TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Sun 09 Dec 2018 21:59

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 133 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Jan 2008 01:09 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Pe 41 veneau plugurile... desi nu prea era zapada pe linie:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Jan 2008 23:30 
Dosarele penale nu-i sperie pe soferii mitocani
11 Ianuarie 2008
Raluca Dan
EVZ

La mai bine de doua saptamani de la prima ninsoare mai serioasa, traficul rutier din Capitala, inclusiv transportul in comun, continua sa fie dat peste cap de soferi care isi parcheaza masinile in mijlocul marilor artere.

Incepand din 3 ianuarie si pana ieri, 27 de soferi s-au ales cu dosare penale, peste 2.500 au fost sanctionati pe loc cu cate 200 de lei, iar alti 4.600 urmeaza sa primeasca acasa procesele-verbale de amenda, dupa ce masinile parcate anapoda le-au fost filmate de politisti. Cu toate acestea, miercuri dupa-amiaza, nu mai putin de 16 troleibuze au fost blocate ore intregi, pe Calea Mosilor (pe sensul de mers dinspre Bd. Carol I catre Bucur Obor), din cauza a doi bucuresteni - un barbat de 56 de ani si o femeie de 39 de ani - care si-au parcat masinile pe banda a doua a drumului.

„Ii vom supraveghea in continuare pe cei care procedeaza astfel, deoarece, dincolo de actele normative in vigoare, trebuie sa functioneze si legile nescrise ale respectului reciproc. Niciunul dintre sutele de calatori care se aflau miercuri in cele 16 troleibuze blocate pe Calea Mosilor nu era vinovat pentru faptul ca cei doi soferi nu au avut bunavointa sa-si caute un loc de parcare in apropiere”, sustine purtatorul de cu-vant al Politiei Capitalei, comisarul Christian Ciocan.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 16 Feb 2008 12:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 206
Location: Bucuresti
O mica ninsoare ieri seara si s-a dat iar tot traficu' peste cap. Am plecat la 18:00 din zona Floreasca si am ajuns acasa in Dr. Taberei undeva dupa 20:00. Pe scurt?

- 45min cu 282, 5 statii; drept e ca pe Beller si pe Dorobanti avem tot timpul ambuteiaj, dar pe Prezan spre Casa Presei?!

- 25min in statie la 41 la Casin, timp in care s-a umplut de lume de nu mai aveai loc sa arunci un ac. Poate colegii nostri mai informati sa ne zica numerele de parc ale tramvaielor "picate" pe traseu, ca au trecut 2 in tandem cu viteza mortului spre Piata Presei (si implicit depoul Bucurestii Noi)

- am reusit sa ma sui pe scara in al 2-lea tramvai, o performanta totusi notabila. Asta pana la intersectia de la Clucerului unde a stat vreo 15min ca nu mai aveai loc sa arunci un ac.... de atatea masini blocate in intersectie.

- cu chiu cu vai s-a miscat, dar s-a mers ca dupa mort cu mult timp pierdut inainte si prin statii. Pana la Tricodava in conditii normale se fac poate 20min, acum s-au facut vreo 40....

