TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Fri 05 Jun 2020 23:11

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 359 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Apr 2009 23:12 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Marian Andrei wrote:
Azi am trecut prin zona si deja se sapa pasajul, se lucra intens in toate zonele, daca o tin tot asa cred ca in 3-4 luni e gata.


Nu va fi gata in 3,4 luni este imposibil, mai sunt foarte multe de facut. Intr-adevar s-a intensificat de la 1 aprilie lucrul prin intrarea in scena a celebrei firme de excavatii si demolari. Acum nu inteleg de ce s-a atacat zona centrala, cand atata timp cat s-a lucrat pe sens Ploiesti, logic era sa se mute pe vis-a-vis, si la urma sa se scoata pamantul din mijloc, dupa ce se faceau toti peretii.

Iata care ar fi stadiul lucrarilor dupa luna martie 2009 (se poate vedea comparatia cu luna trecuta care este mai sus):

S-au executat:
- piloni verticali 100%
- perete pasaj pe sens Ploiesti- 45%
- largire carosabil pe sens Ploiesti - 100%
reprezentand cca.35% din volum total lucrari

In prezent se executa urmatoarele lucrari:
- ziua: excavatii in zona centrala in zona Antena 1
- noaptea: deocamdata nimic

De executat:
- 55% din perete sens Ploiesti si 100% sens Bucuresti
- realizare rampe auto acces 800 m
- realizare plafon pasaj pe 75 m
- largire carosabil pe sens Bucuresti
- sisteme preluare ape pluviale (bazin+statie pompare), iluminat
- refacere intersectie cu rond giratoriu si semaforizare

Estimez termen finalizare: iunie 2010


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Apr 2009 23:51 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Update stadiu lucrari (07.04.09):

S-au executat:
- piloni verticali 100%
- perete pasaj pe sens Ploiesti- 45%
- largire carosabil pe sens Ploiesti - 100%
reprezentand cca.35% din volum total lucrari

In prezent se executa urmatoarele lucrari:
- ziua: excavatii rampe acces in zona Antena 1 pe sens Ploiesti si din capatul de langa Selgros pe sens Bucuresti
- ziua: au inceput lucrarile pentru bretea laterala pe sens Bucuresti, in zona fostului cap de autobuze
- noaptea: deocamdata nimic

De executat:
- 55% din perete sens Ploiesti si 100% sens Bucuresti
- realizare rampe auto acces 800 m
- realizare plafon pasaj pe 75 m
- largire carosabil pe sens Bucuresti
- sisteme preluare ape pluviale (bazin+statie pompare), iluminat
- refacere intersectie cu rond giratoriu si semaforizare

Estimez termen finalizare: iunie 2010


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Apr 2009 08:35 
ANTENA wrote:
Estimez termen finalizare: iunie 2010


Si mai pe la inceputul lucrarilor se arata un reportaj pe nu stiu unde cu constructia unui pasaj aproape identic cu cel de la Baneasa, a durat 36 zile lucrarea... :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Apr 2009 09:30 
Offline

Joined: Fri 20 Apr 2007 11:08
Posts: 6
Da, in Turcia.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Apr 2009 11:00 
Nu prea ti se intareste betonul asa de repede, la turci o fi fost din prefabricate.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Apr 2009 12:37 
In cazul in care nu stiati constructia Pasajului Unirii a durat 15 zile!!!!!
Dar erau alte vremuri...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Apr 2009 15:35 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3420
RobertC wrote:
In cazul in care nu stiati constructia Pasajului Unirii a durat 15 zile!!!!!
Dar erau alte vremuri...

