TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 11:32

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 79 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
PostPosted: Mon 16 Mar 2009 18:33 
Lucrarea contine largirea soselei Pipera la 4 benzi si construirea unui pasaj peste calea ferata. Pasajul este gata aproximativ 60% iar largirea nu este inceputa, spatiul necesar existand totusi de vreo 2 ani.


Attachments:
DSC05174.JPG
DSC05174.JPG [ 80.07 KiB | Viewed 11052 times ]
DSC05169.JPG
DSC05169.JPG [ 54.42 KiB | Viewed 11052 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Mar 2009 18:34 
Si pasajul, lucrarea a necesitat si exproprierea unei parti din autobaza Pipera.


Attachments:
DSC05163.JPG
DSC05163.JPG [ 92.25 KiB | Viewed 11053 times ]
DSC05164.JPG
DSC05164.JPG [ 79.31 KiB | Viewed 11052 times ]
DSC05165.JPG
DSC05165.JPG [ 98.74 KiB | Viewed 11050 times ]
DSC05168.JPG
DSC05168.JPG [ 60.37 KiB | Viewed 11050 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Mar 2009 22:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 195
Location: Bucuresti
La acest pasaj se mai lucreaza? Anul trecut in vara erau ziarele pline cu "se finalizeaza in noiembrie 2008", apoi a venit presedintele CJ Ilfov si a zis "la 1 ianuarie 2009 circulam sigur", mai apoi constructorul a mai cerut 6 luni. De cand pana cand, asta nu a mai scris la ziar. :? Probabil anul acesta in toamna se va termina totusi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Mar 2009 22:03 
In timpul saptamanii da - timid. Acum vreo 10 zile erau cel putin vreo 15 muncitori.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Mar 2009 22:50 
Se lucreaza, in dulcele stil mioritic, adica la pas, mai sunt de montat doar segmentele peste cf, dar se pare ca trebuie sa vina cei de la CFR Infrastructura sa faca niste modificari la catenara nou-nouta pe care de-abia au pus-o, ca altfel nu pare sa incapa sub pasaj.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Mar 2009 22:59 
Offline

Joined: Sat 03 Nov 2007 11:13
Posts: 18
Location: Bucuresti, S6, Militari
Si cum cei de la infrastructura sunt foarte ocupati cu construirea a nenumarate linii noi de cale ferata in Romania, probabil va mai dura 6 luni pana vor venii....


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Mar 2009 23:51 
Cam asa ceva.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Mar 2009 12:53 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 63
Presupun ca va avea numai doua benzi pe sens, nu? Cand se va incepe largirea soselei? De cand s-a mutat "Udriste" in Pipera, traficul la orele de varf este extrem de greoi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Mar 2009 12:59 
Soseaua se largeste de la o banda pe sens (prezent) la doua benzi pe sens.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Mar 2009 22:40 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Supralargirea va incepe la un moment dat, dupa aia urmeaza in plan pasajul suprateran peste Barbu Vacarescu, si uite asa tot traficul se va inneca in Nicolae Caranfil sau spre bd.Aviatorilor pe o banda.
Nu e suficient gandita treaba.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Mar 2009 23:47 
Pe Aviatorilor se mai poate lua din trotuarul de la ambasada chineza si din acel cimitir din intersectie, asa se mai poate face o banda.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 20 May 2009 18:24 
Iluzie optica, prostie omeneasca sau inca o dovada de "continua erectie in fata istoriei"?

Dupa cum se observa in imaginile de mai sus, pasajul trece char prin reteaua de contact a caii ferate. A fost si pusa o imagine, dar n'a nimerit topicul, o asteptam pentru confirmare.

Exista tari pentru care autorii acestei minunatii ar fi suportat prostia din banii proprii si nu ar fi parasit acele tari pana la terminarea corecta a lucrarii, a carei intarziere ar fi suportat-o tot din banii proprii.

Ia sa le facem o bucurie napastuitilor soartei de pe la Jilava, Craiova si Codlea si sa le trimitem prospaturi marca "Enghenaria" si "Berger".


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 May 2009 01:18 
Mai draga, Vizitator, tocmai ce-am auzit si eu de aceasta "isterie", specifica unei tari isterice precum Romania. Abordarea de tip Vadim "sa umplem puscariile cu ei" nu iese din trend si-am remarcat ca s-a umplut Internetul de grija grinzilor pasajului.