- iar in troleul 69 in care m-am urcat sa completez calatoria zilnica era un colorat pe jos intr-o stare evidenta de ameteala, mai misca el ca si cum nu si-ar da seama exact pe unde e, dar dupa remarcile celorlalti calatori ("cine stie cat a tras pe nas") mi-am dat seama ca n-are sens sa sun la 112. Oricum eventuala masina de interventie s-ar fi blocat in trafic :twisted:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 16 Feb 2008 13:55 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 271
Location: Drumul Taberei
Din cauza ninsorii,dar si a numarului mare de masini,am facut ieri,venind de la liceu,de la statia Cismigiu (de pe Strada Stirbei Voda) cu un 137 pana la Academia Militara, 1 ora si jumatate. :lol: .In mod normal,atunci cand este si aglomeratie,aceasta dinstanta se parcurge in maxim 40 minute.Cred ca saracul sofer a facut pana la Carrefour Militari 2 ore si jumatate(stand la coada si la Plaza Romania si cartierul Militari),cum in pragul Craciunului,mi-aduc aminte ca un sofer de pe aceasta linie a facut Carrefour-Universitate in 3 ore :!: .
Oricum,dupa ce ninsoarea "s-a potolit",in sectorul 6 s-a actzionat cu material antiderapant pe bulevardele principale si s-a putut cirucula bine,iar angajatii de la UrBAN erau scosi aseara la orele 24 in strada pentru a curata zapada din statziile RATB,dar si de pe trotuare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 16 Feb 2008 14:24 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
1h10min (19:35 - 20:45) de la Gara Obor pana la Tricodava cu un Irisbus de pe 69... Nu am vazut nici urma de utilaj de deszapezire, strazile erau toate pline de polei (e frumos sa patinezi cu Irisbusul... e prima data cand experimentez situatia). Din aceste 70 de minute, vreo 30 a durat doar parcurgerea distantei dintre statiile P-ta. Eroilor (in care NU am oprit) si Razoare, apoi inca vreo 10 minute distanta intre Orizont si Favorit.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 27 Nov 2008 12:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 206
Location: Bucuresti
Astazi in jur de ora 10 am asistat la prima ninsoare in Bucuresti din acest sezon. Aparent a cazut doar in nordul orasului, suficient cat sa coloreze in alb plafonul masinilor din zona Aviatiei-Floreasca-Dorobanti :roll: Pe carosabil nu s-a depus suficient pentru a cauza probleme de circulatie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Oct 2009 19:26 
Comandamentul de deszapezire din Capitala va fi activ la jumatatea lui noiembrie

Comandamentul de deszăpezire şi combatere a poleiului în Capitală va intra în funcţiune cel târziu pe 15 noiembrie, dată până la care trebuie definitivată lista arterelor pe care se va acţiona prioritar în caz de ninsoare sau polei, potrivit municipalităţii, anunta NewsIn.

Lista cu străzi prioritare este inclusă într-o dispoziţie a primarul general, în care sunt menţionate şi societăţile responsabile să acţioneze la deszăpezire. Astfel, în sectorul 1, de deszăpezire se va ocupa firma de salubrizare Romprest, în sectorul 2 - firma Supercom, dar şi Administraţia Domeniului Public (ADP) sector 2, în sectorul 3 - firma Rosal şi ADP 3, în sectorul 4 - firma Rebu şi Administraţia Domeniului Public şi Privat, în sectorul 5 - ADP 5, iar în sectorul 6 - firma Urban şi Administraţia Domeniului Public şi Dezvoltării Urbane.


Tot de acţiunea de deszăpezire se vor ocupa şi Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB), Regia Autonomă de Distribuţie a Energiei Termice (RADET), Metrorex, Luxten, Administraţia Lacuri Parcuri şi Agrement şi Administraţia Cimitirelor
Prioritare la deszăpezire vor fi arterele de urgenÅ£ă 1, respectiv cele pe care circulă vehiculele RATB ÅŸi cele pe care se află obiective sociale ÅŸi de interes public. ÃŽn categoria arterele de urgenÅ£ă 2 intră alte obiective sociale.


ÃŽn aceeaÅŸi dispoziÅ£ie se arată că acÅ£iunea de deszăpezire va începe odată cu declanÅŸarea fenomelor meteorologice, fără a se mai aÅŸtepta oprirea ninsorii. Zăpada din refugiile RATB va trebui degajată în maximum două ore de la încetarea ninsorii, iar zăpada de pe arterele de urgenÅ£ă 1, în cel mult patru ore. După finalizarea arterelor de urgenÅ£ă 1, în alte patru ore trebuie curăţate ÅŸi arterele de urgenÅ£ă 2. După degajarea de zăpadă a tuturor străzilor, zăpada ÅŸi gheaÅ£a va trebui transportată în afara oraÅŸului în termen de opt ore.


Firmele de deszăpezire trebuie să aibă 10 utilaje care să acÅ£ioneze la degajarea arterelor, atunci când sunt solicitate, în cazuri de urgenÅ£ă, de Salvare, SMURD, pompieri sau descarcerare.
În caz de polei, măsurile de combatere a acestuia vor fi aplicate în cel mult trei ore de la emiterea avertizării meteo.
Edilii au mai decis ca operatorii de salubritate să încheie convenţii cu Administraţia Naţională de Meteorologie (ANM), pentru a dispune în orice moment de buletinul meteo.


