TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sun 18 Aug 2019 12:23

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 40 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: Thu 15 May 2008 18:11 
Lucrarile urmeaza sa inceapa in Iunie 2008, vor dura 2 ani iar la sfarsitul acestora in zona vor exista urmatoarele:
- pasaj subteran
- terminal intermodal (tram, trole, auto)
- gara subterana
- legaturi cu metroul (M5)

Voi pune informatii pe parcurs ce le am.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 May 2008 18:22 
Gara? vor sa reabiliteze cumva linia de acolo?

Si in plus:

-pasaj
-gara
-metrou

Va fi o supraetajare teribila pt ritmul de lucru al bucurestiului...si personal cred ca 2 ani nu vor ajunge. Iar daca lucrarile metroului nu vor incepe va da totul peste cap.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 May 2008 18:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 204
Location: Bucuresti
Probabil 2 ani e termenul (si asa foarte strans) pentru pasajul rutier de iesire din Dr. Taberei. De urmarit, oricum!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 May 2008 18:27 
Pai daca vor gara este obligatoriu sa refaca linia din zona Cotroceni - Centura Militari. 2 ani este bine, daca vor lucra firme serioase (gen cele care fac pasajul Basarab). Lucrarile la metrou nu cred ca vor afecta aceasta actiune, se poate lasa zona pe unde va trece metroul sa fie gata cand va fi gata si acesta.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 May 2008 18:56 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
Gara aceea este DE VANZARE impreuna cu tot terenul de sub ea si din jurul ei :!:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 May 2008 19:01 
Pai la gara Cotroceni (actuala) nu se face nimic, ramane doar linia de tranzit care se modernizeaza (nu stiu daca linie dubla). Noua gara va fi in zona Razoare.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 May 2008 22:34 
unde apar asemenea proiecte SF? in afara de pasajul ala nu cred ca se va mai face altceva prea curind... cit despre gara, ce fe gara va fi? o gara centrala, sau ce? se muta gara de nord acolo?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 May 2008 22:40 
Cel mai probabil, daca intradevar se face o gara la Razoare, ea va fi o alternativa la Gara de N, pentru directia Craiova, Timisoara, etc. Cum e gara Obor, pentru Fetesti- Constanta. Si daca se investeste in infrastructura, ar fi si o gara pentru niste linii locale, care sa lege orasul de comunele din jur. Sunt sigur, ca nici nu le trece prin cap, sa faca o statie in subteran, fix langa gara, sau mai bine, un terminal (desi nu stiu ce ar putea intoarce acolo). Om trai si om vedea 8-| ...
Ideea cu gara Cotroceni, e sa nu cumpere si terenul de sub liniile de tren, ca atunci adio legatura cu Razoare. Asta e marea belea. Si neaparat sa electrifice linia (as vrea sa vad cum baga catenara in subteran...)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 May 2008 22:55 
Iata si proiectul:
http://www4.pmb.ro/wwwt/l52/docs/01_20080326.pdf


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 16 May 2008 00:42 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
bogdan_buc wrote:
Cel mai probabil, daca intradevar se face o gara la Razoare, ea va fi o alternativa la Gara de N, pentru directia Craiova, Timisoara, etc. Cum e gara Obor, pentru Fetesti- Constanta. Si daca se investeste in infrastructura, ar fi si o gara pentru niste linii locale, care sa lege orasul de comunele din jur.

Caz in care toti care vin din restul tarii si schimba la Bucuresti vor plati mai mult pe bilete (ca nu vor mai putea lua un singur bilet, vor trebui sa cumpere mai multe... 1 pana la Bucuresti, apoi 2 bilete de troleu si apoi alt bilet CFR pana unde au nevoie. Daca nu se fac si trenuri Buc.Nord-Obor, Obor-Cotroceni si Buc. Nord-Cotroceni... nu o sa iasa nimic bun.

Catenara poate fi bagata in subteran, cu conditia sa fie destul de inalte tunelele. Ca altfel... iti dai seama ce se va intampla cand va veni un Sulzer si va tura motorul in subteran?