La aceasta linie, Switelski a avut deja o problema, cu o solutie tehnica gresita la constructia terasamentului, care a amanat terminarea a 300m din firul 2, intre Barbu Vacarescu si DN1, timp de vreun an jumate. Deci n-ar fi imposibil ca si pasajul, chit ca are alt constructor, sa aiba vreo eroare de proiectare.

Dar! Exista un mare dar. Din nou, stiu ca-i plin Internetul si Romania de specialisti in constructii de cai ferate si lucrari de arta. Insa pozele nu-s deloc asa de concludente precum isi doresc numerosii isterici. Habar n-am datele de proiect, insa la toate pasajele peste calea ferata electrificata, gabaritul minim de trecere este MAI MIC decat gabaritul normal, din ratiuni de costuri: cu cat pasajul e mai inalt, cu atat costa mai mult. Daca te vei uita mai atent si mai putin isteric la orice pasaj peste calea ferata, vei vedea ca firul de contact coboara la trecerea pe sub pod, fara restrictionarea vitezei trenului. Se vede clar asta din plierea pana aproape de inchidere a pantografului locomotivei. Iar pozitia curenta a grinzilor de la pasajul Pipera, asa cum reiese fix din pozele invocate, corespunde acestui tip de traversare. Deci pana aici nimic nou.

Poate insa iti dai seama, ca montarea grinzilor peste calea ferata presupune acordul CFR. E putin aiurea sa balangani o grinda de niste zeci de tone, peste un tren care circula cu 100 km/h. Asa ca trebuie avize, trebuie regularizat si restrictionat traficul pe perioada montarii, trebuie repozitionata catenara etc. etc., toate lucrari firesti la apararitia unui nou pasaj peste calea ferata. Dar in conditiile in care linia este inca in constructie, deci nu este receptionata, probabil ca cei care trebuie sa asigure interventia din partea caii ferate sunt constructorii ei, Swietelski. Si probabil ca e greu sa prestezi un serviciu, atunci cand nu esti platit: CFR inca le este dator niste multe milioane de EUR. Tu te-ai duce sa modifici o lucrare pentru care inca nu ti-ai luat banii?

Asadar, e drept ca e frustrant ceea ce traiesc zilnic locuitorii din zona, din cauza intarzierii uriase de la acest pasaj. Da' sa dam cu noroi numa' de dragul scrierii unui mail sau a unui mesaj pe-un forum, nu se face.

Apropo, am inteles ca "isteria" a fost starnita de o stire de la TVR. Deci de un ziarist, probabil deontolog. Cu asta cred ca am spus totul.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 May 2009 09:53 
Iata si imaginea...


Attachments:
pipera.jpg
pipera.jpg [ 99.58 KiB | Viewed 9880 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 May 2009 17:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 195
Location: Bucuresti
Erorile de proiectare sunt cunoscute, recunoscute si platite deja de din impozitele noastre:

Quote:
Platim de doua ori mai mult pentru pasajul Pipera Tunari din cauza greselilor de proiectare
RL online
Joi, 21 Mai 2009

Costurile pasajului Pipera Tunari au fost marite la 11,44 milioane de euro, aproape dublu fata de suma initiala, potrivit unei hotarari a Consiliului Local sector 2 care a fost luata, din cauza mai multor greseli de proiectare, sustin surse edilitare, potrivit NewsIn.

Aceleasi greseli, spun sursele citate, vor face ca lucrarile la pasaj sa se incheie, cel mai devrene, in iunie, cu opt luni mai taziu decat termenul initial.

Ultima greseala de care s-au lovit constructorii a fost aceea ca nu s-a luat in calcul faptul ca
liniile de inalta tensiune, de langa calea ferata pe care ar trebui sa o traverseze pasajul, nu permit montarea traverselor de beton necesare finalizarii lucrarii. "Am stabilit cu CFR ca circulatia in zona sa fie intrerupta doua saptamani, pentru a putea sa mutam stalpii astfel ca la final sa fie in lateralul pasajului", spune presedintele Consiliului Judetean Ilfov, Cristache Radulescu, citat de NewsIn.

Consiliul Judetean Ilfov este implicat in proiectul viitorului pasaj deoarece acesta ar urma sa fluidizeze circulatia la hotarul de nord dintre Capitala si judet.

"Mutarea conductelor Apa Nova, a retelelor de gaz, a cablurilor Romtelecom a necesitat o suma suplimentara de 4 milioane euro. Ele nu fost in proiectul initial. Deocamdata nu am analizat cauzele acestor greseli", explica Radulescu un alt motiv pentru care costurile pasajului au ajuns de la 6,22 la 11,44 milioane euro

Potrivit presedintelui CJ Ilfov, nu doar lucrarile suplimentare au intarziat finalizarea pasajului de la termenul initial, noiembrie 2008, in iunie 2009. "Am primit foarte greu si dupa multe insistente avizele necesare continuarii lucrarilor de la Apa Nova si de la Primaria Capitalei", spune Radulescu, citat de NewsIn.