Ana-Costina Constantinescu
Sursa: ROL.ro


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Dec 2009 14:33 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
A trecut mai bine de un an si jumatate de la ultima ninsoare serioasa... rezultatul... probabil daca ningea noaptea ca in 3 ianuarie 2008 se intampla la fel. Am vazut utilaje de deszapezire, dar TOATE circulau cu plugul ridicat (doar de dragul de a arde motorina, platita gras din banii primariei). Pe strazi s-a format deja polei, iar viteza de deplasare a vehiculelor pe pneuri e undeva pe la vreo 10 - 15 km/h, cu injuraturile de rigoare. Tramvaiele, in schimb, merg foarte bine.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Dec 2009 15:03 
Linia 34 mergea destul de greoi din cauza patinajului si traficului auto, dar mergea. Pe 41 se mergea normal, exceptie omniprezenta aglomeratie. In intersectiile de pe aceasta linie am observat politisti.

P.S. Interesanta prima poza a lui Dr2005, vagonul arata parca e siamez suprapus pe CH PPCul de pe sensul opus. :twisted:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Dec 2009 16:25 
La Gara de Nord este dezastru.
Am surprins la ora 14:39:01 un tramvai care incerca sa faca stanga pe Cal. Grivitei. precizez ca nu stiu de cand astepta.
La 14:42:58 (4 minute mai tarziu) era exact in acelasi loc.
La 14:45:05 (inca un minut) a inaintat aprox. 1 metru. Pare ca s-a mai golit intersectia, dar tramvaiul nu poate trece din cauza unei masini.
La 14:48:05 (inca 3 minute) mai inaintase vreo 5 metri. Fireste ca tara e plina de bizoni care se cred mai smecheri decat restul...
La 14:50:21 (inca 2 minute) - inca vreo 5 metri. Deja alt vatman aflat in spate incearca sa profite de situatie.
La 14:51:09 (deci 13 minute de la inceputul relatarii) in sfarsit trece. Si cosmarul nu s-a sfarsit.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Dec 2009 17:08 
Offline

Joined: Mon 13 Oct 2008 15:06
Posts: 14
Location: Bucuresti
Linia 21 era blocata in jurul orei 13 inainte de intersectia Sos. Colentina-Sos. Fundeni. Erau vreo 4-5 tramvaie in coada pe sensul spre Helitube, iar in celalalt sens nu trecuse niciun tramvai in decurs de 20-30 de minute.
Pe Sos. Colentina sunt cozi de masini in ambele sensuri, incepand inainte de intersectia mentionata pe sensul spre Obor, si de la Suveica pe sensul spre Sos. Fundeni.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Dec 2009 03:06 
Offline

Joined: Sat 03 Nov 2007 11:13
Posts: 18
Location: Bucuresti, S6, Militari
Astazi s-a circulat ceva mai bine. Am vazut si masini care aveau lanturi si mergeau pe Virtutii unde soseaua era relativ curata. Pe Uverturii era dat doar cu material antiderapant. Pe Cal. Giulesti circulau 2 pluguri, dar nu prea faceau mare lucru. Iata si pozele:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Dec 2009 19:29 
Offline
User avatar

Joined: Sat 31 May 2008 16:27
Posts: 69
Location: Bucuresti, Sector 6 - Crangasi
Astazi in jurul orei 14 tramvaiele liniilor 19, 23, 27 circulau cu dificultate la intersectia bulevardelor Camil Ressu si Liviu Rebreanu. Macazul fiind unul model vechi era inghetat si intrase si zapada. Vatmanii se chinuiau minute bune pentru a putea trece fara sa nu deraieze. In acest timp se formau mici trenulete de 3-4 vagoane. Aceasta portiune, dintre Sos. Mihai Bravu si Bd. Liviu Rebreanu, ar trebui modernizata cat mai curand de catre cei de la RATB. Linia si macazele sunt tandari.
http://www.youtube.com/watch?v=lxA3psOu-Vk