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 16 May 2008 12:50 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3442
De ce va agitati degeaba? In expunerea de motive scrie clar :"eventuala gara Panduri". Si apoi, e vorba de un proiect de principiu privind zonificarea, nimic mai mult. Pe baza lui se vor putea face si proiecte concrete, sau nu. Nu creaza vreo obligatie in a face, sau in a face intr-un anumit termen, ci doar reglementari si interdictii. Mai e mult pana departe.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 16 May 2008 17:50 
Marian Andrei wrote:
Lucrarile urmeaza sa inceapa in Iunie 2008, vor dura 2 ani iar la sfarsitul acestora in zona vor exista urmatoarele:
- pasaj subteran
- terminal intermodal (tram, trole, auto)
- gara subterana
- legaturi cu metroul (M5)

Voi pune informatii pe parcurs ce le am.


Dupa 2 ani posibil sa existe doar: pasajul subteran si terminalul intermodal de mijloace de transport terestre.

Gara nici nu intra in discutie. Proiectul de Hotarare de Consiliu Local aproba doar PUZ-ul, care are "rezerva de spatiu pentru eventuala gara". Primaria Generala nici nu are voie sa construiasca gari, pentru ca reteaua feroviara apartine de Ministerul Transportului. Deci doar Ministerul poate face proiectul cu sprijinul si la solicitarea Primariei Generale. Oricum durata de constructie ar fi de minim 3 ani, daca nu chiar 5.

Cat priveste Statia Razoare de pe M5, ar trebui intai sa existe M5. Ori, deocamdata, desi pare gata de incepere, proiectul este inca viu disputat intre Primarie si Minister, "cascavalul" fiind mult prea mare. Va mai trece cel putin 1 an sau poate chiar 2 pana cand constructia M5 va incepe, iar termenul minim de realizare este de 5 ani, desi pot fi chiar 7.

Deci pana la un nod multi-modal adevarat la Razoare mai e cale lunga, sa ne-ajunga. :wink:


Top
  
 
PostPosted: Fri 16 May 2008 18:01 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3442
Mihai wrote:
Oricum durata de constructie ar fi de minim 3 ani, daca nu chiar 5.

Asta pentru ca ne aflam in mileniul III, nu la inceputul anilor 1960. Atunci, pentru proiectul mult mai vast care a presupus reconstruirea intregului complex feroviar Brasov-Calatori si devierea magistralelor principale, a fost nevoie de doar un an si jumatate, in conditiile in care lucrul se facea cu lopata si roaba. La fel si la Constanta. Dar iata cat am progresat. :oops:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 16 May 2008 18:19 
3 ani ar fi termenul "cinstit" de constructie, tinand cont de faptul ca trebuie excavata gara subterana fara sa fie sugrumat traficul de suprafata. Dar termenul corect este insa 5 ani, pentru ca suntem in Romania.

Sa nu uitam faptul ca in Baneasa, pe DN1, s-au construit doua amarate de pasaje supraterane, in plan si fara obstacole naturale, in lungime totala de vreo 3km, in 3 ani. Asta in vreme ce, complexul Oresund ( tunel + insula artificiala + pod suspendat ), care leaga Danemarca de Suedia, peste Marea Baltica, s-a construit intr-un timp similar, de numai 4 ani.

E usor deci sa intelegem pe la ce nivel ne aflam si sa extrapolam: daca nemtii au construit la Berlin o gara supraterana in 2 ani jumate, in Romania o gara subterana nu prea are cum sa se construiasca in mai putin de 5.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 May 2008 19:15 
Aseara la Realitatea TV Videanu a spus ca pana pe 15 iunie va deschide santierul.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 May 2008 20:44 
Par'ca pe 1 erau alegerile, nu? Pe 15 sunt alegeri, turul al 2'lea, unde nu cred ca va prinde videanul si nici unul care sa-i calce pe urme. Deja Videanu face proiecte pentru altii, ca Bush cu Iranul.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jun 2008 17:28 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 271
Location: Drumul Taberei
Azi au fost instalate panourile care prezinta acest santier care va incepe pe 16 iunie(unul la intersectia Drumul taberei cu Strada Lt.Nicolae Gaina si altul in fata la Academie).Revin deseara cu poze.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jun 2008 22:06 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 271
Location: Drumul Taberei
dr122 wrote:
Azi au fost instalate panourile care prezinta acest santier care va incepe pe 16 iunie(unul la intersectia Drumul taberei cu Strada Lt.Nicolae Gaina si altul in fata la Academie).Revin deseara cu poze.


