasaj sunt descoperite urmele unor situri arheologice, lucrările trebuie oprite obligatoriu. Procedurile urmate în astfel de situaţii ar mai putea contabiliza încă şase luni de întârziere.

Alte necunoscute sunt legate de finanţare. Asta pentru că finalizarea lucrărilor la pasajul inferior se va face în funcţie de bugetul pe anul 2009, necunoscut la această dată.

Pasajul Băneasa avea termen de finalizare în mai 2009. Construcţia subterană va dispune de patru benzi, iar lateral câte două bretele.


Antena 3


M-am obisnuit deja cu acest tip de articole. Cei de la grupul Intact habar n-au ca firma Erbasu deja deruleaza lucrarile pentru canalizarea pluviala. Zilele trecute a fost realizata subtraversarea bd.Ficusului iar conductele deverseaza direct in lacul Herastrau, fara nici un bazin de retentie. Le inteleg supararea lor pe aceasta investitie, intrucat utilajele sunt acum chiar la intrarea in Antena 1, fiind defrisat tot gazonul din fata cladirii si trezindu-se cu stalpii Luxten de la 10 m la 3 m de cladire.
Nu se pune problema amanarii din presupuse cauze. Problema amanarii este cauzata de ritmul lent de desfasurare al lucrarilor, cat si de traficul infernal din zona ; o parte din lucrari se desfasoara si pe timp de noapte.
Aparitia firmei Erbasu in zona este binevenita, au venit cu containere, cu utilaje, cu tot ce trebuie, intrucat de ei depinde acum atacarea lucrarilor pe malul celalalt. De indata ce vor finaliza conducta pluviala de pe partea cu Aeroportul Baneasa, lucrarile se vor muta in curtea Antenei 1 si traficul deviat pe zona nou construita de sosea pe partea cealalta.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Nov 2008 09:21 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Iata care mai e evolutia lucrarilor. (foto)
Cei parcati in dreapta jos, vor ramane fara acces in intersectie.
Deja au inceput s-o taie prin santier.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 11 Dec 2008 15:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Aparent pe santier se lucreaza.... vorba aia, daca nu s-ar lucra, n-ar mai fi accidente:

Quote:
Accident de muncă pe şantierul de la Pasajul Băneasa

Joi, 11 Decembrie 2008

Un muncitor a fost grav rănit, în urma unui accident care a avut loc în această după-amiază, pe ÅŸantierul de la Pasajul Băneasa din BucureÅŸti, anunÅ£ă Antena 3.

La faÅ£a locului s-a deplasat un echipaj SMURD care i-a acordat victimei asistenÅ£ă medicală de urgenÅ£ă.

Un raport al Agenţiei Europene pentru Sănătate şi Securitate în Muncă a dezvăluit recent că un lucrător din UE moare la fiecare trei minute şi jumătate într-un accident de muncă, numărul persoanelor care îşi pierd viaţa anual din această cauză depăşind 167.000.


Stirea initiala aici


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 11 Dec 2008 15:32 
Quote:
Un raport al Agenţiei Europene pentru Sănătate şi Securitate în Muncă a dezvăluit recent că un lucrător din UE moare la fiecare trei minute şi jumătate într-un accident de muncă

O dovada in plus ca daca tutunul si alcoolul dauneaza grav sanatatii, munca UCIDE :twisted:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Jan 2009 19:26 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 92
Location: Bucuresti
Termenul finalizarii se prelungeste pana in iarna viitoare cel putin. :roll:
Quote:
Iesirea spre nord din Bucuresti ramane gatuita inca un an. De vina sunt o lucrare aparuta dupa deschiderea santierului si lipsa banilor. Asa ca termenul de finalizare a pasajului Baneasa se duce spre iarna, sau, cu bugetul in cirje, chiar spre anul viitor.

http://antena1.ro/index.php?page=news&s ... rentPage=6 .


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Feb 2009 00:20 
Pasajul Băneasa, gata în toamnă

Ev Z


ACUZAŢII. Pasajul subteran de la Băneasa va fi finalizat în toamna acestui an, după o întârziere de aproape doi ani, întârziere de care se fac vinovate Primăria Capitalei, Ministerul Mediului şi Poliţia Capitalei, a declarat, ieri, ministrul transporturilor şi infrastructurii, Radu Berceanu.