Pasajul suprateran de la intersectia dintre Soseaua Pipera si Soseaua Tunari este construit de Primaria Sectorului 2, in parteneriat cu Primaria Voluntari, in scopul fluidizarii traficului si rezolvarii problemelor de circulatie din zona. Investitia initiala a fost de 6.225.588 de euro, din care 5.603.029 de euro reprezinta fonduri europene, restul de 622.558 de euro fiind o cofinantare asigurata de Primaria Sectorului 2 si de Primaria Voluntari. Necesarul suplimentar pana la 11, 44 milioane euro va fi acoperit tot din bugetele celor doua primarii.


Articolul aici


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 May 2009 18:04 
Offline

Joined: Sun 16 Jul 2006 22:41
Posts: 59
Location: Bucuresti
După cum se vede în pozele de aici, înălţimea pasajului nu este o problemă.

http://cnimigean.btn.ro/pod/


Attachments:
pod1.jpg
pod1.jpg [ 172.75 KiB | Viewed 9416 times ]
pod2.jpg
pod2.jpg [ 173.21 KiB | Viewed 9416 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 May 2009 18:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 129
Location: Bucuresti/Arad
In mod normal, toate costurile suplimentare datorate acestei erori trebuiau suportate de cel care a gresit, in acest caz, proiectantul.
Cine stie ce contract idiot s-a facut si aici.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 May 2009 20:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56083
RobertC wrote:
Iata si imaginea...


De unde-i preluata?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 May 2009 21:12 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Imaginea a aparut pe videonews.ro, cu un comentariu absolut imb ecil, nu stiu daca de acolo a fost sursa. Circula zilele astea si prin mail-uri.
Poza mi se pare irelevanta, dat fiind unghiul din care e luata - da impresia ca linia de contact este mult mai sus decat talpa grinzilor longitudinale.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 May 2009 22:09 
Florin, multumesc pentru poze. Q.E.D. :wink:

O furtuna in paharul cu apa, comentata de ziaristi habarnisti. In mod cert inaltimea pasajului nu este eronata. Nici macar pozitia stalpilor de catenara nu este o eroare. Orice nou pasaj necesita relocari de instalatii. Este drept ca, data fiind ca atat calea ferata cat si pasajul au fost (re)construite cam in acelasi timp, proiectul caii ferate putea tine cont de pasaj. Dar lipsa de coordonare nu este o supriza la lucrarile de infrastructura din Romania.

De aici insa si pana la a sustine ca mutarea a 2 stalpi de catenara necesita 6 milioane de EUR este cale lunga. Altele vor fi fost motivele acestei majorari. Este "clasica" reteta prin care o lucrare se subevalueaza la licitatie, urmand ca pretul ei sa fie adus la realitate ulterior, prin acte aditionale.

Normal ca trebuie sa fie inventate sistematic motive pentru astfel de acte aditionale. De exemplu ii poti spune unui ziarist ca inaltimea podului este gresita. Ziaristul scrie o stire, pune niste intrebari cu raspuns ambiguu, poporul e cuprins de isterie si frenezie, nimeni nu mai stie nimic, iar vreo doi cer capul lui Motoc. In timpul asta primaria si constructorul ne-au intors portofelul si gata alba-neagra.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 May 2009 00:20 
Offline

Joined: Sun 16 Jul 2006 22:41
Posts: 59
Location: Bucuresti
De acord cu tine, cu o singură menÈ›iune. Câteodată se întâmplă ca majorările de buget È™i de timpi de execuÈ›ie să fie juste. ExplicaÈ›ia fiind că BucureÈ™tiul nu are un plan cadastral actualizat. Pe scurt, sub pământ (ca È™i la suprafaÈ›ă, de altfel :) ) e haos. Proiectul se face cu ce e pe planuri, iar când bagă Dorel lopata se descoperă reÈ›ele noi. De aici întârzieri până se află ce-i cu ele, iar apoi până proprietarul È™i le mută. Tot de-asta se mai întâmplă È™i ca Dorel să taie curentul la vreun cartier, pentru că el È™tia că acolo unde sapă el nu e nimic. Când colo... surpriză! :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 May 2009 08:02 
Offline