Care 15 zile... Doar am fost de fata. S-a facut intr-adevar foarte repede (si prost), dar tot a durat cateva luni. Graba a fost pentru ca trebuia inchisa Piata Unirii, loc unde veneau frecvent Ceausestii sa-si inspecteze realizarili. Cred ca a fost inceput in momentul scoaterii troleibuzelor [73, 74, 82, 83, 87, 94, 95] si a durat pana in vara lui 1987.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Apr 2009 21:17 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Nu, nu se poate face nici in 15 nici in 36 de zile.
Un termen de 6..8 luni ar fi fost decent ; ei bine lucrarea va dura 2 ani, intre 15 iunie 2008 si iunie 2010.
De ce 2 ani? Sunt un cumul de motive care conduc la acest termen.
Multe retele de deviat si inlocuit, oameni putini la lucru, se lucreaza cu traficul pe cap, bani cu tzaraita, exproprieri.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Apr 2009 00:23 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 650
Location: Bucuresti, Militari
Acum sunt alte vremuri. La constructia Pasajului Lujerului locuitorii Militariului au strans din dinti doar intre octombrie 1986 si iunie 1987 Atunci toata intersectia a fost blocata si au inceput sapaturile; doar pietonii ce puteau traversa santierul spre statia de metrou. Traficul auto de pe Armata Poporului era deviat prin Aleea Cetatuia, prin spatele blocurilor de la sosea si iesea la scoala, spre Uverturii. In paralel se construia noua sosea Virtutii cu demolarile de roigoare (altfel era atunci, cand se dadea ordin se facea nu se analiza daca sa faca pe acolo sau nu sau ce mai trebuie de facut - in acea perioada a disparut blocul de langa statia de metrou, geamanul lui se afla la Piata Gorjului).
Tehnologiile folosite azi permit realizarea lucrarilor fara a perturba prea mult traficul (nu cred ca se va intampla ca la Lujerului cu blocatul intersectiei).
Un pasaj (depinde de complexitatea lui) se realizeaza intre 8 luni si 3 ani, cel mult.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Apr 2009 10:34 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3420
rosetti61 wrote:
Acum sunt alte vremuri. La constructia Pasajului Lujerului...

Sa nu uitam ca, in cateva saptamani, s-a aprobat si s-a realizat atunci demolarea unui bloc de garsoniere cu 9 etaje care fusese nu cu mult timp inainte construit pe coltul nord-vestic al intersectiei. Probabil anumite chestii subterane trebuiau sa treaca prin acel bloc, nu stiu. In nici un caz pasajul propriu-zis, pentru care era destul loc prevazut. A fost unul dintre putinele blocuri inalte demolate in Bucuresti in mod voluntar, alaturi de blocurile: "Isvor 2", Austrului/Republicii (grav avariat la cutremur), blocul verde de 10 etaje din Str. Apolodor (desi consolidat, era prea aproape de Piata Constitutiei), blocul cu 8 etaje din fosta Str. Rovine, fostul Minister al Constructiilor de Masini (Calea Victoriei/Gh. Manu) etc. Locatarii au primit rapid alte locuinte si nu aveau ce comenta, daca tineau la libertatea lor. Acum vad ca au rasarit ceva chioscarii de tranzitie pe acel amplasament.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Apr 2009 21:23 
BucureÅŸti: Pasajul Băneasa, dat în folosinÅ£ă la 15 decembrie

Acest lucru va fi posibil dacă vremea va fi bună, iar alocările bugetare vor permite continuarea în ritm susţinut a lucrărilor, a spus Radu Berceanu, ministrului Transporturilor şi Infrastructurii.

Lucrările la pasaj costă circa 48 milioane de lei, după ce sumele aferente pentru construire au venit ca suplimentare la proiectul iniţial de extindere la trei benzi pe sens şi construcţie a două pasaje suspendate pe DN 1, contract câştigat de compania Lena.

Ministerul Transporturilor a decis ca lucrarea de construire a pasajului subteran din zona Băneasa să fie atribuită direct, fără licitaţie, tot companiei Lena, care lucrase în apropiere la celelalte obiective de pe DN 1.

Circulaţia pe DN1 este îngreunată de intersecţia dintre Bulevardul Aerogării şi Bulevardul Ion Ionescu de la Brad, soluţia aleasă de reprezentanţii Ministerului Transporturilor fiind construirea unui pasaj subteran, care să permită fluidizarea circulaţiei.