„Lucrările la pasaj creează probleme în trafic şi nu ştiu de ce primăria e dezinteresată. Probabil că proiectul e ceva rău, dacă primăria stă 11 luni să dea un aviz, iar Serviciul Circulaţie ne spune că nu se poate face nimic“, a afirmat Berceanu.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Feb 2009 00:22 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Il invit pe dl.Berceanu sa treaca 10 min. pe saptamana prin zona, sa vada evolutia lucrarii. La ritmul de lucru actual, declaratia de astazi a ministrului nu sta in picioare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Feb 2009 21:55 
Pasajul Băneasa ar putea fi finalizat în octombrie anul acesta, spune Berceanu

Ministrul transporturilor şi infrastructurii, Radu Berceanu, a declarat pentru NewsIn, că speră ca în septembrie - octombrie anul acesta să fie finalizate lucrările la pasajul Băneasa, estimate la 61, 2 milioane lei, şi că ar dori o mai bună colaborare cu Primăria Sectorului 1.
"Ministerul ar fi trebuit să lucreze până la intrarea în municipiu. Cu toate acestea am intrat cu DN1 până la mijloc. Prin urmare s-a convenit ca Ministerul Transporturilor să facă lucrarea, cu toate că aparţinea de fapt, primăriei. Trebuie să subliniez că primăria municipiului s-a comportat ca şi cum era interesul ministerului, şi nu a-l municipalităţii" a spus Berceanu.

În opinia ministrului, probleme ar mai fi şi pentru că sunt sute de kilometri de cabluri sub pasaj, care figurează în proiectele făcute la acea dată pe partea dreaptă şi ele sunt descoperite ulterior pe stânga.

Potrivit ministrului transporturilor şi infrastructurii, ca să fie odată terminate lucrările este necesară o mai bună colaborare cu Primăria Sectorului 1 şi cu primăria Capitalei, iar aceştia să nu mai tărăgăneze aprobările. "Mai mult, greutăţile provin de la faptul că nimeni nu spune ceva concret şi anume că pădurea asta trebuie ocolită, iar cei de la mediu nu răspund la solicitările noastre", a spus Berceanu.

Potrivit reprezentanţilor CNADNR, suma estimată a proiectului este de 61,2 milioane lei. De asemenea, aceştia au mai declarat că până în prezent au fost plătite ca investiţii şi lucrări respectiv exproprieri, relocare de utilităţi circa 22,6 milioane lei.

Sursa: NewsIn


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Feb 2009 23:51 
Care padure?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Feb 2009 23:57 
Probabil padurea de cabluri :lol:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Feb 2009 02:15 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3420
Quote:
... pădurea asta trebuie ocolită

Mai bine ocolea istoria Romaniei padurea asta de uscaturi care ne carmuieste de 60 de ani incoace.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Mar 2009 01:33 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Stadiu lucrari la data de astazi:

S-au executat:
- piloni verticali cca.75%, pe sens Ploiesti 100%, pe sens Bucuresti 50%
- grinda de legatura piloni si perete pe sens Ploiesti- 40%
- largire carosabil pe sens Ploiesti - 80%
reprezentand cca.30% din volum total lucrari

In prezent se executa urmatoarele lucrari:
- ziua: lucrari largire carosabil pe sens Ploiesti (din Aerogarii spre DN1)
- noaptea: forare piloni verticali pe sens Bucuresti zona Antena 1

De executat:
- piloni verticali zona Antena 1 - 25%
- largire carosabil pe sens Bucuresti
- deviere trafic pe laterale pasaj in ambele sensuri
- realizare rampe auto acces 800 m
- sisteme preluare ape pluviale (bazin+statie pompare), iluminat
- realizare plafon pasaj pe 75 m
- refacere intersectie cu rond giratoriu
- refacere semaforizare intersectie

Estimez termen finalizare: iunie 2010


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 31 Mar 2009 00:52 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
In aceasta seara intre orele 23.00 si 01.00 a fost mutat traficul pe extinderea noua pe sens Ploiesti. In acest fel lucrarile vor avansa pe firul opus.
Ca noutate, tot de astazi se circula fara semaforizare, cu pastile dirijare si indicator cedeaza trecerea, pentru viraj dreapta din Sos.Buc.-Pl. spre Bd.Aerogarii si Bd.Aerogarii viraj dreapta spre DN1. Cred ca in noaptea asta se vor modifica si semafoarele pentru noua configuratie, intrucat au aparut intrari pe contrasens, pentru cei ce vireaza din Aerogarii in DN1 pe vechiul sistem. E cam greu de povestit, urmariti camera live.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Apr 2009 17:35 
Azi am trecut prin zona si deja se sapa pasajul, se lucra intens in toate zonele, daca o tin tot asa cred ca in 3-4 luni e gata.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 359 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group