TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Sun 09 Dec 2018 22:34

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 59 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Apr 2008 11:12 
Putin off-topic, acel sistem de linii intercalate dau in mijloc doua sine pe care ar putea circula un tramvai cu ecartament mai mic. Stie cineva cam care distanta este intre cele doua sine din interior? Ar fi interesant sa fie 1000mm.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Apr 2008 00:30 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 658
Location: Bucuresti, Militari
Este doar o aparenta - sinele merg paralel de la macaz o portiune pana la separare, este un sistem asemanator cu macazele de troleibuz, sistem care asigura o eficientizare a circulatiei - astfel tramvaiul isi schimba din timp directia, cu mult inainte de intersectie, fata de macazul clasic. Vad ca sistemul este introdus si pentru macazele de intrare nu numai pentru cele de iesire - vagoanele vor circula cu aceeasi viteza in intersectie fata de varianta clasica, unde trebuie sa incetineasca. Se foloseste mai ales pe strazile inguste si in zonele in care amplasarea unui macaz in intersectie este imposibila.
La Sf. Ghoerghe s-a mai pastrat "cocoasa" pentru virajul care Sf, Vineri? (ca sa se inscrie in curba tramvaiul faceai mai intai stanga)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Apr 2008 00:31 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 658
Location: Bucuresti, Militari
Si "cocoasa" respectiva


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Apr 2008 10:59 
Am inteles care e ideea acestor macazuri si linii, dar era interesant de aflat cat e ecartamentul dintre cele doua sine interioare care rezulta.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 16 May 2008 17:26 
Terminalul este finalizat dpdv al liniilor, inclusiv reteaua, intersectia este asfaltata. Am vazut ca se face un centru de abonamente si control (cum sunt cele de pe linia 41) si in mijlocul terminalului se fac fantani.
Estimez ca in 2 saptamani avem terminalul finalizat si functional.

Dar am si note negative - distanta dintre linii, stalpi si borduri prea mica :!:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 16 May 2008 19:30 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 93
Location: Bucuresti
Nu inteleg ce rost au liniile alea de intra in terminal la Sf.Gheorghe dinspre Sf.Vineri,daca un tramvai care ar vrea sa intre la Sf.Gheorghe dinspre Cal.Calarasilor trebuie sa faca bucla prin noul terminal,deoarece nu este linie directa... :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 16 May 2008 19:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 236
Nu va mai exista linie directa Sf.Gheorghe-Cal.Calarasilor.Niciun tramvai nu va tranzita bucla SF.Vineri ca sa faca la stanga spre Cal. Calarasilor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 21 May 2008 22:52 
Pe 29 Mai se pune in functiune unul din cele mai moderne terminale din Bucuresti, alaturi de cel de la Piata Presei. :!:

„Sf?nta Vineri“, locul ?n care vor ?ntoarce tramvaiele
Dollores Benezic
Joi, 22 Mai 2008

Demolat? de Gheorghiu-Dej, de cutremurul din ’77 ?i de ceau?e?ti, cea mai iubit? biseric? a Capitalei rena?te l?ng? un modern terminal de tramvaie.
[...]
Tramvaiul nu trece de ieri de azi prin zon?. Gheorghe Gheorghiu-Dej a dat startul, ?n 1952, c?nd a demolat clopotni?a bisericii ca s? fac? loc tramvaiului 5, ce venea de pe Calea C?l?ra?i, pe l?ng? Biseria „Sf?nta Vineri“. Dup? 1989, tramvaiul 5 a fost deviat spre Sf?ntul Gheorghe, ?n bucla format? ?n jurul bisericii cu acela?i nume, unde ?ntorc de zeci de ani tramvaiele ce vin de pe Calea Mo?ilor ?i Calea C?l?ra?i. ?n zon? a r?mas firma Dalli, s? scoat? bani din parc?ri ?i piatr? seac?.