Joined: Tue 26 Feb 2008 13:17
Posts: 15
Buna dimineata.Am citit mai sus si nu cred, dar nu ma mai mira nimic.Sa ceri milioane de euro ca sa lasi mai jos niste fire sa treaca pe sub pod mi se pare cam multicel.Intrebarea e:cind au totusi de gind sa o faca?Cit o mai talalaie si cauta motive made Romania sa scumpeasca o lucrare,sa treneze finalizarea ei.Dupa cite vad nu s-a mai intimplat nimic acolo de luni bune.O zi buna si stam cu ochii pe ei.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 May 2009 09:10 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Nu e totusi usor sa muti catenara aia... ca sa dai jos stalpii trebuie sa dai jos catenara pe o lungime destul de mare (depinde cat de lungi sunt bucatile de fir) si sa lasi fara curent o bucata si mai mare. Stalpii nu poti sa ii pui tu la ce distanta vrei, e o distanta standard intre 2 stalpi... probabil se vor trezi sa mute toti stalpii intre Pantelimon si baneasa :lol: Apoi, catenara e bine tensionata, deci trebuie mare grija cand o dai jos, ca altfel risti sa tai in doua vreun nefericit care se plimba pe marginea liniei. Cum toate operatiunile astea dureaza cateva zile, inseamna ca trebuie sa si deviezi traficul feroviar (sau, in cel mai fericit caz, sa il faci cu Diesel si cu restrictie de viteza sa nu agate locomotivele munctiorii cococtati pe stalpi). Toate astea aduc pierderi mari orperatorilor feroviari... nu vorbesc de C.F.R. Calatori, care oricum nu isi plateste TUI, deci nu merita nimic macar 1 ban despaubire (ma mir cum mai circula), insa privatii care sunt la zi cu toate taxele mai mult ca sigur ca vor face scandal si vor cere despagubiri.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 May 2009 10:58 
Dr2005 wrote:
Nu e totusi usor sa muti catenara aia... ca sa dai jos stalpii trebuie sa dai jos catenara pe o lungime destul de mare (depinde cat de lungi sunt bucatile de fir) si sa lasi fara curent o bucata si mai mare. Stalpii nu poti sa ii pui tu la ce distanta vrei, e o distanta standard intre 2 stalpi... probabil se vor trezi sa mute toti stalpii intre Pantelimon si baneasa :lol: Apoi, catenara e bine tensionata, deci trebuie mare grija cand o dai jos, ca altfel risti sa tai in doua vreun nefericit care se plimba pe marginea liniei. Cum toate operatiunile astea dureaza cateva zile, inseamna ca trebuie sa si deviezi traficul feroviar (sau, in cel mai fericit caz, sa il faci cu Diesel si cu restrictie de viteza sa nu agate locomotivele munctiorii cococtati pe stalpi). Toate astea aduc pierderi mari orperatorilor feroviari... nu vorbesc de C.F.R. Calatori, care oricum nu isi plateste TUI, deci nu merita nimic macar 1 ban despaubire (ma mir cum mai circula), insa privatii care sunt la zi cu toate taxele mai mult ca sigur ca vor face scandal si vor cere despagubiri.


Dr2005, n-am zis ca-i usor. Am zis ca operatiunea nu are cum sa coste 6 milioane de EUR. Poate vreo 20-30.000 EUR, daca e sa-mi dau si eu o parere de profan. Dinstanta intre stalpi nu are un standard, ci doar un maxim. Sub distanta maxima, orice distanta este corecta. Doar nu crezi ca distanta intre oricare doua gari este multiplu exact de distanta standard dintre stalpi :lol: :lol:

Nu e nimeni nebun sa schimbe 20 km de catenara pentru un stalp care trebuie mutat, mai ales ca la fieare 18 stalpi se schimba bobina de cablu, deci catenara este prinsa intre seturi complet separate de intinzatoare. Toata istoria este o baliverna.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 May 2009 10:58 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 63
Momentan in zona se circula doar pe un singur fir, dinspre Bucuresti spre Constanta. Ar putea cobori catenara de pe celelalt sens de circulatie, iar pana la terminarea ajustarii catenarei de pe sensul spre Constanta circulatia sa se faca pe cealalta linie.
Problema aici nu e legata de gabaritul podului, ci de taraganarea lucrarilor. Pozele puse de Florin ar trebui sa clarifice lucrurile chiar si pentru ziaristi.
Intr-un viitor nu foarte indepartat va trebui RECONSTRUIT podul Constanta de pe Bulevardul Bucurestii Noi. Probabil ca se va devia circulatia iarasi pe linia de centura.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 May 2009 11:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 195
Location: Bucuresti
Oricum, dupa ce termina acest pod se vor apuca probabil de cel de pe Petricani. Eh, munca pe 20 de ani :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 May 2009 11:31 
DanCld wrote:
Oricum, dupa ce termina acest pod se vor apuca probabil de cel de pe Petricani. Eh, munca pe 20 de ani :roll:


Oprescu Presedinte! :lol: :lol: Si poate atunci se mai si construieste cate ceva prin oras...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 May 2009 12:28 
Da, greu rau de taiat o catenara, au venit baietii de la "electrificate" cu drezina, au pus clestele de lant pe catenara tensionata, o privire rapida stanga-dreapta, clant! si gata. Ce conteaza ca contragreutatile au zburat prin aer la doar cativa metri de mine iar celalalt capat era dincolo de curba si nu se vedea ce se intampla acolo.

Pe cei cu marfa nu ii intereseaza prea mult daca o iau pe Baneasa sau pe Pasarea iar obiectivele CFR Calatori sunt doar asa, de forma. Deci aceasta lucrare e buna doar pentru locuitorii Bucurestiului (care nu-s clienti directi ai Infra) si pentru CFR Calatori (care-s clienti datori la Infra). Nici pentru unii, nici pentru altii nu o sa se duca Infra la Swietelsky (la care deja are datorii) ca sa se roage (ca bani nu are de dat) sa modifice lucrarea. Cam aceeasi problema care-i si la Pasarela Basarab.

Iata si un link in care se vad stalpii:
http://www.libertatea.ro/stire/va-batet ... 40963.html

(Da' cu Podul Constanta de pe Grivita ce tot aveti? Unde scrie ca e in pericol de prabusire? Am vazut partea superioara a podului cand s-au scos cele doua fire ale Nord - Baneasa si firul Grivita - Baneasa si arata foarte bine, betonul nu era nici crapat, nici spart, nici deformat, nici afectat de infiltratii. Nici de pe dedesubt nu se vad crapaturi. Deci care-i problema?)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 May 2009 14:34 
Pentru ca ingineria e cu numere si numerele nu-s isterice, ele stiu doar sa se compare, am lamurit si "marea tragedie" a pasajului.

Avizul initial dat de CNCFR pentru constructia pasajului a prevazut gabaritul standard de cale ferata electrificata, respectiv 7.500 mm. Acest gabarit include instalatia catenara si distanta de siguranta de la catenara la pasaje care supratraverseaza calea ferata. Pasajul a fost construit cu acest gabarit de trecere pentru calea ferata.

Insa calea ferata s-a reabilitat pentru 160km/h (200km/h), iar la caile ferate de peste 160km/h exista alte normative. Cei doi stalpi care sunt montati exact in dreptul pasajului au inaltime de 8m. Cum insa gabaritul de trecere normal al locomotivei cu pantograf, fara restrictie de viteza, este de 4850 - 6700mm, nu este nici o problema ca linia de contact sa fie modificata strict in zona pasajului, cu relocarea stalpilor si incadrarea in gabaritul total de 7500mm.

Dar exact asa cum am banuit, lucrarea este in garantie si CNCFR nu are voie sa intervina. Singurul care are voie sa intervina si care are deja si solutia tehnica, este constructorul tronsonului, Colas Rail. Insa Colas Rail are inca facturi neincasate pentru tronsonul respectiv si nu este incantat sa modifice deja o lucrare pentru care inca nu a fost platit, chit ca e vorba de costuri reduse.

Eroarea este a CNCFR, care trebuia sa notifice celor doi constructori, al caii si al pasajului, conflictul de gabarit inca din faza de proiectare. Insa asta nu inseamna ca e o "tragedie nationala", care va duce la "demolarea si reconstruirea pasajului pe bani publici", cum am auzit numerosi pretinsi specialisti ai tarisoarei.

La ora actuala pasajul are dificultati mult mai mari si mult mai costisitoare cu doua retele de apa si una de electricitate, care au fost descoperite la efectuarea sapaturilor in zona rambleurilor de acces. Pentru aceste relocari de utilitati s-a majorat bugetul pasajului.

Q.E.D. :wink:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Jun 2009 09:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56083
Senatorul Anca Boagiu l-a luat la intrebari pe ministrul Vasile Blaga, referitor la proiectul "Pasaj pe Soseaua Pipera-Tunari".

Raspunsul ministrului, in atasament. Preluat de pe www.ancaboagiu.ro


Attachments:
Anca Boagiu.pdf [55.4 KiB]
Downloaded 229 times
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 79 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group