Deasemenea macazul de la 11 Iunie era defect. Tramvaiele liniei 23 facand dreapta catre Piata Unirii, apoi mergand catre Zetarilor - Sura Mare. Si acest macaz este unul "problema" mereu fiind incidente aici.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Dec 2009 23:55 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Totusi, exista si macaze cu incalzire... culmea, exact cele care nu folosesc la nimic, ca 1 nu mai exista. Este vorba de macazele din intersectia Sos. Mihai Bravu cu Bd. Ferdinand. Ba chiar au aparut si niste muncitori care au inspectat si curatat macazul, pe la 20:40. Pozele sunt de ieri, 17.12.2009.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Dec 2009 00:04 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Si azi s-a circulat cum trebuie... autobuze blocate, militieni care nu dadeau indicatii diferite de cele ale semafoarelor... si dube care se cred tramvaie, precum B 67 MLE... Blocarea a durat 30 de minute pentru tramvaie (8:30 - 9:00) si vreo 15 minute pentru restul traficului, deoarece militianul a dispus ca o basculanta cu antiderapant sa se puna de-a latul drumului pana se scoate duba (trasa de un plug). Coloana a blocat si intersectia Bd. Brasov cu Bd. Timisoara, ca militienii erau toti langa duba. 20 de minute cat am stat acolo nu a aparut niciun 137 sau 138, pe niciun sens.
Sa vedeti distractie dupa aia, ca se pusese zapada pe linii si primul tramvai a trebuit sa mearga cu 5 km/h.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Dec 2009 00:06 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Nici linia 11 nu a fost scutita de incidente, la orele pranzului am interceptat vreo 4...
A... si, ca de obicei, desi 11 nu venise de mult timp pe sensul opus, au trecut 4 tramvaie spre Depoul Alexandria, evident fara sa opreasca.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Dec 2009 00:08 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Capatul de la Ghencea a ramas ne-curatat de zapada, in schimb a fost stationat un Kraz acolo (cu muncitorii in cabina, nu cumva sa se atinga de zapada cu lopata). Multe Citaro ramaneau blocate la intrarea in terminal, in amestecul de zapada si antiderapant, astfel ca se formau trenulete pe linia 41. Odata intrate in capat, autobuzele nu mai tineau cont de peroane, borduri etc., totul era cam la acelasi nivel.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Dec 2009 00:08 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
De Simon:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Dec 2009 11:54 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 206
Location: Bucuresti
Acum cu viscolul si cu zapada/gheata de pe jos am observat un detaliu interesant: autobuzele Citaro se comporta mult mai bine decat modelele mai vechi. Intr-un fel e logic, insa "magia" este probabil explicabila prin sistemele de asistenta la franare si (posibil) si la plecarea de pe loc.

Am asistat in prima zi de ninsoare la o scena in care un De Simon pur si simplu nu a putut sa se inscrie de pe banda 1 intr-o curba larga la stanga (e drept intr-o panta usoara) si a "vizitat" bordura si niste crengi - si a fost extrem de greu de rectificat, dupa multe manevre. In spatele lui s-a oprit un Citaro care a trecut imediat ce a fost posibil.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Dec 2009 21:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 13 Mar 2007 18:49
Posts: 45
Location: Bucurest. S6 Militari
Nustiu daca este topicul potrivit pentru aceasta poza mai veche gasita pe net in care arata cum era cand ningea in trecut. (de citit si povestea pozei)
http://www2.adevarul.ro/reporter-adevar ... -odinioara


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 Dec 2009 21:54 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 93
Location: Bucuresti
Da, autobuzele Mercedes Citaro au si antipatinare (ASR). Marti, in prima zi de ninsoare, la urcarea din pasajul Unirii, coada de masini era pana la jumatatea rampei, si foarte multe aveau probleme la plecarea de pe loc, deoarece era gheata pe jos. Un autobuz Citaro 1 in care eram a fost nevoit sa treaca de pe o banda pe alta sa ii ocoleasca pe cei ramasi intepeniti, si la plecare, dadea sa fuga spatele in lateral, dar imediat intra ASR si se oprea acest patinaj, simtindu-se acest lucru. N-ar fi exclus sa aiba si sistem de corectare a traiectoriei in caz de derapaj (ESP).
Cu macazele au fost probleme si la Obor, la macazul unde linia 5 face dreapta pe Stefan cel Mare. Intrase zapada intre ace si ramaneau ori la jumatate, ori un ac spre ,,inainte" si altul spre ,,la dreapta" dupa ceva chin al unor vatmani, au reusit sa il pozitioneze pe directia spre Sf. Gheorghe si tramvaiele liniei 5 au intors o perioada de timp la Sf. Gheorghe. La intoarcere nu stiu ce traseu au urmat, banuiesc ca Turmelor-Reinvierii-Lizeanu-Stefan cel Mare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 07 Feb 2010 20:13 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Azi am avut din nou ninsoare si viscol. Si, ca de obicei, singurele utilaje de deszapezire scoase la lucru pana la ora 14 au fost vagoanele cu plug are RATB.