Prim?ria Capitalei a decis c? zona mai avea nevoie de un cap?t de linie, pe l?ng? cel de la Sf?ntul Gheorghe, care va fi p?strat doar pentru tramvaiele ce vin dinspre calea Mo?ilor (5, 14 ?i 21), a?a c? a alocat 7,5 milioane de euro pentru amenajarea celui mai modern dintre toate. ?ntre blocurile ?n?l?ate pe urmele bisericii ?i „Circul foamei“ de la Pia?a Unirii, vor ?ntoarce, din iulie, tramvaiele 16 ?i 40, precum ?i autobuzele 385.

„Va fi cel mai modern terminal, similar cu ce am realizat la cap?tul lui 41, la Pia?a Presei. Lucrarea va fi deosebit?, vom amplasa ?n mijloc un monument sub form? de cruce, pe care vor fi puse fotografii ale vechii biserici, ca s? ?tie oamenii ce a fost ?nainte acolo“, anticipeaz? Gheorghe Udri?te, director ?n cadrul Prim?riei Capitalei.

„L?ng? crucea ?nalt? de trei metri, vom avea ?i un ecran pe care vor rula informa?ii despre sf?nta biseric? ?i fotografii din timpul demol?rilor“, completeaz? ?i preotul Bogdan aranjamentul. Termenul ini?ial de finalizare a lucr?rii era 31 martie 2008, ?ns? constructorul - Tehnologica Radion - a anun?at c? va da gata terminalul abia pe 29 iunie. Cu ajutorul lui Dumnezeu ?i cu finan?area prim?riei.

EVZ


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 May 2008 20:34 
Sa vedem cum arata azi terminalul de la Sf. Vineri, urmeaza sa fie finalizat pana miercuri.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 May 2008 20:36 
De precizat ca azi se lucra pe la ora 16.00. Vad ca tendinta mai nou este de frecat pisoiu ani de zile iar cu cateva saptamani inainte de finalizare se trage tare... :roll:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 May 2008 20:37 
A aparut si un semafor special pentru tramvaie in zona peronului de iesire.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 May 2008 22:06 
Ce linii apar in statia din poza 7942?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 May 2008 22:09 
14, 40, 55, 56, din cate am reusit eu sa chiorasc. Cam asa ar si trebui, din moment ca 21 ramane la Sf Gheorghe (desi parca se apucau de capat...). Doamne, IDIOT trebuie sa fie cel care a aprobat proiectul asta :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 May 2008 01:43 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 658
Location: Bucuresti, Militari
Sa vezi dupa aia la modificarile de linii cum o sa aibe pe tablitele-tip (au si asa ceva aici?, ca pe linia lui 21 au!) alte linii... Casetele inscriptionate se modifica tot de RATB sau cad in sarcina altei firme?

Ce rol are zidul din 7940?
Daca vor fi fonduri si se vrea, se va putea lega terminalul de linia lui 32 sau de Timpuri Noi.
Asa cum s-a spus mai sus, la unele lucrari se tergiverseaza cu lunile pentru ca apoi - pe motiv electoral - sa se apuce de lucru in draci. Poate fi asta un motiv, dar "lentoarea" apararenta pooate fi data si de faptul ca firma/firmele respective folosesc echipele si la alte lucrari, si daca termenul o cere, se pot intarzia unele lucrari in favoarea altora. Ca asa se intampla cu companiile noastre - au 6 echipe si 100 de lucrari; ce poti sa faci mai intai, le esalonezi in functie de importanta, lucrezi in paralel si daca e ceva important toate fortele se concentreaza numai pe acea lucrare pentru finalizare. Majoritatea oamenilor nu stiu acest lucru si iau ca atare ceea ce se vede - ca 7 stau si se uita (si dau indicatii) si unul munceste e altceva...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 May 2008 03:38 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
rosetti61 wrote:
Ce rol are zidul din 7940?