Pasajul va avea patru benzi, câte două pe fiecare sens de mers.

Proiectul privind pasajul subteran de la ieşirea din Bucureşti urmăreşte asigurarea virajelor către Otopeni, respectiv către bulevardul Aerogării, realizarea unor benzi de circulaţie la nivelul superior pasajului şi a unei intersecţii giratorii, construcţia unei zone centrale inelare cu raza de 16 metri şi o parte carosabilă cu lăţimea de 14 metri.

http://www.adevarul.ro/rss/articol/bucu ... mbrie.html


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Apr 2009 21:31 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Eu zic ca e mai cinstit sa spui din prima iunie 2010, decat decembrie 2009, apoi martie 2010, mai si in fine iunie.
La ritmul extrem de lent din zilele astea, incep sa ma indoiesc chiar si de iunie 2010.
Cei de la Apolodor au venit pe 1 aprilie, au sapat 3 zile si au disparut.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Apr 2009 21:32 
Apolodor ? Pana la urma cine lucreaza la acest pasaj ?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Apr 2009 21:37 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Marian Andrei wrote:
Apolodor ? Pana la urma cine lucreaza la acest pasaj ?


Lena in principal.
Dar cred ca Apolodor a venit ca subcontractor al lui Lena. Asta pentru ca excavarea propriu-zisa in subteran sa se faca intr-un ritm mai sustinut. Nu de alta dar Lena nu cred ca are mai mult de 3 basculante.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Apr 2009 21:40 
Poate ca au fost inchiriate doar cateva utilaje, si la noi pe strada la asfaltare a sapat un escavator RATB (de credeam ca fac astia triunghi de intoarcere pe Carol Knape :D )


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Apr 2009 23:51 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Nu erau inchiriate, era firma prezenta, se vedea si ca organizare, flux continuu de lucru de dimineata pana seara. Data viitoare o sa fac niste poze, sa vedeti desfasurarea de forte. Si cam atat, ca incepe sa sune a reclama

In aceasta seara incepand cu ora 22.00 traficul a fost complet blocat pe sensul spre Ploiesti, din cauza un lucrari de montare de retele electrice care subtraverseaza sos. Buc.-Ploiesti.
Astfel, iesirea din Bucuresti se face de la intersectia sos.Buc-Pl cu str.El.Vacarescu si str.C-tin Dobrogeanu-Gherea prin str.Elena Vacarescu, bd.Ficusului, bd.Aerogarii, DN1. De asemenea au fost deviate si urmatoarele linii: 131,304,443,444,446,447,448,449,450,451,476,780,783
Nu stiu daca s-a anuntat devierea dar, fiind dupa ora 22 doar cateva ore, nu pune prea multe probleme.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 13 Apr 2009 23:39 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Si in aceasta seara traficul pe sensul dinspre Ploiesti este deviat pe breteaua laterala. Echipe de la Electrica si Euroconstruct Trading 98, lucrau la traversarea sos.Buc.-Pl. cu retele electrice.
Cred ca jumatate din lucrarea asta reprezinta devieri si inlocuiri de retele.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 14 Apr 2009 10:44 
Logic, cum se zicea in documentarul pentru Boston Big Dig, in oras, daca dai laoparte asfaltul si te apuci sa sapi, nu o sa gasesti pamant (asa cum te-ai astepta), ci un paienjenis de retele de cabluri si canalizari, construite in modul cel mai convenabil la momentul respectiv.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 14 Apr 2009 22:03 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
In aceasta seara, Apolodor continua excavarile pe sens Ploiesti.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 14 Apr 2009 22:12 
Pai inseamna ca firma constructoare a subcontractat executarea excavatiei catre Apolodor.
Da parca era lege la constructiile poblice, ca nu ai voie sa subcontractezi sau sa inchiriezi utilaje, considerandu-se capuseala, sigur au gasit ei o varianta...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 15 Apr 2009 20:48 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
shoppy wrote:
Pai inseamna ca firma constructoare a subcontractat executarea excavatiei catre Apolodor.
Da parca era lege la constructiile poblice, ca nu ai voie sa subcontractezi sau sa inchiriezi utilaje, considerandu-se capuseala, sigur au gasit ei o varianta...