In rest, Dumnezeu cu mila... in Drumul Taberei pana la ora 14 s-a plimbat un singur tractoras, iar in sectorul 5... tot un singur utilaj. In zona Garii de Nord (sectorul 1) erau cateva utilaje si carosabilul se prezenta acceptabil. Totusi, dintre toate zonele in care am umblat, cea mai buna impresie la capitolul deszapezire mi-a lasat-o sectorul 4 (nu am ajuns in 2 si 3, nu stiu cum a fost acolo). Nu vreau sa fac campanie pentru vreun partid, dar Piedone a trimis la strada si masinile ADP-ului, pe langa zecile de utilaje ale firmei de salubritate. Rezultatul a fost foarte bun, se circula excelent (bine, excelent pentru conditii de viscol).

Sa revenim.... iata un vagon tip 3VU la Ghencea, plecand spre 13 Septembrie. Este ora 12:10.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 07 Feb 2010 20:20 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
25 de minute mai tarziu apar si problemele... motivul: un utilaj de deszapezire (probabil primul pe ziua de azi) a trecut peste Bd. Timisoara, dand zapada in lateral, inclusiv pe linie. Vagonul #023 a trecut (,,Am vrut sa nu blochez intersectia") ... si acolo a ramas. Zapada a intrat in boghiu, blocand frana de stationare. S-a incercat cu ,,cheia de federe", dar tramvaiul a mai reusit sa mearga numai o statie. Cum dalele de beton din dreptul statiilor s-au ridicat (si s-a depus zapada pe ele)... de la P-ta. Sergiu Celibidache a fost nevoie de depanare. Nu stiu cat a durat blocarea (după 20 de minute am plecat).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 07 Feb 2010 20:23 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
La 12:50 destul de multi oameni asteptau 8, 25 sau 47 pe Bd. Timisoara. Zapada pe linie era de vreo 10 cm de la nivelul sinei (iar in dreptul statiei chiar mai mare, fiindca oamenii din statie reusisera sa dea jos zapada de pe peron pe linie... daca adaugam si pozitia dalelor din dreptul statiei...).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 07 Feb 2010 20:25 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
5 minute mai tarziu a aparut si plugul #030:



Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 07 Feb 2010 20:35 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Sa mergem si in sectorul 5, pe Cal. Rahovei. Soferul SUV-ului B 82 YLT s-a crezut tramvai. In 10 minute a fost scos de acolo... n-a blocat prea multe tramvaie, existatnd o gaura destul de mare cauzata de un alt posesor de SUV, care a reusit sa se puna perpendicular pe sinele celor 2 sensuri de mers pe la ora 10.

Ca fapt divers, pe langa B 82 YLT a trecut si un camion de interventie a RATB... desigur, nu s-a oprit sa traga vehiculul blocat pe linie.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 07 Feb 2010 20:36 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
P-ta. Unirii:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 07 Feb 2010 20:40 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Sa mergem si in sectorul 4... statia Pridvorului a fost ,,demontata"... s-a dat jos gardul, iar indicatoarele de statie au disparut. Se pare ca statia se va muta cu 50m mai spre vest, pentru a deservi noul mall ce se va deschide in zona (intr-adevar, pentru un mall deschis de la 11 la 22 se va lasa fara statie ditai cartierul de blocuri), unde se va instala si un semafor (desigur, cu faza principala pentru intrat si iesit din curtea mall-ului, nu pentru Cal. Vacaresti).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 07 Feb 2010 20:41 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Romprim... in capatul RATB nu a intrat niciun utilaj al primariei:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 07 Feb 2010 20:46 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Sa revenim la Ghencea... oare unde tin cei de la Alexandria DeSimoanele? Uitati-va la #1275:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 133 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group