...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jun 2008 22:07 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 271
Location: Drumul Taberei
...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Jun 2008 12:24 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 79
Din poza observ ca pasajul va avea unul din capete pe Drumul Taberei in apropierea intersectiei cu Vasile Milea iar celelalt capat va fi pe bulevardul Eroilor aproape de intersectia cu strada Sfantul Elefterie. Problema e ca bulevardul Eroilor se ingusteaza intre str. Sf. Elefterie si bulevardul Eroilor Sanitari. In acea zona exita doar doua benzi pe sens adica exact atatea cate va avea si pasajul. Oare pasajul acesta n-arputea fi prelungit pana in dreptul parcului de la statia de metrou Eroilor. Intreb asta deoarece nu vad alta modalitate de a descogestiona traficul din zona. Ar mai exista posibilitatea demolarii constructiilor de pe trotuarul de nord vest al bulevardului Eroilor. Totusi cred ca despagubirea proprietarilor ar fi mai costisitorare decat prelungirea pasajului subteran. Un alt aspect de care ar trebuie tinut cont este acela ca vilele din zona, desi nu sunt cladiri de patrimoniu, sunt elegante si bine intretinute.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Jun 2008 16:43 
Aici sunt premizele mutarii ambuteiajului de la razoare in subteran... :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Jun 2008 17:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 204
Location: Bucuresti
La Razoare trebuie facut un pasaj, indiferent de problemele de trafic ulterioare - din simplul motiv ca va apare o noua axa similara de trafic pe directia Pasajului Basarab. Insa ceea ce nu realizeaza foarte multi soferi e ca sistemul de intersectii de acolo e capabil de a prelua un volum foarte mare de trafic, mult mai mare decat intersectiile adiacente - si asta se vede mai ales acum, in luna iunie, cand scade numarul de masini: de Razoare treci fluierand, prin Dr. Taberei pana acasa nu faci sensibil mai putin decat in timpul anului :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Jun 2008 17:37 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 271
Location: Drumul Taberei
La nici o saptamana de la afisarea proiectului,cele doua pancarte au fost luate :!: (de la intersectzia Lt.Nicolae Gaina cu Drumul Taberei si in scuarul de pe Bd Eroilor,din fatza Academiei).Oare noul primar a decis sa renuntze la proiect?Nu trebuia la 16 iunie sa se apuce de treaba,doar asa a declarat fostul primar,Adriean Videanu :roll: ...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Jun 2008 17:46 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
Fostul primar a declarat asta pentru ca era in campanie electorala (de aceea au aparut si pancartele, eventual instalate fara autorizatie pe domeniul public). Intai trebuie sa se faca licitatiile pentru constructori, eventual si pentru consultanti (ca sa se mai fituiasca niste bani).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Jul 2008 20:38 
Lucrarea urmeaza sa inceapa luna asta, cel tarziu pana la sfarsitul lui august. A fost stopata inaugurarea pentru a fi facuta de noua conducere de la PMB.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Sep 2008 23:34 
Proiectul nu este mort ci amanat, noua conducere vrea pasaj suprateran. Probabil ca le e frica sa nu se inunde cel subteran :lol:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Sep 2008 00:31 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
Nu ai unde sa faci pasaj suprateran acolo...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Sep 2008 08:33 
Dr2005 wrote:
Nu ai unde sa faci pasaj suprateran acolo...


Solutia se gaseste mereu, chiar daca poate fi cea mai scumba/proasta. :twisted:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Sep 2008 08:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:12
Posts: 66
Location: Bucuresti
Suprateran ar fi o prostie.
Oricum se va sapa pt metrou, zona este destul de inghesuita.. exista deja panta de la academie dupa care va trebui sa urci in continuare pe pod..se complica din pct. de vedere al sigurantei circulatiei. sau se scurteaza foarte mult si nu se include intersectia cu panduri
Oricum, daca se schimba proiectul.. se amana iarasi, probabil la infinit


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Sep 2008 10:40 
Offline

Joined: Sun 16 Jul 2006 22:41
Posts: 69
Location: Bucuresti
Nu înţeleg, acest proiect nu era într-o fază avansată - nu trebuia să înceapă lucrul anul ăsta?
Cum poţi să vii acum să amâni totul pentru o astfel de idee ridicolă? - în condiţiile în care zona aia este un trafic infernal iar un întreg cartier se sufocă acolo zilnic încercând să ajungă în centru.
Înţeleg că actualul primar are o obsesie cu chestiile suspendate, dar, totuşi, ce-o să facă în acest caz, dărâmă Academia? Face curbă la 90 de grade ca să o ocolească?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 40 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group