Sigur e subcontractata excavatia, se lucreaza in alt stil. De azi dimineata si pana acum si mai departe la noapte se lucreaza in continuu. Poate in acest ritm sa fie gata in decembrie. Urmariti camera si slideshow-ul din ora in ora.

http://www.jurnalul.ro/webcam/antena1-dn1-16.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 15 Apr 2009 21:07 
In general firmele mari lucreaza cu subcontractori, in cazul Lena probabil este Apolodor unul din subconttractori cum pentru Astaldi sunt General Construct si Verta Tel.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 15 Apr 2009 22:25 
Si asa se face capuseala, adica firma cu lucrarea isi opreste un comision (ca doar a "muncit" ca sa castige licitatia) si cu ceilalti bani subcontracteaza alta firma.
Era si un banc cu autostrada, vin francezii - 100 de milioane, ca atata costa, vin germanii - 125 de milioane, ca e calitate germana, vin tiganii - 150 de milioane - ba voi sunteti nebuni, pentru ce 150 de milioane? taci ba, dam 100 de milioane francezului si restu ii impartim intre noi...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 16 Apr 2009 00:36 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Lena nu e doar antreprenor, e si executant.
Pana acum, de aproape 1 an a lucrat doar Lena, nu au subcontractat nimic. Cu forta de munca scazuta, 20 de oameni, dar totusi ceva ceva au facut. Iar ca utilaje: 2..3 basculante, 1 excavator, 1 utilaj forare piloni, 2..3 utilaje de asfaltat.
Pilonii ingropati, largirea drumului, devieri de retele. - ei sunt in stare sa finalizeze singuri pasajul, dar in 3...4 ani.
La devieri de retele, mai sunt unii Revitarom, si astia o mana de 5..10 oameni, cu 1 excavator si 1 basculanta.

Acum s-a decis sa intre si Apolodoru din cauza ritmului scazut de pana acum; a nenumaratelor promisiuni ministeriale de vreo 3 ani incoace ca peste 6 luni e gata.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 23 Apr 2009 20:36 
Pasajul Băneasa provoacă tensiuni între primărie şi compania de autostrăzi

La plăcinte înainte, la pasaj înapoi. Când a devenit mai complicată lucrarea de la pasajul Baneasa au şi apărut tensiuni între primărie şi compania de autostrăzi. Unii vor să schimbe proiectul pasajului în timpul şantierului, iar ceilalţi nici nu vor să audă.

Urbaniştii şi cei care se ocupă de organizarea circulaţiei în Bucureşti s-au gândit să aducă unele îmbunătăţiri pasajului subteran. În primul rând, vor să-i scurteze rampa de intrare cu 25 de metri pentru ca acesta să aibă câte două benzi pe fiecare laterală.

De asemenea s-a propus ca intersecţia de la Băneasa să nu se transforme într-un giratoriu, ci să rămână aşa cum este, pentru ca şoferii să aibă acces uşor la toate instituţiile din zonă. Sunt câteva modificări posibile, care nu dau peste cap şantierul, însă cei de la compania de autostrăzi nici nu vor să audă de acestea.

Pe hârtie, pasajul subteran din Băneasa are un kilometru şi 200 de metri.

"Fără costuri suplimentare s-a realizat o scurtare a pasajului, în zona Antena 1", a declarat Ion Dedu, director adjunct Direcţia Circulaţie a Primăriei Generale.

Rampa se scurtează cu 25 de metri, ca să-i asigure două benzi pe laterale. Reprezentanţii companiei de autostrăzi nu mai vor să comenteze public, dar susţin că nu e o ideea bună. Rampa mai înclinată decât acum se poate transforma în derdeluş iarna.