Presupun ca te referi la zidul din 7945... acela este un monument in memoria fostei biserici Sf. Vineri, demolata de comunisti. Sunt curios daca este la fel de ghildush precum cartoful infipt in par din Piata Revolutiei.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 May 2008 22:53 
Parerea mea este ca acest terminal trebuia sa fie facut astfel incat sa poata fi terminal cu stationare si pentru linii de autobuz, inafara de 385, ar fi fost bune 116,313,783 care au traseul mai lung si greoi pentru a se odihni soferii.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 May 2008 13:42 
Strada Sf. Vineri a fost deschisa traficului auto. In terminal se tragea tare, din ce am inteles de la un muncitor desi termenul initial era 15 Iunie se vrea ca pana pe 1 sa fie inaugurat.
In zona statiei de plecari am observat ca se instaleaza ceva, ori automat de bilete/carduri/incarcator de carduri etc, ori post de informare turistic etc, nu imi dau seama ce e inca. Ce e clar este ca il montau cei de la UTI :twisted:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 May 2008 15:17 
Marian Andrei wrote:
In zona statiei de plecari am observat ca se instaleaza ceva, ori automat de bilete/carduri/incarcator de carduri etc, ori post de informare turistic etc, nu imi dau seama ce e inca. Ce e clar este ca il montau cei de la UTI :twisted:


Azi am aflat ce este - un punct de informare turistica.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 May 2008 14:29 
Mai devreme a fost inaugurat terminalul de la Sf. Vineri. Au fost prezenti multi oficiali din RATB si PMB, tramvaiul Bucur LF si Citaro 2 #4607.
Terminalul e gata mai putin monumentul din mijloc care mai are nevoie de ceva finisaje.
3 pachete de poze...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 May 2008 14:30 
Partea 2


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 May 2008 14:32 
Ultima parte...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 May 2008 14:51 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3448
Vai, dar ce zgarciti au fost cu copertinele... Sunt statii de autobuz in mediul rural care au copertine mai mari. La pozitia centrala a terminalului si la cate linii vor intoarce aici, mi se pare o bataie de joc fata de calatori sa-i obligi sa stea in ploaie sau soare puternic. O investitie de asemenea anvergura ar fi suportat si niste copertine pe toata lungimea peronului. Sigur ca acest aspect se poate remedia foarte usor, eventual inainte de alegerile din 2012, daca vor mai circula atunci tramvaie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 May 2008 15:16 
C?nd se va relua circula?ia tramvaielor ?ntre Hala/P-?a Traian ?i P-?a Sf. Vineri?
Off-topic: nu-mi va conveni c? 14 are s? ?ntoarc? la Sf. Vineri acuma, c? atunci c?nd ?ntorcea la Sf. Gheorghe era o alternativ? la 69 ?i 85 pentru a ajunge la Universitate.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 May 2008 15:22 
De maine se va relua circulatia la Sf. Vineri. De azi doar 385.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 May 2008 15:34 
Toate pozele de la inaugurare le gasiti aici
http://ratb.metrouusor.com/special/sfvineri/run.php


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 31 May 2008 22:35 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3448
Inaugurare = darea in functiune, in premiera, a unei realizari (eventual in cadru festiv).

Pana la urma ce s-a inaugurat, daca nu functioneaza?

Inca o ocazie sa ne reamintim in ce tara traim. :(


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Jun 2008 11:44 
S-a inaugurat ca sa fie inainte de 1 iunie :P
Oricum cu cateva secunde inainte sa vina vagonul se chinuiau niste muncitori sa puna in functiune macazele...iar vagonul aproape a dat peste ei. La ora actuala nu este gata dispeceratul de la capat (e pe post de magazie) si nici automatizarile.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Jul 2008 13:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 236
Terminal Sf.Vineri


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 Jul 2008 16:46 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Terminalul a fost deja dat in folosinta, ba chiar linia 21 a fost prelungita pana acolo. In concluzie... topicul se inchide.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 59 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group