"Pasajul nu este afectat, nu i se schimbă caracteristicile geometrice", susţine Ion Dedu.

Scurtarea pasajului şi renunţarea la giratoriul de la Băneasa, în locul intersecţiei de acum, au fost aprobate de cei care se ocupă de organizarea traficului în oraş. Peste o săptămână vor fi aprobate şi de urbanişti.

Deşi sunt modificări făcute de proiectantului pasajului, reprezentanţii companiei de autostrăzi susţin că nu le iau în calcul până nu le sunt anunţate oficial.

Pasajul mai are o problemă. Constructorul mai poate lucra două-trei săptămâni şi apoi e forţat să stea. Pentru că Primăria Sectorului 1 nu a găsit încă firma care să introducă sub pasaj conductele pentru scurgerea apelor pluviale. Este vorba de 300 de metri de conducte. Dar abia prin mai s-ar putea afla cine se ocupă de lucrare.

"Nu vor apărea întârzieri. Noi practic am deblocat o situaţie de care trebuia să se ocupe Primăria Generală", a precizat Andrei Chiliman, primarul sectorului 1.

Şantierul de sub pasaj durează cel puţin o lună. Întregul şantier trebuie închis în iarnă deoarece oficialii de la transporturi îşi doresc ca pasajul subteran să fie funcţional de 1 decembrie.

Observator

http://www.antena3.ro/stiri/romania/pas ... 69983.html


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 23 Apr 2009 22:49 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Iarasi mi se pare un articol rupt de realitate in stilul A1 sau 3
In primul rand ce legatura are lungimea +/- 25 m cu benzile laterale? Trebuia sa se vorbeasca de latime. Dar probabil ca domnii de la A1 nu doresc pasaj in fata casei. Si sunt suparati ca, de cand cu lucrarile, le-au fost stricate locurile de parcare
LUNGIMILE RAMPELOR NU MAI POT FI MODIFICATE DECAT CU DEMOLARI A CEEA CE REALIZAT PANA ACUM.
PE LANGA EXCAVATII, A INCEPUT DE CCA. 3 SAPT.TURNAREA FUNDATIEI DE BETON A RAMPELOR, CARE INCEP DINTR-UN PUNCT, SI SUNT INTR-UN ANUME UNGHI DEJA REALIZATE. ACEL ION DEDU, E CONSTRUCTOR SAU OSPATAR?
SUNT REALIZATI 3-4 M LUNGIME, CATE O BANDA PE SENS, BUC-PL SI PL-BUC. GROSIMEA STRATULUI DE BETON SA FIE DE VREO 40 CM.
In afara de povestea cu tevile de sub pasaj, restul, daca se pune in aplicare, va cauza o noua intarziere de 3 luni, dar ce mai conteaza la 3 ani, + pagube financiare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 24 Apr 2009 07:20 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Cum spuneam ... Intre timp s-a mai betonat si din armatura care se vede
Alte poze pe: http://videonews.ro/action/viewphoto/70 ... -17042009/


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 24 Apr 2009 17:41 
Offline

Joined: Wed 24 Oct 2007 21:27
Posts: 30
Quote:
ACEL ION DEDU, E CONSTRUCTOR SAU OSPATAR?


Nici una si nici alta e metalurg si la astia daca sarja nu e buna se topeste lingoul din nou si se mai adauga materiale de aliere!
Deocamdata nu i-a spus nimeni ca la betoane nu merge asa! :evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 28 Apr 2009 21:44 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Stadiul in 27.04.2009. S-a finalizat 1 fir de rampa pe sens Ploiesti.
Iar chestiunea cu scurtarea lungimii cu 25 m, este ca A1 sa-si pastreze locurile de parcare, care apar si in poza. Breteaua laterala dinspre Ploiesti tre sa nu dea peste locuri si hai sa scurtam totul cu 25 m.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 28 Apr 2009 21:55 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3420
Mi se pare mie, sau in pasajul subteran vor fi doar doua benzi (una pe sens)?!?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 359 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group